Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2012 09:31 - За дъртите амиши и разделното събиране на емоциите в блог.бг
Автор: boristodorov56 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6368 Коментари: 48 Гласове:
52

Последна промяна: 03.05.2012 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   image



       Непосредствеността и неправдоподобността на отношенията в нета не бива да ни влияят до там, че да си създаваме лична непоносимост към някого, само защото той не харесва написаното от нас (приема се, че написаното изразява същността ни) и идеите, които влагаме в определен текст.
      Конкретните несъвместимости би следвало да ни стимулират креативно, а не обратно пропорционално на всякаква логика - да отприщват желанието ни за отмъщение и лична вендета.
       Всеки си има лични несъвместимости тук в блог.бг. Аз също. Доколкото мога, а истината е, че не винаги успявам - се стремя да надмогвам желанието си да отговоря подобаващо на  предизвикателно провокативните и обидни коментари. Без значение нали са анонимни или никосани.  Агресивните коментари във всички случаи са на едни и същи хора - анонимни или показали се с регистрация. Анонимността издава слабост и донякъде, срам от осъзнаване на глупостта в действието.
      Не ме засягат всякакви  опити да ме обидят в коментар - не ги  да приемам лично отнасящи се за мен и по този начин им отказвам възможност да ме уязвят. Без значение как реагирам. Понякога в реакцията на коментара ми се крие също провокация.
      Нещата никога не са еднозначни.
      Относителността е характерна черта в поведението ни в нета, но стремежът ни трябва да налага на егоизма ни тя да бъде контролирана и да не влиза в конфликт с обичайните нравственост и морал. Като изхождаме от реалността, че мотивацията за активност и присъствие в блог.бг е различна, но винаги с един и същ общ знаменател - трябва да се стремим да надмогваме личните войни, ако не става дума за вулгарно обиждане при противопоставяне на мирогледи и идеи. За жалост  тези противоборства със сигурност винаги се израждат в "намиране" на личностни кусури и човешки слабости, които едва ли съществуват реално, но прозиращи в някой зле скроен и несръчно написан текст.

      Но аз много се задълбочих.

      Да постъпваме така, както постъпват с нас - това е мое лично правило, което не винаги е най- правилния подход.










Гласувай:
52



1. анонимен - За анонимните агресивни коментари ...
03.05.2012 09:57
За анонимните агресивни коментари съм съгласна- комплексарски са, но агресията от явни потребители не я разбирам...и се появява обикновено, защото не намираш неговия враг за свой враг...Не им влизам в блоговете, не ги чета, не ги търся и винаги ме намират и ме нападат:)))
цитирай
2. boristodorov56 - Не се впечатлявай излишно. Важно е към всички да подхождаш с еднакво презрително безразличие.
03.05.2012 10:10
alllyalllyallly написа:
За анонимните агресивни коментари съм съгласна- комплексарски са, но агресията от явни потребители не я разбирам...и се появява обикновено, защото не намираш неговия враг за свой враг...Не им влизам в блоговете, не ги чета, не ги търся и винаги ме намират и ме нападат:)))



Донякъде е добре - трябва да ти действуват като дразнител.
Слагаш модерация и рано или късно идват регистрирани с фалшиви самоличности т.е. като тролове, а друг път с реалните си регистрации.

С реални регистрации са по-въздържани - това го усещам при мен.

цитирай
3. blackpredator - Хех,
03.05.2012 11:02
Хубав амиш-маш си забъркал.;)
Голямата доза протагонизъм в блога, не винаги е креативен и често се изражда в антагонизъм...
цитирай
4. анонимен - И ти си една драка!
03.05.2012 11:24
И ти си една драка!
цитирай
5. boristodorov56 - Прав си за прото-анта - гонизма.
03.05.2012 11:28
blackpredator написа:
Хубав амиш-маш си забъркал.;)
Голямата доза протагонизъм в блога, не винаги е креативен и често се изражда в антагонизъм...

цитирай
6. boristodorov56 - Някои биха рекли, че всеки си носи оправданието барабар със задника.
03.05.2012 11:30
анонимен написа:
И ти си една драка!


Може и да са прави.
Може и да не са.
Важното е как го чувствам аз.
цитирай
7. ketcakuatl - ДОБРЕ ДЕ
03.05.2012 11:39
Аз съм един от малкото с единствена регистрация на която има всичко реално. Обикновено съм спомосъществувател във войните. Аз съм си надмогнал на масрафа и не ме еня кой не ме харесва. В началото и аз мислех като теб. Но после се убедих че помиярите считат въздържаността и безразличието за слабост и страх. И продължават да ръфат и лаят. Такива бесни кучета като рустам и лудис просто трябва да бъдат спрени. На зло куче - зъл прът е казал народа. Други пък, като полигорите, мара, джойси и др. се правят на мили в блога си, но в коментарите се държат като слон в стъкларски магазин. Гледат всичко да изпочупят защото такава им била гледната точка. Сега банан ли трябва да им се даде? И да си чупят де що видят. Не ми се връзва това. Почнах с идиотите - още по идиотски, с простаците - най-просташки. Това вече го разбират. Казано е - бий да те уважават и мразят. По- добре на хората в устата, отколкото в краката! Щом вече има предизвикване - ще има и бой с всички средства. За едната кауза, всяка жаба да си знае гьола!
цитирай
8. boristodorov56 - 7. ketcakuatl -
03.05.2012 11:59
И това съм правил - като теб, ама то не лекува.
Те хората знаят и разбират кой колко пари струва.
Нито пък идиотите ще ти таковат на таковата.
Те точно това искат - търсят си закачка и не се впечатляват от нищо.
Това достойнство, морал, толерантност - нищо не означават за тях.
Тръгнеш ли обаче да им импонираш - бавно и сигурно ставаш тяхно огледало.
цитирай
9. alexanderherzdorf - Анонимните провокатори са отвр...
03.05.2012 12:24
Анонимните провокатори са отвратителни тролове. Вече трета седмица в блога ми се е натресъл някакъв анонимен комуняга, който все се чуди, къде да спами, кой и как да обиди. Всичко започна от статията ми за горянската група в Павелбанския район, където другаря Анонимен започна да ми възхвалява "антифашистите" и да ми обяснява, колко е велик и генерал Гилин, разгромил горянската група и колко са жалки самите горяни. Казах му го в прав текст: за Гилин е важно, че е комунист - сиреч отрепка и българомразец. И все едно отворих кутията на Пандора... Комплексарче ли не бях, фашизоид, миризливо късче органика, неграмотник с ниско IQ, фашистки провокатор, заслужаващ години ефективен затвор, фашизоидна мутра... Въобще изтрещяла работа. Накрая ми стана ясно, че този е някакъв социопат и откачалка, който си няма нищо друго за правене освен да плещи глупости за фашизъм, антифашизъм. Интересно е обаче, защо клеймят всеки антикомунист като фашист. При положение, че се скъсах да му казвам, че съм либертариански консерватор, привърженик на Бари Голдуотър, Айн Ранд, Томас Джеферсън, Лудвиг фон Мизес и Роналд Рейгън...
цитирай
10. hristo27 - Боре, отминавай простака с мълч...
03.05.2012 15:11
Боре, отминавай простака с мълчание. Дано той включи, за какво става въпрос. И тъй като много обичам футбла, следвам действията на съдията на мача - всеки втори жълт картон автоматически се превръща в червен!
цитирай
11. boristodorov56 - Приятелю, ти си по-голям наивник от мен!
03.05.2012 16:26
alexanderherzdorf написа:
Анонимните провокатори са отвратителни тролове. Вече трета седмица в блога ми се е натресъл някакъв анонимен комуняга, който все се чуди, къде да спами, кой и как да обиди. Всичко започна от статията ми за горянската група в Павелбанския район, където другаря Анонимен започна да ми възхвалява "антифашистите" и да ми обяснява, колко е велик и генерал Гилин, разгромил горянската група и колко са жалки самите горяни. Казах му го в прав текст: за Гилин е важно, че е комунист - сиреч отрепка и българомразец. И все едно отворих кутията на Пандора... Комплексарче ли не бях, фашизоид, миризливо късче органика, неграмотник с ниско IQ, фашистки провокатор, заслужаващ години ефективен затвор, фашизоидна мутра... Въобще изтрещяла работа. Накрая ми стана ясно, че този е някакъв социопат и откачалка, който си няма нищо друго за правене освен да плещи глупости за фашизъм, антифашизъм. Интересно е обаче, защо клеймят всеки антикомунист като фашист. При положение, че се скъсах да му казвам, че съм либертариански консерватор, привърженик на Бари Голдуотър, Айн Ранд, Томас Джеферсън, Лудвиг фон Мизес и Роналд Рейгън...



Комун. онанизмата е призната за заболяване - неизлечимо.
Щом не си с нас - си против нас!!!
Всички сте фашаги и Кич.ела ще ви коли и изкормва до крак! Безмилостно и методично!
Списъка е готов. Сигурен съм.
цитирай
12. boristodorov56 - Добре казано! Де да можеше да го правим...
03.05.2012 16:27
eliona написа:
Аз мисля, че не трябва да постъпваме с другите така,
както не бихме искали да постъпват с нас.
А ако се случи - да се извиним!
Днес никой на никого не се извинява,
всеки се мисли за прав
и иска последната дума да е негова.
А от искреното извинение печелят и двете страни.
Извинявайте! Извинени сте!

цитирай
13. boristodorov56 - Верно, ама трудно ме сдържа понякога. По едно време на анонимни въобще не отговарях.
03.05.2012 16:28
hristo27 написа:
Боре, отминавай простака с мълчание. Дано той включи, за какво става въпрос. И тъй като много обичам футбла, следвам действията на съдията на мача - всеки втори жълт картон автоматически се превръща в червен!

цитирай
14. анонимен - Като изтрия някой коментар на идиот ...
03.05.2012 17:20
Като изтрия някой коментар на идиот и ми посвещава цяла статия:)) Това са болни хора, да не ги съдим чак толкова...:) Не ме понасят, но научават всяка написана от мен дума наизуст:)) Такава психария като тук съм виждала само във френдс, но да не забравяме че идиотите тук и там са едни и същи:)
Подозирам, че някои регистрирани заядливци са така смели под въздействието на алкохол и наркотици, иначе лоша работа, ако са така жестоко изтрещели...
цитирай
15. jabalka - Привет и от мен!
03.05.2012 19:30
Идиотите нямали възраст- много обича да казва една моя приятелка ,
когато става дума за това да забравим , че сме на 150 години и да подходим към идея, мисъл, "проблясък в мрака", аз забравям "рутинара в себе си " и подхождам към нещата от живота като дете т. е. слушам, наблюдавам и опитвам - когато е кисело правя това което направи Павел Попандов във филма -"Двойника" - като бъдещ дипломиращ се той много добре знаеше какво се прави с утайката - " - Изхвърлих я!!!" с не скрито задоволство заяви той и в учите му проблясваше онова доволно пламъче на разрушителя - в по-късни времена "Терминатор"- номер едно... но когато просто някой има желание да подхвърля идиотщини и да се оправдава с това , че видите ли имаме право да си събираме колкото си имаме злъч в устата ... и след това триумфално да я снесем... това си чиста проба енергия и мъчение за мозъка и ръцете върху клавиатурата и най- вече чиста проба лошо пожелание и безпочвено заяждане! Ще завърша и без това дългият си коментар за което - Моля да ме извините, с една мисъл на Мирон Иванов-
"... Седем пъти по седем, за да нанижеш на един конец мъдроста на света, без да забележиш, че не винаги е мъдро да си мъдър. Че не винаги е добре да си добър. Че не винаги е глупаво да си глупак. Че не винаги е лошо да си лош.В този космос, където зъзнат празните закони и чакат летящите тела, за да ги накажат, е ледено и мъртво, ако няма поне едно изключение, една глупост, едно жалко куриозче, каквото е земята и живота върху нея."

Благодаря че ме изслушахте ...! :)
цитирай
16. boristodorov56 - 17. jabalka
03.05.2012 20:19
Толкова метафорично описание на блоговата идиотията едва ли някой друг може да изкаже, но явно е истина, че светът е пълен с мазохисти.
И правотата на Мирон Иванов...
цитирай
17. boristodorov56 - Логичност
03.05.2012 20:26
alllyalllyallly написа:
Като изтрия някой коментар на идиот и ми посвещава цяла статия:)) Това са болни хора, да не ги съдим чак толкова...:) Не ме понасят, но научават всяка написана от мен дума наизуст:)) Такава психария като тук съм виждала само във френдс, но да не забравяме че идиотите тук и там са едни и същи:)
Подозирам, че някои регистрирани заядливци са така смели под въздействието на алкохол и наркотици, иначе лоша работа, ако са така жестоко изтрещели...


Права си - тук всички сме дрогирани с всевъзможни опиати - поети ментално, вербално, венозно, орално, анално...
Тя и поезията ни тук е някак си ментална, вербална, венозна, орална, анална...
После идва критиката кална.
цитирай
18. mirachopi - Много хора добиват една смелост да плюят когато са зад анонимността на клавиатурата,
03.05.2012 21:03
а в много случаи и разстоянието си казва думата.Тази ПРИДОБИТА СМЕЛОСТ прави някой от нас чак прости и нагли.Добре ще е да се замислят повече хора над думите ти.
цитирай
19. dolsineq - Не си струва, дори да се четат. Ус...
03.05.2012 22:02
Не си струва, дори да се четат. Усетиш ли, че някой ти пише "стрижено", не се цели повече в него, превърне се в "камък" и той сам ще се изтегли от теб...
цитирай
20. tsanynka - Харесвам опцията"изтрий":)
03.05.2012 22:06
И я използвам в гореописаните случаи...Просто,защото не искам из блога ми да се разнася подобна воня...И,защото нямам време за губене...Предпочитам,времето,с което разполагам,да го посветя на моите приятели...А то препуска страшно лудо...
:)))
цитирай
21. boristodorov56 - Разстоянието...
03.05.2012 22:29
mirachopi написа:
а в много случаи и разстоянието си казва думата.Тази ПРИДОБИТА СМЕЛОСТ прави някой от нас чак прости и нагли.Добре ще е да се замислят повече хора над думите ти.


А всички сме на една ръка разстояние.
Понякога свита в юмрук.
Друг път просеща милост.
Обикновено търсеща път към човека...
цитирай
22. bale11 - Чичо Боре,
03.05.2012 22:33
бива ли да се шегувам, че приятелят на Гинка е реквизитна маймуна, а ти имаш огнени мъде?
цитирай
23. bale11 - Все пак и на децата е ясно, че приятелят
03.05.2012 22:34
на гинка е най-обикновен човек (и то провинциалист), а мъдете ти са кожени.
цитирай
24. boristodorov56 - Райските птици не се стрижат!
03.05.2012 22:34
dolsineq написа:
Не си струва, дори да се четат. Усетиш ли, че някой ти пише "стрижено", не се цели повече в него, превърне се в "камък" и той сам ще се изтегли от теб...


Истината е една, но има много лица.
Може би този, на който му се стриже просто има нужда от почесване.
Всеки може да обърка посоката и сгреши времето при всичкото ни краставо безвремие.
Не ставай камък - някой може да го използва.
цитирай
25. boristodorov56 - Неизбежно е.
03.05.2012 22:38
tsanynka написа:

Харесвам опцията"изтрий"
И я използвам в гореописаните случаи...
Просто,защото не искам из блога ми да се разнася подобна воня...
И,защото нямам време за губене...
Предпочитам,времето,с което разполагам, да го посветя на моите приятели...
А то препуска страшно лудо...
:)))


Не можем да изтрием действителността.
Понякога тя ни изтрива и го усещаме доста болезнено.

цитирай
26. boristodorov56 - 25. bale11
03.05.2012 22:40
Троленето е приятна работа само, ако те разбират.

Не се тревожи за Гинка, щом ти си без мъде.
Няма ненаточена ножка.
цитирай
27. анонимен - 'бахти "учителката"
03.05.2012 22:43
tsanynka написа:
Харесвам опцията"изтрий":)

колко ли личности си изтрила с "възпитанието" си?
цитирай
28. darcy - Най-адекватното мнение
03.05.2012 22:46
За пореден път се убеждавам. Няма лагери, няма войни, всеки взима присърце единствено собствените си страхове.

Поздрави от "лагера на лошите"! :-)
цитирай
29. evrazol - Когато сам си загубиш посоката, ставаш подвластен на чужди нагласи
03.05.2012 23:07
Коментарите под всеки пост могат да бъдат разделени на два типа - Такива, които доразвиват, или оспорват темата по същество и такива, в които коментиращия търси внимание. Те са лесно различими. Ако собственика на блога следва стриктно темата си и не се "връзва на търсещите внимание", разделното събиране на емоциите ще се получи от самосебе си. Тогава и дискусията ще стане стойностна. Един, двама, с по-ниско челце, изказали се от място, не могат съществено да навредят на темата, дори да псуват като хамали. Като станат повече - просто домакинът би трябвало да възстанови хигиенния статус на който държи. Все пак той дирижира атмосферата.
Иначе казано - ако обръщаш повече внимание на смисъла, отколкото на емоцията - навлеците ще отидат другаде.

Всеки блог си има физиономия, стил и атмосфера. Те са като обществени заведения - в едни се лее чалга, в други сервират на крак, а в трети има утвърден дрескод. А "клиентите" посещават според вкусовете си. Ако заведението няма ясно изразен характер, клиенти с различни ... таковата се смесват и стават скандали от нетърпимост.
Абе, ако блога Ви е по-важен от егото Ви, няма да Ви наскачат буби. Разбира се -всичко е относително. Принципите се създават не за да бъдат спазвани, а за да се измерват отклоненията от тях. Нали все пак пишем с идеята да изложим възгледите си, а не да ги наложим на другите.
цитирай
30. анонимен - Трай ма Трътло
03.05.2012 23:18
darcy написа:
За пореден път се убеждавам. Няма лагери, няма войни, всеки взима присърце единствено собствените си страхове.

Поздрави от "лагера на лошите"! :-)

цитирай
31. boristodorov56 - Всички сме в един казан.
03.05.2012 23:24
darcy написа:

Най-адекватното мнение
За пореден път се убеждавам. Няма лагери, няма войни, всеки взима присърце единствено собствените си страхове.

Поздрави от "лагера на лошите"! :-)


Доста точно казано!

Лошите са добри, но и добрите са лоши!
Всеки намира отражението на собствените си емоционални травми!
Огледало - все в него гледаме и все други виждаме.
цитирай
32. boristodorov56 - Евразол трябва да бъде цитиран, а не коментиран!
03.05.2012 23:29
evrazol написа:

Когато сам си загубиш посоката, ставаш подвластен на чужди нагласи.

Коментарите под всеки пост могат да бъдат разделени на два типа - Такива, които доразвиват, или оспорват темата по същество и такива, в които коментиращия търси внимание. Те са лесно различими. Ако собственика на блога следва стриктно темата си и не се "връзва на търсещите внимание", разделното събиране на емоциите ще се получи от самосебе си. Тогава и дискусията ще стане стойностна. Един, двама, с по-ниско челце, изказали се от място, не могат съществено да навредят на темата, дори да псуват като хамали. Като станат повече - просто домакинът би трябвало да възстанови хигиенния статус на който държи. Все пак той дирижира атмосферата.
Иначе казано - ако обръщаш повече внимание на смисъла, отколкото на емоцията - навлеците ще отидат другаде.

Всеки блог си има физиономия, стил и атмосфера. Те са като обществени заведения - в едни се лее чалга, в други сервират на крак, а в трети има утвърден дрескод. А "клиентите" посещават според вкусовете си. Ако заведението няма ясно изразен характер, клиенти с различни ... таковата се смесват и стават скандали от нетърпимост.
Абе, ако блога Ви е по-важен от егото Ви, няма да Ви наскачат буби. Разбира се - всичко е относително. Принципите се създават не за да бъдат спазвани, а за да се измерват отклоненията от тях. Нали все пак пишем с идеята да изложим възгледите си, а не да ги наложим на другите.

цитирай
33. анонимен - evrazol, @29 съм
03.05.2012 23:34
Не винаги е така. Ако исках само да си почеша егото, щях да го направя логнат.
Но не се смятам за нискочела буба.

За мен по-важно е да си КАЖА мнението, отколкото да ДЕМОНСТРИРАМ мнение.
Тук никовото позициониране, е в сферата на рекламата на коментиращия.
Откъснатата ябълка без сорт, по-предизвиква вкусни спомени...
цитирай
34. bale11 - Троленето е приятна работа само, ...
04.05.2012 01:15
boristodorov56 написа:
Троленето е приятна работа само, ако те разбират.

Не се тревожи за Гинка, щом ти си без мъде.
Няма ненаточена ножка.


За какво тролене говориш? В какъв смисъл да се тревожа за Гинка? Как така ще съм без мъде?! Чичо Боре, ти да не си се напушил с ганджа?
цитирай
35. bale11 - Най-адекватното мнение
04.05.2012 01:24
darcy написа:
За пореден път се убеждавам. Няма лагери, няма войни, всеки взима присърце единствено собствените си страхове.

Поздрави от "лагера на лошите"! :-)


Нима този коментар се отнася за постинга на чичо Боре? Странно. Прочетох постинга и го намирам за пълна безсмислица, доволно подправена с купешки фрази от типа на: "Относителността е характерна", "стремежът ни трябва да налага на егоизма", "конфликт с обичайните нравственост и морал", "изхождаме от реалността, че мотивацията", "трябва да се стремим да надмогваме", "противопоставяне на мирогледи", "за жалост тези противоборства", "личностни кусури". В крайна сметка остава единственото смислено изречение: "Но аз много се задълбочих.".
цитирай
36. tsanynka - До 29. анонимен - 'бахти "учителката"
04.05.2012 02:10
Точно за такива като ВАС,господин 29. анонимен,съществува тази опция!Използвам я за всички коментари,в които има обидни,вулгарни и просташки нападки към мене или към мои приятели.Относно моето възпитание- не можете да го поставяте в кавички и въобще да формулирате някакво мнение,защото не ме познавате.С нито един мой постинг или коментар не съм обидила никого.Вярвам,че като учителка съм допринесла за формирането на много личности,защото много мои бивши ученици поддържат и днес връзка с мене във Facebook.Имам два албума с техни снимки там и коментарите са показателни...Но това няма за Вас никакво значение...Нямам представа на какво се дължи тази Ваша злоба...Но и не ме интересува...
Много поздрави от 'бахти "учителката"
:)
цитирай
37. bale11 - Няма нужда да се горещиш,
04.05.2012 02:21
на тебе и в спокойно състояние нищо не ти се разбира. :)
цитирай
38. bale11 - Чичо Боре,
04.05.2012 02:26
защо си изтри коментара?!
цитирай
39. анонимен - Полуде ли чичо Боре?
04.05.2012 03:24
Аз ако не обиждам глупаци, какво да правя тук?
Да ви чета сложните изречения? :-P
цитирай
40. анонимен - Like!
04.05.2012 03:30
анонимен написа:
tsanynka написа:
Харесвам опцията"изтрий":)

колко ли личности си изтрила с "възпитанието" си?

цитирай
41. vmir - На идиотите трябва да им се предложи последователно всичко -
04.05.2012 06:24
от добра възможност да се пояснят или изяват, до безжалостно наритване и сдържана погнуса. Отношението към тях трябва да се редува първо, за да им се даде възможност да се разкрият добре, второ - за да не знаят никога какво ги очаква, и трето - за да не им се позволява да вземат инициативата и да диктуват тона, защото нищо, освен идиотщина няма да излезе, ако им се поддадем на идиотщината. В блога наистина има гръгли идиоти и неутрализацията им е наложителна от съображения за опазване на общественото здраве.
цитирай
42. darcy - Какво странно има?
04.05.2012 07:10
bale11 написа:
darcy написа:
За пореден път се убеждавам. Няма лагери, няма войни, всеки взима присърце единствено собствените си страхове.

Поздрави от "лагера на лошите"! :-)


Нима този коментар се отнася за постинга на чичо Боре? Странно. Прочетох постинга и го намирам за пълна безсмислица, доволно подправена с купешки фрази от типа на: "Относителността е характерна", "стремежът ни трябва да налага на егоизма", "конфликт с обичайните нравственост и морал", "изхождаме от реалността, че мотивацията", "трябва да се стремим да надмогваме", "противопоставяне на мирогледи", "за жалост тези противоборства", "личностни кусури". В крайна сметка остава единственото смислено изречение: "Но аз много се задълбочих.".

Просто минавах и реших да направя четка на Борето Тодоров, защото ме кефи.
цитирай
43. boristodorov56 - Добра стратегия!
04.05.2012 07:30
vmir написа:

На идиотите трябва да им се предложи последователно всичко -
от добра възможност да се пояснят или изявят, до безжалостно наритване и сдържана погнуса. Отношението към тях трябва да се редува първо, за да им се даде възможност да се разкрият добре, второ - за да не знаят никога какво ги очаква, и трето - за да не им се позволява да вземат инициативата и да диктуват тона, защото нищо, освен идиотщина няма да излезе, ако им се поддадем на идиотщината. В блога наистина има гръгли идиоти и неутрализацията им е наложителна от съображения за опазване на общественото здраве.

цитирай
44. анонимен - "опазване на общественото здраве"?!
04.05.2012 08:10
Добра стратегия!
или реликт на комуноидиотщина от миналото?
цитирай
45. vmir - 46. анонимен - "опазване на общественото здраве"?!
04.05.2012 08:51
анонимен написа:
Добра стратегия!
или реликт на комуноидиотщина от миналото?


Комуноидиотщина е да приравняваш идиотизма с нормалността. Идиотът си е идиот и нито за миг не може да бъде равностоен на нормалния, дори когато нормалния греши. Защото, нормалния търси начини да открие и поправи грешките си, а идиота търси начини да видиоти и останалите. Няма по-голяма комуноидиотщина от идеята за равенството и равноценността на постъпките. Комуноидиотите ако искаха да станат нормални, щяха да се отделят в комуни и да покажат полезността на твърденията си, но вместо това, те не престават да пречат на нормалните хора и да подстрекават подрастващи и дегенериращи, за да превърнат идиотизма в норма и политика.
цитирай
46. анонимен - сори
04.05.2012 09:07
Дословно с тоя лозунг - "опазване на общественото здраве"?!,
комунистическите мутри размахваха партийната бухалка по всичко по-стърчащо, за да ни правят равни.
цитирай
47. vmir - 48. анонимен - сори
04.05.2012 09:17
анонимен написа:
Дословно с тоя лозунг - "опазване на общественото здраве"?!,
комунистическите мутри размахваха партийната бухалка по всичко по-стърчащо, за да ни правят равни.


Няма защо да съжаляваш. Не всички са дотолкова видиотени, че да не правят разлика между стърчащите и идиотите. Още повече, че на стърчащите налитат най-вече идиоти. Затова обществото трябва да бъде пазено от идиоти, а единствения начин за това е да не им се позволява да се промъкват покрай останалите и да ни разправят, че видиотяването на другите било тяхно свещено и неприкосновено човешко право.
цитирай
48. анонимен - Новый форум для женщин
24.10.2012 17:56
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=1821">ссылка</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8106234
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589