Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 09:48 - За справедливостта да бъдеш свободен!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 7526 Коментари: 39 Гласове:
10

Последна промяна: 25.03.2010 07:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg







image





Какво се е променило - нищо!

Въздесъщата Държавна сигурност -
червените гестаповци -
направиха промени единствено в угода на себе си
и упрявляващите еничари - кремълските слуги и безродници.

Когато се говори за политика в България
трябва да се има предвд преди всичко това
и само това.
Нищо друго не е влияло и оформяло положението на
целия народ и продължава още  да бъде определящо 
освен -
червеното гестапо и прокремълските еничари.

Естествено не без прословутата "интелигенстност" на българина.

Разбира се не без чутовния "героизъм на народа!

В съотвествие - със  пословичното му "трудолюбие и предприемчивост"
.
И толкова ясно - в синхрон с "здравите морални устои и народни традиции".

Толкова много се старахме всички, че:
- смисълът на думата справедливост изчезна;
- причината за държавата се изгуби;
- мотивацията да си българин се обезсмисли.

Толкова дребни мошенници се упражняваха
в умението си да ни обезличават,
с майсторлъка да ни ограбват,
в сръчността си да ни продават,
че хората се радват на явните пладнешки хайдуци
и завършени нехранимайковци,
и изличиха естествените си природни способности  да различават доброто от злото
и инстинкта си за самосъхранение,
и чувството за Бог -
като върховен съдник на делата ни.

И какво следва - оттук нататък?









Тагове:   справедливост,


Гласувай:
10



1. baletlnetpepas - свободата борисе
15.10.2009 09:50
е личността. Не зависи от червените, сините, Държавна сигурност, народа или каквото и да е
цитирай
2. boristodorov56 - 1. baletlnetpepas
15.10.2009 10:11
Всичко е личността, свободната.
"червените, сините, Държавна сигурност" - не са народа!
Това е повече от ясно.
Вярно е, че всичко опира до свободната личност,
но така поставен въпроса оправдава действителните виновници за това, че България ще се затрие от собствената си несъстоятелност.

Нещата естествено са комплексни,
но народ виновен - няма!
цитирай
3. rat - г-н Тодоров, бихте ли коментирали ...
15.10.2009 11:03
г-н Тодоров, бихте ли коментирали разкритията, че Бенито Мусолини е бил агент на МИ-5. Дали пък няма да се окаже след време, че Горбачов е бил агент на ЦРУ, а Хитлер на кой ли е бил агент?
Хайде стига с тая червено съветска тайна агентура, тя вече не съществува, дайте да си поговорим за една друга не по-малко античовешка агентура. Мисли Борисе, мисли...........свали капаците злото не е само там където го търсиш.
цитирай
4. kalin8 - Правилно
15.10.2009 11:09
си сложил дон Кихот де ла Манча...
"Свободата е на върха на нашите копия"
Срвантес.
Човеът просто е казал от кого зависи...
Б.
цитирай
5. monna - Когато човек е свободолюбив, винаги може...
15.10.2009 11:19
..да извоюва свободата си. Но когато е с робска психика се въоръжава с търпение и се подчинява на всякакви закони - писани и неписани и тем подобни извращения.
цитирай
6. анонимен - Има разлика
15.10.2009 11:45
между свободната личност и свободния егоист!
Свободната личност зачита и защитава и чуждата свобода!
цитирай
7. panazea - Здравей, Борисе,
15.10.2009 11:46
Благодаря , че те има! Бъди здрав!
цитирай
8. boristodorov56 - 3. rat
15.10.2009 12:05
Г-н Стойков,
с удоволствие бих се съгласил с вас,
но да си кажа честно -
не ми пука че Мусолини е бил агент на КГБ,
а Хрушчов на Ми-8, дори,
че Хитлер е прадядо на Ахмед Доган,
а Чърчил пръв лобист на България в Подсдам.

За мен е важно тези които управляват нашата държава -
с нашата всеобща благословия и благодарение да търпението ни -
да служат на мен, на теб и на всичките ни близки и познати, и непознати в тази мизерна държавица.

Убеден ли сте, че тази червено-съветска агентура - т.е. комунистическото гестапо - не съществува?
Според вас само от чист алруизъм, интернационализъм, рубладжийство или с идеална цел лицата:
Гоце,
Умното Серги,
Р.Овч,
и т.н. - живи и мъртви радетели на българо-съветската дружба - са се обрекли на Русия?

Та Румене, живееш ли в България
или се опитваш да ме принудиш да си мисля,
че това не е България?
цитирай
9. boristodorov56 - 4. kalin8
15.10.2009 12:09
Истината, адаш е там някъде -
и колкото повече време минава -
толкова по-сигурен ставам за тази истина.
цитирай
10. boristodorov56 - 5. monna - правилно!
15.10.2009 12:10
Свободата не се подарява - тя се постига,
но само от стремещият се към нея.
цитирай
11. boristodorov56 - 6. tit - съгласен съм.
15.10.2009 12:13
Не сме егоисти - искаме свобода и справедливост за всички!
цитирай
12. boristodorov56 - 7. panazea
15.10.2009 12:14
Благодаря - не заслужавам чак толкова внимание.
Грешник съм - като всички останали.
цитирай
13. tili - Вътрешната свобода е основното,
15.10.2009 12:51
но за нея трябва много работа. Лична, трансформирана в обществена осъзната необходимост. Не става за 20 години!!!
Ето ти и нещо да се потресеш. Много гадно, но какво ли знаем ние...
http://www.youtube.com/watch?v=lbJxnsNR7sw
цитирай
14. boristodorov56 - 16. kontrasti - Старомодна дума, не се използва в истинския и смисъл от години наред. Подбутва се от време на време като факт...
15.10.2009 14:53
Справедливост - старомодна дума!

Ако няма справедлимост - държавата като такава се обезсмисля.
Основното предназначение на държавата е тази - да гарантира справедливостта.

Не се лутам само аз - всички се лутаме - 20 години -
белким хванем правилната посока.
цитирай
15. universalnite000 - Поначало това, което изтъкваш, е ...
15.10.2009 14:54
Поначало това, което изтъкваш , е замисъл на световния елит , ето малка част от негови изказвания :
За да се постигне изцяло прогнозируема икономика е необходимо нисшите класи в обществото да бъдат поставени под пълен контрол. За целта е нужно да бъдат дезинтегрирани семействата, а децата — поставени под юлар чрез дългосрочни социални задължения от най-ранна възраст, преди да се научат да мислят и да търсят правата си. В нисшите класи семейството ще бъде разбито чрез постепенно нарастваща заетост на родителите и изграждането на държавни учреждения за възпитание на децата, превърнати по този начин в сираци.

Образованието, което се дава на нисшата класа, трябва да бъде от най-ниско качество, така че невежеството да изолира нисшата класа от висшата и да направи тази изолация непонятна за нисшата класа. По този начин дори най-будните индивиди от нисшата класа няма да имат реални шансове да променят участта, която им е отредена по рождение. Тази форма на робство е необходима за поддържането на социален ред и гарантиране на мира и спокойствието на управляващата класа.

цитирай
16. boristodorov56 - 20. universalnite000
15.10.2009 15:04
Тази теория е присъща на всички човеконенавистни идеологии.
Не знам кой е казал това, но всеки диктатор - от древността до края на света - би бил щастлив да ги претвори в действителността .
цитирай
17. boristodorov56 - 17. tili
15.10.2009 15:25
Права си - това е още по-добре описано в "Архипелаг ГУЛАГ" на А. Солженицин.
цитирай
18. boristodorov56 - 23. kontrasti
15.10.2009 15:43
С парчето комат - бял мек хляб в устата - не можеш за говориш - с него утоляват гладът ти за справедливост, но само в страни като нашата и при умен народ като нашия, който от главата си пати...
Така е от времето на Исус,
днешните Юди са с по големи гърла и огромни апетити.
цитирай
19. анонимен - 25. kontrasti -
15.10.2009 16:03
Нама богаташи сред гладен народ!
Правилно го казваш.
цитирай
20. rat - Поначало това, което изтъкваш, е ...
15.10.2009 16:06
universalnite000 написа:
Поначало това, което изтъкваш , е замисъл на световния елит , ето малка част от негови изказвания :
За да се постигне изцяло прогнозируема икономика е необходимо нисшите класи в обществото да бъдат поставени под пълен контрол. За целта е нужно да бъдат дезинтегрирани семействата, а децата — поставени под юлар чрез дългосрочни социални задължения от най-ранна възраст, преди да се научат да мислят и да търсят правата си. В нисшите класи семейството ще бъде разбито чрез постепенно нарастваща заетост на родителите и изграждането на държавни учреждения за възпитание на децата, превърнати по този начин в сираци.

Образованието, което се дава на нисшата класа, трябва да бъде от най-ниско качество, така че невежеството да изолира нисшата класа от висшата и да направи тази изолация непонятна за нисшата класа. По този начин дори най-будните индивиди от нисшата класа няма да имат реални шансове да променят участта, която им е отредена по рождение. Тази форма на робство е необходима за поддържането на социален ред и гарантиране на мира и спокойствието на управляващата класа.


Пълни глупости...........
Какъв е този световен елит провеждащ геноцид. Пак ли ви се привиждат хора с черни качулки решаващи бъдещето на света.
Къде го има това в Холандия, в Германия или в Австрия, или във Франция. Колкото държави толкова различни образователни модела. Ако някой го мързи да учи и да работи не бива да си фантазира световни заговори.
цитирай
21. merkator - Остава ни свободният избор. . . б...
15.10.2009 16:17
Остава ни свободният избор...библейският, който ние подценяваме и потънали в кухненско битова депресия подминаваме! Майната им на червените пиявици, те не са моят свят :))) Поздрави!
цитирай
22. merkator - А песента е уникална макар и с велик ...
15.10.2009 16:20
А песента е уникална макар и с велик Дейвид ;)
цитирай
23. haralanov - Здравей,Боре!
15.10.2009 16:27
Хората престанаха да различават Доброто от Злото!На мястото на Бог са парите!Отиваме наникъде!
цитирай
24. boristodorov56 - Абсолютна истина, която не се нуждае от доказване!
15.10.2009 16:40
merkator написа:
Остава ни свободният избор...библейският, който ние подценяваме и потънали в кухненско битова депресия подминаваме! Майната им на червените пиявици, те не са моят свят :))) Поздрави!



А нарочно избрах - тази песен -
страхотно съчетание на Дейвид Ковердал и Джими Пейдж!

И двамата са велики!
цитирай
25. boristodorov56 - Приятелю, радвам се, че си тук!
15.10.2009 16:44
haralanov написа:
Хората престанаха да различават Доброто от Злото!На мястото на Бог са парите!Отиваме наникъде!


Трябва да се връщаме към универсалните истини
- и всичко отначало.
Иначе посоката - както казваш е - наникъде!
цитирай
26. breeze - Справедливостта се ражда от Независимостта
15.10.2009 21:56
Независимостта е между нас, но сякаш не го осъзнаваме, затова често справедливостта ни се изплъзва.
цитирай
27. zahariada - zahariada
15.10.2009 22:51
мОЙТЕ УВАЖЕНИЯ, СЛЕД "ппРОЩАЛНОТО"! дОБРЕ ДОШЪЛ ОТНОВО НЕНОРМАЛЕН УМНИКО, ИЛИ УМЕН НЕНОРМАЛНИК1 сИГУРНО СИ ПРИЛИЧАМЕ1 иСКАМ ДА МИ ОТГОВОРИШ НА ЕДИН ЕКЗИСТЕНЦИАЛЕН ВЪПРОС И ТОГАВА ЩЕ СИ РАЗПЕЧАТАМ ВСИЧКИ ПУБЛИКАЦИИ В ТВОЯ БЛОГ, ЩЕ ГИ НАПРАВЯ НА КНИЖКА И ЩЕ Я СЛОЖА НА НОЩНОТО СИ ШКАФЧЕ. вЪПРОСЪТ Е СЛЕДНИЯ:
зАЩО СМЪРТТА Е РАЗПОЛОЖЕНА В КРАЯ НА ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ?
цитирай
28. speechless - Аз пък диря отговора за свободата в ...
16.10.2009 09:32
Аз пък диря отговора за свободата в изгубените поколения. Трудно е да се чувстваш, че си свободен, дори това да е философско и личностно измерение, ако не можеш да плануваш, да се радваш, да мечтаеш, да живееш. А щом ми отнемат правото да мечтая за по-добро сега, не знам какво ще ми вземат ако стана на 50 г. - тогава със сигурност няма да има нищо за вземане и това би било още по-пагубно...
цитирай
29. ka4ak - Добро утро!Боре,това го казах в друг пост,но седя зад него!
16.10.2009 09:46
181. ka4ak - Това което правя в блога с постовете ми,с Книгата със Списанието,не е нищо друго,а желанието ми да се събудят хората и да установят,че без участие и
11.10 11:47
съпричастнност,без освобождаване от страхът,без отделяне от личното си време,няма вариант нещо да се случи!
Знам че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч!Грозни са думите ми,но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество!А аз си вярвам и правя това което е по силите ми и въпреки бетонните прегради,продължавам!dum spiro spero (дум спиро сперо) — докато дишам, надявам се, т. е. докато съм жив не губя надежда!


цитирай
30. boristodorov56 - 34. zahariada
16.10.2009 10:45
Не знам, приятелю.
Може би защото, когато умре - от материалния свят чрез душата си човека преминава в друго измерение - за удобство наричано - рай.
А за да осъзнае смисъла на рая, човек със сигурност трябва да преживее катарзиса на ада.
В такъв случай раждането е смъртта на живота ни в райското измерение и , ако това е волята Божия - то това се нарича прераждане и цикличността му е редуване на живота ни в материалния и духовния свят.
Лично аз нямам спомени, но пък храня големи надежди да е така.

цитирай
31. анонимен - до б.тодоров
16.10.2009 12:55
Благодаря ти, че обърна внимание на философските ми простотии.
Отговорът е, не се смей, "За да имаме време да се подготвим за нея!" Някои са по сръчни!
цитирай
32. анонимен - zahariada до б.тодоровм
16.10.2009 12:58
анонимен написа:
Благодаря ти, че обърна внимание на философските ми простотии.
Отговорът е, не се смей, "За да имаме време да се подготвим за нея!" Някои са по сръчни!

цитирай
33. анонимен - podgonat li ta 4ervenite diavoli ...
16.10.2009 13:33
podgonat li ta 4ervenite diavoli xva6tai ili xap4etata ili pu6kata. Izpitano e ve4e. a ako se pravi6 na disident da znae6 4e 4ervenite te debnat, zad teb sa samo4e sa nevidimi,4akat samo da doide tiaxnoto vreme i da te paxnat v zandana. Moje i v kremal da te zatvorat.Tam sas sigurnost 6te polu4i6 klaustrofobia .Taka 4e ne 4akai a deistvai ! Az sam zad teb.
цитирай
34. boristodorov56 - Справедливостта и независимостта
16.10.2009 15:06
breeze написа:
Независимостта е между нас, но сякаш не го осъзнаваме, затова често справедливостта ни се изплъзва.


Мисля, че са двете страни на една монета, която се нарича - "свобода".
цитирай
35. boristodorov56 - Логично обяснение - защо смъртта е в края на живота.
16.10.2009 15:08
анонимен написа:
анонимен написа:
Благодаря ти, че обърна внимание на философските ми простотии.
Отговорът е, не се смей, "За да имаме време да се подготвим за нея!" Някои са по сръчни!


цитирай
36. boristodorov56 - Благодаря за куража, който ми даваш!
16.10.2009 15:16
анонимен написа:
podgonat li ta 4ervenite diavoli xva6tai ili xap4etata ili pu6kata. Izpitano e ve4e. a ako se pravi6 na disident da znae6 4e 4ervenite te debnat, zad teb sa samo4e sa nevidimi,4akat samo da doide tiaxnoto vreme i da te paxnat v zandana. Moje i v kremal da te zatvorat.Tam sas sigurnost 6te polu4i6 klaustrofobia .Taka 4e ne 4akai a deistvai ! Az sam zad teb.


Никакъв десисдент не съм.
Правилно забелязваш, че от тях всичко може да се очаква, но на който му е писано да умре от куршум -
няма да се удави. И герой не съм - по-скоро в къчмата на масата. Дано да не опира до пушката, а до пишката.
цитирай
37. boristodorov56 - От всекиго по малко - колкото и когато трябва!
16.10.2009 15:19
ka4ak написа:
181. ka4ak - Това което правя в блога с постовете ми,с Книгата със Списанието,не е нищо друго,а желанието ми да се събудят хората и да установят,че без участие и съпричастнност,без освобождаване от страхът,без отделяне от личното си време,няма вариант нещо да се случи!
Знам че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч!Грозни са думите ми,но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество!А аз си вярвам и правя това което е по силите ми и въпреки бетонните прегради,продължавам!dum spiro spero (дум спиро сперо) — докато дишам, надявам се, т. е. докато съм жив не губя надежда!


Ка4ак абсолятно прав си - иска не само желание - иска и малко напрягане. Нищо не идва даром от небето.
цитирай
38. анонимен - vsi4ki sme ot masata i zatova sme ...
16.10.2009 18:05
vsi4ki sme ot masata i zatova sme tuka,i vsi4ki se darjim za pi6kite 6tot ne ni stiska za drugo . Balkana li 6a Fa6ta6. xorata po gore ti go kazaxa, ina4e GOLIAM GO VADI6 MA MEK.
цитирай
39. boristodorov56 - 38. анонимен
16.10.2009 20:17
Ами щом си толкова корав - хващай Балкана!

Тя работата става с бюлетини и малко мисъл в главата,
а не с комунистически лозунги с ерменски акцент!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8124093
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590