Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 19:27 - Дошляци, съветаци , цигани и откровените рубладжии
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 1895 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 13.11.2010 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      
image

       Покрай 
sparotok  се настроихме на историческа вълна. Четем, пишем, коментираме.Едни са тракийци автохонци, други дошляци от майната `и около Индия и т.н., а трети пък съвсем сериозно ни убеждават, че произхождат от Съветския съюз   и аз изскренно вярвам на откровенността им.
    Не съм тесен специалист, дори не съм специалист по история, но все пак попрочитам, като другите  нещичко, па не съм и без сърце - не мога да остана безучастен в титаничния спор който се води с всякъкви средства "за" и "против" всичко българско и родно.
    Това дошляците и съветаците(първите пристигнали от Индия, вторите от Съветския съюз) са интересни хора - от девет дерета вода носят в мелницата на антибългаризма за да отричат всичко,  което сериозните и независими от доктрини учени отдавна знаят - че българите просто сме наследници по кръв, дух и култура на траките. Всички аргументи оспорват, а тезите си не доказват; за всякакви славяни говорят, а в далечното ни минало не ги  намират; в лъжа и некомпетентност обвиняват, а доказаните лъжци и тенденциозни манипулатори отпреди век не обсъждат. Дейстуват си като всички семпли и обекновени  интернационалпрогресивпопулисти - и точка по въпроса!
     Тонове  словеса се леят за да ни душат с отвратителното си  отрицание и неуморното си желание да  прекъснат  естествените ни корени.  Не желаят да коментират и дума не обелват, защото не могат с аргументи  да опроворгаят съществуващите  успоредици в т.нар. Линеарно писмо 1 и 2 от надписите намирани по земите ни на възраст  6-8 000 години и  единтичността на тези артефакти на тракийската писменост  с Кирилицата. Все реалности, за които
sparotok  толкова често и обширно пише.
     Тези дни, около гордата инвазия у нас на червеният гестаповец Путин, пък се нагледах и наслушах на нагли съветаци - българоговорящи руси, а  една вмирисана певачка се просълзи като пееше "Мать Русия"...Боже, боже... 
     
      А ти, отче Паисие - обръщаш ли се в гроба?
     
      Докога ли още ще се наричаме българи? 
         
     



 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хихиихихихихихихиих развсели ме ...
13.11.2010 19:30
Хихиихихихихихихиих развсели ме ;)
цитирай
2. boristodorov56 - То положението не е много весело...
13.11.2010 19:41
karambol5 написа:
Хихиихихихихихихиих развсели ме ;)

цитирай
3. karambol5 - Ми какво да ти кажа - светът е оцелял, ...
13.11.2010 19:47
Ми какво да ти кажа - светът е оцелял ,защото се е смял .
И ние така .:)))))))))))))))))))
цитирай
4. tit - Всяко стадо си има мърша!
13.11.2010 21:46
Лошото е, че стадото се разпиля! Остана...
Чудя се и аз - да упорствам ли за тази земя или да си търся лесното - зер един живот живеем!
Тъжно е, да ти кажа - най вече за децата ни ми е мъчно!
цитирай
5. анонимен - писмо
14.11.2010 14:43
от какво си недоволен бе човече
цитирай
6. анонимен - tit, "стадото се разпиля&...
14.11.2010 20:47
tit, "стадото се разпиля" щото предното поколение възпита децата си във егоизъм. Всички избягали народиха и отхранват работници за други държави а внуците им ще са просто с екзотичен произход, но не и българи. Някои даже са щастливи и доволни от това. Други осъзнават това по късно.
Социализма, демокрацията, капитализма и комунизма са все бездуховни утопии водещи ни към глобализация, космополитизъм, мултикултурализъм и непринадлежност. Бъдещето вероятно ще е още по мрачно на глобално ниво, така че където и да отидеш освен на село ще е все тая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8085782
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589