Постинг
07.01.2011 11:19 -
Хард порнографията като политически PR
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 9303 Коментари: 66 Гласове:
Последна промяна: 07.01.2011 11:54
Прочетен: 9303 Коментари: 66 Гласове:
47
Последна промяна: 07.01.2011 11:54
" "То, кат" ти умре х*я - п*тки бол".
За малко хора е важно кой стартира тази гавра с властта и измислицата наречена държава, защото на всички отдавна им обръгна от публично изречени простотии на уж държавни мъже.
Какво ли не чухме - уйовци, шибани народи,шменти-капели... Въпросът съвсем не е в речника на официалните представители на държавата, макар, че това съвсем не е без значение. За нас е важно да знаем какво предизвиква каруцарската несдържаност подтикваща ги към неспазване на публично приличие от тях.
Ако се замислим за случая с публикуваните записи на разговори и реакцията на властта ще видим как искат да промият мозъци и да тласнат общественото мнение в посока удобна за егоизма на д-р Б. Борисов. За него не е важно, че има някакви митнически далавери с фирми протежирани от протежето му Цецко Физкултурника, а кой, защо и как е направил записите.
Не отричам, че записите са направени в противоречие на закона и в съда вече не стават за доказателство, но това прави ли ги неистински? Това прави ли събитията, за които ни съобщават записите неслучили се? Извършването на едно беззаконие може ли да бъде оправдание за прикриването на друго беззаконие?
Влагат се толкова неимоверни усилия да се измести центъра на вниманието на обществото от действителния скандал, че нямаше да се учудя, ако вчера бе инсценирана хомо секссценка между тримата главни герои на това падение.
Аман от брутална политическа хард порнография!
Правите ли секс, когато сте скарани?
Наистина ли мъжете искат сутрин?
За да властва тарикатщината, достатъчно ...
Наистина ли мъжете искат сутрин?
За да властва тарикатщината, достатъчно ...
отиде, та се невиде!
Не сме държава, общество...
В публичен дом живеем, от най-долните, при това!:(
Хъм, Оруел ряпа да яде!:))
цитирайНе сме държава, общество...
В публичен дом живеем, от най-долните, при това!:(
Хъм, Оруел ряпа да яде!:))
Те не уважават народа си! Щом е така и народа няма да ги уважава!
Трябва да си ходят!
цитирайТрябва да си ходят!
Единия вицепремиер шпионира другия, после се прегръщат и пеят с ентусиазъм, какъвто не може да се предположи просто...
цитирай
4.
hristo27 -
Г-да Министри и тем подобни, евт...
07.01.2011 15:28
07.01.2011 15:28
Г-да Министри и тем подобни,
евтиният PR около Ваньо Танов ли в момента е по-важен или сигурността на децата и внуците ни ?!?
цитирайевтиният PR около Ваньо Танов ли в момента е по-важен или сигурността на децата и внуците ни ?!?
5.
анонимен -
Големи гадости, ей!
07.01.2011 17:13
07.01.2011 17:13
Накъдето и да се обърнеш- подлост и низост. Днес д- р Бодуров ми каза, че големият борец за демокрация Иво Инджев станал тайничко член на проекта "АБВ".
И хоп- Инджев веднага се появи по националната телевизия, където 15 години беше персона нон грата. Как стават тези работи?! С протекцията на Гоце, разбира се!
цитирайИ хоп- Инджев веднага се появи по националната телевизия, където 15 години беше персона нон грата. Как стават тези работи?! С протекцията на Гоце, разбира се!
6.
анонимен -
ss
07.01.2011 18:10
07.01.2011 18:10
4erven sadnik
цитирайВсичко е важно.
За да се промени нещо - трябва да се промени начина на управление на държавата.
Всичките злини идват от там, но нищо не гарантира нечие здраве след лекарска намеса.
За мен нещата са пределно ясни доста отдавна.
Ето тук съм го казал ясно още преди месец:
http://boristodorov56.blog.bg/drugi/2010/12/01/alchnost-nemoralnost-bezchovechnost.643502
цитирайЗа да се промени нещо - трябва да се промени начина на управление на държавата.
Всичките злини идват от там, но нищо не гарантира нечие здраве след лекарска намеса.
За мен нещата са пределно ясни доста отдавна.
Ето тук съм го казал ясно още преди месец:
http://boristodorov56.blog.bg/drugi/2010/12/01/alchnost-nemoralnost-bezchovechnost.643502
Пробвай до три пъти!
Защо не коментираш през блога си?
цитирайЗащо не коментираш през блога си?
Точно, точно та точно. С подслушване и унижение на държавния служител нищо хубаво като управление. В теориите за управление на това му викат тоталитаризъм. И какво приказки, а правото на труд, на някакква работна заплата съответстваща на европейската. Затова някъде в ъгъла .
цитирай“Някога ,някога ,толкова някога … “ имаше такъв шлагер ,та ,за онова време ,когато си беше за всеобщо презрение сред човеците “перде кириз “ ,подслушване ,”червен телефон “ ,”симпатични” мастила ,шпионски истории …верност към идея или дявол знае какво ! Сякаш животът тръгна в посока с обратно деление ,но със знаме- “хард порнографията… “ и Оруел вече ни диша праха !
Добре си го казал Б Тодоров СОРИИИИИИИИ :- ) и много здраве за 2011 !
цитирайДобре си го казал Б Тодоров СОРИИИИИИИИ :- ) и много здраве за 2011 !
11.
анонимен -
Във връзка с 6. Нямам блог, а и заради ...
07.01.2011 21:33
07.01.2011 21:33
Във връзка с 6.Нямам блог,а и заради теб няма да си регистрирам,ако не ти се кокориха постингите ти всеки ден в днес.бг.при това без да се вижда кой е автора,хич нямаше и да ти влеза в блога.Ти май чуждо мнение не понасяш.Лесно е да са правиш на големия демократ,като риташ умрели кучета или далеч по-големи от теб,че да обърнат някакво сериозно внимание на думите ти.Лесно е да се правиш така на знаменосец,но нещо ти е много трудно да понесеш,че някой не те харесва и ако имаше властта на онези,които постоянно псуваш,сигурно щеше да си далеч по-лош от тях.Брадата ти не те прави мъдрец,нито големите ти претенции,като скачаш така,като ужилен.Гола вода си,Борисе.Много насериозно се вземаш.Бъди мъдър и не разчитай на тези които те славославят,а на нас,които добронамерено те критикуваме.
цитирай
12.
анонимен -
Абе, трол скапан, що се ебаваш с Б...
07.01.2011 21:49
07.01.2011 21:49
Абе,трол скапан,що се ебаваш с Борката.Той е редактора на Качака и нямада те публикува и в следващия брой на списанието.
цитирай
13.
анонимен -
Дреме ми на натопорчения, редактор ...
07.01.2011 21:51
07.01.2011 21:51
Дреме ми на натопорчения,редактор или не, пак си е виснал ташак и пълен лицемер.
цитирай
14.
анонимен -
Що си пишеш анонимно сам, бе!!!
07.01.2011 21:57
07.01.2011 21:57
Що си пишеш анонимно сам, бе!!!
цитирай
15.
анонимен -
Алоу, модераторите, що оставяте ...
07.01.2011 21:59
07.01.2011 21:59
Алоу, модераторите, що оставяте постинг с цинизми.Тук влизат и четат деца.Малко ли ви беше порното на червения боклук,че сега и синия.
цитирай
16.
анонимен -
Регистрирайки се в Blog. bg вие се ...
07.01.2011 22:01
07.01.2011 22:01
Регистрирайки се в Blog.bg вие се съгласявате, че няма да публикувате текстове и/или изображения с порнографски характер, подтикващи към насилие, етническа, расова и/или религиозна нетърпимост и всякакви материали, които са в разрез с българското законодателство.
цитирайОбичам вечер да намина.
Пост фак- тум, сова на Минерва.
Като пастир, овчици да нагледам.
И труповете за събирам.
Боре, добър постинг, дума няма.
Но коментарите, повече привличат.
Сложи като премиера - модерация.
Че кучетата съвсем ще се оквичат.
Отначало, тръгват с цицката , напред.
Насред мегдан, изтяга се Микино,
Христо, Никодима, турят ред.
После , анонимните мискини.
Става тя, каквато става.
50% маскари.
Намеси се, хапчета раздавай.
Бой започва, битка на петли!
Защо бе, братя?
цитирайПост фак- тум, сова на Минерва.
Като пастир, овчици да нагледам.
И труповете за събирам.
Боре, добър постинг, дума няма.
Но коментарите, повече привличат.
Сложи като премиера - модерация.
Че кучетата съвсем ще се оквичат.
Отначало, тръгват с цицката , напред.
Насред мегдан, изтяга се Микино,
Христо, Никодима, турят ред.
После , анонимните мискини.
Става тя, каквато става.
50% маскари.
Намеси се, хапчета раздавай.
Бой започва, битка на петли!
Защо бе, братя?
18.
анонимен -
Malee toya anonimen e lud be Borise!!!
07.01.2011 22:24
07.01.2011 22:24
Kakvi sa tiya 4engenca, koito gi durji6 na verijka v bloga si... I hrana da im dava6 te pak te layat...
A ina4e, poneje si se vzel mogo na seriozno, 4e sme bili ob6testvo i kak go nareche ti... a-ha, "grajdansko", vzemi se uspokoi i vij kolko tupoumno sa se uhilili trimcata. Ti ako vijdash porno, az vijdam luboven triugulnik ot nai-zdravite, kudeto vsyaka zmiya e zahapala opashkata ili "zadnicata" na drugata.
Aide pozdravi i leka vecher.
цитирайA ina4e, poneje si se vzel mogo na seriozno, 4e sme bili ob6testvo i kak go nareche ti... a-ha, "grajdansko", vzemi se uspokoi i vij kolko tupoumno sa se uhilili trimcata. Ti ako vijdash porno, az vijdam luboven triugulnik ot nai-zdravite, kudeto vsyaka zmiya e zahapala opashkata ili "zadnicata" na drugata.
Aide pozdravi i leka vecher.
ан. 11 - не знам с какво те разсърдих, но благодаря за добронамереността - ти ми стопли сърцето. Виж, аз нямам никакви сериозни претенции за да се вземам на серозно, то съм притеснен за теб - отделил си ми цели 8 коментара и ме изкара на първа.
Лъжеш, че нямаш блог тук. Мога да ти изброя поне 5 ника зад, които се криеш.
Лъжеш колкото Цъцко и Бъцко,
но бъди жив и здрав и през тази година!
цитирайЛъжеш, че нямаш блог тук. Мога да ти изброя поне 5 ника зад, които се криеш.
Лъжеш колкото Цъцко и Бъцко,
но бъди жив и здрав и през тази година!
Благодаря за стихоплета.
Не е е необходима цетка за анонимните - това са мижитурките, които се крият зад поне по 5 ника и вече съвсем са ги компрометирали. Истината е, че ако имаха да кажат нещо сериозно - щяха да го правят с лицето и името си, но нямат.
цитирайНе е е необходима цетка за анонимните - това са мижитурките, които се крият зад поне по 5 ника и вече съвсем са ги компрометирали. Истината е, че ако имаха да кажат нещо сериозно - щяха да го правят с лицето и името си, но нямат.
Това е един човек, но ако го нямаше ще почна да губя представата за нормалното общуване.
За обществото казваш самата истина.
Когато любовният триъгълник се показва в публична демонстрация си е чисто хард порно, но съм съгласен и на твоята характеристика.
цитирайЗа обществото казваш самата истина.
Когато любовният триъгълник се показва в публична демонстрация си е чисто хард порно, но съм съгласен и на твоята характеристика.
Железен за пореден път :)
цитирай
23.
анонимен -
От известно време и аз
08.01.2011 02:55
08.01.2011 02:55
чувам подобни неща за Иво Инджев. И Стефан Данаилов, и Бойка Башлиева, и Ивайло Калфин многокатно потвърдиха, че той е човек на Гоце и член на "АБВ". Двамцата се сдружили още в милиционерската школа в Симеоново, която карали по едно и също време. Колко ли бунаци е измамил този подлец Инджев?!
цитирайметодите а отвличане на вниманието!
що се отнася до политически пристрастия и трябва ли някой да си ходи - точно в момента, когато трябва да стои тука и да си изпълни задълженията към тия балами, дето сме му дали работата - това е друг въпрос
стига сме ги изпращали да си ходят - те буквално си ходят с чувалчето на гръб - искаме ги тука, да си донесат обратно чувалчетата и да си свършат работата - и да не думат много-много по телевизията щото даже иваниандрей заедно със славитрифонов вече звучат като книжовници на фона на разни мнистринакултурата - правописът е според обекта:)))
цитирайщо се отнася до политически пристрастия и трябва ли някой да си ходи - точно в момента, когато трябва да стои тука и да си изпълни задълженията към тия балами, дето сме му дали работата - това е друг въпрос
стига сме ги изпращали да си ходят - те буквално си ходят с чувалчето на гръб - искаме ги тука, да си донесат обратно чувалчетата и да си свършат работата - и да не думат много-много по телевизията щото даже иваниандрей заедно със славитрифонов вече звучат като книжовници на фона на разни мнистринакултурата - правописът е според обекта:)))
25.
анонимен -
Не напразно някои
08.01.2011 05:29
08.01.2011 05:29
наричат Иво Инджев дрислИво мИнджев. Голям ташак!
цитирайПаденето е още по-внушително защото ги траем.
Свободата на тяхната изява зависи от територията, която им оставим.
цитирайСвободата на тяхната изява зависи от територията, която им оставим.
Инджев е подлец, защото сам призна връзките си с ДС и поиска публична прошка,
а циганина Гоце Пърламанов герой ли е като излъга, че не е платен доносник на ДС?
Що за извратена логика ни пробутваш?
Смяташ ли, че мислещите хора се хващат на плитките милиционерски похвати?
цитирайа циганина Гоце Пърламанов герой ли е като излъга, че не е платен доносник на ДС?
Що за извратена логика ни пробутваш?
Смяташ ли, че мислещите хора се хващат на плитките милиционерски похвати?
А анонимните са кята нелегалните едно време, никой не ги търси, но се крият, имат си некаква кауза пердута, ще се борят до пълна победа на простотията.
цитирайПреходът ме научи да не гледам кой срещу какво е, а какво прави срещу нещо.
Порното съществува, защото има своите потребители, които се нуждаят от него. По-голямата част от тези потребители заклеймяват порното, а най-верните му фенове са готови на всичко, дори да го прокълнат под клетва, за да привлекат повече хора към него и така да го задържат в употреба. Да не говоря за вещината в коментирането му.
О времена, о нрави!
цитирайПорното съществува, защото има своите потребители, които се нуждаят от него. По-голямата част от тези потребители заклеймяват порното, а най-верните му фенове са готови на всичко, дори да го прокълнат под клетва, за да привлекат повече хора към него и така да го задържат в употреба. Да не говоря за вещината в коментирането му.
О времена, о нрави!
Това вече е неистово влечение към порното. Маниакално. Има ги и такива порно абстинентни потребители, които са гръбнакът на полит-порно - индустрията.
цитирайЧе кой защитаваше най-много СРС-тата? И сега дига ръце. С техните камъни по тяхната глава!
цитирайБорисе - ами кажи и решението :) Факти може всеки да каже и да прави някакви изводи... Ама решения ?
цитирайЯсно изразена и публично манифестирана нетърпимост къв неспазването на законите и двойните стандарти на управляващите без значение кои са!
Това е решението, което се парафира с гласуване!
цитирайТова е решението, което се парафира с гласуване!
dolsineq написа:
Че кой защитаваше най-много СРС-тата? И сега дига ръце. С техните камъни по тяхната глава!
Да обвиняваш СРС - тата е като да счупиш телевизора заради предаване по него.
Не му вярвам, защото съм убеден в едно: няма бивши негри, бивши педали и бивши ченгета!
Нищо чудно Центърът да е наредил на Инджев да играе ролята на поп Гапон.
Има и още нещо... Този халгъзник уж 15 години е безработен, а яде, пие и си гледа кефа? Как стават тези работи, а?
Че и блог списва и лови балъци за идиотската си кауза- да взриви паметника на Съветската армия. Негова работа ли е това?! Толкова десни правителства се изредиха и нито едно не го стори. Явно поради ред дипломатически причини...
цитирайНищо чудно Центърът да е наредил на Инджев да играе ролята на поп Гапон.
Има и още нещо... Този халгъзник уж 15 години е безработен, а яде, пие и си гледа кефа? Как стават тези работи, а?
Че и блог списва и лови балъци за идиотската си кауза- да взриви паметника на Съветската армия. Негова работа ли е това?! Толкова десни правителства се изредиха и нито едно не го стори. Явно поради ред дипломатически причини...
apostapostoloff написа:
Не му вярвам, защото съм убеден в едно: няма бивши негри, бивши педали и бивши ченгета!
Нищо чудно Центърът да е наредил на Инджев да играе ролята на поп Гапон.
Има и още нещо... Този халгъзник уж 15 години е безработен, а яде, пие и си гледа кефа? Как стават тези работи, а?
Че и блог списва и лови балъци за идиотската си кауза- да взриви паметника на Съветската армия. Негова работа ли е това?! Толкова десни правителства се изредиха и нито едно не го стори. Явно поради ред дипломатически причини...
Нищо чудно Центърът да е наредил на Инджев да играе ролята на поп Гапон.
Има и още нещо... Този халгъзник уж 15 години е безработен, а яде, пие и си гледа кефа? Как стават тези работи, а?
Че и блог списва и лови балъци за идиотската си кауза- да взриви паметника на Съветската армия. Негова работа ли е това?! Толкова десни правителства се изредиха и нито едно не го стори. Явно поради ред дипломатически причини...
Не вярвам Инджев да е станал член на абв. Заради публичното му извинение за ДС, поради което го мразят до смърт и търсят всевъзможни начини да го злепоставят, защото ужасно много им трябва да се повтаря с гордост, че ДС е работила за държавата и да не остава място за разликата между онази и днешната държава.
В случая СРС-тата си свършиха много добре работата, vmir. Никак не е приятно някой да те подслушва, но като са си дали задника под наем, да не се държат като "гръмнати", а да си вършат както трябва работата.
цитирайА имформацията изтичаща от СРС-тата как се използва?
Само за омаскаряване на лични противници или зарегулиране на проблемите произтичащи от практикуване на незаконни дейности?
цитирайСамо за омаскаряване на лични противници или зарегулиране на проблемите произтичащи от практикуване на незаконни дейности?
Убеден съм, че това не е само негова работа,
а задължение на всеки нормално мислещ и уважаващ себе си българин.
В противен случай се поставя под съмнение смисъла на понятието българин.
Дори не става въпрос за идеологии.
цитирайа задължение на всеки нормално мислещ и уважаващ себе си българин.
В противен случай се поставя под съмнение смисъла на понятието българин.
Дори не става въпрос за идеологии.
dolsineq написа:
В случая СРС-тата си свършиха много добре работата, vmir. Никак не е приятно някой да те подслушва, но като са си дали задника под наем, да не се държат като "гръмнати", а да си вършат както трябва работата.
Съгласен съм. Ако бяхме улегнало общество със щастливи хора всеки на мястото си, щях да бъда между първите противници на СРС -тата. Засега обаче те остават мощно следство за налагане на прозрачност, и разкриване на враговете й, които още се опитват да ни правят на маймуни.
boristodorov56 написа:
А имформацията изтичаща от СРС-тата как се използва?
Само за омаскаряване на лични противници или зарегулиране на проблемите произтичащи от практикуване на незаконни дейности?
Само за омаскаряване на лични противници или зарегулиране на проблемите произтичащи от практикуване на незаконни дейности?
.............................
Боре, ако човек си гледа работата професионално, а не да търси само келепира, изобщо няма да се притесни от някакви си СРС-та. Има много начини да бъде компрометиран човек. СРС-тата са само едно от тях.
Обаче па красавци са и тримата ! Не стига че са такива ,ами и езика им направо красноречие отсекъде ....и един такъв литератууууурен,дипломатиииичен и мнооооого смилаем! Ако беха треснали накрая и по едно-абе еби му мамата на тоя шибан народ,съвсем щеше да си е на място! Но важно е да си имаме министри,щото така или иначе сме си народ,който и при византийци и при турци е оцелял,та и при тези също ще оцелеем,ама без министри накъде в Шенген?
цитирайТака е - без министри за къде в Шанген.
Горчива ирония!
цитирайГорчива ирония!
Имам предвид, че по принцип - СРС-тата са инструмент за борба с престъпността,
а не за игра с публиката и зад кулисите на властта, но винаги в ущърб на обществото.
И все пак - всеки има право на лично пространство, нали?
По върховете на държавната администрация си бъркат с мръсни ръце и души в гащите толкова безпардонно и обичайно, че си мисля, как се отнася това за нас - мухите еднодневки?
Това е по-притеснителното, защото боклуците по върховете имат лобита и изградени защитни валове и обръчи за взаимна подръжка и въпреки това са уязвими, а представяш ли си ние, колко сме голи и беззащитни, и подлежащи на всичките безумия на нечий болен мозък?
Как ти звучи факта, че у нас са използвани 40 пъти повече СРС-та, отколкото във Франция? Това си е ченгесарска вакханалия и безнаказаност, което е доста плашещо и показателно.
цитирайа не за игра с публиката и зад кулисите на властта, но винаги в ущърб на обществото.
И все пак - всеки има право на лично пространство, нали?
По върховете на държавната администрация си бъркат с мръсни ръце и души в гащите толкова безпардонно и обичайно, че си мисля, как се отнася това за нас - мухите еднодневки?
Това е по-притеснителното, защото боклуците по върховете имат лобита и изградени защитни валове и обръчи за взаимна подръжка и въпреки това са уязвими, а представяш ли си ние, колко сме голи и беззащитни, и подлежащи на всичките безумия на нечий болен мозък?
Как ти звучи факта, че у нас са използвани 40 пъти повече СРС-та, отколкото във Франция? Това си е ченгесарска вакханалия и безнаказаност, което е доста плашещо и показателно.
Боре, какво те притеснява? Не е ли съвсем същото, ако недай си боже съседката те види и злепостави пред жена ти, в случай, че си надвишил "личната" си свобода или някой "бръмбар" те е уловил в крачка? Винаги ще се намери някой любопитко, който когато най-малко го очакваш ще те сюрпризира с някоя твоя пикантерия. По народно му клюка, по модерно "РСР"-та винаги ще си я има. По-важното е човек да не допуска фалове.
цитирайТово е ясно.
Говоря, че никой не може да се бърка личното ми пространство по свое усмотрение, но когато това го прави държавен служител - издържан от теб и мен -
за да злоупотреби овластяването му в имено на закона си е престъпление.
Говоря, че когато се реализират СРС-та срещу държавни служители и се разбере за техни престъпление(за това е скандала около Танов, Цъцко и Пицко) - да не се
замита проблема под килима, а да се сезира прокуратурата за разследване на престъплението, вместо да ги преекспонират като радетели на борбата с престъпността.
Притесняваме безпринципното, незаконно и мръсно използване на възможностите на властта -
защото това винаги е в наш - на хорицата - ущърб и не бива да се отминава като естествена и подразбираща се от самосебе си привилегия на тайните служби и милицията.
Това ме притеснява - много взе да мириши на тъпа милиционерщина разигравана от ограничени физкултурничета и черноколанничета.
цитирайГоворя, че никой не може да се бърка личното ми пространство по свое усмотрение, но когато това го прави държавен служител - издържан от теб и мен -
за да злоупотреби овластяването му в имено на закона си е престъпление.
Говоря, че когато се реализират СРС-та срещу държавни служители и се разбере за техни престъпление(за това е скандала около Танов, Цъцко и Пицко) - да не се
замита проблема под килима, а да се сезира прокуратурата за разследване на престъплението, вместо да ги преекспонират като радетели на борбата с престъпността.
Притесняваме безпринципното, незаконно и мръсно използване на възможностите на властта -
защото това винаги е в наш - на хорицата - ущърб и не бива да се отминава като естествена и подразбираща се от самосебе си привилегия на тайните служби и милицията.
Това ме притеснява - много взе да мириши на тъпа милиционерщина разигравана от ограничени физкултурничета и черноколанничета.
boristodorov56 написа:
Инджев е подлец, защото сам призна връзките си с ДС и поиска публична прошка,
а циганина Гоце Пърламанов герой ли е като излъга, че не е платен доносник на ДС?
Що за извратена логика ни пробутваш?
Смяташ ли, че мислещите хора се хващат на плитките милиционерски похвати?
а циганина Гоце Пърламанов герой ли е като излъга, че не е платен доносник на ДС?
Що за извратена логика ни пробутваш?
Смяташ ли, че мислещите хора се хващат на плитките милиционерски похвати?
48.
vencivaleri1951 -
Иначе към написаното за Инджев от теб...Ами то и Митьо "Очите" си призна и разкая:(((
09.01.2011 12:52
09.01.2011 12:52
vencivaleri1951 написа:
boristodorov56 написа:
Инджев е подлец, защото сам призна връзките си с ДС и поиска публична прошка,
а циганина Гоце Пърламанов герой ли е като излъга, че не е платен доносник на ДС?
Що за извратена логика ни пробутваш?
Смяташ ли, че мислещите хора се хващат на плитките милиционерски похвати?
а циганина Гоце Пърламанов герой ли е като излъга, че не е платен доносник на ДС?
Що за извратена логика ни пробутваш?
Смяташ ли, че мислещите хора се хващат на плитките милиционерски похвати?
О-оооо - ти се появи, помислих, че се отказа - и на теб здраве и късмет!
Нали знаеш защо го мразят Инджев бивши, настоящи и бъдещи еничари - защото каза, че го е срам, че е работил за ДС. Как да му простят гордите с позора си лайнари, които бяха презерватива на комунистическата номенклатура, и можеха само да убиват и крадат - практика, която продължават да практикуват и до днес за да кажат на ограбените - ми вий сте некадърници щом не можете да се управите сред нашата скотобойна.
Надявам се не си пропуснал контрамитинга против паметника на антибългаризма и официалното безродство?
Изпадаха ли в екстаз червените боклуци бълнувайки с пяна на уста: Русь, мать моя!!!!
цитирайНали знаеш защо го мразят Инджев бивши, настоящи и бъдещи еничари - защото каза, че го е срам, че е работил за ДС. Как да му простят гордите с позора си лайнари, които бяха презерватива на комунистическата номенклатура, и можеха само да убиват и крадат - практика, която продължават да практикуват и до днес за да кажат на ограбените - ми вий сте некадърници щом не можете да се управите сред нашата скотобойна.
Надявам се не си пропуснал контрамитинга против паметника на антибългаризма и официалното безродство?
Изпадаха ли в екстаз червените боклуци бълнувайки с пяна на уста: Русь, мать моя!!!!
та да се строят така тримата и да се лензят, колко много се разбират. Вчера го слушах при Карбовски, този човек така си е повярвал. Горко ни и тежко.
цитирайВпрочем може...Преди доста години питам малкия "Бандарак"-Кога ще узрееш-а той
-Стефчо/Драгостинов съсед ни е/ узря, свири Кутев, Владигеров и прави кариера, а аз дърпам жиците и едни непиятности, а и трудно изкарвам месеца без заем... Та вероятно рока и наивитета вървят ръка за ръка...
Боре, Инджев е всичко това от което на теб ти се драйфа. От друг град си, далеко си и от нещата. Инджев е издънка от висшите чинове на "преторианската гвардия" Той с брат си също /при това успешно/ са готвени за това. Казвам ти го защото и моя "ареал" ако не е същия то е много близък. Едни и същи училища, почивни станции, гаджета дори... След това едни и същи университети, квалификации, кариера...Боре, доносник се става и по принуда, но за щатен се подава молба. При това при переспектива кариерно да израснеш зад граница/както неговия случай/ обезателно се минава през външния отдел на ЦК тс през МирчоСпасов. .. Рабери при нас нещата се срутиха именно поради размиване на нещата...Изкуствена десница, кокетираща на дясно левица...Станишев степендиант на Сорос...Повечето десни гурата от марксистките катедри , председателя на Атлантическия клуб/проф Иванов/ син на зав отдел на ЦК...!? Не отричам, че всеки има право на промяна, но когато правиш кардинална такава прави я от по скромна позиция. Иначе най малкото което се усеща е липса на хигиена:(
цитирай-Стефчо/Драгостинов съсед ни е/ узря, свири Кутев, Владигеров и прави кариера, а аз дърпам жиците и едни непиятности, а и трудно изкарвам месеца без заем... Та вероятно рока и наивитета вървят ръка за ръка...
Боре, Инджев е всичко това от което на теб ти се драйфа. От друг град си, далеко си и от нещата. Инджев е издънка от висшите чинове на "преторианската гвардия" Той с брат си също /при това успешно/ са готвени за това. Казвам ти го защото и моя "ареал" ако не е същия то е много близък. Едни и същи училища, почивни станции, гаджета дори... След това едни и същи университети, квалификации, кариера...Боре, доносник се става и по принуда, но за щатен се подава молба. При това при переспектива кариерно да израснеш зад граница/както неговия случай/ обезателно се минава през външния отдел на ЦК тс през МирчоСпасов. .. Рабери при нас нещата се срутиха именно поради размиване на нещата...Изкуствена десница, кокетираща на дясно левица...Станишев степендиант на Сорос...Повечето десни гурата от марксистките катедри , председателя на Атлантическия клуб/проф Иванов/ син на зав отдел на ЦК...!? Не отричам, че всеки има право на промяна, но когато правиш кардинална такава прави я от по скромна позиция. Иначе най малкото което се усеща е липса на хигиена:(
Ужасно, наивен рокаджия съм!
Различни струни опъваме, не можем да чуем един и същ звук!
Според теб какво трябва да направи Инджев за да му повярваш?
Но всъщност какво е съществено - мотивацията или е по-важно какво вършиш?
Каква е скритата му цел?
Кому е удобна атаката му против Гоце Пърламанов?
Каква е твоята версия? (Предварително те предупреждавам да не включващ САЩ - за другите можеш да импровизираш.)
цитирайРазлични струни опъваме, не можем да чуем един и същ звук!
Според теб какво трябва да направи Инджев за да му повярваш?
Но всъщност какво е съществено - мотивацията или е по-важно какво вършиш?
Каква е скритата му цел?
Кому е удобна атаката му против Гоце Пърламанов?
Каква е твоята версия? (Предварително те предупреждавам да не включващ САЩ - за другите можеш да импровизираш.)
Его ти един виц по случая. Картър гостува на Брежнев и го критикува за демокрацията в СССР. Казва му, че пред Белия дом всеки може да викне долу Картър, на което Брежнев му казва , че всеки и пред Кремъл може да викне същото...
С Инджев нещата са подобни. Той има добро перо и умее да вдига пушилка. Той критикува Първанов, Путин, Русия...Какво рискува? С това обаче вдига собствената си значимост всред една част от публиката. Чете ли му книгата за Първанов, Та в нея той главно пише колко велик и смел е и някакви предположения и жълти клюки. Четох преди два дена как Продев бил написал "Ние пак сме тук" заради него, във връзка с отстраняването му от БТА. Продев едва ли го е забелязал, а този сега прави пиар на гърба и на мъртвец. Той винаги воюва с големите и като позиция, и като талант. Ефектно е и ефективно. Намери ми един материал на Инджев преди 10ти който да е критичен срещу властта,една спънка в кариерата му-тези на Продев са много. Продев се сбогува с живота без никой да резбере какво става, а Инджев пищи години наред за две уволнения . На кой не му се е случвало.
За това става въпрос.
цитирайС Инджев нещата са подобни. Той има добро перо и умее да вдига пушилка. Той критикува Първанов, Путин, Русия...Какво рискува? С това обаче вдига собствената си значимост всред една част от публиката. Чете ли му книгата за Първанов, Та в нея той главно пише колко велик и смел е и някакви предположения и жълти клюки. Четох преди два дена как Продев бил написал "Ние пак сме тук" заради него, във връзка с отстраняването му от БТА. Продев едва ли го е забелязал, а този сега прави пиар на гърба и на мъртвец. Той винаги воюва с големите и като позиция, и като талант. Ефектно е и ефективно. Намери ми един материал на Инджев преди 10ти който да е критичен срещу властта,една спънка в кариерата му-тези на Продев са много. Продев се сбогува с живота без никой да резбере какво става, а Инджев пищи години наред за две уволнения . На кой не му се е случвало.
За това става въпрос.
54.
boristodorov56 -
Кой в литературата и журналистиката е Продев и с кого го сравняваш? Нарциса, който бе забъркан в гейскандал от 70-те?
09.01.2011 23:40
09.01.2011 23:40
Вицът е от мемоарите на Рейгън и го зарказва на Горбачов с приблизително съдържание.
Що се отнася до Гоцето Пърламанов - то той е най-удобния вариант за Щатите като президент - лаком, тщестлавен, нагъл, кален и миришещ на иракски петрол.
Личност компрометирана, която винаги може да бъде бламирана показвайки на гладните и голи българчета как се е облажил с петролдолари от Садам, когато ООН беше наложила санкции.
цитирайЩо се отнася до Гоцето Пърламанов - то той е най-удобния вариант за Щатите като президент - лаком, тщестлавен, нагъл, кален и миришещ на иракски петрол.
Личност компрометирана, която винаги може да бъде бламирана показвайки на гладните и голи българчета как се е облажил с петролдолари от Садам, когато ООН беше наложила санкции.
boristodorov56 написа:
Вицът е от мемоарите на Рейгън и го зарказва на Горбачов с приблизително съдържание.
Що се отнася до Гоцето Пърламанов - то той е най-удобния вариант за Щатите като президент - лаком, тщестлавен, нагъл, кален и миришещ на иракски петрол.
Личност компрометирана, която винаги може да бъде бламирана показвайки на гладните и голи българчета как се е облажил с петролдолари от Садам, когато ООН беше наложила санкции.
Що се отнася до Гоцето Пърламанов - то той е най-удобния вариант за Щатите като президент - лаком, тщестлавен, нагъл, кален и миришещ на иракски петрол.
Личност компрометирана, която винаги може да бъде бламирана показвайки на гладните и голи българчета как се е облажил с петролдолари от Садам, когато ООН беше наложила санкции.
...................................................
Защо като са известни тези престъпления на Първанов не е съден, а се дига пушилка с дребните кокошкари?
56.
vencivaleri1951 -
Да попиташ кой е Продев в журналистиката не е никак интелегентно Борисе, още повечекогато пита човек близък до нея.
10.01.2011 12:09
10.01.2011 12:09
boristodorov56 написа:
Вицът е от мемоарите на Рейгън и го зарказва на Горбачов с приблизително съдържание.
Що се отнася до Гоцето Пърламанов - то той е най-удобния вариант за Щатите като президент - лаком, тщестлавен, нагъл, кален и миришещ на иракски петрол.
Личност компрометирана, която винаги може да бъде бламирана показвайки на гладните и голи българчета как се е облажил с петролдолари от Садам, когато ООН беше наложила санкции.
Що се отнася до Гоцето Пърламанов - то той е най-удобния вариант за Щатите като президент - лаком, тщестлавен, нагъл, кален и миришещ на иракски петрол.
Личност компрометирана, която винаги може да бъде бламирана показвайки на гладните и голи българчета как се е облажил с петролдолари от Садам, когато ООН беше наложила санкции.
Едва ли има по притискан журналист от него. Пак питам къде бяха репчещите се сега журналя преди 10 ти когата Продев го мачкаха катадневно. Боре , Продев е един от малкото /броят се на пръстите на едната ръка/ десиденти в България и който го отрича или не е в час или е лъжец. Това че е от лявата страна на кординатната система не го прави по малко талантлив. Колкото и да не ти се иска например, то Лорка, Маяковски, Вапцаров са титани в творчеството си...:)))) Колкото до сексуалната ориентация не знам, пък и не ме интересува.Знам за такава при някои наши водещи творци, лекари...и какво от това. Ей рокаджията...Фреди, Елтън...пречи ли ти това да разпускаш с тях???
Сега за петродоларите...По една случайност водех/и водя / счетоводството на една фирма която имаше картбланш за сделка петрол срещу храни. /давахме отчет после и в НС/ Сделката ни беше лансирана наистина от проф Захариев, но файдата никаква дори и за фирма, а какво остава за една голяма /тогава / партия. Нещата бяха толкова изчистени и "оглозгани" от янките, че оставаше не повече от 2 долара на тон петрол. Смятай-на 100хиляди тона 2 долара колко е и това при идеално подредени неща които на практика не стават никога. Ще закъснееш, ще направиш по дълъг престой на пристана, ще се обърка акредитив, а от там и таксите по него...
Повярвай ми едва се отървахме да не влезем вътре, а и що "мастило" след това изписахме не ти е работа. Няколко фирми имаха квоти и която се излъга и тръгна, не повтори .Нямаш ли кладенец или не си основен дистрибутор-вятър работа Вярвай ми.
Може би е редно да попиташ бившия, а защо не и настоящия, Главен прокурор.
Мога да ти обясна, но ти знаеш за какво става въпрос.
цитирайМога да ти обясна, но ти знаеш за какво става въпрос.
Ако ми пробутваш за десисдент човек, които е бил гл.редактор на вестници преди перестройкта, публикувал е книги и редовно в периодиката - извини ме - аз съм съвременник на събитията и знам за какво иде реч. Той е толкова десисдент, колкото и А.Вагенщайн, Ч. Кюранов и т.н.
Освен това беше също вербуван от ДС, ако ме не лъжи паметта!
Никой не ще го запомни с някакъв сериозен успех в белетристиката. Тава е третокласен партиен клакьор и навияч.
За Стефан Продев говоря - да не стане грешка.
Помните го вие - партийния ви стенвестник.
Ако не вярваш за версията ми за Първанов трябва да обясниш как така този боклук стана активен сторонник на НАТО, американските бази, присъствието на наши войски в Ирак и Афганистан?
Виж, нещата са по-елементарни, отколкото искаш да ги представиш.
цитирайОсвен това беше също вербуван от ДС, ако ме не лъжи паметта!
Никой не ще го запомни с някакъв сериозен успех в белетристиката. Тава е третокласен партиен клакьор и навияч.
За Стефан Продев говоря - да не стане грешка.
Помните го вие - партийния ви стенвестник.
Ако не вярваш за версията ми за Първанов трябва да обясниш как така този боклук стана активен сторонник на НАТО, американските бази, присъствието на наши войски в Ирак и Афганистан?
Виж, нещата са по-елементарни, отколкото искаш да ги представиш.
ПРЕДИ ИМ КАЗВАХМЕ : КАЙМАКА НА ПОМИЯТА
СЕГА : ЧИСТО И ПРОСТО ИЗВРАТЕНЯЦИ
цитирайСЕГА : ЧИСТО И ПРОСТО ИЗВРАТЕНЯЦИ
Ще ти напомня че и Сахаров и Солженицин бяха чл на ЦК и депутати, а Солженицин и председател на съюза на писателите. Бондарева също беше високо в иерархията. Те дисиденти ли са? Да Продев е бил няколко пъти гл Редактор преди 10ти и толкова пъти свалян. От гл Редактор на култура е пращан в заводска многотиражка. Първата опция за председател на СДС бе именно той . Скочи срещу Луканов и компания за "назначената опозиция" и воюва да сетния си дъх с олигархирането на БСП/спомни си за статията му за мобифоните и червените бабички/. Колкото до ДС е пълна глупост освен ако не е работил внякое тяхно издание. Той е АПБФК, комунист няма как да е вербуван за доносник, и именно ДС му е вгорчавала живота най много. Колкото до творчеството му вкусове разни. Цял свят се прекланя пред Умберто Еко, а аз три пъти започвах " името на розата " и така не прочетох повече от три коли:( Това дава ли ми право да кажа че не е читав авторът?
цитирайЕ, Венци, да сравняваш този надут пуяк и дегенерат със Солженицин и Сахаров е най-меко казано липса на добър вкус.
Наистина е бил първата опция за щеф на СДС(доказателство да комунистическия план за Криминалната революция - по Солженицин) но това не означава, че Синята идея има нещо има общо с всичките боклуци у нас. Срещу кого се е опълчвал Продев в шайката не ме интерисува. Бил е вербуван от ДС - това е факт.И какво общо има вкуса - твоя или моя за възприемането на вината. Има обективни оценки на творческите плодове. Можеш сам да направиш проучване - попитай първия срещнат утре: Кой е С.Продев? Ако целият интелектуален свят признава Еко за жалон по пътя, каква ли би била оценката и за един комунистически чиновник с добри връзки с ДС? Вкусовете не са меродавни дори за предпочитанията на мъжете при квалитета и класата на една жена.
цитирайНаистина е бил първата опция за щеф на СДС(доказателство да комунистическия план за Криминалната революция - по Солженицин) но това не означава, че Синята идея има нещо има общо с всичките боклуци у нас. Срещу кого се е опълчвал Продев в шайката не ме интерисува. Бил е вербуван от ДС - това е факт.И какво общо има вкуса - твоя или моя за възприемането на вината. Има обективни оценки на творческите плодове. Можеш сам да направиш проучване - попитай първия срещнат утре: Кой е С.Продев? Ако целият интелектуален свят признава Еко за жалон по пътя, каква ли би била оценката и за един комунистически чиновник с добри връзки с ДС? Вкусовете не са меродавни дори за предпочитанията на мъжете при квалитета и класата на една жена.
Сега вече стана направо очевадно, че Иво Инджев е човек на службите, на Първанов, на АБВ и на БСП. Неговите господари явно са му наредили да играе ролята на поп Гапон, т. е. на агент- провокатор, който с действията си да тласне Борисов и Фандъкова към един фатален за тях акт- събарянето на паметника.
Това обаче със сигурност ще предизвика гнева на Москва, а е известно, че засега цялата ни икономика зависи от Русия, тъй като Русия е ЕДИНСТВЕНИЯТ ни доставчик на енергийни източници. Добре все пак, че Бойко и Фандъкова не са такива глупаци, за каквито ги мислят Инджев и сие…
цитирайТова обаче със сигурност ще предизвика гнева на Москва, а е известно, че засега цялата ни икономика зависи от Русия, тъй като Русия е ЕДИНСТВЕНИЯТ ни доставчик на енергийни източници. Добре все пак, че Бойко и Фандъкова не са такива глупаци, за каквито ги мислят Инджев и сие…
63.
vencivaleri1951 -
Не сравнявам Борисе, но просто ги давам за пример да видиш колко е абсурдна теорията ти
11.01.2011 09:52
11.01.2011 09:52
, че след като е бил някой нещо и е публикувал редовно значи...Сахаров и Солженицин са били във върховете всеки в своята област, а и в пратийната иерархия, но товане име е попречило да скочат срещу режима. Разбира се в нас мащабите са малки, а и нямаме подобни личности. Впрочем и двамата съм ги слушал на живо. Ходехме с хокейни подплънки на изявите им...Познай защо:))))
Борисе ти си като зъбобол-издут от една страна. Няма никаква толерантност в теб. Ето аз съм от ляво, но чета с удоволствие Теди Москов,Илия Троянов, Блага, Георги Марков/макар , че е спорен къде стои/-хора отдръпнати от лявото. Ето аз ще ти изредя няколко стойностни според мен автори отляво, а ти се опитай да намериш добра дума занякого от тях. Джагаров, Хайтов, Дончо Цончев,Валери Петров,Иля Велчев, Левчев, Гранитски...Успех
цитирайБорисе ти си като зъбобол-издут от една страна. Няма никаква толерантност в теб. Ето аз съм от ляво, но чета с удоволствие Теди Москов,Илия Троянов, Блага, Георги Марков/макар , че е спорен къде стои/-хора отдръпнати от лявото. Ето аз ще ти изредя няколко стойностни според мен автори отляво, а ти се опитай да намериш добра дума занякого от тях. Джагаров, Хайтов, Дончо Цончев,Валери Петров,Иля Велчев, Левчев, Гранитски...Успех
Само Н. Хайтов и В.Петров - имат реален принос към националната култура.
Другите са комунистическа халтура, сив поток, мъдолизци Живкови и духачи!
Впрочем не е важно, както казах, какво мислим ние с теб - има обективни критерии.
цитирайДругите са комунистическа халтура, сив поток, мъдолизци Живкови и духачи!
Впрочем не е важно, както казах, какво мислим ние с теб - има обективни критерии.
boristodorov56 написа:
Само Н. Хайтов и В.Петров - имат реален принос към националната култура.
Другите са комунистическа халтура, сив поток, мъдолизци Живкови и духачи!
Впрочем не е важно, както казах, какво мислим ние с теб - има обективни критерии.
Другите са комунистическа халтура, сив поток, мъдолизци Живкови и духачи!
Впрочем не е важно, както казах, какво мислим ние с теб - има обективни критерии.
Само където Иля не се вписва в блюдолизците на ТЖ. Нарочно ти го вписах мажду голеите защото си предвидим и знаех как ще реагираш. Азне знам дали си спомняш/малък си бил/ но след фила му Завръщане от Рим/или нещо подобно/ как цялата партийна и културна преса скочи срещу него, а после и срещу баща му. 10 години не го побликуваха, баща му уволниха и проче...Да отричаш Джагаров е разбираемо за теб,но Дончо Цончев извини ме
А, извинявай пропуснах го този Иля - поета-кинематографист , а е носител на няколко Оскара и дори са издали стиховете му на островите Тамбакту на рядко местно наречие. Дори и заминаване в Москва съм виждал, споко. Ако баща му беше Велчо Борисов и не му пречеше - ставаше идеално да прави самодейни постановки в читалището на с. Богдан, Карловска община, вервай ми - голем е!
А-а Джагара го познавам лично - веднъж в Хисаря се нашлюкахме доста само с малки водки, но по-големи не ни бяха нужни.
Виж Цончо Дончев не знам кое е. Имаше един дето се имаше за писувател - чешеше мъдята на вуйкя ми Тодор като ловуваха. Принц май шъ излезе - ама си е чист просек, да знаиш!
цитирайА-а Джагара го познавам лично - веднъж в Хисаря се нашлюкахме доста само с малки водки, но по-големи не ни бяха нужни.
Виж Цончо Дончев не знам кое е. Имаше един дето се имаше за писувател - чешеше мъдята на вуйкя ми Тодор като ловуваха. Принц май шъ излезе - ама си е чист просек, да знаиш!
Търсене
За този блог
Гласове: 47589