Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 09:38 - Не ви ли присядат мезетата, червени боклуци?
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 15624 Коментари: 110 Гласове:
45

Последна промяна: 01.02.2011 10:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


        image

      Вижте този разстърсващ клип .
     Връзката със събитията от днешния ден е ясна.


        





Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - Защо ни напомняш?
01.02.2011 09:44
Така ги легитимираш, а те се гордеят с превъзходството на силата!Никой не се е свил от срам и страх затова, че е мародерствал! Само се изпълват с гордостта на победителя от мъката на жертвите си!Това важи за всички насилници!
Затова приканвам към бойкот - все едно, че ги няма!
цитирай
2. boristodorov56 - 1. liliyanaandreeva
01.02.2011 09:47
Не заради тях.

Заради паметта на жертвите!
цитирай
3. andrei - За паметта на жертвите
01.02.2011 09:58
и проклятие за комунистическите садисти и техните наследници,които и днес са на власт и безчинстват...Вечна памет на жертвите от комунистическите репресии!!!
цитирай
4. анонимен - Според едни мои опоненти, "всяка революция си имала своя геноциден етап"
01.02.2011 10:08
Новото си проправяло път по този начин. На 01.02.2011 година ги питам КЪДЕ Е НОВОТО?
цитирай
5. boristodorov56 - За паметта на жертвите и про...
01.02.2011 10:29
andrei написа:

За паметта на жертвите
и проклятие за комунистическите садисти и техните наследници,които и днес са на власт и безчинстват...Вечна памет на жертвите от комунистическите репресии!!!



Не искат и до днес да признаят канибализма си!
Или не могат да разберат какво са направили.
цитирай
6. boristodorov56 - Комунистите са най-кръвожадните животни в хранителната верига!
01.02.2011 10:30
katana написа:

Според едни мои опоненти, "всяка революция си имала своя геноциден етап"
Новото си проправяло път по този начин. На 01.02.2011 година ги питам КЪДЕ Е НОВОТО?

цитирай
7. razkazvachka - Познай дали клипът се отваря.
01.02.2011 10:31
Но ние се сещаме. Това е селскостопански клип, в който се дава как сбъркани машини за наторяване газят из градините на рая и ги превръщат в гигантски смрадливи купчини на смъртта.
Пиша така, защото ми писна да ми оцветяват тази сутрин всички писания в розово.
цитирай
8. nicodima - Бог да ги прости!
01.02.2011 10:50
Всяка революция убива интелектуалния елит на което и да е общество!
За да дойде на власт простака - "носител на новото"... и да дръпне обществото и изградената вече култура - десетилетия назад...
Клипът е задушаващ!
цитирай
9. boristodorov56 - 7. razkazvachka
01.02.2011 10:52
Отваря се.
Не знам с къкъв браузер работиш или ти липсва някоя приставка, но при мен се отваря. Проверих с Експлорер,Сафари,Гугъл Хром и Мозила Фаирфокс.

Не са комбайнери и орачи.
Не е розов.
Страшен е.

Виж го!
цитирай
10. boristodorov56 - 8. nicodima
01.02.2011 10:55
Интернационалсоциалцървулпрогресисти!
Обръгнали сме да виждаме зверства,
но тази частица от филма е кошмарно реалистичен, разстърсващ и въздействащ!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Това е истина демокротоГучиинтелектуалисте:), но да се върнем малко по назад
01.02.2011 11:29
boristodorov56 написа:
Интернационалсоциалцървулпрогресисти!
Обръгнали сме да виждаме зверства,
но тази частица от филма е кошмарно реалистичен, разстърсващ и въздействащ!


във времето в Русия. В периода преди ІватаСВ. Интернационлцълвулпрогресистите са били шепа хора шумящи главно в кафенетата на Европа. Не те направиха войната и не те разориха страната си, а един луднал и недееспособен Монарх под влиянието на един вечно надървен поп/ Разпутин/ Така, че от това сложно име имаше единствено цървулите т.с валенките и то не за всички. Та в тази война загинаха над 5млн по фронтовете, неизвестно какво количество от глад заради незасетата и стъпкана земя. Тази война не е направена от цървуланковците , а от тези с фраковете и лачените чепици. Направена е единствено в името на капитала тоест пазара. Всички войни се правят именно от хората с чепиците, а не от тези с цървулите. Последните го отнасят, но понякога го отнасят и тези с чепиците. Тези с чепиците се евакуират, емигрират, затварят в себе си, пишат мемоари а тези с цървулите обикновено спасяват държавата си. Войните раждат своите чудовища и случая с клипа е доказателство за това. Подобни зверства не са патент на комунетата драги. И в нас е изпълнена смъртна присъда след сватба, има го като последно желание -Да накърмя детето...Има и Ястребино, има и стъпканото око на Гео Милев...Ти добре споменаваш днешния ден. Не знам дали ти в днешния ден имаш роднина за когото можеш да се помолиш -аз имам. Но имам и друг за който нямам определен ден. Там е въпросът. Докато се разкасваме между две могили ще ни стрижат , доят и т.н. Жертвите са си жертви. Кръвопролитно, жестоко, но минало. В много държави решиха този въпрос смесвайки костите и се помириха. При това истъпленията в една Испания, Франция бяха като мащаб несравними с тези у нас. Разбраха, че с минало, с мъст и разделени несе живее. Заложиха на бъдещето и мисля , че са на прав път. На Балканите продължаваме да ровичкаме гробовете и загробваме страните си
цитирай
12. hristo27 - Гадни и безпощадни! Други думи не ...
01.02.2011 11:37
Гадни и безпощадни!
Други думи не намирам.
цитирай
13. boristodorov56 - vencivaleri1951
01.02.2011 11:43
Историята от клипа не е последица от ПСВ.
Този клип показва последиците от червения метеж предизвикан от руските безотечественици и гейове Ленин, Троцки и сие! За етническият им призход си мълча, нито ще споменавам за финансирането им от германсият кайзер и Ротшилд.
Не, не - жертвите - не са си жертви!
Това е върхът на цинизма, щом отроците на убийците им продължават да управляват държавата огробили тотално народа и бъдещето му.

Стига оправдания!!!

Поне един път замълчи! Не те ли е срам!!!
цитирай
14. boristodorov56 - Дори животните не убиват падналия, а благородно отстъпват правото му на живот.
01.02.2011 11:45
hristo27 написа:
Гадни и безпощадни!
Други думи не намирам.



цитирай
15. анонимен - За 11. vencivaleri1951 - Е, как не прочетох едно думенце, едно думиченце, което
01.02.2011 11:47
да те постави в позиция, да, направихме геноцида. Да, избихме хората. Баси нещото си. Абе човече, какво променихте? Къде е строя в името на който бяха избити толкова хора? Говориш ми за Испания и Франция. Ама във Франция си останаха постиженията на Революцията. Говориш ми за Испания. И там е така. А тук и в СССР?
Бяха избити хора, за да се присвои имуществото им. Организиран въоръжен грабеж с причинена смърт на потърпевшия. Това е. Не се и съмнявам, че спите спокойно. Съвестта ви е чиста. Какво толкова сте направили. Поизбили сте няколко човека, ама в името на светлото бъдеще, което си го присвоихте. Не ме карай да публикувам свидетелски материал за прословутото ти "рязане на глави".
Защото ми омръзна да търсиш оправдания ЗА УБИЙСТВАТА.
цитирай
16. анонимен - Всъщност, ето материала - Отрязаните партизански глави
01.02.2011 11:52
В обемистото си изследване „Партизанският терор и вартоломеевите нощи в пазарджишкото краище” ст. н. с. Тодор Балкански разкрива една отдавна изопачена истина – тази за рязаните партизански глави. „Да, отрязани глави в историята на българското партизанство съществуват – потвърждава д-р Балкански. – Тази варварска практика, която никъде няма законова основа, в историята на българското право и обичаи е регистрирана многократно. В конкретния случай става въпрос за отрязаните партизански глави, поставени пред пленените след Разгрома на антонивановци четирима седнали партизани и три партизанки, изправени.
Тази снимка е поместена в книгите на всички мемоаристи, които пишат за отряд „Антон Иванов”. Преди присъстваше и в учебниците на българското образование. Агитационната цел беше да представи варварството на българския фашизъм. Варварство действително е съществувало, но при липсващ фашизъм!
Моето участие в разшифроването на енигмата с фотографията е следното:
През 1975 г. описвах топонимията в Пещерско. Един от информаторите ми беше стар, най-старият горски от Батак, когото наричаха Чичката, По тогавашната линия за издаването на книгата „Топонимията на Пещерско”, която беше тема в Научно-изследователската програма „Родопи”, трябваше да бъдат включени задължително и имената на партизанските обекти, като Ровно, Техеран и подобните им.
Като разбра интереса ми към истината за партизанското движение в неговия горски участък, старият горски се усмихна под много добре поддържания си хайдушки мустак. Тогава ми разказа тази история, която записах:
„Когато войската подгони партизаните, те започнаха да правят много беля в моя участък. Където видеха хижа или сграда на Горското, в която бяха останали провизии за зор-заман, разбиваха вратата и влизаха вътре; обираха всичко и я запалваха. Така до Караджа дере. Тръгнах след цялата шумотевица. Партизаните напред, войската след тях. Аз с коня по високото. Те вървят. Аз вървя. И гледам от време на време с бинокъла.
цитирай
17. анонимен - Всъщност, ето материала - Отрязаните партизански глави Продължение
01.02.2011 11:53
Падне партизанин, шумкар викахме тогава. Един човек излизаше от редицата с брадва или топор в ръцете и му отсичаше главата. Падне друг партизанин – същото. Който падна – режеха му главата. Войската и полицията вървяха отзад и събираха главите.
В далечината не можах да позная по лице човека, който сечеше главите на падналите. По-късно, като се върнах в село и разказах какво съм видял, вече се говореше, че тая работа я вършел един нашенец. Той не остана жив. Живееше наблизо.”
За съжаление името на екзекутора не съм отбелязъл в записките, но не можех да го забравя. Казваше се Чолаков. Като малкото му име съм забравил.”

цитирай
18. vencivaleri1951 - Не търся оправдание за убийства каквито и на когото и да са.
01.02.2011 12:12
katana написа:
да те постави в позиция, да, направихме геноцида. Да, избихме хората. Баси нещото си. Абе човече, какво променихте? Къде е строя в името на който бяха избити толкова хора? Говориш ми за Испания и Франция. Ама във Франция си останаха постиженията на Революцията.
Бяха избити хора, за да се присвои имуществото им. Организиран въоръжен грабеж с причинена смърт на потърпевшия. Това е. Не се и съмнявам, че спите спокойно. Съвестта ви е чиста. Какво толкова сте направили. Поизбили сте няколко човека, ама в името на светлото бъдеще, което си го присвоихте. Не ме карай да публикувам свидетелски материал за прословутото ти "рязане на глави".
Защото ми омръзна да търсиш оправдания ЗА УБИЙСТВАТА.


Казвам, само, че ако мога да се помоля днес за брата на дядо ми, да си спомня , че вуйчо ми е бил в Сливен и Белене, то няма ден на който да се помоля за брата на баба ми/от другата страна/, за кървавата размахана риза/слава богу оцелял е/ в НС на братовчеда на дядо ми. Така , а сега за това което съм присвоил. Първо живеех до скоро в жилище /дъщеря ми живее там/ в сграда на която съм бил ръководител на строежа. Живея в момента в къща при родителите си построена на място на лозе/от там и Лозенец/ собственост на фамилията ни. След девети взимат на фамилията ни/ Четри жилища, три магазина, над 800декара земя, там някъде гора. /Не броя механизация, животни. А не сме обирали мандри, а ни е взета такава/ Имали са акции в прословутите пенсионни фондове,тютюневия монопол... Казах ти един път, че от дядо ми пазя до днес три мерцедеса/Кола от тридесетте , пишешта машина и писалка/ А и още нещо ще ви припомня. За абитурентския ми бал същия дядо ми подари "Саламандър" и от тогава не съм "изменил" на марката. Така, че забрави за цървулките. Ти какви обувки носиш) Сега съпостави какво са ти взели на теб и мен. Какви жертви е дала фамилията ти и какви моята. За това няма как да ме е срам и имам право на мнение по въпроса защото съм потърпевш. Можеда модерирате коментарите
цитирай
19. tomdju - Вся власть народа!
01.02.2011 12:17
Вся власть народа! Още в девиза им се състои отричането на цвета на всяка нация- интелигенцията, мотора на прогреса. А в последствие от посредствеността избуяват тръните и бодилите над ливадите за да диктуват и налагат диктат с демагогия и сила! А днес, с откраднатите пари и превзетите, както мандрите някога, сега медии.Сега и мандрите и медиите са в ръчичките им. И няма никакъв смисъл овцете да приемат резолюции и отправят апел за вегетарианство, щом вълците остават на друго мнение!А вълк вегетарианец да сте видели.Смениха си кожата, но вегетарианци не станаха!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Борис!
01.02.2011 12:24
Редактор съм на тетралогията "Писахме да се знае", която спомогна за осъждане на комунизма по предложение на ЕНП и която бе българският принос към категорично осъждане на всички форми на диктатура и насилие. Това, което ми мина пред очите като документация, не пожелавам на никой. Мога да го сравня с усещането, което изпитах четейки Кафка 15 годишна. Историографските данни за пострадалите в нашата страна от престъпленията на комунистическия режим в България са над 200 000 души! Когато фактите говорят, емоциите са излишни. Това е история, нашата история. Добре е да я знаем и помним, за да не се повтаря никога повече. Книгите за които говоря са: "Памет за утре" - на български и английски, а от поредицата "Писахме да се знае" - "Без съд и присъда", "През ада на лагерите и затворите", "Жертвите на "народния" съд", "Репресиите"... Изучават се по нова и най-нова история в университетите. Добре е да се прочетат! Съдържат силен доказателствен материал не само срещу комунизма, но и защо, извършените от него престъпления трябва да бъдат осъдени морално, както всички видове идеолигии водещи до насилие като нацизма, фашизма, антисемитизма, ксенофобията. И друго! Осъждането на комунизма в неговото историческо присъствие на територията на България е необходимо за различаването на доброто от злото, за утвърждаване моралните устои на демократичната държава, основана на зачитане на правата на човека, равноправие между гражданите, равнопоставеност на правата на индивида с правата на общността. Както и активно участие на гражданите в обществените процеси, така че техните права да не бъдат узурпирани от малки групи, прилагащи авторитарни и тоталитарни практики. Иначе да не се надяваме на гражданско общество тук и сега. Без памет за историческата истина, няма бъдеще. Благодаря ти за постинга!

цитирай
21. vencivaleri1951 - Катана на "грубость нарываешся"
01.02.2011 12:30
Споделих ти , че при наш спор баща ми ми донесе препис от процес на "народния съд" в нашия край. Там такива ужасии има, /включително и от командващия Сливнишкия гарнизон и по късно корпуса в Югославия/че се чудиш хора ли са го правили или не.Пазя този препис и ако искаш ще ти го дам. Мога да помоля някой да го пусне в Блог бг, /аз не знам как/ но има ли смисъл. А ти ми пускаш някакви спомени на някой си световно неизвестен. Документални снимки където ловните дружинки играят хора около отрязани глави бол. Впрочем те са ги резали не от садизъм, а за пари. Както сега ти плащат за ушите или лапите на вълк, подадена за отстрел мечка...така и тогава са давали парите срещуглави. Неудобно е да носиш телата:((( Брата на баба ми е убит за нищо. Намират позиви против войната в депото и понеже е син на съден/и помилван по ЗДД / го пребиват до смърт в полицията. Не ебил комунист, не е имал нищо общо с позивите. Този с размаханата му риза също не е бил комунист. Имал е нещастието да бъде един от адютантите на Стамболийски. Нещо повече мразеше комунистите и само историческият факт с ризата му го спаси от репресии след 9ти. Впрочем в родата си некомунистите са далеч повече и точно те са били репресирани и избивани. До девети са требили земеделци, а след девети опозиционно настроени срещу новата власт. Ама не такива като тебе протестиращи под юргана, а радикали и осъден по делото Хан Крум. Така, че не ми излизай с това как си погледнал накриво парторга си/такива като теб накриво не гледат/ и как са ти взели нивчето в Щип.:))) Впрочем сега се сещам освен апартамента ми и едно бунгало край морето всички имоти които има семейството ми са или преди девети или на земя собственост от тогава. Толкова за експроприацията от моя страна.
цитирай
22. анонимен - Много е пострадала фамилията ни от ...
01.02.2011 12:32
Много е пострадала фамилията ни от тях....Бог да ги съди !Те и Него поругаха.
цитирай
23. vmir - Уви, не им присядат мезетата. Обратното - услаждат им се, защото премат напомняния като твоето за безсилие и утвърждаване на безнаказаността.
01.02.2011 12:47
Паметта на жертвите иска напомняне пред поклонниците им, а не пред палачите, които да използват случая за подигравки или демонстрации на недосегаемост и безгрижие.
цитирай
24. boristodorov56 - 18. vencivaleri1951
01.02.2011 13:29
Престъплението си е престъплние.
Какво мислиш, чувстваш или разбираш си е твой проблем.Наистина!
Прекалено мизерен е повода да считаш, че трябва да се оправда убийството на един народ!

Носи си саламандъра!
цитирай
25. boristodorov56 - Вълкът козитани си мени - но нрава никога!
01.02.2011 13:32
tomdju написа:
Вся власть народа! Още в девиза им се състои отричането на цвета на всяка нация- интелигенцията, мотора на прогреса. А в последствие от посредствеността избуяват тръните и бодилите над ливадите за да диктуват и налагат диктат с демагогия и сила! А днес, с откраднатите пари и превзетите, както мандрите някога, сега медии.Сега и мандрите и медиите са в ръчичките им. И няма никакъв смисъл овцете да приемат резолюции и отправят апел за вегетарианство, щом вълците остават на друго мнение!А вълк вегетарианец да сте видели.Смениха си кожата, но вегетарианци не станаха!

цитирай
26. boristodorov56 - Добре си казала всичко,
01.02.2011 13:35
malchaniaotnadejda7 написа:
Редактор съм на тетралогията "Писахме да се знае", която спомогна за осъждане на комунизма по предложение на ЕНП и която бе българският принос към категорично осъждане на всички форми на диктатура и насилие. Това, което ми мина пред очите като документация, не пожелавам на никой. Мога да го сравня с усещането, което изпитах четейки Кафка 15 годишна. Историографските данни за пострадалите в нашата страна от престъпленията на комунистическия режим в България са над 200 000 души! Когато фактите говорят, емоциите са излишни. Това е история, нашата история. Добре е да я знаем и помним, за да не се повтаря никога повече. Книгите за които говоря са: "Памет за утре" - на български и английски, а от поредицата "Писахме да се знае" - "Без съд и присъда", "През ада на лагерите и затворите", "Жертвите на "народния" съд", "Репресиите"... Изучават се по нова и най-нова история в университетите. Добре е да се прочетат! Съдържат силен доказателствен материал не само срещу комунизма, но и защо, извършените от него престъпления трябва да бъдат осъдени морално, както всички видове идеолигии водещи до насилие като нацизма, фашизма, антисемитизма, ксенофобията. И друго! Осъждането на комунизма в неговото историческо присъствие на територията на България е необходимо за различаването на доброто от злото, за утвърждаване моралните устои на демократичната държава, основана на зачитане на правата на човека, равноправие между гражданите, равнопоставеност на правата на индивида с правата на общността. Както и активно участие на гражданите в обществените процеси, така че техните права да не бъдат узурпирани от малки групи, прилагащи авторитарни и тоталитарни практики. Иначе да не се надяваме на гражданско общество тук и сега. Без памет за историческата истина, няма бъдеще. Благодаря ти за постинга!




но видно от някои коментари тук - някому не харесва да се знае истината и непрекъснато я омаловажават, като съизмерват чужди престъпления със своите си.

Някои все още не искат да разберат, че вината се е персонална и е несъвместима с морала.

Но може ли някой да каже в коя страна комунистите са имали морал и съвест?
цитирай
27. анонимен - За 21. vencivaleri1951 - Катана на "грубость нарываешся" Слушай какво, Венци
01.02.2011 13:38
sevt9 написа:
Много е пострадала фамилията ни от тях....Бог да ги съди !Те и Него поругаха.

За мен ще ти кажа. Конфискувани са имоти на вече починал човек. 1943 г. от 2 жени, едната родена 1910 г. другата 1934 г. Аз съм роден през 1955 г. Какви протести под юрган говориш? Пропускаш, че вече на 30 г. съм бил лице в лице с вашите сили за сигурност. И то не един път. На тези сблъсъци нито един път не видях вас и поддръжниците ви. Не съм се облажвал от партийно членство и прочее благинки. Майка меи за малко да умре от недоимък, плащайки жилището в което живеем. Толкова за мене. Сега ще ти кажа нещо. Докато наследниците на партията ти не излязат открито и не си признаят греховете, няма как да се помирим. Тук няма "Стакхолмски синдром". Има "вие, крадците, убийците и помагачите" и ние, пострадалите. За делото "хан Крум". По спомени на разследваните, инквизициите са били ужасни. Искаш ли и от това дело спомени на пострадали?
цитирай
28. boristodorov56 - 22. sevt9
01.02.2011 13:38
За сега е така...
цитирай
29. vencivaleri1951 - А не можеш ли да разбереш, че това "размахване на кокали" е пълен абсурд.
01.02.2011 13:39
vmir написа:
Паметта на жертвите иска напомняне пред поклонниците им, а не пред палачите, които да използват случая за подигравки или демонстрации на недосегаемост и безгрижие.


Ти не го разбираш защото вероятно си от едната страна. Ами каже ми драги аз какво да правя. В детството си братовчедите ме дразнеха. Едните ми викаха партизанчето, другите фашистчето. С изключение към най близките ходехме на гости само в червизичайни случеи във фамилията. /погребения сватби/ Моята фамилия беше както сега България. Настръхнала,разделена и обърната в миналото. За мен вашите "тревоги" са deja vu Израснал съм ги с времето. Имах възможност да живея и на Изток и на Запад. Видях как на Запад са решили проблема. Познавам до някъде франция. Там такива истъпления е имало през и след войната, че нашите като мащаб са смешни. Преди избори се карат, бият, злепоставят...след това сядат на масата комунисти, социалисти, националисти/те са малко по серт/ десни и пиейки си перното викат задружно ууу..на президента и правителството което са избрали. Не съм чул /честно/ някой да бута стари рани. И там крадът/и то в мащаби не сравними с нашите/ но , не краде социалиста, голиста, комуниста , а едикой си...персонално. На изток/СССР, Русия/ нашата история. Бадят се кокали на поразия. Преди 90те лошите бели колят безащитните червени, лошите янки с подривни действия сриват икономиката и правят дефицита. След 90 те пък една част от населението взе обратната страна. Направиха филми за Врангел, Колчак, които са благородни, аристократични и т.н.--Може и да са били такива, но са клали не по лошо и по малко от Будьони и Тухачевски. Така е и у нас. Да, 9ти септември и след него са извършени ужасни престъпления. Преврат и кланета. Да, но на 9ти юни и след това е извършено същото. Дай ми един аргумент в полза на смърта на Стамболийски, Цанко Церковски, Гео Милев, Йосив хербст, а преди това на Алеко, Самболов, Димитър Петков и аз ще призная тук в Блога, че кръвопролитията са вършени само от комунистите.
цитирай
30. boristodorov56 - 23. vmir
01.02.2011 13:40
Щом не ти харесва моето напомняне - спокойно им ръкопляскай - никой не те спира, но не ми вменявай за нещо вина! А после забрави.
цитирай
31. andrei - sev9-Само на когото не е пострадала фамилията ,
01.02.2011 14:03
е в състояние да хвали комунизма и следовниците им днес.Както е било при твоето семейство след 9.10.44г.така и на моята фамилия бе конфискувано всичко.Бяхме принудени да живеем почти на улицата в пълна мизерия,която и циганите не познаваха.Убиха баща ми/висш офицер от БА-безпартиен/ и едвам оцеляхме,за което много хора се чудеха,как е било възможно това да се случи в тази мизерия.Майка ми излезе голяма героиня и нищо не я пречупи,за което я благославям.Днес се надпреварват звани и незвани да говорят за прошка,като забравят думичката покаяние!Аз не познавам покаял се комунист и надали ще дочакам такова признание.
цитирай
32. анонимен - депресия
01.02.2011 14:05
Приятел,добре че не си гледал филма *Бойна Звезда Галактика*,сигурни щеше да пуснеш сцената от унищожаването на Човешкият Род.
цитирай
33. анонимен - е в състояние да хвали комунизма и ...
01.02.2011 14:16
andrei написа:
е в състояние да хвали комунизма и следовниците им днес.Както е било при твоето семейство след 9.10.44г.така и на моята фамилия бе конфискувано всичко.Бяхме принудени да живеем почти на улицата в пълна мизерия,която и циганите не познаваха.Убиха баща ми/висш офицер от БА-безпартиен/ и едвам оцеляхме,за което много хора се чудеха,как е било възможно това да се случи в тази мизерия.Майка ми излезе голяма героиня и нищо не я пречупи,за което я благославям.Днес се надпреварват звани и незвани да говорят за прошка,като забравят думичката покаяние!Аз не познавам покаял се комунист и надали ще дочакам такова признание.


Пред кого да се каят?Нали си нямат Бог,нищо че се изтъпанват до Патриарха на Великден.От безбожник - нищо добро не очаквай ! Пред Бога да си се каят.Пред народа е лицемерно,защото го окрадоха и продължават да го правят.
цитирай
34. анонимен - Веднъж вече публикувах отправната точка на взаимното насилие.
01.02.2011 14:46
Има го м блога ми. Тогава пак юрна да защитаваш Русия. Пак ще повторя, Венци. Това е разликата по между ни. За мен всяко убийство е убийство и подлежи на справедливо възмездие. Повтарям, справедливо. А не народен съд със съветски следователи. Че хората са се самоубилвали от изтезанията. За да могат после такива като тебе да показват протоколи от Народния съд.
Ето, днес е знаменателен ден. В памет на жертвите на комунизма. Довечера ще погледна по новините, дали някой червен е отишъл, за да поднесе 1 цвете в памет на невиннорепресираните. Не вярвам да го видя. Но видях как се тачеше клането на невинни в Жабокрек. Апропо, ако ти стиска, покажи на баща си спомените от разпитваните по процеса "хан Крум" могат да се намерят и в мрежата. Да види с очите си, на какво са били подложени, за да си"признаят". Двама от братят на баба са били в лагерите ви. Ог първа ръка знам какво е било. Счетоводители, при това. Не са били офицери, не са били и полицаи. Счетоводители. Заклети счетоводители, които са отказали да предадат фирмена документация на някакви си момченца без заповед и правно основание. Куциян и Богданов дол. И за нормите знам и за храната и за побоищата и за убиването на изтощените. Адски късметлия съм, че ги заварих живи и ми отвориха очите. Така че, знам ви всички лъжи. Е, не всички, но повечето.
А, да те питам. Оскверняването на гробове, какво е според тебе?
цитирай
35. анонимен - Икономист до Венци
01.02.2011 15:12
Венци, послушай съвета ми - излез от тази тема днес.Днешния ден е създаден да разделя хората,ане да ги обединява.Напразно търсиш доводи и аргументи да слагаш на везните кой е по виновен.Замисли се кой го предложи.Ж.Желев- бивш комунист и Петър Стоянов завършил право,нещо за което се искаше санкция на ГК на БКП.
Всеки има право да оплаква мъртвите си.Катана например оплаква имотите си.Друг ти пожелава да се задавиш с мезето за Трифон Зарезан.Трети наред с клетвите на убийците, кълне децата им до десето коляно.Не заради убийствата, а защото ги управлявали до днес.Включително и бивши ченгета,членове на БКП.
Ако беше ден за отдаване на почит към всички загинали при тоталитарни режими - иди,дойди.Спори доказвай чий тоталитарен режим е бил по-тоталитарен.Днес само нахъсваш да ти натриват в носа това което и без това си приказват всеки ден.Но с повод!
Тъй че е редно скърбящите днес да скърбят, а празнуващите да празнуват.Щото цял ден ще скърбят , а довечера ще пийнат за празника на лозаря и винопроизводителя.
цитирай
36. haralanov - Всемилостив е Бог
01.02.2011 15:48
Но за комунистическите изверги Божия прошка никога няма да има!!!
цитирай
37. lambo - Откъс от документа, намерен в умрял юдеохазар - болшевишки командир, през 1919 г
01.02.2011 16:07
" Секретен – До преставителите на всички клонове на Израелтянската интернационална лига.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ние не трябва да имаме каквато и да е милост към нашите неприятели. Ние трябва да ликвидираме всички най-добри ръководещи личности на руския народ, така че победена, Русия да не може да намери никакъв лидер. "

http://lambo.blog.bg/politika/2007/11/16/tyrjestvoto-na-iudo-hazarite-sled-prevrata-v-1917-g.133603
цитирай
38. vencivaleri1951 - Не мога друго да разбера "Икономист"
01.02.2011 16:28
Говорят ми за репресии след 9ти. И аз им казвам брат на дядо ми/полковник/ е бил осъден по " Хан Крум" на смърт. Вуйчо ми /офицер/ е бил и в Сливен, и в Белене. Говори ми Катана за пенсионните фондове-ами дядо е бил държател на чувствителен пакет акции и е бил нещо и в управата. В тютюневия монопол също е влагал и всичко това ту ту...Аз не пискам той оплаква, като едва ли е имал и акция в пенсиите. Да не говорим за земеделската и градската национализация. Аз не разбирам и чугунените глави отляво. Те пък не признават репресиите след 9 ти. Аз съм преживял този ужас на разделението в самото си семейство. Мисля, че съм ти споменавал как Тато си направи каламбур с мама на едно връчване на дипломи. Казва и :-Ти си дявол жена, омъжила си се за партизанине и всичко ти е добре, а той като се е оженил за дъщеря на радикал и внучка на кулак ще пати...Ха, ха , ха... Аз не искам деца и внуци да живеят в тази разделена държава. Зет ми почна отново да мърмори след поредицата от гафове и излагации, че живее в страна на малоумни и какво прави тук. Щерка ми мълчи и няма какво да каже. Чувства се виновна, че ги е довела тук/него и големия внук/ Просто не могат Катаните и Борисовците да разберат, че докато не почнем да надграждаме, а продължаваме да разваляме това което са построили другите преди нас ще си броят стотинките сутрин за кафе/Катана това е метафора/ Те не осъзнават и друго, че който търси реванш от историята обикновено тя/историята/ се подиграва с него. Борис поне си има и друга тема-рока, та дано се отпуска в него. Катана обаче се е превърнал в некрофил и подобно на принцът датски гледа с тъга "бедния Йорик" Само дето Катана не съзнава, че в случай Йорик е самия той.
цитирай
39. анонимен - Аз пак да питам. Оскверняването на гробове, какво е според вас?
01.02.2011 16:43
Не, че ще отговорите, но да си питам. Г-н Венци, имал си късмет, че не си бил внук на дядо си, а си син на баща си. Ако беше изсърбал попарата на дядо си, друго щеше да пееш. Можехме и да се засечем по някои от индустриалните колоси на соца. От към страната на работническата класа.Така ти е лесно. Кусал си от бащината чорба и ожалваш дядова съдба. Никакъв ужас не си преживял. Не си бачкал, за да издържаш родители. Не си бягал от казарма, за да видиш майка си в болница след операция./не ти завиждам/. Само споделям каква е разликата.
Прочетох, че искаш да надграждаме. Кажи ми как. Дай предложение. Как и какво ще се надгражда, като средата за това е поразена.Средата демократична ли е? Икономиката пазарна ли е?
цитирай
40. malchaniaotnadejda7 - Vencivaleri1951, за теб ще добавя нещо към коментара си # 20.
01.02.2011 16:53
Съблогерите ни бият камбаната на сърцата и паметта ни и напомнят, че камбаната бие за нас. За нашите деца и за техните деца. Защото у нас не бе проведена лустрация, така както в Германия например. Ясно и категорично. Германците се помириха, опростиха се взаимно и сега са сред водещите европейски демокрации. Мъж е донасял за жена си и т.н... Но решиха нерешими морални проблеми, защото се отнесоха с респект към миналото си и приложиха закона. А ние плуваме в ориенталски мъглявини. Защо? Защото нямаме респект към миналото си и към закона. Оперирани сме от историческата си памет. Ние не сме част от демократична Европа. И няма да бъдем, докато не се простим с миналото така, както се простиха с него германците. Подредиха го в онези буркани, където са съхранявани миризмите на хиляди хора, в картотеките, в музеите. Изметоха кадрите с агентурно минало БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ отвсякъде. И продължиха да работят здраво без да развиват емоции. У нас това не стана. А Катана, Борис и аз - сигурна съм, и други българи искат това да се случи. Да се внесе яснота. Да приключи най-сетне демократизирането на съвременното ни общество.
цитирай
41. haralanov - Не им присядат мезетата
01.02.2011 17:20
Нали знаеш,че приемат вината но само с мезета...Циничното изказване принадлежи на комунисто-социалиста-социалдемократа Филип Боков.
цитирай
42. vmir - 29. vencivaleri1951 - А не можеш ли да разбереш, че това "размахване на кокали" е пълен абсурд.
01.02.2011 17:24
Прави ти чест, че свидетелстваш за тази съдба, която е съдбата на повечето българи, само дето някои не си признават, и за разлика от теб, търсят конюнктурно вина, като представят нещата едностранчиво.
Не ти прави чест обаче, че вземаш страна и заставаш безрезервно в защита на комунистическата идеология.
цитирай
43. vencivaleri1951 - И канцлер на Германия е Вузовски комсомолски секретар:)))
01.02.2011 17:37
malchaniaotnadejda7 написа:
Съблогерите ни бият камбаната на сърцата и паметта ни и напомнят, че камбаната бие за нас. За нашите деца и за техните деца. Защото у нас не бе проведена лустрация, така както в Германия например. Ясно и категорично. Германците се помириха, опростиха се взаимно и сега са сред водещите европейски демокрации. Мъж е донасял за жена си и т.н... Но решиха нерешими морални проблеми, защото се отнесоха с респект към миналото си и приложиха закона. А ние плуваме в ориенталски мъглявини. Защо? Защото нямаме респект към миналото си и към закона. Оперирани сме от историческата си памет. Ние не сме част от демократична Европа. И няма да бъдем, докато не се простим с миналото така, както се простиха с него германците. Подредиха го в онези буркани, където са съхранявани миризмите на хиляди хора, в картотеките, в музеите. Изметоха кадрите с агентурно минало БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ отвсякъде. И продължиха да работят здраво без да развиват емоции. У нас това не стана. А Катана, Борис и аз - сигурна съм, и други българи искат това да се случи. Да се внесе яснота. Да приключи най-сетне демократизирането на съвременното ни общество.


И каква беше лустрацията, че не си спомням. Откриха досиетата и това беше правилно, но лустрация в какво драги. Да не вземат ръководни държавни постове. Та кой ги иска/освен руветчии/ Един добър програмист, филолог, счетоводител, журналист ...взема повеце от премиера у нас. За каква държавна служба:))) Това не е лустрация. Лустрация е когато на евреите в България през четирдесетте ги изгониха от всички служби, взеха им имотите и бизнеса, сложиха им звезди на реверите. Кой го направи това? Комунистите ли. Те, най вероятно. Двойна лустрация им направиха и след деведесета. Реституираха заграбените имоти в полза на децата на грабителите.
цитирай
44. анонимен - ISTINATA
01.02.2011 17:38
SMURT NA 4ERVENITE BEZRODNICI NEO LIBERALI DARJA6TI NI V 65 GODI6NO ROBSTVO
цитирай
45. анонимен - http://vbox7.com/play:8fae931e
01.02.2011 17:42
http://vbox7.com/play:8fae931e
цитирай
46. анонимен - ISTINATA
01.02.2011 17:50
sarfadite nakaraha ek6kenazite da oberat isto4na evropa i balkanite .... a posle sazdadoha hitler i prizraka na komunizma za da oberat gospodata ek6kenazi i da gi jertvat za svetovniq plan .... koito izklju4va vsi4ko 6to imat bqla kraf ... ek6kenazite 6te badat jertvani zaedno s bqlata rasa poneje imat napolovina bqla kraf i trq dokajat 4e sa istinski evrei ... sarfadite nqmat nujda ot progresivna rasa koqto da vodi 4ove4estvoto kum fundamentalni progresi za6toto taka upravlenieto trq e spravedlivo i trudno ... te predpo4itat svqt zaspal v 13 vek robsko totalitaren rejim kadeto ni6to novo ne se priema i ni6to staro ne se izklju4va ... no tova garantira vlasta im makar i nad robi za ve4ni vremena .... 6toto ako izlqzat s beliq 4ovek v galaktikata ....vseki 6te si razvqva konq tam .... i te ne sa gotovi da go dopusnat .... predpo4itat robso totalitarna sistema makar i nerazviva6ta se za smetka na galakti4eski progres i rakovodene na edna silna i prosperitetna rasa
цитирай
47. vencivaleri1951 - Не вземам ничия страна.
01.02.2011 17:52
vmir написа:
Прави ти чест, че свидетелстваш за тази съдба, която е съдбата на повечето българи, само дето някои не си признават, и за разлика от теб, търсят конюнктурно вина, като представят нещата едностранчиво.
Не ти прави чест обаче, че вземаш страна и заставаш безрезервно в защита на комунистическата идеология.


Просто съм си отляво, а повечето от вас разбират демокрацията едностранно. Едностранен е камо зъбоболът и в някои случаи хернията. Аз съм на страната на Платон, Волтер, Русо. Кредо ми е..." Проклет да бъде този който пръв забил е кол и казал мой е" Противник съм на неограничената частна собственост и не мога да се съглася, че по малко от процент души владеят близо 80% от собствеността на планетата. Стремежът е ножицата още да се разтвори. Ето против това съм. За мен капиталът или по точно стремежът за притежанието му е довел до повечето обществени катаклизми. Комунистите са реален фактор от век и малко. Кланетата са от хилядолетия. Главно са за имот. Защо човечеството се самоизтребваше и преди комунистите. Сега комунисти ли си слагат соланите със взрив. Не драги, тези от ъндърграунда където мизерията така ги е притиснала че не им пука от смърта. И това тепърва търпи развитие. Чети Маркузе. През 60те го е предвидил.
цитирай
48. анонимен - POTRESAVASTO
01.02.2011 17:53
POTRESAVASTO E...NIAMAM DUMI.KAK MI E ISKA TOZI KLIP DA MOGA DA GO POSNA NA GOLIAM EKRAN VAV VSEKI GRAD I VAV VSIAKO SELO V BALGARIA.NO EDVALI STE SE SABUDI TOZI NASH NAROD....DOBRIAT KUMUNIST E SAMO MARTVIA KOMUNIST.
цитирай
49. ok3223 - ДА СЕ ЧУДИШ НА ХОРСКАТА ГЛУПОСТ.
01.02.2011 18:06
ТА ТОВА Е САМО ФИЛМЧЕ БЕ. ФИЛМЧЕ, МОНТАЖ...ПОРЪЧАН И ФИЛМИРАН С ПАРИ НА МИЛИАРДЕРИТЕ ОЛИГАРСИ В РУСИЯ И У НАС, ДЕТО ОБРАХА И ТЯХ И НАС, И НИ ДОКАРАХА ДА ПРОСЯШКА ТОЯГА. ПиАр МОНТАЖНО НАГЛАСЕНО ПО ПРЕДВАРИТЕЛЕН СЦЕНАРИИ ФИЛМ-КЛИПЧЕ. А рОЛИТЕ ИГРАНИ И ИЗИГРАНИ ОТ СКЪПО ПЛАТЕНИ ПРОФЕСИНАЛНИ АРТИСТИ И СТАТИСТИ.
КОИТО БИХА ИЗИГРАЛИ ВСЯКА РОЛЯ И СЦЕНКА, СТИГА ДА ИМА КОЙ ДА ИМ ПЛАТИ ДОБРЕ.
Имало е и разстрели, на не е било така през просото и наред. Разстрелвали са и БЕЛИТЕ... почнали да разтрелват съчустващите на революцията и пленеите червени бойци.
Болшевиките са постъпвали по същия начин със шпионите, диверсантите и пленените офицери и тн.
Това е поръчкаво клипче, намислено, Платено, режисирано и изиграно от професионални артисти и статисти, по сценарии и измислен от добре платен сценарист и предзначено за наивници и хора със слаби нерви.
Възможно е да е подбран кадър и сценки от някой пълнометражен филм.
Защо Борис не покаже клипче-филм, как са изгорени от християни католици и протестанти 10-те милиона ЕРЕТИЦИ И НЕВЯРВАЩИ В ДОГМИТЕ НА КАТОЛИЧЕСКАТА ЦЪРКВА И ХРИСТИЯНСТВОТО. кАТО яН хУС,
Да ни каже и покаже как и с какво САЩ 16 пъти са са кацали на луната и са се връщали от там. Не са ли АРМСТРОНГ И КОО САМО СКЪПО ПЛАТЕНИ АРТИСТИ. кОИТА СА КАЦАЛИ И ИЗЛИТАЛИ ОТ СЕКРЕТНИ СТУДИЯ В хОЛИВУД И КАЛИФОРНИЙСКИТЕ ПУСТИНИ.
ТАЗИ НАЙ-ГОЛЯМА, ГИГАНТСКА ИЗМАМА НА 20 ВЕК ПРЕДАВАНА ОТ ВСИЧКИ ТЕЛЕВИЗИИ В СВЕТА.
НЕ ГИ Е ИМАЛО СЕГАШНИТЕ СПЪТНИЦИ ШПИОНИ И НОМЕРА Е МИНАЛ.
Та няма да скалъпят поръчково филмче-клип, за наивници и будали.
Стига бе, не ни вземайте сите за тревопасни.
В грешка сте...
цитирай
50. vencivaleri1951 - Виж Катана, аз съм и на двамата/и баща и майка съответно и на дядовци/
01.02.2011 18:10
katana написа:
Не, че ще отговорите, но да си питам. Г-н Венци, имал си късмет, че не си бил внук на дядо си, а си син на баща си. Ако беше изсърбал попарата на дядо си, друго щеше да пееш. Можехме и да се засечем по някои от индустриалните колоси на соца. От към страната на работническата класа.Така ти е лесно. Кусал си от бащината чорба и ожалваш дядова съдба. Никакъв ужас не си преживял. Не си бачкал, за да издържаш родители. Не си бягал от казарма, за да видиш майка си в болница след операция./не ти завиждам/. Само споделям каква е разликата.
Прочетох, че искаш да надграждаме. Кажи ми как. Дай предложение. Как и какво ще се надгражда, като средата за това е поразена.Средата демократична ли е? Икономиката пазарна ли е?


Не съм като твоя човек Боце да си спомня само единия дядо. Колкото до баща ми какво имаш против него. Живял и живее живота си както си иска. Когато направиш 2000часа във въздуха, и няколко катапулта, когато станеш във някоя война кавалер на орден за храброст/впрочем в името на НВ/ тогава ще изказваш мнение по въпроса. Предлагал съм ти да отидем до летището и да се позавъртиш малко в барокамерата-15тина минути и ако излезеш ненапикан и омазан и кажеш бързо"Шуми Марица" ще ти кажа евала и маса ще ти сложа. До тогава обаче си мълчи. Колкото до трудовата ми биография-Бил съм на соц строеж ,ти не си бил. Две години без малко съм живял на фургон. Ти акоси мислиш че 6ти септември е труден обект, значи просто не си виждал трудни места. Ако мислиш, че ми се е ходило грешиш. Опитах се да се измъкна , но не стана. За козлодуй ти говоря, но не сега когато е като лаборатория , а когато беше като "ГЬОЛ":) /малките реактори/ които вие демократите спряхте и в момента се молиме в пиковите весеци някой голям блок да не даде фира-
цитирай
51. malchaniaotnadejda7 - Вижте, Vencivaleri1951, тук не съм "да убивам присмехулник" - така наричате себе си...
01.02.2011 18:14
Не е смешно. В този постинг съблогер не разтяга локуми, а призовава с обща воля да подобрим тук и сега обществото, което по стечение на обстоятелствата обитават и децата ни. И това, повярвайте ми, започва от начина на мислене и... на действие. А не - кой кого ще надприказва.
1. Лустрацията в Германия беше проведена максимално ефективно и постигна трайни резултати в начина на мислене и функциониране на една по-развита от нашата "демокрация". Доколкото съвременният модел на западна демокрация е пример. Едно две изключения не са 200 изключения, нито правило. Предполагам научихте, как и защо социалдемократът и министър на образованието на федералната провинция Бранденбург - 58 годишният Холгер Рупрехт връчи съвсем наскоро оставката си на премиера Матиас Платцек с покаяние и глоба от 12 000 евро, защото безплатно се повози на БМВ лимузина, предоставена му от фирмата да я тества при зимни условия за няколко дни. Това, в Германия го наричат "злоупотреба с власт" и "корупция". У нас, закупуването на майбах със средства отпуснати от Европейската общност за борба с престъпността, ние наричаме - "борба с престъпността". Да продължавам ли за разликите... Няма място.
2. Добър редактор съм, преводач, журналист... и мога да ви уверя, че не вземам повече от премиера, напротив, безработна съм. Втора разлика!
3. Говорите нелепости. Евреите бяха включително в кабинета на "първия партиен и държавен ръководител", в академията, болниците и т.н. След 9 не е имало гонения на евреи. Внучка на свещенник съм и племенница на царски офицер. Не съм еврейка, но мога да ви уверя, че бях нелегално кръстена в църква, дъщеря ми - също!
4. Разбира се, че го направиха комунистите. Тук не говорим за честни, убедени хора, които до последно вярваха в този идеал, а за потурковците, които в алчността и безродието си тласнаха България в бездната и я докараха до страна от третия свят.
5. А за това последното - отговорете си сам, защо, ако правилно съм ви разбрала.
цитирай
52. анонимен - Икономист
01.02.2011 18:29
Венци,не слушаш ти препатилия "Икономист".Спри се бе човече!Не виждаш ли с кого спориш.Ми това са нашите сънародници.Малки,нормални хора,които излязоха по улиците и площадите 1990 г. и викаха същото.И очакваха,че на другия ден ще ги назначат на 500 000 освободени чиновнически места.И живота им ще е песен."Последен валс",автобиография "Аз не съм комунист".Но уви!С тях си поиграха на развален телефон.Като с репликата "Най-добре е С..танко..вете да дойдат".Един излезе и им каза :"Спечелихме изборите, малко но завинаги", а те чуха "...С малко ,но завинаги"!И точно тези, малкото,техните компрачикоси, в който се кълняха /Жельо,Филип,Костов,Цара,Доган - коалиционният партньор/ ги намазаха с катрана на капитализма и ги оваляха в перата на демокрацията и ги пуснаха по пързалката.Нещастни ли са - да!От кое точно да са щастливи.Както казваше Висоцки:"Водки нет,денег нет, да и быть не может".
И какво остава тогава - да потърсим виновния.Ма никой не иска да си признае собственното безсилие и най - креативното е да вика по комунистите,дето отдавна станаха прагматици,щото от тях,като комунисти,вече никой нямаше нужда.Щото чакат,какво? Някой да им се извинял,друг да ги погали по главичките и да им каже колко са горкички,трети да наложи с реституционни бонове лютите им рани.Да, ама това беше и свърши.Сега имат това за което се бориха.
Така,че зарежи /все пак днес е и Зарезан/ хората,да почитат каквото смятат за добре.Аз лично сега ще се преброя в интернет и смятам да пийна,дали за заупокой,дали за Зарезан - все едно!.....................
P.S. Без мезе!
цитирай
53. анонимен - За 50. ok3223 - ДА СЕ ЧУДИШ НА ХОРСКАТА ГЛУПОСТ. Отдавна не се чудя
01.02.2011 18:52
Да ни каже и покаже как и с какво САЩ 16 пъти са са кацали на луната и са се връщали от там. Не са ли АРМСТРОНГ И КОО САМО СКЪПО ПЛАТЕНИ АРТИСТИ. кОИТА СА КАЦАЛИ И ИЗЛИТАЛИ ОТ СЕКРЕТНИ СТУДИЯ В хОЛИВУД И КАЛИФОРНИЙСКИТЕ ПУСТИНИ.
ТАЗИ НАЙ-ГОЛЯМА, ГИГАНТСКА ИЗМАМА НА 20 ВЕК ПРЕДАВАНА ОТ ВСИЧКИ ТЕЛЕВИЗИИ В СВЕТА.
НЕ ГИ Е ИМАЛО СЕГАШНИТЕ СПЪТНИЦИ ШПИОНИ И НОМЕРА Е МИНАЛ.
Като чета такива изявления, се чудя с кой акъл ги пишеш. Значи, приписваш на американците и свръхестествени възможности. Армстронг и екип са доставили и поставили на Луната лазерен отражател с който е измерено точното разстояние Земя-Луна. Ползва се и до днес.
цитирай
54. анонимен - Абе Венци, стига си ги писал щуротиите, бе.
01.02.2011 18:59
Мен ме върнаха от Козлодуй, защото не им трябвах там. По разпределение.След войската. Ами, съгласен съм. Влизаме двамата в барокамерата. Аз съм пушач от 1973 г. но ще вляза. Няма го завода вече, но ти предлагам да намерим място с температура на околнато среда 60 градусе и само да постоиш 1-2 часа. По ония времена ми минаваха по средно по 150 - 200 тона метали, прехвърлени на ръка.На смяна.Като ще се мерим, да се мерим.

Не ми отговори за оскверняването на гробове.
цитирай
55. mamkamu - :)))
01.02.2011 19:23
Сега разбирам аз, че Платон, Волтер и Русо са всъщност комунисти :)))
цитирай
56. ok3223 - КАТАНЧО
01.02.2011 19:55
ТИ РАЗБИРАШ ЛИ ОТ ТЕХНИКА И ЕЛЕМЕНТАРНА ЛОГИКА.
АКО ПРЕДИ 40 ГОД. АМЕРИКАНЦИ И АРМСТРОНГ СА КАЦАЛИ НА ЛУНАТА ЦЕЛИ 16 ПЪТИ. КЪДЕ СА ИМ ТЕХНОЛОГИИТЕ И ТЕХНИКАТА С КОИТО ДА СА НАПРАВИЛИ ТОВА,А? ЗА ПОЛЕТ И ВРЪЩАНЕ ОТ ЛУНАТА И ТН., СЕ ИСКАТ ТАКАВА СУПЕР ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИИ, КАКВИТО ТЕ И НА СЪН НЕСА ВИЖДАЛИ И НЯМА ДА ВИДЯТ СКОРО.
сОВАЛКИТЕ В СРАВНЕНИЕ С УЖКИМ-АПОЛАТА СА НА ДОПОТОПНО РАВНИЩЕ. дВЕ ИЗГОРЯХА ЗАЕДНО С ЕКИПАЖИТЕ В ОРБИТА ОКОЛО ЗЕМЯТА, А ОСТНАЛИТЕ ДАВАХА НЕПРЕКЪСНАТО ДЕФЕКТИ И ВЕЧЕ ГИ СПИРАТ ОТ ДВИЖЕНИЕ. РАЗРАБОТВАЛИ НОВ МОДЕЛ, КОЙТО ДА ГИ ЗАМЕНИ.
НЯМА КАК ДА НЕ ЗНАЕШ, ЧЕ РУСНАЦИТЕ ПЪРВИ А СЛЕД ТОВА И АМЕРИКАНЦИТЕ ИЗПРАТИХА ДЕСЕТКИ АВТОМАТИЧНИ СТАНЦИИ, ИМАШЕ И ЛУНОХОДИ.ТАКА ЧЕ ДА СЕ ПОСТАВИ ЛАЗЕРЕН ОТРАЖАТЕЛ НЕ Е ПРОБЛЕМ. дАЖЕ КИТАЙЦИТЕ ИЗПРАЩАХА АВТОМАТИЧИНИ СТАНЦИИ-ЛУНОХОДИ НА ЛУНАТА.
КИТАЙЦИТЕ ОБЯВИХА ПРОЛЕТТА МИН.ГОДИНА, ЧЕ ПЛАНИРАТ ДА ИЗПРАТЯТ КИТАЙЦИ-АСТРОНАВТИ НА ЛУНАТА КЪМ 2020ГОД.
САЩ СЪЩО ОБЯВИХА, ЧЕ И ТЕ ПЛАНИРАЛИ КЪМ 2020ГОД ДА "ПОВТОРЯТ" ПОЛЕТИТЕ НА АПОЛО ДО ЛУНАТА.
зАЩО ЩЕ ПОВТАРЯТ ПОЛЕТ ДО ЛУНАТА ЧААК ПРЕЗ 2020ГОД., А НЕ ДНЕС И СЕГА.
ЗАЩО ЗА 40ГОД. НЕ НАПРАВИХА ПОНЕ ЕДНА РАЗХОДКА ДО ЛУНАТА С РАЗНИ АРМСТРОНГОВЦИ.
ЗНАЕШ ЛИ ЗАЩО.
ЗАЩОТО ДНЕС ИМА СПЪТНИЦИ ШПИОНИ, РУСКИ, ФРЕНСКИ, АМЕРИКАНСКИ, НЕМСКИ, КИТАЙСКИ И ТН. НА КОЙ ЛИ НЕ.
КОИТО СНИМАТ ВСИЧКО СТАВАЩО НА ЗЕМЯТА И ДОСТА ПОД ЗЕМЯТА И СНИМКИТЕ СЕ ПРЕДАВАТ АВТОМАТИЧНО НА ДЕКОДИРАЩИ ЦЕНТРОВЕ КОИТО НА МИНУТАТА ПОКАЗВАТ ЗАСНЕТИТЕ ОБЕКТИ В РЕАЛНО ВРЕМЕ, ЗА ДА ИМА ВРЕМЕ ЗА ОТВЕТНА РЕАКЦИЯ.
ПРЕДИ 40 ГОД. ТАКИВА СПЪТНИЦИ ШПИОНИ НИКОЙ, ПОВТАРЯМ НИИ-КОЙ НЕ ИМАЛ.
ЗАТОВА НОМЕРА, ГИГАНТСКИЯ БЛЪФ НА САЩ Е МИНАЛ КАТО ПО МАСЛО.
И ДНЕС 1/3 ОТ АМЕРИКНЦИТЕ НЕ ВЯРВАТ НА ТОЗИ БЛЪФ.
Ти си отракано момче и би трябвало да си на ти с елементарната логика.
Все си мисля че си.
Знаеш ли че янките нямат и добри изстребители, че руските СУ-35 и 37 са много по-добри от техните Ф-ове, от 4-то и 5-то поколение.
Парадокси нали?
цитирай
57. vencivaleri1951 - По добре "убийте присмехулника" отколкото да спори с вас. А най добре оставете го да чете поезията Ви.
01.02.2011 19:59
malchaniaotnadejda7 написа:
Не е смешно. В този постинг съблогер не разтяга локуми, а призовава с обща воля да подобрим тук и сега обществото, което по стечение на обстоятелствата обитават и децата ни. И това, повярвайте ми, започва от начина на мислене и... на действие. А не - кой кого ще надприказва.
1. Лустрацията в Германия беше проведена максимално ефективно и постигна трайни резултати в начина на мислене и функциониране на една по-развита от нашата "демокрация". Доколкото съвременният модел на западна демокрация е пример. Едно две изключения не са 200 изключения, нито правило. Предполагам научихте, как и защо социалдемократът и министър на образованието на федералната провинция Бранденбург - 58 годишният Холгер Рупрехт връчи съвсем наскоро оставката си на премиера Матиас Платцек с покаяние и глоба от 12 000 евро, защото безплатно се повози на БМВ лимузина, предоставена му от фирмата да я тества при зимни условия за няколко дни. Това, в Германия го наричат "злоупотреба с власт" и "корупция". У нас, закупуването на майбах със средства отпуснати от Европейската общност за борба с престъпността, ние наричаме - "борба с престъпността".


Ще Ви споделя само, че изповядаме една вяра, но за разлика от Вас не съм имал възможността на авантюрата да бъда кръстен нелегално. Наистина кръстиха ме малко късничко и главно щото бях щур. /Миропомазаха ме да се укротят страстите ми или ако не , да не си отида в щуротиите си като езичник:)/ Та помня кръщенето си/6годишен/ Беше в църквата на село, после дядо сложи трапеза/беше кмет на селото/, имаше сума ти гости...дори един партизански командир/Трънски/ Та ей така ...ачик направих стрийптиз на цяло село и доста гости:))) Исках да се и венчая, но доколкото съпругата ми е убеден атеист/впрочем веме не е толкова убедена/ не се състоя церемонията. За това ми е чудно , на тайни кръщенета , показни венчавки пред камерите след промените. Впрочем какво ли знае един присмехулник. Тъпа птица и толкоз. Комплименти за стиховетеВИ
цитирай
58. vencivaleri1951 - Предшественици на социалистите са
01.02.2011 20:05
mamkamu написа:
Сега разбирам аз, че Платон, Волтер и Русо са всъщност комунисти :)))


Определено стоят от лявата страна на кординатната система. Впрочем цитата който използувам е на един от тях. Оставям на теб да разбереш на кого е. Ще отида и по надалеч. Спорът между лявото и дясното след Аристотел и Платон е просто римейк. Колкото по близо до нас, толкова по брутарен и с липса на вкус.
цитирай
59. vencivaleri1951 - Ловя се на думата ти. Двамата обаче не можем да влезем колкото и да ти се иска:)))
01.02.2011 20:13
katana написа:
Мен ме върнаха от Козлодуй, защото не им трябвах там. По разпределение.След войската. Ами, съгласен съм. Влизаме двамата в барокамерата. Аз съм пушач от 1973 г. но ще вляза. Няма го завода вече, но ти предлагам да намерим място с температура на околнато среда 60 градусе и само да постоиш 1-2 часа. По ония времена ми минаваха по средно по 150 - 200 тона метали, прехвърлени на ръка.На смяна.Като ще се мерим, да се мерим.

Не ми отговори за оскверняването на гробове.


В сауната се качвам най на високото, така, че 60% са играчка за нас. Кажи за кой период си готов, та да уговоря камерата. Помисли си обаче още един път. Не е никак леко./кръвно, болен стомах, вестибуларен апарат.../

Ве разбрах за какви гробове. Не са ми слабост. Естествено, че е кощунство на когото и да са. Сега е нещо обикновено да се случи още повече ако има метал.
цитирай
60. georgimarinov - А на теб и такива като тебе не ви ли ...
01.02.2011 23:11
А на теб и такива като тебе не ви ли пресядат убитите за идеите си? Фашизма е точно системата която е унищожавала инакомислещите, защо мислищ гадино недоубита, че възмездие няма! Американците и евреите още издирват мърши ката тебе! Комунистите ви били избивали, а ти и такива като тебе защо сте живи? Да тука си прав,възмездието често пъти закъснява, но винаги идва! Лейте още отрова докато можете, помийната яма на историята нви чака!!!!
цитирай
61. dolsineq - Кошмарно минало, но не мисля, че с ...
01.02.2011 23:27
Кошмарно минало, но не мисля, че с омраза ще постигнем съвършенството в Живота, който Бог ни завеща.
цитирай
62. анонимен - Не, въобще не ни присядат
02.02.2011 00:09
дори бих казал, че добре си похапваме.
цитирай
63. анонимен - Не е минало.
02.02.2011 00:18
dolsineq написа:
Кошмарно минало, но не мисля, че с омраза ще постигнем съвършенството в Живота, който Бог ни завеща.

Комунизмът е мъртъв, но мъртвецът е жив. Неосъждането на престъпленията от миналото ерозира обществото ни. Родените в робство се въртят в кръг в пустинята.
цитирай
64. teatarnamechtite - ...
02.02.2011 00:28
А омразата - тя не присяда ли?
цитирай
65. malchaniaotnadejda7 - На мен ми присядат тези думи на Владимир Улянов Ленин:
02.02.2011 00:59
teatarnamechtite написа:
А омразата - тя не присяда ли?

1. "Съдът е длъжен не да премахне терора, а да го обоснове и узакони принципно, ясно, без фалш и преувеличения. Той трябва да се формулира колкото може по-широко, защото само революционното правосъзнание и революционната съвест поставят условия за прилагането му на дело."

2. По повод визитата на делегацията на английските профсъюзи: "Предлагам на ЦК такова секретно решение: по същина, накратко - да се организира хайка и да бъдат смазани, но в изключително вежлива форма."

3. "Именно сега и точно сега, когато в гладните местности ядат хора и по пътищата се валят стотици, ако не и хиляди трупове, ние можем (и затова сме длъжни) да проведем изземване на църковните ценности с най-бясната и безпощадна енергия и да не се спираме под натиска на някакво угодно съпротивление."
Ленин
цитирай
66. zaw12929 - Нещо гнило има, някой ни заблуждава и все на комунизъм го
02.02.2011 01:03
избива, а фашизмът - на него ще издигнем паметник таака ли е в Европа?!

ИЗТЕЧЕ ТОЗИ ДЕН- ЗА ПОМЕН ОПРЕДЕЛЕН 1 ФЕВРУАРИ СЕГА ОТ НАС, НО 1945 Г Е БИЛ ОТ ЕВРОПА- ОТ АНТИ ХИТЛЕРИСТКАТА КОАЛИЦИЯ НАРЕДЕН . Тази, която победи Хитлер , фашистка Германия.
България до 9.09 1944 е съюзник на Германия, а после се включва в изгонването на германците от заробените европейски страни. Нас са ни броели за победени. Ние сме бомбандирани от САЩ...
Победителите над Германия и съюзниците и са поискали да има съд ... НЕЩО, КАТО РАЗПРАВА НАД ФАШИЗМА И ПОДДРЪЖНИЦИТЕ НА ФАШИЗМА В БЪЛГАРИЯ .... и във всички европейски страни
Къса ли е паметта ни или искаме да прекроим историята ВЪПРОСЪТ Е СЕГА РЕАБИЛИТИРАМЕ ФАШИЗМА ЛИ ИЛИ ЩО?! НЕ Е ЛИ ТОВА ГАВРА С ЖЕРТВИТЕ НА ФАШИЗМА?!

Никола Петков е ръководил този съд - изглежда са прекалили тогава , В БЪЛГАРИЯ ФАШИЗЪМ НЕ Е ИМАЛО?! Или възраждаме сега фашизма...
А НЕ Е ЛИ ПО ДОБРЕ ДА ИМАМЕ ДЕН ЗА НАЦИОНАЛНО СЪГЛАСИЕ И ДА ЗАРОВИМ ОРЪЖИЯТА И ДА ГЛЕДАМЕ НАПРЕД, ДА ВИДИМ, ЗАЩО ПРОСВЕТНИЯ МИНИСТЪР КАЗАЛ, ЧЕ НА 48% ПЪРВОЛАЦИ БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК НЕ ИМ Е МАЙЧИН ?! НАКЪДЕ ОТИВАМЕ , КАТО ИЗОПАЧАВАМЕ ИСТОРИЯТА...

НИКОЛА ПЕТКОВ НЕ Е ЧЕРВЕН БОКЛУК

ИСТИНАТА Е, ЧЕ ОЩЕ ПРЕЗ СЕПТЕМВРИСА БИЛИ ИЗБИТИ МНОГО ХОРА ОТ СЛЕЗЛИТЕ ПАРТИЗАНИ без съд и присъда- като отмъщение но това е друга тема

Омразата е лош съветник- тя не само присяда а убива - затова пазете се. Не може да се дискутира с хора, които плашат, заканват се и лъжат!
цитирай
67. malchaniaotnadejda7 - ps. към ok3223 и всички, които се съмняват в достоверността на клипа... Гледайте "Обикновен болшевизъм" на Евгений Цимбал - САМО документални кадри!
02.02.2011 01:11
Горещо препоръчвам документалния филм на руския режисьор Евгений Цимбал, лауреат на кинофестивалите в Амстердам, Карлови вари, Прага, Лайпциг, Лондон, Холивуд..., обявен от руската телевизия за "немедиен". Съдържа онази висока нота на библейски катарзис и посланието му е повече от призив за вселенска любов, не за омраза. Но и за мъчително себепознание на какво сме способни ние, човеците. Там ще видите кадри как хора ядат хора и ще разберете историята. Може би... Ще видите кадри от "Соловки" - първият концентрационен лагер на Северно море. Там е бил цветът на руската и съветската интелигенция, всички инакомислещи. И един от кошмарите (от многото кошмари) е бил, че цветът на нацията - учени, хуманитаристи..., са пазени от углавни престъпници, от рецидивисти с десетки убийства. И друго - с подписа на Ленин възрастовата граница на безпризорните деца, които крадат хранителни продукти, възрастовата граница за разстрел от 16-годишна, се сваля на 12-годишна... Нека пак повторя думите на този велик идеолог на равенството, братството и любовта:
"ИМЕННО СЕГА И ТОЧНО СЕГА, КОГАТО В ГЛАДНИТЕ МЕСТНОСТИ ЯДАТ ХОРА И ПО ПЪТИЩАТА СЕ ВАЛЯТ СТОТИЦИ, АКО НЕ И ХИЛЯДИ ТРУПОВЕ, НИЕ МОЖЕМ (И ЗАТОВА СМЕ ДЛЪЖНИ) ДА ПРОВЕДЕМ ИЗЗЕМВАНЕ НА ЦЪРКОВНИТЕ ЦЕННОСТИ С НАЙ-БЯСНАТА И БЕЗПОЩАДНА ЕНЕРГИЯ И ДА НЕ СЕ СПИРАМЕ ПОД НАТИСКА НА НЯКАКВО УГОДНО СЪПРОТИВЛЕНИЕ." Ленин - един мерзавец. Защото от революциите често пъти се възползват мерзавци, които извършват тежки посегателства към историческата съдба на своите народи. БЕЗ ИСТОРИЧЕСКА ПАМЕТ НИКОЯ НАЦИЯ НЕ МОЖЕ ДА ИМА БЪДЕЩЕ И ДЕМОКРАЦИЯ.
Вечна памет на жертвите на комунистическия терор в България - над 200 000 души убити без съд и присъда, безследно изчезнали, отритнати и забравени ...
цитирай
68. zaw12929 - Вие намесвате нещата и вместо да ...
02.02.2011 01:37
Вие намесвате нещата и вместо да осъдите фашизма тук съдите комунизма- той е за осъждане , защото Народния съд е НАРЕДЕН ЗА ОСЪЖДАНЕ НА ФАШИСТИТЕ
НЕКА ПОГЛЕДНЕМ НЕЩАТА ОТ ДРУГА СТРАНА ( И БАЩА МИ Е ЖЕРТВА НА РЕПРЕСИЯ, НАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА) НА 1 ФЕВРУАРИ СА ОСЪДЕНИ ПОЛИТИЦИТЕ И ЕДНИ ЛИКВИДИРАНИ, ДРУГИ- ПРАТЕНИ ДОЖИВОТ В ЗАТВОРА

ЖЕСТОКОСТТА С КОЯТО СЕ РАЗПРАВЯМЕ С ПРОТИВНИЦИТЕ СИ Е УНИКАЛНА, НЕПОВТОРИМА, УНИЩОЖИТЕЛНА.

ЕТО ЕДИН СЛУЧАЙ ДАЛЕЧ ОТ ФАШИЗМА И КОМУНИЗМА: пРЕЗ 2011 ГОДИНА СЕ НАВЪРШВАТ 200 ГОДИНИ ОТ ИЗГАРЯНЕТО И УНИЩОЖАВАНЕТО НА НАЙ РАЗВИТИЯ ЗА ВРЕМЕТО СИ БЪЛГАРСКИ ГРАД- ЧЕРВЕНА ВОДА
ТОГАВА РУСНАЦИТЕ ГРОМЯТ ТУРЦИТЕ ОКОЛО Русчук. нО... НАПОЛЕОН ВЕЧЕ Е ТРЪГНАЛ КЪМ МОСКВА И РУСИЯ НАРЕЖДА НА ВОЙСКИТЕ СИ ДА СЕ ИЗТЕГЛЯТ. с ТЯХ ТРЪГВА ЦЯЛОТО ГОДНО НАСЕЛЕНИЕ НА ГРАДА... ГРАДЪТ Е ЗАПАЛЕН И ИЗГАРЯ, ЗА ДА ИЗГОРЯТ ТУРСКИТЕ И БЪЛГАРСКИ КВАРТАЛИ, ЗА ДА НЕ ОСТАНЕ НИЩО ОТ СЕДЕМТЕ ЦЪРКВИ... ТЪРГОВСКИ И ЖИЛИЩНИ СГРАДИ... ЦЕЛИ 40 ГОДИНИ САМО РУИНИ НАПОМНЯТ ЗА ГРАД ЧЕРВЕНА ВОДА - ИЗГОРЕН ОТ БЪЛГАРИТЕ, КОИТО ГО НАПУСКАТ, А КОЙТО ИСКА ДА ОСТАНЕ ПРИ ОМРАЗНИТЕ ТУРЦИ- НЕКА ГОРИ
вРЕМЕ Е ДА ИЗКОРЕНИМ ОМРАЗАТА, НЕНАВИСТТА, ТОВА ВАРВАРСКО ЧУВСТВО ЗА ОТМЪЩЕНИЕ- ЗАЩОТО НЕ ИДЕИ- А ОТМЪЩЕНИЯТА СА РЪКОВОДНО НАЧАЛО И ТОВА ПРОДЪЛЖАВА . ЖИВОТЪТ НИ Е ЕДИН НЕПРЕКЪСНАТ АД ОТ ОТМЪЩЕНИЯ И ОБВИНЕНИЯ... СТИГА!ВРЕМЕ Е ДА СЛОЖИМ КРАЙ. ДА СПРЕМ ДА ЖИВЕЕМ ПО ФАШИСТКИ И КОМУНИСТИЧЕСКИ... време е за демокрация...
цитирай
69. silencemurmur - Мезетата не свършват и днес.
02.02.2011 01:46
Черните учиха от червените,
а след тях пък не спират "да са на маса" днешните.
цитирай
70. zaw12929 - ЖИВЕЕМ В ТРЕТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ- ТО НИ ...
02.02.2011 01:57
ЖИВЕЕМ В ТРЕТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ- ТО НИ ЗАДЪЛЖАВА ДА СМЕ ЧЕСТНИ, ДА НЕ ПРЕИНАЧАВАМЕ ФАКТИТЕ, ЗАЩОТО ЩЕ ЗАБЛУДИМ МЛАДИТЕ ДА СИ НАПРАВЯТ ГРЕШНИ ИЗВОДИ, КОЕТО ЩЕ СПЪНЕ НАПРЕДЪКА НА ДЪРЖАВАТА. иЛИ ДА СИ ОБЯСНИМ, КЪДЕ СЕ КРИЕ ПРОБЛЕМА С ИЗОСТАВАНЕТО НИ
цитирай
71. анонимен - staler
02.02.2011 05:11
къде ги виждате тия комунисти,бе,дето да ви се извинят?няма комунисти в бг. има добре охранени социалисти,които както е добре известно оформят класата на новобогаташите-капиталисти.и всичко това по сценарии горе долу еднакъв за страните от бившия съветски лагер.при странното безучастие на демократическия запад,което на моменти прераства в съдеиствие.хммм..ще рече,идеологиите са за идиотите,а просперитета на едни е за сметка на мизерията на други.или с други думи,баба ми ще дава от пенсииката за пурите на божков,щерките на костов и джакузито на дядо джон .или пък друг един казус--как е възможно,там където се разбъркат някакви купчини с лаина,било то разни революции,контрареволюции,воини с помощта на терористи,воини срещу терористи и т.н.все някакви странно облечени хора с дълги носове да се мотаят наоколо?
цитирай
72. pikso - Мезетата трудно присядат.
02.02.2011 06:18
цитирай
73. анонимен - Икономист
02.02.2011 07:22
Дали пък днес нямате празник?
цитирай
74. анонимен - Не им присяда -
02.02.2011 08:40
те нямат гръклян, направо поглъщат ;)))
цитирай
75. boristodorov56 - Цирка е пълен, товарищи!
02.02.2011 08:42
Икономисте, при реалността на лидера ви комунист - откровен педерас, при евродепутат педераст, при толкова знайни и незнайне педераси си позволяваш да пишеш дивотии и точно тук е чисто сквернословие.

Но кажи ми къде по света червените върколаци са били варвари и убийци?

Това, че не можете с вв`1917 да осъзнаете, че извършването на едно престъпрение не може да се оправдава с друго престъпление е отличен индикатор за морала на цялата посмина от ляво мислещи.
Не, вие не сте ляво мислещи, вие сте оправдателите на комунистическите престъпления - при все, че никой не обвинява вас лично в нищо.
Вие го приемате лично - сиреч - сте същите като убийците и червените извратеняци.

Пийте си вината спокойно - Бог бави, но не забравя!
цитирай
76. анонимен - Икономист
02.02.2011 08:48
Днес е народен празник наречен "петльов ден".Казаха го по радиото.Ако Вие г-н Тодоров го асоциирате по друг начин - това е Ваш проблем.Както казват омразните Вам руснаци: "Каждой думает в мере своей изпорчености".Приятен ден.
цитирай
77. анонимен - Днес е народен празник наречен &...
02.02.2011 08:58
анонимен написа:
Днес е народен празник наречен "петльов ден".Казаха го по радиото.Ако Вие г-н Тодоров го асоциирате по друг начин - това е Ваш проблем.Както казват омразните Вам руснаци: "Каждой думает в мере своей изпорчености".Приятен ден.


Пак комунистическа гавра! Баба ми ти наричаше "руски пляски"...
цитирай
78. vencivaleri1951 - А не ти ли прави впечатление определено манифестираната омраза на Борис към
02.02.2011 09:22
анонимен написа:
Днес е народен празник наречен "петльов ден".Казаха го по радиото.Ако Вие г-н Тодоров го асоциирате по друг начин - това е Ваш проблем.Както казват омразните Вам руснаци: "Каждой думает в мере своей изпорчености".Приятен ден.


да кажем различните / Станишев е хомо, Ленин също пък и със сифилис, Първанов не е хомо, но е с трипер от малолетна и етнически циганин.../ Неистова е омразата му и към всеки който би могъл да бъде заподозрен като сторонник на лявото. На присмех е всеки който не му приглася/Катана е абсолютния пример.В други постове защитава като Матросов Боко, но тук при Борис му се подиграва/ Не малко психолози са на мнениено че маниакалното отричане и разграничаване от нещо/наклонност, идеология, пол, раса, социална прослойка.../всъщност е начин да скриеш влечението ти към отричаното. То може да е и не осъзнато/влечението/ и тогава неврозата е пълна. Все пак да му кажем, че и в омразните му категории хора има и негови любимци./Елтън Джон, Фред Меркюри.../ Комунисти са били пък Лорка, Пикасо...:) Осъзнае ли това ми се струва, че ще се освободи и няма да го докарва повече на болшевизъм.
цитирай
79. liliyanaandreeva - Червеният комунизъм е само един от клонингите на Тайната Доктрина
02.02.2011 09:41
ДНЕВНИКЪТ НА ЕДИН ДОКТРИНЕР
СЕКС-МАГАЗИНЕР И ТАЕН ОФИЦЕР
(да не се чете от кралици и принцове по рождение)

Днес цял ден дефекирах в устите – на жените
И яростно заплашвах гъзовете - на мъжете…
После си измих ръцете и достойнството – от гъзовете…

А сега ще давам интервю –
там на пето авеню…
Председателствам комисия -
на хуманитарната ни мисия…
за еманципацията на жената,
за семейството и за децата…
Ще агитирам и мъжете –
да си дават гласовете…
Щото аз съм бизнесмен
и ще ставам конгресмен…
Ако, че съм Менелай,
но от вас съм по-по-най…
Имам цял харем с Елени –
морави певачки и бабички червени…
А тия, дето ги е яд,
да вървят на Гей-парад…
цитирай
80. boristodorov56 - 79. vencivaleri1951 - А тия, дето ги е яд, да вървят на Гей-парад…(справка предния коментар)
02.02.2011 09:48
Нетърпимостта ми е към ограничените от собствените си скруполи, които прехвърлят на другите.

Ако сравняваш Ленин с Фреди Меркюри и намираш някаква прилика значи си доста кух и ограничен! Единия виновен и причина за смъртта на милиони хора, а другия веселил милиарди хора.

Не отричам нищо маниакално, само не търпя маниакалната неспособност на хора, които оправдават едни престъпления обосновавайки ги с други престъпления.
Престъплението, нали и ти си го казал си има носител на вина и обект на наказание.
Аз искам само признание, че е извършено и покаяние от извършителите, а моралните адепти като теб, които се считат за лични получатели на иска - са тоже от същата порода.
Това е.
Можеш да ме наричаш какъвто си искаш, но педерастията на Станишев е видна от Кършака, сатанизма на Ленин - световно известен, моралното уродство на Гоцето - всеизвества.

Не сравнявай тези уроди с хора като Елтън Джон, Фред Меркюри,Лорка, Пикасо и т.н.

Няма мегдан за сравнение!
цитирай
81. boristodorov56 - Сашко, пак си сбъркал щатите!
02.02.2011 09:53
ok3223 написа:
ТА ТОВА Е САМО ФИЛМЧЕ БЕ. ФИЛМЧЕ, МОНТАЖ...ПОРЪЧАН И ФИЛМИРАН С ПАРИ НА МИЛИАРДЕРИТЕ ОЛИГАРСИ В РУСИЯ И У НАС, ДЕТО ОБРАХА И ТЯХ И НАС, И НИ ДОКАРАХА ДА ПРОСЯШКА ТОЯГА. ПиАр МОНТАЖНО НАГЛАСЕНО ПО ПРЕДВАРИТЕЛЕН СЦЕНАРИИ ФИЛМ-КЛИПЧЕ. А рОЛИТЕ ИГРАНИ И ИЗИГРАНИ ОТ СКЪПО ПЛАТЕНИ ПРОФЕСИНАЛНИ АРТИСТИ И СТАТИСТИ.
КОИТО БИХА ИЗИГРАЛИ ВСЯКА РОЛЯ И СЦЕНКА, СТИГА ДА ИМА КОЙ ДА ИМ ПЛАТИ ДОБРЕ.
Имало е и разстрели, на не е било така през просото и наред. Разстрелвали са и БЕЛИТЕ... почнали да разтрелват съчустващите на революцията и пленеите червени бойци.
Болшевиките са постъпвали по същия начин със шпионите, диверсантите и пленените офицери и тн.
Това е поръчкаво клипче, намислено, Платено, режисирано и изиграно от професионални артисти и статисти, по сценарии и измислен от добре платен сценарист и предзначено за наивници и хора със слаби нерви.
Възможно е да е подбран кадър и сценки от някой пълнометражен филм.
Защо Борис не покаже клипче-филм, как са изгорени от християни католици и протестанти 10-те милиона ЕРЕТИЦИ И НЕВЯРВАЩИ В ДОГМИТЕ НА КАТОЛИЧЕСКАТА ЦЪРКВА И ХРИСТИЯНСТВОТО. кАТО яН хУС,
Да ни каже и покаже как и с какво САЩ 16 пъти са са кацали на луната и са се връщали от там. Не са ли АРМСТРОНГ И КОО САМО СКЪПО ПЛАТЕНИ АРТИСТИ. кОИТА СА КАЦАЛИ И ИЗЛИТАЛИ ОТ СЕКРЕТНИ СТУДИЯ В хОЛИВУД И КАЛИФОРНИЙСКИТЕ ПУСТИНИ.
ТАЗИ НАЙ-ГОЛЯМА, ГИГАНТСКА ИЗМАМА НА 20 ВЕК ПРЕДАВАНА ОТ ВСИЧКИ ТЕЛЕВИЗИИ В СВЕТА.
НЕ ГИ Е ИМАЛО СЕГАШНИТЕ СПЪТНИЦИ ШПИОНИ И НОМЕРА Е МИНАЛ.
Та няма да скалъпят поръчково филмче-клип, за наивници и будали.
Стига бе, не ни вземайте сите за тревопасни.
В грешка сте...



Да филмче е - социалистически реализъм!
цитирай
82. vencivaleri1951 - Уважаема вчера казах, че не ми се спори с човек който пише толкова прилична поезия.
02.02.2011 09:54
[quote=malchaniaotnadejda7]Горещо препоръчвам документалния филм на руския режисьор Евгений Цимбал, лауреат на кинофестивалите в Амстердам, Карлови вари, Прага, Лайпциг, Лондон, Холивуд..., обявен от руската телевизия за "немедиен". Съдържа онази висока нота на библейски катарзис и посланието му е повече от призив за вселенска любов, не за омраза.

Просто не ме бяхте разбрали. Днес обаче/един доста весел ден:)/ Вие продължавате да разнищвате и заклеймявате историята при това вадейки неща от контекста. Казвал съм го вече, но ще го повторя лично за Вас. Комунистите като фактор в обществото са на малко повече от век. До тогава кой и защо организираше самоизтребването. Днес кой го организира/Държавите където има комунизъм/ са абсолютно неутрални към случващото се безумие и като икономика и като човешко изтребление. Църквата която Вие така ревностно отстоявате/ и добре правите/ не е ли векове била най голямия джандар и касапин спирачка за прогреса. Редно ли е зарад Борджиите например /имат папа , при това много извратен/ да отречем Исус? Вижте уважаема , когато отворих за пръв път Библията/бях недозрял за нея, а и го направих защото беше модерно да се цитира от нея. Цитираш от някое житие, Маркес или Достоевски, пускаш лав за Гершуин и Стравински например и елитното гадже срещу теб е наполовина спечелено. Иначе не понасях /тогава/ Стравински, от Достоевски дочетох само "Играчът на рулетка", а Библията ми се стори доста глупава и безинтересна книга. През цялото време някой някого убива или му задига овцете, жената...:) Въпреки това цитирах и планът ми сработваше. Тоест бях популист търсещ интимни облаги:))) Искам да кажа, че трябва да търсим в историята и рационалното "зрънце" Не можем да искаме от човека който е свикнал да решава нещата си по един начин да "узрее" за откровението изведнъж. Отговорете ми защо когато боржуата са клали аристокрацията/във Франция/ например не е грях, а по време на ВОСР грях? Идването на капитализъма е не по малко кърваво. Църквата също е гонена:(
цитирай
83. boristodorov56 - 72. анонимен - staler
02.02.2011 09:55
Стартер, да се покаят искаме!
Кому да се извиняват - на загиналите, на наследниците, които ограбиха, на народа, които съсипаха?

Като се замисли повечко човек му се прищяват и други разрешения на казуса.
цитирай
84. boristodorov56 - 83. vencivaleri1951
02.02.2011 09:57
Забравил си да ни вмениш първородния грях и този на Юда.
Но не е късно.
цитирай
85. vencivaleri1951 - Не мислех, че ще ми се наложи да "защитавам" Станишев/никога не съм го искал/
02.02.2011 10:14
boristodorov56 написа:
Нетърпимостта ми е към ограничените от собствените си скруполи, които прехвърлят на другите.

Ако сравняваш Ленин с Фреди Меркюри и намираш някаква прилика значи си доста кух и ограничен! Единия виновен и причина за смъртта на милиони хора, а другия веселил милиарди хора.

Не отричам нищо маниакално, само не търпя маниакалната неспособност на хора, които оправдават едни престъпления обосновавайки ги с други престъпления.
Престъплението, нали и ти си го казал си има носител на вина и обект на наказание.
Аз искам само признание, че е извършено и покаяние от извършителите, а моралните адепти като теб, които се считат за лични получатели на иска - са тоже от същата порода.
Това е.
Можеш да ме наричаш какъвто си искаш, но педерастията на Станишев е видна от Кършака, сатанизма на Ленин - световно известен, моралното уродство на Гоцето - всеизвества.

Не сравнявай тези уроди с хора като Елтън Джон, Фред Меркюри,Лорка, Пикасо и т.н.

Няма мегдан за сравнение!


Все пак смятам че задника си е негов и има право да го експлоатира както си иска. Ленин също. Добре, Сталин е хетеросексуален, Берия и Троцки са били хиперсексуални/първия по скоро е страдал от сатиризъм дори/ и това прави ли ги по добри в твоите критерии. Просто забелязъл съм, че като допълнително утежнение към присъдата когато /и ако/изричаш за някого добявяш и сексуално утежнение, етническа принадлежност/циганин, евреин.../ Не мога да разбера дали го правиш от неприазън към различните от теб или да се харесаш на "агората" Защото най лесния начин да уязвиш някого пред публиката е да му кажеш, че е педераст или чифут и мангал. Станишев това не го разбра и когато се опита да уязви Боце с мутренския му произход, онзи намекна че пък той е педал и го разби.
За повечето балканци грехът за си гей е доста по голям от този да си престъпник. Лично това ме дразни и смятам, че с тези квалификации иначе сполучливите ти колажи и постове често олекват. Еразбира се ако търсиш аплаузи..
цитирай
86. malchaniaotnadejda7 - 83. vencivaleri1951 - Уважаема вчера казах, че не ми се спори с човек който пише толкова прилична поезия.
02.02.2011 10:26
Не сте ме прочел внимателно пак прочетете, уважаемий. Аз съм неприличен поет, затова няма да спра да "разнищвам историята". "Заклеймявам"?:) Какво говорите - та аз само цитирам. В контекст. Цитирам един от световните лидери на комунистическата идеология и прогрес в строг исторически контекст. Кой отрича "факторът комунизъм"? Напротив - и днес берем плодовете му. Другият ми дядо, уважаемий не отстояваше ревностно църквата. Не знаете рода ми, прибързвате. Това че Вие сте недозрял за библията не доказва нищо. Не знам как "пускате лафове" и какви "елитни гаджета" впечатлявате с цитати и не ме интересува как вашите цитати "са сработвали плановете Ви за интимни облаги." Това не е проблем на този постинг. Проблем на този постинг е да почетем паметта на жертвите на комунистическия терор в България. Проблем на този постинг е мимикрията на историческата памет. Проблем на този постинг сме ние. Вие когато отивате на църква не търсите там публични услуги, а отивате да помълчите и да се помолите. Наричате поезията ми "прилична". Ще ви разочаровам. Аз пиша неприлично. Фамилната ми история и родовете ми са родове на идеалисти - не на думи и сладки локуми. Но не е тук мястото и не сте Вие човека, за да Ви занимая. Защото съвсем в контекст мога да Ви цитирам Георги Димитров - стенограмата за избиване на цял парламент в 20 век. Какви Борджии, драги! Ако измием престъпленията на комунизма с кал няма да станат по-малко кървави. Но както казвате днес сте заети с празнуване и веселие. Моля, спрете да споделяте душевните си трепети под този постинг.
цитирай
87. boristodorov56 - 86. vencivaleri1951
02.02.2011 10:26
Не ми пука как лапа или лапа ли ги пишките Станишев.

Не понасям сравнението на изроди от негов тип и потеклото му с ХОРА като Елтън Джон, Фред Меркюри, Лорка - считам го за лична обида.
Преекспонирането на педирастията - както и да я наричаш - е повече от отвръщаващо и развращаващо. Който каквото си иска да прави - негов проблем, но да не го афишира публично и да не го внушават като нещо естествено и да не го защитават по твоя начин.
Освен това някои хора се считат за християни, за разлика от вас комунистите.
цитирай
88. vencivaleri1951 - На кои Вас се опитам да вменя.
02.02.2011 10:34
boristodorov56 написа:
Забравил си да ни вмениш първородния грях и този на Юда.
Но не е късно.


За първородния грях отношението ми е по специално но за другите...Каин убива ли Авел...и за какво? Комунист ли е бил? Юда за какво предава Христос....ДС ли го е вербувало....:))) Ти удари 10ятката Боре. Точно това се опитах да кажа на госпожата, че грехът е по стар от марксизъма. В него /марксизъма/ има доста рационални неща, има еволюция, но за съжаление практиката му по късно е римейк на всичко познато на човечеството до този момент. Това не значи/както ти заявяваш/ оправдание на тази практика, а констатация. Ти когато вчера пусна постинга си не исках да се заяждам с теб, а просто да кажа своето мнение, че всички жертви/не зависимо кои и на кого/ заслуават могила и опело. Нишо повече, а ти ми каза да се засрамя. От какво...отвори голямата книга и почети. Между впрочем има известна неточност за вчерашния ден. Законопроектът за Народния съд е внесен не от комунистите , а от земеделците. В носители са Никола Петков и Гемето и са изпълнили поето задължение пред Великите сили. Екзекутираните на тази дата/категорично съм против всяка екзекуция/ в голямата си част не са били Божи кравички/Съжалявям че коментирам мъртви/, а хората вкарали ни с аплаузи в пакта, хора обявили война на Англия и Америка отново с аплаузи и вякои дори участвали в преврата на 9 ти юни. С Правителството и парламента на Виши например е постъпено по абсолютно същия начин и пак е било обезателство което Де Гол поема. Така, че може би освен да заклеймим на този ден Станишев, може би е необходимо да нацапаме с катран вратата на Мозер и на Уорлик.
цитирай
89. bloger - vencivaleri1951
02.02.2011 10:40
Газпром ест для всех, ни ривите, мужики!
цитирай
90. boristodorov56 - 89. vencivaleri1951 - Четеш корана кото от СрС и чуваш, и разбираш, каквото ти харесва.
02.02.2011 10:51
Виж сега,
ще го кажа за последен път - кагото има контретно престъпление не е необходимо да сочиш други за да го оневиниш.

Престъплението си е престъпление.

Толкова ли е трудно да кажеш - да престъпление е това, което са сторили комунистите след 9 септември`44?
Без извъртания. Без оправдания. Без тинтири-минтири. Просто и ясно. И точка!

Не можеш ли да го направиш като човек без доктринални увреждания и без да вириш някакви кокали, без да носиш от девет дерета вода да поливаш талибанщината си?

Чийто врати искаш цапай - нали знаеш, че това не ме впечаетлява особено, ако е истина.
Аз не съм некакъв си Матросов, а човек с нормални инстинкти.

цитирай
91. vencivaleri1951 - Борисе, изстъпленията след 9ти септември са престъпление и тук нямаме никакви различия по въпроса.
02.02.2011 11:24
boristodorov56 написа:
Виж сега,
ще го кажа за последен път - кагото има контретно престъпление не е необходимо да сочиш други за да го оневиниш.

Престъплението си е престъпление.

Толкова ли е трудно да кажеш - да престъпление е това, което са сторили комунистите след 9 септември`44?
Без извъртания. Без оправдания. Без тинтири-минтири. Просто и ясно. И точка!

Не можеш ли да го направиш като човек без доктринални увреждания и без да вириш някакви кокали, без да носиш от девет дерета вода да поливаш талибанщината си?

Чийто врати искаш цапай - нали знаеш, че това не ме впечаетлява особено, ако е истина.
Аз не съм некакъв си Матросов, а човек с нормални инстинкти.


Различията ни започват когато ти казваш комунистите. Това обобщава. Затова ти споменавам и Лорка и Пикасо и много други. Аз също симпатизирам на комуната, но това не ме прави убиец нали? Много са компонентите довеждащи един народ до такива крайни истъпления и не става въпрос за оправдания , а това да не се повтори. Акио мислиш, че това е невъзможно погледни при западните ни съседи. Лично аз изпитвам подобни опасения понеже, нещата не отиват на добре.Начело ни е един човек който не умее да упражнява властта и го подкрепя един изключително лабилен и истеричен гултлайтер. Тази симбиоза въобще не е безопасна в очертаващия се период на недоимък. Просто иска ми се да се радвам на внуците в една нормална държава./ безда напускам моята/ Нищо повече.
цитирай
92. boristodorov56 - 92. vencivaleri1951 -
02.02.2011 12:03
Виж сега, аз също не харесвам управлението на Б.Борисов и то много, но той е на власт след вот.
Не харесвах и С. Станишев
И Царя.

Ако смея да вметна - всичките са от един котилник - това съм казвал.
Те са от кръга на ДС-еничарите и червените гаулайтери.
Не се заблуждавай, нито пък се опитвай да заблуждаваш мен, че последният е по-различен от другите. Той си е кадър на БКП и ДС! Извинявай, но не ме убеждавай в обратното. Пак ще го кажа - IГУ на КДС и IV ГУ на КДС се борят за надмощие и го представят като грижа за народа и държавата. За луд или напълно малоумен ме имаш?
Ако не разбираш, че действията му са продиктувани от условията на ЕС и той няма никакъв избор да не ги изпълни, защото ще си отиде като насран в Банкя, а е нарцис - егоизма не му позволява да отстъпи назад. Това е като крачките назад и напред -
нали помниш класиците си. Др. д-р Б. Борисов има доста примери за неипълнение на платените задачи на Русия.
АЕЦ-на (на всяка цена) и тръбопроводите(без цена)!
Краят на Луканов и И.Павлов са показателни и класически пример, ако не се справи - ще свърши като тях и от сега, ако искаш да ти кажа, кои ще е поръчителя?
Или ще познаеш от раз?
Никой не хвърля пари на вятъра!
цитирай
93. molecx - хм
02.02.2011 13:14
на кого точно да му приседне? на Цецка Цачева или на Бойко Борисов?

към 89 година БКП има 1 милион членове - какво предлагаш да избием всички дето имат в родата член на БКП ли? и след 50 години да гледат същите клипове и да задават същите въпроси и да издигат паметници на избитите комунисти ли?

Нали това е смисъла? Да помним и да не се повтаря, а не просто да сменим участниците!

Иначе клипа се отнася за преди почти вече 100 години и едва ли можем да го отнесем към някой в България.
Ако предлагаш да отрежем главата на Станишев заради събитията през 1944 или 1917 със същия успех можем да идем да утрепем папата заради избиването на цели цивилизации в латинска америка #например - а има и още причини.

Само ние всички можем да променим нещата - няма кого да обвиняваме или да чакаме.
Не мога да се начудя как сме успяли да спасим българските евреи от газовите камери, а не сме спасили българските царски офицери например или един куп други ценни хора за България - е това ми кажи - що за народ сме?
сега пък не можахме едно соц предприятие да опазим - всичко на чужденци раздадохме - къде ни е акъла?
цитирай
94. vencivaleri1951 - Та да си дойдем на думата -Аеца и тръбата с газ.:)))
02.02.2011 13:26
Какво общо има ДС тук Боре. Абсолютно никакво. Борба на две велики сили защитаващи своите интереси. Щатите нямат свои горива , но искат да контролират тези на другите. Първо искат руския нефт да минава целия през Босвора, а ако и тръбите с газ минат през турско кефът ще е пълен. Руснаците искат да легитимират своите реактори в ЕС построявайки такъв в България/ правейки прецедент/ и не искат да зависят изцяло от Турция за горивата си. За Америка това е неприемливо. Руските реактори/ френска електроника. /Така русите елеиминират френските производители / удрят сериозно щатските интереси . Техните реактори, а и гориво са много далеко като цени от това което предлагат руснаците без да остъпват по качество. Руснаците затова ни и дундуркат. Нали разбираш, че инсталирането на подобна мощност у нас въобще не влияе съществено на икономиката им погледнато само за себе си. В Турция преговарят за четри, в Китай правят също няколко. Целта е Европа. С газта е същото. Макар Северен и Южен поток да са чисто европейски проекти американците подскачат понеже не контролират нищо. За Северен не скачат много защото Германия знае да отстоява интересите си. Подлъгаха Полша и постсъветска Прибалтика от което се възползваха финландците, а първите останаха на милостта на Русия да ги и на каква цена снабдява с газ. Ти си против Южен поток, а аз като еничар на ДС би трябвало да съм против НАБУКО. Не не съм. Ако може и двата да минат, и какво по хубаво от това. Транзитни такси без общо взето да правим нещо. Бързовъзвращаеми инвестиции и сигурност. Както за доставка на газ, така и общонационална. Никой не бомбардира инвестициите си, никой не си играе с огъня където има атомни реактори. Сега ще ти кажа и друго. Нямам нищо против реактора да го бяха направили американците . Нямам нищо против американски инвестиции у нас/дъщеря ми работи в US предсавителство/, но защо са толкова малко. Виж руснаците като ни "работят" и ни целуват и ни правят дребни подаръци янките се ограничават само с работенето.
цитирай
95. boristodorov56 - 94. molecx
02.02.2011 14:16
Сълзице сладка,
къде прочете да съм казал, че трябва да се изтребват комунистите?

Не предлагам да режем ничии глави, дори и на Стаянишев, а ако искаш да бъда в тон с днешния празник - бих предложил друго.


Нещо ми прилича чуденето ти като сълзите на Пешо Мастиката пред паметната плоча в концлагера Слънчев бряг в Ловеч.
Не се пресилвай да плачеш и за държавните предприятия - тук нема да намериш съчувствие.

Която и да си.
цитирай
96. molecx - Сълзице сладка, къде прочете да съм ...
02.02.2011 15:00
boristodorov56 написа:
Сълзице сладка,
къде прочете да съм казал, че трябва да се изтребват комунистите?

Не предлагам да режем ничии глави, дори и на Стаянишев, а ако искаш да бъда в тон с днешния празник - бих предложил друго.


Нещо ми прилича чуденето ти като сълзите на Пешо Мастиката пред паметната плоча в концлагера Слънчев бряг в Ловеч.
Не се пресилвай да плачеш и за държавните предприятия - тук нема да намериш съчувствие.

Която и да си.


ето точно за това говорех. Мине не мине и почваме от нулата, като унищожаваме всичко предишно.
затова им дишаме пушилката на другите
цитирай
97. vencivaleri1951 - за 97 Вижте парадокса миналата седмица.
02.02.2011 15:19

ето точно за това говорех. Мине не мине и почваме от нулата, като унищожаваме всичко предишно.
затова им дишаме пушилката на другите[/quote]

Сашо Томов бе осъден/възможно и правилво- Не разбирам/ с ефективна присъда за някакви милиони присвоени ли, неправилно процедирано ли с тях...не знам. Но тези милиони са част от онзи лев за който бе даден Кремиковци на същия този Томов в екип със Захариев. Бе даден от Костов впрочем в награда на Томов, че не подкрепи със своята парламентарна група Добрев и Първанов. След това никакъв приватизационен контрол. Значи за милионите част от левчето :) затвор, за онзи харизал политически завода нищо. Отгоре на това говори за корупция, морал катадневно по ТВто.
цитирай
98. staler - борисов, плъзгаш се по темата като ...
02.02.2011 19:22
борисов,плъзгаш се по темата като манерка по пода на воинишко помещение.първо никои няма да ти се извини/на тях не им се наложи силно да си променят устава на партията,за да бъдат разпознати като евросоциалисти на запад,,тои извинения чака/.второ морал в политиката няма и не е имало-успяват и прогресират тези нации,на които политиците работят денонощно за нац.им интереси/идеологиите са само фасада/.нямам нищо напротив овчаров да е милионер,но ако междувременно беше защитил нац.интерес и е докарал милиарди за държавата в преговорите с руснаците например.нямам нищо против костов да си има фондация,акции тук и там,ако беше приватизирал в полза на държавата/не на социалистическите директори/.като си запецнал на темата комунизъм и престъпленията му,защото не нагазиш по надълбоко или те е страх че ще те обявят за антисемит,да го еба.естествено че последиците от идеология като комунизма ще са едни в страна като франция и съвсем други в страна като русия.тука се пита обаче кои написа рецептата и забърка кашата.,същото е и в наши времена драги.поднасят ни глобализми,универсални човешки права,отворени общества,а като резултат имаме мизерия,глад/има хора които гладуват драги,не се е случвало даже и под турско/,деградация,циганизация,емирация и т.н.тоест, маргинализират ни,драги,правят ни "американци".скоро ще имаме празнични дни за благодарност към пуиките,ден на кухите тикви с свещички отвътре и др .подобни абракадабри.
цитирай
99. boristodorov56 - 99. staler
02.02.2011 19:45
Щом ти харесват да поставяш така нещата - добре.
В политиката може да няма морал, но на живите хора - народа - са необходими морални стожери за да могат да се различават от животните. За мен е ясно, че кръвопиещи бозайници като кумънизите - не се нуждаят от тях и никога не са ги имали, но за да се върви напред трябва проблема да се преодолее. Как обаче, да стане това, когато червените канибали отказват да се покаят?
Аз и доста ощетени хора, за разлика от теб, не можем да се примирим на никаква цена, че Р. Овч. ще е милионер с парите за отглеждане на неродените деца и спечелилите ги пенсионери.
Не ми пука, че ще ме обявят за атнисемит - да го духат всички комуняги - корена на злото в тях е от ясен по-ясен.
Не ме плашат глобалистичните проблеми пред българите, а проблемите сътворени от интернационалистите и не ни е виновен друг, че ту се германизираме, ту се русизираме, ту се хамериканизираме.
цитирай
100. boristodorov56 - 97. molecx
02.02.2011 19:53
Ничия пушилка не дишаме, а само вонята от кумънизките изпражнения и смрадта на нашите си ментални миазми..
Мантрата за започването от начало я забрави.
Надстроява се върху здрава основа иначе, както се случи точно у нас - нищо не става - руши се.
Не се ли разчисти проказата от заразените - всички твари се поболяват и загиват неизбежно.
цитирай
101. boristodorov56 - 98. vencivaleri1951
02.02.2011 19:58
Никакви парадокси няма - има закономерности и то елементарни.

Ясно е, че проказата не може да се лекува с аспирин, а с огън!

Особено комунистическата.

Даваш ми примери все за неизлекувани комунистически миазми.

Аз се занимавам с хомеопатия и може би не знаеш, но там основният закон е - подобното се лекува с подобно, а лечението протича от горе надолу, от вътре - навън и от по-важен орган към второстепенен. За мен само тези проверени истини са в сила и щом се заобикалят - лечение няма.
цитирай
102. ok3223 - Боре, боре
02.02.2011 20:51
Ама ти много се увличаш бе братко.
А кой си ти? Знаеш да лекуваш...и други могат.
Не по-зле, а по-ефикасно.
Защо не одиш да излекуваш един Китай, защо не и Бразилия...
Мишлето се таралежи на слона.
Не сТавай смешен с твойте бутафорни пози.
СВЕТО СЛЕД ТАЗИ КРИЗА ОЛЕВЯ СИЛНО И ПРОДЪЛЖАВА ДА ЛЕВЕЕ.
ТАКА ЩЕ Е ДАКАТО ИМА КАПИТАЛОЗЪМ.
ЗАЩОТО ТОЙ СЪЗДАВА ПРОБЛЕМИ, А НЕ МОЖЕ ДА ГИ РЕШИ.
ЗАЩОТО СЕ ИЗНОСИ. ДНЕС САМО ПРЕЧИ.
ИДАТ НОВИ ВРЕМЕНА,ВСИЧО СЕ МЕНИ, НЕ СТОИ НА ЕДНО МЯСТО.
КАПИТАЛИЗМО СИ ОТИВА, ОТИВААА.
ДАНО ДОЙДЕ НЕЩО ПО-ДОБРО, МНОГО ПО-ДОБРО.
ОНО НЕМА МНОГО ДА ТИ АРЕСА, МА ТАКА Е.
ИСТОРИЯТА СИ ИМА СОБСТВАНА ЛОГИКА И ПЪТ...
И НЕ СА ВЛИЯЕ ОТ МЕРАЦИТЕ НА ХОРА КАТО ТЕБ И МЕН.


Да не си протестантин бе.
цитирай
103. boristodorov56 - 103. ok3223
02.02.2011 21:19
Сашко, превъзбуден ми се видиш.
Не преиграваш ли?

Бе, не съм протестантин - юдеомюслемански будист съм!

За твойта религия - нема те питам - ти си камуняга.
цитирай
104. hatanasov - 55. mamkamu - :)))
03.02.2011 01:18
Да не забравим и Ботев.
цитирай
105. ok3223 - Те тука грешиш.
03.02.2011 12:42
Това е като виждаш нещата само в една плоскост.
А те са много, много по-сложни Борка, какъвто е и живота.
Не мога да харесвам иконом. система, в която 5-10% живеят
царски, за смекта на останалите 90%, които в една в една ли друга степен
бедствуват. За много от тях и оцеляването е под въпрос(паничка ориз за обяд),както беше в Китай до вчера.
Всеки, който направи нещо, като ККП или който и да е друг да не е така, да се промени за добро, заслужава мойте искрени адмирации.
Ненавиждам онези, който искат да живеят и живеят царски за сметка на мизерията, недояждането и преждевременното състаряване и смърт на останалото население на земята.
Не се обиждам че ме наричаш комунист, макар че никога не съм членувал в такава партия, нито се каня да членувам.
Иисус Хрестос е първият комунист(в добрия смисъв на думата), в библейският смисъл на думата, когото познава историята.
"Ако имаш две ризи, дай едната на този, който няма". През живот си не съм срещнал християнин подобен на Христос, нито истински комунист.
Хора, и не са малко, имат милиони(в Бг са към 400) докато хиляди бедствуват и ровят в кофите за боклук, за да намерят нещо за ядене.
Не съм бедствуващ, не съм и Господ, да нахраня хиляди с една риба.
С каквото мога помагам на закъсали, но не съм държава и възможностите са ограничени.
За да си срещу днешната капиталистическа система не е нужно да си комунист, а нормално честен и почтен трезвомислещ човек, който ненавижда лъжата и злото във всичките му безбройни модификации.
Който не се чувствува добре и комфортно, когато вижда, че стотици, хиляди около него са зле и стават по-зле.
И НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРИМИРИ С ТОВА.
В твойте писания често има толкова неподправена и ярост и злоба, толкова омраза, почти религиозна омраза към разните -исти, каквато съм срещал само в някой протестантски сектанти, каквито се навъдиха много напоследък.
Омразата е лош съветник и не води към добро.



цитирай
106. boristodorov56 - 106. ok3223
03.02.2011 19:47
Аз също не искам да се примиря.
Грешиш, ако мислиш, че съм някакъв сектант. Нищо подобно - не бих се побрал в никое ограничение.
Ако искаме да бъдем трезвомислещи човеци би следвало да знаем какво пречи на хората, обществото и държавата и да го осъдим. Но първо трябва да се дадем ясна сметка каква е причината за състоянието днес.
Кажи коя е тя? Напиши я в коментар и пусни постинг за нея.
Нека намерим истинските корени на злото.
Те знам кой си, предполагам си друг блогер криещ се зад този ник, но съм усещал в позициите ти честно отношение към много проблеми.
Ще можем ли да говорим като разумни хора - сега всичко е в твои ръце.

Омерзен съм. Не изпитвам омраза към никого. Омразата не решава нищо.
Аз съм емоционелен човек и не си меря думите, което е слабост, определено.

цитирай
107. genadi2000 - Не ви ли присядат мезетата, червени боклуци?
04.02.2011 22:58
Изобщо не им присядат, бъди сигурен! Напротив, гледки като тая ги карат да се радват! Та комунягите са изроди, за Бога! Те са отпадък на човечеството. Не можеш да очакваш разкаяние от СЛУГИТЕ НА САТАНАТА.
цитирай
108. ok3223 - А ти бре
07.02.2011 15:50
genadi200 за какъв, какво се имаш.
Изрод, отпадък на отпадъка, двукрако влечуго, което врит, кипить от безсилна злоба, черна душа, която плаче за поп.
Ако мислиш че левите се плашата от влечуги като теб си в грешка, ама в жестока грешка...
Който със змията се родее
в душата е от този род.
Го чака участ, като нея,
сред злъч и злоба да живее
завинаги проклет от Господ...
цитирай
109. genadi2000 - Не споменавай името Господне, левичарски боклук...
09.02.2011 02:27
...вие комунягите сте отпадък на човечеството и гнусота пред Господа.
цитирай
110. genadi2000 - На вниманието на ok3223
09.02.2011 02:30
Анатема към болшевиките обявена на 19 январи 1918 г. от последният законен водач на Руската църква- Московския патриарх +Тихон

"...Това, което вършите е не просто жестокост: това е наистина сатанинско дело, за което подлежите вие на геената огнена в бъдещият живот- задгробният, и страшно проклятие пада върху потомството ви в настоящият живот- земният. С дадената ни от Бога власт ви забраняваме да пристъпвате към Христовите тайнства, АНАТЕМОСВАМЕ ви, ако ще и да носите христянски имена или дори по рождение да принадлежите към Църквата. Заклеваме и всички вас, вярващите чада на Православната църква да не влизате в никакво общение с такива изверги на човешкия род..."

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060230
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589