Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2012 20:20 - Ти не си само сган, ... ти си за връзване...
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 1272 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.09.2012 16:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 


     Напоследък ту вземам решение да се откажа от присъствието си във Фейсбук, ту някой там ми спъти с добре пресметнато "без да искам" по палците и ща не ща трябва да му играя по свирката и начина пеене - та се налага да бъда докрай активен потребител на тази социална мрежа.
    Във фейсбус са почти всички активни потребители на блог.бг и често из групите се срещаме, коментираме или тихомълком се разминаваме по живо по здраво.
    Тия дни някой лепна на стената ми едно приложение за анкети и  нахъсан от наивността си аз реших да инспирирам провокативна
анкета с два взаимно допълващи се отговора. Тоест абсолютната ми псевдо анкетата не даваше възможност за избор и по същество си беше провокация - тя просто подсказваше какво мисля аз по въпроса. Не се надявах някой ще се върже да коментира или да ми опонира. За моя голяма изненада вчера прочитам коментарите и виждам, че нашата любима съблогерка zaw12929 - другарката Цветанка Владова, която напоследък намали активността си в блог.бг ми е опонирала доста настървено, бих казала с непримирима класово-партийна страст. Опитах се да я убедя в един отговор, че поведението `и не е много приятелско и любезно, и не бива да приема нещата чак толкова лично, но тя продължи да ме обстрелва с постоянство на низова председателка на квартална ОФ-организация от времото на развития соц. И не само мен, но и опиталите се да ме подкрепят други потребители.

     Ето репликите които си разменихме:


                Цветанка_Владова
  
Boris_Todorov | САМО ТИ МОЖЕШ ДА ИЗМИСЛИШ ТАКЪВ ДЕБАТ

БРАВО!

ОМРАЗАТА РАНО ИЛИ КЪСНО ВОДИ ДО ИНСУЛТ... СПРИ НАВРЕМЕ...
ОСТАНИ ПРИ МУЗИКАТА- ТЯ НЕ ВРЕДИ НИКОМУ... например, мога да посоча факти и в тази насока, а вие и бъкел не знаете- илитерати сте, а искате да ни давате акъл, какъвто нямате, затова си вземете назад думите или ги подкрепете с факти

ВАШИЯТ ДЕБАТ Е ОПОРОЧЕН - НЕ МОЖЕ И ДВАТА ОТГОВОРА ДА СА ОТРИЦАТЕЛНИ- НО, КЪДЕ УМ, САМО СТРАХ, ОТ РУСИЯ.СТРАХУВАЙ СЕ! ЧЕ ХОРАТА НЕ СА НА ВАШЕТО МНЕНИЕ,
ДАЖЕ И НЕ ВЛИЗАТ В ДЕБАТА И САМО НЕКОЛЦИНА БЕЗУМЦИ ЩЕ НАПИШАТ ПОРЕДНАТА ТИ ПРОСТОТИЯ- СЪОТВЕТСТВАЩА НА ВЪПРОСА " КАКВОТО ПОПИТАЛО, ТАКОВА ОТГОВОРИЛО!

         
    
               Борис_Тодоров

Владова, нали точно това искам да внуша - дори и да не отговори никой на анкетата - Русия е най-големия враг на България.
Виждам, че много си се вълнувала, не четох всичко, но е излишно да си изливаш гнева против мен - така мисля, това казвам.
Ти все бъркаш нещата с разделянето на сини и червени - става въпрос за националните интереси на България, за миналото, което русите ни изкривиха и бъдещето на децата ни, което същите откраднаха.
Не го ли съзнаваш това?
Бъди българка, а не интернационалка




               Цветанка_Владова
 
Борис_Тодоров, Ivaylo_Radulov от не лечима простотия, което ви отличава от останалите в Интернет: Щом сте душевно болен, може да казвате да или не, но в психиатрична клиника, където е мястото на болните
Оправдано е, че не знаете, какво е дебат и това е последният ми отговор за вас. То и няма как да напишете нещо умно по темата. Да измислите умна тема...Успокойте се. Болестта ви е много напреднала, но аз нямам нищо общо с това и с този тъп дебат. Мислех, че имам насреща хора, увредени от омраза, но… нещата са отишли много далеч. Неспасяем случай…

 
               Цветанка_Владова

Борис Тодоров, Нищо чудно, че рекламирате дете с цигара. Вредна е Русия, че пречи да се продава там дрога, а тя не само е белег на демокрацията ни, а е тяхна дейност. Вас само личната изгода ви интересува, пазарната икономика. Като нямате интелект за друго си продавате и омразата легално и ... дрогата... фалшивата валута... все продукт на вашето виждане за демокрация... затова не можете да я обясните ... политиката на Русия,,, и въобще какво е това политика... не сте виновни, че не знаете, но искате да решавате как да живеят другите, докато вие нямате морален, християнски, български облик на живота, а сте потънали в блатото на чужди, вредни за българите интереси.
Дано Бог да не ви прости. Други омразници ... си тръгнаха- Бог ги прибра, да не вредят...


    
               Борис_Тодоров
 
Стига си ме лекувала - не ставай смешна!
Радвай се на разбиранията си, отхвърляй моите и ги критикувай, но моля те - те осъждай или коментирай мен в личен план.
Както виждаш достатъчно толерантен съм за де не допусна да те обиждам или квалифицирам теб личен план.
Какво мразим, обичаме, приемаме или отхвърляме си е лична работа на всеки, за което не можем да го съдим. Имай малко разбиране на нормалните човешки стойности и достойнства заради, които все пак се уважаваме.
Не върви след мен да ме кълнеш и обиждаш, защото и аз мога да го направя най-накрая и ще ти е доста трудно присъствието в нета, стъпка, която може да бъде предизвикана от упоритата ти нетолерантност.
Досега никога не съм те обиждал - нито в блог.бг, нито тук във Фейсбук.
В крайна сметка сме хора, а ти се изживяваш в ролята на хейтър.
Последно - какво мисля, говоря или пиша - си е лично моя работа и не смятам да се съобразявам нито с теб, нито със стотиците червени кхмери и комун. онанисти без граници, които щъкат изоглавени из нета.
Твоя работа си е какво мислиш за това, но не ме обиждай, защото търпението ми се изчерпа.



                      Цветанка Владова

Борисе, за пореден път се убедих, че си неспасяем случай. Заради омразата си, оставяш да унищожат и България. Кога ще се излекуваш и да измислиш нещо с доброта за другите и за теб самия. Ти не си само сган, ... ти си за връзване...



     След последната реплика се отказах от всякакъв спор с моята приятелка Цветанка Владова - zav 12929.

     Май ще трябва да се лиша от приятелството на тази жена тук и във Фейсбук!

     Да е жива и здрава!    

 

 

 






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8123661
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590