Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 19:10 - White, green and red (Белый, зеленый и красный )
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 11114 Коментари: 36 Гласове:
25

Последна промяна: 01.10.2012 10:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    
 
     Абе прокуратурата, до там ли я докарахте!!!

  Браво на Мишо Шамара,
  който сутринта  в прав текст в едно 
  телевизионно шоу ги напсува на майка в ефира.
   
  Властниците и помиярите около тях!

  
Патриотите (Боже, пази България!) са много възмутени.
       
     
     
 
 

      -------------------------
    
      Вижте тук едно клипче от Америката - какво ли говори Тед Нюджент?













    




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Чаках кавга!
30.09.2012 20:38

180 посещения -
никой не спори.
цитирай
2. willa - Имам възражения относно
30.09.2012 20:48
това, че е кавър.
Хендрикс гореше флага още през шейсетте - не Шамара е измислил тия неща.

Но явно работят - когато удрят тиквени глави, тия номера още работят!:):):))
цитирай
3. wolland - ???
30.09.2012 20:49
Спор за какво ? Хората не са слепи ! А седмия вот е от мен :)
цитирай
4. boristodorov56 - Никой нищо не е горил. Прави се някаква алюзия с цветовете на байряка. Е, и какво от това?
30.09.2012 21:23
willa написа:
това, че е кавър.
Хендрикс гореше флага още през шейсетте - не Шамара е измислил тия неща.

Но явно работят - когато удрят тиквени глави, тия номера още работят!:):):))


Не ги слушам момчетата, но днес тази песен ми е хит на деня!
цитирай
5. jabalka - Добро утро!
01.10.2012 08:35
Не споря - искам да споделя...
Мишо Шамара е намерил начин да каже какво мисли чрез това парче използва въздействащи върху ушите на на неговата публика думи и стил...до тук добре няма спор...Проблема според мен не е в това което изразява определен човек , чрез изкуство , текст, музика...обикновено това е форма на протест срещу система , действие на хора, общество , лична обида от конкретен човек или управляващо звено , към момента на неговият протест...

Не съм съгласна обаче- когато ти изразяваш протест срещу управление на обществена организация да Псуваш Майките на конкретните хора , срещу които е насочен протеста ти - това въпрос на морал- вграден морал в самият човек- та участието на нашите майки е в това че те ни раждат , възпитават до една определена възраст и след това ...всеки поема- това е!
Не съм съгласна с това да се намесва нещо лично вградено в нашите тъкани и толкова свято нещо като Майката в гражданска или обществена форма на протест- Но всъщност това с "майките "- е една непрекъснато повтаряща се ситуация - в бакалията , на работното място, на улицата, и къде ли още не...

Толкоз от мен, благодаря ти предварително , в случай че не изтриеш коментара ми не много по темата ти, но смятам че все пак е вградена много отдавна в подобен род неща!
цитирай
6. hristo27 - Как така толкова бързо се свършиха ...
01.10.2012 09:10
Как така толкова бързо се свършиха престъпниците, които окрадоха България???
цитирай
7. boristodorov56 - 5. jabalka -
01.10.2012 09:17
Онова, което искам да кажа е, че всеки трябва да има свобода да изразява себе по начин,
който намира за най-добър и му харесва да го прави по точно определен начин, ако това не засяга пряко и конкретно определен индивид и неговата свобода на изява.
Ако някой се чувства засегнат - да търси възмездие в съда.
Не е работа на Държавата да прави опити да регулира мислите на хората и да ограничава по този начин тяхната свобода.
Свободата на изява и право на избор са над всичко!!!
Понеже бурята произлезе от текста на една песен -
то не е зле той да бъде слушан внимателно и да се разбере неговия смисъл.
Харесва ли ни или не е отделен въпрос.
Още по-отделен въпрос е да се изкара един абзац извън контекста и да се умува върху него!
Това е повече от изуитщина - да не говоря, че е рецидив на едно отминало време.
Защо да се учудваме, че това се случва отново - Главният прокурор е отрок на един от гаулайтерите от времето на комунистическия режим, Премиерът ни е син на полковник от ДС - самия той непокаял се член на Българската комунистическа партия.
Да, малко не в тон с доброто възпитание е да се псува публично по телевизията,
но помиярщината сред управляващите е толкова отвратителна и демонстративна,
и обществено възприета като непроменлива даденост,
че Мишо Шамара заслужава адмирации за жеста да им напомни това обстоятелство,
защото онези, които трябва да го сторят или ги е страх, или не могат, или са обвързани комерсиално в своето червиво мълчание.

Разбирам нюанса на коментара ти.
цитирай
8. sebastianthecancer - да опитам да коментирам разликата
01.10.2012 10:03
Припомням че Тед Нюджент никога не е бил лявоориентиран ветропоказател, докато Мишето подгъзуваше на тиквата и т.като не е малоумен, го е правил само от интерес (липсва друго обяснение). Днес се възмущава, псувайки - утре ще ближе поредния задник, и това няма нищо със свободата или с двойноаршинните действия на прокуратурата. Всичко това никак не е успокоително като се има пред вид че пред публиката демонстрират Шамара, Дудука, Дачков, Слави от Учин дол, агент Димитър, Митьо Гестапото.....
Накрая за 4-пръсто дебелите комуноидни кратуни (които едва ли посещават този блог - но все пак), клипа е от 6000-дния концерт на Тед Нюджент.
цитирай
9. sebastianthecancer - да опитам да коментирам разликата
01.10.2012 10:05
Припомням че Тед Нюджент никога не е бил лявоориентиран ветропоказател, докато Мишето подгъзуваше на тиквата и т.като не е малоумен, го е правил само от интерес (липсва друго обяснение). Днес се възмущава, псувайки - утре ще ближе поредния задник, и това няма нищо със свободата или с двойноаршинните действия на прокуратурата. Всичко това никак не е успокоително като се има пред вид че пред публиката демонстрират Шамара, Дудука, Дачков, Слави от Учин дол, агент Димитър, Митьо Гестапото.....
Накрая за 4-пръсто дебелите комуноидни кратуни (които едва ли посещават този блог - но все пак), клипа е от 6000-дния концерт на Тед Нюджент.
цитирай
10. boristodorov56 - Изпитан метод за отвличане на вниманието на хората от истинските проблеми
01.10.2012 10:10
hristo27 написа:
Как така толкова бързо се свършиха престъпниците, които окрадоха България???

цитирай
11. jabalka - За което ти благодаря- "нюанс", е точната дума за включването ми...!
01.10.2012 10:14
"...Разбирам нюанса на коментара ти."
цитирай
12. boristodorov56 - Има моменти, когато посоката на ветропоказателствяне е без значение. Има неща, които са над всичко и са основополагащи!
01.10.2012 10:18
sebastianthecancer написа:
Припомням че Тед Нюджент никога не е бил лявоориентиран ветропоказател, докато Мишето подгъзуваше на тиквата и т.като не е малоумен, го е правил само от интерес (липсва друго обяснение). Днес се възмущава, псувайки - утре ще ближе поредния задник, и това няма нищо със свободата или с двойноаршинните действия на прокуратурата. Всичко това никак не е успокоително като се има пред вид че пред публиката демонстрират Шамара, Дудука, Дачков, Слави от Учин дол, агент Димитър, Митьо Гестапото.....
Накрая за 4-пръсто дебелите комуноидни кратуни (които едва ли посещават този блог - но все пак), клипа е от 6000-дния концерт на Тед Нюджент.


Прав си!

Връзката между Мишо Шамара и Тед Нюджент сме ние - обичащите свободата!

Съмнявам се, че Тед Нюджент е доволно познат на нашата публика, но тази песен той я пее от 1976 год.

Всъщност имах предвид клипа от линка на текста.
цитирай
13. vmir - Хубаво нещо е свободата, още по-хубаво е простаците да бъдат на свобода, вместо да служат за храна на прасетата,
01.10.2012 10:52
но простотията не е причина простаците да бъдат възхвалявани за простотията си.

Умният намира начин да упражнява свободата си и да се бори за нея дори когато я няма, простакът омаловажава свободата като прави простотии, защото не може да измисли друг начин за консумирането й.
цитирай
14. boristodorov56 - През двете страни на бинокъла се виждат различни мащаби на картинката
01.10.2012 11:36
vmir написа:
Хубаво нещо е свободата, още по-хубаво е простаците да бъдат на свобода, вместо да служат за храна на прасетата, но простотията не е причина простаците да бъдат възхвалявани за простотията си.

Умният намира начин да упражнява свободата си и да се бори за нея дори когато я няма, простакът омаловажава свободата като прави простотии, защото не може да измисли друг начин за консумирането й.



Всеки изявява свободата си, както намери за добре - стига да не пречи на изявата на чуждата свобода. Това си е негова работа.

Другото е оценка. Това е наша работа.



цитирай
15. vmir - 14. boristodorov56 - През двете страни на бинокъла се виждат различни мащаби на картинката
01.10.2012 12:02
boristodorov56 написа:
vmir написа:
Хубаво нещо е свободата, още по-хубаво е простаците да бъдат на свобода, вместо да служат за храна на прасетата, но простотията не е причина простаците да бъдат възхвалявани за простотията си.

Умният намира начин да упражнява свободата си и да се бори за нея дори когато я няма, простакът омаловажава свободата като прави простотии, защото не може да измисли друг начин за консумирането й.



Всеки изявява свободата си, както намери за добре - стига да не пречи на изявата на чуждата свобода. Това си е негова работа.

Другото е оценка. Това е наша работа.





Съгласен. Затова повече държа на своята оценка, че простащината принизява идейното равнище на социалната комуникация, без да допринася за нея с друго, освен с опростачването й.

Псуването е свобода за простаците и обезсмисляне свободният избор на онези, които пренебрегват кариера и облаги, за да не нарушат нормите на почтеността. Кой ще разкрие загубите от избора на почтеност там, където герои стават и кариера правят простаците, бодряшки плюещи върху идеята за порядъчност?
цитирай
16. boristodorov56 - 15. vmir - Конкретната простащина е следствие на един синдром, който си е престъпление. Предпочитам простащината пред престъплението!
01.10.2012 12:32
Ако говорим по принцип - съгласен съм,
но в конкретната случка - съм на страната на Мишо Шамара.
Лесно е да впрегнеш силата на държавата машина за да се разправиш с едно безобидно рапърче.

Бих постъпил по същия начин както го направи Мишо Шамара
и дори няма да се впечатлявам кой каква оценка дава на действието ми, правилно ли е това или не, просташко ли е или не.
Защото да подведеш под отговорност някой заради изказана мисъл в песен,
която няма нищо общо с онова, което му се вменява на човека си е направо за автомат Калашников, а не за псувня, при положение, че може да му коства 2 години затвор.

А убийци, крадци, педофили с доказани обществено опасни доказани престъпления са на свобода!

цитирай
17. kentof - boristodorov56, я кажи как го пр...
01.10.2012 12:49
boristodorov56, я кажи как го правиш това с музиката зад кадър или държиш само ти да ползваш тази екстра?

Нищо специално не било викат админите, ама не можах да му хвана цаката.
цитирай
18. vmir - 16. boristodorov56 - 15. vmir - Конкретната простащина е следствие на един синдром, който си е престъпление. Предпочитам простащината пред престъплението!
01.10.2012 13:17
boristodorov56 написа:
Ако говорим по принцип - съгласен съм,
но в конкретната случка - съм на страната на Мишо Шамара.
Лесно е да впрегнеш силата на държавата машина за да се разправиш с едно безобидно рапърче.

Бих постъпил по същия начин както го направи Мишо Шамара
и дори няма да се впечатлявам кой каква оценка дава на действието ми, правилно ли е това или не, просташко ли е или не.
Защото да подведеш под отговорност някой заради изказана мисъл в песен,
която няма нищо общо с онова, което му се вменява на човека си е направо за автомат Калашников, а не за псувня, при положение, че може да му коства 2 години затвор.

А убийци, крадци, педофили с доказани обществено опасни доказани престъпления са на свобода!



Увлече се.
Наистина ли вярваш, че простащината няма връзка с престъпността? Че кой ще санкционира престъпността, ако простащината ще определя кое е престъпно и кое не? Един корумпиран съдия може да издаде справедлива присъда, но когато съдиите бъдат поставени в подчинение на простотията, нима простотията ще въздаде правосъдие за осъждане на корумпираните и на престъпниците, и как това ще направи съдиите по - малко корумпирани?
цитирай
19. boristodorov56 - 18. vmir
01.10.2012 15:05
Простащината не е престъпление.
Ако обърнем смисъла обратно - престъплението е простащина - корупцията е престъпление -
съдиите са корумпирани - тоест - престъпници - тоест - простаци.

Нека не си играем на думи.

Знаеш добре за какво става въпрос.


Мишо Шамара може да бъде простак, негово си е правото да бъде какъвто иска,
никой не може да му отнема свободния избор но това не го превръща автоматично в престъпник.
Дори и да не ни харесва неговия избор.
Никой не можа да го прави такъв защото не му харесва простащината, позицията или идиотията.
цитирай
20. studopor - Само да не се излЪже някой да говори ...
01.10.2012 15:12
Само да не се излЪже някой да говори против ГЕРБ в тоя сайт, да не зЕмат да го приберат. Я какво се случва из нашата китна Родина! Помня преди няколко месеца как казаха по телевизията, че едно момиче сЪздало група вЪв Facebook, която се казвала "Аз няма да гласувам за Б. Борисов". След няколко дена в дома й нахлули от НСБОП и почнали да преравят за пиратски дискове, софтуер, крадена техника и тям подобни...
Явно започва една политика на сплашване. "Ако не си с нас си срещу нас" ... и ние ще те разсипем заради което!!
цитирай
21. vmir - 19. boristodorov56,
01.10.2012 16:37
boristodorov56 написа:
Простащината не е престъпление.
Ако обърнем смисъла обратно - престъплението е простащина - корупцията е престъпление -
съдиите са корумпирани - тоест - престъпници - тоест - простаци.

Нека не си играем на думи.

Знаеш добре за какво става въпрос.


Мишо Шамара може да бъде простак, негово си е правото да бъде какъвто иска,
никой не може да му отнема свободния избор но това не го превръща автоматично в престъпник.
Дори и да не ни харесва неговия избор.
Никой не можа да го прави такъв защото не му харесва простащината, позицията или идиотията.


Съгласен съм напълно,
само не съм съгласен да се аплодира простащината, защото където са кланят на простаците, там и управляващите се избират или са принудени да се съобразяват с простотията, следователно работата на законодателите е като за простаци, тълкуването на законите е силно опростачено, но най-опростачени са практиките за прилагане на законите.
Ако се спазваше тази забележка от достатъчно хора, от мен по-голям фен на простаците трудно щеше да има, защото благоразумието се нуждае от провокация, за да сътвори едновременно благоразумни и в същото време практични решения.

Когато обаче почти всичко е под прицела на простащината, когато всички ретроградни муцуни са на нейна страна и готови да й служат до гроб, какво място мога да имама между такива "свободолюбци", които реват като недоволни деца, които искат да счупят играчката си, защото не била като на другарчето им.
цитирай
22. yotovava - Извинявай, Борисе, но
01.10.2012 18:56
това е поредният ТЪП РАПЪР, който си мисли, че псувнята е израз на гражданска позиция. НЕ Е.
КАКТО И НЕСПАЗВАНЕТО НА ЗАКОНИТЕ.
А оттам идат всичките беди. Когато се туриш над закона и парадираш, че ей на, това било свобода на словото.
Но СЛОБОДИЯТА не е е СВОБОДА. И НЕ Е ПРОТЕСТ.
И ПРОСТАЩИНАТА СЪЩО НЕ Е ГРАЖДАНСКА ПОЗИЦИЯ.
Защото утре при една експремна ситуация в изтормозената ни родина точно тоя ще се скрие и ще мишкува, докато бурята отмине.
Няма да гласувам.
цитирай
23. boristodorov56 - 21. vmir
02.10.2012 07:50
Въобще не става въпрос за мишо Шамара.
цитирай
24. boristodorov56 - Нещо различно искам да кажа, но всички се хващате за псувнята.
02.10.2012 07:51
yotovava написа:
това е поредният ТЪП РАПЪР, който си мисли, че псувнята е израз на гражданска позиция. НЕ Е.
КАКТО И НЕСПАЗВАНЕТО НА ЗАКОНИТЕ.
А оттам идат всичките беди. Когато се туриш над закона и парадираш, че ей на, това било свобода на словото.
Но СЛОБОДИЯТА не е е СВОБОДА. И НЕ Е ПРОТЕСТ.
И ПРОСТАЩИНАТА СЪЩО НЕ Е ГРАЖДАНСКА ПОЗИЦИЯ.
Защото утре при една експремна ситуация в изтормозената ни родина точно тоя ще се скрие и ще мишкува, докато бурята отмине.
Няма да гласувам.



Проблема е друг.
цитирай
25. vmir - 23. boristodorov56,
02.10.2012 11:25
boristodorov56 написа:
Въобще не става въпрос за мишо Шамара.


Ми дай тогава да не поощряваме онези, които виждат в него поведението, с което ще "преборят" "гадната система". В досегашния си живот не съм попадал на случай човек или група хора да започнат да постъпват по-добре или по-съвестно, защото ги обсипват с псувни. На практика става точно обратното. Виждал съм псувня да помага, но когато е смайващо отправена от човек, на който силата му съвсем не е в псувните.
цитирай
26. rossi9 - Просто е неприятно, че това е пор...
02.10.2012 20:21
Просто е неприятно, че това е поредния пи-ар на Шамара - не чух нищо, освен неудачно римуване на фона на една позната, леко префасонирана мелодия.
Като е такъв патриот Шамара, да вземе да се погрижи за наркоманите поне, а не да ги фабрикува и да се прави на "лошо момче" .
цитирай
27. boristodorov56 - Роси, проблема не е в Шамара.
02.10.2012 20:47
Нито дори - патриот или е или не. Даже в лошите му рими. Нито в мелодията.

Проблема е, че някой иска да ни казва как и какво да мислим, как да го казваме, с какво да се съобразяваме, но не го прави от името на личността си , а от позицията на институцията си.
Това е не лошо - това е много, много лошо!
Обществената реакция е силата, която трябва да регулира шоумените в естрадата и политиката.
Радвам се, че каза мнението си.
цитирай
28. анонимен - SqETOAaMMmgrIjgSaDd
26.10.2012 20:19
cgA1lf <a href="http://nikauhgqaagj.com/">nikauhgqaagj</a>, [url=http://jitgjoqieebr.com/]jitgjoqieebr[/url], [link=http://rblrgsvpgkhx.com/]rblrgsvpgkhx[/link], http://xxolciiesect.com/
цитирай
29. анонимен - bDjQOhLF
27.10.2012 01:22
gzTL45 <a href="http://qdegowzziinl.com/">qdegowzziinl</a>, [url=http://mfesdplufpgl.com/]mfesdplufpgl[/url], [link=http://fynqhnntaapq.com/]fynqhnntaapq[/link], http://xvtqfykpvjun.com/
цитирай
30. анонимен - iTIAvbcGwftnNPv
28.10.2012 02:37
Yz2bZs <a href="http://yonbcxxvphdy.com/">yonbcxxvphdy</a>, [url=http://gtkdpidzhlkz.com/]gtkdpidzhlkz[/url], [link=http://lijvhwocyqvu.com/]lijvhwocyqvu[/link], http://xgpqusdohjss.com/
цитирай
31. анонимен - BiVLrlLd
29.10.2012 07:04
6CRJW6 <a href="http://motaaewlcnmf.com/">motaaewlcnmf</a>, [url=http://zjnlqsmvjysm.com/]zjnlqsmvjysm[/url], [link=http://dhawrmyohlch.com/]dhawrmyohlch[/link], http://ydwmzemugkzj.com/
цитирай
32. анонимен - rrPxptxTrMMe
30.10.2012 06:05
mVZ34A <a href="http://uodusyovfohq.com/">uodusyovfohq</a>, [url=http://ctmuywgozwma.com/]ctmuywgozwma[/url], [link=http://mlkkexkkmkdm.com/]mlkkexkkmkdm[/link], http://qqumkachcdro.com/
цитирай
33. анонимен - MXTyoEKcSqA
30.10.2012 09:41
Z1xmYf <a href="http://pexttjpknolr.com/">pexttjpknolr</a>, [url=http://qzcitjltxznh.com/]qzcitjltxznh[/url], [link=http://mjqzsvuaigjk.com/]mjqzsvuaigjk[/link], http://pbgnqmhqzcra.com/
цитирай
34. анонимен - NOHVZeYrUx
30.10.2012 10:05
JV5tzP <a href="http://pwjawmlgjqij.com/">pwjawmlgjqij</a>, [url=http://mwkedfmytiix.com/]mwkedfmytiix[/url], [link=http://ibrjcsyudsvw.com/]ibrjcsyudsvw[/link], http://adryxhbmcllw.com/
цитирай
35. анонимен - etXVCQMTXIPPi
30.10.2012 21:14
TmVa3b <a href="http://cxqjrbzdgwar.com/">cxqjrbzdgwar</a>, [url=http://pejwcyugvdwr.com/]pejwcyugvdwr[/url], [link=http://sjdzchwaqtht.com/]sjdzchwaqtht[/link], http://vjzxfedyrgro.com/
цитирай
36. анонимен - KkkJXppiT
31.10.2012 20:42
VaHmT3 <a href="http://uujizafjptmq.com/">uujizafjptmq</a>, [url=http://wbxozyknmwyn.com/]wbxozyknmwyn[/url], [link=http://jarzbpygpozi.com/]jarzbpygpozi[/link], http://bamnelwdtxyw.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8059720
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589