Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 06:06 - Най-дразнещото в Социалните медии
Автор: boristodorov56 Категория: Технологии   
Прочетен: 3092 Коментари: 5 Гласове:
25

Последна промяна: 11.02.2011 09:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

   
     На долния текст, който ми хареса , попаднах  в един блог . 
   Хареса ми гледната точка  в него, което естествено не изключва различни виждания - самият аз имам какво да допълня или оспоря, затова  го предлагам на вниманието ви.




     1. Шумът. Сериозно, защо се обсъждат толкова много глупости?

     2. Хората. Наистина, някои от нас просто не обичат шумни купони. Те може да са забавни за вас и да преследват някаква социална цел, но имайки предвид времето, което ми отнемат и това, че не ми доставят никакво удоволствие,  предпочитам да отида на пазара и да си купя плодове и зеленчуци например.

    3. Митът. Престанете да набивате в главите на хората, че изпускат нещо много важно. Не, те не изпускат нищо. Социалните медии не са за всеки. Колкото повече хора  използват платформите за маркетинг, толкова повече се увеличава безсмисления шум и се насърчава простотията.

   Осъзнавам добре, че хората са социални животни, но съгласете се, те понякога са повече животни, отколкото социални. Не всеки е ” светски лъв”. Не е анти-социално да търсиш малко повече смисъл зад безразборното дърдорене. Хората могат да бъдат сдържани по характер, което  не е едно и също като това да бъдат асоциални и аутсайдери. Аз спадам към тази категория. Социалните медии са необходимо зло. Участвам в тях, но ми се иска да не ми се налага да го правя.

                                                                                                  Източник: Allen Taylor
 





Гласувай:
25



1. diso - Човек може да се изолира от тях, ако желае
11.02.2011 06:50
В такъв случай, никой не би могъл да го нарече "асоциален". Не е същото, ако се изолира от Обществото в Реалния свят.
цитирай
2. vanya70 - ...
11.02.2011 08:12
Да... ето нещо, което написах миналата година и все още ми се струва, че (ще) се случва в социалните мрежи... :

Метаморфоза

Уплетен в конците
на мрежите си социални,
в мираж превърна сам мечтите,
преследвал в дните си... реални.
цитирай
3. despinida - Ей, Борко,
11.02.2011 08:20
с всички сили се опитвам да избягам от социалните мрежи...заличих си ФБ, нямам Туитъри-митэри и тем подобни безумни регистрации....
Предпочитам скромната реална популярност, пред нереалната виртуалта такава....сред хилядите неПОЗНАТИ ....
Поздрави!
цитирай
4. razkazvachka - Ами, знаеш, всичко, на което може да се прикачи прилагателното "социален"
11.02.2011 11:07
е като да заложиш в София 2000 работни места за просяци и редовно да си прибираш от тях печалбата, в замяна на това им предоставяш правото да са насред града, на видно място - как ще го употребят, за да станат местната атракция си е техен проблем...
цитирай
5. анонимен - Социален
17.02.2011 21:38
Не обичм виртуалните пространства,но в днешно време неможе без тях.Общуването с приятели и познати предпочитам в реално време.Абсолютно обичам да се социализирам на живо и го правя доста добре.Това ме прави щастлива,срещам реални хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8090865
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589