Постинг
30.08.2011 09:50 -
Методологията за водене на спор на "летописеца" Кирил Милчев
Автор: boristodorov56
Категория: Технологии
Прочетен: 6123 Коментари: 26 Гласове:
Последна промяна: 30.08.2011 10:56
Прочетен: 6123 Коментари: 26 Гласове:
21
Последна промяна: 30.08.2011 10:56
09:25 - Милчев, защо триеш коментарите? Цензура? И правилно!
Е по този начин е форматирана историята на България.
Знаеш, че написаното останало във времето е документ за него и го махаш.Изчистваш следите. Нема коментари - нема дертове?
Къде те учиха така?
Нема ти стане номера - в нета хората се манипулират трудничко.
Впрочем разбрах, че имаш нещо общо с Карлово и Войняговски и ми е интересно що за личност си, защото и аз съм израсъл и учил там.
Ако не пуснеш коментара ми - ще го публикувам със специален постинг.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Кой си позволява да критикува Спароток?
Автор на постинга: letopisec
Редактирай | Изтрий
Пловдивски свинщини
КС върна решение; пак ще съобщават агент...
Димитър Пенчев - обикновен героизъм или ...
КС върна решение; пак ще съобщават агент...
Димитър Пенчев - обикновен героизъм или ...
За българската история Летописец отново...
Къде са гробовете на българските владете...
Еврейский Захват Украины.Шокирующие дока...
Къде са гробовете на българските владете...
Еврейский Захват Украины.Шокирующие дока...
Войняговски ли имаш, не разбрах?
цитирай
2.
letopisec -
а това не е ли клевета, нещастнико. При положение, че заявих, че съм проверяван от комисията по досиетата още 2001 г???
30.08.2011 10:28
30.08.2011 10:28
2. boristodorov56 - Всуе.
08:50
Това не се признава. Трябва доносникът на ДС Кирил Милчев и Джойси да го одобрят!
НЕ ТЕ ЛИ Е СРАМ ДА ЛЪЖЕШ, ЧЕ СЪМ ДОНОСНИК НА ДС? ДУМАТА "МОРАЛ" ЗА ТЕБ СЪЩЕСТВУВА ЛИ?
цитирай08:50
Това не се признава. Трябва доносникът на ДС Кирил Милчев и Джойси да го одобрят!
НЕ ТЕ ЛИ Е СРАМ ДА ЛЪЖЕШ, ЧЕ СЪМ ДОНОСНИК НА ДС? ДУМАТА "МОРАЛ" ЗА ТЕБ СЪЩЕСТВУВА ЛИ?
са позор за един чисто-български град като Карлово.
цитирай
4.
boristodorov56 -
4. letopisec - ако се занимаваш с история - би следвало да знаеш, че Карлово е създаден от турците през 14 в.
30.08.2011 10:46
30.08.2011 10:46
Преди турците там е имало тракийско селище "Копсис", а българско край Сопот - "Аневското кале".
Следи от славяни - нема.
Милчев - те други го писаха, че си свързан с ДС.
Аз няма да трия коментарите като теб. Да гледат хората. Сами ще си направят изводите, а кое е позор, слава Богу - не решаваш ти!
Не приемай нещата лично - и аз като теб - просто - бизнес.
цитирайСледи от славяни - нема.
Милчев - те други го писаха, че си свързан с ДС.
Аз няма да трия коментарите като теб. Да гледат хората. Сами ще си направят изводите, а кое е позор, слава Богу - не решаваш ти!
Не приемай нещата лично - и аз като теб - просто - бизнес.
Нима мислиш, че някой от ДС ще се признае за такъв?!...
Колкото до коментарите - може да има неудобни въпроси, но без обиди и лични нападки /както е и при Спароток/... Това е моето мнение.
цитирайКолкото до коментарите - може да има неудобни въпроси, но без обиди и лични нападки /както е и при Спароток/... Това е моето мнение.
6.
letopisec -
Със Спароток бяхте на калето над Карлово, там той снима останките на Копсис и ти каза, че това е тракийски град. Ама че си наивен.
30.08.2011 11:44
30.08.2011 11:44
boristodorov56 написа:
Преди турците там е имало тракийско селище "Копсис", а българско край Сопот - "Аневското кале".
Следи от славяни - нема.
Милчев - те други го писаха, че си свързан с ДС.
Аз няма да трия коментарите като теб. Да гледат хората. Сами ще си направят изводите, а кое е позор, слава Богу - не решаваш ти!
Не приемай нещата лично - и аз като теб - просто - бизнес.
Следи от славяни - нема.
Милчев - те други го писаха, че си свързан с ДС.
Аз няма да трия коментарите като теб. Да гледат хората. Сами ще си направят изводите, а кое е позор, слава Богу - не решаваш ти!
Не приемай нещата лично - и аз като теб - просто - бизнес.
аз не правя бизнес с българската история, като теб. Колко жалко, че дори нагло си признаваш, че за теб това е свързано с пари. Кой ти ги даде, онзи със скъпия луксозен чер мерцедес, с който ходихте в Кърджали и Стара Загора ли?
цитирайзащо трябва да ти пускам коментара, в който засягаш трето лице, един достоен карловчанин и бивш кмет на града по демократично време. Какво общо има Войняговски с това, че аз посочвам, че тракедонизма е нов вид пан-славянство, че да намесвам и неговото име? Аз имам морал, за разлика от теб. При това Войняговски не съм го виждал от години. Но щом си натоварен с поръчков бизнес, върши си работата, както знаеш.
цитирай
9.
boristodorov56 -
9. letopisec - Държиш да се надприказваме, но е безмислено - това в хрониките няма да остане.
30.08.2011 12:44
30.08.2011 12:44
За Войняговски - не съм казал нищо лошо за човека, още повече, че ми е бил даскал в Техникума и съм живял на 100 м. от тях - затова не ме вкарвай в тъп сценарий.
Къде съзираш неморалното в споменаването на името му. По-скоро имах предвид връзката ти с него и последвалата ти кариера в политиката.
Момче, когато аз бях в Америка - ти си лъскал бастуна(ако това не е похвала) покрай Хубавото Наде и си търсил начин да се пласираш при т.нар "цар" - естествено за облаги, иначе нямаше да зарежеш СДС в най-тежкият му момент така, че те съветвам да преусмислиш квалификациите си за поръчков бизнес, продажност и лъскавия "мерцедес" и си дадеш сметка как изглеждаш погледнат отстрани.
Спароток може `и да има слаби места в хипотезата си, но тя както знаеш не е от вчера и се подкрепя от много други изследователи истински родолюбци. Все пак те ще напишат отново историята на България по начина, по който съвсем не харесва на определени кръгове и хора. Впрочем, ти самия - непрекъснато изкривяваш казаното от него и го представяш в различна и съвсем неточна светлина, което си е чиста проба манипулация и дребно кокошкарство, а още повече и най-вероятно е в услуга на едни североизточни треторимци, които даже за втори цариградци не стават.
От друга страна пърхането ти на всемъзможни места в нета е с премерена честота - точно преди избори ми се струва доста целенасочено и демонтративно, което може да доведе до определени изводи, ако човек се замисли.
Специалната ти ангажираност с личността на Спароток издава тежка и специална обремененост.
Кой е той и къде ходи си е негова работа, която най-малко засяга теб. Или те засяга?
За Копсис - ми питай Войняговски - той ще ти обясни по-точно, а може да ти каже и за голямата находка в м. Мранчовото - южно от Карлово и на север от Дъбене.
Можеш да ме наричаш както си искаш - не ме засягаш и не го приемам никак лично.
Не ме познаваш, не си ми приятел, не ми дължиш пари - за мен ти си никой.
цитирайКъде съзираш неморалното в споменаването на името му. По-скоро имах предвид връзката ти с него и последвалата ти кариера в политиката.
Момче, когато аз бях в Америка - ти си лъскал бастуна(ако това не е похвала) покрай Хубавото Наде и си търсил начин да се пласираш при т.нар "цар" - естествено за облаги, иначе нямаше да зарежеш СДС в най-тежкият му момент така, че те съветвам да преусмислиш квалификациите си за поръчков бизнес, продажност и лъскавия "мерцедес" и си дадеш сметка как изглеждаш погледнат отстрани.
Спароток може `и да има слаби места в хипотезата си, но тя както знаеш не е от вчера и се подкрепя от много други изследователи истински родолюбци. Все пак те ще напишат отново историята на България по начина, по който съвсем не харесва на определени кръгове и хора. Впрочем, ти самия - непрекъснато изкривяваш казаното от него и го представяш в различна и съвсем неточна светлина, което си е чиста проба манипулация и дребно кокошкарство, а още повече и най-вероятно е в услуга на едни североизточни треторимци, които даже за втори цариградци не стават.
От друга страна пърхането ти на всемъзможни места в нета е с премерена честота - точно преди избори ми се струва доста целенасочено и демонтративно, което може да доведе до определени изводи, ако човек се замисли.
Специалната ти ангажираност с личността на Спароток издава тежка и специална обремененост.
Кой е той и къде ходи си е негова работа, която най-малко засяга теб. Или те засяга?
За Копсис - ми питай Войняговски - той ще ти обясни по-точно, а може да ти каже и за голямата находка в м. Мранчовото - южно от Карлово и на север от Дъбене.
Можеш да ме наричаш както си искаш - не ме засягаш и не го приемам никак лично.
Не ме познаваш, не си ми приятел, не ми дължиш пари - за мен ти си никой.
Публикувам един изтрит коментар на летописеца . Той смята , че като си изтрие постинга , ще заличи следите. Но в интернет всичко остава !
С уважение: Виртуалът
Ето го и въпросният изтрит коментар.Нека сега да каже , че не е вярно !
цитирайС уважение: Виртуалът
Ето го и въпросният изтрит коментар.Нека сега да каже , че не е вярно !
letopisec написа:
анонимке, нещастна. Масонът има право да разкрива само себе си, но не и другите. Да, съгласен съм, нещастнико, пуснай. Тъкмо журналистите, дето ме наричаха Дон Жуан, ще умрат от смях. А Спароток, заради такива като теб, ще го довърша.
11.
letopisec -
Била се писала от кръгове историята и щяла да се пренапише от кръгове?
30.08.2011 13:09
30.08.2011 13:09
boristodorov56: "Спароток може `и да има слаби места в хипотезата си, но тя както знаеш не е от вчера и се подкрепя от много други изследователи истински родолюбци. Все пак те ще напишат отново историята на България по начина, по който съвсем не харесва на определени кръгове и хора"
цитирай"Летописецът", е щастлив да не знае колко е нещастен.
В противен случай нямаше да ръси едни и същи изрази, с които да се опитва да обиди другите.
Много е далеч от класата на Староток за да си мисли дори, че може да направи нещо съществено, освен да се разголи докрай като защитник на чужд интерес.
Така си е - просто бизнес.
цитирайВ противен случай нямаше да ръси едни и същи изрази, с които да се опитва да обиди другите.
Много е далеч от класата на Староток за да си мисли дори, че може да направи нещо съществено, освен да се разголи докрай като защитник на чужд интерес.
Така си е - просто бизнес.
13.
boristodorov56 -
12. letopisec - те така хистория не се пише - с изопачаване на казаното!
30.08.2011 13:17
30.08.2011 13:17
Колкото и да не се харесва на определени кръгове и хора, "летописец"!
че не се използват артефактите , а историята се пише от кръгчета !
Защо спираха откритията на съвестни историци?
И се чудят , що сме против ! Ха ха !
100 години изкривяване на историята , стигат!
цитирайЗащо спираха откритията на съвестни историци?
И се чудят , що сме против ! Ха ха !
100 години изкривяване на историята , стигат!
нещо не ти харесва, че хората имат собствена позиция по въпроса или се изживяваш нещо като ОФ ръководител.
цитирай
16.
boristodorov56 -
16. bls - този постинг не е за историята, а за перипетиите около нея.
30.08.2011 13:48
30.08.2011 13:48
Ами струва ми се, че някои правят занимавките си с история доста възмездно.
Не разбираш иронията ми за бизнеса? Хайде де!
цитирайНе разбираш иронията ми за бизнеса? Хайде де!
virtu написа:
Публикувам един изтрит коментар на летописеца . Той смята , че като си изтрие постинга , ще заличи следите. Но в интернет всичко остава !
С уважение: Виртуалът
Ето го и въпросният изтрит коментар.Нека сега да каже , че не е вярно !
С уважение: Виртуалът
Ето го и въпросният изтрит коментар.Нека сега да каже , че не е вярно !
letopisec написа:
анонимке, нещастна. Масонът има право да разкрива само себе си, но не и другите. Да, съгласен съм, нещастнико, пуснай. Тъкмо журналистите, дето ме наричаха Дон Жуан, ще умрат от смях. А Спароток, заради такива като теб, ще го довърша.
Земляк, благодаря ти за подкрепата, благодаря и на Вирту за това, че показа истинското лице на Летописец...който иска да ме довърши.
Приемам заплахата сериозно и известявам всичките си приятели за намеренията на господин Милчев...пък той Бог ще реши кой ще бъде довършен.
18.
анонимен -
Спарoток да не се дава на тези отр...
30.08.2011 16:53
30.08.2011 16:53
Спарoток да не се дава на тези отрепки. Заради продажни отрепки в различните области страната е в калта.
цитирайДа каже летописец като как ще "те довърши" ?
Какво ще направи? Много съм любопитна !
Разбирам , че спорът не е теоретичен !
Тогава какъв му е проблемът?
цитирайКакво ще направи? Много съм любопитна !
Разбирам , че спорът не е теоретичен !
Тогава какъв му е проблемът?
и на Спаротока не му е чиста работата, за летописеца - не знам.
Ама че Спаро е платена подлога (руска ли, на Гоце ли, макар че това май е едно и също) се вижда от 3 километра.
Да ви кажа - тия простотии за траките са си нова Атака, ама червена.
Близо до партия "Нова зора".
Пиша го, защото използва стари милиционерски номера и се дразня, че и нормални хора се връзват.
Защото казва 2 истини и 2 000 лъжи и манипулации.
И като аз кажа, че лъже, ми натякват 2-те истини, а за лъжите - нищо.
Само като вметка, не е по спора тук.
цитирайАма че Спаро е платена подлога (руска ли, на Гоце ли, макар че това май е едно и също) се вижда от 3 километра.
Да ви кажа - тия простотии за траките са си нова Атака, ама червена.
Близо до партия "Нова зора".
Пиша го, защото използва стари милиционерски номера и се дразня, че и нормални хора се връзват.
Защото казва 2 истини и 2 000 лъжи и манипулации.
И като аз кажа, че лъже, ми натякват 2-те истини, а за лъжите - нищо.
Само като вметка, не е по спора тук.
21.
tihatavoda -
--Ами то , така е от времето на Паисий Светогорски / не ХИЛЕНДАРСКИ /.
30.08.2011 21:47
30.08.2011 21:47
УчЕният Константин Иречек е бил изпратен за Министър Председател , но не се сбъднал .......А , СЕГА СЛУШАМЕ И ЧЕТЕМ НАСЛЕДНИЦИТЕ му .
цитирайЛетописеца и на мене ми изтри коментара там, защото не му изнася.
Бях му написал, че колкото и да се пъне - ако не използва името на Спароток в заглавието - прочити няма. :))
цитирайБях му написал, че колкото и да се пъне - ако не използва името на Спароток в заглавието - прочити няма. :))
Борисе, ти пък кога стана историк?
Аз като не знам за нещо, си мълча за да не се излагам много :)))
цитирайАз като не знам за нещо, си мълча за да не се излагам много :)))
че понеже някои от противниците на Спаро не са читави и това някак си кара уж нормални хора да мислят, че милиционерщината е ОК.
Не го знам нито летолисеца, ни Спаро (колкото и да се крият под това име), ама червената спаротокваща вълна лекинко ме притеснява.
Наредли са се - спаротокващите - роднина-милиционер-роднина-постменстуална леля и после пак милиционер.
А такива образувания са ми тормозителни и притеснителни))).
п.с. Пак оспамих постинга, да ме прощавате)))
цитирайНе го знам нито летолисеца, ни Спаро (колкото и да се крият под това име), ама червената спаротокваща вълна лекинко ме притеснява.
Наредли са се - спаротокващите - роднина-милиционер-роднина-постменстуална леля и после пак милиционер.
А такива образувания са ми тормозителни и притеснителни))).
п.с. Пак оспамих постинга, да ме прощавате)))
Радославе, къде в постинга става дума за история.
Някак си не е честно - ти, например, като неспециалист по история да отхвърляш или приемаш с коментарите си една или друга историческа теза, а аз да не мога да го правя?
Освен това и аз съм българче, и мене ме гъделечкат свързаните с историята ни полемики, което означава, че може да не съм специалист и пак да имам мнение по определени исторически въпроси. Грешни, правилни и измислени - това си е мое право нали?
Защо ми отнемаш правото да кажа какво мисля?
цитирайНякак си не е честно - ти, например, като неспециалист по история да отхвърляш или приемаш с коментарите си една или друга историческа теза, а аз да не мога да го правя?
Освен това и аз съм българче, и мене ме гъделечкат свързаните с историята ни полемики, което означава, че може да не съм специалист и пак да имам мнение по определени исторически въпроси. Грешни, правилни и измислени - това си е мое право нали?
Защо ми отнемаш правото да кажа какво мисля?
Не видях в нито един коментар да се засяга темата история?
Само се дискутира някаква политическа личност?
Което за мен е вече пристрастно.
Къде е връзката между двете?
цитирайСамо се дискутира някаква политическа личност?
Което за мен е вече пристрастно.
Къде е връзката между двете?
Търсене
За този блог
Гласове: 47589