Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 18:37 - Знаете ли кой е шефа на Сламчо Тригунов?
Автор: boristodorov56 Категория: Други   
Прочетен: 2851 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 15.01.2016 06:31


image 

  
   Аз съм си един голям наивник.
   От време на време ме обзема непреодолима наивност, която си граничи с чистата глупост, но както е да е - то винаги си е за
моя сметка.
   Предполагал съм, че някой му дърпа конците като на марионетка на Сламчо Тригунов,  но той се оказа чисто и просто  матрьошка  напъхана в търбуха на виден български олигарх свиневъд.
   Как разбрах ли?
   Много просто - в предаването си той обещал на Йосиф Кобзон да присъствува на концерта му в Пловдив.Този концерт пък се спонсорира от Георги Гергов.
   Вие ми отговорете - кой гледа руски песни отпреди 30-40 години - без да му е  работно задължение, заедно със стотина пенсионери от пловдивската яка и то на предизборно мероприятие на
комунистите?
   - Само този, на когото началника му е разпоредил да присъствува и то под угрозата да бъде уволнен, ако не изпълни "молбата" му.
   Няма да е учудващо, ако споделят микрофон и двамата изпеят в дует някоя червена некрофилска песен от време оно.

   Вече и вие знаете кой е началника на Сламчо Тригунов.







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kosara2008 - стига де...
17.06.2009 18:45
и аз си любя русские песни и шляпи...и какво !?!?! нидей ни ма заклиймявай...мислех уче сме съидейници, но етоооооооооо...разломмммммммммм

"шли бурлаки шагая грусна" ет о исе разпях!:)))тъжнотежжжкижежки песни;)...иначе

днаем си го сладуранчика чий барабанчик е...на голамята паричка/грошченцецецецеце

приятна вечер,друг мой!;)
цитирай
2. alipieva - Боре,
17.06.2009 18:48
направо ме разочарова!!!Ти видя ли го Славчо , там в редиците до бабичките? А? Защо се чудиш от къде да извадиш сензация и то с цел да оплюеш Славчо? Тоя тъпо скалъпен сюжет , изстърган из под ноктите не хваща дикиш, скъпи, ХИЧ АМА! Ако не можеш да родиш тема, за да се изкажеш в ефира, утре ме напсувай в нов постинг, няма да ти се сърдя, по-реалистично ще звучи!Чао, другарю Боре!
цитирай
3. boristodorov56 - 1. kosara2008
17.06.2009 18:53
Ах, тва грошче,
колко души е изгорило...
цитирай
4. boristodorov56 - Съжалявам, че те разочаровам,
17.06.2009 19:01
но не разбирам точно с какво.

Че Сламчо е бил/не бил на концерта или
че Гергов му е началник?

В интерес на истината не съм бил и няма да бъда на такъв концерт -
дори с присъда от Народния съд,
затова не съм сигурен посетил ли е на концерта му или не.
В предния ми постинг има коментар от възхитен от концерта фен - ако прочете - да каже бил ли е там героя или не.
Колкото за Гергов и началничеството му - убеден съм - но не мога да го докажа.
цитирай
5. zaw12929 - Важен е постинга! Ние не сме след...
17.06.2009 19:57
Важен е постинга! Ние не сме следователи и приемаме казаното за истина- фактите го доказват!
цитирай
6. alipieva - Боре,
17.06.2009 20:40
в такъв случай-"Колкото за Гергов и началничеството му - убеден съм - но не мога да го докажа."- разказвай ни САМО неща , които МОЖЕШ ДА ДОКАЖЕШ !!!Които си видял с очите си, предположения и догадки, всеки може да ръси в ефира.Не защитавам Г.Г. и Сл.Тр.- не ги познавам лично, но постингът ти е 100% ЖЪЛТА ПРЕСА, моля те и тука ли??? да ме заливаТ с помия и лъжи.
цитирай
7. boristodorov56 - Не приемай твърде лично написаното.
17.06.2009 21:32
Вероятно имаш собствена причина да се засягаш,
извинявам се,
но казаното за Сламчо и Грухчо - назад не връщам.
Поне 5 пъти в Пловдив Сламчо е забавлявал стожера на
Панаира в Пловдив - в собствения му ресторант и хотел
на лични и семейни празници.
Това прилича на нещо различно от лирична връзка
между двамата.
Какво му е жълтото на това предположение - подплатено с косвени факти.
Бизнеса помежду им е ясен само на двамата и тези,
които виждат какво става около тях. Документи ли
искаш да представя. Съгласен съм - ще ги имаш, но само
ако Гергов представи документи за първия си милион.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8061525
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589