Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 12:16 - Моето предложение за корицата на Списание поети, бр. 3
Автор: boristodorov56 Категория: Изкуство   
Прочетен: 9511 Коментари: 37 Гласове:
35

Последна промяна: 08.05.2012 16:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


        Предлагам тази рисунчица за корица на бр. 3 на списанието "Свободни поети".
        Не знаех кой е автора, но по-знаещи ми подсказаха - Рене Магрит.
        Не знам откъде съм я свалил.
        Но за сметка на това ми харесва.





    image



 
    
                                     Звук: Emerson Lake & Palmer - Trilogy





Гласувай:
35



1. mt46 - Хубаво,
08.05.2012 12:32
но е некоректно да се ползват чужди неща, без да се посочи авторът - нарушават се авторските права... Във всяка книга се посочват имената на илюстратора /художника/...
цитирай
2. boristodorov56 - Абсолютно прав си, Марине.
08.05.2012 12:46
mt46 написа:

Хубаво,
но е некоректно да се ползват чужди неща, без да се посочи авторът - нарушават се авторските права... Във всяка книга се посочват имената на илюстратора /художника/...




И все пак - готов съм да поема всичката отговорност, която се полага в случая, но нали знаеш, че списанието не е комерсиално.
Е, някои хора твърдят, че списанието гонело политически цели, но това си е на съвестта им.
Ако се огледаме наоколо - по-голямата част от нещата, с които пълним блоговете си - снимки на картини, звуци, клипове, копи-пейстове са използвани без разрешението на авторите им.

За свое оправдание се надявам, че автора на тази снимка на картина не би имал нищо против да я използвам и по този начин да стигне до повече хора, макар и анонимна. Такава е принципната позиция на всички Творци, противници са носителите на авторските права.
цитирай
3. mt46 - Борка,
08.05.2012 13:10
едно е да се ползва снимка в постинг, друго - в книжно издание, което ще бъде регистрирано в народната библиотека /все пак постингът може да се изтрие/... Некомерсиалната цел е без значение...
цитирай
4. hristo27 - Изборът ти е сполучлив.
08.05.2012 13:25
Изборът ти е сполучлив.
цитирай
5. wonder - Хааа. . . не знаех, че не знаеш чия е ...
08.05.2012 13:55
Хааа... не знаех, че не знаеш чия е картината. На великия Рене Магрит е - таткото на сюрреализма!
Неговите "Добри предзнаменования".
Чудна картина е!

Ето ти го почти целия:

http://www.google.bg/search?q=%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%82&hl=bg&sa=X&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=SfuoT9G1JOXc4QS03ZDJCA&ved=0CF0QsAQ&biw=1024&bih=679
цитирай
6. boristodorov56 - Значи спокойно можем да я използваме.
08.05.2012 14:46
wonder написа:
Хааа... не знаех, че не знаеш чия е картината. На великия Рене Магрит е - таткото на сюрреализма!
Неговите "Добри предзнаменования".
Чудна картина е!

Ето ти го почти целия:

http://www.google.bg/search?q=%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%82&hl=bg&sa=X&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=SfuoT9G1JOXc4QS03ZDJCA&ved=0CF0QsAQ&biw=1024&bih=679

цитирай
7. lidislidis - Не считам , че чуждо творчество трябва да стои за корица на бг. блог списание с автори българи поети
08.05.2012 16:52
Това е една подиравка с творците от блога. Друг е въпросът, ако личното предпочитание на редакторите и близките им е такова и се налага.
Картината е хубава, но не подходяща.
Това е мнението ми , Боре . Съвсем искренно.
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - :) Много е хубаво!
08.05.2012 16:59
Трудно ще се намери нещо по-добро. Явно тя сама те е навестила.:) Поздрави за твоето предложение!:) Правила съм много книги, но нещо толкова сполучливо за корица, рядко "каца".:) Поздрави на старинния Пловдив, когато минеш оттам!
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - ps
08.05.2012 17:01
А сега професионално - колкото до авторските права - изданието е некомерсиално и картината спокойно може да се използва.
цитирай
10. lidislidis - Доста тенденциозно облизване...предрешено
08.05.2012 17:11
malchaniaotnadejda7 написа:
А сега професионално - колкото до авторските права - изданието е некомерсиално и картината спокойно може да се използва.

Картина на чужд творец, неблоер от блога да стои за корица на списание за блогърско творчество?!
Освен това не е нищо особено...напомня кич с тия забодени китки вместо пера, едно от крилцата й е клъцнато. Цветово също не блести...Абе, не е подходяща отникъде и още повече ще подчертае кича и дилетантството на творбите в списанието. Или творците от блога гепили чужда картина за корица, тъй като не моагат да си направят сами?! Ами лош атестат и за творбите под корицата...може би и те ще са гепени? Мноо символи ще повлече тази корица от пръв поглед, въпреки, че се харесва на редакторите и някои, като теб че са "удостоени" да влязат в списанието я препоръчат...Нищо лично. От самолет личи всичко.
цитирай
11. boristodorov56 - 10. lidislidis
08.05.2012 17:27
Лидис,
има известна логика в написаното от теб - затова предложи картини от български автори за корицата, но няма логика да намекваш за кич и дилетантство, ако нещо не ти харесва.
Репродукцията на картината не е гепена, както се изразяваш.
Защо да я гепим?
Има известни правила на играта за ползване на чуждо творчество в т.ч. и за класиката, която доколкото знам се ползва безвъзмездно.
цитирай
12. boristodorov56 - Поздравите на Стария Пловдив ще бъдат специално предадени!
08.05.2012 17:28
malchaniaotnadejda7 написа:
Трудно ще се намери нещо по-добро. Явно тя сама те е навестила.:) Поздрави за твоето предложение!:) Правила съм много книги, но нещо толкова сполучливо за корица, рядко "каца".:) Поздрави на старинния Пловдив, когато минеш оттам!

цитирай
13. lidislidis - Боре, знаеш, че те уважавам. Това е мнението ми за тази картина.
08.05.2012 18:02
boristodorov56 написа:
Лидис,
има известна логика в написаното от теб - затова предложи картини от български автори за корицата, но няма логика да намекваш за кич и дилетантство, ако нещо не ти харесва.
Репродукцията на картината не е гепена, както се изразяваш.
Защо да я гепим?
Има известни правила на играта за ползване на чуждо творчество в т.ч. и за класиката, която доколкото знам се ползва безвъзмездно.


Винаи съм ценяла твоите мнения , като точни и коректни . Корицата според мен трябва също да бъде от съблогер. Лично, автентично творчество, също, като творчеството на блогерите в списанието. Е, това е! Стиа сме залитали да взаимстваме. То по тая логика и Дънов да стои за корица, че някой го харесвал и му бил последовател!? Напънете се и изрисувайте, или снимайте нещо. Не ни трябват чужди творби, колкото и да са прекрасни. Иначе звучи, като работата на блогърите с никовете на чужди хора, цветчета и т.н. под маска. Все пак авторството в списанието е от реални блог.бг хора и корицата трябва да отоваря на съдържанието на блог. творчество .Поздрави и лека вечер!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 10. lidislidis - Доста тенденциозно облизване...предрешено
08.05.2012 18:19
lidislidis написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
А сега професионално - колкото до авторските права - изданието е некомерсиално и картината спокойно може да се използва.

Картина на чужд творец, неблоер от блога да стои за корица на списание за блогърско творчество?!
Освен това не е нищо особено...напомня кич с тия забодени китки вместо пера, едно от крилцата й е клъцнато. Цветово също не блести...Абе, не е подходяща отникъде и още повече ще подчертае кича и дилетантството на творбите в списанието. Или творците от блога гепили чужда картина за корица, тъй като не моагат да си направят сами?! Ами лош атестат и за творбите под корицата...може би и те ще са гепени? Мноо символи ще повлече тази корица от пръв поглед, въпреки, че се харесва на редакторите и някои, като теб че са "удостоени" да влязат в списанието я препоръчат...Нищо лично. От самолет личи всичко.

Здравей, Лидис! Бих искала да те запитам, да ме извини домакина ни, Борис - какво значи фразата, с която се обръщаш към мен? -

"тенденциозно облизване...предрешено"?

Би ли превела, моля?! Как може жена, дама, българка, съблогерка - да се изразява така вулгарно? Обидно е за домакина ни. Предложението за корицата е много добро, напротив. Ти не си редактор и книгоиздател, Лидис. Аз съм. А съпругът ми е художник.:)

Предложението ти, да е корица с проект от съблогер - например, твоя фотография - неведнъж съм казвала, че имаш добри фотографии - е чудесно. И аз го мислих, логично е, но - така грее тази птица! Великолепна е.:)

И друго, Лидис, още веднъж, ако се обърнеш към мен непочтително, ще търпиш последствия от това. Какви - ще попиташ?! Ами като се видим на съблогерска среща - примерно! - ще се червиш, защото не може да ме гледаш в очите, например. Знам, че не ме обичаш, защото защитих съблогерка от неоснователните ти грубизми и цинизми към нея, но аз и теб защитих, когато дойдох тук. Така че, категорично заявявам и най-любезно апелирам - вулгарното ти поведение да не се повтаря! Нека бъдем коректни един към друг - съблогери сме! А и поводът е така хубав, за да бъде оскверняван с грозни помисли и думи. Хайде - мир и любов!:)


цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - 12. boristodorov56 - Поздравите на Стария Пловдив ще бъдат специално предадени!
08.05.2012 18:24
boristodorov56 написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Трудно ще се намери нещо по-добро. Явно тя сама те е навестила.:) Поздрави за твоето предложение!:) Правила съм много книги, но нещо толкова сполучливо за корица, рядко "каца".:) Поздрави на старинния Пловдив, когато минеш оттам!


:) Благодаря, Борисе! Радвам се. Колкото до предложението ти за корица, дори да не остане тази - така грее, че само факта, че свързваш картина на Рене Магрит с бр. 3 на нашето списание е достатъчно тържествен!:)
цитирай
16. lidislidis - и тук се натъкваме на "самозабравили" се редактори със собствени предпо4итания
08.05.2012 18:49
"Корицата е много добра, напротив. Ти не си редактор и книгоиздател, Лидис. Аз съм. А съпругът ми е художник.:)"

Ами, както при всички списания и стихосбирката на ка4ак... Сложете снимките си със съпруа си на корицата, ако това ще ви направи велики. Остава и ти, да тропнеш с крак, както предишната редакторка на стихосбирката на ка4ак и да заявиш: Или ти , или никой! Надежда все пак списанието ще бъде с творби на блогери от блог.бг...и смятам, че е доста показна тази диктовка каква да е корицата ....диктувана от теб и от художника ти съпруг.Не разбирам финансово ще бъдете ли обезпечени от качак, та такава яка съпротива да не бъде творба на блоер, а именно тази снимка.
ДА, ЩЕ ПРЕДЛОЖА МОИ СНИМКИ, ЗА КОРИЦА, ТЪЙ КАТО БЛОГВАМ 6 ГОД. В БЛОГА И СЕ НАГЛЕДАХ НА ТАКИВА ДИКТАТОРСТВА ОКОЛО КА4АКОВИТЕ СПИСАНИЯ И СТИХОСБИРКА!

цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - 16. lidislidis - и тук се натъкваме на "самозабравили" се редактори със собствени предпо4итания
08.05.2012 18:58
lidislidis написа:
"Корицата е много добра, напротив. Ти не си редактор и книгоиздател, Лидис. Аз съм. А съпругът ми е художник.:)"

Ами, както при всички списания и стихосбирката на ка4ак... Сложете снимките си със съпруа си на корицата, ако това ще ви направи велики. Остава и ти, да тропнеш с крак, както предишната редакторка на стихосбирката на ка4ак и да заявиш: Или ти , или никой! Надежда все пак списанието ще бъде с творби на блогери от блог.бг...и смятам, че е доста показна тази диктовка каква да е корицата ....диктувана от теб и от художника ти съпруг.Не разбирам финансово ще бъдете ли обезпечени от качак, та такава яка съпротива да не бъде творба на блоер, а именно тази снимка.
ДА, ЩЕ ПРЕДЛОЖА МОИ СНИМКИ, ЗА КОРИЦА, ТЪЙ КАТО БЛОГВАМ 6 ГОД. В БЛОГА И СЕ НАГЛЕДАХ НА ТАКИВА ДИКТАТОРСТВА ОКОЛО КА4АКОВИТЕ СПИСАНИЯ И СТИХОСБИРКА!


:) Драга Лидис - ти очевидно имаш необичайно чувство за хумор. :)))
Но, моля - аз нито съм в редколегията на това издание, а и друго - участвам за първи път, поради простата причина, че не е удобно да дойдеш в блога - никого да не познаваш виртуално и да пратиш творби за блогерско списание..:))) Ако бях в редколегията - щях да пледирам за ТВОЯ СНИМКА - :)))) Без да, как беше - "тропам с крак".:))))))) Ама някоя от онези, хубавите. Имаш ти такива.
:))) Съпругът ми, няма време да "се снима" - :))))))))) - готви изложба за Монтреал!:)))))))))))) А ти, ДАЙ СНИМКА - с главни букви!:))))
Ох, много весело. Хубава вечер на всички птички!:) И на Птицата на "Свободни поети". Хубаво е, че Борис подхваща тема за корицата навреме.

И успех на нашето издание!!! Защото не се съмнявам, че ще зарадва всички ни, а и всеки, който го прочете. Разбрах, че го пращате в библиотеки, читалища. Обещах и не съм забравила - ще дам списък на читалищни библиотеки в страната. Успех!:)
цитирай
18. lidislidis - Моля, без заплахи!
08.05.2012 19:01
И друго, Лидис, още веднъж, ако се обърнеш към мен непочтително, ще търпиш последствия от това.

Обсъждаме корица на списание, а не начините със заплахи интриги и диктати...както сте свикнали да се налагате. Аз не съм редактор, както подчертаваш, а блогър в този блог и изказвам мнението си.Останалото всички го виждат, както и некоректното ти поведение по повода.
цитирай
19. boristodorov56 - 16. lidislidis
08.05.2012 19:02
Лидис,
в този блог публикувам аз, а не качака.
Никой нищо не е диктувал - обиждаш ме и то съвсем не заслужено. Вече ти казах, че имаш известно право, но моля те - бъди толерантна и коректна.
Тук няма самозабравили се редактори, а моето предложение за корица на списанието.Това е моето виждане и представа за корицата. Извини ме, че нямам твоята гледна точка, но нали това си е мое право в крайна сметка.
Пак ти казвам - ако имаш предложения за публикации в Свободни поети или картинка за корицата - изяви ги публично. Безсмислено е да полемизираме.
цитирай
20. mitkaloto - Картината е много хубава! Ако няма ...
08.05.2012 19:03
Картината е много хубава! Ако няма технически проблеми/авторски/ще бъде чудесно!В опашката на птицата има и бяло,зелено и червено!
ПП.Само да не вземете да я рамкирате с рамката на Лидис!Поздрави за хубавото начинание!
цитирай
21. анонимен - Картината е доста стилна и става за ...
08.05.2012 19:20
Картината е доста стилна и става за корица:))
И честито за изданието!:))

п.п. Лидис, освен да критикуваш и да рекламираш себе си колко си добра във всичко, друго правиш ли? Каквото и да ''твориш'' с антиреклама и скандали нищо няма да постигнеш...намираш гнусни цинични колажи ''за много добри и стилни творби'', пуснати от хейтъри, а тук критикуваш истинска творба ...за каквато и да се мислиш , не си критик, а се изживяваш като такава!!!
цитирай
22. lidislidis - Боре, не знаех, че в постинът ти не мога да дам и мнение
08.05.2012 20:01
Нападната бях от твоите коментатори с поредните и традиционни за тях умишлени оплювания за името ми. Не съм коментирала качествата на снимките на аллиалли и миткалото, че да ме обсъждат в поста ти...с тенденции. Етиката на коментарите бе нарушена , както винаги с интриги и оплюване.
цитирай
23. boristodorov56 - 22. lidislidis
08.05.2012 20:16
Не казвам, че не можеш да даваш мнение.
Дори съм ти благодарен за проявената критичност, която признавам за справедлива.

Просто искам да бъдем коректни един към друг.

И все пак - Списанието Свободни поети очаква твоите предложения за публикации и за корица на списанието в блога "Свободни поети".
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 18. lidislidis - Моля, без заплахи!
08.05.2012 20:30
lidislidis написа:
И друго, Лидис, още веднъж, ако се обърнеш към мен непочтително, ще търпиш последствия от това.

Обсъждаме корица на списание, а не начините със заплахи интриги и диктати...както сте свикнали да се налагате. Аз не съм редактор, както подчертаваш, а блогър в този блог и изказвам мнението си.Останалото всички го виждат, както и некоректното ти поведение по повода.

Виж сега, Лидис - големи хора сме. Не сме деца. Нали си чувала фразата - "В спора се ражда истината". Нормално е, да има различни мнения от твоето. Нормално е да има различни мнения от моето. Но, както казваш - цитирам - "обсъждаме корица..." - и аз дадох мнение за корица. Но ти започна мен да окачествяваш, а не корицата.:)

10. lidislidis - Доста тенденциозно облизване...предрешено

Обидно окачествяване - и за похлупак - извади едно изречение извън контекста. И, моля те, повтарям, нека бъдем, ако не добронамерени и приятелски настроени - малко по-сдържани в епитетите. Ето и целия текст на моята "заплаха":) Коментар 14!:

"И друго, Лидис, още веднъж, ако се обърнеш към мен непочтително, ще търпиш последствия от това. Какви - ще попиташ?! Ами като се видим на съблогерска среща - примерно! - ще се червиш, защото не може да ме гледаш в очите, например..."

И да - хайде, прати снимка на редакторите, но да пратят и Sunn - ако не греша името - той има чудесни, авторски рисунки. Да пратят и другите фотографи. Даваш много добра идея. Корицата да е от съблогер. Поздрави!


цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - Ето го нашият съблогер - художникът - Sunn
08.05.2012 20:44
На мен лично, творбите му ми харесват - свежи, оригинални - не го познавам и не знам, дали би имал възможност. Но, това е едно мое предложение за корица - ако се отхвърли от редколегията предложението на Борис, което е великолепно. Повтарям - това е мое мнение. Много други съблогери имат страхотни снимки и могат да ги предложат, но това не го решавам аз.

http://sunn.blog.bg/profile.php

А ето и прекрасните картини на Илиана -

http://iliada3.blog.bg/ -

от последната й изложба има модерни картини, които много обичам, а и от предишните. Изчезнаха и толкова постинги. Помислете - една модерна картина на нашата съблогерка за корица би било чудесно!

Ето и други картини, които съм запомнила -

http://monna1.blog.bg/

НО АКО ТИЛИ ДАДЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ - Това несъмнено ще е най-хубавият сборник! Имам предвид НЕЙНО!:)))

Успех!:)
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - Борисе, много досадих.
08.05.2012 21:20
Но, благодарение и на Лидис - в спора се ражда истината!

Ето - погледнете това при Тили - Божествено е!

http://tili.blog.bg/drugi/2012/04/07/pystra-cvetnica.936506

Ще е трудно на редакторите да изберат от толкова хубави неща - колко още има в блога, които ми убягват...
цитирай
27. boristodorov56 - Не си досадила.
08.05.2012 21:50
malchaniaotnadejda7 написа:
Но, благодарение и на Лидис - в спора се ражда истината!

Ето - погледнете това при Тили - Божествено е!

http://tili.blog.bg/drugi/2012/04/07/pystra-cvetnica.936506

Ще е трудно на редакторите да изберат от толкова хубави неща - колко още има в блога, които ми убягват...



tili, за съжаление, е убедена противничка на Списание Свободни поети - така, че само нейното изрично желение би могло да превърне препоръката ти в реалност.
цитирай
28. kasnaprolet9999 - В блога имаме добри художнички-...
08.05.2012 23:40
В блога имаме добри художнички-мона, илиада, обърнете се към тях с предложение.Дори да нямат нещо подходящо , могат да го направят специално за случая. Тогаво всичко от а до я ще бъде наше. Картината е хубава и се доближава по някакъв начин до първата, която използвахме в първия брой. иска ми се да бъде нещо по-различно, родно и блогерско.
цитирай
29. wonder - А относно авторските права. :)...
09.05.2012 10:24
анонимен написа:
анонимен написа:
[quote=анонимен]А относно авторските права.:)
Има една приказка сред издателите, в това число и съм и аз, "не ме е страх от авторите, страх ме е от наследниците" :)))
Калина, аметист, все тая;))))

http://youtu.be/0qCVIelcIYE

За авторските права за корицата - 50 + 1 - да, но когато изданието е некомерсиално - издавах такава книга на австрийски автор. Когато няма профит - и боговете мълчат.:) А авторите и наследниците им се радват и благодарят. Но човек трябва да се е сблъсквал с това. Да е издавал точно такива книги. Иначе, няма как да го знае. С други думи:

"Под моста Мирабо минава Сена
и нашата любов...
Бе всяка болка от възторг сменена
нещата отминават -
аз оставам"

Гийом Аполинер



И пак Успех :))))


Аме, привет!
Като се хванеме за Думата и пропускаме Смисъла. ;)))
Споменаването на "сюрреализъм" не е повод за О`Спорване, а и цитирания по-горе като "баща на сюрреализма" Андре Бретон е Писател. Тук говорим за Художник, но щом е за спора ако уличим за автор Създателят на термина, то тогава той е Гийом Аполинер /1917 г./
Относно Авторските права - закрилата им е ограничена, а не безгранична привилегия. Според, което свободното използване винаги трябва да отговаря на Тройното правило:
1. свободното използване да не пречи на нормалното използване на произведенията.
2. свободното използване да не уврежда законните интереси на авторите и други притежатели на авторско право.
3. свободното използване да е сведено до специалните случаи, които са посочени в закона за Авторските и сродните им права.
Лично аз никога не бих използвала чуждо произведение с неоткупени или неуредени по законен ред, Авторски права.
Боре, виж тук:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=DD:17:01:32001L0029:BG:PDF
цитирай
30. mitkaloto - http://mitkaloto. blog. bg/dr...
09.05.2012 10:30
http://mitkaloto.blog.bg/drugi/2012/04/29/da-se-vliubish-v-p.947315
Не става за корицата,на ако ви трябва за друго ползвайте графиките.
цитирай
31. tili - Много хубава картинка,
09.05.2012 12:10
но вече е ползвана в предишно издание на сборника:) Изобщо ние си живеем в сюрреализма открай време:)))
цитирай
32. boristodorov56 - Радвам се, че я харесваш.
09.05.2012 12:36
tili написа:


Много хубава картинка,
но вече е ползвана в предишно издание на сборника:) Изобщо ние си живеем в сюрреализма открай време:)))


Ако се замислим - сюрреализма извира от всичко около нас, от самите нас, от действията и помислите ни.
Както е прието да се казва - сюрреализма е начин на живот у нас.
Както и сюрпоетизма.
Като сюрлиберализма.
У нас всичко е само сюр и поезия; сюр и свобода; сюр и отричане; сюр и заричане.
Затова сюр използването на картинката си е напълно в духа на времето, което ни издухва съвсем реалистично с лек сюрреализъм.

Аз така и не разбрах реалистична ти причина да си против идеята "Свободни поети".

Благодаря, че сподели.
цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - 35. wonder - А относно авторските права. :)...
09.05.2012 12:40
:) Здравей, Wonder! Нека бъдем коректни. Коментар 33 е мой, Н.И.
Споменаването на сюрреализма е повод за размисъл. Винаги интересен и надГраждащо градивен...

Колкото до проекта за корица с творбата на Рене Магрит, знам, че си редактор на броя и през ум не ми мина, че е възможно да не бъдат уведомени хората, "приютили" Птицата. Това е задължителна практика. Достатъчно е едно писмо. Не само, за да бъде уредено издаването, да бъде спазен издателския код на поведение, а от уважение. Елементарната етика го изисква. Така, в историята на едно любителско, но добро и интересно издание, ще се добави и благодарствено писмо от институция или лица, свързани с творчеството на Магрит и имащи правата над тази творба.:) Идват ми и идеи за сътрудничество с други виртуални платформи, които спонтанно ще възникнат при подобна кореспонденция.

Вие ще решите, но наистина, предложението, корицата да е на съблогер е чудесно. Поздрави! Беше ми приятно...:)
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 32. tili - Много хубава картинка,
09.05.2012 12:44
tili написа:
но вече е ползвана в предишно издание на сборника:) Изобщо ние си живеем в сюрреализма открай време:)))

Тили, дай картина или идея!:) МОЛЯ ТЕ!!! :)

Борисе, хубав ден! Изчезвам и пак благодаря за зареждащата картина! Невероятна е, а за мой срам, точно нея я виждам за първи път.:) Интересно, къде е избрала да бъде тази птица. В частна колекция, в музей... Хубаво е, че я видяхме. Поздрави!
цитирай
35. wonder - :) Здравей, Wonder! Нека бъдем к...
09.05.2012 12:57
malchaniaotnadejda7 написа:
:) Здравей, Wonder! Нека бъдем коректни. Коментар 33 е мой, Н.И.
Споменаването на сюрреализма е повод за размисъл. Винаги интересен и надГраждащо градивен...

Колкото до проекта за корица с творбата на Рене Магрит, знам, че си редактор на броя и през ум не ми мина, че е възможно да не бъдат уведомени хората, "приютили" Птицата. Това е задължителна практика. Достатъчно е едно писмо. Не само, за да бъде уредено издаването, да бъде спазен издателския код на поведение, а от уважение. Елементарната етика го изисква. Така, в историята на едно любителско, но добро и интересно издание, ще се добави и благодарствено писмо от институция или лица, свързани с творчеството на Магрит и имащи правата над тази творба.:) Идват ми и идеи за сътрудничество с други виртуални платформи, които спонтанно ще възникнат при подобна кореспонденция.

Вие ще решите, но наистина, предложението, корицата да е на съблогер е чудесно. Поздрави! Беше ми приятно...:)


Привет!
Винаги сме коректни! :)))
Отговорих общо на двата анонимни коментара по-горе, но в единия Аме си беше оставила името. В другия, по явни причини, беше непредизвестено, че е от теб, затова отговорих на ангро. ;)))

Относно Кориците на бр. 3 на списанието, ще има специален постинг - и нека не забравяме, че кориците всъщност са 4 - предна, задна и две вътрешни.
Няколко човека вече правят проекти, които ще предложат в рамките на срока до 30.06.2012 г.
Художниците, които си споменала бяха персонално поканени от мен.
Сън - Красимир Ризов, има поне две картини, които са подходящи и едната е оставена като линк още миналата седмица в Редакторския блог.

По-интересно ми е какви идеи ще дадете относно вътрешните корици. Външните освен идея, креативност, арт, трябва да имат и представителност като визия и внушение за Свободата като можене и съпричастие, какъвто е и основният замисъл на броя. :)))
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - 37. wonder
09.05.2012 13:14
:) Радвам се. Наши си художници! Щом има и вътрешна и външна корица - то си е направо луксозно издание. Вдъхновен ден на теб и до скоро!:)
цитирай
37. tili - Iliada и Monna
09.05.2012 18:58
са идеалните предложения. Също и Красимир. Професионални и на ниво.
Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8059831
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589