Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2012 12:44 - Епистоларните ми опити за връзка с модераторите есхибиционисти в Блог.бг
Автор: boristodorov56 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2823 Коментари: 20 Гласове:
18

Последна промяна: 11.05.2012 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

      Представям  дословно трите ми писма до есхибиционистите, които уж модерират блог.бг.
      Вчера два пъти триха анонимните коментари в блога ми, но когато се появи един насочен против достойнството ми  блог: http://boristodorov56egei.blog.bg/ - въпреки трикратното ми протестиране пред тях - не беше изтрит.
     Ще пускам пози постинг през час, докато го премахнат и ми се извинят , защото този блог е тяхна работа.



             .......................

Е, сега е момента да сте модератори - вижте този новопръкнал се блогер -
http://boristodorov56egei.blog.bg/.

Него изтрийте, а не анонимните коментари, освен ако тази регистрация не е на някой ваш човек!

Ако не премахнете веднага тази регистрация - ще пусна това съобщение в постинг.

Сега е 21:31, 09.05.2012 год.

           .........................



Вече ви писах.
Но вие не премахвате този трол, а премахвате само анонимните коментари в блага ми.
Какво си мислите, че правите?
Толкова е ясно, че вие се ебавате!
Ей, Здравко Здравков - кви ги вършите - омръзнахте на всички - с лидислидис, джойси, сега този boristodorov56egei  и кой знае още колко!!!

Сега е 01:53, 10.о5.2013

          ...........................



За трети пореден път ви пиша.
Кога ще изчистите този блог:http://boristodorov56egei.blog.bg/.

Трябва да ви е ясно, че разбрах, че вие ги правите тия идиотии с този фейк, впрочем, както и с 90 % от фейковете в блог.бг.

Ще почна да пускам блогове с трите си съобщения до вас от снощи до сега през един час, докато последния блогер в блог.бг разбере, че се ебавате с потребителите си и по този начин ги разгонвате - белким го прочете най-после някой от собствениците на "инвестор" и ви пратят да садите картофи, и пасете овце на село!

Вие сте по-големи идиоти, отколкото можете да си представите.

Сега е 12:29 на 10.05.2 012 г.









Гласувай:
18



1. mt46 - Здравей, Борка!
10.05.2012 12:56
Обикновено отговарят бавно, със закъснение - бях им писал някога по повод на мой БАН, та чаках часове да ми отговорят...
цитирай
2. boristodorov56 - Марине, не им ща отговора, а действето, което са длъжни да направят!
10.05.2012 13:05
mt46 написа:
Обикновено отговарят бавно, със закъснение - бях им писал някога по повод на мой БАН, та чаках часове да ми отговорят...



Време е вече всички да разберат кой трови атмосферата в блог.бг.
Абе, що не изпратя този текст в централата на Инвестро.бг?
Освен това във всички социални мрежи и фейсбук!
цитирай
3. ferk - Виждал съм и други подобни. Онези, ...
10.05.2012 13:18
Виждал съм и други подобни. Онези, които имитират троловете, веднага ги изтриват. Но ако са насочени срещу нормален блогер, както е в случая, може да не ги пипнат изобщо. Най-сигурния начин е да не им обръщаш внимание. Cега го правят, защото очакват голяма олелия. Ако знаят, че няма да мине номера, отпада причината да се занимават с простотии.
цитирай
4. otherwise - Мудност, когато трябва да се отреагира - основен подход тук!
10.05.2012 13:20
Не се нерви. Всичко е за клик-чета... :(
цитирай
5. boristodorov56 - Аз пък ще разлайвам кучетата на инат! Време е да се вземат в ръце! Все пак работим за тях!
10.05.2012 13:24
ferk написа:
Виждал съм и други подобни. Онези, които имитират троловете, веднага ги изтриват. Но ако са насочени срещу нормален блогер, както е в случая, може да не ги пипнат изобщо. Най-сигурния начин е да не им обръщаш внимание. Cега го правят, защото очакват голяма олелия. Ако знаят, че няма да мине номера, отпада причината да се занимават с простотии.

цитирай
6. boristodorov56 - Ясна ми е играта им на селски тарикати!
10.05.2012 13:27
otherwise написа:

Мудност, когато трябва да се отреагира - основен подход тук!
Не се нерви. Всичко е за клик-чета... :(


Ще им направя огромна рекама до де що стигна в социалните мрежи и българските сайтове.

Не се нервя.
Просто реагирам по правилния начин.
цитирай
7. ketcakuatl - АЗ
10.05.2012 13:32
Подкрепям ферк, точно така е На мен ми писа че няма да променя Гейтърите, а ти смяташ да промениш модераторите? Пак е кауза пердута.
цитирай
8. mitkaloto - Подкрепям те Борисе!Няма модер...
10.05.2012 13:37
Подкрепям те Борисе!Няма модерация.В блог бг прочетох такива неща,че няма да ги срещнеш в никой градски клозет.Поздрави!
цитирай
9. stoineff - И аз
10.05.2012 16:20
се надявам го изтрият. Защо оставят такива боклуци да се вихрят не ми е ясно.
цитирай
10. xloranphyl - Добър вечер! Че к'во му е на бло...
10.05.2012 22:36
Добър вечер!
Че к'во му е на блогера?
Даже не повтаря едно и също нещо като латерна.
Между другото, ти що ме триеш, бе готин?
Нещо да съм те нагрубил, а?
Ми... такъв е животът...
цитирай
11. lidislidis - Не ми стана ясно защо
11.05.2012 09:18
споменаваш никът ми в жалбата си до модераторите? С каква тенденция?
цитирай
12. venziko - И аз имам същия проблем
11.05.2012 10:45
И на мен ми изтриха Коментарите на мойте читатели. Поздрав за материала
цитирай
13. boristodorov56 - Ще отговоря на двата фейка - xloranphyl и lidislidis
11.05.2012 11:20
Ако вие докажете по подходящ начин, че не сте тролски фейкове - ще ви се извиня!

Хloranphyl - мамин-татин - обикновено не трия анонимни, но тролове - винаги. Теб те трия защото си от блога, а не смееш да свалиш маската, тъй като градиш друг имидж в друга регистрация.

Вие сте безлични семпли двуличници - ако ще и 100 профила да си направите.
цитирай
14. lidislidis - Съжалявам, Боре, че пак интриги се плетат
11.05.2012 12:35
Удостоверявам, че ник lidislidis e на Лидия Сиркавара, зареистриран е с финска ел. поща и от него пиша само аз Лидия. Господин Здравко може да потвърди това, въпреки, че всички виждат поредната лъжа и интрига пак от свободните поети върху мен...Смятам, че грешиш и държа да ми се извиниш, щото ми писна с интригите ви в блога без поводи!
Приятен ден!
цитирай
15. анонимен - Къде е регистрацията не е доказателство.
11.05.2012 12:42
lidislidis написа:
Удостоверявам, че ник lidislidis e на Лидия Сиркавара, зареистриран е с финска ел. поща и от него пиша само аз Лидия. Господин Здравко може да потвърди това, въпреки, че всички виждат поредната лъжа и интрига пак от свободните поети върху мен...Смятам, че грешиш и държа да ми се извиниш, щото ми писна с интригите ви в блога без поводи!
Приятен ден!

Примерно, разностилието в писането. Стереотипни правописните грешки, които правят едни писачи в едни блогове, а се повтарят в други блогове.
Абе, що прилагате стари номера от селски вечеринки? Какво си въобразявате, че сме хванати от гората?
цитирай
16. boristodorov56 - 14. lidislidis
11.05.2012 12:51
Коментара не е доказателство.
цитирай
17. lidislidis - Ти не се умори от простите си лъжи и интриги срещу мен
11.05.2012 13:02
katana написа:
lidislidis написа:
Удостоверявам, че ник lidislidis e на Лидия Сиркавара, зареистриран е с финска ел. поща и от него пиша само аз Лидия. Господин Здравко може да потвърди това, въпреки, че всички виждат поредната лъжа и интрига пак от свободните поети върху мен...Смятам, че грешиш и държа да ми се извиниш, щото ми писна с интригите ви в блога без поводи!
Приятен ден!

Примерно, разностилието в писането. Стереотипни правописните грешки, които правят едни писачи в едни блогове, а се повтарят в други блогове.
Абе, що прилагате стари номера от селски вечеринки? Какво си въобразявате, че сме хванати от гората?


Какво разностилие виждаш?! Ти, който с интриги, лъжи и мръсни игри в блога , с изнасяне на личните ми данни, с изтриването веднъж на блога ми не миряса да плюеш неоснователно с компанията си по мен! Ти, който наруши правата ми на блогър, на човек продължаваш с лъжи и интриги в блога?!
Опита всички всеподобни нусни средства срещу мен!
Простотия и тенденция е да твърдиш, че материслите , които пускам директно в снимки и стихове са на друг!? Не виждаш, не чуваш заслеплен от това да правиш интриги и зло в блога!
Бановете и на двата ми блога, личните обиди, интригите и всичко умишлено ,което правиш си е за твоя сметка и сметка на алли и йотова и ще си го платите с лихвите в съда!Не забърквай други с лъжите си, нито модераторите, нито Здравко, които са на ясно с всичките ти интриги!!!!! Отслужебното си положение ти ми вредиш умишлено и системно с лъжите и интригите, с личните си обиди непрестанно 2 години! Дай да видим разностилието, да видим оригинала на снимките и стиховете ми? Дай, дано злобата на тези двете около теб се стопи в агония, че не са на нивото ми и спрете с всички нусни посегателства над блога и блогването ми!
цитирай
18. lidislidis - Koе според теб е доказателство?
11.05.2012 13:43
boristodorov56 написа:
Коментара не е доказателство.


Интриите ви, лъжите ви, постингите ви умишлено спрямо мен с много никовете ви злокуче, катана , али?
Ами отнеси се до НЕТНА ПОЛИЦИЯ И АЗ ЩЕ СЕ ОТНЕСА ДО ФИНСКАТА НЕТНА ПОЛИЦИЯ, ОТНОСНО ГАВРИТЕ ВИ В БЛОГ.БГ С РАСИЗЪМ, ЛЪЖИ, ИНТРИГИ, ТОРМОЗ! ДАНО ТЕ НАМЕРЯТ ОТГОВОР ЗАЩО ГО ПРАВИТЕ?
цитирай
19. zlokuche - Яяяяя, Лудата Тъпис и тук е срала.
11.05.2012 15:33
Лидис, това още опити за протест чрез насиране ли са?
Повече по въпроса тук:
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/01/kak-ludis-si-niama-poniatie-ot-fotografiia.948314
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/06/protest-chrez-nasirane.950103
http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2012/05/11/lainata-ne-smyrdiat-na-temenujki.952480
цитирай
20. lidislidis - този профил също е създаден умишлено с цинизми и лъжи срещу мен в блога
11.05.2012 15:45
zlokuche написа:
Лидис, това още опити за протест чрез насиране ли са?
Повече по въпроса тук:
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/01/kak-ludis-si-niama-poniatie-ot-fotografiia.948314
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/06/protest-chrez-nasirane.950103
http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2012/05/11/lainata-ne-smyrdiat-na-temenujki.952480


пак от катана , али и приятели. Смятам, че е под нивото на всеки нормален човек да се занимава с такива "забави" в блога. Умишлено и глупаво по просташки, с глупави заключения без знания за фоторафия, а с цел ИНТРИГИ И ЛИЧНИ ОБИДИ !
Не съм на нивото на тези прости циници и блога не е място да се демонстрира злобата и неадекватността им. Това са системни методи на прости, злобни хора, които нямат място в нета.Клюки, интриги поднесени просташки и коментирани пак така с цел е наказуемо и в нета и в живота.А ДА ВИДИМ С ПРОСТОТИЯТА , ЦИНИЗМА И ИНТРИГИТЕ ДО КЪДЕ ЩЕ ГО ДОКАРАТЕ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8102448
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589