Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2012 14:45 - Епистоларните ми опити за връзка с модераторите есхибиционисти в Блог.бг
Автор: boristodorov56 Категория: Поезия   
Прочетен: 985 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


      Представям  дословно трите ми писма до есхибиционистите, които уж модерират блог.бг.
      Вчера два пъти триха анонимните коментари в блога ми, но когато се появи един насочен против достойнството ми  блог: http://boristodorov56egei.blog.bg/ - въпреки трикратното ми протестиране пред тях - не беше изтрит.
     Ще пускам пози постинг през час, докато го премахнат и ми се извинят , защото този блог е тяхна работа.



             .......................

Е, сега е момента да сте модератори - вижте този новопръкнал се блогер -
http://boristodorov56egei.blog.bg/.

Него изтрийте, а не анонимните коментари, освен ако тази регистрация не е на някой ваш човек!

Ако не премахнете веднага тази регистрация - ще пусна това съобщение в постинг.

Сега е 21:31, 09.05.2012 год.

           .........................



Вече ви писах.
Но вие не премахвате този трол, а премахвате само анонимните коментари в блага ми.
Какво си мислите, че правите?
Толкова е ясно, че вие се ебавате!
Ей, Здравко Здравков - кви ги вършите - омръзнахте на всички - с лидислидис, джойси, сега този boristodorov56egei  и кой знае още колко!!!

Сега е 01:53, 10.о5.2013

          ...........................



За трети пореден път ви пиша.
Кога ще изчистите този блог:http://boristodorov56egei.blog.bg/.

Трябва да ви е ясно, че разбрах, че вие ги правите тия идиотии с този фейк, впрочем, както и с 90 % от фейковете в блог.бг.

Ще почна да пускам блогове с трите си съобщения до вас от снощи до сега през един час, докато последния блогер в блог.бг разбере, че се ебавате с потребители те си и по този начин ги разгонвате - белким го прачетат най-после някой от собствениците на "инвестор" ви пратят да садите картофи и гледате овце на село!

Вие сте по-големи идиоти, отколкото можете да си представите.

Сега е 12:29 на 10.05.2 012 г.





 



Гласувай:
7



1. nicodima - Бездействието срещу Злото е Зло само по себе си...
10.05.2012 14:59
3. Потребителските постинги трябва да показват уважение към другите потребители. Заплашителни, оскърбителни и вулгарни постинги и коментари, както и такива, насочени срещу честта, достойнството или доброто име на друг потребител или собствениците на сайта, няма да бъдат толерирани и ще бъдат премахвани.

Виждаш ли, добре са го измислили - могат да бъдат премахвани само постинги или коментари, но цели блогове - не : (...

цитирай
2. hatanasov - И НА МЕН МИ ИЗТРИХА?!
10.05.2012 15:03
целия блог с близо 2-годишния ми труд без никакво обяснение, а сега ми правят непрекъснато всякакви ограничения да съм в блог.бг. Но за сметка на това допускат всякакви античовешки блогове в нарушения на ред закони в ЕС и Решения на ПАСЕ.
цитирай
3. blackpredator - Боре,
10.05.2012 15:13
в частност, анонимните коментари не ги трият модераторите, а някой или някои тъпи педератори сред нас се забавляват, като дебилски контрапукт на спама.
това е слабост в софтуера на блога и някои задници се възползват от това.
не при всеки провайдър става, но при повечето - да.
Поздрави!
цитирай
4. boristodorov56 - Но модераторите нищо не правят. ...
10.05.2012 15:43
Но модераторите нищо не правят.
Нищо - само гледат.
Убеден съм, че някой от тях има пръст във всичките идиотии, които се случват тук!

Все още не са изтрили въпросната регистрация!
цитирай
5. mitkaloto - Модераторите се усмихват. . В тях ...
10.05.2012 16:02
Модераторите се усмихват..В тях ножа и сиренето.Ами всички които те познават ,или влизат блога ти да те четат копират твоя постинг и го пуснат като нов постинг от тяхно име и не през час....
цитирай
6. blogbg - Уважаеми г-н Тодоров
10.05.2012 17:16
За сигнали към Блог.бг използвайте емайл адреса, а не формата за вътрешни съобщения.
Колкото до анинимните коментари, в частност те не са частни тъй като вече знаем кои са потребителите които ги пишат и как го постигат. Съответно ще вземе мерки срещу това! Като на първо място, ще може авторът на блога да изтрива подобни коментари, а на второ, ще вземем съответните мерки срещу потребителите позволили си да обиждат други потребителите по този начин.

С уважение,
Здравко Здравков
цитирай
7. boristodorov56 - 6. blogbg, г-не Здравко Здравков
11.05.2012 21:50
А тези т.нар. "контакти" - най-отдолу - що сте ги сложили?
Па обяснете като за нормални хора в кои случаи къде да страдаме мъките си.
То и аз знам как се пишат анонимни коментари при сложена модерация - не е голяма философия, но няма как да я ограничите.
Освен това не искам да ми махате аноничните коментари, а както съм казал - регистрацията, която ме обижда лично. Моля, да правите разлика.
Всъщност по IP вие знаете кой ги прави - `и анонимните коментари, `и фейковите регистрации.

Не знам защо, ами всички имат усещането, че стремежа е технически да пречите на блогерите. Все още не мога да преценя нарочно ли го правите или ви идва на прима виста.
Нито веднъж в гръмко обявяваните "реформи" досега не сте направили поне едно подобрение в посока удобството и улеснението на пишещите тук, да не говорим за удовлетворяване на мераците на блогерите.

Както и да е - да си жив и здрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8083428
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589