Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2022 08:01 - По залез
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 6473 Коментари: 0 Гласове:
18

Последна промяна: 09.05.2023 08:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да бъдеш моя сочен плод днес ти дали ще искаш;
като пъпката на цвете, между дланите да разцъфтиш?
Като гроздов сок по брадичката ми да се стичаш;
да разпалиш в мен отново огъня ми див?

Да ме плениш такъв - първичен, непокорен;
непрекъснато с онази палава усмивка на уста,
с която на идеите ти откликвам с ум отворен,
а ти повеждаш ме към нови, приказни места,

където да застелим памучното одеало
и върху земята гола голи пръсти да вплетем,
и залезът да бъде нашето небесно огледало,
а то с лъчи, по-нежни от мляко от бадем

да ни облее със златистата си, топла мекота
заедно с всеки милиметър от пробягващите сенки
на гонещите се над поветта настръхнали тела,
развълнувани като вълните бели на морето?

Там, надолу по кадифените ти мисли ще се спусна,
снагата ти прекрасна сочните ми устни ще погалят,
а дланите ми ловко желанията ти докато налучкват,
ще водя бавно за ръка душата ти към рая.

Моят сочен плод да бъдеш днес дали все още искаш,
като прасковата сладка - във устата ми да се топиш;
с ръцете, оплетени в косите ми, към себе си да ме притискаш,
докато колко силно ме обичаш във ухото ми шептиш;

щастлива, да се отпуснеш със усмивка под звездите,
да си тананикаш песни с уморените щурци
и самодивите цветя да ти вплитат във косите,
докато отпуснати двама вече притваряме очи?


image






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 488547
Постинги: 308
Коментари: 970
Гласове: 14310