Постинг
23.03.2009 20:09 -
НЕ НА АНОНИМНОСТТА В ИНТЕРНЕТ
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 6110 Коментари: 53 Гласове:
Последна промяна: 28.03.2012 21:29
Прочетен: 6110 Коментари: 53 Гласове:
2
Последна промяна: 28.03.2012 21:29
До гуша ми дойде от арогантната анонимност, с която ме обиждат при коментарите след всеки постинг. В прикриваща сянка се крият слабите ни опоненти, когато искат да ни обидят, а аргументите им са несъстоятелни и не могат да докажат тезите си или оборят.
Можем да имаме мнение и да го изразяваме публично.
Можем да дискутираме и оспорваме мненията си, но нека го правим с открито лице пред всички и не се крием зад безлични аватари, което дава криле на публичното опсуване.
Тук не е маскин бал разиграван със скрит зад гърба ни кинжал.
Безотговорната смелостта на комплексирани невръстеници се стимулира от тази натрапчива тайнственост на анонимността и това води до накърняване на личното достойнство, и пляскане долнопробни обиди на блогъри.
Чудно защо псуващите някога не могат да представят простотиите с името и личността си, а вероятно в блоговете си се показват като благочестиви и възпитани праведници.
НЕ НА АНОНИМНОСТТА В ИНТЕРНЕТ.
НЕ НА АНОНИМНОСТТА В blog.bg!
Нека надделее човечността и взаимната толерантност в blog.bg.
За дъртите амиши и разделното събиране н...
Кой и защо се крие зад анонимните комент...
ПРОСТОТИЯТА БЪЛГАРСКА
Кой и защо се крие зад анонимните комент...
ПРОСТОТИЯТА БЪЛГАРСКА
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
умишлено не влизам
23.03.2009 20:10
23.03.2009 20:10
от акаунта си, за да ти подскажа,
че има модерация :)
цитирайче има модерация :)
нищо няма да се промени. Ние така или иначесме скрити зад НИК-ове. Някои се презастраховат двойно.
цитирайОт какво да се крием.
Аз не се страхувам.
Какво ли ще загубя?
цитирайАз не се страхувам.
Какво ли ще загубя?
Да подаваме око иззад ъгъла?
Да сме тайнствени.
Няма нищо скрито да не ставя явно.
Рано или късно - нещата се изясняват...
Вероятно има и друга мотивация.
цитирайДа сме тайнствени.
Няма нищо скрито да не ставя явно.
Рано или късно - нещата се изясняват...
Вероятно има и друга мотивация.
5.
анонимен -
Напълно споделям
23.03.2009 20:17
23.03.2009 20:17
мотивите на колегата. Напълно е излишно това криене. От кого го правим в крайна сметка?
цитирайСвободата да казваш се измерва и с това-да бъдеш заплашван иникой да не държи сметка за това-Яне Янев.
Да те пребиват до смърт и никой да не го е грижа-няма да изреждам журналисти.
И Георги Стоев казваше, че не се страхува от свъртта-на кого му пука?
цитирайДа те пребиват до смърт и никой да не го е грижа-няма да изреждам журналисти.
И Георги Стоев казваше, че не се страхува от свъртта-на кого му пука?
чакай, де- аз познавам хора, които нямат регистрация тук, но четат с удоволствие и коментират смислено.
просто имат различни причини все още да не си направят собствен блог.
аз съм дала пълна свобода при мен.имам анонимни коментатори, на които държа.
и за година и нещо да съм имала не повече от 3 арогантни коментара!
цитирайпросто имат различни причини все още да не си направят собствен блог.
аз съм дала пълна свобода при мен.имам анонимни коментатори, на които държа.
и за година и нещо да съм имала не повече от 3 арогантни коментара!
"Защо, бе хора - не сме ли свободни?"
Относително е: и да, и не. Мое мнение по въпроса, но започна ли да се аргументирам, защо смятам така, ще отклоня темата от основният й въпрос.
Анонимните арогантни гласове при всички случаи: не са свободни. Те са потайната скришна същност, на знаен или не знаен юзър. Тази за която, често и най-близките не подозират. Чрез анонимността си, този скрит дух, получава порцийката си свобода. За сметка, разбира се, на свободата на околните. Защото не всеки може да търпи до безкрайност обиди и заплахи и доброволно се отказва от правото си на свободен изказ, заради хулиганствата или полицейщината или смесицата от двете, които са обикновените маниери на подобни гласове. За жалост нито технически, нито юридически въпросът с анонимността, може да се разреши без това да ограничи редици други свободи в интернет. Много неприятен шах.
Никнеймът нищо не открива, мнозина се ползват с по няколко, даже някои от тях, откриват и действителните си лица, но не е ясно колко "никнейма-клонинга" още имат и въпреки тях, пак си пишат анонимно. Типични изрази, а и духа в стилистичната техника, понякога ги издават.
Тези дни бях споменал за "електронната шизофрения". Тепърва това заболяване ще се развива и даже, сигурен съм, че подобен термин ще има след години в специализираните речници, защото от години следя поведението на някои юзъри.
Нямам представа проблема с агресията в интернет кога ще бъде решен, но мисля, че е въпрос на зрялост, каквато поне в България виждам, че няма, а е възможно цял свят да не е дозрял още. Но оптимист съм.
цитирайОтносително е: и да, и не. Мое мнение по въпроса, но започна ли да се аргументирам, защо смятам така, ще отклоня темата от основният й въпрос.
Анонимните арогантни гласове при всички случаи: не са свободни. Те са потайната скришна същност, на знаен или не знаен юзър. Тази за която, често и най-близките не подозират. Чрез анонимността си, този скрит дух, получава порцийката си свобода. За сметка, разбира се, на свободата на околните. Защото не всеки може да търпи до безкрайност обиди и заплахи и доброволно се отказва от правото си на свободен изказ, заради хулиганствата или полицейщината или смесицата от двете, които са обикновените маниери на подобни гласове. За жалост нито технически, нито юридически въпросът с анонимността, може да се разреши без това да ограничи редици други свободи в интернет. Много неприятен шах.
Никнеймът нищо не открива, мнозина се ползват с по няколко, даже някои от тях, откриват и действителните си лица, но не е ясно колко "никнейма-клонинга" още имат и въпреки тях, пак си пишат анонимно. Типични изрази, а и духа в стилистичната техника, понякога ги издават.
Тези дни бях споменал за "електронната шизофрения". Тепърва това заболяване ще се развива и даже, сигурен съм, че подобен термин ще има след години в специализираните речници, защото от години следя поведението на някои юзъри.
Нямам представа проблема с агресията в интернет кога ще бъде решен, но мисля, че е въпрос на зрялост, каквато поне в България виждам, че няма, а е възможно цял свят да не е дозрял още. Но оптимист съм.
Е,аз със сигурност не съм анонимен.Не виждам смисъл да се крия!Поздрави!
цитирайСъгласна съм,момчета!Защото съм потърпевша,даже се разревах от яд.Смелите са малко,те ходят с открити чела и гърди,но са много добра мишена...Това ли е прогресът на човечеството
цитирай
11.
анонимен -
qvno si zadrasten
23.03.2009 20:39
23.03.2009 20:39
kakvo ti pre4i 4e sam anonimen?NE MOGA DA SI IZKAJA MNENIETO ILI KAKVO?Ti ako iska6 6te otgovori6,ako iska6 ne!Kakwo te drazni towa?Qvno o6te ne si se osvobogil ot komunizma!
цитирайБезкрайно прав си.
Смятам, че с малко усилия и нетърпимост - бихме
могли да постигнем поне поносимост, а не вълча
настървеност.
цитирайСмятам, че с малко усилия и нетърпимост - бихме
могли да постигнем поне поносимост, а не вълча
настървеност.
За тези, които нямат блогове си права.
Понякога човек чувства анонимността като нож в
гърба от приятели и уж доброжелатели.
цитирайПонякога човек чувства анонимността като нож в
гърба от приятели и уж доброжелатели.
Благодаря за подкрепата.
цитирай И аз да си кажа. Този въпрос не го срещам за пръв път. Простичко е ,хвърчащата информация, особено личната е нещо с което се злоупотребява. Свободата е и свобода на избор както твой така и на всеки друг ;)
цитирайИскам да знам кой ме псува, щото него явно го е срам или страх.
Пиши на български.
цитирайПиши на български.
но доста време, докато набера кураж да се регистрирам, коментирах като анонимен. Понеже много народ забраниха анонимните коментари си направих регистрация. Дълго не се решавах да пусна постинг, но вече свободно можех да коментирам. Въпрос на 5 минутки е регистрацията, да си я направят.
Правими впечетление, че 80% от анонимните коментари, са или с ругатни или отрицателни. Това трябва да ти говори нещо....
цитирайПравими впечетление, че 80% от анонимните коментари, са или с ругатни или отрицателни. Това трябва да ти говори нещо....
Точно това имам предвид.
Да им дадем контра - просто ги трием от блоговете си.
Ако искат изява - или с името си, или в собствен блог.
цитирайДа им дадем контра - просто ги трием от блоговете си.
Ако искат изява - или с името си, или в собствен блог.
Просто ги забрани, аз съм го направила. Имаш тая възможност, използвай я!
цитирайинтернета е богатство до което си се докоснал и го ползваш!Защо го опорочаваш?Тука си свободен и искаш пак да го вкараш в рамка,както религията те е вкарала в рамка!
цитирайТакова ли впечатление оставям с писанията си - на религиозен схоластик?
Ти ме развесели. Аз даже в църква не влизам.
Не съм по-католик от папата.
Е-ха - Сиванарола!
Просто влагам повече от ентусиазма си.
Мисля си, че ще помагам, а май само си създавам
излишни врагове.
Прекалено съм прям и откровен.
Кое ограничава - личностната изява?
цитирайТи ме развесели. Аз даже в църква не влизам.
Не съм по-католик от папата.
Е-ха - Сиванарола!
Просто влагам повече от ентусиазма си.
Мисля си, че ще помагам, а май само си създавам
излишни врагове.
Прекалено съм прям и откровен.
Кое ограничава - личностната изява?
"Врагове"?!!
цитирайВече сложих преградата.
Абсолютно си права.
цитирайАбсолютно си права.
Ами дори, когато се заяждам, го правя добронамерено.
Въобще, въпреки остротата си - не искам да бъда
възприеман отрицателно.
Така си мисля.
Праволинеен съм - дюлгерин човек - с първични
реакции.Слабост, разбира се.
цитирайВъобще, въпреки остротата си - не искам да бъда
възприеман отрицателно.
Така си мисля.
Праволинеен съм - дюлгерин човек - с първични
реакции.Слабост, разбира се.
В мрежата е кофти. Виждат само написаното.
;)
цитирай;)
тук сме свидетели на ОБИКНОВЕНА АНОНИМНОСТ и даже на АНОНИМНА АНОНИМНОСТ!! Нима блог на човек със снимка на минзухарче и име "Барон Мюнхаузен" например е нещо различно от анонимност????? Аз съм го казал отдавна Боре, тук такива като нас с теб- със истинска снимка и истинско име сме 5% !!!!! Направи си сметката!
цитирайЧудя се, освен обичайните причини, какво въобще ни
тласка да сме толкова притворни, двулични и потайни -
като в световна конспирация.
Ние с тебе сме пловдивчани - това обяснява много неща.
цитирайтласка да сме толкова притворни, двулични и потайни -
като в световна конспирация.
Ние с тебе сме пловдивчани - това обяснява много неща.
Въпрос на избор.
цитирай
29.
анонимен -
Сложил си модерация,
24.03.2009 17:20
24.03.2009 17:20
това е нещо друго.
цитирай
30.
анонимен -
Казвам се - Иван Николов
24.03.2009 17:34
24.03.2009 17:34
Това нищо не значи, прав е предишния господин, който казва че нета е свободен.
цитирайНе знам как все пак да обясня или внуша - какво печели
всеки от откритостта и явното присъствие.
Това е лична нагласа и виждане на живота.
Всеки е свободен - стига да не пречи на другите -
да прави каквото си пожелае.
А мненето ми го знаете.
цитирайвсеки от откритостта и явното присъствие.
Това е лична нагласа и виждане на живота.
Всеки е свободен - стига да не пречи на другите -
да прави каквото си пожелае.
А мненето ми го знаете.
32.
анонимен -
Приятелю,
24.03.2009 17:55
24.03.2009 17:55
ти си борбена личност и с това ми импонираш. Не всеки просто има тоя кураж. Аз лично не се крия и това се вижда. Макар че имам ник, се подразбира кой стои зад него. Снимка съм си пуснал - заради дамската част от аудиторията :)))
Онези, които се крият зад анонимността, в сто на сто от случаите нямат аргументи, за да те опровергаят.
Така че всъщност олекват и мнението им остава да виси.
Нека си пишем с имената, а те да правят, каквото си щат.
Нима могат да създадат реален проблем? Не, само виртуален.
цитирайОнези, които се крият зад анонимността, в сто на сто от случаите нямат аргументи, за да те опровергаят.
Така че всъщност олекват и мнението им остава да виси.
Нека си пишем с имената, а те да правят, каквото си щат.
Нима могат да създадат реален проблем? Не, само виртуален.
Благодаря за подкрепата.
цитирайАнонимен или не, важното е как изразяваш мнението си и дали изобщо е мнение или празнодумие.
Когато в ежедневието си започна да срещам повече искрени и възпитани хора, а не както е сега лицемерни и арогантни, тогава сигурно ще избера да бъда с името си. Сега и аз се чувствам малко жалка в ролята на анонимка, но.........
Поздрави!:)
цитирайКогато в ежедневието си започна да срещам повече искрени и възпитани хора, а не както е сега лицемерни и арогантни, тогава сигурно ще избера да бъда с името си. Сега и аз се чувствам малко жалка в ролята на анонимка, но.........
Поздрави!:)
Ще си позволя едно допълнение.Вероятно всеки търси своята причина,за да остава анонимен.
Хората сме различни.Тези,които не се боят,не се притесняват,изказват мнението си и държат на него,се "подписват" под него.Независимо от това,че сме във виртуалния свят,ние сме такива,каквито сме и в реалния.
Благодаря.
цитирайХората сме различни.Тези,които не се боят,не се притесняват,изказват мнението си и държат на него,се "подписват" под него.Независимо от това,че сме във виртуалния свят,ние сме такива,каквито сме и в реалния.
Благодаря.
36.
анонимен -
из моят пост,,За анонимните от блог.бг "
24.03.2009 19:15
24.03.2009 19:15
"Хората остаряват по два начина ,като ЦЪРВУЛИ и като КАТЕДРАЛИ.
Разликата е в това ,че цървулите са страхливци и подлеци ,които обикновенно пишат в интернет глупости ,като ,,анонимни ,, Пишат и гадости .
Проблемът им е ,че вече не им обръщат внимание и за това се измъчват ,което ги кара да търсят и нови полета за изява. Обикновенно те нямат собствено лице и аватар.Слагат ,лъвици,голи жени ,цветя и всичко с което избиват комплексите си на непълноценни и неравни. ТАКИВА СА !Нищо хубаво не са създали в живота си от свое име .защото са ИМПУТЕНТНИ по всички показатели.
Но за цървулите няма по- голямо удоволствие да препикават катедралите ,като шугави кучета и да се кичат ,като "свои" хора в "препоръчани" .Понякога цървулите са модератори и се pеализират в нета ,като "анонимни" .Препикават с мръсната си пикня катедралите и после дълго и злобно лаят и се хвалят какви герои са- пак на първа !
Само ,че историята показва ,че керванът си върви по две посоки и ЦЪРВУЛИТЕ си остават цървули ,а катедралите ,катедрали ."
ЦИТИРАМ ТИ МОМО КАПОР ВЕЛИК УЧЕН ,а снимки и подробности можеш да видиш не само в блога на цървулите , ами в http://lidis.blog.bg
постинг ,,ЗА АНОНИМНИТЕ В БЛОГ.БГ,, ПИСАН ПРЕДИ 1 ГОДИНА !
Поздрав !
цитирайРазликата е в това ,че цървулите са страхливци и подлеци ,които обикновенно пишат в интернет глупости ,като ,,анонимни ,, Пишат и гадости .
Проблемът им е ,че вече не им обръщат внимание и за това се измъчват ,което ги кара да търсят и нови полета за изява. Обикновенно те нямат собствено лице и аватар.Слагат ,лъвици,голи жени ,цветя и всичко с което избиват комплексите си на непълноценни и неравни. ТАКИВА СА !Нищо хубаво не са създали в живота си от свое име .защото са ИМПУТЕНТНИ по всички показатели.
Но за цървулите няма по- голямо удоволствие да препикават катедралите ,като шугави кучета и да се кичат ,като "свои" хора в "препоръчани" .Понякога цървулите са модератори и се pеализират в нета ,като "анонимни" .Препикават с мръсната си пикня катедралите и после дълго и злобно лаят и се хвалят какви герои са- пак на първа !
Само ,че историята показва ,че керванът си върви по две посоки и ЦЪРВУЛИТЕ си остават цървули ,а катедралите ,катедрали ."
ЦИТИРАМ ТИ МОМО КАПОР ВЕЛИК УЧЕН ,а снимки и подробности можеш да видиш не само в блога на цървулите , ами в http://lidis.blog.bg
постинг ,,ЗА АНОНИМНИТЕ В БЛОГ.БГ,, ПИСАН ПРЕДИ 1 ГОДИНА !
Поздрав !
...не може нито да се оправдае с анонимността, нито да се изцери чрез премахването на последната. Може само да се получи още по-уродлива картинка, която никак няма да ни хареса.
цитирайВсеки си има свои представи за проблема.
цитирайНе мога да не се съглася, чевсеки има право на избор.
Аз само казвам моята позиция.
цитирайАз само казвам моята позиция.
Абсолютна си права!
Кой какъвто е в живота - такъв е и в интернет.
Но вече съм съгласен, че има и оправдателни причини за анонимност. Особено, ако не се държат враждебно и
не отправят приятелски огън отвреме на време.
цитирайКой какъвто е в живота - такъв е и в интернет.
Но вече съм съгласен, че има и оправдателни причини за анонимност. Особено, ако не се държат враждебно и
не отправят приятелски огън отвреме на време.
Кой може да спори с красиви портрети и
умни жени.
Благодаря ти!
цитирайумни жени.
Благодаря ти!
Аз пък съм за анонимността. Макар че съм си написала не само името, ами и възрастта:)))). Но когато е анонимен, човек в повечето случаи казва истината. Иначе се срамува или страхува. Пък и откъде да знаеш дали това, за което се представям съм аз. В моя случай - твърде мързелива и глупава съм, за да лъжа.
цитирайРеална причина
цитирайанонимни са само мижитурките.Те се крият зад измислени аватари и имена!
лично мнение.
Лека вечер.
цитирайлично мнение.
Лека вечер.
45.
анонимен -
Какво значение има?
25.03.2009 00:06
25.03.2009 00:06
Кой ти говори? Важното е какво казва.Георги Стоев каза истината и сега къде е?Ти какво искаш? - да изтрепеш всички? Мръсен отровен боклук.Ако не си - спри с претенциите си.
цитирайБлагодаря.
Не съм задължил никого да си пише автобиография
и да публикува полицейски портрет. Ако бяхме лице в
лице, един срещу дрег - сигурно щеше да се замислиш дали е целесъобразно за здравето ти да ме
обиждаш - щото аз с нищо не съм те обидил.
Който го е страх от тъпанари - не ходи в го в blog.bg.
Просто сте досадни и се налагат изблишни усилия
за да не ви забелязваме.
Ако си личност и умен човек като потрошения с чукове - ще знаеш за какво става въпрос. Ако си
Георги Стоев - ще го напровиш както трябва.
Изкуството иска жертви.
Ние не сме чак от такъв ранг че да събираме очите
на обществото в една точка. Тук всеки чеше егото си и въздиша по нещо недостигаемо или просто си
мечтае!
цитирайНе съм задължил никого да си пише автобиография
и да публикува полицейски портрет. Ако бяхме лице в
лице, един срещу дрег - сигурно щеше да се замислиш дали е целесъобразно за здравето ти да ме
обиждаш - щото аз с нищо не съм те обидил.
Който го е страх от тъпанари - не ходи в го в blog.bg.
Просто сте досадни и се налагат изблишни усилия
за да не ви забелязваме.
Ако си личност и умен човек като потрошения с чукове - ще знаеш за какво става въпрос. Ако си
Георги Стоев - ще го напровиш както трябва.
Изкуството иска жертви.
Ние не сме чак от такъв ранг че да събираме очите
на обществото в една точка. Тук всеки чеше егото си и въздиша по нещо недостигаемо или просто си
мечтае!
Благодаря за подкрепата.
В следващият си пост публикувах в коментар едно
твое стихотворение.
Много добра илюстрация - и не се стърпях.
цитирайВ следващият си пост публикувах в коментар едно
твое стихотворение.
Много добра илюстрация - и не се стърпях.
не бъди толкова строг към анонимните. Представи си, че си на 17 - притесняваш се от всичко, струва ти се, че всички ще ти се подиграват, че ще изтърсиш някоя глупост. Анонимността ти дава смелост да кажеш какво мислиш. Или да се пребориш с някой комплекс. Аз поне бях такава. Даже и сега се чудех, дали да не "се измисля" , ама пусти мързел...
assssss - уверявам те, не съм мижитурка.
цитирайassssss - уверявам те, не съм мижитурка.
Съгласил се бих с теб, да си затворим очите - с благорадната цел - да се помогне на "подрастващите"
да преодолеят страха си от голямата аудитория, при положение, че декларират отказ от учаастие в "Музикален идиот".
Съгласна ли си?
Иначе мен на компютърна грамотност ме отвори един
14 годишен активен фен на "бирата, водката и гаджетата над 18".
В скобите цитат от неговият сленг.
В нета - няма мижитурки.
Благодаря!
цитирайда преодолеят страха си от голямата аудитория, при положение, че декларират отказ от учаастие в "Музикален идиот".
Съгласна ли си?
Иначе мен на компютърна грамотност ме отвори един
14 годишен активен фен на "бирата, водката и гаджетата над 18".
В скобите цитат от неговият сленг.
В нета - няма мижитурки.
Благодаря!
Съгласна:))) А тия 14-годишните го докарват повече откъм приказка. Тия които пищат блог едва ли участват в "Музикален идиот" (ама че хубаво).
Скоро случайно попаднах на някакъв тинейджърски сайт (не му помня името). Там разни хлапета се надпреварваха да се хвалят с пиянски и сексуални подвизи. Забавното беше, че очевидно нямат представа за какво говорят. Но тъй като и останалите са като тях им вярваха. Смяла съм се със сълзи. Жалко, че не помня името на сайта да ти го пратя - ще се скъсаш от смях.
цитирайСкоро случайно попаднах на някакъв тинейджърски сайт (не му помня името). Там разни хлапета се надпреварваха да се хвалят с пиянски и сексуални подвизи. Забавното беше, че очевидно нямат представа за какво говорят. Но тъй като и останалите са като тях им вярваха. Смяла съм се със сълзи. Жалко, че не помня името на сайта да ти го пратя - ще се скъсаш от смях.
Какво ли няма в нета...
цитирайИ на мен не ми харесва понякога, когато видя "анонимен", но съм съгласен, че има и хора, които четат, но не са регистрирани. И нямаме основание да им отнемаме правото да се изказват. дразня се обаче от просташките коментари, открито заядливи или показващи злоба към мнението и позицията на написалия постинга. Но пък от друга страна това е проблем на духовна нищета. Признавам и аз съм "анонимен", но поне се знае кой съм в "blog.bg". Все пак и това е нещо.
цитирайТака си е
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 47590