Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 17:03 - ОЩЕ ВЕДНЪЖ ЗА АНОНИМНОСТТА
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 6435 Коментари: 84 Гласове:
2

Последна промяна: 01.05.2009 21:02


image






Ясно е вече, че има най-различни причини
човек да се подвизава из блоговото
простронство като анонимен.
Всеки има собствена мотивация.
В Blog.bg пространно сме спорили по въпроса
и до съгласие не стигнахме никога.
Да се подвизаваш анонимно ми прилича на като
присламчване към чужда софра;
като шмугване покрай хората
и надничане иззад завесата.
Това е донякъде като заставане в засада и
си е един вид конспирация спрямо хората с
истински лица и име
и  против доброто възпитание.
До пишеш в чужди блог анонимно е израз на
страх, безличие и неуважение.
Това си е търсене на предимство.
В крайна сметка е израз на слабост и
неравнопоставеност при спор и различни
гледни точки, което неминуемо се изражда
в отвратителна и дребнава агресивоност
и пошлост.
Анонимността стимулира  циничността,
безотговорността и безпросветността.
Тя подсказва за безнавственост, каквото и
оправдание да се афишира за използването и.

В много редки случаи стимулира нещо ценно
и позитивно.

Анонимността те кара да си мислиш,
и е истина,
кое е едното на ум на този,
който се комуникира с теб
и защо се крие всъщност анонимстващия.

Слабите,
некреативните и
свикналите на двуличие - са ангелите на анонимността.

Винаги играта на маскин бал - 
е нелицеприятно и досадно за всички занимание.



image






















 



Тагове:   анонимност,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinstvena - Почти винаги е неприятна :) Анон...
01.05.2009 17:04
Почти винаги е неприятна :) Анонимността е признак за масовост и посредственост, както и за страх и безотговорност за собствените действия.
цитирай
2. boristodorov56 - Права си!
01.05.2009 17:07
Това са част от причините за нея!
цитирай
3. анонимен -
01.05.2009 17:07
Не знам как си представяш, че някой ще чете тъмно син текст върху сив фон. Ама дерзай!

Иначе тоя от снимката има ебати хуя! Макар и потрошен...
цитирай
4. boristodorov56 - За текста си прав
01.05.2009 17:12
Не исках този цвят, но тава стана и не мога да го поправя.

Що се отнася за строшения инструмент,
все пак е опит за внушение.
цитирай
5. djgator - bore
01.05.2009 17:20
Не му се обяснявай на puncho клонинг е на нешите приятелчета- анонимен в модерен вариант!!
цитирай
6. анонимен - Борисе, здравей отново:)) Pyncho е ...
01.05.2009 17:24
Борисе, здравей отново:)) Pyncho е прав, текста трябваше да е червен:)) Иначе не виждам разлика дали си анонимен или си сложил за аватар всичко друго, но не и твоята снимка, например пъзел...:)) И в двата случая ти си неидентифицираното лице Х.
цитирай
7. boristodorov56 - до - 6. анонимен
01.05.2009 17:32
Аз съм си аз -
в собственото си лично качество -
ако искаш мога да сменя аватара си с друга снимка.

За текста е ясно сбърках, но вече не мога да го
променя.

Намекваш за спора в блога на edinstvena, но тук
е моя блог и всеки, които е навършил 18 години -
отговаря за собствените си действия.

Обясни ми, ако не те затруднява -
каква е мотивацията ти за анонимността?
цитирай
8. allbi - а анонимността
01.05.2009 17:34
си е направо диагноза :))
или поза...
бягаш от себе си ли ?
що ли ...
цитирай
9. edinstvena - Явно съм ти направила силно впеч...
01.05.2009 17:56
Явно съм ти направила силно впечатление, странно анонимно момче, че да ме коментираш и по другите теми. Пъзелът ми не ти ли харесва или просто изгаряш от любопитство да ме видиш? :))
цитирай
10. djgator - аня 9
01.05.2009 18:01
Не закачай Алби, вземи се застреляй - отрепко!!
Боре, що не ги триеш тия дебили!
цитирай
11. boristodorov56 - Прекаляваш анонимно
01.05.2009 18:03
Човече - не обиждай никого.

Виж снимката на идола.
Счупен е от скрупули ли мислиш или комплексарщина?
Няма да трия никого - така да му се радват и другите
гости на блога.

Надявам се на реакция - от другите тук.
цитирай
12. boristodorov56 - Оня 9 го изтрих - лични обиди не!
01.05.2009 18:05
Оня 9 го изтрих - лични обиди не!
цитирай
13. allbi - е не можах да се изкефя на обидата :))
01.05.2009 18:07
то се свиква бе хора ...:))
цитирай
14. boristodorov56 - Ще сложа фейс контрол - и ще реша в...
01.05.2009 18:10
Ще сложа фейс контрол - и ще реша въпроса,
но само затруднявам другите.

Пиши го в твоя си блог бе човече!

Иронизираш ме?

Не ми пука!

Но какво ще се чете тук - решавам аз!
цитирай
15. allbi - е аз съм калена в борбата с атонимните :)
01.05.2009 18:14
http://allbi.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/04/anonimna-drugarka.299116

Анонимна другарка

ме нарече ПСИХАРКА

и дори ме попита

възмутена, сърдита

Какви хапчета пия

та съм луда стихия

Явно е запозната

със психо правилата ;)

Слушай, аз съм такава

и какво те смущава

дума просто не става,

психо аз съм си здрава.

Ако болест, прости ми

мислиш моите рими

и за туй се вълнуваш

анонимно линчуваш...

Покажи се коя си!

Да те видя, каква си !

Някоя парцалана,

анонимно призвана...:)))


Анонимността е болест
няма лек за нея
сам не знаеш кой си
и дали живееш...
цитирай
16. boristodorov56 - Браво - знам си аз! Отново гр...
01.05.2009 18:21
Браво - знам си аз!

Отново грейна в цял ръст!
цитирай
17. djgator - allbi
01.05.2009 18:24
И друг път не си бетонирай блога майна- да не мога да ти гласувам и да не мога да ти пращам лични- стегни се! :)
цитирай
18. allbi - а аз щото се някви войни водя :)
01.05.2009 18:26
днеска с клонингите :))
анонимните отдавна ги отсвирих...
такива анални стихчета ми редяха :))
цитирай
19. анонимен - ?
01.05.2009 18:44
та значи анонимността е последното изобретение на доган и сатаната така ли? и е последния конник на апокалипсиса? и ще дойде яхнал прасе болно от грип?
нима наистина си мислите, че на някого му пука за мизерните ви жалки блогове?
всеки може да си направи блог.
и всеки почти всеки може да оплюе анонимността, обвинявайки анонимните, че са виновни за цялата мъка на този свят. или поне за тази на автора в точно този момент.
ама вие хора не разбирате ли че сте на крачка да станете китайски комуняги хитлеристи?
но няма страшно, тролосферата е лекарството което ще ви спаси.


цитирай
20. boristodorov56 - След като не ти пука за писаното тука
01.05.2009 19:01
какво те кара да бъдеш агресивен?
Ти сам казваш за какво стата въпрос - подсъзнателно според д-р Фройд - "китайски комуняги хитлеристи".

Смях се с густо, майна!

Явно стана вече - отношението ти е класово-партийно обусловено.

Ако искаш да спорим за политика - формулирай тема
и кажи!

Но не ни прави на абдали - такива сме само когато
пожелаем и това не зависи от твойте чувства, идеи и намерения!
цитирай
21. miralyub - Боре, иди на редакция, маркирай ...
01.05.2009 19:33
Боре, иди на редакция, маркирай текста и избери друг цвят- по-светъл- няма как да не стане и ще е по-четивен постингът.
Аз анонимните съм пуснала свободно и не ми пречат, но гледам не смеят много да ми се зъбят- сигурно съм ги наплашила, знам ли?:))
цитирай
22. анонимен - !
01.05.2009 19:34
радвам се че схващаш, щото е писано е да бъде забавно.
забравих да добявя зомбита.
колкото и да виеш срещу луната заради анонимността не можеш да я отмениш.
тя е като гравитацията.
пълненето с клишета за злодеи не е обусловено от вътрепни инхибиции към теб, а стандартно...виж първото изречение.
и се замисли за абдалите от хасково дето възприемат всяка дума насериозно.
на крачка съм да призная своята непълноценност като човешко същество бидейки анонимен, но това не ме ли прави идеална киберличност. 110% да.
освен това не е задължително да си анонимен за да си тъп, нахален и псевдоморалист.
всъщност много хора живеят от това нали.
цитирай
23. edinstvena - Интересно понятие: китайски ко...
01.05.2009 19:47
Интересно понятие: китайски комуняги хитлеристи. Вече ни убеди напълно в политическата си компетентност... :)))))
цитирай
24. boristodorov56 - до - 22. анонимен - !
01.05.2009 19:54
Ти си гений!

Не вия против луната, ти виеш против нещо, пък аз
с "обусловено от вътрешните инхибиции" чувство на
адекватност се питам - за какво спориш с мен?
Никъде не съм казвал, че си тъп пвсевдоморалист или нахален, но тези ти качества вероятно те правят идеална киберличност - както сам твърдиш.
Ако имаш да казваш нещо - кажи го.
Губим си времето взаимно - по добре да пия една бира, отколкото да наливам от пусто в празно и да
бъда катализатор на нечии амбиции за доказване.

Признавам ти си гений!

Вече не ми е забавно!
цитирай
25. boristodorov56 - до - miralyub
01.05.2009 20:00
Сто пъти опитвах по друг начин и все не успявах.
Благодаря ти - стана най-после.

Относно темата - днес забелязах, че анонимните искат
да кажат нещо друго - извън темата на постинга - и съзнателно те хлъзгат по някаква си тяхна наклонена плоскост.
Просто искат да те водят за носа.
Не са глупаци, но са комплексари - виж снимката!
цитирай
26. boristodorov56 - до - 23. edinstvena
01.05.2009 20:02
Това звучи гордо - китайски комуняга хитлерист -
само в Северна Корея!

Ще го използвам, надявам се анонимния безличник
няма нищо против!
цитирай
27. анонимен - do boristodorov56
01.05.2009 21:06
вярно, че никъде не си казвал, че си споменавал за тъп пвсевдоморалист или нахален, просто давах пример. има много такива публични личности.
и той се отнасяще и за теб ( за спевдоморала).
ако беше живял преди 500 години щеше да бъдеш един от онези ловци на вещици предполагам.
а ти изглежда не разбираш, че виеш=пишеш срещу.
наистана постинга ти е преливане от пусто в празно.но ще бъде актуален и след 100 години. не се обиждай, това е майтап.
освен ако комунистическите китайски зомбита хитлеристи не превземат света.
нима не можете да аизмислите такова клише за злодей като китайски комуняга хитлерист?
или ислямистки контрабандист на кафе и пседодемокрация? от утре това ще е най-якото клише в страната.
не съм искал да споря, сигурем съм че нито не бих могъл да ти променя мнението, но поне да можеше да отговориш забавно.
нямаше да има проблем да напиша БРАВО, това беше добро, правил съм го.
между другото, с вас спори един от блогърите в неква класация топ100.
сега отивам дас и сваля маската от филма в като вендета и да се преобразя в истински човек.
наистина ако беше пил една бира щеше да ти отнеме по-малко време да се справиш с емоционалната травма/хипербола/ от анонимните.
и щеше да е много по-сладко.
така че пий пред компа.
цитирай
28. boristodorov56 - Цинично е брато!
01.05.2009 21:17
При мен да си анонимен и да спориш с неясни фройдистки намеци -
същевременно другаде с фасада на уважаван и морален
коректив да коментираш световното житие-битие.

Дай линк - това го може всеки.

После ще се чудиш откъде изгрява слънцето.

Накрая - ти не си за шоуто - ти целиш друго!

Ясно е!

Дори бих могъл да те опиша - знам кой си - негър със
сини очи!
цитирай
29. анонимен - Не всички анонимни са с отрицателна енергия
01.05.2009 22:00
Няма да обяснявам защо пиша анонимно, но
трябва да знаеш че не всички сме негативисти.
Харесвам блога ти, но си много краен и това ти
пречи да виждаш изцяло картината.
Приеми това като приятелски съвет.
Добронамерен.
цитирай
30. boristodorov56 - Благодря! Късно е да се пром...
01.05.2009 22:03
Благодря!

Късно е да се променям.
Ще имам в предвид съвета ти.
цитирай
31. анонимен - Значи разбра за какво става въпрос
01.05.2009 22:06
Това е.
цитирай
32. анонимен - Боре!
01.05.2009 22:17
Просто поздрави!...
Иначе Батето има неколко бани по рождение...ма душата му е бяла! Нещо като...вуйчо Ваньо! :)))
цитирай
33. boristodorov56 - Браво - на bateto !
01.05.2009 22:27
Виждам, че и ти се материализира в човешки образ.
Поздрави от мен.
Винаги са ми допадали нахаканите ти постинги!
цитирай
34. djgator - bore
01.05.2009 22:29
Подкрепям инициативата ти- тук не е конкурс за красота- няма нужда да се крият..
цитирай
35. boristodorov56 - Бели души на чер фон!
01.05.2009 22:31
Красотата на духът е по-важна!
цитирай
36. анонимен - Единствена, аз уважавам жените. ...
01.05.2009 22:31
Единствена, аз уважавам жените. Ако не беше ти, аз до сега да съм ги оправил тях двамата...
цитирай
37. bogolubie - boristodorov56,
01.05.2009 22:34
на мен вече доста пъти ми се случва да ми излиза на коментара "анонимен", защото ми е изтекла сесията сигурно и ми е изчезнало името за потребител. Тогава слагам и името Естир, за да не съм анонимна.Където се е получило така, моля да бъда извинена! Дори сега незнам какво ще излезе. ЕСТИР
цитирай
38. boristodorov56 - 37. bogolubie
01.05.2009 22:40
Ти не си в тази отвратителна група,
която изяжда времето и усилията на този или онзи!
Ти си нормално пишещ човек.
цитирай
39. анонимен - Хипертрофирането, както подск...
01.05.2009 23:03
Хипертрофирането , както подсказва илюстрирането отчупва индивидуалността. По аналогичен начин анонимността гилотинира авторството. Изборът е като този на средния селянин - да влезе или не в ТКЗС .
цитирай
40. boristodorov56 - до -39. анонимен
01.05.2009 23:16
Това е достоен аргумент.

Да си различен безличен -
щото масата ще те обезличи!

Въпросът е - друг.

За простащината, а не за индивидуалността.
Защото оказва се - просташки се държат само
анонимните.
Ти си от изключенията, които доказват правилото
цитирай
41. ka4ak - Боре,е тука ме настъпи по мазола!
01.05.2009 23:24
Интернет е богатство и не трябва да посягаме на тази свободна зона,за комуникация!Ако искаш си сложи и камера и микрофон,ако искаш бъди със своето име,прякор или под чуждо име или анонимен,това е твоята свобода и никой не бива да посяга на нея!В твоя блог прави каквото си искаш,но не посягай на свободата!Никога не съм си позволил да изтрия и един коментар,независимо колко грозни,обидни или лъжливи,да са те!Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша,ако се страхуваш,просто не участваш или отиваш там където има ограничения и влизаш в рамката!
цитирай
42. boristodorov56 - Темата и друг път съм я дъвкал
01.05.2009 23:41
Въпросът е да имаме взаимна търпимост.
Как да не изтрия коментар с псувня към трети човек.
Няма да съм нормален, ако го оставя.
Анонимността или явността не е в името или портретчето.
Държанието е определящо, когато не ги използваш, а си взел добрия тон на абордаж -
дори бих казал - го погазваш с цинизъм и безочие.

Всяко нещо без мярка е отрова.

Свободата в интернет се ограничава от такива точно
навлеци, дето цял следобед в един друг блог сипят
дивотии, при това с нищо незаслужени, към трети човек.

По принцип си прав, но границата на нормалните взаимоотношения не бива да се прескача, сякаш
се промъкваме да оберем чужд бостан.
цитирай
43. djgator - аня 42
01.05.2009 23:41
42 цирки да ти излезнат отзад - влечуго!!!!!
цитирай
44. анонимен - evala
01.05.2009 23:46
евала авери - яко
цитирай
45. анонимен - Да си призная, Качак не съм го имал на ...
01.05.2009 23:52
Да си призная, Качак не съм го имал на сериозно, но с този коментар евала му правя!!!
цитирай
46. tishinaaa - Извинявай
02.05.2009 02:01
"Слабите,
некреативните и
свикналите на двуличие - са ангелите на анонимността."

Наистина ли смяташ, че само анонимни надарени със слабост, некреативност и двуличие?
цитирай
47. boristodorov56 - Не естествено. Това са нормални ...
02.05.2009 02:21
Не естествено.
Това са нормални човешки недостатъци.
Въобще гамата от недостатъците е
характерна за всички живи хора.
Едни надмогваме,
други придобиваме,
трети затвърждаваме,
други недоосъзнаваме,
някой ни ги натякват - и т.н.

Не са анонимните най-големите грешници
и черни дяволи.
цитирай
48. анонимен - boristodorov56 - Прав си!
02.05.2009 02:42
За какво уважение става въпрос, ако се псуваме като пияни сърби?
За какво ни е общуване, в което се стремим да унижим събеседника ни, защото не харесваме начина му на мислене или идеите му не съвпадат с нашите.
Какво доказваме като бъркаме с мръсни ръце в личното пространство на напълно непознати хора?
Трябва ли да иронизираме човешката доверчивост и откритост?

Много въпроси витаят около пишещите из сайтове и форуми.

Да бъдем хора!
цитирай
49. ka4ak - Боре,не те задължавам да се съгласиш с мен,но
02.05.2009 02:47
Това е живота,не може да забраним да няма някой вид на живот!Живота е доказал,че еволюцията е отхвърлила някой видове,а други е развила и усъвършенствала,не защото са били привелигировани,а защото са успяли с борба да оцелеят и да станат по добри от предшествениците си!Защо мислиш,че ако ги вкараме в рамка,ще станеме по добри?Това че аз искам да се пребориме с наркотиците,не е че искам да те лиша от свободата да избираш,аз искам да те лиша от свободата да не бъдеш ти!Не може да си под упойка,аз да ти изрежа всички крайници и каквото си поискам и след като излезеш от упойката да те питам как ти се вижда света,като преди това покрай крайниците съм ти извадил и очите!Изкам да разполагаш със себе си и да се докажеш че си достоен да съществуваш,но не в парник или барокамера,а в нормалната среда на света!Иcкам да повярваш в себе си и ако и десет блога да пишат срещу тебе,не само да не те гътнат,а да ги затвориш,защото си ги обезмислил!
това искам!
цитирай
50. boristodorov56 - - до -49. ka4ak
02.05.2009 03:23
Аз не се притеснявам за себе си ни най-малко.
Нищо не може да урони русопа ми.
Понякога се постаням над нещата, но и достойнството на човека иска да му бъде платен данък.
Прав си - свободата на избора е най-важния, но мога ли, а и трябва ли - да уважавам чуждата свобода за да ме малтретира?
Това имам в предвид.
Нищо повече!
Няма да ставам писател, журналист, публицист, учител, политик , дори и за блогър не се имам - това
обаче причина ли е да оставя някой безобразник -
точно безличник - да ме замеря с кал и лайна!
Уважавам достойнството, свободата и решенията на
всички, дори ако ги критикувам, без да им преча да ги изразяват и ползват или защитават.
Старая се да запазвам своето достойнство, свободата си и решенията си - без да преча на другите - дори когато ме критикуват, признавам правото им на различност.
Спора по същество не ограничава никого - когато е
в рамките на взаимното уважение, както някой в коментара си отбеляза по-горе.
Не е спор някой да ме хули вулгарно, а аз да си мълча.
Християнин съм - ризата си ще дам, но другата буза - не ! Постъпвам старозаветно - зъб за зъб, око
за око.
Така съм възпитан и едва ли ще го превъзмогна!
Качак, аз съм хомеопат. В хомеопатията основния закон е закона за подобието, който повелява, че: подобното се лекува с подобно.
Ти си мъдър човек - ще ме разбереш.
Аз не искам нещо различно от това, за което се бориш ти самия.
Друг е въпроса - постигам ли го или не -
и правя ли го по правилния начин.
Благадаря ти за куража, който по същество ми даваш.
цитирай
51. ka4ak - интелигентния човек,за това е такъв,за да не допусне,да пада на нивото на простака,а да се постарае да му помогне и той да придобие разум!
02.05.2009 04:04
Отрицанието и омразата никога не са водили до диалог!Това са болни хора,които трябва да приобщим,а не да ги изхвърляме на бунището!
цитирай
52. boristodorov56 - Изцяло съм съгласен
02.05.2009 07:47
Така погледнато.
Няма да го правим като тях - ясно е.
Никого, никъде, никога няма да изхвърляме.
По-скоро обратно - те сами са се изхвърлили -
трябва да ги връщаме обратно, но на някои първо
трябва да им покажеш позиция, която вдъхва респект - защото от друго не разбират.
Все пак те не са наркомани - говорим за агресивно и вулгарно държащи се хора, които се пъхат в личното ни пространство.
Не са в безпомощно състояние, освен ако не смятаме дебелоочието, лошото възпитание и арогантността им за болест.
Интелигентни и находчиви са, което изисква усилия на преборване и морален доминант.
Обикновено трябва да си въоръжен с по-здраво търпение, а за това е необходимо време и разбирането, че ще ги лекуваме от надменността и безапелационноста им, което не всякога можем да предложим адекватно и пълната мяра, защото и ние
сме хора.
Разбрах те напълно, Качак!
Твоята позиция е като на Майка Тереза, но колко от нас биха били силни и постоянни и всеотдайни като теб и нея!
Вероятно и всеки конкретен случай има своето собствено измерение и решение, което изисква дифиренциран подход, тъй като за отделни индивиди
тово си е шоу.
В крайна сметка говорихме за и против анонимността, а не за косурите на съдебната система в България и проблемите с корупцията и шуробаджанащитана, както и недостатъците на Конституцията - за които проблеми ми се пише, а
си пилеем времето да надмогваме комплексирани щураци.

цитирай
53. lyudmilstefanov - Не ви ли се струва понякога,
02.05.2009 08:44
че в България голяма част от публичните личности са всъщност анонимни? Защото обществото не знае кой всъщност стои зад тях.
цитирай
54. boristodorov56 - Анонимни са.
02.05.2009 08:47
Но знаем кой стои зад тях.
О.з. офицерите и машите на череното гестапо наречено
с евфеизма - Държавна сигурност.
цитирай
55. анонимен - По просто е.
02.05.2009 09:01
Още ли го не сте стигнали до заключението, че всеки
пише каквото си иска без да му пука за нищо?
цитирай
56. boristodorov56 - - до - 55. анонимен
02.05.2009 09:03
Изглежда ти даде най-точното обяснение на проблема,
а ние се правим на много дълбокомъдри.
цитирай
57. boristodorov56 - до - 43. djgator
02.05.2009 09:10
Изтрих го - затова коментара ти увисна във въздуха.
Нямаше как да го оставя.
цитирай
58. spasunger - Интересна позиция,
02.05.2009 11:12
Но нима самото ползване на никове не е един вид анонимност?

Анонимността в интернет е до известна степен наизбежна - тя е част от "играта". И е част от чара на интернет. Тя позволява да се кажат неща, които искаме да кажем, но иначе не бихме могли. Или най-малкото бихме си упражнили авто-цензура, ако не се ползвахме с известна анонимност.

* казвам "известна", защото тя пак не е пълна - има си начини да се разбере кой е автора даже и на коментар с клеймо "Анонимен" отгоре.

Както и да е, не си го слагай твърде на сърце. Хора - всякакви. Никога не бива да се взимаме твърде насериозно в блог пространството, иначе рискуваме да тръгнем по гайдата на този или онзи анонимник.

А има и две положения още:
- на който не му харесва системата на блога, да я напусне - никой не е докаран насила. И също:
- винаги можеш да блокираш или да сложиш модерация на анонимните коментари - лесно става.

Останалото е просто търсене на поводи да се мрънка.
цитирай
59. boristodorov56 - НЯМАХ НАМЕРЕНИЕ ДА МРЪНКАМ, оби...
02.05.2009 12:02
НЯМАХ НАМЕРЕНИЕ ДА МРЪНКАМ,
обиждаха цинично и вулгарно трети човек,
при това дама.
Това, според скромното ми мнение, е недопустимо.

Всеки е свободен да се представя в каквато си иска
светлина.
цитирай
60. spasunger - Така е,
02.05.2009 12:07
Аз фокусирах коментара си единствено и изцяло върху проблема за анонимността в интернет.
цитирай
61. kass - по мое мнение
02.05.2009 12:08
Всяко мнение е достойно за уважение. Но за да уважаваш някого той трябва да има самоличност. Ако анонимните са гости на блога, харесали някой постинг и оставили мнение няма лошо, не са длъжни да се приобщават към блогърите за да имат право да оставят мнение. Но заедно с техните добронамерени коментари в постингите попадат и доста вулгарни, безмислени, нямащи нищо общо с темата и аз вчера за първи път изтрих коментар, но беше толкова вулгарен, че порно филм не го вдига пред него. Така, че добронамерените анонимни няма защо да се сърдят ако авторите ги слагат под общия знаменател "анонимен", те могат да си останат гости и жив пример за това е коментар започващ с "анонимен - бачо Иван", "анонимен - Милеиди" и т. н. Без значение какво име или прякор ще използваш, ти си придаваш самоличност и когато някой има нещо да ти каже, ще се обърне към тебе лично.
цитирай
62. boristodorov56 - БУРНИ АПЛОДИСМЕНТИ
02.05.2009 12:15
Най-после някой да формулира точно и неутрално
проблема!
Много ясно сте определили границите и необходимоста от взаимна толерантност.
цитирай
63. spasunger - Общия знаменател
02.05.2009 12:18
Е също неизбежен. Няма как да направим разлика между стойностните анонимни коментари и вулгарните (trolling) коментари, преди те да са се появили. Затова според мен трябва да има модерация на анонимните коментари - не пълна забрана, а просто възможност за редакция. Когато получиш анонимен коментар, да можеш да го отхвърляш или приемаш в блога си. Но модерирането на не-анонимни коменари за мен е грубо.

От друга страна, "анонимен - бачо Иван" значи също толкова нищо, колкото и "spasunger". Бачо Иван може да значи всичко. Както и "sexyblondie" например - често зад последното се мъдри някой комплексиран хакер дебелак с мръсно подсъзнание (извинявам се за наивното обобщение).

И пак опираме до анонимността в интернет. Неизбежна, но само донякъде. Има си начини да се разбере източника на един или друг коментар (освен ако не е ползвал proxy, но не вярвам някой да си прави чак толкова труд, за да пусне една-две псувни).

И пак повтарям: никога не се взимайте твърде насериозно, било то като моралисти или като тролове. И в двата случая рискуваме да изглеждаме нелепо.
цитирай
64. kass - spasunger
02.05.2009 12:29
Не е задължително да се крият зад анонимните комплексари. И блогърите също не са си сложили трите имена и ЕГН-то, но когато си даваш мнението по някакъв въпрос, то хубаво е да се подпишеш под думите си. Всичко останало е просто безлично мнение от което можеш да се отметнеш когато си пожелаеш.
цитирай
65. boristodorov56 - - 63. spasunger- Не бива да се вземаме на сериозно - това е!
02.05.2009 12:30
Това е най-важното.
Ние сме тук - всички - за да кажем нещо.
И заради свободата на изява.
Не искам да преча на никого, но ще коментирам всеки.
Ще ме коментира всеки, стига да не ми пречи.

Благодаря!
Вашето мнение е важно и ценно!
цитирай
66. spasunger - 64.
02.05.2009 12:34
Съгласен.

Значи идеята за Анонимен - бачо Иван и Анонимен - Милейди няма много смисъл ;-)

Днес ще се подпиша като бачо Иван, утре като бачо Петко и т.н... Схващаш ми мисълта.
цитирай
67. spasunger - Борис,
02.05.2009 12:35
Нека на "ти". Не е знак за науважение, а близост. След като обменихме толкова съкровени мнения, мисля вече заслужаваме малко повече фамилиарност :-D
цитирай
68. sramejlivetsa - Добре момчета и момичета, така до ...
02.05.2009 12:42
Добре момчета и момичета, така до никъде няма да стигнете. Ей сега ще ви обясня как стоят нещата според моето скромно мнение...С риск да се повторя ще кажа, че анонимност трябва ДА ИМА, макар и в определени граници. В противен случай този блог ще заприлича на сайт за запознанства!!!
цитирай
69. boristodorov56 - - до - 68. sramejlivetsa
02.05.2009 12:45
Така е.
Мисля, че това искат всички.
цитирай
70. boristodorov56 - - до - 67. spasunger
02.05.2009 12:46
Вече ще е естествено.
цитирай
71. tishinaaa - Ей, дочаках
02.05.2009 15:32
"В противен случай този блог ще заприлича на сайт за запознанства!!! "

Тук е храм на духовноста. За какво й, на духовност, плът и имена?
цитирай
72. boristodorov56 - Всеки е свободен да се изявявя, както му харесва
02.05.2009 15:43
Стига да не пречи,
с условие - да не му пречат.
цитирай
73. tishinaaa - Значи се отказваш от тезата си тук?
02.05.2009 15:53
Правилно съм разбрала? Приемаш анонимност, но си против човешки пороци като цинизм, арогантност, агресия.
Готов ли си за кръста? Отивам за пирони :))))
цитирай
74. boristodorov56 - А не, чак месия не съм. Не приемам ...
02.05.2009 16:03
А не, чак месия не съм.

Не приемам циничната и арогантна анонимност
и унижаването на опонента в "ефир".

Ясно е, че анонимността може да има много форми,
чалъми и похвати.

Дори ти не би могла да знаеш снимчицата моя ли е,
профила също, за името да не говорим.

Темата е необятна.
Като свободата в сайта!

цитирай
75. spasunger - :-)
02.05.2009 18:02
Интересно, как поставяш проза в стихотворна форма, без да е стих ;-)
цитирай
76. boristodorov56 - Това си е начин на писане.
02.05.2009 20:22
Така съм си култивирал инстинкта.
Не е поезия - определено.
Нито дори опит.
По пластично
и скорострелно показвам мисълта си.

Как изглежда отстрани?

Мислиш, че е недопустимо?

Въпрос на навик.
цитирай
77. spasunger - Е, чак пък недопустимо
02.05.2009 20:45
Хайде сега, да не прекаляваме :-)

Просто ми е любопитно.
цитирай
78. tishinaaa - boristodorov56 - А не, чак месия не съм.
02.05.2009 22:14
Ей, голямо самочувствие имаш. За месия не те глася, чакам да покажеш силата си.
цитирай
79. boristodorov56 - Да - изсилил съм се доста.
03.05.2009 01:19
Борбите свършиха.

Ако ти харесва удари гонга!

Свободата е неприятно заточение.
цитирай
80. анонимен - @5 джгатер
03.05.2009 11:28
А какво е възражението ти *по същество* към коментара ми? Или само факта, че съм клониниг, те притеснява предостатъчно? Смешко :D
цитирай
81. djgator - пънчо
04.05.2009 15:20
Вие сте беззъби псета- ето един пример:
http://tlnet.blog.bg/zabavlenie/2009/05/04/mirogankov-didjeigator-balke-i-tn.330256
цитирай
82. nkf - Борисе, напълно споделям вижда...
05.05.2009 15:08
Борисе,напълно споделям виждането ти за анонимковците подвизаващи се тук-там из блог.бг.
Анонимността-проявление на сивия дребен,скучен,заядлив,но страхлив пролетарий.
Това е.
цитирай
83. boristodorov56 - до - 82. nkf
06.05.2009 19:25
Неосъзнати активирани и отрицателно мотивирани лумпени, но в интерес на истината - има и нормално афиширащи се.
цитирай
84. boristodorov56 - В Microsoft са уверени, че без строг ...
07.05.2009 07:51
"В Microsoft са уверени, че без строг контрол в интернет, компанията няма да бъде в състояние да се развива успешно. Анонимността в интернет трябва да остане в миналото, твърдят експерти на софтуерния гигант по проблемите на сигурността.

Така, според Scott Charney, вицепрезидент и ръководител на отдела за сигурност на Microsoft, за да се поддържа темп на ръста, интернет трябва да стане по-защитен. Анонимността с нищо не допринася за развитието на едно интернет общество, а то е група от мислещи индивиди и не би трябвало да е безлично или анонимно.

„Анонимността и липсата на всякакъв контрол в мрежата трябва да остане в миналото. Поради факта, че интернет не се наблюдава и действията на потребителите са неузнаваеми, киберпространството все по активно се наводнява от престъпници. Днес, твърде много потребители, дори не знаят какъв софтуер се използва на компютрите им. При тия условия злоумишлениците без никакви затруднения ще заразят техните системи”, казва Scott Charney.

Microsoft не еднократно заявява, че тяхната компания като водещ доставчик на софтуер е постоянно изложена на разнообразни атаки. Киберпрестъпниците намират множество уязвимости в такива продукти, като Office или Internet Explorer.

"За отказ от анонимността в мрежата, ние говорихме още миналата година. Сега се стремим да привлечем други компании, и заедно с правоохранителните органи да решим този много сериозен проблем.", каза Doug Leland, ръководител на подразделение Identity and Security Business Group на Microsoft."
http://bg-download.info/news.php
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8117815
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590