Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2009 15:20 - На 9 май 1945 год - завърши първия етап от втората световна война
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 4517 Коментари: 21 Гласове:
2

Последна промяна: 08.05.2009 20:56


image
ТЕНЬ  ПОБЕДЫ *

    На Адолф Сталин и Йосиф Хитлер


Червени знамена -
с пречупен кръст и със звезда.
Триумф на волята дрогирана тълпа. 

 Гъкнеш ли  - отсичат твоята глава.   Расови очи - висши стъкълца.
Маршове кънтят - токове във строй.
Вилнее кръст - пречупен във звезда.
Дрогира волята триумфираща тълпа.
                   ...................................
                          08.05. 2 009


* СЯНКАТА НА ПОБЕДАТА


   Моята трактовка на въпроса за Втората Световна война  -  разпалена
в братско съдружие от Хитлер и Сталин - против света.
   След   9 май 1 945 год. - започна студената фаза на втората световна война - завършила с падането на Берлинската стена и катастрофата на съветския комунизъм.




Тагове:   хитлер,   сталин,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Аз съм гений, те се смяха, охолни, ...
08.05.2009 17:54
Аз съм гений, те се смяха,
охолни, сити и богати.
Клоун, грешка на съдбата,
удобна маша за тях.

Аз съм гений, те се смяха,
в мене виждаха театър.
А пречупения кръст на сатаната,
от римската империя го взех.

Главите им замаях и дрогирах,
в строй брилянт, с вдигната ръка.
В марш от факли, цели нощи,
червени знамена за мен се вяха.

Дрогирах ги и мой бяха,
под моя мисъл, програмиран ред.
Без разум те по мен вървяха,
ХАЙЛ,ХАЙЛ, с очи безумни вред.

Крещяха, озверени в тълпа,
с арийска свещенна плът.
За мен убиваха и мряха
а душата им бе в моя власт.

Аз съм гений, сатрап и сатана,
а те жалка, дрогирана тълпа.
Без съмнение, без разум, без вина,
в ада под строй заминаха така.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. yuliya2006 - Триумф на волята - ЛЕНИ РИФЕНЩАЛ A+ ...
08.05.2009 17:55
Триумф на волята - ЛЕНИ РИФЕНЩАЛ A+ A- Написана на : 2009-05-07 20:17:47




Триумф на волята, дрогирана тълпа,

кънтят токове, марш в строй.

Факли горят, клади от ад,

магия кат лава, тълпите залива.





Триумф на волята, дрогирана тълпа,

без радост, без страх вървят.

Очите стъклени, висша раса,

магия душата обладала е.





Триумф на волята, дрогирана тълпа,

пред очите, римски древен свят.

- Хайл, хайл, червени знамена,

дявола превзел е таз дуща.





А тя великата, командва със замах,

извайва мит, могъщ ред.

Триумф на волята, време жестоко,

вилнее бяс в пречупен кръст.




07.12.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ



скъп подарък от demidiin

http://www.vbox7.com/play:e415d466



руски сайт

http://www.playcast.ru/?module=view&card=752640

цитирай
3. boristodorov56 - Най-после някой да коментира
08.05.2009 17:59
ОК.

Вариации по темата - без претенции.

Кажи и още нещо.
цитирай
4. yuliya2006 - Понякога в стихове описвам своето ...
08.05.2009 18:21
Понякога в стихове описвам своето виждане на този бич и виждам дрогирането, манипулация на милиони...
Страшно е че това може да се ползва...а дали днес това не се прилага...
БЛАГОДАРЯ ЗА ТЕМАТА...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. haralanov - Здравей!
08.05.2009 19:23
Вече толкова години,не мога да разбера,не го проумявам,не намирам никакъв смислен отговор,кое е това нещо до такава степен способно да зомбира хората,че те да не могат да мислят.Да желаят немислимото и абсурдното.Да обичат чудовищното!
цитирай
6. boristodorov56 - до - 4. yuliya2006 - И още как!
08.05.2009 19:25
Практикува се под най-различни форми.
Навсякъде, във всички области на живота.
цитирай
7. boristodorov56 - до - 5. haralanov
08.05.2009 19:32
Стокхолмския синдром.
А може и друго да е - някакъв атавистичен инстинкт - да бъдеш безмозъчен овчи мазохист.
цитирай
8. miralyub - Не знам за вас, но 9 май за мен е Ден на ...
08.05.2009 20:39
Не знам за вас, но 9 май за мен е Ден на Европа.
цитирай
9. boristodorov56 - Колко хора го знаят,
08.05.2009 21:01
а нашето "проевропейско" правителство пали свещи
пред Альоша. В стремежа си да омаловажат фактора
Европа - те принизяват участието ни в ЕС до пладнешки
обир, което ни дискредитира в очите на цялата общност.

Европа - да!

Но щом няма едини и поркане - къф празник е!
цитирай
10. kasnaprolet9999 - Може би не случайно този светъл ден е
09.05.2009 15:56
обявен за празник на Европа, дано никога не се повтори този ад на земята.На този ден Европа си е отдъхнала от фашистите, но не е знаела каво е чака занапред със сталинистите. И фашизма и сталинизма са антихуманни идеологии, независимо че се противопоставят една на друга. Жуков е извел войната до победен край над фашизма, а не сталинистите, даже въпреки тях.
цитирай
11. nkf - Този "празник" няма ...
09.05.2009 18:30
Този "празник" няма такава двуизмерност,както сега се празнува.Тази дата има само една и единствена същност.На тази дата Европа беше смазана от неевропейски и враждебни й сили.Като по-голямата част на Стария континент беше окупирана от най-уродливата и античовешка форма на квазидържавен терор.
Да не забравяме и "заслугите" на англо-американците за съветската окупация на Европа.Както и за помощта, без която ссср нямаш еда оцелее.Също не бива да се забравя основната роля и главна вина на Великобритания за избухването на втората световна война, и подлата и нелоялна роля на Япония във въвличането на САЩ във войната, и напрактика предрешаването на конфликта по този начин.
Трагична дата и в никакъв случай не е празник.
цитирай
12. boristodorov56 - - 11. nkf - Абсолюнто правилно е разсъждението
10.05.2009 11:42
За Великобритания - великата Британия, чрез Чърчил - си върна на България, за унижението на Добро поле и , че България не проля кръв/без да има интерес за това/ за да я спаси от унизителното военно поражение в Галиполи - затова през 1944 год. - даде ни на Сталин за наказание.
цитирай
13. nkf - Във Великобритания е имало два о...
10.05.2009 13:00
Във Великобритания е имало два обществено-политически кръга,които са били на различно становище относно ролята на Обединеното кралство в запозналия конфликт.
Първият кръг е за абсолютното въвличане на Англия във войната,смачкването на Германия и подчинението на Континента на Лондон.Този кръг е абсолютно лялен на Сталин и СССР и подстрекава постоянно правителствата на създадените след първата световна война държави,политически обвързани с Антантата и в частност с Лондон.Такива са правителствата и политическите елити на Югославия,Чехословакия,Полша ...
Изразител на този полити-обществен кръг става Уинстън Чърчил,една далеч не безспорна фигура дори сред англичаните.
Втората група са хората нежелаещи повторна война в Европа и в света,начело с крал Едуард, голяма част от аристокрацията , както и предхождащият Чърчил на премиерското кресло-Чембърлейн.
Крал Едуард обаче е отстранен, като му пробутват мис Симпсън.Той за съжаление не се оказва на онази политическа, и нравствена висота , на която е трябвало да бъде,но както е казвал самият Хитлер :" Понякога под царската корона се ражда глупак".Срещу Чембърлейн е организиран истеричен вестникарски и медиен натиск, като хулите нападките срещу него стават наистина грозни.
цитирай
14. boristodorov56 - - до - 10. kasnaprolet9999
10.05.2009 13:46
Ще ми позволите да не се съглася с за тезата, която се опитвате да прокарате - Жуков или Сталин.
Няма такава алтернатива!
Моля да извините нахалството да си позволявам да препоръчам да прочетете няколкото от книгите на един бивш съветски чекист - Виктор Суворов.
Там всичко е ДОКАЗАНО - черно на бяло.
Сталинизма е също понятие. То е измислено за да оправдае съветския комунизъм за разпалването на Втората световна война, какта и българския слугинаж.
Не смятах, че половин век след 1945 година ще се налага да опонирам и да даказвам - безспорни и отдавна доказани неща.
С поздрав!
цитирай
15. tili - Вече не мога
10.05.2009 14:02
нищо да чета по този въпрос! Просто ще чакам да минат и останалите 20 години от похода през пустинята. Останалите живи да му мислят!
цитирай
16. boristodorov56 - до - 15. tili
10.05.2009 14:11
През следващите двайсет години, ако чакаме да разберем нещо - ще изчезнем всички българи.
И ние.
И България!
Истината е умряла преди нас, ако не я знаем.
цитирай
17. kasnaprolet9999 - До колкото ми е известно
11.05.2009 10:18
Германците са тези, които нападат СССР, въпреки сключено примирие между тези две страни, не смятах че половин век след този случай трябва да доказвам, че не съветския комунизъм е разпалил Втората световна война. Навремето съм чела доста за това, че Сталин е бил едно пиянде и ако не е бил професионализма на Жуков, просто нямаше сега да си говорим и за Сталин. Съгласна съм, че сталинизма е едно изкуствено въведено понятие, но не за целта за която пишете. Тази тема сталинизъм, фашизъм, ленинизъм ми е крайно неприятна още от времето когато бях студентка във ВМЕИ, професорите от тази катедра получаваха сърдечни пристъпи, само като им се появявах в канцелариите им, бях групов отговорник и ми се налагаше да защитавам интересите на хората си, а тези господа се държаха като богопомазани.
Та предпочитам да си говорим за други неща, беля си хванах онзи ден, че написах последния си постинг, идеята ми бе съвсем друга, но не ме разбраха, някои мъже са доста нахъсени и не могат да видят положителното в развръзката на един конфликт, породен между две античовешки идеологии.
цитирай
18. nkf - Развръзката от конфликта не е никак ...
11.05.2009 12:33
Развръзката от конфликта не е никак положителна,ако съдим по последиците,което би била и най-вярната оценка.
Германия е принудена да нахлуе в сесесере,защото другаря сталин се е готвел за инвазия в Европа.През периода 1939-41 г. Германия изобщо не е готова за война,а във военно отношение е едно джудже в сравнение със съседите си(изключвам Полша).
цитирай
19. vmitkov - Босилкова,
13.05.2009 19:32
Тия дни, по повод на 9 май, гледах един филм по ВТК за германското нашествие в СССР от 22 юни 1941 г. до 6 декември 1941 г. когато любимият ти Жуков започва контраофанзива с помощта на 40 дивизии, чакащи в Сибир японско нападение. Нали не мислиш, че Жуков сам ще прехвърли 40 дивизии по жепето (това са 400 000 души активни бойци плюс помощен персонал като готвачи и техническа поддръжка, плюс съответната бойна техника, ГСМ, муниции и друго снаряжение) без помощта и одобрението на Сталин. Все пак по това време Сталин е върховен главнокомандващ на въоръжените сили на СССР плюс Генерален секретар на КПСС, а Жуков само ръководи отбраната на Ленинград.

Та в този филм ме впечатлиха следните данни:

В първите 2 (ДВА) дена от нападението на Вермахта са унищожени 2000 (ДВЕ ХИЛЯДИ) съветски самолета. Имай пред вид, че по онова време 2000 самолета са били огромна бойна мощ - едва ли цяла Германия е разполагала едновременно с 2000 самолета по това време. Как мислиш е станало това като се има пред вид, че германците са напредвали къде с бой, къде без бой средно по 30-50 километра на ден?

Това ще рече, че, първо, самолетите са се намирали близо до границата (тоест в рамките на тия 60-100 км), и второ, тези самолети не са летели, за да се бият, а са унищожени на летищата. Тук трябва да отбележа, че Сталин не е строил специални летища за 2000 самолета, а това са били полеви летища, тоест достатъчно големи и равни поляни, на каквито е богата Великата руска равнина.

Ако можеш да мислиш самостоятелно, а не само да репродуцираш чужди внушения, би трябвало да можеш сама да отговориш на следния въпрос:

Защо на тогавашната граница между Германия и СССР Сталин е държал като минимум 2000 самолета, ако не се е готвел за нападение?

Хитлер е знаел това и правилно е решил, че единственият начин да спре Сталиновата инвазия е като нанесе изпреварващ и изненадващ удар. Не е бил сигурен, че ще победи, но не е имал избор. На практика в крайна сметка Хитлер е пожертвал германския народ, за да защити Европа от комунизма, но освен, че не е бил готов за продължителна война, а само за блицкриг, той е допуснал твърде много грешки, а и не е получил никаква подкрепа от никъде, защото Западът го е възприемал за враг поради това, че Хитлер вече е завладял почти цяла Европа. Но Хитлер е направил за "добрата" стара Европа това цивилизационно постижение, което са направили българите, за да предпазят същата тази Европа от османлиите през средните векове.

Ако прочетеш книгите на Виктор Суворов, ще разбереш много неща - първото е, че този човек има пипе в главата си още от малък и знае как да го ползва, второто е, че Суворов е честен човек, и трето, като следствие от целия му живот, всичко, което пише е ЛОГИЧЕСКА истина. Когато го четеш дори не е нужно да му вярваш сляпо както си го правила до сега - достатъчно е ДА МИСЛИШ със собственото си пипе.

Четвъртото, и може би най-важното, което ще разбереш от книгите на Виктор Суворов, е, че Сталин се е готвел да завладее ЦЯЛА Европа в изпълнение на Марксовата теория за световната революция. За целта той е наложил жестоки репресии над цял един народ - и то изключително добронамерен и търпелив народ какъвто е руският - само за да може да направи индустриализация, но не с цел самият народ да живее по-добре (защото по онова време Русия е закъсняла изключително много с индустриализацията си), а само и единствено за да създаде най-могъщата военна индустрия и на нейна база - най-могъщата военна машина.

От книгите на Суворов би могла да разбереш още, че самият Сталин е бил изключителен лидер и ръководител за разлика от Хитлер. Ще разбереш СЪЩЕСТВЕНИТЕ разлики между тях двамата и чак тогава може би ще осъзнаеш защо всъщност след Сталин СССР вече не е същият.

На практика СССР е в непрекъснат възход по времето на Сталин, дори и по време на войната и въпреки нея, после по Хрушчово време СССР се движи по инерция поради голямата скорост, която е набрал при Сталин. С Брежнев СССР тръгва към упадък, а Горбачов слага точката на една измислена империя на злото.

Въпреки многото злини, в СССР имаше и хубави неща, но според моята оценка те бяха по-малко от лошите неща. Но това вече е друга тема.

Босилкова,

Не си права и в това да твърдиш, че СССР не е разпалил Втората световна война.

Истината е, че Сталин е един от ГЛАВНИТЕ виновници, но не е единственият, който е имал интерес от една голяма война.

Ако прочетеш ционистките протоколи и от тяхна гледна точка се замислиш над големите събития в световната история още от Христос насам, може би ще разбереш, че в основата на всички войни и революции стоят ционистите. Не случайно Хитлер е искал да изсели евреите в Мадагаскар, но той не е осъзнавал, че виновни за всички злини в човешката история не са обикновените евреи, а ЦИОНИСТИТЕ.

Примери колкото щеш. Тук ще спомена само, че Опел е 80% собственост на Дженеръл Мотърс от 1928 година, а от 1933 или 34 година е на 100% собственост на GM. Ако си спомниш кинокадрите от времето на Втората световна война, ще видиш, че Вермахтът ползва камиони и леки коли на Опел, а армията на САЩ - камиони Студебейкър и джипове на Jeep - и двете собственост и произвеждани от GM.

Сега сещаш ли се кой има полза от отварянето на една голяма война в Европа? Ако пък се разровиш кой държи най-много акции в GM по онова време, не се изненадвай, ако това се окажат големи еврейски фамилии или техни банки!
цитирай
20. kasnaprolet9999 - vmitkov
14.05.2009 12:45
не не мисля, че Жуков сам се е справил с това, той винаги е имал подкрепата на Сталин. За Жуков съм чела, че е бил голям стратег с богат военен опит, което е допринесло в много голяма степен за успешния обрат на тази война. Знам също, че и Сталин е прочиствал армията си от всички еврейски офицери и висши служители, което е довело до отслабване на армията му, в този смисъл Сталин се е справил по-добре с ционистите, които са били на възлови позиции, след болшевишката революция, която също е била подпалена от ционистите. Известно ми е, че те и сега дърпат конците на световната политика и не
ми се вярва Обама да се справи с тях.
Така си мислех, че някой ден ще обявят Хитлер и за герой, но мислех че това ще стане в по-далечно бъдеще, а сега виждам, че това е основното във вашият коментар, с което позволете да не се съглася. Не одобрявам начина на действие на Хитлер, мисля също чме той е психично-болен и неустойчив човек. Тези концентрационни лагери и хилядите изгорени обикновенни евреи и военопленици са античовешки и антихуманни действия, плод на болен мозък. Не че Сталин не е правел същото със своите врагове, аз и неговите действия в тази насока не одобрявам, но ако трябва да избирам между двама психопати кой е имал по-нормални действия, то това е Сталин и също така мисля, че му е повлияло неговото обкръжение от по-мислещи хора. Тези около Хитлер са изпълнявали безприкословно неговите заповеди-германска дисциплина, има я и сега.
Благодаря ви, че толкова време ми отделихте, това бе приятна изненада за мен, не съм свикнала да ми обръщат толкова внимание и не твърдя, че съм капацитет в тази област, просто изразих някакво мнение, ще прочета книжките на Суворов, чувала съм за него.
цитирай
21. boristodorov56 - 20. kasnaprolet9999 - три месеца по-късно
07.08.2009 08:59
В дълбока заблуда си, че Жуков е нещо повече от един съветски фатмак, за когото е все едно колко воиници ще похарчи - 5, 1 000 или 3 000 000.
За съветските военноначалници чавешката маса е само средство и то абсолюнто безплатно във войната и в мира.
Пак го потвърждавам - книгите на Виктор Суворов ще отрезвят представата ти за Германо-съветската война през Световния конфликт.
Тя ще ти обясни причините, подбудителите и извършителите на това престъпление.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8111295
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589