Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2009 21:22 - НОВАТА ИКОНОМИЧЕСКА ПРОГРАМА НА СТАНИШЕВ - ПОДАРЪК ОТ МЕН С ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ - ДА СПЕЧЕЛИ ИЗБОРИТЕ!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 2162 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 05.01.2010 23:12



     Обявиха, че е взето решение да
бъдат намалени заплатите на министрите с 15 % процента заради
финансовата криза и за измиване на
очите на хората, както се казва, преди изборите.
   Аз нещо не доразбрах - причината за кризата са тези 15% или празната хазна на държавата ще се напълни от тези 15 %.
   Както и да е - да го отдадем на
на ниската ми интелигентност,   както би се изразил министъра интелектуалец и икономически дървен философ - Петьо Димитров.
   Вдъхновен от високо патриотичното решение и развълнуван от безкрайната жертвоготовност на тези  добродетелни страдалци - реших да предложа и аз едно семпло решение в допълнение на алтруистичния подем на правителството пред уволнение.
   За какво става въпрос?
   Ами предлагам на министрите да намалят кражбите си с по 10% което  според скромното ми мнение на потерпевш - автоматично ще доведе до увеличаване на брутния вътрешен продукт минимум с 15 % и ще се сложи край на кризата натресена ни от безнравствените американски финансови акули/справка Т.Живков/. Ако към патриотичния подем на министрите се присъединят и депутатите и ЦК-то на комунистите - китайското икономическо чудо ще бъде истинска нескопосана пародия.
  
Тази стъпка ще гарантира на министъра на парите, и този на  икономиката  неизбежна Нобелова награда за принос към историята и икономиката.

    Долната картинка показва нагледно изгодите и ползите, които ще сполетят всеки средностатистически българин.


image
































Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - не, бе - тея 15 % са намаление на ко...
04.06.2009 21:30
не, бе - тея 15 % са намаление на комисионните, които вземат незаконно над заплатите ...
цитирай
2. boristodorov56 - Е - това обяснява нещата.
04.06.2009 21:33
Сега съм наясно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8084879
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589