Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 22:20 - "... И ПЕВЦИ ПЕСНИ ЗА НЕГО ПЕЯТ"!..
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 2118 Коментари: 8 Гласове:
1

Последна промяна: 08.06.2009 22:36


Получих този клип по електронната поща от мой приятел от Италия.

Не познавам изпълнителя,
но се надявам да не пее за Гоце,
щото както ми пише подателя -
ще го последвам и ще се гръмна, и аз.
............
.........
.....
..
.

Това беше първоначалната ми реакция,
дори и не догледах клипа след първите думи -
веднага го публикувах -
но при повторния прочит се оказа,
че подтекста е ироничен.

Уф, отдъхнах си!





Тагове:   Гоце,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lado - агитирай някого другиго
08.06.2009 23:26
агитирай някого другиго
цитирай
2. 777 - Странно е как ви изпива мозъците една неморална мижитурка.
08.06.2009 23:52
58. 777 - КЪМ boristodorov56
23:34
Аз съм честен човек, чийто морал изключва подкрепата на кражбата на интелектуална собственост.

А ти си клакьор № 2 от клоаката на плагиатите ли?
цитирай
3. boristodorov56 - до - 1. lado
09.06.2009 07:07
Няма - реакцията ти е достатъчна.
Разбирам за какво говориш.
цитирай
4. boristodorov56 - до - 2. 777
09.06.2009 07:30
Бъди коректен - това е поста с моя коментар:


54. boristodorov56 - Ти сталинист ли си?
08.06 23:19 51. 777 - ПЛЕВЕЛИТЕ
23:05 ВЪН!52. 777 - КРАДЛИТЕ
23:07 ВЪН!53. 777 - ЛУМПЕНИТЕ!
23:09 ВЪН!

От каква позиция раздаваш присъди,
сочиш с пръст, даваш оценки.

Академичната мисъл - сега не е 47 година -
сепни се малко - човече!
Ти участваш ли в този прословут "конкурс"?

Всичко това звучи много "дъбилно"!

........................................................................................


57. 777 - КЪМ boristodorov56
08.06 23:34 Аз съм честен човек, чийто морал изключва подкрепата на кражбата на интелектуална собственост.

А ти си клакьор № 2 от клоаката на плагиатите ли?


......................................................................................


Нека не се хвалим за нещо, което тук нито ти,
нито аз - можем тук да докажем.

Виждаш - аз съм с името и личността си.
Ти си никой - 777 .
- в Пловдив седмиците ги изтребиха. Бяха мутри.
Когато си никой си -
си свободен да раздаваш квалификации и да пишеш, пишеш,
пишеш,
пишеш
и т.н. да спамиярстваш дотолкова,
че дори и да си прав минаваш границата на реално поносимото.

Затова те попитах - ти сталинист ли си?
Не съди - за да не бъдеш съден.
Бъди малко поне християнин.

Онова което пишеш може и да е вярно,
може и да не е,
доказателства не си дал никаде.
Тук показваш само личната си емоция -
в резонанс с личното си ехо - валсадор.

Кагота настоях да престанеш
с личното заяждане,
защото си е лично заяждане с това Клеопатра -
не значи, че съм клакьор.
Просто премина границата на добрия тон.

Не многото приказки ще предизвикат съчувствие,
а правилната позиция,
честното отношение -
без излишни внушения. Хората сами ще преценят.

Остави свободата свободна -
нека всеки да решава сам за себе си.

Остави клеопатра свободна -
сама да реши за себе си как да постъпва.

Остави хората свободни сами да решат за себе си!





Не съм клакьор на никой - освен на себе си.


Не съсипвайте една добра идея!

И това го правиш само за да задоволиш собственото си его
или егото някого,
на комуто си клакьор/тук те плагиатствам/.
Опитвам се да не те обиждам лично,
но тава,
което правиш е доста ограничено като мислене и поведение
и различно от показа, който афишираш за себе си.

Бъди жив и щастлив!
цитирай
5. avangardi - boristodorov56 - Този клип е правен по времето на служебното
09.06.2009 09:18
правителство на Ренета Инджова (17.10.1994-25.01.1995г), съставено по времето на президентството на д-р Желю Желев. Благодаря ти, че ни напомняш какво е било по времето на СДС. Считам, че отправката ти за Гоце т.е. на уважаемия от мен президент Георги Първанов, е неправилна. Паметта все още не ме лъже:-)))
Поздрави! Приятно настроение, много ме развесели:-))
цитирай
6. boristodorov56 - Срам ме е,
09.06.2009 17:18
че някой е горд, с Президента Гоце.
Аз съм рокаджия и на подобна песен не бих обърнал внимание дори и по време на президентстването на Петър Стоянов да е била в обръщение!
Нищо лошо и за Жельо Желев да е правена,
но днес,
сега,
в момента - Мистър президент е Гоце - по-обидна квалификация - не мога да намеря.

Този факт за доносничеството му на червеното Гестапо е не само срамен,
но и обиден за България.

Другите му грехове няма да споменавам.

Срамувай се - не се гордей!
цитирай
7. toross - Просто убийствено. Невероятна ...
11.06.2009 00:23
Просто убийствено. Невероятна находка - именно заради иронията! И си е напълно адекватен към тоци цигавско-комунистически продукт Гоце Седефчов. Браво - !!!
цитирай
8. boristodorov56 - Така си е!
11.06.2009 18:18
Голям срам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8085113
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589