Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2009 22:57 - ЗА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИТЕ!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 25788 Коментари: 120 Гласове:
21

Последна промяна: 25.09.2010 17:35


     Реших да не реагирам емоционално и импулсивно.
     Дори няма да се обръщам към:                 модератори, администратори, калкулатори,
оператори и прочие технически лица от обслужването на blog.bg,  с призиви за проява на гражданска съвест,  с  разбирането,  че няма да поставят хляба си на високо и да угаждат на такива като нас.

     Публикувам един постинг  пействан от blog.bg.

     Обещавам, че ще го публикувам по 5 пъти на ден  докато блога, в който е публикувана тази нарочна и целенасочена обида към българския народ - не бъде премахнат!

     Искам да знам има ли българи в blog.bg.


     Ето въпросната мърсотия - порадвайте се:

           



  
23.07 09:20 - Блгарија-КЕНЕФ ЕУропеиски

                                 Блгарите во ЕУропа
  Отсекогаш биле и ќе си останат лижачи коњоопашести.
  Во комунизмот само Руски задници лижеа,сега на цела ЕУропа.
  Татаро-блгарскиот
ген нема да им загине.
   Всички си се педери и
мрсници.

.............................................................................
Блога беше изтрит.


..............................................................................



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Боре,
09.08.2009 23:01
това е възмутително!!! Тоя блог трябва да бъде изтрит!!!
цитирай
2. nessa - И
09.08.2009 23:02
защо даваш гласност на такава простотия?
цитирай
3. boristodorov56 - 1. krotalka
09.08.2009 23:04
Благодаря за подкрепата!
цитирай
4. boristodorov56 - 2. nessa - Блогът и постинга са факт!
09.08.2009 23:06
Да заравяме гравите в пясъка ли?

Вместо да чешем егото си с глупости и пилеем енергия за щяло и нещяло - да направим нещо рационално и неотложно като действие!
цитирай
5. miralyub - четох тези неща в този антибълга...
09.08.2009 23:07
четох тези неща в този антибългарски блог.отвратително и недопустимо!!!!
добре е, че реагираш, Боре, и аз мислех да го правя.
цитирай
6. priqtel12 - Здравей, подкрепям те напълно!!!
09.08.2009 23:07
Възмутително е , наистина!
цитирай
7. boristodorov56 - 5. miralyub - Благодаря за подкрепата!
09.08.2009 23:08
Вижте само какво е публикувал тази вечер.
цитирай
8. boristodorov56 - 6. priqtel12 - Благодарности!
09.08.2009 23:09
Атакувайте го в коментарите при него!
Нека не се чувства пренебрегнат.
цитирай
9. djgator - боре
09.08.2009 23:14
до обяд утре- няма да го има!!!!!
цитирай
10. boristodorov56 - 9. djgator - Дано си прав!
09.08.2009 23:19
Но той е насрал доста постинги - що го не махат?
Спят ли?
Тебе те държаха в ареста три месеца!

Колко още хора малтретират в блога,
а за това си мълчат?

цитирай
11. boristodorov56 - 11. ploudinperper
09.08.2009 23:39
И местния клон даде своя принос - нека не забравяме!
цитирай
12. анонимен - e verno lijim zadnici, ne e li, i se ...
09.08.2009 23:52
e verno lijim zadnici, ne e li , i se delim na partii koi ot koi po golem balgarin patriot e. Predi lizaxme na bratiata slaveni sega na evro KATOLICITE deto ni 6ibat ,ma i texnia saiuz 6a razvalim.
цитирай
13. анонимен - E PA VERNO E
09.08.2009 23:54
E PA VERNO E
цитирай
14. realna - кой каквото иска да приказва за нас , не можем да ги спрем
09.08.2009 23:56
Вярно дразни ,но нищо друго освен убий глупака с мълчание ....и това ще му е много .....



http://www.vbox7.com/play:84c5f588
цитирай
15. boristodorov56 - 13. анонимен - Ти може и да си лизал,
10.08.2009 00:18
но явно не си българин, затова ти е простено!

Онези дето лижеха задници - те не са българи - тях ги е правил Ленин и ги е раждала Роза Люксембург.
Те нямат нищо общо с българския народ.
цитирай
16. boristodorov56 - 14. анонимен - ако беше българин - нямаше да си анонимен.
10.08.2009 00:20
Такива като тебе се лизачи и лапачи!
цитирай
17. boristodorov56 - 15. realna - Да ни стъпват по главите и да мълчим!
10.08.2009 00:22
В такъв филм - не съм участвувал.
Който иска да мълчи - нека съучаствува!

А не съм от малчаливците - ще крещя - белким чуят повече българи!
цитирай
18. анонимен - bor!
10.08.2009 00:36
Изтриване ,не само от лицето на блога трябва .
цитирай
19. анонимен - Напълно подкрепям протеста Ви!
10.08.2009 00:39
Възмутително е да търпим такова обидно, презрително и шовинистко поведение навсякъде в интернет пространството! Нека се вихрят в неграмотността си и в първобитното си състояние в Македония - която е българска!
цитирай
20. tota - Боре,
10.08.2009 00:39
подкрелям те! Само не мога да си представя, ако отнякъде гледат онези млади хора загубили най-ценното - живота си за освобождението на българите от Македония!! И видят какво става сега?? В гроба ще се обърнат!! Прости им господи те не знаят каква я вършат!!
Към модераторите - да се изтрие този блог на т. н. Ефо!!
цитирай
21. dorichela - Как може да се позволява такова нещо ...
10.08.2009 00:40
Как може да се позволява такова нещо да съществува!?
цитирай
22. kobata - наполовина е вярно, наполовина - ...
10.08.2009 00:41
наполовина е вярно, наполовина - горе-долу! Ама се отнася за Другарите и Господата! Обикновените честни българи не заслужават такова отношение!
цитирай
23. анонимен - Az ne ti govora za Lenin a za na6ta ...
10.08.2009 00:44
Az ne ti govora za Lenin a za na6ta narodopsixologia .A ti mai si bolen ,pregledai se na psixiatar. Niamam blog za6toto ne mi e neobxodimo ,niamam takava potrbnost,imam si dostata4no seriozna rabota za da se pluia vatre s takiva kat teb. izviniavai 4e ti pisax i vleznax v bloga ti ,no mai ima i drugi kato teb.Vse pak psixoanalitik moje i da ti pomogne
цитирай
24. boristodorov56 - 21. harvi
10.08.2009 00:45
Благодаря!
цитирай
25. boristodorov56 - 20. анонимен - благодаря за подкрепата.
10.08.2009 00:46
Бог отрежда всекиму според делата му - да оставим той да го съди!
цитирай
26. boristodorov56 - 22. tota - някои неща не се нуждаят от доказване дори.
10.08.2009 00:48
Благодаря!
цитирай
27. boristodorov56 - 23. dorichela - Няма до го търпим - естествено!
10.08.2009 00:49
Сама виждаш - съществува.
цитирай
28. boristodorov56 - 24. kobata
10.08.2009 00:50
Благодаря!
цитирай
29. djgator - боре
10.08.2009 00:53
и утре е ден... ще го притесним..
цитирай
30. boristodorov56 - 25. анонимен - безличнико,
10.08.2009 00:53
заради такива като тебе - безродници - сме стояли под чужди хомоти!
Хич не ми пука кой си, какъв си и откъде си.
По-добре върви по дяволите - безродник червен!
цитирай
31. boristodorov56 - 31. djgator - няма място тук.
10.08.2009 00:55
Да пише в някой сръбски или руски сайт!
цитирай
32. boristodorov56 - 34. kobata - най-отдолу на постинга съм сложил линка към него
10.08.2009 00:58
Най- отдолу.
цитирай
33. kobata - да да, видях го. . . ако знае какво му ...
10.08.2009 01:01
да да, видях го... ако знае какво му подготвям...
цитирай
34. анонимен - бъдете спокоен
10.08.2009 01:02
бъдете спокоен, вече модераторите са уведомени
цитирай
35. boristodorov56 - 35. kobata
10.08.2009 01:05
Почерпката е от мен!
цитирай
36. boristodorov56 - 36. анонимен
10.08.2009 01:06
Да се надяваме, че ще и действат, както се очаква!
цитирай
37. malkiatprintz - Хех. . . Не знам защо, но нещо ме съ...
10.08.2009 01:37
Хех... Не знам защо, но нещо ме съмнява, че написалият този постинг е от Македония. Във всеки случай ако е така, да не забравя, че ако не им бяхме пратили старите си танкове, сега щеше да пее албанския химн с цяло гърло, та ушите му щяха да пукат :)
цитирай
38. boristodorov56 - 39. malkiatprintz - прав си!
10.08.2009 01:45
Благодаря за коментара.
цитирай
39. blabla - Копие от коментара ми там
10.08.2009 02:05
Моля, не трийте този блог! Нека всички четат и знаят до каква деградация води прането на мозъци, което се провежда върху хората в Македония. Нека знаем какви съседи имаме. Триенето и криенето са техни методи, нашите цивилизовани методи са присмеха, игнорирането и поуката - в случая не са необходими аргументи и разубеждаване, тъй като и тук не виждам такива. Да покажем на бедните фанатици с изпрани мозъци какво значи цивилизация и каква е разликата между нашето общество и тяхното, замряло в антиката и идиотизма.
цитирай
40. анонимен - Това ли е демократија бе ајвани коњоопашести???
10.08.2009 02:20
Знаете ли колку сератори има како вас на нашите сајтови во Македонија,па никој не ги брише.ха
Благодарам што ми рекламираш блогот.бе дудук.
цитирай
41. thetrooper - Идиотизма
10.08.2009 02:33
няма граници
цитирай
42. yasmmina - поредния македонски малоумник
10.08.2009 04:15
Поредния македонски малумник с български паспорт,наркоманизиран елемент,наводниха София.
Да се махат,стига пък толкова толерантност!Никого не сме викали да идва да живее в България,но щом е избрал да живее тук,да спазва законите ни и да уважава страната ни!!!
цитирай
43. yasmmina - Знаете ли колку сератори има како ...
10.08.2009 04:19
effo написа:
Знаете ли колку сератори има како вас на нашите сајтови во Македонија,па никој не ги брише.ха
Благодарам што ми рекламираш блогот.бе дудук.

Абе я си върви откъдето си дошъл ,безотечественико.Цялата ви история е крадена,ни сте народ,ни сте държава!
цитирай
44. borsi - За да не са го изтрили до сега (след ...
10.08.2009 05:23
За да не са го изтрили до сега (след като ти си в препоръчани публикации), при условие, че са се трили и банвали блогове за много по-малки неща, значи или мислят като него (нямам идея какви са по народност), или искат да видят как ще реагираме и си правят експерименти колко е търпението на българите и с какво биха се примирили (нещо с което се експериментира от кой ли не от 20 години).
Бил съм в Македония, много я харесвам и знам, че при цялата възпитаност и любезност на хората в Скопие (много симпатични и любезни хора в един хубав и уреден град) ще получа ритник по задника или бан в мига когато тръгна да ги обиждам публично.
За това и смятам, че блога е преднамерен, а администраторите на сайта нарочно го държат.
Защо са решили така, вече е техно решение, но един поглед на българското законодателство поставя тях под удар, защото едно е да пропуснат без да искат подобен блог, друго е да знаят за него и да не му тряскат бан.
А, че знаят личи по това, че си в Препоръчани публикации.
Сега най-много blog.bg да отнесат някоя глоба или санкция, ако случая излезе извън блог.бг и заинтригува прокуратура, политици от националистически партии или просто МВР.
цитирай
45. boristodorov56 - 41. blabla -
10.08.2009 07:20
Направи отделен постинг по темата щом държиш толкова на коментара си. Така ще имаш възможност да кажеш повече и да го видят повече хора.
цитирай
46. boristodorov56 - 43. thetrooper
10.08.2009 07:22
Щом няма - ние ще му поставим.
цитирай
47. boristodorov56 - 44. yasmmina
10.08.2009 07:24
Този е съврзан 100% със сръбските тайни служби!
Не е задължително да е тук, това може да го пише и от
Београд.
цитирай
48. boristodorov56 - 46. borsi - има голяма доза истина казаното от теб.
10.08.2009 07:27
Дали да не се обърна към прокуратурата.

Моля някой юрист да ми обясни, надявам се не се страхува от публичност, какво може да се направи по въпроса.
цитирай
49. jivko1128 - НИЩО НОВО ПОД СЛЪНЦЕТО
10.08.2009 08:09
Знам един случей от кумшията ми, той е макидонец, избягъл в България през 1936г. Тито през 1936г. влазъл в селото им с още наколко въоръжени /партезани/, затова че от селото не събират храна за тях Тито наредил да се бесят за краката, ако някой каже ЛИ че ще даде накоя крава го сваляли и като донесе кравата си пак го бесе ли. Защо това Ви разправям, защото този който ги бесише знаете че докато не си отиде беше несминяем, но има едно че са устанали някой изродчита от Титовите, затова и те ще си отидат, но сега няма кой тях да беси, идва времето, защото те сами си слагат бримките така че оставете ги сами да си отидат и тогава македонците /българите/ ще бъдат мислещи като нас.

цитирай
50. boristodorov56 - 51. jivko1128 - Благодаря !
10.08.2009 08:38
Събро-комунизма е пряко насочен против България!
цитирай
51. kass - boristodorov56
10.08.2009 08:52
Подкрепям те Боре, едно е демокрация - друго насаждане на омраза и липса на мярка в изказванията, никой няма право да дойде в къщата ти и да те хули, а блог.бг е български портал...Дано модераторите се съзират и да изтрият въпросния блог, няма място за толерантност към нещо, което може само да подбуди омраза и скандали.
цитирай
52. cornflower - Да се изтрие!
10.08.2009 08:58
Да се изтрие!
цитирай
53. boristodorov56 - 53. kass -
10.08.2009 09:29
Благодаря - права си!
цитирай
54. boristodorov56 - 54. cornflower
10.08.2009 09:30
Благодаря!
цитирай
55. djgator - боре
10.08.2009 09:32
ГОТОВО!!!!
Няма го вече, изтрий предния коментар на анонимния, че ме дразни!!!!
цитирай
56. vanya70 - Отговора, който получих от блог.бг:
10.08.2009 09:35
Re: Моля за становище!
Блогът на въпросния блогър бе изтрит. Тъй като във вашия постинг имаше копиран част от постингите му, той също бе изтрит с цел да не се разбунват духовете за вече приключил казус. Благодарим за сигнала.

Лек ден,
Екип на Blog.bg
Изпратено: 09:30 От: blogbg


цитирай
57. boristodorov56 - Към Екипа на Блог.бл -
10.08.2009 09:42
Добре изтрихте го,
но бихте ли обяснили как става така,
че след като съм сложил модерация за коментари само от регистрирани в блога - се пръкна Анонимния #55?
цитирай
58. boristodorov56 - 55. анонимен - ще ти отговоря и ще те изтрия
10.08.2009 09:47
Ти си скопския посеричар.

Добре си се подготвил за провокацията, но защо не отговори на въпросите, които ти зададох тази нощ в блога ти.

Няма да трия каквото и да отговориш на тези въпроси.

Хайде сега да те видя - колко си чел, разбрал и имаш ли мъжка смелост да полемизираш вместо да се криеш като ебан педерас в храсти.
цитирай
59. nadezda - Ами този фанатик, с промит мозък, ...
10.08.2009 10:00
Ами този фанатик, с промит мозък ,бърка свободата със свободията!Никой няма право да сипе хули, да ни унижава като нация!Хич и не ща да му чета "доказателствата",добре,че ги изтри,но наистина и аз се питам,след като няма право на достъп,как се е промъкнал!!!
цитирай
60. анонимен - Боре,
10.08.2009 16:50
да го духат с тоя диалект.
цитирай
61. boristodorov56 - 63. parasol - Наглостта подсказва планирана провокация.
10.08.2009 16:54
И пак има нов блог тук - половин час след изчистване на първия.

Въобще нещо много засмърдя.
цитирай
62. boristodorov56 - Преди малко модеранторите изтриха от този блог и постинг - всичко свързано с историята.
10.08.2009 17:01
Вече никъде не може да се намери ника му, нито писанията му - все едно това не е било.
Изтрити са всички постинги пействали моя постинг и т.н.

Нещо става - какво?

Добре, че всичко архивирах.

цитирай
63. анонимен - Добре де, какво толкова се е случило.
10.08.2009 17:40
Не може ли да съществува мнение и такова мнение като изразеното в блога? Какъв му е проблема? Защо трябва да бъде изтрито
цитирай
64. boristodorov56 - 66. анонимен -
10.08.2009 17:44
Не разирам какво имаи предвид. Изясни се.
цитирай
65. анонимен - Човека смята,
10.08.2009 17:50
че ние българите сме лизали задника на Москва, а сега лижем задника на цяла европа. Та нима това е толкова не вярно? Смята, че българите имат татарски - ген - е това е спор на историческата наука, така че е възможно възможно да се подържат и това становище. Смята, че българите са мръсници. Ами, че това си е негово мнение, от къде на къде трябва всички да ни обичат?
цитирай
66. boristodorov56 - 68. анонимен - ти лизал ли си задника на Брежнев, а сега - лижеш ли задника на Барак Обама или на Берлускони напр.
10.08.2009 18:01
Ако това са го правели управляващата върхушка - да лъжат гъза на Брежнев - народа не го е правил! Ако имаш родители - питай ги дали са го правили и ще с убедиш, че не са.

Ако сега някой лиже гъза на Обама или Берлускони - това не е народа, а някой от управляващата върхушка и това си е техен проблем - политически, сексуален, расов и т.н. Мен не ме касае.
Ти лишеш ли гъза на Обама или Берлускони? - не се обиждай, защото аз не съм го правил и нямам намерение да го правя.

Тогава защо някой си, които и да е той - ще обижда мен, дедите, родителите ми, приятелите ми, познатите ми, комшиите ми, съгражданите ми, сънародниците ми?

Този отговор задоволява ли те?

Пиши с името и покожи лицето си, защото усещам
чужди акценти в писанията ти.
цитирай
67. анонимен - Доколкото управляващата върхушка е представител на народа
10.08.2009 18:14
то лизането на чуждите гъзове от представителите винаги е от името на представляваните. Нямам представа кой е лизал гъзове и кой не, знам със сигурност, че едно свободно общество допуска различия в мненията и че изтриването на един пост с нелицеприятно мнение е характерно за слабине и страхливите. Ако някое мнние не ти харасва - напиши нещо срещу него. Аргументирай се, но не го изтривай - това е характерно за страхливите
цитирай
68. boristodorov56 - Анонимни безличнико, ти не си българин!
10.08.2009 18:36
Виж какво,
на вълната управляващите=на народ - няма да ме откриеш. Тази кумънизка мантра може да е валидна за съброкомунистическия ти мироглед, но не и за мен.
Лично аз позволявам на българските управници
да лижат колкото си искат гъзове - без никакво изрично мое позволение. Това нито ще ме обиди, ното ще ме уязви, нито ще ме направи различен.

Управляващите и управляваните са естествени антиподи, кво от това че едните избират другите.
Ти да не се идентифицираш със Серги Умното и тройната му клика?/Това последното в случай, че си българин, в което не съм убеден - до тогава до когато не излезеш с името и лицето си - както аз съм го направил./
Управляващете трупат активи в своя полза и пасиви на гърба на народа - така е в цял свят. Тука просто ни вземат хляба от масата, докато другаде хората са поне нахранени.

Ако си искрен, а ти не си дори българин - щеше да се съгласиш, че не става въпрос за мнение, а за агресия и обида.

Ако те напсувам на майка - за различно мнение ли ще става въпрос или за вулгарна и долнопробна обида.
Ако следващият ти коментар не е с ник и лице - няма да го публикувам.
Пиши в някой београдки сайт.

цитирай
69. анонимен - Емоционално и верно
10.08.2009 18:43
Май си е прав човека!Може да се каже и с по спокоен тон,но сигурно е разбрал,че за да вземеш гражданство трябва да си платиш под масата.Всички срокове минават и не го получаваш-ЗАЩО?
Една истина се казва по различен начин.Зависи от емоционалното състояние на човека,от капацитета на интелекта му...,но истината си остава истина!Аз също бих те запитал-защо не ревеш по тези дето строят минарета българино?:))
цитирай
70. smile999 - Възмутително!!!
10.08.2009 18:51
Няма никакъв спор!НИЕ СМЕ БЪЛГАРИ и ще се държим като такива!
Борис, напълно те подкрепям!
цитирай
71. smile999 - анонимен, защо не си с името или ника си?
10.08.2009 18:52
Такива страхливци, като теб винаги са много смели!
цитирай
72. boristodorov56 - 72. анонимен
10.08.2009 18:58
Защо се бави българското гражданство на човека?
Да пита тези, на които е дал парите.
Аз съм виновен?

За това говаря де- народа не е равен на управляващите.

За минаретата защо не рева? А трябва ли?

По скоро рева защото българите са православни атеисти. Защото не строят църкви и манастири - за това рева.
Мен джамии, синагоги, капища и т.н. не ме притесняват никак, нито пък ме плашат.

Няма лоши религии - освен комунизма!

Хората са носители на едно или друго вярване,
а всички индивиди са равни в отговорността си пред Бог и Закон!

Това, че у нас пазителите на закона не си вършат работата потвърждава още веднъж тезата ми за нетъждествеността народ=управление.

цитирай
73. spasymyr - Нещо не е както трябва!
10.08.2009 18:59
Това,че един се изразява с животински език не променя виждането на друг,нито променя действителноста.След като блога е изтрит (линка не работи)би следвало и този спор тук да е истрит и нещата да приключат.Туширането на мнението на едни с твоето мнение, като призоваваш и останалите слепци не значи, че си прав все още.Ако имаш духовното си самочуствие на българин и силата на вярата си,не ти пречи да отхвърлиш подобно безобразие по друг начин, а не да реагираш по сталински.Няма блог,няма мнение:))
цитирай
74. boristodorov56 - 73. smile999 - Благодаря!
10.08.2009 18:59
Провокацията продължава под друга форма!
Ще им дадем отпор!
цитирай
75. boristodorov56 - 76. spasymyr - благодаря за коментара ти.
10.08.2009 19:09
Ако ставаше въпрос за обида лично на мен - даже щях да съм забравил за конфликта.
Доста са ме псували - забравил съм го.

Но никога, никому, никъде няма да позволя да обиждат дедите ми, родителите ми,близките ми, приятелите ми, познатите ми, съседите ми, съгражданите ми, хората живеещи в тази държава!

Винаги ще се противопоставям на подобни опити - на когото не му допада тона, интонацията, пунктуацята и т.н. - много му здраве и, ако има съмнения за интелектуалното ми равнище - също.
Въобще няма де се впечатля от някаква криворазбрана или тенденциозна псевдофразеология.

Аз съм българин!

Ти какъв си та ме съветваш да постъпвам по обратния начин?


цитирай
76. spasymyr - Аз ли?
10.08.2009 19:15
Съвременен човек:))
цитирай
77. spasymyr - Виж абсурда!
10.08.2009 19:19
Мнението на този който упрекваш го няма.Как да вземе човек страна.А може и ти да си режисирал нещата.Така,че истрий това и да приключим със спора ако има такъв.
цитирай
78. boristodorov56 - 80. spasymyr -
10.08.2009 19:29
Спор няма - помежду ни.

Спорът е за текста в червено в постинга ми.
Нямаше да останеш навярно така спокоен, ако беше прочел какви дивотии беше написал в неговия блог.

Аз мога само да модерирам моя блог и до трия коментари - друго не мога да правя.
Заверите не са в стила ми - аз съм открит човек

ps: Впрочем ти съгласен ли си с този негов постинг?
Изкоментирай него - мен ме зарежи,
аз няма да се променя - прекалено съм закоравял.
цитирай
79. spasymyr - Някой не си гледа работата
10.08.2009 19:40
Правилата не се спазват от тези дето предлагат услугата "блог".Би трябвало да се пише на български,да се следят публикациите за верноста на фактите,да не се сипят обиди...Тоест,нещата тръгват някъде от друго място.А ние спорим.В един хаос неможеш да въдвориш ред, ако не е заложен предварително.Така че да успокоим душата,защото много неща ще се наредят и без нашето мнение.:)
цитирай
80. haralanov - Здравей,Боре!
10.08.2009 19:58
Не в моят стил но,къде е свободата на словото..?
В края на краищата всеки може да пише и да публикува,каквото си поиска!Ще ми възразиш,че стига да не е обидно и уронващо нечий престиж.То по тази логика,всеки ден мога да искам закриването на някоя медия,защото ме е обидила и нарушила емоционалното ми спокойствие!А дали сме ,,бугуро-татари,, това и историците не знаят.
цитирай
81. jesusbg - Човече, не забравяй, че ти самият ...
10.08.2009 20:23
Човече, не забравяй, че ти самият защитаваше драскачите на такива помии!!!
цитирай
82. raders - хм
10.08.2009 20:24
Не разбирам какво те дразни. Момчето явно има някакви емоционални проблеми; те днешните македонци /не всички/ страдат от разни комплекси, тъй като си въобразяват, че са потомци на Александър велики / всъщност - част от историята на древна Елада/, а сега са пълни аутсайдери и дори не могат да забележат, че говорят български. Но това си е тяхна работа; простотията не е от вчера.
Всъщност, може би трябва да се отнесем към тях с разбиране и любов. Хората са склонни да реагират положително на човешко отношение и никога на презрително. Но тези ситуации са временни и със сигерност ще се променят, защото един ден всички граници ще рухнат. Преди това, обаче се държи на някакво национално самоутвърждаване - вероятно плод на шовинизма. Те затова се нароиха напоследък толково много държавици из Европа и по света. Временно...
цитирай
83. boristodorov56 - 83. haralanov
10.08.2009 21:12
Въпросът не е за свободата на словото.
Дори не е и в "бугаро-татарството".

Последната му публикация е не този постинг, който показвам. Задавам въпроси - не отговаря, а обижда лично. Гледам му блога и стигам до показания от мен. Емоцията се появи после. Прочети останалите коментари, за да си в течение на баталиите, естествено без неговите, защото не отговаряше на моите въпроси, а имам съмнение, че част от "анонимните" беше негов изказ.
Въобще много добре подготвен беше човека - дори мога да ти изпратя на лични - принос към историята на България.
Имай предвид, че освен негови има изтрити и мои коментари, което ме кара да се мисля, че за част от
вихъра имат вина и модераторите на блога.
Нещо стана след като блогът му бе изтрит тази сутрин в 8ч.30 м.
цитирай
84. flyco - ...
10.08.2009 21:13
Чак сега видях за какво става дума.
цитирай
85. boristodorov56 - 84. jesusbg - като ти погледнах заглавията в блога -
10.08.2009 21:16
реших, че не е нужно да ти отговарям - ти си му братовчед.

Кои драскачи на помии съм защитавал - я цитирай.
цитирай
86. zezo - реших, че не е нужно да ти отговарям - ...
10.08.2009 21:27
boristodorov56 написа:
реших, че не е нужно да ти отговарям - ти си му братовчед.


Миналата година в blog.bg се подвизаваше за кратко един samuel, който пишеше точно същите помии като този effo. Снощи даже си мислех, че са една и съща персона. jesusbg беше човека, който направи същото, което и ти направи вчера, за да бъде изтрит блога на този samuel.
В голяма грешка си за него :)
цитирай
87. boristodorov56 - 85. raders - на това залагам -
10.08.2009 21:30
"...може би трябва да се отнесем към тях с разбиране и любов. Хората са склонни да реагират положително на човешко отношение и никога на презрително. Но тези ситуации са временни и със сигурност ще се променят, защото един ден всички граници ще рухнат ", ако до тогава Бившата Югославска Република Македония все още съществува.

За мен е повече от ясно, че въпросните писания не са от македонец, защото в шрифта им имаше сръбски завъртулки.
цитирай
88. boristodorov56 - реших, че не е нужно да ти отговарям - ...
10.08.2009 21:32
zezo написа:
boristodorov56 написа:
реших, че не е нужно да ти отговарям - ти си му братовчед.


Миналата година в blog.bg се подвизаваше за кратко един samuel, който пишеше точно същите помии като този effo. Снощи даже си мислех, че са една и съща персона. jesusbg беше човека, който направи същото, което и ти направи вчера, за да бъде изтрит блога на този samuel.
В голяма грешка си за него :)


Тагава съжалявам - вземам си думите назад.
Моля да ме извини!
цитирай
89. boristodorov56 - Тогава трябва да ти отговоря
10.08.2009 21:36
jesusbg написа:
Човече, не забравяй, че ти самият защитаваше драскачите на такива помии!!!

- Добре - какво по-точно имаш предвид?
цитирай
90. boristodorov56 - 87. flyco
10.08.2009 21:37
Щом си разбрал - добре, щото аз се обърках напълно вече.
цитирай
91. flyco - виж
10.08.2009 21:52
Има много промити мозъци по тези географски ширини, калъпът здраво е играл. Ние обаче сме видели две и двеста, докато други не са. На човек дето може да брои само до две няма как да му обясниш, че има и по-големи числа, какво остава за математика, физика, 21 век, глобализъм, изкуство, Обама, расизъм, поезия и т.н. то си знае само 2, толкова.
цитирай
92. jesusbg - Длъжен съм да подднеса ОГРОМНИТЕ СИ ...
10.08.2009 22:06
Длъжен съм да подднеса ОГРОМНИТЕ СИ ИЗВИНЕНИЯ НА boristodorov56, защото паметта ми малко ми изневери относно друг съблогър с дълъг ник и начало на блога В. И давам две отметки

http://mirra.blog.bg/drugi/2009/07/05/malko-smiah-prez-sylzi-v-bloga.358988

http://jesusbg.blog.bg/regionalni/2009/07/04/otnovo-priziv-za-pomosht.358511
цитирай
93. drakulla - Не им обръщай
10.08.2009 22:27
внимание. В началото и аз им се нервех. Сега само ги съжалявам. Живеят в някакъв измислен свят и не могат да намерят себе си.
цитирай
94. waysmiler - За коњоопашестите татаро-блгари
10.08.2009 22:27
Јас сум само еден човек кој си има свое мислење и мнение за проблемите меѓу двете ни држави.
Ја следам дискусијата која цел ден се одвива на овој сајт и ако добро разбрав сите ваши думи, немаат сите коментатори исто мислење за Македонија и Македонците.Тоа ме радува,конечно нешто и во самите испрани мозоци ви се дешава.
Самата дискусија повеќе зборува за слабостите на самите Блгари,кои јас инстиктивно со само неколку думи ги погодив изгледа.Право во центар на нервот.хахаха За тоа сум експерт.
Дали сте од татарско потекло,историците не се сигурни??? Па доволно е да се погледнат во листата на најзаслужни Блгари која излезе пред некој месец(можам и линкови да ви дадам) од 100 човеци, дури 11 Канови на неа има.А зборот Кан во Македонија скоро и да не се употребува.
Дали и колку ве обичам како народ вас Блгарите,па љубовта е обострана и пропорционална.Колку ме љубите вие,толку јас вас ве `обичам`.
Ајт бидете ми поздравени,толу од мене,ќе го истријат и овој блог изгледа. ДЕМОКРАТСКИ по Стаљински начин,ептен.хехехе
цитирай
95. drakulla - Ако сега и ми
10.08.2009 22:33
преведеш, благодарско :)
цитирай
96. анонимен - "За тоа сум експерт."
10.08.2009 23:04
щот знайш, че сме търпеливи - досадник!
ние наш'те слабости си ги знаем, ти гледай албанците да не зборуват вашите!
цитирай
97. boristodorov56 - 97. waysmiler - след като те изтриха - ти мутира в тази си форма.
10.08.2009 23:14
Нервите ли ми пробваш?

Първо: Не само чете днес , но се намесва под формата на Анонимен няколко пъти.

Второ: Никой не говори тук за т.нар. Бивша Югославска Република Македония, а става въпрос за гаврата ти с българския народ, които наричаш с обидни епитети. Тебе някой да те е псувал?

Снощи - не пожела да ми отговориш на въпросите. Сега ми отговори, но не като дрогиран, а по същество.

Питам:

1./Чувал ли си за VІІІ Вселенски Църковен събор?

2. Знаеш ли, че на този събор: Тесалия, Илирия, Дардания, Стари Епир и Нови Епир са наречени България и че това е факт от времето на Теодорих Велики?

3. Знаеш ли кои днешни територии обхващат:Тесалия, Илирия, Дардания, Стари Епир и Нови Епир?

Ако не можеш или не искаш да отговаряш, а имаше едно денонощие да се подготвиш, не ми пиши глупости.

Знам, че ще те легитимирам с този компромис, но реших да рискувам за да видя колко знаеш историята на България?
цитирай
98. gothic - Боре,
10.08.2009 23:37
съмнява ме. Извън Скопие и Белград едва ли е чувал нещо. Задаваш непосилни въпроси май. Лека нощ ти пожелавам :)
цитирай
99. waysmiler - За коњоопашестите татаро-блгари
10.08.2009 23:43
1.ти имаш нерви?
2.Никогаш не сум коментирал анонимно.
3.ти пратив лекција по приватна порака,не знам дали си ја добил,ме банира серверот ваш,консантно по Стаљински методи.ха
цитирай
100. zezo - И една година да се подготвя няма ...
10.08.2009 23:45
И една година да се подготвя няма какво друго да ти "copy-paste"-не. Тяхната официална история все едно е писана от фенове на Дж. Р. Р. Толкин - античките македонски елфи, дето са владели целия свят в мир и хармония, и бугаро-татарските троли, дето са развалили цялата работа...
цитирай
101. boristodorov56 - 102. waysmiler - зададох ти въпроси?
11.08.2009 00:03
Да не си надрусан с качествена дрога?

Отговори на въпросите.

Давам ти едно денонощие да направиш справка в УДБА-та, ако не получа до тогава отговор - аз ще ти обясня точно и подробно.

цитирай
102. djgator - боре
11.08.2009 00:13
Какво им се обясняваш??? Я DELETE и готово!!!
Напълни се с ненормалници блога!!!
Конскоопашати гъзове!
цитирай
103. boristodorov56 - 105. djgator - така го правим герой в собствените му очи.
11.08.2009 00:26
Ще му покажа за какво става въпрос.

Нека не си мисли че е хванал Александър Македонски
за оная работа, оо-о забравих - това момиче Александър няма кво да му се хваща.

Чак сега зацепвам, че ние пловдивчани сме най-истинските македонци - нали Philipopolis е бил столица на Македония - на къв се прави тоя - ние сме македонците, а те "конскоопашати гъзове".
цитирай
104. jesusbg - към waysmiler
11.08.2009 05:01
Новият министър без портфейл проф. Божидар Димитров е обявил награда от 1 000 000 евро, ако се намерят автентични документи, доказващи глупостите на македонизма. Аз добавям още 500, и ще ти ги дам лично, ако публикуваш тези документи тук в рамките на 24 часа.

И ето ти един линк да погледаш, ама на трезва глава, за да можеш да асимилираш инфрмацията:

http://www.youtube.com/watch?v=22Skmt3Lb5Y
цитирай
105. mapplethorpecala - напълно съм убеден, че вие вършите ...
11.08.2009 08:30
напълно съм убеден,че вие вършите много голяма услуга на този,който е пуснал този пост в блога си,който наричаате "антибългарски"

не може да наречеш пос в който се казва нещо за някакви татаро българи"анти български"..това е грозно.
все едно да наречеш някой инвалид 'сакат"
или душевно болния "психар'.

наистина ви се чудя.как може да си губите времето да отговаряте ,да се занимавате с такива списувачи.
пълната индифирентност е далеч по-ефективна.така като ги трият те стават още по-уверени..сдобиват се с кауза..
доста незряло..доста незряло..
даже бих ползвал думата.:"срамно" към " незряло"!
цитирай
106. boristodorov56 - 108. mapplethorpecala - можеш да се срамуваш, колкото си искаш
11.08.2009 08:43
Добре помня, че беше противник на каузата Ризински.

Проблема на накои хора, е че не могат да се надскочат и да признаят, че са българи и все клонят към коминтерносвкия вариант на историята на българите.
Г-н mapplethorpecala , имаш същия проблем.
цитирай
107. mapplethorpecala - e. . . да. . разбира се, че коминте...
11.08.2009 14:23
e...да..разбира се,че коминтерновия възглед за историята е съществения.

(гледали ли сте филма Опълченците на Шипка..това е изключително модерен (в смисъл не на модерен като модерната и постмодерната епохи ,а модерен ,като пожив,понастоящ от настоящите!!!)филм..правен е българи и руснаци през 1950-те..филмът не се води от някакви разкази за разкази ,а се води от онова което движи процесите в "историческата реалност" нарича се исторически материализъм..а някакви сантименталии..само през историческия и диалектическия материзлизум имаме История...иначе става дума за минало.История има там където има исторически дух..вагнер,хьолдерлин....всъщност няма как да се спори със сантимент.със набъбващо от" себе си",полагащо себе си пред"пак себе си .без никаква възможност да се дава на другото , да се пояи,като отрицание и така в противречието да се получи понятийно,смислово,съдържателно разрастване,развитие,движение..това е застой..миналост..свят пуснат изот минало и останал там,разчитащ на миналото"музей,само че дори без артефактите вътре..Музей,в който е останало само желанието за история..музей на това желание,каквото е по начало музейното,музей на онова желание,което свързва отделните предмети в азказ..отделните разкази в един поцентрален,поголям и по-висш разказ.това не е провал на повдигането в надред..на това счупване..(виж Ницше :"За ползата и вредата от историята за живота”.историята е много често инвестиране на сантимент и съзнание...както е в случая с Гърция и стара Елада.през 18 век тъкмо германия и англия са тези,които настояват Гърците да приемат да се идентифицират със старо елините..самите гърци ,едно бедно ортодоксално общество няма абсолютно никакво желание да забъркват своята византийска осъзнатост със староеладска.те не искат да замъгляват своето настояще със чужди за тях исторически роли.все пак инвеститора е богат и успява.в резултат довчерашните византийци започват да се родеят с платон,а не със свети василий..и в резултат на това нововъзникнало родтсво (elective affinities) нашего брата православного гръка да почне да си иска камените и книжата свързани със староелинското от британци и немци,които в онзи момент са ги пазели в своите музеи..(пример за това е венера от Милос ,за която никакъв грък не е искал да чуе..но когато турците им казли,че я искат,понеже я искали британци и французи гърците веднага пратили полицаи да разпитват за това какво става..в резултат на това новопоявило се сантиментче венера губи лявата си ръка..годините,миналото ,близо 2 хилядолетия не успяват да погубят онова,което за няколко минути новоосъзналия се грък във староелин е погубил"в ЛИЦЕТО " на Ръката" на статуята..дето се вика:заведи деца на море,да ти изядат сапуна!!!

излишно е да споря с един такъв санимент..
в спора със чувствата разума е арестант..

искам да се види това много добре.
за сантимнтализма е важно онова,което може да обслужи сантимента,да го наголеми,да го стимулира.в този смисъл казвам,че спора със сантименталия е безпредметен а разума и аргументите,понеже те имат насреща си неаргументативна напоритост.
сантимента търси единствено храна за свето състояние,за своя екстаз..тъкм поради това вие не знате ,че когато ставаше дума за каузата на Ризински,тъкмо онова девойче ,което според мен имаше известни екстазни изживявания ,но само след няколкото мои поста тя запона да се ребалансира.
защо не погледнете темата как се разви..и ще забележите,че тъкмо тя непрекъснато се съгласяваше с моите доводи..допускам,че тя тъкмо дотолкова беше насантиментализирана,че при наймалкото споменаване на думата история и започваше да плаче.което в случая я спасяваше.понеже тъкмо тя нямаше нужда от допълнителна храна за буйстване (буйството на ейното чувство и чувственост..не искам да продължавам ,понеже може да започне да звуча сексистки..едва ли не...чувства придобили онзи тогавашен израз трябва да се уважават..човек нито трябва да им дава допълнителна храна,за да не го обвинят,че е дал алкохол на достатъчно въоДУШЕВЕН човек..ако не обърне може пък да се окаже,че сме незачели нечия различност..
странно нали..излиза ,че сме стигнали до нещо напълно абсурдно националистите са "различните"..другите",хора,които емоционален свят ние трябва да се опитаме да разберем..същото е и с чалгата..неие трябва да се опитаме да разберем тези хора...това е диалектика par excellence :mмалцинството да се отнася към Мнозинството именно като към малцинство..към малцинство,което има своето многообразие,своята ексцентрика да се смята за мнозинство...това е диалектика от найчист вид.цигани да посетят студиото на предаването на Божидар Димитров като своебразна етническа атракция..като spooky house а на българските малцинства мнозинства..колкто и да не ви се вярва,в момента не говоря аз..а говори хегел..таткото на съвремените понятия ,на модерната представа за нация,национален дух,национална култура..края на историята.."

за да върна разговора при земи ,искам да посоча,че явно позицията ви прекалено е сведена до сантимента и дори в този мой предишен поств вие не успяхте да схванете неговия смисъл.
както и вероятно не сте разбрали много добре каква беше позицията ми около блог-постовете свързани с Ризински,за който научих от същите етзи постове тук.

странно е,че човек на вашата възраст се затруднява да разбере,че ако едно дете бълва псувни по твой адрес ти ще си заслужиш псувните единствено ако отидеш и започнеш да биеш детето..ако започнеш да му казваш:Ти кой псуваш на майка" истински силния човек не отива да набие хлапето,което го псува.истински силния човек ще заведе деето в сладкарница и след това ще го заведе в книжарницата и ще му купи книжка с картинки за оцветяване на тема "аз съм възпитан добре,защото съм уличник..тъкмо защото ме е възпитала улицата"
сега се сещам,че май е добре да напиша такава книжка..нужен ми е добър художник..който да нарисува добре различните картинки..при това ака,че докато детето ги оцветява то да придобива една благородност..(благородността на този възрастен,който го е завел в сладкарницата първо тригуните с нектара от праскови след това цветните моличета..които трябва да са много,ама много цветни...май и някои възрастни имат нужда някой да ги заведе на тригуни..понеже техните проалени трибуни няма да им дадат нищо повече от изцъклен поглед и празен стомах...

така да се каже..ако
национализма е последното убежище на негодниците,то министерстването без портфейл е последното убежище на подлеците.
давам 1000000 ако някой ми намери документ за съществуването на Бог..на душа..на дух..
този Божидар е адски неприятен българин..
винаги ,когато срещна мои македонски колеги,аз им се извинявам ,понеже изпитвам срам,че българската наука е паднала толкова ниско.всъщност не е ли странно..че никой у нас не каза на Божидар:
аз се срамувам от теб.ти не може да бъдеш мой представител в правителство на България..което се издържа от българския народ.срамно е също,че никой не каза така:
господин димитров..явно за вас проблема за нацията се свежда до парични знаци..моля задръжте си гнусните пари,които не е ясно кой ви е платил..или ви е дал..със сигурност ви са дадени насреща това,да се чувствате българин..(между другото защо никой не каза на този подлец ,че няма писмени документи и за съществуването на френска,белгийска,холандска,шведска, украинска,естонска нация..това историческия дух да не е деловодство със своя кса към отделните писмени документи..и касиерка,която раздава милионите..

защо никой не каза димотрову:
димитров, ще получите 10000000лева (колкото нули седят зад нулата ,която е този

учен..хахаха,защо великите му пропагандни книги не се превеждат на други езици..)
защо не му каза:
ще ти дам 0000000 ако искаш и 1,0000000
ако успееш да смениш плочата от грамофона..ако успееш да измислиш нещо поново

..дисоста е недостойно да си изкарваш парите с един и същ цирков номер,вече 10 та

година..
драги зрители!давам 1000000лева на всеки,който успее да помести тази тука канарана

всеки,който успее да отгатне с точност колко лева е получил агента димитров в качеството му на бълграски патриот..какви пари струва това да се гордееш,че си българин..какво струва поддръжката..тежко ли е ..и в коя месарница и винарна се осъществава тази грижа...има ли свой отделен търбух...и така нататък..стана ми наистина неудобно,че чоек може много лесно да падне до неговото ,на БД ниво
цитирай
108. jesusbg - "Две неща на този свят са бе...
11.08.2009 20:49
"Две неща на този свят са безкрайни - вселената и човешката простотия. За първото се съмнявам." - Айнщайн. mapplethorpecala и македонистът са поредното доказателство за правотата на тази мисъл.
цитирай
109. анонимен - За коњоопашестите татаро-блгари
11.08.2009 21:46
Сами со себе дискутирате,тоа не е простотилак?Како некои будалетинки.
Истриј го и овој коментар.
цитирай
110. boristodorov56 - 110. mapplethorpecala -
11.08.2009 21:54
Не благодаря за усилието да направиш този толкова многословен и опитващ се да бъде поучителен коментар.
Излишно е било.
Бъди сигурен, че освен мен никой няма да си направи труда да го прочете, а на мен щеше да ми е по-лесно да го измодерирам с изтриване и въпросът щеше да се реши.
Но ти си пренадуто предизвикателство за здравия български разум, а менторският ти тон подсказва неудовлетвореност в личен план и неусъществени амбиции.
Пиши си книгите човече, защо си губиш времето с пространни обяснения и носене на вода от девет дерета?
Кажи го направо какво те мъчи вместо да тълкуваш в стил - за ползата от живота и вредата от историята.

Две неща правят впечатление на всеки непредубеден читач на творбите ти:
- първосигнално реагиране на тема т.нар. Македония
- омразата ти към Божидар Димитров, но тя е в такава плоскост, че няма вариант нормален българин да ти съчувства, хем и да не го приема.

При Каузата Мирослав Ризински се опитваше да ми внушиш, че трябва да ми пука от българо-македонските отношения, а когато разбра че тези отношения дори не ме интерисуват - започна да внушаваш, че видите ли неговите действия са мотивирани от българските тайни
служби. Тава също не хвана дищиш - много е постна манджата, а пък и ти я пресоляваше безмерно.

Сега се опитваш да внушиш, че този сърбокомунистически изрод може да пише каквото си пожелае по адрес на хората които ценя и трябва едва ли не да му ракопляскам - и то с някакви толкова шербетчийски мотиви, че по едно време едва ли не щях да повярвам, че го правиш с идеална цел.

Виж умнико, който и да си - ти не си българин - а аз не мога да позволя на небългари да ме учат на България.
Дипломатичност, свобода на слово, демокрация, международно право - не играят, когато се опитваш да накърниш чувството ми на българин!
Повече не се опитвай да словоблудстваш тук.
Прави го в твоя блог!

За теб същата задача - отовори на въпросите, които съм задал в пост # 100.

Не се прави на българин - не ти отива.
цитирай
111. boristodorov56 - 112. анонимен - не се разтроявай!
11.08.2009 22:59
Не споря със себе си!
Вече минават вторите 24 часа откакто ти зададох въпроси в пост № 100.

Отговаряй!

Вместо да се пънеш излишно - отговори на въпросите - не дрънкай врели-некипели.

Ако не отговориш дългите тириди, които ми изпращаш на лични съобщения са безпредметни.

Тук пред всички,
тук е мястото, където трябва да се докажеш и ти -
и тезата си.

В УДБА-та не са чак толкова печени, че да са чели
история освен сърбокомунистическите ви мантри.
цитирай
112. mapplethorpecala - каква красота. . . това е бисерно. . ...
12.08.2009 09:09
каква красота...
това е бисерно..това е медено..

НЕ МОГА ДА ПОЗВОЛЯ НА НЕБЪЛГАРИН ДА МЕ УЧИ НА БЪЛГАРИЯ..

пот много напсихологизиране ще превърнете науката в поезия бе хора...
цитирай
113. boristodorov56 - 115. mapplethorpecala - какъв интелект...това е умно...
12.08.2009 09:43

Приемам, че сега прочете коментара -
24 часа да изумуваш и отговориш на въпросите.

Тук - публично - отговори но въпросите.

Даваш вид, че едва ли не "творчески" са различията ви с БД - което ще рече, че си чел и нещо различно от учебника си по история за 5 клас.

Давай - нито ще изтрия, нито ще задържам!

Другото ти Аз - изчезна - не можа да се справи -
явно УДБА-та трябва въведе обучение по история.

Пратила ви да ни тровите, а не ви обучила.

Много ниска топка сте, друго си е Драган Джаич -
както се казваше в един филм -
целият трик на дявола е в това да ни убеди,че не съществува...
цитирай
114. mapplethorpecala - тук със сигурност има място за още ...
13.08.2009 11:08
тук със сигурност има място за още поне 20-тна тайни служби да напишеш.
само дето не става ясно,поради каква причина някаква тайна служба ,ще реши да се занимава с хора,които така или иначе вършат нейната работа.

за какво са им дефектори,инфектори,когато ние сме си напълно достатъчни в всякакви такива процеси....да не би турската страна да предизвика терористичните атака срещу български деца през периода 1985-8..предизвика ги националистическия уклон ,който започнаха да взимат определени тенденции сед честванията на 1300г бълг.д-ва//същите тенденции,по това време има и в югословия.точно след смъртта на тито,идват милошевич-ците....дето се вика с такива вътрешни приятели(радетели,специалисти по България) страната няма нужда от врагове
цитирай
115. boristodorov56 - 117. mapplethorpecala - ти подценяваш участниците в шурата.
13.08.2009 17:10
Тайната служба наречена с евфеизма Държавна сигурност - наричана за по-голяма яснота от мен: Червеното Гестапо, еничарите на Москва, чираците на на НКВД - също не бяха българи, а московски помаци.

Преторианската гвардия на Политбюро на ЦК на БКП.

Светата инквизиция на комунистическата вяра.

Убийци на деца, затриватели с чадъри, укриватели на
международни терористи, стрелятели по папи, грабители на нородното богатство, екзекуторите на България - тези изроди да не са българи или народа?

Не ме търси, където не съм - зададох ти въпроси - не отговори - не се вясвай тук повече.

Там - в твоя блог - ръси умопомрачителните си анализи ала Берия.

Дадох ти възможност, но явно ПУЦ-а - в УДБА-та не
покрива сферата на истинската история, а се сърдиш
на БД.

Тук си нежелан!

Ще те трия - дори А да кажеш.








цитирай
116. jesusbg - Борисе, не го трий този промит мозък ...
13.08.2009 18:54
Борисе, не го трий този промит мозък - mapplethorpecala - лишаваш науката психиатрия от доста богат емпиричен материал за съвкупност от психически разстройства и заболявания!
цитирай
117. boristodorov56 - 119. jesusbg
13.08.2009 19:39
Идеята ти е добра!
цитирай
118. mapplethorpecala - я, малко по-сериозно. какви въп...
15.08.2009 06:53
я,малко по-сериозно.
какви въпроси сте задали?
не съм видял въпроси.

а и каква е вашата академическа ситуация,че да има смисъл да задавате въпроси.много е несериозно това..много.
узумително е,че нямате никакъв усет за това,как превръщате националното чувство в угнетителна свинщина и примитивистична логика обляно в истерическо безспокойство,маа'му стара..не намирам ,че е проява на някава сила или воля да изтриеш някакво съобщение...при това не го триеш ти,а го трие един HTML скрипт.за да ме изтриеш ще се нуждаеш пт много повече ум,смелост,воля,самоопределеност,баланс,визионерство,етика ,естетика..вие сте събрали лумени със здрави гърбини и гърла
цитирай
119. jesusbg - mapplethorpecala,
15.08.2009 13:05
ти изпи ли си лекарствата срещу параноидната ти шизофрения?
цитирай
120. boristodorov56 - 121. mapplethorpecala - но сме българи!
16.08.2009 17:22
Не уязвяваш никого, но наистина се убеждавам, че склерозата те гони или не четеш коментарите отправени към теб или се правиш на ощипана мома.
Те се превъзбуждай - не ги реди епитетите, с които се рисуваш като супермен - циганки не позваваш ли бе,човече?
Удивително тъпо се опитваш да прехвърлиш спора на лична основа и да заобиколиш същността.
Мен не ме слагай в никаква положителна категория -
вече го казах веднъж - а въпросите три пъти ти писах в отговорите на твоите коментари, но ще ги прочетеш в коментар # 100.

ПРОЧЕТИ ВЪПРОСИТЕ В КОМЕНТАР № 100.

Понеже се плюнчиш, споменавайки няколко категории човешки добродетели - забелязвам, че достойнство липсва. Та реших, че ако имаш поне капчица достойнство на "уважаващ себе си човек" - ЩЕШЕ ДА ОТГОВОРИШ на въпросите ми - за пети път не подканям.
Нещо се правиш на разсеян и незабелязващ.

Умен си ми ти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8098793
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589