Прочетен: 10974 Коментари: 87 Гласове:
Последна промяна: 01.03.2011 08:52
Да мразиш Русия и да обичаш руснаците е като да мразиш беднотията и да обичаш бедните. Няма никакво противоречие. По принцип, народите на всяка страна са нещастни, за сметка на управляващите ги - аксиома, която подлежи на уточнение. В смисъл, че различните народи са нещастни по различен начин, а управляващите ги – щастливи по още по-различен. В Русия обаче, и двете неща са съвсем различни от нормалното, поради което не подлежат на обяснение. Защото в Русия нормално няма! Дори паранормално, с изключение на онази дама, дето гъне лъжиците като параболичен хиперболоид, друго паратакова няма. В Русия всичко не е такова, каквото е в нормалния свят. Поради което ние обявяваме нормалният свят за ненормален. Апропо, да живее Русия! Каквото и да значи това! Защото всичко извън Русия е вредно за България! А България извън Русия е вредна за себе си! България по съвършено неясни за мен причини обича Русия. Българите, по съвършено ясни за мен причини не обичат Русия.
Ние, българите, сме обречени да се гънем като лъжиците на тази паранормална руска дама. Между любовта и омразата. Обичаме руснаците, мразим Русия. Сега да ви кажа защо обичаме руснаците…
Ами защото езикът на който говорят руснаците е единственият език, който българите масово говорят. Говоря за застаряващите българи. Скоро нещата ще се нормализират. Единствените песни, които се сещат да запеят понапилите се застаряващи българи са руските-Разцветали яблани и груши…Ой девчанка, молдованка…, Подмосковские вечера…Бил съм в Русия достатъчен брой пъти и достатъчно календарно време. Не си спомням руснаци някога да са запявали при техни запивки която и да е българска песен. Бил съм в България цял живот. Не си спомням някога българи да не запеят при наши разпивки я „Кльон зеленный”, я „Калинка моя”, я „Три танкиста”. Нямам коментар.
Всеки човек има право да обича която и да е държава само при едно условие! Ако преди това обича собствената си. При руснаците този казус е поставен по подобен, но друг начин. Руснаците имат право да обичат единствено собствената си „велика” държава и да си присвояват останалите.
Естествено е съждението, че ние, българите не сме наясно с отношението си към собствената си държава. Около осемдесет процента от българите, аз съм в тези проценти, не сме наясно с историята си. Не я знаем. Или сме учили извратения й вариант. Онзи вариант, който ни насажда убеждението, че България е част от Русия, че Русия ни е дала освобождение от турско робство, че ние дължим нещо неформулирано от никого досега на Русия, че не ние сме дали духовност и живот на пустата й Русия, а едва ли не тя на нас! Че ние съществуваме благодарение и като следствие на Русия!!!
България е държава, и при това твърде сериозна държава на различни географски ширини много векове преди Историята да научи за създаването от шведски витязи на нещастието наричащо се и до днес Русия. България даде на тази изостанала в световен смисъл провинция религия, писменост, култура, даде й смисъл, защото на Русия, ако нещо през цялата й история е липсвало, това е смисъл, а смисълът на едно съществуване е духовността, попитайте професор Пламен Цветков, на мен може и да не вярвате, но на него няма как-той борави с факти, не с емоции, като мен, искам да ви кажа, че преди векове българите са били част от духовността на Русия.
Сега те ни го връщат! Защото са големи по територия. Само че, онзи закон на диалектиката, който казва, че количествените натрупвания водат до качествени изменения, не важи за Русия. Да си голям, не значи автоматично, че си умен.
За Русия това се отнася на квадрат!
Преди години преминавахме през Русия с фирмената Мазда. Села, градове, ние си гледахме картата и пътувахме към Ростов на Дон. Едно от селата ни направи странно и изключително приятно впечатление. Спретнати измазани къщи, огради, асмалъци, гледани и обработвани градини…Спряхме и попитахме първия срещнат-какво е това село, защото е различно от всичко руско, през което минахме по дългия си път.
– Ами ние сме българско село-отговориха ни-нашите прадеди са дошли тук от България през 16…
Не страдам от националистичен синдром, и в държава като България това би било психиатрично отклонение, но в Русия голяма част от населението се идентифицира като българско.
В България, освен комунистите, не съм чувал някой да се определя като руснак.
Това е едно обнадеждаващо националното ни бъдеще заключение!
автор: Белчо Дончев
http://tovae.to/
-----------------------------------------------------
Един коментар:
На глупците - дето врънкат за учебниците по история - да знаят, че окупацията на Русия на териториите с българи през 1877-1878 се изплаща от българите години наред със злато - погледнете за изплащането на "окупационния дълг" в историческите документи (не на освободителния дълг). Освен това, мили ми национални робове, България, поради същата тази война, се разделя с около 100 000 кв. км площи - като се почне от северна Добруджа, която Русия дава на Румъния за сметка на Молдова и се мине през Нишко, Пиротско, Македония и т.н., Освен това българския етнос се разпокъсва - погледнете етнографските карти на Боуе, Шафарик, Макензи и т.н. да видите колко голяма е била територията, заселена с българи и колко малка е била България след обявяване на независимостта. Та - идиотската теза, че трябва да благодарим на войната, водена за достъп до проливите и за основаване на Задунайска губерния (отново според РУСКИ архиви, които разбира се не са четени от разни русофилчета, но са си в историята за всеки, който се нарича българин) може да стои в ненаучените промити мозъчета, на онези, докато някой ден не решат да спрат да се срамуват, че са били българи. А българите не са били роби. Били са под чуждо владичество (както повечето народи в един или друг период от историята си - може би само Китай е изключение), но не са били роби.
Инструкция НА ЦК НА КПСС НА СССР /Строго...
До Комун.онанистите, Мюслеман аналистите...
03.09.2009 21:48
03.09.2009 21:51
03.09.2009 22:29
Я, пак!
Егати фотото пак е здраво!
но нищо не ми подсказва - не се сещам какво искаш да кажеш.
04.09.2009 00:38
04.09.2009 00:53
А руснаците даже не подозират,че съществуваш като индивид...също като червеите. Мога да го кажа кратко и ясно:ЗАВРИ СИ ТЪПИТЕ РАЗСЪЖДЕНИЯ ТАМ,ОТКЪДЕТО СА ИЗЛЕЗЛИ - В ЗAДHИKA.Разбра ли,Хасанчо? Анадънму?
P.S.Не се мъчи да ми триеш мнението,можеш само да заключиш темата.
04.09.2009 01:33
04.09.2009 02:04
Че нямаш ум нямаш ама защо го подчертаваш!:)
Кой ще те спаси сега пак от турско бе мекере:)))По-добре извади кана вино и чакй в мишата си дупка,че ще те преименувам не след дълго на "Альоша":))
04.09.2009 03:25
RELIGIITE SABIRAT I RAZDELQT HORATA....
RUSIQ E ZAKRILNIK ,NAVSQKADE PO SVETA NA HRISTIQNITE..ORTODOKSI.....
NALI ZATOVA IMATE DARJAVA DNES..
NE VI E SRAM...
04.09.2009 03:32
04.09.2009 07:48
а Русия е империя! паранормална или не- така е! и доста се страхуват от нея! има дълбоки причини! питай немците- още помнят! и не ми говори за стандарта на белгия- познаваш ли го добре? обяснението е просто- хората работят,а не пишат простотии и не висят по заведенията постоянно!че даже четат и книжки!и бих завършил- на русия и за русия с преклонение и любов!
04.09.2009 08:28
04.09.2009 08:33
а аз се сещам за едни острови и една месомелачка на
комунистическия режим по времето на СССР.
Не ми харесва - нито жанра, нито внушението!
Това ли искаш да кажеш?
А това истина ли е?
Защо да искам лозунговия повик?
Нямам никаква причина за това.
Така както преди 20 години, никой не вярваше, че Съветския съюз - СССР - ше се разпадне, а това се
случи - по същия начин ще се разпадне и днешната имперска Русия. Тя самата си е враг на себе си...
Пък и поробените народи ще искат да живеят и те свободни и самоопределящи се.
Кой си мисли, че Чечня ще остане под руски ботуш?
А аз кой съм - никой - дори не подозират, че съществувам - доволен ли си?
Аз за разлика от теб имам име и лице - то не е скрито.
Няма да те трия - разбира се.
04.09.2009 09:09
04.09.2009 09:11
Бих приел много от тезите ти, но ти май повече обичаш Русия , а най-много мразиш България - това е непоносимо за нормалния Българин.
Не разбирам в какво ме обвиняваш.
Мен.
И мойто поколение?
Проблема на мойто поколение е поколението на твоите родители, а ти как решаваш проблемите на твоето поколение - инжинерен дизайнеро?
- Как? - С мрънкане?
Може би имаш предвид поколението на деда си шумкарина или баща си - комунистическия номенклатурчик и ДС активист?
Аз не съм нито от тяхната черга, нито от тяхното поколение - бъркаш се.
"Обичам руската култура, руския народ, но повече от тях обичам България", българския народ и култура!
Щом Русия ти харесва повече от България - прав ти път да емигрираш в нея - сам твърдиш, че имала по-добро бъдище и ресурси!
Приятен път към Сибир!
Брей какви яростни кръстители и безлични безродници!
Срам ме от такива като теб - дето не пишат на български!
Не ме интерисува как е в Гърция - те си имат национален герой, който се казва Българоубиец!
А за християнството - много здраве от ерменския поп!
Бъди горд!
Апропо - и ние не си поплюваме, но оти да го правиме?
Прав си - абсолютно!
Нали си я плащаме.
Ако не я купуваме ние от Европа - кво ще я правят - трябва да отстъпват Сибирия на Япония!
Виждаш ли каква огромна услуга им правим, а те са неблагодарници.
Не знам стандарта на Русия - не съм бил там.
Бил съм обаче в Белгия, и Германия, и Холандия, и
Франция - все ми се струва, че е малко по различно от Русия. Ти как мислиш? Смяташ ли, че още взривяват влакове и не знаят, че метежа от 17 година отдавна е свършил?
На културата руска - да свалим шапки, но на червения гестаповец Путин - защо?
Е тва, ако ме отвориш - евала ти праим, мужик!
Да ти запазя билет и на теб за Сибирия?
А иначе съм съгласна с тезите на автора. И съм от поколението, което знае руски - не говори на меньой.
“Като народ ние можем да се гордеем, че всичките ни народни деятели и патриоти: Г.Раковски, Л.Каравелов, В.Левски, Хр.Ботйов, А.Кънчев, П.Волов, Г.Бенковски и проч., са биле против официална Русия. Никога те не са апелирали към нея, защото са знаяли, че нейний камшик повече боли от турския….”
Русчук, 1-й Март 1886 г.
З.Стоянов
Из предговора към статията на Георги С. Раковски “Преселение в Русия или руската убийствена политика за българите”, публикувана във в.”Дунавски лебед”, 1859 г.0 Захари Стоянов, статия “Русия и българската криза” пише: “С безобразните си военни действия през 1804, 1807, 1828 и 1854 тя опожари страната, погуби населението и в крайна сметка я остави на произвола на поробителите. Трябва да се отбележи, че тези войни не се вдъхновяваха никога от интересите на България, чието име не бе дори произнасяно. Не е ли Русия тази, която разруши градове като Свищов, Русчук, Силистра, Сливен, Стара Загора, Разград, Варна и т.н.” Коментар: Разгледана в по-широка перспектива, тази политика на Русия към България (а и не само към нея) е “дообогатяване” на панславизма, същността на който се изразява главно в непризнаването на отделни славянски нации и тяхното разглеждане като различни групи от един и същ народ, предопределен да се обедини под скиптъра на руските императори. Точно в този дух е прекроена и цялата история на българо-руските отношения.
“Всяко тържество на България е смърт за Русия”, пишеше в един брой на “Русь” покойний екзалтиран славянофил Аксаков, за когото се проляха толкова сълзи в Софийското книжевно дружество. “Какви са тия Крумовци, Симеоновци и Борисовци? Разве не можеше и без тях?”… пишеше същий тоя Аксаков на княжеската прокламация към българските солдати, в която се казваше: “Вие, синове и потомци на Крума и пр.” Виждате доколко е жесток бил горещий славянофил. Негова милост желаял, щото ние да се не обърщаме към нашето минало, да заместиме името на Крума, и Симеона с Иван Грозний и с Екатерина Вторая
04.09.2009 10:01
което питаше: хубав ли е филма или руски - дотолкова ни беше дотегнало промиването на мозъците само с болшевишки идиотии.
Иначе хубавото си е хубаво - няма националност.
Сега нали е там?
Вярно - само до тогава, докогато продажните ни политици спрат да ни предлагат по целесъобразност! А с нагласата си да се продаваме, по какво се различаваме от проститутките (сигурно някой ще развие тезата за благородния характер на древната професия)
А както всички знаят - вече 20 години Москва не иска да си изплати държавния дълг към България и постява все неизпълними условия сякаш сме им крепостни.
От тях не сме получили нищо даром.
А урана, който е във всяка атомна бамба на Русия -
от къде е?
Не е ли от България - що всички го забрявят.
Той пари не прави ли?
А селскостопанската продукция за Русия те я ограничиха с 40 % мита, за сравнение Унгария,Чехия, Полша - 8%.
Е как да не ги обичаш братушките?
Официална Русия имам предвид!
Кой, та не вашите агенти на 7 и 8 ноември, когато България рискуваше да се закопае на Сливница, ходеха из Румелия да бунтуват жените против правителството? Кой в същите тия дни пиеше шампанско в София за победата на сърбите, та не вашият агент? И защо всичко това? Само за жестоко отмъщение, само за туй, че и в българите се появила капка самостоятелност, че и те са се показали като народ, че и от тях ще се родят авторитети. А според вас всичко това трябваше да се замести с „бит по сему”, с c милостиво съизволение и с фелдфебелска „опитност”. Когато вашето славянско чувство се възмущава от историческите имена Крум, Борис и Симеон, то лесно да се убеди човек колко ще бъдат вам противни и ненавистни и новите крумовци. Но стига засега толкоз!
в. “Независимост”, 12.03.1886 г.
04.09.2009 13:28
Андрей Луканов - по неговото премиерстване стана бъркочът.
Помниш ли танкера "Хан Аспарух" и въпроса - престигнал ли е или не?
04.09.2009 14:48
Щом Русия ти харесва повече от България - прав ти път да емигрираш в нея - сам твърдиш, че имала по-добро бъдище и ресурси!
Приятен път към Сибир!"
Интересно, къде съм казал тези думи, гледах си коментара, мъчих се да си спомня, ама да, за такива като теб, най лесно е да сложат думи в устата на другия и да го обвинят в преоблемите си!И интересно тогава от кое поколение си, щом мислиш че това на моите родители е виновно, а ти си от тези които са били безгрешниците тихо псуващи съветският режим, мнимите герой срещу тиранията, само чакащи всичко само да си дойде на място!Аз не съм политик, за твое съжаление, ама и ти като гледам не би направил нищо повече, като онези дето седят като пълнеж в Парламента и само гласуват и то с чужди карти!И както ти казах - историята, никой не може да промени, ако измислиш машина на времето, браво, върни се тогава и се опитай да разубедиш, едни конкретни лумпели да не разделят България на три части!!!
А това за Сибир, със същия успех може да го кажеш на 1 милион Българи, и то млади като мен разочаровани от родината си и наистина кадърни хора, някой от които мои приятели, но вече тръгнали и изоставили България, а аз все още съм тук и гледам как мога да се нагодя към тази чалга реалност, където наистина, инженерен дизайн - трудно, но бизнесмен - лесно.Ама на мен търпението ми все някога ще свърши!!!!А ти междувренмено търси поредната приична да обвинявш я държава, я конкретни хора или пък нас, неблагодарниците!!
Днешната академична история е бъкана от клишета, идеологеми и откровени лъжи , които заместват фактите за събитията.
Тълкуванията в стил развит соц. все още са определящи в нея, а не историческия развой и самите факти.
Тоест има измислени и манипултивни заключения, а няма факти доказващи определени исторически събития.
Прибявяме и наслоенията от промиването на мозъците + инертността и стигаме до това, което днес е на лице - българите не знаят истинската си история и всичко това за да сме по посоката на вятъра веещ от североизток.
Аман от ветропоказатели.
Аз ги казвам, но цитирам някой си друг, но щом не си чувал тази реплика, нейсе.
Не мислиш в нормални рамки, братче.
Защо вземаш всичко лично.
Нито аз съм виновен, нито ти си невинен и обратно.
Проблематиката на постинга най-най-отгоре е съвсем различен.
Не разбрах къкъв ти е проблема, но го отдай на тъпотията ми.
Преплиташ различни неща или мен вкарваш в сложна усуканица. Нещата са по-простички.
Личните ти проблеми са, както казваш, проблеми на милиони, но са част от една объркваница на посоките на държавната ни политика и никой не ще ти помогне или навреди, ако сам не го сториш.
Прости ми, ако смяташ, че съм те обидил като съм показал нещо, което е и мое разбиране на историята.
С това историята приключва.
04.09.2009 20:20
http://angeligdb.bloghub.org/2008/04/23/preselenie-v-rusiya-ili-ruskata-ubijstvena-politika-za-blgarite/
http://boristodorov56.blog.bg/politika/2009/08/04/stefat-stambolov-i-rubladjiite.374306
http://www.extremecentrepoint.com/?p=2787
http://www.extremecentrepoint.com/?p=2761
http://www.extremecentrepoint.com/?p=703
http://www.dnevnik.bg/dnevnikplus/2009/02/25/681415_skandalnata_tochka_12_v_sobolevata_akciia_i/
http://www.extremecentrepoint.com/?p=3333
http://extremecentrepoint.blog.bg/politika/2007/06/23/zabravenata-istoriia-3-22-iuni-1941-godina-obryshtenie-na-hi.83479
http://extremecentrepoint.blog.bg/politika/2007/04/12/prez-1940-sssr-e-podgotvial-i-okupaciia-na-bylgariia-rumynii.60030
http://veny-g.livejournal.com/2198.html
Мисля, че това няма да е достатъчно да размърда бетоннитеВи мозъци, но като за начало е добре.Успех, четете и дано схванете нещо.
04.09.2009 20:26
днес великия Съветски съюз, макар вече като Русия.
Всъщност какво се е променило там - нищо!
Червеното гестапо командва; назначените олигарси
събират парсата от пролетариата; "генсека" се прави на император; енергоноситерите още тонизират империята, но още един трус в цените и ще има мъртви вълнения...
Прочете ли внимателно постинга?
Къде пише, че боготворя "западни сили" - я пак прочети!
Аман от "парадигми" /кво е това - ще питам Аамет Циганина./!
Я изреди твоите и моите екзекутори поименно?
Удари го на пропаганда - през къро!
Да вземеш да попрочетеш малко и нещо друго - извън учебника си за 5 клас - много те моля!
04.09.2009 20:37
04.09.2009 20:42
Чел ли си нещо от някой от споменатите личности?
Ти никаква история не си чел, а само вестник "Работническо дело", които някой твой родственик е кътал за тоалетната от 1947 год.
Не капиталистите, а ционистите са финансирали руската революция от 1917 година - наясно ли си с този въпрос или не.
Но това мен не ме интерисува.
Мене ме интерисува, кой плащаше за нашите горски бандити - шумкарите - през миналия век у нас та да избиват българи и да свалят законно избраната власт
в България!
Та като си 85 набор - не е ли жалко да се правиш на глупак на предоставената ти трибуна.
Прочети постинга.
И научи историята на Бъгария - за да разбереш, че първо си българин, а после харесваш Русия!
Или не си българин?
Малко преиначаваш нещата. Ако беше прочел постинга щеше да разбереш, че никой няма предвид руснаците,
а държавата Русия, което съвсем не е едно и също.
Никой не е казвал, че трябва да се мрази чужда държава - това си е твоя измислица. Просто се чудим защо някой българи обичат русия повече от България.
Мислиш ли, че това е нормално?
Това твоето е двулично шербетчийство!
05.09.2009 10:40
А на теб какво ти пречи втората еврейска държава?
05.09.2009 20:55
Ако си мислите, че в момента не опъват конците и чорапите на т.нар. "български политици" - жестоко се лъжете.
Русия с факта, че се разпорежда в енергетиката е основния управляващ фактор у нас.
Къде отиде Бойко първо да целува ръка - на Путин!
От това по-ясен знак какво искате!
06.09.2009 11:03
06.09.2009 12:00
Ако в къщата, в която живееш някой заложи бомба и взриви семейството ти и съседите ти - ти какво ще правиш - няма ли да се защитиш? Или пък реши, че тази къща не и е там мястото?
Никога, никъде не съм се възхищавал на онзи, които искаше да прави на сапун евреите. Толкова ли си тясно скроен и с промит мозък за да не приемаш, че хора, които са антикомунисти по принцип са и антинацисти?
Нито съм комунист, нито съм нацист!
Югославия бе създадена от Франция и В.Британия в противовес и ущърб на България.
Когато започнаха националистическите тежнения на частите на Югославия - САЩ се обяви против разпокъсването на федерацията - не сме забравили.
Но никой не може да спре и и ограничи стремежа на, който и да е народ за свобода и независимост.
Най-малко това успя да направи умопомрачения национал-комунист Милошевич, приятеля на Гоце.
Дори войната на Сърбия против Босна и Херцеговина, Хърватска, и геноцида срещу косовските албанци не помогана.
Бомбардирането на Сърбия е следствие от агресивния стремеж на Милошевич, ча спре тези процеси на самоепределение и независимост.
Беше справедливо!
06.09.2009 20:34
Ние сме българи,
а руснаците дори не са ни и братовчеди.
Никога, и в момента не е - Русия не е била приятел на България!
Отношението на Русия към България е било като към колонизирани туземци, не като към равноправни
и равностойни партньори.
Няма нито повод, нито причина да им сваляме шапка!
Тогава защо трябва ние да изпитваме чувства към нея?
Защо трябвада и се кланяме, а да не се държим като достоен народ.
Управниците ни приемат устни обещания, рубладжийстват и после се усукват като ебани педераси от което страда народа и националното ни достойнство!
06.09.2009 23:01
06.09.2009 23:05
Не ме обиждаш - само показваш, че не си прочел нито постинга, нито един ред от коментарите.
Ти си патметник на безродните рубладжии.
Като става въпрос за интереси - какви са интересите на България?
06.09.2009 23:48
Това го няма нито в постинга, който не си чел - нито в коментарте, които също не си чел.
Между впрочем по въпроса за Руско -Турската война от 1877/78 ще цитирам един мой постинг:
НЕКА НЕ ЗАЛАГАМЕ ПРЕКОМЕРНО НА ЕМОЦИЯТА
Пуснах предният постинг съзнателно провокативен, но докрай убеден в правотата си. Не мисля, че дължа някому обяснение, но ще доуточня неща които не съществуват в съзнанието на много хора бързащи да блеснат със тонове словоизлияния, надявайки се да се опишат по този начин като по-истински българчета.
Трети март - си е трети март.
Руската империя победила, а победителите пишат историята. Там - в историята , те записали намерение за държава с определени граници и окупиране на територия за неопределено време от войските на Русия. Вероятно не всички знаят - в този договор не ставало и никаква реч за независима българска държава, а за независимостта на други три балкански държави и уреждане на териториални вземания на Русия на азиатския фронт на войната, които осигурявали излаз на преки нефтени пътища от Каспийско до Черно море.
/Справка: Нефтените кладенци на Каспийско море били собственост на Ротшилд. Същият финансирал руския император за тази война./
Тази война гарантирала, че от двете страни на Черно море, по трасето на нефта към Европа ще има контролирани от Русия територии, т.е. безпроблемен пренос на нефт към пазарите в Европа. Иначе за какъв му е нефта на Ротшилд?
130 години по-късно - наследника на императора - червеният гестаповец - гаулайтер от НКВД - В. Путин - показа отново , за какво става въпрос.
Изводи няма да права.
Според разбиранията, образоваността, възпитанието и интелигенстността си - всеки ще ги направи сам за себе си.
Нека не залагаме на емоцията.
03 март 2 009
07.09.2009 10:12
Прекалено едностранчиви и манипулационни са.
Едно престъпление не може да бъде оправдание за извършването на друго престъпление.
Само не хвали руските мародери и варвари в Германия преди да си разбрал за каква трагедия става дума.
А за марките - кво да станат като им рухва държавата - нашите левчета не умряха ли след рухването на икономиката ни?
Това е безмислен спор.
07.09.2009 15:21
Когато стане дума за Рашка толкова много дебилни защитници се появяват, че понякога става смешно. Има и някакви заблудени овце, които дори се чудят "защо и за какво да мразя или обичам Русия". :))
Разбира се няма как да мине и без привържениците на новата необолшевишка линия на КГБ, разни "борци срещу жидовете и американо-ционисткия заговор". :)))
Голям цирк. :)
Към Борис Тодоров - споровете с русофили не могат да доведат до нищо градивно. С каквито и факти да излезеш, слугите на Рашка са непреклонни в любовта си към тази туземна държава, която в скоро време ще се разпадне. ;)
Забелязваш ли как всички са анонимни.
Хем се перят, хем ги е срам да си покажат лицата.
Тези анонимни регистрирани до един в blog.bg.
Русофилът е непълноценен като човек и българин. Буквално рушняците са си отгледали пета колона у нас, която винаги ще "играе" в тяхна полза. Лошото е, че народа няма сили да се отърве от русофилството и това, което то носи след себе си - ликвидиране на българщината под всякакви форми - славянство, гръцко православие, комунизъм и т.н., така че пак ще трябва да се разчита на външните фактори - световната финансова криза, да гътнат Рашка.
Защо не е така при поляците, чехите, Прибалтийските държави? Отговорът може да бъде само един - Ватикана.
Някъде бях чел, че между двете световни воини Русия в вложила в тази пета колона у нас около един годишен
бюджет днес. На пръв поглед изглежда невъзможно, но ако се замислиш може и да е истина.
За сведение: Васил Коларов/наследници/ - е един от най-крупните реститути в Пловдив. Подобна е картина според мен и в другите градове на страната, на тази страна на реституцията остана в сянка.
16.09.2009 02:10
С какво се променят нещата - за нас - ако една държава хората знаят за нас, а в друга не?
Това гъделичка измамно шовинизма ни - нищо повече. Това чувство в кошара не вкарва.
За шестте десетилетия, през които се занимавам с историята и културата на народите от нашата планета, аз не съм срещнал друг народ, срещу чиято идентичност да са вършени и да продължават да се вършат толкова покушения, колкото срещу моя, българския народ. От много хилядолетия той е бил заставян да се бори срещу всевъзможни нашественици за своята земя, за своето съществувание, за своя език, за плодовете на своя труд и изкуство, за своята вяра. И колкото пъти е бил гонен от родината си през петте хилядолетия, в които сме осведомени за неговото присъствие в европейския континент, той винаги се е завръщал в тази своя исконна родина – империи са възниквали и са изчезвали върху земята му, но той е останал на земята си със своя език и своите обичаи, предавани от поколение на поколение до ден днешен.
За произхода на българския народ и неговия език са съчинени и продължават да бъдат съчинявани най-различни теории, които го изкарват пришелец от едва ли не всички възможни краища на стария свят: от най-далечния изток до най-далечния север – от пустинята Гоби, зоната на вечния сняг в Памир и полярния кръг на северната евроазийска граница, до блатата на Задкарпатието.
Всяка теория, че българите били монголоиди, угро-фини, турци, задкарпатски славяни и какви ли не още, намира мигновено поддръжка сред чуждите и нашите историци. Но не и твърдението, че са първоначалното население на нашите земи, запазило не само своя физически и генетически тип, но също своя език и своите обичаи, въпреки многобройните вражески нашествия, на които е било изложено в течение на хилядолетия."
http://www.ivanstamenov.com/?page_id=361
02.12.2011 23:06