Постинг
08.01.2010 14:31 -
Това позор ли е - или слава?
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 4803 Коментари: 36 Гласове:
Последна промяна: 08.01.2010 14:32
Прочетен: 4803 Коментари: 36 Гласове:
25
Последна промяна: 08.01.2010 14:32
"9 септември 1944 г. беше избрано от зрителите на БНТ за най-значимо политическо събитие на България за отминалото столетие. Комунистическият преврат събра 24,29 процента от гласовете на публиката, която по регламент определя класацията на най-важните исторически събития в страната за отминалото столетие."
Червени боклуци,
това позор ли е или слава?
Следващ постинг
Предишен постинг
А колко е била публиката?:))
И каква?!
цитирайИ каква?!
Вероятно шепа жалки атрофирали и склерозилари люде...
То кой ли нормален гледа ТВ?
цитирайТо кой ли нормален гледа ТВ?
позор е Боре и невежество...
цитирайТо така зададения въпрос - Кое е най-значимото... - е малко многозначен, но въпреки това не заслужава да е първото.
Жалко, много жалко.
цитирайЖалко, много жалко.
Боже, Пози ни Българийката от скакалците!
цитирайПозор, разбира се!
цитирайПромяната тогава е била най-голяма във всяка една сфера на общественополитическия живот. Няма значение към добро или към лошо. Това дава и голямата значимост на тази дата.
Жалко, че пак ще ми изтриеш коментара:))))))))))))))))))
При мен вилнее твой двойник регистрирал си е ник borjstodorov56. Написал ми е един два коментара. хахахахахах.
И защо си смени аватара, предишния беше по готин. Лека вечер.
цитирайЖалко, че пак ще ми изтриеш коментара:))))))))))))))))))
При мен вилнее твой двойник регистрирал си е ник borjstodorov56. Написал ми е един два коментара. хахахахахах.
И защо си смени аватара, предишния беше по готин. Лека вечер.
"Позор" е слаба дума....
цитирай
9.
анонимен -
Всичко е за пари
08.01.2010 16:03
08.01.2010 16:03
Телевизиите започнаха да се надпреварват в лансиране на разни " мероприятия", за да запълнят кухините в програмите си и да изкарат някой и друг лев от гласуващи БАЛАМИ.
Колкото до " великата дата " върнала българското развитие 50 години назад - за нея са гласували същите БАЛАМИ, които и са я номинирали !
За съжаление още са много и разнасят заразата като прокажени. Дано ги надживеем !
цитирайКолкото до " великата дата " върнала българското развитие 50 години назад - за нея са гласували същите БАЛАМИ, които и са я номинирали !
За съжаление още са много и разнасят заразата като прокажени. Дано ги надживеем !
10.
firebrand -
То тва БНТ телевизия ли е или разв...
08.01.2010 16:17
08.01.2010 16:17
То тва БНТ телевизия ли е или развъдник на пост соцтъртей.
цитирайВ България позора може да бъде преживян като слава,а славата,като позор!Няма никакво гражданско общество!Ама никакво!!!
цитираймедийни сценарии.
Припомням, че и Дънов го изтъпаниха да е 2-ия "най-велик българин".
Колкото повече абсурди се класифицират като "нормални", толкова повече абсурди обществото ще приема за естествени.
Конституцията определя, че медицинското обслужване в Б-я е "безплатно" - чл.52, но съдът даде тълкувание, че "безплатното" не означава "безплатно", а - "платено". Чудно е, че не го изтълкуваха като - медицинското обслужване в Б-я е "без платно" - понеже не се споменава изрично за какво "платно" става въпрос - шосейно, тротоарно, вълнено, конопено, следователно медицинското обслужване ще се плаща...
цитирайПрипомням, че и Дънов го изтъпаниха да е 2-ия "най-велик българин".
Колкото повече абсурди се класифицират като "нормални", толкова повече абсурди обществото ще приема за естествени.
Конституцията определя, че медицинското обслужване в Б-я е "безплатно" - чл.52, но съдът даде тълкувание, че "безплатното" не означава "безплатно", а - "платено". Чудно е, че не го изтълкуваха като - медицинското обслужване в Б-я е "без платно" - понеже не се споменава изрично за какво "платно" става въпрос - шосейно, тротоарно, вълнено, конопено, следователно медицинското обслужване ще се плаща...
Пълен резил...
цитирайБабите по селата, където няма кабел... А от всички баби, някакви 24,29% можали да се справят с гласуването...
Та никакъв позор не е, просто е ГОЛЯМ СМЯХ!!!
цитирайТа никакъв позор не е, просто е ГОЛЯМ СМЯХ!!!
15.
krasunata -
Позор си е...
08.01.2010 19:45
08.01.2010 19:45
Про-съветски се предали след решителните преговори (сега про-европейски:)
цитирай
16.
анонимен -
според мен нито позор, нито слава. ...
08.01.2010 21:03
08.01.2010 21:03
според мен нито позор, нито слава. просто история. "най-значимо" поне аз не го разбирам като най-положително. че какви събития имаме ние великите през 20 век? с 45 години комунизъм и 11 години каша след това? всъщност споменали ли са второ и трето място?
цитирайвие какво очаквате, след 100 г. може нещо да се попромени :)))))
цитирайНормално е да имаме негативна реакция срещу датата 9-ти септември 1944 г. Но е нормално и това да е най-значителната дата в политическата история на България за 20-ти век. Имаме последваща след тази дата тотална смяна на политическата система. Тотална смяна на собственост, засягаща абсолютно всички българи. Тотална смяна на идеологична и морална система, татална смяна на чужда зависимост, на чуждо подчинение. Имаме тотален терор и тотална диктатура. България е обърната с хастара навън за следващите си шестдесет, че и повече години. И днес затова сме опарцалявени все още. Затова сме най-бедните в Европа. Това е историята. Значимите събития не подбират знака си. Положителен или отрицателен. Втората световна война е най-значимото събитие на света за 20-ти век. И най-отвратителното в човешката история въобще. Датата 9-ти септември 1944 г. не е нито позор, нито слава. Тя е историческа реалност. С огромни последици за всички българи. Както е огромна и омразата срещу тази дата. И тази и "огромност" я прави значима. Значима историческа дата. Значима историческа реалия, а не и повод за манифестации и празнуване. 9-ти септември е повод за покаяние. Че унищожихме България.
цитирайПо един или друг начин те показват колко е многостранен въпроса и неговото тълкуване.
цитирайНе съм убеден, че трябва да ти обръщам внимание - реших да наруша принципа си.
Ник borjstodorov56 - е твой клонинг.
Ако си толкова принципен - постави го на място.
цитирайНик borjstodorov56 - е твой клонинг.
Ако си толкова принципен - постави го на място.
„Няма по безнадеждно поробени от грешно повярвалите, че са свободни!”
цитирайвинаги съм се удивлявал на умението им да промиват мозъци
"значимост" е дума с различно значение, точно това е целта, като
да загатнеш и избягаш
да откраднеш и избягаш
да оклеветиш и избягаш
да прослaвиш и сринеш
и от парцалите да си направиш знаме.
цитирай"значимост" е дума с различно значение, точно това е целта, като
да загатнеш и избягаш
да откраднеш и избягаш
да оклеветиш и избягаш
да прослaвиш и сринеш
и от парцалите да си направиш знаме.
Приятелю, определено считам, че не всички българи сме виновни за днешната ни незавидна съдба, особено за класирането на Деня на Апокалипсиса за най-"значимото" събитие/много витиевато понятие/.
То е събитие с най-страшните последици - толкова страшни, че Българийката ни е на път да изчезне безвъзвратно и завинаги.
цитирайТо е събитие с най-страшните последици - толкова страшни, че Българийката ни е на път да изчезне безвъзвратно и завинаги.
Едни хора, мно-о-о-го хора /в БНТ/си вземат заплатите, а ние, вси-и-и-чки ние им ги плащаме, без значение дали ги гледаме. И няма значение кой ги гледа. Тях никой не ги гони за рейтинги. Освен заплати им даваме и национален ефир, така, че винаги има кой да ги гледа, дори и случайно. И как да им оспориш класациите. Дори и пет човека да са си направили труда да гласуват. Те са национална медия.
Асоциацията ми е един затворен кръг.
Отговорът ми, че е време да прережем линията му.
цитирайАсоциацията ми е един затворен кръг.
Отговорът ми, че е време да прережем линията му.
Абсолютно си прав, Боре, че не сме всички виновни. Метафората на множественото число, което употребих е двусмислена. Виновни за 9-ти септември българи няма. Дори всички българи да са се били изправили тогава срещу Червената Армия, тя щеше да ги смаже. Политиката е много сложно нещо. Тази дата ни е "подарена" от Чърчил, Рузвелт и Сталин на Ялтенската конференция. Тя е историческа неизбежност. За престъпленията след 9-ти септември трябва да се търси истината и да се каже. Тя е в архивите. Има я. Има я и все още в очевидци. Съвременните политици са огромни длъжници в това отношение. Ние не сме получили от тях адекватно официално-държавно определение и становище за тази дата. 9-ти септември всъщност още не е свършил. Това е трагичното в момента. И затова употребих множественото число. Защото ние още живеем в него. Тази БНТ-класация го показва. (Прочее аз не съм я гледал. Аз не гледам телевизия. Нямам телевизор и не искам да имам. Но имам интернет, и не съм (само)изолиран социално, просто се опитвам да си съхранявам някаква душевна/духовна хигиена. Но виждаш, 9-ти септември ме настигна днес. В твоя блог. За което ти благодаря. Защото мога тук да си кажа мнението свободно. И да разбера, че има кой да го чуе. Че има с кого адекватно да разговаряме за тази дата. Взирайки се в нея и осветлявайки я с различни погледи и ракурси на аналитичността си.)
цитирайЗа съжаление, колкото и да ни се ще - от нас нищо не зависи в БНТ.
Там може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
цитирайТам може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
boristodorov56 написа:
За съжаление, колкото и да ни се ще - от нас нищо не зависи в БНТ.
Там може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
Там може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
Бойко Борисов, според мен никога не се е интересувал от БНТ. А и те бяха "бастион", който се предаде веднага след изборите. От веднъж цветовете на предизборното им студио се промениха от червено в синьо, после в нещо лилавеещо, доколкото си спомням, само логото им остана червено, някой беше забравил да подготви ново. Бихме го заинтересували ние, ако му напомним да погледне какъв е годишния бюджет, който им изплаща от хазната и какво получаваме насреща. Да не забравяме, че освен БНТ си имаме и регионални телевизионни центрове.
Прав си.
Много ми се искаше да не си прав.
Въпросът е, че личното ми мнение е, че на 05.09`44 -трябваше армията ни да се противопостави на Червената армия.
Може мощта и да е била по-голяма, може да е била с нреизброими пълчища, но аз питам:
ние независима държава ли сме били или не.
Защитата на националната ни независимост в онзи момент щеше да издълбае такава дълбока пропаст между две цивилизации, че днес нямаше да има нужда да се чудим дали агентите на ДС са агенти на НКВД, и да се маем защо всички управляващи правят свирки на Путинова Русия - пък и си плащаве отгоре на това!
Във всички случаи кръвта се е ляла под една или друга фарма, но последствията са днешното безвремие и абсолютно падение.
Винаги се плаща - с кръв - само че когато си го направил с достойнството на горд народ - имаш самочувствието да се афишираш пред света - и това се оценява! В противен случай ставаш това, което сме днес - който откъдето ни хване - все ни работи, а нашите политици са нонстоп нраведени и готови...
Чърчил е имал огромна лична причина да мрази България - поне по две причини - за факта че България не помогна на "В" Британия през 1916 година при Галиполи, когато турците са нанесли непоносимо за високомерието им поражение, което те все още помнят, а тогава той е бил Първи лорд на Адмиралтейството.
Второ - малко по-късно при Добро поле англо-френците са яли още по-страшен пердах от гордите българчета, че е признат за най-голямото военно поражение на същата "В" Британия.
75 хилядна тяхна армия е била съсипана и унищожена от Великият Български Войник.
14 хиляди са били нашите.
Жертвите им са равни на личния състав на нашата армия, срещу1 400 от наша страна.
Та не съм сигурен, че Червената армия щеше така лесно, като на манифестация на Червения площад - да премине през България. Във всички случаи - жертвите ги дадохме след като тя се установи тук и после в една никому ненужна война срещу Германия!
Така, че Червената армия - не е непобедима!
Веднъж в Добружа сме и показали за какво става въпрос.
Само че и днес на всички е втълпено, че ние не можем да воюваме среще тях.
Защо?
Какво търсеха тогава те тук?
Всички знаем историята до такава ксонкретност,
че все забравяве да осъдим - "нашите" продажници от Звено и нашественика окупатор.
За сметка на това му струпахме паметници!
Срам ме е от безродството!
цитирайМного ми се искаше да не си прав.
Въпросът е, че личното ми мнение е, че на 05.09`44 -трябваше армията ни да се противопостави на Червената армия.
Може мощта и да е била по-голяма, може да е била с нреизброими пълчища, но аз питам:
ние независима държава ли сме били или не.
Защитата на националната ни независимост в онзи момент щеше да издълбае такава дълбока пропаст между две цивилизации, че днес нямаше да има нужда да се чудим дали агентите на ДС са агенти на НКВД, и да се маем защо всички управляващи правят свирки на Путинова Русия - пък и си плащаве отгоре на това!
Във всички случаи кръвта се е ляла под една или друга фарма, но последствията са днешното безвремие и абсолютно падение.
Винаги се плаща - с кръв - само че когато си го направил с достойнството на горд народ - имаш самочувствието да се афишираш пред света - и това се оценява! В противен случай ставаш това, което сме днес - който откъдето ни хване - все ни работи, а нашите политици са нонстоп нраведени и готови...
Чърчил е имал огромна лична причина да мрази България - поне по две причини - за факта че България не помогна на "В" Британия през 1916 година при Галиполи, когато турците са нанесли непоносимо за високомерието им поражение, което те все още помнят, а тогава той е бил Първи лорд на Адмиралтейството.
Второ - малко по-късно при Добро поле англо-френците са яли още по-страшен пердах от гордите българчета, че е признат за най-голямото военно поражение на същата "В" Британия.
75 хилядна тяхна армия е била съсипана и унищожена от Великият Български Войник.
14 хиляди са били нашите.
Жертвите им са равни на личния състав на нашата армия, срещу1 400 от наша страна.
Та не съм сигурен, че Червената армия щеше така лесно, като на манифестация на Червения площад - да премине през България. Във всички случаи - жертвите ги дадохме след като тя се установи тук и после в една никому ненужна война срещу Германия!
Така, че Червената армия - не е непобедима!
Веднъж в Добружа сме и показали за какво става въпрос.
Само че и днес на всички е втълпено, че ние не можем да воюваме среще тях.
Защо?
Какво търсеха тогава те тук?
Всички знаем историята до такава ксонкретност,
че все забравяве да осъдим - "нашите" продажници от Звено и нашественика окупатор.
За сметка на това му струпахме паметници!
Срам ме е от безродството!
boristodorov56 написа:
За съжаление, колкото и да ни се ще - от нас нищо не зависи в БНТ.
Там може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
Там може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
Зависи, зависи. Важно е посланието да бъде формирано правилно:
Аз, предполагам и вие, нямам нищо против обществените телевизии, ако са повече от една и са поставени в условия на конкуренция, като всички останали.
Нямам нищо против и срещу държавното финансиране на стойностни продукции, такова ни е времето, културата има нужда от дотации.
Но знае ли Б.Б., колко плаща, за да гледа това "чудо" в медийното пространство, а да не забравяме, че зад него са навързани и регионални телевизионни центрове.
Нарцисизма на д-р Б. Борисов е толкова голям, че той не само одобрява, но и стимулира подобно състояние.
Имам чувството, че някой ден ще започне с :
- Добър ден, д-р Борисов! и ще приключи с: Лека нощ, докторе!"
цитирайИмам чувството, че някой ден ще започне с :
- Добър ден, д-р Борисов! и ще приключи с: Лека нощ, докторе!"
Всеки истински достоен българин изпитва отвращение от безродството. За съжаление то стана закон. Националното продажничество стана закон. Най-напред чрез съветската идеологията на интернационализиране. След това чрез закован от парите закон за мултинационалните капитали. Сега всички политици се продават за пари. Няма национален идеал. Защото вече няма и национална култура, която да изгради този идеал. Заличаването на българските традиции и в стопанския живот и в културата е следствие от двата горепосочени процеса, които се извършиха последните 60 години в света. За този процес кукловодите си назначаваха и сега назначават сребролюбни безродници.
А за пердаха, който е яла в Добруджа край с. Кочмар през 1916 г. руската армия преди да почервенее съм ти много благодарен, че ми го припомни. По този повод си прочетох отново "Белия ескадрон" на Йовков. За да няма и белег от това руско поражение в писаната ни история, този разказ беше забранен да се издава 50-60, а и 70-те години в България.
Национална гордост е хубаво нещо, Боре, но има неумолими обстоятелства управляващи историческите процеси. Тези неумолими обстоятелства въздигат на власт национални продажници.
Афганите и Иракчаните са горди народи. Но виждаш каква е съдбата им. Смърт и все по-голяма мизерия. И руснаците ги бият, и американците. За да ползват природните и човешките им ресурси и богатствата мултинационалните капитали са безмилостни. Така че, има обстоятелства пред които трябва да се смирим. Ние с теб никога няма да станем примирени с действителността, както и действителността няма да се примири с нас. Но аз не искам да се занимавам с политика. Защото знам същността и. Бил съм в същността и. И не искам да съм никога повече там и за нищо на света. Но мога да я интерпретирам в разговор с приятели. Но най-вече ми се иска да пиша с истинските българските думи за неща по-стойностни от политиката и нейните фасонско-финикийските пируети.
Благодаря ти за откровения и пространен отговор, който ми написа, приятелю Борис.
цитирайА за пердаха, който е яла в Добруджа край с. Кочмар през 1916 г. руската армия преди да почервенее съм ти много благодарен, че ми го припомни. По този повод си прочетох отново "Белия ескадрон" на Йовков. За да няма и белег от това руско поражение в писаната ни история, този разказ беше забранен да се издава 50-60, а и 70-те години в България.
Национална гордост е хубаво нещо, Боре, но има неумолими обстоятелства управляващи историческите процеси. Тези неумолими обстоятелства въздигат на власт национални продажници.
Афганите и Иракчаните са горди народи. Но виждаш каква е съдбата им. Смърт и все по-голяма мизерия. И руснаците ги бият, и американците. За да ползват природните и човешките им ресурси и богатствата мултинационалните капитали са безмилостни. Така че, има обстоятелства пред които трябва да се смирим. Ние с теб никога няма да станем примирени с действителността, както и действителността няма да се примири с нас. Но аз не искам да се занимавам с политика. Защото знам същността и. Бил съм в същността и. И не искам да съм никога повече там и за нищо на света. Но мога да я интерпретирам в разговор с приятели. Но най-вече ми се иска да пиша с истинските българските думи за неща по-стойностни от политиката и нейните фасонско-финикийските пируети.
Благодаря ти за откровения и пространен отговор, който ми написа, приятелю Борис.
Моите уважения.
Почти се покриват представите ни за нещата.
Все бягаме от политиката, но тя все ни застига и нагала
волята си да сме жертвите и.
Няма как!
Поздрави!
цитирайПочти се покриват представите ни за нещата.
Все бягаме от политиката, но тя все ни застига и нагала
волята си да сме жертвите и.
Няма как!
Поздрави!
на няколко телевизионни "култури" от паразити, не бива да се смесва с наличието на българи даже и в България.
но това е по-страшно от мълчанието на агнетата, то си е отзвук от 100-процентовото гласуване и блеенето по площадите на бееее-ка-пеее,
това е носталгията по диктатурата - нима крепостния ще престане да споменава бащицата-благодетел, нима робът има друг господ - освен робовладелеца;
не съм гледала онова предаване, но доколкото чух - дедовците от мухлясалия легион са осъществили това толкова "възпитателно" мероприятие
цитирайно това е по-страшно от мълчанието на агнетата, то си е отзвук от 100-процентовото гласуване и блеенето по площадите на бееее-ка-пеее,
това е носталгията по диктатурата - нима крепостния ще престане да споменава бащицата-благодетел, нима робът има друг господ - освен робовладелеца;
не съм гледала онова предаване, но доколкото чух - дедовците от мухлясалия легион са осъществили това толкова "възпитателно" мероприятие
34.
krasunata -
Така ни джуркат Великите сили:)
12.01.2010 15:33
12.01.2010 15:33
9 за месец и дата според нумерологията е число на възможни силни пулсации на тъмна материя в политическия живот на една страна, каквато е България (както впрочем потвърдиха някои учени от БАН - Тъмната материя пулсира във Вселената)
цитирайveselinvalev написа:
Нормално е да имаме негативна реакция срещу датата 9-ти септември 1944 г. Но е нормално и това да е най-значителната дата в политическата история на България за 20-ти век. Имаме последваща след тази дата тотална смяна на политическата система. Тотална смяна на собственост, засягаща абсолютно всички българи. Тотална смяна на идеологична и морална система, татална смяна на чужда зависимост, на чуждо подчинение. Имаме тотален терор и тотална диктатура. България е обърната с хастара навън за следващите си шестдесет, че и повече години. И днес затова сме опарцалявени все още. Затова сме най-бедните в Европа. Това е историята. Значимите събития не подбират знака си. Положителен или отрицателен. Втората световна война е най-значимото събитие на света за 20-ти век. И най-отвратителното в човешката история въобще. Датата 9-ти септември 1944 г. не е нито позор, нито слава. Тя е историческа реалност. С огромни последици за всички българи. Както е огромна и омразата срещу тази дата. И тази и "огромност" я прави значима. Значима историческа дата. Значима историческа реалия, а не и повод за манифестации и празнуване. 9-ти септември е повод за покаяние. Че унищожихме България.
35.
krasunata -
Определено все още не бих гледал БНТ :)
12.01.2010 15:35
12.01.2010 15:35
ladymerry написа:
Бойко Борисов, според мен никога не се е интересувал от БНТ. А и те бяха "бастион", който се предаде веднага след изборите. От веднъж цветовете на предизборното им студио се промениха от червено в синьо, после в нещо лилавеещо, доколкото си спомням, само логото им остана червено, някой беше забравил да подготви ново. Бихме го заинтересували ние, ако му напомним да погледне какъв е годишния бюджет, който им изплаща от хазната и какво получаваме насреща. Да не забравяме, че освен БНТ си имаме и регионални телевизионни центрове.
boristodorov56 написа:
За съжаление, колкото и да ни се ще - от нас нищо не зависи в БНТ.
Там може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
Там може да се разпореди д-р Б. Борисов.
БНТ (кото останалите тв у нас и навсякъде)е инструмент за формиране на настроения и обществено мнение в промити мозъци.
Бойко Борисов, според мен никога не се е интересувал от БНТ. А и те бяха "бастион", който се предаде веднага след изборите. От веднъж цветовете на предизборното им студио се промениха от червено в синьо, после в нещо лилавеещо, доколкото си спомням, само логото им остана червено, някой беше забравил да подготви ново. Бихме го заинтересували ние, ако му напомним да погледне какъв е годишния бюджет, който им изплаща от хазната и какво получаваме насреща. Да не забравяме, че освен БНТ си имаме и регионални телевизионни центрове.
Тъмната материя пулсира във Вселената)
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 47590