Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2010 17:45 - И З Х О Д Ъ Т
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 2901 Коментари: 19 Гласове:
20

Последна промяна: 12.01.2010 10:19



image







Всички са наясно, че нещо куца в тази кочина наречена България!
Искаме да сменяме правителства, министри.
Да правим избори.
И кво от това като го правим?
Пак дълги редици леви лаици, ченгесарски боклуци, червени гестаповци, прокремълски безродници и всевъзможни продажници  ни стъпват по пръстите и  се гаврят с достойнството ни - разгулно и безотговорно.
Не трябва ли да сменим системата?
Не трябва ли да направим нов Обществен договор?
Договор между нас - суверена - който ще определи ново начало на държавността,
която си е почти бегала.
Да сменим правилата на играта.
Да се освободим от третата комунистическа Конституция от`91
и направим истинска - 
на Втората Република -
от Третата Българска държава.




image





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Прав си Боре!
11.01.2010 17:49
Конституцията-недоносче, е в основата на нещата!
цитирай
2. kalin8 - Не мисля ,адаш,
11.01.2010 18:52
че Конституцията ни е от най-лошите...
Кофти ни е навика да все да търсим странични сокаци ! И да крадем, кой колкото и каквото може.И лесно забравяме всичко, щом се настаним дори и на най-строшения шефски стол!
Прав си да се възмущаваш, но...Няма лесно! А и отговори...
Б.
цитирай
3. haralanov - Не си съвсем прав Боре!
11.01.2010 19:28
Това ,,да сменим системата,, никак,ама никак не го разбирам!Твърдя,че институционално всичко е както трябва.Проблемът е,че нищо не работи както трябва!Имаме ли разделение на властите?Имаме!Имаме ли многопартийна система?Имаме!Имаме ли бол медии?Имаме!Имаме ли свобода на пътуванията?Имаме!Имаме ли свобода на вероизповеданията?Имаме!Имаме ли свобода на сдруженията?Имаме!Имаме ли свободна търговия и валутен борд?Имаме!Че куцат нещата-куцат!То се вижда и от слепеца!Проблемът е в ИЗБОРЪТ ни!Казвал съм го хиляди пъти!!!Абсурдно е до лудост,след Луканов и Жан,пак да дадеш доверие да те управлява Суека Станишев!Още по-голям абсурд пък беше с Крадлив дедо!Та този човек от 1947 г.не е бил и живял в България!Тогава е бил 10 годишно хлапе!Но българите не само за него,гласуваха на юнашко доверие!Резултатите са плачевни!Особенно на село!Днескашният апологет на ГЕРБ нали го виждащ..?Изживява се на десен пича!А това,че Мутрата е бил пазвантин на Тодор Живков,въобще не го притеснява!Смахната работа...
цитирай
4. haralanov - А иначе....
11.01.2010 19:36
Отдавна са го казали.Изходът е еднопосочен билет и летище София!
цитирай
5. ignatkan - Да, това трябва да се направи!
11.01.2010 19:46
Другото е тинтири-минтири, мижи да те лажем.
Поздравявам те и давай да мислим какво да правим!
цитирай
6. smani - Няма лошо
11.01.2010 19:53
като има предложения! Реалистични.
цитирай
7. boristodorov56 - 2. kalin8
11.01.2010 20:26
Щом системата може да се влияе от хората - напр. д-р Б. Борисов - може да си позволи да блокира(отделен е въпроса успешно или не) механизма със платите на съдебната система(отделен е въпроса - заслужена или не) - значи нещо не е както трябва.

Това е най-глупавия и близък пример.

Механизмите за решаване на проблемите трябва да са институционализирани, а не зависими от капризите на тъпи чиновници или користни политици.
цитирай
8. boristodorov56 - 3. haralanov
11.01.2010 20:52
Примерът с избора на Обама е най-показателен, как една заложена в конституцията процедура не може да бъде заобиколена от конюктурна личност намерила се на определен пост. Искам да кажа, че нещата не зависят от неограничената власт на US Президента и от личните му намерения, а от субординацията на законодателна, изпълнителната и съдебната власт.
В България две институции с основополагаща сила не са променени от 1944 година до сега:
- системата за налагане на справедливост(у нас наречена съдебна система). Тя си е правораздаване по целесъобразност и си е налагане на право по презумпция за виновност и няма нищо общо със справедливостта - прочети мотото на блога ми.
Всъщност съдебната процедура у нас и до сега си е защита на държавата и закона, а не на правата и собствеността - по образец на черезвичайните тройки на НКВД в Съветския съюз.Закона е задължителен, но може и да е несправедлив, а за държавата да не говорим какво е необходимо - послушно стадо. Какво гарантира правата на стадото и правенето на справедливи закони - нищо!
Необходим ни е съд на съдебните заседатели - по принципите на англосаксонското правораздаване, каквото съществува в момента.
Да не говорим за един абсурдно смешен орган Висш съдебен съвет - избиран от президент, парламент, гилдия - но кадруван от Красьо Черното.
Канех се да преведа една статия от Сайта на US правителството по темата - май е дошло времето.

- Другото, което си е същото - това са законоопазващите органи - милицията. Нейната единствена задача е била, и си остава - да пази държавата и управляващите, а не права, свободи и собственост
Определено милицията трябда да се трансформира в териториална полиция - вън от МВР - като реда и сигурността на гражданите се гарантира и осигурява от местната изборна власт.


И още нещо против днешната Трета Комунистическа конституция.

Изпълнителната власт е изцяло зависима от законодателната. Мнозинството в парламента създава правителство - т.е. може да го манипулира и управлява. Би следвало да са независими - но механизъм за прекъсване на връзкана - няма.

При двукамерен парламент на Президенстска република - такъв проблем - няма.

Това са най-крещящите несъответствия.
цитирай
9. boristodorov56 - 4. haralanov
11.01.2010 20:53
Това няма да го коментирам - но лично за мен - не решава нищо.
цитирай
10. boristodorov56 - 6. smani
11.01.2010 20:57
Само не по презумпцията на Лудото Яне.
цитирай
11. haralanov - За теб Приятелю може да не решава нищо...
11.01.2010 21:21
Но за мнозина реши всичко!Радикалното решение за имиграция спестява безумията тук!Никой не е длъжен да живее в условията на постоянна лудница!Нали..?
цитирай
12. boristodorov56 - 11. haralanov - Прав си.
11.01.2010 21:25
Не се отчайвай!

цитирай
13. haralanov - Мисля си...
11.01.2010 21:30
Отчаяния ум,може да роди неочаквано добри решения!За много неща съм прав но кел файда..?!
цитирай
14. boristodorov56 - 13. haralanov
11.01.2010 21:43
И все пак!

Отчаянието е лош съветник за храбри решения.
Приятелю, не се предавай толкова лесно.
цитирай
15. haralanov - Боре със сигурност я имаш...
12.01.2010 09:31
Пусни си песента I surrender на Rainbow!!!Поздравявам те с нея,а и е някак си актуална за нещата,които обговаряме тук!
цитирай
16. tit - За обществения договор съм съгласна!:)
12.01.2010 12:02
Но сме членове на ЕС!
А и от де ще се събере нужното мнозинство?
Нагласата на мнозинството не е да оправи държавата, а - да оправи себе си! Много сме далеч от разбирането, че двете неща са свързани!
цитирай
17. boristodorov56 - 16. tit
12.01.2010 17:48
Точно, защото сме част от света.
цитирай
18. vasilan - ИЗХОДА
13.01.2010 20:03
е на границата, летището, абе навсякъде освен в тая дупка.Защо турците ни наричат булгаристан ? било защото такава им била традицията, е тогава защо казват Германия, а не Германостан ?
цитирай
19. boristodorov56 - 18. vasilan
13.01.2010 20:05
То май вече сме бантустан, ако се сещаш какво беше това?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8094200
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589