Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 17:00 - Да се смеем ли, да плачем ли?!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 14029 Коментари: 48 Гласове:
22

Последна промяна: 23.01.2010 16:39


image   





   Напоследък д-р Б. Борисов прекали с помпозната си показност, с приказките и илюстративните си действията на селски лаик. С умиление следяхме християнското му усърдие в Ерусалим забравили, че този човек напусна работата си в пожарната заради  верността си към Партията майка - БКП - без да си зададем въпроса как така пламенният комунист се прероди в праведен християнин и божигробски гастрольор. Поне ни стана ясно, че единствената му опора и силен коз, на който се уповава  в намерението си  да спаси България  си остава Бог и май - само голото му намерение.
   Това едно, но онзи ден чух, че щял да използва армията
да бори кърските обирджии пред лятото преквалифицирайки войниците от Българската армия в пъдари - без дори да ге е грижа, че за целта май трябваше да се грижи родната ни жандармерия и местната власт.
А момченцето, дето ще бъде и външен министър,
а е министър на войската - повтаряше като папагал,
че някога това е ставало.
   Кога е ставало - само те двамката си знаят.
   Да изкараш войската и я дислоцираш из къра и то срещу
граждани е нито повече, нито по-малко от въвеждане на военно положение - без значение от мотивацията, нито прецедентите.
   През 1984 г.това го стори Тодор Живков по време на възродителния процес, а самия негов пазвант - днес Премиер министър и хаджия -  както сам е казвал - пазел селскостопанската продукция от подпалване и т.н.
   Я какви мурафети е запаметил от правешкия диктатор!
Този човек (ББ) е много по-лош отколкото можем да си представим,  защото е на два дни след приказките си
и на една седмица от правилното решение  по доста глобални въпроси(справка - аферата Р.Желева).

   Да се смеем ли, да плачем ли?!

   И така  - позора  предстои!





Тагове:   балон,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Глупости пишеш !
22.01.2010 18:11
Пълни глупости пишеш, наистина !
Не съм Герберче, нито пък съм фен на ББ, ама си дадох труда да прочета тендециозното оранжево малоумие и реших да отвърна.

1 - За ББ като бивш комунист и сегашен християнин - едното няма нищо общо с другото, просто защото едно време религията, ако не се отричаше, поне не се коментираше. И всеки, който искаше да стане нещо в живота, беше (и ставаше) комунист. Аз стигнах до комсомолец, ама айде... Та, относно факта, че човека при посещение в Израел бил запалил свещичка - това е нормален етикет, а разправят, че в дипломацията тия неща били важни. Как си представяш, да го поканят на почетна служба на Божи гроб, а нашия да се дърпа - "Ама не, аз съм атеист" ! Дипломатически скандал ! А може човека наистина да е станал вярващ - кой си ти да го съдиш ? Минали са доста години от тогава, в живота му са се случили доста неща, човек може да открие Бога по всяко време...

2- Армията и реколтата. Не знам ти дали си расъл на центъра на София, ама последните 10-16 (преходни) години, по полята и градините е по- пълно с мутри, отколкото в кафетата по центъра. И точно те определят изкупните цени. Ако не искаш за продаваш жито за жълти стотинки - за тебе- бой, за нивата ти - кибрит ! Никъде не е казано, че ще се строи армията и ще стреля по работещите на полето. Виждал съм как заради един джип мутри селяните извадиха законно и незаконно оръжие, да отбраняват реколтата. И после ги съдиха, даже май наистина ги осъдиха...
Един взвод автоматчици в случая би действал доста по- ефективно - превантивно респектиращо. От село съм, та затова подкрепям такава мярка, колкото и смешно да звучи ! А и дядо ми е споменавал, че преди време (отдавна трябва да е било), армията не само е пазела реколтата, ами е и участвала и в прибирането. То и без това в момента професионални войници стават тия, от които нищо друго не става, не знам какво правят по цял ден, но поне лятото обществото би могло да има някаква полза от тях. По време на моята казарма, при бедствия сме излизали с МТЛБ-тата да разриваме сняг по пътищата (две зими съм изкарал така), а лятото при едно наводнение сме почиствали коритото на реката. Това - покрай ученията, за почивка... Та не осмивай идеята - добра е !

3 - "Момченцето - военен министър" май има по-богата военна биография от нас двамата заедно, така че не го съди. В момента му веят биографията из нета - намери я - респектираща е. Ако очакваш един военен министър за изглежда като предишния - айде нема нужда ! Барем малко интелект за цвят да има в очите !

Нищо лошо към теб - мислил си го, написал си го, това е твоята позиция, ок, приемам я. Но е силно едностранна и тенденциозна. Може би е модерно да се осмива Бойко, не знам, аз лично нямам такав необходимост, но мислете малко - човека не е глупав, а около него има доста умни хора !!! Пък и сега в кризата (и световна, и наша си, непреходна българска) е добро време за непопулярни мерки, които аз лично прветствам !
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Аз предлагампърво да си поплачем,
22.01.2010 18:13
защото казват, че който се смее последен се смее най-добре, та смеенето ни да е на финала.
цитирай
3. haralanov - Здравей,Боре!
22.01.2010 18:44
Гледай позитивно на нещата!Казал го е не друг,а самия Крадлив дедо!Поздрави от студено Елхово!
цитирай
4. cefulesteven - Даже има една подробност при изв...
22.01.2010 19:06
Даже има една подробност при извеждането на войскови части. Не излизаха войски на БНА, а на МВР. Тоест, не армията. Бяха сформираните тогава вътрешни войски и подразделение към гранични войски: МГ - маневрена група. Имаше и един смешен отряд за бързо реагиране, група Ком. По време на "голямата екскурзия" ни ползваха като плашила. Като видят хората зелените барети, шарените дрехи и оръжията: стайпер, ловна пушка, ервелгем/едно дето изхвърля с халостен патрон димки/, но изглежда страховито възприемаха положението като доста тежко, а ако е било наистина тежко и го съзнах след години, беше, че никой от тези "командоси" не беше подготвен да "омиротворява". Точно 89 отбивах военната си служба в МГ. И като се размисля, било е голяма авантюра да ни изваждат да вършим нещо за което не сме подготвени.

Но мисълта ми е, че даже по бай Тошово, не е била изваждана войска на армията.
цитирай
5. tili - Доколкото разбирам се предлага
22.01.2010 20:48
съвременен вариант на "Сердемте самураи" от Ан.1
Няма лошо, харесвам Куросава. Аз се смея - ти си ми третия блог, в който се веселя. Другите два разказват за чутовното вдигане на обсадата на гръцките селяндури.
цитирай
6. анонимен - Че и червено си го написал :)
22.01.2010 20:56
Ти май си комунистче а? от онези крадливите дето сега място не могат да си намерят от мъка, че Бойко им взе кокала. Вашия Гоце между другото също пали свещи, виждал съм го по телевизията.
цитирай
7. анонимен - do boristodorov ot dedokoko
22.01.2010 22:17
alooo ne beee 1994 a 1984, togava tvoeto obekt4e e bilo iz turskite raioni da tepa tur4oliacite deto ne sa iskali da koi Ili kakwa kilia e gradil beeee.
Paranoiata na Bobko ste stigne do tam da dokara i Nato barabar vsi4ki neangajirani soldati w Afgan i Irak samo i samo da fanat onezi ama mmnoo prokleti 300 bandita. nenam dali Jeleva kato lyjkinia ne komandir na tozi polk.
Po skoro da izkaras armiata onza4ava 4e paranoikyt Bobik e resil 4e nekoi e napisal Okryzno nomer 6-variant 2010 , prizovavasto za vsenarodno vyzstanie i sega ste lovi novite ot Otriad 4avdar, Anton Ivanow i ste trepa partizani okolo Lakatnik, Tryn i Dupnica....

abe kajete mu 4e e spoko i da odi da izigrae edno ma4le s Murgina, Murgavite i Marginite, nie ste se opravim niakak si, psuvaiki dokato ni ka4vat na parnicite da ni vozat na brigada da presusime Adenskiat zaliv ta Jeleva da vidi ko ima na dynoto, sho ona padna ot mnoo vysoko v toa zalif-
цитирай
8. анонимен - ДОБРА ИДЕЯ
22.01.2010 23:43
Аз съм за.Какво прави армията-нищо.ЗАщо срещу народа да ги е изкарал,какво общо има с възродителния процес.Те ще пазят бе хора,ще пазят труда на народа,дето се грижи за реколтата.Аз съм от Самоков,циганите съсипват реколтата на хората,които си плащат данъци и няма кой да ги пази.БРАВО едно умно решение за използване на армията.
цитирай
9. tit - Ба, че то има ли толкова армия?:)...
23.01.2010 01:39
Ба, че то има ли толкова армия?:)

Чудя се кой ще ни опази от самите нас...
цитирай
10. viovioi - не просто прекали...
23.01.2010 09:00
някои неща които прави са недопустими за поста който заема. Като вчерашната инициатива, да отиде да се срещне с гръцките фермери???!!! Това е не толкова инфантилно,това може да се приеме от Атина като намеса във вътрешните работи. Какво има да уточнява или преговаря с тях? Обижда властите в Гърция. Но нали ето вижте ме, кой съм аз и тия ще сложа в ред. Боже!!! За уличния жаргон каквото и да кажа все ще е малко. Но има нещо наистина смущаващо, нещо което дори не допусках лятото. По много важни въпроси няма задоволителна компетентност ; икономически, политически, исторически, географски. Как можа така да ни подведе???
цитирай
11. анонимен - hi
23.01.2010 09:34
dobre e da se diskutira i dori da se kritikuva, a nie kakvo mogem da napravim - BB E PREMIER,NO TOVA E NASHATA STRANA i vseki tribva da misli kakvo moge da napravi - ako vseki si mrudne mosuka i prusta za stranata moge i da se podobri,zashto tribva da chakame i da se nadiavame na edna lichnost,kiato ima predstavitelni funkcii - KAKVO MOGEM NIE DA NAPRAVIM...
цитирай
12. magmarieta - hi
23.01.2010 09:37
dobre a zashto ne se zamislim nie kakvo mogem da napravim - tazi strana e nasha i edna lichnost,koiato e s predstavitelni funkcii ne reshava sama i ne opravia neshtata - AKO VSEKI OT NAS SE ZAMISLI I NAPRAVI NESHTO MINIMALNO ZA SOBSTVENATA SI STRANA MOGE I DA SE OPRAVIM
цитирай
13. lado - Аз съм за. Какво прави армията-н...
23.01.2010 09:42
анонимен написа:
Аз съм за.Какво прави армията-нищо.ЗАщо срещу народа да ги е изкарал,какво общо има с възродителния процес.Те ще пазят бе хора,ще пазят труда на народа,дето се грижи за реколтата.Аз съм от Самоков,циганите съсипват реколтата на хората,които си плащат данъци и няма кой да ги пази.БРАВО едно умно решение за използване на армията.

Боре, глей колко тъп народ ! Даже не се и замислят - това конституция, това компетенции - те с такива понятия не боравят, не че не са ги чували. И у селския хоремаг ще чуеш по-аргументирано мнение.
А да те питам - що не ги триеш тия, дето пишат на шльокавица? Или ще се научат на писмо, или ще си се върнат до казана,дето си я варят. Полза велика! Иначе само замърсяват интонационната среда с техната чалга!
Така ,ти си пишеш за тези,които имат потенциал да те разберат...
Поздрави!
цитирай
14. boristodorov56 - 1. анонимен
23.01.2010 10:10
Най-много обичам анонимните безличници.

Компетентните и арогантните.

Бях се зарекъл на такива всезнайковци и капацитети да не отговарям, но тъй като забелязвам поне 100 лъжи - не се сдържах да отговоря очевадно предизвикателното червено "многооумие".

по т.1:

Значи няма нищо общо между д-р .Борисов преди и сега?
Искаш да ме убедиш, че става въпрос за различни личности или , че самият той се е раздвоил?
Какво по-точно?
За твое сведение - посещението на Божи гроб и Стената на плача - не е задължителна процедура или ритуал за никоя делегация на официално посещение в Израел - по простата причина, че не всички са християни или талмудисти.
Това което казваш е дипламатическа глупост.
С една дума - посещението на Божи гроб и Стената на плача е станало по изрично декларирано лично желание от Доктора, което ще рече че е станал хаджия на гърба на българския данъкоплатец, което е недопустимо. Да го прави в частно посещение - на свои разноски и за своя сметка - така постъпват държавните мъже от цивилизованите страни. Като е станал християнин - нещо, в което дълбоко се съмнявам - си е негов проблем и не моя грижа.
Държа му сметка, защото съм данъкоплатец и не искам парите, които съм спечелил с честен труд да се прахосват по един помпозен начин в лична изгода на, на когото и да е, а най-малко на Министър-председателя на България.
Ако комунистите - като теб им е толкоз мил ББ - да му съберат с волни пожертвования пари и да му платят пътуването - за да не се чувства самия той прахосник и наш-длъжник.

по т.2:

Струва ми се не си бил скоро на село.
Земята в по-голямата си част се обработва под формата на рента от бившата комунистическа номенклатура по места - кметове, партийни и комсомески секретари и деятели, текезесарски гаулайтери, апекарски шефове и все от тоя дол дренки. По селата живеят само стари хора и деградирали аутсайдери, които не могат дори и да си помислят да обработват земята, която притежават - просто нямат средства, затова я отдават на безценица на тези еничари тъй като нямат друг избор. Единици са тези, които са засели по 1-2 дка някаква проблемна култура тук-там по селцата и почти нищо не изкарват.
Прав си - всичките са мутри и нямат разлика с бандитите из цялата страна - това го знаят учениците в първо отделение.
Прав си, че трябва да се опазва реколтата - но това май е законова грижа на местната власт, жандармерията и полицията.
Помниш ли едно име - на един селски кмет Ценко Чоков - помниш ли го? Когато той се опита да се справи точно по-най правилния начин с кърските крадци - същият този новоизлюпен хаджия беше Главен секретар на МВР и лично му разпореди да не се занимава с циганите, защото това било работа на милицията?
Помниш ли?
Спомни си де!

по т. 3:

Момченцето дето не е било войник и не знае на кой свят се намира - тислемено за Военен министър не само смешна фигура, но и абсолюнто гротескна личност.
Мъж, а за него има съмнения, че е такъв - който не е бил един час на пост, не е носил чипик и ял от рядичката войнишка чорбица - не може да бъде военен министър!
Стига с тия педалски истории, бе!
Ще го сравняваш с мен - по-голяма лична обида не ми е нанасяна - аз съм служил плътно две години, играл съм занятия, стрелял съм на Шабла, бил съм на Атия, играл съм "Щит", фронтово занятие и т.н.
А този путьо си е грял задника на радиатора в къщи!

Благодаря за личното ти отношение към мен.
Е аз така - нищо лично, харесвай си Рапона - това си е твой проблем и грижа, но остави и ние да поназнайваме нещичко. Може ли?

Тези приказки - на село на мегдана - пред деменсиралите старци. Пълни им сърцата със радост и да не забравяш да псуваш Иван Костов и седесарите!





цитирай
15. boristodorov56 - 2. kasnaprolet9999
23.01.2010 10:13
Такава роля - нам не е отредена!

Има време - всичко ще си дойде на мястото.
цитирай
16. boristodorov56 - 3. haralanov
23.01.2010 10:16
Позитивния поглед ми е в кръвта - иначе щях ли да го пиша това.
Точно преди 30 години - точно по Ивановите студове - в Бояново преживях 27 градуса под нулата на пост.
цитирай
17. анонимен - Много рядко влизам в по блоговете. В ...
23.01.2010 10:19
Много рядко влизам в по блоговете. В този пиша за първи път. Според автора му, всеки, който пише анонимен, е анонимен безличник. Хич и не допуска, че много от нас си имат работа, полезни са по някакъв начин на обществото и на хората, около себе си по начин, различен от това да дават караул в блоговете по днякакъв ник. Не казвам, че редовното писане в блог е лошо, но не влизам да обиждам регнатите самоцелно, нали?

Прочетох и други постове на автора. Моите уважения към него, но те са все тенденциозно негативни към новото правителство. А единствените негативно и тенденциозно настроени срещу Бойко Борисов са или хора, които са си загубили топлата червена службица някъде или такива, опитващи се да правят политическа кариера в някоя опозиционна партия.

По същество въобще не ми се пише по постинга, понеже той е силно тенденциозен и без добре аргументирана фактология.

И последно - нямам никаква по-специална причина да харесвам ГЕРБ. Аз съм просто българин, който милее за държавата си и за това какво се случва в нея. И се радвам,че властта е в ГЕРБ, а не в Станишев или Доган, както авторът явно предпочита, понеже на практика друга алтернатива нямаше. При отказ на Бойко да застане начело, мандатът се връчваше ма Станишев. Който пък оперира с Доган.

Поздрави
цитирай
18. boristodorov56 - 4. cefulesteven
23.01.2010 10:20
Тоно така - прав си.
Тази подробност - просто ми се беше изплъзнала.
Дори запасняците се водиха към вътрешни войски.

ББ е бил командвар такъв батальон и знае как се прави.
цитирай
19. boristodorov56 - 17. анонимен
23.01.2010 10:25
Значи ти си 1.анонимен?
Ми идентифицирай се - да знаем кой си, какво си и поради что се срамиш да се покажеш?
цитирай
20. giorgiocbr - Изключително глупава статия,
23.01.2010 10:26
От иначе приятен автор.

Скука и разочарование.
цитирай
21. анонимен - Не съм първия анонимен. Постът ми с ...
23.01.2010 10:31
Не съм първия анонимен. Постът ми с номер 17 беше първия в твоя блог изобщо. Лексиката на анонимен номер 1 не ми е присъща. Макар, че е прав за повечето неща анонимния с номер 1. Толкова от мен, иначе ще заприлича на спам, помеже вече писах защо не ми се обсъжда по същество. Просто исках да направя това уточнение.

Поздрави
цитирай
22. boristodorov56 - 5. tili
23.01.2010 10:37
Нищо подобно или общо - ни със самураи, ни със седмици, ни със тиванци.

Онези бяха доброволци в полза на една идея в защита на невинните.
Предлаганото от д-р Б. Борисов си е военно положение - без да е обявявано.
Никаква законна причина или реална потребност точно по този начин да се пилеят парите от хазната, които сме предоставили на фамозния ни премиер да харчи - след решение на Парламента.

Това си е една популистка стъпка и никой не знае до къде може да се докарат нещата.

Но това си чиста проба - абсолютно беззаконие и опит за "шапка на тояга" - безконтролно използване на възможностите на държавната машина от един неуравновесен и неориентиран човек.

Тук Куросава не пее - тук се слуша генералска дума!
цитирай
23. boristodorov56 - 7. анонимен
23.01.2010 10:42
Може и да казваш нещо интересно, но шльоковица - не чета. Който иска да се мъчи.

От днес няма да я пускам повече.

Коментиране - само на кирилица!
цитирай
24. boristodorov56 - 8. анонимен
23.01.2010 10:43
а полиция-милиция, жандармерия, кмет, полски пъдари - в Самоков няма ли?
цитирай
25. boristodorov56 - 9. tit
23.01.2010 10:45
Тя армията явно няма да стигне - но колко му е д-р Б. Борисов да мобилизира стотина хиляди безработни - за да им уплътнява времето.

Ние сме неспасяеми!
цитирай
26. boristodorov56 - Прав си - абсолютно прав!
23.01.2010 10:49
viovioi написа:
някои неща които прави са недопустими за поста който заема. Като вчерашната инициатива, да отиде да се срещне с гръцките фермери???!!! Това е не толкова инфантилно,това може да се приеме от Атина като намеса във вътрешните работи. Какво има да уточнява или преговаря с тях? Обижда властите в Гърция. Но нали ето вижте ме, кой съм аз и тия ще сложа в ред. Боже!!! За уличния жаргон каквото и да кажа все ще е малко. Но има нещо наистина смущаващо, нещо което дори не допусках лятото. По много важни въпроси няма задоволителна компетентност ; икономически, политически, исторически, географски. Как можа така да ни подведе???


Някои се подведохте по антикомунистическата му риторика: "Толкова ги мразя комунистите, че..." - Чикаго - помниш ли?

Той просто ще спаси комунистите ос изчезване, както го направи "Царъ"!

Абсолтен комунистически боклук!
цитирай
27. boristodorov56 - 11. анонимен
23.01.2010 11:12
Държавата и така си е добре.

Зле са гражданите на тази държава, защото кризата се отразява на доходите ни, а дължимото на държавата ние си го издължаваме.

Къде е драмата на държавата?
Намаляват приходите `и - да намалява масрафа си!
Просто е.
цитирай
28. boristodorov56 - 12. magmarieta
23.01.2010 11:20
Мисля си - честно!
Ако трябва да направим нещо то това е да махнем д-р Б.Борисов по-далече от властта.
Б.Б. прави неща само в полза на приятелите и котерията си - не се заблуждавай!
До ден днешен не е направил нищо от онова, което обещаваше преди изборите, защо тогава трябва да мисля за неговата държава и осигурявам комфорт за идиотските му начинания и олигофреничния му нарцисизъм?
цитирай
29. boristodorov56 - 13. lado
23.01.2010 11:24
За шльоковицата си абсолютно прав - и без това никой не чете тези текстове.

Той Доктора така и се държи - сякаш си е в махалата в Бояна и си играят на стражари и апаши, а той е тартора на бандата.

Нещо се бърка.
- Нищо, ще разбере - има време.
цитирай
30. boristodorov56 - 20. giorgiocbr -
23.01.2010 11:37
Съжалявам, че не мога да задоволя интереса ти.
цитирай
31. niko71 - тази снимка ми е позната....
23.01.2010 11:56
тази снимка ми е позната....
цитирай
32. boristodorov56 - 31. niko71
23.01.2010 11:59
Не помня от къде я свих.
цитирай
33. magmarieta - hi
23.01.2010 12:11
VSEKI NAROD SI ZASLUGAVA UPRAVNICITE...
цитирай
34. анонимен - още един от хоремага
23.01.2010 12:14
Съвсем накратко
По т.1 Я разкажи за Филип Димитров и посещението му там. Все пак да има база за сравнение
По т.2 Изобщо не е вярно твърдението ти, че само комунистите са арендатори. Да не те връщам към Ликвидационните съвети. За циганската напаст и за мутроопределянето на цените, пък хал хабер си нямаш...
По т.3 Може сините петлици да дават мнение, ама след червените. Говоря за петлици, не за партийни цветове. Участвал съм в изброените, ама не в зенитната батарея до щаба.
И аз никак не съм фен на Бойко, ама не трябва съвсем по комунистически да туряме печат на всяка кълка.
Хиляди аргументи и двама можем да извадим, стига да не е от контекста, както модернобезполезо се изразяват някои.
По повод анонимните. Май още не си разбрал, че лицето не е в ника, а в написаното...
цитирай
35. mikino - До анонимките!
23.01.2010 14:18
Като гледам какви сте ги избрисали...Колкото и да пишете, историята си е история, фактите са даже и в снимки! От къде е тръгнал наш Бойко! Не казвам, че има алтернатива - вече ми писна да гледам едни и същи мутри! Зтриха хубавата ни България и почвам да си мисля, че това е заговор...срещу нас и срещу родината!
цитирай
36. mikino - До анонимките!
23.01.2010 14:22
Каквото и да си пишете, има си история и снимки даже! От къде е тръгнал този човек! Не казвам, че има алтернатива - писна ми да гледам едни и същи мутри и родата им! Имам усещането, че това е заговор - срещу нас и срещу родината ни!
И не е лошо да си помислим, какво следва по-нататък и до кога ще ни мачкат!
цитирай
37. boristodorov56 - Ниска селска топка. Отрязана.
23.01.2010 14:35
Какъв Филип, какъв Димитров, бе алнкоолу?Ако ще ги сравняваме - като беците в селският ви отбор по футбол - забелязва се дори и от най-предубедените, че единият е вярващ християнин, а ББ е такъв заради спорта. От български комунист - християнин не става.
Ликвидационните съвети са си вършили работата по закона, но бяха до един от местната номенклатура.
Все "наши" хора.
Това за арендаторите - ще го разправяш на жълтите павета. Може и някой от да ти повярва, но едва ли ще бъдат червените депутати - те знаят истината по-добре от теб, защото знаят за Орсовските.
А за зенитните "батареи до щаба" ще спорим друг път - като научиш къде стоят и каква работа вършат.
Думата беше за момченцето военен министър.

Но май ти искаш да се надприказваме,
а на мен с не ми се губи времето за празни занимания.
Като не е в ника работата - покажи си лицето -
но аз те разбирам - срамът е лош съдружник.

Само едно не мога да разбера - макар, че е лесно обяснимо - как така изведнъж убедените комунисти взеха дружно д-р Б. Борисов да защитават - нали бяха политически врагове.

Ясни сте, много сте ясни - селските по душа - хитреци.
цитирай
38. boristodorov56 - 35.+ 36 - mikino
23.01.2010 14:42
Заговора си е заговор - никой не му се вярваше преди 20 години, че такъв съществува.
Никой не му се вярва днес, че същия родължава да се изпълнява.
А Българийката ни криее и линее от всеобщата ни незаинтерисованост за бъдщето на децата и внуците ни, което им подготвихме.
цитирай
39. zaw12929 - за войската
23.01.2010 15:57
Чавес ги пратил...да национализират
Бойко има заден ход, но с това не ставаме по бързи- задната скорост е еда, а напред са пет
цитирай
40. boristodorov56 - Как ме разконспирира само!
23.01.2010 16:00
анонимен написа:
Ти май си комунистче а? от онези крадливите дето сега място не могат да си намерят от мъка, че Бойко им взе кокала. Вашия Гоце между другото също пали свещи, виждал съм го по телевизията.


Продължавай!
цитирай
41. boristodorov56 - Бойко назад - не знае!
23.01.2010 16:01
zaw12929 написа:
Чавес ги пратил...да национализират
Бойко има заден ход, но с това не ставаме по бързи- задната скорост е еда, а напред са пет


Бойко е батман BG!
цитирай
42. bamby13 - Смеха е по-добрият вариант. Плача е ...
23.01.2010 16:38
Смеха е по-добрият вариант. Плача е изява на безпомощност и отчаяние. Ние на триглавата ламя не се дадохме, та пожарникарчето с претенции ли ще се дадем?!
Не ми се иска да правя лични кваликации на хората, считащи, че няма алтернатива на бат' Бойко, за тов ще си спестя коментарите относно интелекуалният им потенциал.
цитирай
43. boristodorov56 - 42. bamby13
23.01.2010 17:55
Бях почнал да си мисля, чуе тук има само фенова на ББ.
цитирай
44. emil60 - Значи така се става популярен и начело в класациите:
23.01.2010 19:16
Ами тогава "ще целуна на още по-онова място", както се казваше в една пиеса... Струва си. Нали ще стана по-популярен, ама нейсе, не си падам по такива целувки...
цитирай
45. evrazol - Докато мислим като фенове
23.01.2010 20:09
Ще си останем публика в мача.
Това с армията няма как да стане. По никой закон. Просто на Бойко му се ще. То и други неща му су щяха, пък не стават. Щеше му се да сменя избирателния закон, да разваля Догансарай, да вкарва Станишев в затвора, да забрани бонусите на магистратите. Не ми е възможно да си спочня всичките му щения. Едно е обаче да щеш, друго е законния път за постигане на щенията. И единствения ни бонус от влизането ни в Европата е това, че щенията трабва да се реализират по правила.
Фенското мислене ни докара до тука и ни отреди ролята на публика в собствения си живот. Някой по-горе писа за кмета Ценко Чоков. Това е брат-близнак на Бойко. Личните му методи са съвсем далече от постулатите на демокрацията, но знаете ли колко пъти го избират за кмет? А защо? Защото при него кражбите спират. Айдуково му казват на с.Галиче в региона. В Айдуково кражбите спират. И хората го преизбират. Така както в България си избрахме Бойко да бори корупцията. И той ще я пребори, понеже му пречи на него. Не с друг мотив. Ясно е мислех /но се оказва че не е/ че чист и честен човек няма как да влезе в каквато и да било изборна листа. Мислех, че е ясно и че ако се случи такова нещо, той трудно ще се задържи там. С бандюгите може да се оправи само бандит. Въпроса е доколко законно. Та нали за това го избрахме човека. Липсвала му компетентност. Да не би някой от предишните ни управници да дойде компетентен. /Ако изключим Костов/.

То и аз като колегите от блога, и като Бойко и като Костов имам щения, но знам че са трудно осъществими. Той пробва онова, дето му се ще и го оттегля, като разбере че няма начин. Подкрепя референдум, оттегля подкрепата. Сваля Първанов, отменя свалката :))) , подкрепя Желева, маха Желева. Бойко е голям и спасение го дебне отвсякъде. До колко ще остане лоялен към избирателите си не знам. Колко са реалистични идеите му също. Ясно ми е обаче че ако реши да се продава, това ще стане лесно и на много висока цена. Знаят го и тези, които го подкрепят. За това си мълчат. Трябва да изчакаме две години. Бойко ще стане президент и ще отстъпи мястото на Костов.
цитирай
46. boristodorov56 - 44. emil60
23.01.2010 20:17
Правим го за спорта, но ми е драго, че завиждаш.
Право да си кажа и аз не знам защо?
цитирай
47. boristodorov56 - 45. evrazol
23.01.2010 20:35
Голяма е дозата истина в написаното.
Но ползата от управията му ще е съвсем малка, ако не е по правилата на играта. Дори бих казал, че вредата ще е по-голяма.

Що се отнася до копуването му - смея да твърдя, че това вече е сторено още преди 4-5 години, дори бих казал още от лятото на 2 001 год, когато фирмата му пое охраната на обектите на Лукойл у нас. По-голям подарък от това - не знам дали има. И още няколко екстри.
Например генералското звание - Бат`Петьо му го присвои, а днес брат му е евродепутят. Не може да се твърди, че доктора е неблагодарен.
Как ли се е отблагодарил на резидента на руските интереси у нас? С адекватна политика към Русия - АЕЦ, тръби за тефт, ще се правим, че в Грузия и Чечня нищо не се случва и т.н.
Просто д-р х.Бойко Борисов е легалната част от единия клан на ДС, което активно се канибалства с другите два-три клана на ДС - за властта.

Просто е.

Костов никога няма да бъде Министър председател - той свърши работата си, за която бе цанен - платено му е - днес обира носталгичните илюзии на твърдите антикомунисти и романтици.

Бойко ще стане президент.
цитирай
48. evrazol - Бойко Борисов е легалната част от единия клан на ДС
23.01.2010 22:47
Неведоми са пътищата на ДС. 89г. ни свари с 800 000 партиини членове - потенциални сътрузници и поне още толкова съмишленици - натегачи. Та както казва Борисов - такъв е матряла. Ние не се изкъпахме, когато му беше времето, а облякохме бялата риза и се хванахме на хорото. Е, нищо чудно че понамирисваме, да ма прощаваш:) Единствено кризата работи за нас, на принципа "колкото по-зле, толкова по-добре". Надявам се в посока отрезвяване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060448
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589