Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2010 10:00 - Раздразнение в Москва. Чакат обяснение от България за ПРО
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 21476 Коментари: 107 Гласове:
14

Последна промяна: 15.02.2010 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image






      Москва очаква детайлни обяснения от България относно плановете на САЩ да разположи части от противоракетната си отбрана у нас, съобщи РИА Новости, цитирайки руския външен министър Сергей Лавров.

     „Повтарям, че очакваме подробни обяснения, които ни бяха обещани“, заяви той при пристигането си на еднодневна визита в Никарагуа.

     В петък американският посланик у нас Джеймс Уорлик заяви, че България може да изиграе важна роля в разполагането на американската система за противоракетна отбрана.
                                          - от новините на Днес.Бг -
                                          .................................................................


      Не съм Премиер или Президент на Р. България и никога няма да бъда - затова от собствено име ще го кажа ясно и кратко на руските гаулайтери:

 
 
     ДА ГО ДУХАТЕ,  АКО СИ ВЪОБРАЗЯВАТЕ, ЧЕ ДЪЛЖИМ НЯКОМУ ОБЯСНЕНИЕ!


 



Гласувай:
15



1. velianv - velianv
14.02.2010 10:05
Точно така: да го духат! Ех, няма го Стамболов ...
цитирай
2. boristodorov56 - 1. velianv 2. andrei +
14.02.2010 10:31
Северните ветрове са студени, когато задухат.

Но зимата мина - трябва да ни хвърлят атомна бомба или да правят комплот на д-р Б. Борисов.

Защо ли имам чувството, че трети резидент на Русия у нас скоро ще гърми!
цитирай
3. bowman - Дори защото си пожелават обяснение ...
14.02.2010 10:51
Имат едно мамицата ви и от мене , поведението им е достатъчна причина .
цитирай
4. анонимен - И глупостта е дар божий
14.02.2010 12:14
Няма нужда от премиер и президен в тая държава. Новият американски гаулайтер, идва и диктува за ракетите, за ГМО и т.н. Даже Бекерле не си позволяваше такава безцеремонност, когато Германия жънеше победа след победа в Европа.
Колкото до блога, дано автора с голия си задник да спре Русия - то татари, то шведи, то тевтонци, то поляци, то Напалеон, то Хитлер, то незнам кой си ли не беше, сега чак тая държава си намери майстора.
То, при тая здравна реформа все повече хора ще откачат, прости му господи...
цитирай
5. merkator - Русия е обречена държава! Жалкото й ...
14.02.2010 12:32
Русия е обречена държава! Жалкото й съществуване се крепи на изкопаеми ресурси, изчерпаеми ресурси! И после?! Москвичи и часовници ракета?! Тази кошмарна нация е мъртва отдавна, от 1917-та...нека си скимтят миризливите мужици, помиярът си лае кервана си върви!
цитирай
6. boristodorov56 - 5. анонимен
14.02.2010 13:38
Нарочно пуснах да могат да коментират и анонимни безличници, които имат смелостта да обиждат лично, но не и да се идентифхицират като личности.

И любопитното е, че този анонимен герой ведната обяви от името на Русия война на България.

А ти безрозна гнидо, на чия ще се биеш?
цитирай
7. mileidi46 - Ako Rusiq e obre4ena. . . za6to ne se ...
14.02.2010 13:39
Ako Rusiq e obre4ena...za6to ne se zapitame--Balgariq kakva e i nakade e tragnala?za6to smqtame ,4e sme zentara na vselenata...i na koi mu puka za nas??
Ima li nqkoq druga darjava da se podlaga tolkova na Amerika ...(ot malkite darjavi imam vpredvid)pove4e ot Balgariq??
Za6to berete griji za drugite....Rusnazite bili martva darjava???
BRAVOOOO!! Da jeveeme nie,balgarite---nai jivata naziq,nai-borbenata,nai-budnata....
Ama vse ot nqkade bombite 6te padat na na6ite glavi,dali ot rusnazite ili ot amerikanzite...dokato nie se obra6tame da lijeme zadnizi na iztok ili na zapad....
Golqma rabota sme nie BALGARITE .Sveta dori ne znae koi sme....za6toto...pliueme samo skriti v xrastalazite....!!!!
Da si poglednem v na6iq dvor ,A??Da go po4istim ot na6ite pleveli..i togava da tarsime kusuri na drugite...
Na men li4no ne mi puka nito za Amerikanzite,nito za Rusnazite!!!
Na tqx puka li im za nas?? A na vas?
цитирай
8. boristodorov56 - 6. merkator
14.02.2010 13:39
Да лаят опомачилите се изроди!
цитирай
9. boristodorov56 - 8. mileidi46
14.02.2010 13:47
Скъпа госпожо,
лично аз безкрайно обичам Русия и руснаците,
но за късмет обичам България повече от всички държави на света.

Пука им на много хора за България -
особено щом искаме да се противопостави на Русия заради своето добро, защото в Балчик и Варна - помнят руските бомби - все още!

Госпожо -
открито съм заплюл Русия - нали го прочетохте - къде видяхте скрити хора и освен това го правя с огромно удоволствие!

Това правя госпожо,
гледам в българския двор и виждам една голяма тъмна сянка на проруски безродници и еничари.

Ти, милейди - от тях ли си или си българка?!!!
цитирай
10. анонимен - 5. анонимен
14.02.2010 14:03
А безродството - престъпление!
цитирай
11. mileidi46 - boristodorov56
14.02.2010 15:32
Az sam balgarka i ni6to drugo!
Ne sam politik i nqmam nikakvi politi4eski pristrastiq!!
Mrazq politizite,za6toto qvno dokazvat,4e ne mileqt za naroda ni,i za darjavata ni!!!!
Ne mrazq nikoi narod po sveta,za6toto xorata sa nevinni!
Iskam 4isto nebe za Balgariq i 4ista zemq!! Na6ata zemq e dostata4no plodorodna...no pustee--nqma nujda ot mutanti,nito ot 4ujdi voinizi..
Nie nqmame armiq...ne ni trqbvat amerikanski,nito ruski bombi!!
Nqmame i politizi,koito da imat jelanie da zapazqt zemqta ni 4ista ot 4ujdi,,dobrojelateli!!
Iskam xlqb za naroda ni,koito potava v bezisxodiza...
A ti kakvo iska6?Ne iska6 li sa6toto?
Ili amerikanski voinizi vaorajeni do zabi,kakto v Xaiti?
Mnogo li iskam gospodintodorov56??
A za skritite--imax vpredvid --anonimnite!!
цитирай
12. demokratizator - Поздравления за позицията!
14.02.2010 15:34
Напълно подкрепям. България не е някаква колония на руските олигарси, а отдавна не и най-верният сателит на Москва. Никакво обяснение не им дължим за неща, които са от полза за нашия интерес, както е случаят с противоракетната отбрана, която дори не е насочена срещу тях.
цитирай
13. baletlnetpepas - Да го духат
14.02.2010 15:45
ама да не врътнат кранчето, че ще ни стане студено
цитирай
14. tomcat - Борис Тодоров не сте много добре...
14.02.2010 15:55
Борис Тодоров не сте много добре!Голям човек уж пък такива простотии пише.
цитирай
15. boristodorov56 - 12. mileidi46
14.02.2010 16:30
Уж искаме едно и също, но не съвсем.
Уж мразим партиите, но не всички.
Уж обичаме всички народи, но само някои.
Уж те искаме чужди войници, но руски може.

Виж американски войници въоръжени до зъби - лично аз искам - тук - барабар с повечко самолети, танкове и кораби - ей така да наминамат от враме на време - колкото да показват на кремълските гаулайтери, че нямат работа тук.

Скъпа милейди - уважавам мнението ти,
но съм искрен да не го приема - до този извод и друг път съм стигал.

Но най-важното е да знаем кое е небходимо за проспепитета на България - видя се, че дружбата с СССР пропадна заради липсата на истински просперитет и не беше основана на истинска морална основа.
Най-вече беше наложена насила, а това в секса му викат изнаселване и се наказва от закона.

Когато руските гаулайтери в Кремъл преоценят отношението си към България като равностоен партньор - кой ще ги псува, скъпа?

И защо?
цитирай
16. boristodorov56 - 13. demokratizator
14.02.2010 16:34
Когата човек не е задръстен с идеологически идиотити лесно и ясно разграничава доброто от злото.
цитирай
17. boristodorov56 - 14. baletlnetpepas
14.02.2010 16:39
Привет на истинските левите сили в блог.бг!

Ха така - громи врага с руски маниер!

Викаш ще спрат газта?!!!

Ами договорите?!!

Или комунистическите боклуци в Кремъл са го ударили хептен през къра -
задминавайки циганите по цигании?

цитирай
18. boristodorov56 - 15. tomcat
14.02.2010 16:43
Николайчо, Андреев -

откри Америката - `Северната, `и Южната.

Мерак ти е да ме обидиш - не става - над тези неща съм, пък и виждам незрелост в позицията ти.

Прощавам ти - днес е такъв ден!

Бъди жив и здрав!
цитирай
19. анонимен - stiga ste lajali po rusnacite-Ot Aleksandar Seymenov
14.02.2010 16:51
i todorov i mileide sa pravi no po dobre rusnacite otkolkoto amerikancite,i stiga ste sravnjavali rusnacite s komunizma,i izpalvate vsichko po tehen adres s negavitizam
samo shte vi kaga che az imam mnogo kontakt s rusnaci tuk v vienna ,povjarvaite mi edinstveniat narod koito sardechno ni obicha i uvagava,zapadnjacite sa podli hora ne se lagete nai veche ot amerikancite to tova i narod ne e mish mash

цитирай
20. boristodorov56 - 20. анонимен
14.02.2010 16:57
Уважаеми, къде видя една дума против руския народ?

Аз съм русофил.
цитирай
21. анонимен - Hamerikancite da go duhat, nikoi ne ...
14.02.2010 17:10
Hamerikancite da go duhat,nikoi ne im e iskal raketite
цитирай
22. boristodorov56 - 22. анонимен
14.02.2010 17:14
Но няма!

А ти кой си?
цитирай
23. tomcat - ВЪПРОС?
14.02.2010 17:24

Какво означава гаулайтери?Многоуважаеми Тодоров.
цитирай
24. boristodorov56 - 24. tomcat
14.02.2010 17:26
Не ми се водят празни спорове.
За целта rat ми е достатъчен.

цитирай
25. анонимен - Иво ви пита
14.02.2010 17:35
ОООО неразумни!!! Оставете Руснаците и "ХАМЕРИКАНЦИТЕ те неса лъхица за нашите усти.Ами се огледайте около себе си. Не забелязвате ли че Турската ИНВАЗИЯ напредва с пълна сила?Та самия Б.Борисов каза че се страхува от Ахмед Доган?А по улиците особенно в лудогорието все по-рядко се чува БЪЛГАРСКА реч.Ето това е проблем с който трябва да се справяме или България ще остане само надпис на картата ТОВА е ИСТИНСКИЯ ПРОБЛЕМ
цитирай
26. анонимен - за духането
14.02.2010 17:46
няма да е далече времето когато ще трябва да го духаме всички ние, но нама да има какво да духаме
цитирай
27. thetrooper - Те руснаците така са свикнали -
14.02.2010 17:53
разни гоцета и сергейове да им ходят на крака и да им се обясняват (в любов). Затова и сега чакат обяснение, ама да видим дали някой ще им го даде...

Най-малкото доживяхме отново български управник да ядоса онези от Кремъл...
цитирай
28. mileidi46 - :))))
14.02.2010 17:54
Zna4:
kazva6, 4e iska6 v Balgariq amerikanski voinizi raketi i bazi,za da demonstrirame na rusnazite...kolko sme silni?Ili
,4e sme stanali otnovo marionetki na drugi,a ne texni?
V takav slu4ai,kade e razlikata 4ii 6te go duxame,ako dezata ni sa po skrivali6a i bomboubeji6ta i tvoqta vnu4ka slu6a raketni svisteniq,vmesto muzika...
Togava az kazvam:--da go duxat vsi4ki! I amerikanskite,i ruskite i balgarskite politizi...
Vsi4ki sa zlodei kam nas-obiknovenite xora.
Nie sme tezi,koito trqbva da kazvame kakvo iskame za zemqta si i za nebeto si!!
I trqbva da go napravim!
V imeto na bade6ite si vnuzi i pravnuzi...
Izvinqvai,4e se namesix tuk v diskusiqta ti...
Az ti pro6tavam--prosti mi i ti....:))
цитирай
29. baletlnetpepas - Ами как да ти кажа
14.02.2010 18:14
боретодоров, в международното право действа стария природен принцип на правото на по-силния. Договорите там като цяло се изпълняват от по -слабите, а изпълнението им от по - силните е по-скоро пожелателно.
цитирай
30. анонимен - Абе вие не сте в час!
14.02.2010 18:28
.
цитирай
31. анонимен - недоразумение
14.02.2010 18:41
Не мисля, че това намерение, ако се осъществи, е насочено срещу Русия. Просто не е така и няма защо да се дразнят някои хора. Европа и Щатите се опасяват по-скоро от ислямизма. Ми представете си, че на онзи лудия му попаднат от някъде ракети... Ми онези аятоласите да не са по-лесни... Колко му е да ги изсипят някъде по Черноморието... Дори би било добре, ако Русия бъде привлечена към тази инициатива. Това вече не е СССР. Тя също е християнска държава - православна - тук съществува сблъсък между цивилизации и подобно противопоставяне е нелепо...
цитирай
32. анонимен - Не мисля, че това намерение, ако се ...
14.02.2010 18:43
анонимен написа:
Не мисля, че това намерение, ако се осъществи, е насочено срещу Русия. Просто не е така и няма защо да се дразнят някои хора. Европа и Щатите се опасяват по-скоро от ислямизма. Ми представете си, че на онзи лудия му попаднат от някъде ракети... Ми онези аятоласите да не са по-лесни... Колко му е да ги изсипят някъде по Черноморието... Дори би било добре, ако Русия бъде привлечена към тази инициатива. Това вече не е СССР. Тя също е християнска държава - православна - тук съществува сблъсък между цивилизации и подобно противопоставяне е нелепо...


raders
цитирай
33. анонимен - ...USA- united states of AGRESSION
14.02.2010 19:13
В петък американският посланик у нас Джеймс Уорлик заяви, че България може да изиграе важна роля в разполагането на американската система за противоракетна отбрана.
Именно - на АМЕРИКАНСКАТА!!!!!
Аз съм против всякакви военни бази на чужди страни на наша територия!
Но.....американците, нещо не им вярвам братле...
А техните бомби сринаха : Дрезден, Берлин, Хамбург, вярно забравих - СОФИЯ!
Забрави ли?
Поздрави!
цитирай
34. boristodorov56 - 26. анонимен
14.02.2010 19:30
Забравил си евреите и заверата им.
цитирай
35. boristodorov56 - 27. анонимен
14.02.2010 19:32
Много духачи се извъдихте.
А откъде ще им минава газът за Европа на руснаците,
на кого ще го продават?
А защо се натискат да строят АЕЦ Белене - дори се опитват да ни я наложат?

Тя тоягата има два края.
цитирай
36. boristodorov56 - Прав си.
14.02.2010 19:37
thetrooper написа:
разни гоцета и сергейове да им ходят на крака и да им се обясняват (в любов). Затова и сега чакат обяснение, ама да видим дали някой ще им го даде...

Най-малкото доживяхме отново български управник да ядоса онези от Кремъл...



Аз не съм убеден, че д-р Б. Борисов ще е последователен докрай.
От друга страна намирам, че той няма голям избор -
а амбицията му е по-голяма от най-голямата мечта на всички световни лидери взети заедно.
На това се надявам - на пичовското и махленското му държане, когато се опитват да го бъзикат отзад.


цитирай
37. boristodorov56 - 29. mileidi46
14.02.2010 19:46
Уважаема,
казвам, че България е независима държава и никой -
дори бившия Съветски съюз не може да ни налага своята воля и линия на поведение,
а това ще е по-лесно когато тази земя е осигурена срещу възможност за въоръжена инвазия за да се защитят правата на руските граждани - например Сергей Станишев, и ни задължат да пеем техният химн на 7 ноември.
Внуците на всички ще бъдат най-добре осигурени, когато не се допуска никакво влияние на Кремъл върху тези земи!
Не им щем нито жилото, нито меда.
Другото си го плащаме и не получаваме нищо от тях бадева и никога нищо не сме получили безплатно.
Дори сме надплатили - с лихните.
Вече съм ти простил скъпа, че стимулираш мисленето ми в тази посока.
цитирай
38. boristodorov56 - 30. baletlnetpepas
14.02.2010 19:49
Дягилев,
е за това не понасям руските гаулайтери -
защото си мислят, че тези земи са им предопределени от Бога, а са скверни атеисти.

С Вигенин и Станишев в една дружинка ли сте?
цитирай
39. boristodorov56 - 31. анонимен
14.02.2010 19:50
Ти часовникар ли си?
цитирай
40. boristodorov56 - В известна степен си прав.
14.02.2010 19:57
анонимен написа:
Не мисля, че това намерение, ако се осъществи, е насочено срещу Русия. Просто не е така и няма защо да се дразнят някои хора. Европа и Щатите се опасяват по-скоро от ислямизма. Ми представете си, че на онзи лудия му попаднат от някъде ракети... Ми онези аятоласите да не са по-лесни... Колко му е да ги изсипят някъде по Черноморието... Дори би било добре, ако Русия бъде привлечена към тази инициатива. Това вече не е СССР. Тя също е християнска държава - православна - тук съществува сблъсък между цивилизации и подобно противопоставяне е нелепо...


Въпросът с инсталирането ПРО прави България специална `и за НАТО, `и за САЩ, в Кремъл си мисли, че наистина сме Троянски кон.
Те не искат сигурна, а безпомощна България - готова хапка за техтите апетити.
Те винаги са считали тези земи за техни - и затова тонът на този дърт кагебеец е така унизителен към нашата страна. Реакцията на този факт не може да бъде друга освен псувня!
Естествено!
цитирай
41. анонимен - VENSEREMOS !
14.02.2010 19:57
Независимо дали съм съгласен с някого, или не, аз уважавам, това, което той мисли и казва. Обаче в сегашната политика на страната, ние се явяваме заложници на твърде много интереси....А не БИВА!
Все пак сме суверенна страна.И който не ни зачита като такава, ..както казва Борис....ХХХХХХ
За Чиста и Свята Република!
цитирай
42. boristodorov56 - 35. starbuck69
14.02.2010 20:01
Но аз помня и простия и също известен факт, че ни окупира Съветска Русия след с нищо не предизвикана и обявена война!
Не ни бомбардираха, но пораженията са много по-страшни от възможните, ако бяхме водили реална война с червената чума!

Ти забрави ли?
цитирай
43. анонимен - Не,
14.02.2010 20:03
boristodorov56 написа:
Ти часовникар ли си?


просто не обичам просто ей така за спорта да вдигаш шум ;)

Лай си, нищо няма да промениш! :Р
цитирай
44. boristodorov56 - 43. starbuck69
14.02.2010 20:05
Да го духат - две мнения няма!

Да се научат да уважават всеки чужд суверинитет.

Това е наша работа, а не тяхна.

От тях - руснаците - кой ще ни пази?!!!
цитирай
45. анонимен - :)
14.02.2010 20:11
Ние от себе си не можем да се опазим, нали виждате бре, хора- цялата ни държава е изтъкана от омраза....Ние самите не се толерираме, мисля, че трябва да почнем от себе си, ако искаме някой да ни зачита. И все пак- аз съм за славянството и неговата сила.
цитирай
46. boristodorov56 - 47. starbuck69
14.02.2010 20:32
Българите не са славяни.
Руснаците не са славяни.
цитирай
47. raders - не си в час
14.02.2010 20:33
borjstodorov56 написа:
А срещу кого е тогава? Срещу Иран? Нали са много силни хамериканците,бе?!? Да ги сринат,какъвто навик имат! Един месец ракетни и бомбени удари и опасноста е елиминирана и петролеца е заграбен! Нали така? Да си направят щита в турция,по близко е. А и една много важна подробност има - Франция и Иран са големи дружки,даже PSA си имат завод там. Нали знаеш какви са отношенията Франция - НАТО или искаш да те светна?
P.S. Чичка,много си грозен на тази снимка,направо плашиш!


Тя не е моя, бе момче. Но съществува един проблем. Той е цивилизационен и има цяла книга написана по този повод. Беше май Война на цивилизациите или нещо подобно. Та значи нещата стоят така: Русия и останалите християнски държави няма какво да делят. Те могат само да си сътрудничат и то така ще бъде. Истинската опасност идва от ислямизма, понеже е млад и агресивен и се опитва да се разрастне във всички посоки. Освен това те са фанатици и не признават нищо друго. Точно от това се плашат най-вече американците, понеже са им сърбали попарата.
цитирай
48. анонимен - BUSH
14.02.2010 20:46
PRO E SRESHTU RUSIA. TJA OBACHE NA NIKAKVA CENA NJAMA DA DOPUSNE DA I BADE BLOKIRAN JADRENIJA POTENCIAL . TAKA CHE GOTVETE SE DA POSRESHTATE RUSKITE RAKETI S DARVENITE SI GLAVI ! DA NE MISLISH,CHE RUSIA SHTE DOJDE DA TE PITA KAKVO TI E MNENIETO ?!
цитирай
49. анонимен - ...USA- united states of AGRESSION
14.02.2010 20:51
И все пак, аз съм благодарен ,че блогът не се казва ЛАФ КЬОШЕ хахахах, ама американците нямат заслуга за това! Бъдете здрави и по-толерантни едни към други! Наздраве!:)))))))))
цитирай
50. boristodorov56 - 49. raders
14.02.2010 20:52
boristodorov56 - не е - borjstodorov56

Погледни внимателно - никовете са различни.



# 34. borjstodorov56 - коментара не е насочен към теб,а към мен - бористодоров56.
цитирай
51. анонимен - BUSH
14.02.2010 20:54
I DRUGO DA TI KAJA---BALGARIA NJAMA NIKAKAV SUVERENITET I NE E IMALA OT VREMETO NA SIMEON VELIKI. TI SI GRAJDANIN NA TERITORIJA , NJAMASHTA NIKAKAV AVTORITET PO SVETA. NE MOJESH DA SE POSTAVJASH NARAVNO NITO S USA NITO S RUSIA , NITO S KOGOTO I DA E ! TI STAVASH SAMO ZA NATOVSKI LAKEJ . NAJ-MNOGOTO DA IM STANESH TELJAK !
цитирай
52. boristodorov56 - 51. анонимен
14.02.2010 20:55
Не ми пука иска или не мнението ми Кремъл.

По-важно е нашите управници да направят необходимото за спокойствието и незамисимостта на България!
цитирай
53. boristodorov56 - 52. starbuck69
14.02.2010 20:58
Не приемай нещата лично,
макар, че екшъна е директен.
цитирай
54. boristodorov56 - 54. анонимен - BUSH
14.02.2010 21:01
Искаш да ме обидиш?
Пиши го в собственият си блог.

Не съм обидил никого при спора и надприказването -
не го прави и ти.
цитирай
55. анонимен - BUSH
14.02.2010 21:20
TI NE SI ME OBIJDAL LICHNO , NO PODDARJASH SILITE ,KOITO GLOZGAT BALGARIA I V POSLEDNA SMETKA SHTE JA UNISHTOJAT. BALGARIA E SASHTO I MOJA STRANA ,UCHASTVAJKI V NEJNOTO RAZRUSHAVANE , TI RAZBIRA SE ZASJAGASH I MEN ! TAKA CHE MNENIJATA V BLOGA TI ME NARANJAVAT NE PO-MALKO OT MOITE TEBE . V KRAJNA SMETKA NE SI I DORI PRAV---RUSIA IMA PRAVO DA ISKA OBJASNENIJA OT USA ZA PRO V BG , ZASHTOTO IMAT UGOVORKA VSICHKI STAPKI V TAZI NASOKA DA SE KOORDINIRAT POMEJDU IM . TVARDOTO MI MNENIE E CHE PRO V BG NJAMA DA IMA , ZASHTOTO KAKTO TI KAZAH ZA SAJALENIE BG E EDNA TERITORIJA I E POLITICHESKI EDNO GOLJAMO NISHTO ! A E NISHTO ZASHTOTO IMA ZA SAJUZNIK EDIN VEROLOMEN "PRIJATEL NA BALGARIA"--A IMENNO USA ! 20 GOD. PRAVIM KAKVOTO NI KAJAT I STAVA VSE PO-ZLE ! TI I TEZI , KOITO MISLJAT KATO TEB STE VINOVNICITE !!!
цитирай
56. boristodorov56 - 58. анонимен - BUSH
14.02.2010 21:29
Не искам да те обиждам, но струва ми се ти разсъждаваш като руснак.

Моето мнение е мнение по определен въпрос, а не засяга твоята личност, на която обръщам прекалено голямо внимание.
цитирай
57. rat - Опсссссссс. Я виж ти. Много духане ...
14.02.2010 21:52
Опсссссссс. Я виж ти. Много духане тук, ще взема да настина.
Мама му стара, 45 години бяхме съветски сателит, ама поне не си разполагаха базите тук и руски ботуши дълго не се застояваха. Сега тези новите ни господари, ем бази разполагат за дълго, ем миризливите кубинки дълго ще им ги душиме.
Дано никога подобни ПРО не се разполагат в БГ.
цитирай
58. boristodorov56 - 60. rat
14.02.2010 22:01
Не е имало руски бази и войски,
защото управниците ни бяха руснаци - включително
предпоследния.


Виждал ли си в живота си поне един US войник?
цитирай
59. baletlnetpepas - С Вигенин и Станишев в една дру...
14.02.2010 22:03
boristodorov56 написа:

С Вигенин и Станишев в една дружинка ли сте?


С Вигенин се познавам индиректно. Един приятел ходеше с жена му преди тя да му бие шута, за да вземе доста по-преспективния Кристиян.

Със Станишев съм се виждал веднъж. Тогава той беше известен единствено с това, че е "Гаджето на Елена Йончева". Пътувахме с един автомобил до Пловдив, където гледахме концерт на Горан Брегович. Мисля си че годината беше 1999. Тогава ми направи впечатление на приятен и весел човек.

Ето, разбра познанствата ми с Вигенин и Станишев, но пък виж, международното положение още не ти е ясно.
цитирай
60. rat - Не е имало руски бази и войски, за...
14.02.2010 22:07
boristodorov56 написа:
Не е имало руски бази и войски,
защото управниците ни бяха руснаци - включително
предпоследния.


Виждал ли си в живота си поне един US войник?

Еми аз съм на такава възраст, че съм виждал. Някакъв шапкар голям беше. С много звезди и адски късо остриган. Американците, руснаците и британците наистина са добри войници. Всеки по своему разбира се. Борисе, виждам, че постинга ти не е в подкрепа на ПРО, а по скоро е остра реакция към руската реакция, нали? Така поне се надявам да е.:))))))))))))))
цитирай
61. boristodorov56 - 63. rat
14.02.2010 22:50
Напротив!

В подкрепа е на ПРО - прочети коментарите и ще разбереш.
цитирай
62. boristodorov56 - 62. baletlnetpepas
14.02.2010 22:54
Бих се опитал да те разбера за връзките ти с тези двамата, но не искам.

Що се отнася до международното положение - се радвам на теб да е ясно, че ПРО ще бъде монтирана тук, дори и на тримата да ви дойде мензиса!
цитирай
63. hatanasov - Прашчай Григорий!
14.02.2010 23:42
Младите не знаят, че при комунизЪма американските филми ги даваха озвучени на руски и със руски заглавия. Та това заглавие е подходящо за таварищь Лавров/Сбогом Гринго!/
цитирай
64. smilodont - Противопоставяне
14.02.2010 23:56
Господине открито ти се противопоставям не просто заради спорта а и аз да ви задам един вьпрос . Забрави ли Бьлгария англйските бомбардировки , разрушената София . А ти лично явно си забравил за петте века робство или за орязването на родината ми през миналия век .Когато пишеш и плюеш пьрво помисли дали няма да ти се наложи да лижеш плютото от теб самия . А що се отнася до ракетните установки Е ПЬК АЗ НЕ ГИ ИСКАМ и пикая на такива дето си подават задниците на който и да е .
boristodorov56 написа:
Скъпа госпожо,
лично аз безкрайно обичам Русия и руснаците,
но за късмет обичам България повече от всички държави на света.

Пука им на много хора за България -
особено щом искаме да се противопостави на Русия заради своето добро, защото в Балчик и Варна - помнят руските бомби - все още!

Госпожо -
открито съм заплюл Русия - нали го прочетохте - къде видяхте скрити хора и освен това го правя с огромно удоволствие!

Това правя госпожо,
гледам в българския двор и виждам една голяма тъмна сянка на проруски безродници и еничари.

Ти, милейди - от тях ли си или си българка?!!!

цитирай
65. hatanasov - 66.
15.02.2010 01:28
Не си чел добре историята. Затова не знаеш, че първи са ни бомбардирали руснаците по северното черноморие без обявена война. Затова ни трябва щит срещу тях. И кой е взел дейно участие в орязването на България?
цитирай
66. ok3223 - Абе Борисе
15.02.2010 07:38
Много се старайш бе. Какво ти дадоха и обещаха, на какво се надяваш. Ами задника ти ще хвани мазоли от седене пред компа. На час ли си нает или ти плащат на минута. Един въпрос и 5 отговора, и се сакам, сакаме ПРО, хамерикнците да дойдат, като че ли не са вече тук.
Ех ти сине майчин, такива като теб се опитват за пари да заробят, нещо по-лощо, ДА ЗАГРОБЯТ БЪЛГАРИЯ с това ПРО.
Ти не си българин, а като ПАСИ, бълг.чифутин.
Защото ПРО е в полза само на евреите и САЩ. ДА рискуваме ответни удари от Иран и Русия, защото е насочен рещу тях; да пазим Израел, а САЩ да воюва с Иран и Русия от и на наша територия.
Абе Борисе, ответния ракетен удар на иранци и руснаци, няма ли да е насочен срещо ПРО-то американско(то няма нищо общо с НАТО)на наша територия, и България да изчезне заедно с народо български яко дим.
И ПОМЕН НЯМА ДА ОСТАНЕ ОТ НАС.
Или не ти дреме за това, защото ще си вече на заслужена почивка на Бахамските острови...
цитирай
67. vmir - Милите братушки!
15.02.2010 07:39
Все още не могат да осъзнаят, че световният комунизъм вече не съществува, въпреки партизаните му у нас. Като добри братя, ние подкрепяхме безрезервно с десетилетия наред комунистическия експеримент на Русия, който с цената на чудовищни издевателства над човечността, превърна Русия от изостанала феодална държава в лидер на световната комунистическа система. За останалите държави като България, които прекратиха капиталистическия си път на развитие, за да бъдат с Русия в недодялания й опит да надхитри историята, резултатът е изцяло негативен и дано по-скоро руските правителства да проумеят, че България вече не е доброволно опитно мишле в техните социални експерименти и мащабни геополитически увеселения.

p.s. Борисе, моля те, махни го тоя borjistodorov56, че без да искам го чета вместо теб и си губя времето, не е честно да се заблуждава по този начин...
цитирай
68. boristodorov56 - Прощай Григорий!!!
15.02.2010 09:09
hatanasov написа:
Младите не знаят, че при комунизЪма американските филми ги даваха озвучени на руски и със руски заглавия. Та това заглавие е подходящо за таварищь Лавров/Сбогом Гринго!/

цитирай
69. rat - Напротив! В подкрепа е на ПРО - ...
15.02.2010 09:13
boristodorov56 написа:
Напротив!

В подкрепа е на ПРО - прочети коментарите и ще разбереш.

Вече наистина съм убеден, че по-начин на мислене не си по-различен от тези, които 50 години лижеха руски скротуми. Тъжно е, че има такъв тип "мислители" в БГ.
цитирай
70. boristodorov56 - 66. smilodont - Аз не съм забравил, но ти не знаеш ли
15.02.2010 09:16
Кой обяви война и окупира България - без никаква причина на 05.IХ`44 г.?
А колкото до Освободителната война 1977/78г. - ние си платихме всичко на руския цар със злато - това знаеш ли го?

Но какво дава основание на руските гаулайтери и гестаповци да си мислят, че могат да определят политиката на Българпия?

Аз знам, че такива като теб не искат да дават задниците си под наем на никого -
освен на руснаците - с радост,
но пък това си е твоя гордост.

Съжалявам.

цитирай
71. boristodorov56 - 68. pachangel
15.02.2010 09:23
Ангеле,
винаги съм се чудил какви хора са тези като теб!
Не обичате Америка, но не заминавате за Русия.
По-добре ли беше България във Варшавския договор,
когато поне 25-30% от БНП отиваше за военни цели.
А по-сигурна ли беше?
Руското доминиране и наш васалитет - по-хубав и привлекателен ли ти се сдтруваше при цялата мизерия на соца.
Омръзнало ми е да отговарям на червени мизерници с мисъл калибрована през струденото лято на `53 г.
цитирай
72. boristodorov56 - 69. ok3223
15.02.2010 09:30
Бе, Сашо, бе -
осезателно се чувстваше липсата на еврейската завера - време беше да се обадиш и ти?

Какво ти дава право да си мислиш,
че ПРО трябва да е от полза на Иран и Русия?

Не трябва ли да е от полза на България - преди всичко?

Сега като няма ракетен щит - по-сигурен ли се чувстваш?

Иран и Русия - съюзници ли ни са?

Вероятно като партийни съюзници на комунистите в България - Иран и Русия са първа тръпка за теб?

Рубладжиичета, безродни!
цитирай
73. boristodorov56 - Най-обидното в цялата история, е че рубладжийчетата с бетонни глави разсъждават не в полза на България!
15.02.2010 09:41
vmir написа:
Все още не могат да осъзнаят, че световният комунизъм вече не съществува, въпреки партизаните му у нас. Като добри братя, ние подкрепяхме безрезервно с десетилетия наред комунистическия експеримент на Русия, който с цената на чудовищни издевателства над човечността, превърна Русия от изостанала феодална държава в лидер на световната комунистическа система. За останалите държави като България, които прекратиха капиталистическия си път на развитие, за да бъдат с Русия в недодялания й опит да надхитри историята, резултатът е изцяло негативен и дано по-скоро руските правителства да проумеят, че България вече не е доброволно опитно мишле в техните социални експерименти и мащабни геополитически увеселения.

p.s. Борисе, моля те, махни го тоя borjistodorov56, че без да искам го чета вместо теб и си губя времето, не е честно да се заблуждава по този начин...



Винаги съм твърдял, че българските комунисти ги е правил Ленин, а ги е раждала Роза Люксембург и че не са никакви българи, а еничари!

Затова, както в случая - предпочитат Русия пред България!

Изтрих го!
цитирай
74. nagodi62 - Постингът е тъповат, както и някои ...
15.02.2010 09:42
Постингът е тъповат, както и някои коментарий! Малките паленца лаят, без да могат да ухапят.
цитирай
75. boristodorov56 - 76. nagodi62
15.02.2010 09:57
Атанасе, прав си за коментарите!
цитирай
76. boristodorov56 - Коментиращите тук рубладжийчета не могат да разбличават власт от народ!
15.02.2010 10:01
andrei написа:
да знаят,че България е дала на Русия много повече,отколкото тя на България.Дали сме им;език на който да говорят,писменост,на която да пишат,религия и бог,на когото да се молят,защото ако това не бяхме сторили и до ден днешен щяха да се молят на Аллах и да удрят чела в Мека с чалми на главите си!Хубаво би било,най сетне тези русофили да заплачат и се потрудят за България и нейното добруване,а не да слагат прът в колелата й.Днес Русия съществува само като понятие,но не и като държава.Бъдещето й е много неясно и се крепи единствено на все по-намаляващите природни ресурси.Народ,който не познава свободата и никога не е преживял демократично развитие,ми е чудно,как може да бъде възхваляван и да има привърженици в съвременният свят.Аз бих ги адмирирал ,само тогава,кого извоюват свободата си и станат наистина народ,а не роби!


Въпреки, че се афишират като русофили - обзалагам се, че не са чели руски автор от времето на задължителното изучаване на Шолохов в училище - без да има никакви гаранции, че тогава са го направили.
Всичко е свързано с идеологемата на комунизма и носталгията по нея!
цитирай
77. vmir - 75. boristodorov56
15.02.2010 10:31
boristodorov56 написа:


Изтрих го!


Благодаря!

Руснаците са едни много изстрадали хора, на които им е по-лесно да умрат, отколкото да престанат да страдат. Жалко, че по братски сме прихванали твърде много от тяхната многострадалност. Разликата е в това, че докато ние страдаме от отричане на всичко наше, руснаците страдат от отричане на всичко различно от тяхното. Докато ние плюем политиците си, руснаците боготворят своите. Докато народите по света се борят с мафиите си, руснаците искрено вярват, че мафията е създадена, за да помага на политиците.
цитирай
78. boristodorov56 - 80. vmir
15.02.2010 10:46
Последствието от тази епидемия комунизма са страшни и трудно излечими.
Усещаме го оа нас си.
цитирай
79. bamby13 - Ей, мамицата ми, не се научиха че не ...
15.02.2010 11:10
Ей, мамицата ми, не се научиха че не сме им протекторат
цитирай
80. smilodont - Видя ли какво си написал, ще ти се ...
15.02.2010 12:14
Видя ли какво си написал , ще ти се смеят и малките деца . А сега ходи и си пий хапчетата .
boristodorov56 написа:
Кой обяви война и окупира България - без никаква причина на 05.IХ`44 г.?
А колкото до Освободителната война 1977/78г. - ние си платихме всичко на руския цар със злато - това знаеш ли го?

Но какво дава основание на руските гаулайтери и гестаповци да си мислят, че могат да определят политиката на Българпия?

Аз знам, че такива като теб не искат да дават задниците си под наем на никого -
освен на руснаците - с радост,
но пък това си е твоя гордост.

Съжалявам.


цитирай
81. boristodorov56 - Много им нагарча, но ще свикнат.
15.02.2010 12:17
bamby13 написа:
Ей, мамицата ми, не се научиха че не сме им протекторат


Всяко начало е трудно.
цитирай
82. boristodorov56 - 83. spasymyr
15.02.2010 12:22
Малко е първосигнално това, което казваш.

Вече съм ти отговорил нагоре из коментарите не ми се повтаря едно и също.

Няма да се отбраняваме от Турция - защото сме съюзници. Знаеш ли колко пъти ние сме обявявали война на Турция в последните 140 години и колко пъте те на нас?

Последната обявена война на България е от СССР(Съветска Русия) - последва 65 години комунизъм.

Бъдете поне малце, много малце - българи!
цитирай
83. boristodorov56 - 84. smilodont
15.02.2010 12:24
Значи не е напразен този постинг - поне ще бъдат щастливи децата!

Наздраве!
цитирай
84. smilodont - Още малко ще те ядосам
15.02.2010 12:25
През 1877 Русия е платила сьс крьв а не с злато . А колкото до 1944г. то тогава пушките са гьрмели но за веселба . Но ти си болен мозьк и тези работи много ги разбираш. Що се отнася до това аз за кого ридая ми че много е ясно ЗА БЬЛГАРИЯ , не за САЩ затова не говори че аз сьм се продавал .Защото АЗ СЬМ БЬЛГАРИН
цитирай
85. boristodorov56 - 88. smilodont
15.02.2010 12:38
Младежо,
ти не знаеш нищо...

Руско-турската война от 1877/78 година е финансирана от Ратшилд.
Знаеш ли защо?
Защото нефтените находища в Баку са били негова собственост,
а нефт в Азия на Ротшилд за чий му е бил?

Ако не знаеш - войната се е водила на два фронта -
на юг от Дунав и в Кавказкото черноморие.
В Азия руснаците завладяват г. Битуми - най-удобното място за морско транспортиране на нефта.
Тук в Европа са завладени българските черноморски брегове, където е било най-удобното място за стоварване на нефта пътя му към Европа.
Този неистов стремеж на русите към нашите земи е от 300 години.
И друго нещо, което не знаеш - Санстифанския договор от 03.03.1878 год урежда колонизирането на нашата територия, а узаконява единствено независимостта на Черна гора, Хърватско и Румъния.

В този Договор никъде не е споменато поне веднъж названието - България!


Аз много неща не знам и не разбирам, но бъди сигурен - не можеш да ме ядосаш.

Глупостта човешка е смешна!
цитирай
86. smilodont - За грешките
15.02.2010 12:49
Видях че си поправи една грешка , но допусна други . И не само правописни А до това че направи признание за многото неща който не разбираш ОТ МЕН ПОКЛОН . Но не очаквай АЗ да се кланя на турските фесофе . Войната в Югославия бе подготвена и водена от САЩ с помоща на точно такива фесове като теб.
цитирай
87. boristodorov56 - 90. smilodont
15.02.2010 13:10
Добре тогава - прави поклон на фесове - като теб!
цитирай
88. rat - Е кой някога е твърдял, че Русия не е ...
15.02.2010 13:55
Е кой някога е твърдял, че Русия не е имала някакъв интерес, за да ни освободи. Но понякога малките печелят когато големите си мерят пишките. Ние получихме своята независимост.
Великобритания даде всичко от себе си, за да не допусне Русия до българския бряг на Черно море.
Борисе, изплюй анти микрофона, че ще сЯ задавиш накрая.
цитирай
89. boristodorov56 - 92. rat
15.02.2010 14:00
"Великобритания даде всичко от себе си, за да не допусне Русия до българския бряг на Черно море."


Смисълът на горното изречение е,
че вследствие упоритостта на ВБ - днес има България,
а не Задунайска губерния.

И ти ме разсмиваш извънмерно.

цитирай
90. rat - "Великобритания даде всичко ...
15.02.2010 14:09
boristodorov56 написа:
"Великобритания даде всичко от себе си, за да не допусне Русия до българския бряг на Черно море."


Смисълът на горното изречение е,
че вследствие упоритостта на ВБ - днес има България,
а не Задунайска губерния.

И ти ме разсмиваш извънмерно.


Еми понякога така те съжалявам, че искам да те развеселя малко.
Благодарение на руските интереси ние успяхме да получим суверенитет и да получим независимост. Това е истината, пък какви интереси е имала тук Русия изобщо не ме интересува.
цитирай
91. rat - Първоначално руското правител...
15.02.2010 14:32
Първоначално руското правителство започва преговори с Виена. Канцлерът Бисмарк съветва двете преговарящи държави да се споразумеят чрез взаимни отстъпки. По внушение на Германия, ръководителят на австро-унгарския кабинет, граф Андрати, се съгласява Българското княжество да остане неделимо и с излаз на Бяло море. Същевременно той категорично възразява срещу териториалното разширение на Сърбия и Черна гора. От своя страна руското правителство е готово да отстъпи по въпроса за Б-я, но не приема австро-унгарските контрапретенции спрямо Сърбия и Черна гора, защото това би ослабило позициите на Русия в западната половина на Балканския полуостров.

След провала на опитите за споразумения с Австро-Унгария, руската дипломация се ориентира към преговори с Великобритания. Английското правителство проявява по-голяма отзивчивост към руските виждания, но по-въпроса за бълг. княжество настоява то да бъде разделено на три части: на север от Стара Планина да се създаде политически автономно княжество, на юг от Стара планина- администр. автономна област, пряко подчинена на султана, а Македония и част от Тракия да останат в пределите на Османската империя.

Принудено от обстоятелствата, царското правителство приема английското предложение и на 30. 05. 1878г. в Лондон е подписано тайно Руско-Английско споразумение, което предрешава окончателната санкция на последвалия Берлински конгрес.

Той е открит на 01. 06/13. 06. /1878г., под председателството на Ото фон Бисмарк. В него участват представители на Русия, Англия, Австро-Унгария, Франция, Италия, Германия и Османската империя. Българският въпрос заема централно място в разискванията които протичат при остри спорове между делегациите на Русия и Англия. Те засягат някои второстепенни въпроси, неуточнени в Лондонското споразумение. Със съдействието на Бисмарк, Руското правителство успява да наложи присъединяването на софийската и варненската област към българското княжество.

Боре, вярно ли е написаното?
цитирай
92. ok3223 - Борисе, Борисе,
15.02.2010 14:42
С еврейчето Соломон Паси сте танндем. Защо. Пеете
хорово ПРО и ПРО.
Него го храни и пои Атлант. клуб= на ЦРУ, а теб кой и защо.
Иран, още по-малко Русия имат, или са имали намерение да ни нападат. Няма и защо. Достатъчно е е да врътнат 2-е кранчета, на нефто и газта и умирами прави. Може да се оплачим на арменскио поп. А те все ощи нямат туи намерение и никога не са го имали. Ноо, ако им обявим война с ПРО-то, а разполагането му на наша територия, за тях с основание е заплаха за националната им сигурност, а както знайш, във войната правила няма, принудени ще бъдат от нас и това да напраят. И тогаз...
Ако янките изстрелят ракети към Иран, както се заканват,ответния залп ирански ракети къде ще додат.
Няма да да паднат на главите ни, твоята, моята, на децата ни, на бълг. народ. И тогаз.
Ама те имале и атомно оръжие.
За Русия да не говорим, че стая хептен страшно.
Това ПРО е за и против Русия, и ти го знайш не по-зле от мен. Ако язе се курдисам у дворо на твоя комшия и насоча заредена пушка към твоята къща и семейство, много ли ще се зарадваш на това,а.
А 1944год. биле ни окопирали руснаците. Немските войски бяха у нас. А българските им помагаха в Гърция и Сърбия. Ако беше станало, както Чърчил е искал, да навлезат те в Балк. полуостров и ни окупират, западна България да е сръбска, а южна Гръцка. За туй е настоявал През 1945 Чърчил. За компенсация на Сърби и Гърци и затуй, че сме помагали на немците.
СТАЛИН НЕ Е ПОЗВОЛИЛ. Това го знайш добре.
Борисе, Борисе, що се прайш по чифутин от Соломон Паси. Маани го него.
ОН СИ Е ЕВРЕЙН, АМА ТИ СИ УЖКИМ БЪЛГАРОФИЛ И БЪЛГ. ПАТРИОТ. Дали и днес е така?
цитирай
93. boristodorov56 - 95. rat
15.02.2010 14:55
Тва откъде го пейства?

Горе-долу е така - само дето не е точно и не е вярно.
Случвало се е нещо, но не съвсем тава - както си го прочел.
цитирай
94. rat - Разбира се, че го пействам от няк...
15.02.2010 15:08
Разбира се, че го пействам от някъде. Нямам време да преразказвам. Имам си лична колекцийка, дигитална библиотечка:)))))))))))). Боре, шегата настрана, винаги големите империи преследват свои интереси. Важното е ние каква полза можем да извлечем. Каква ще ни е ползата от ПРО. За едните ще сме златна кокошка, а за другите ще сме приортетна мишена. Само дето едните са през океана, а другите ни окупират за ден два (а имат и опит). ПРО е поредната глупост. Напълно безмислен щит.
цитирай
95. boristodorov56 - 96. ok3223
15.02.2010 15:09
Пич, ти българин ли си?

Или представляваш някого - Иран или Русия?

Как разбра, че няма да ни нападат?
А кой е казал, че ние ще ги нападаме - та ревете като ебани педали в тон руските гестаповци?

Ако САЩ ударят Иран - тежко им и горко - няма да им е до България, пък и ще има ПРО.

Що се отнася до Русия - колкото и да са наблъскани с ядрени ракети - не са толкова слабоумни да се бомбардират със САЩ и ЦЕЛИЯ ОСТАНАЛ СВЯТ!


И сега за награда щото русите са ни ощетили в ВСВ - да бъдем изразители на техните интереси ли?

И търсиш аргументи да защитиш руската окупация на България!

Това за войните го разправяй на мегдана на вашето село - да впечатляваш селяните и да ги плашиш с американците.

България си има собствен интерес и той ще бъде достойно защитен, нищо че не харесва на кремълските гаулайтери и гестаповци.

Абе вие българи ли сте бе, жалки русофилски еничарчета!
цитирай
96. boristodorov56 - 98. rat
15.02.2010 15:11
"Напълно безмислен щит."


Щом е безмислен - няма защо да плачете.
цитирай
97. vmir - 81. boristodorov56,
15.02.2010 16:46
boristodorov56 написа:
Последствието от тази епидемия комунизма са страшни и трудно излечими.


Да, уврежданията са страшни.

Имах шеф, който ако цитирам, мнозина вероятно биха си помислили, че си измислям. През 1992 беше уволнен от правителството на Филип Димитров, но дори това уволнение той успя да превърне в свой марш към властта, и с лъжата, че сам си бил подал оставката в знак на протест срещу политиката на Филип Димитров, в края на 1994 г стана депутат и изкара два депутатски мандата. През 1990 той беше довел в службата ни някакъв велик руски академик, уж да ни обяснява какво е демокрацията, и онзи като се запени и затръшка по трибуната, не е за вярване какво кряскане падна, тропане и размахване на юмрук, че те били “бросили” в България химию, бросили технологию и, че нямало да позволят никога България да бъде откъсната от тях.
Което ме кара да възкликна по адрес на такива нагли типове: “Червени маскари от цял свят, да го духате, бре!”
цитирай
98. vmir - А иначе руснаците са големи сладури. От разстояние:
16.02.2010 08:47
http://www.youtube.com/watch?v=H2xMgNkTamM&feature=related
цитирай
99. boristodorov56 - 103. pachangel
16.02.2010 08:53
Ако ще си подмятаме поговорки за аргументи -
ето и моята: Луд човек - умен кон го рита.

А, СС40 - по добре ли е?
цитирай
100. bowman - Не ви разбирам споренето ...
16.02.2010 09:30
Обърнете внимание на : 102. andrei - ПРО е противоракетна отбрана. ; простичко и ясно . Нямаме пари за тая техника пък да си е наша и да не се мотат американци тука, от тях нико нищо свестно не очаква , както и от руската държава .
Като оставим на страна дипломатично явното предизвикателство и репчене на руснаците, каква ще го бъде зависи от господа съюзниците .
Като оставим закачките всичкки искаме едно, да ни се разкарат от главата. Обръщението на руснаците си го бяха подбрали за да ни хвърлят въдицата пък ние ,ако се хванеме да раздухат нещата и изобщо да спрат решение на въпроса още в зародиш.
Направихме най умното, докато кучетата лайят ние си продължихме без приключения .

Всички знаем че ни трябва собствена и силна армия и да не си цакаме картите за чужди интереси .

; ) Като стане напечено пак ли ще се скубете така ?
цитирай
101. boristodorov56 - http://www.dnevnik.bg/
16.02.2010 13:35
На този етап нищо няма да бъде разполагано в България, заяви пред журналисти в парламента американският посланик Джеймс Уорлик в отговор на въпрос за евентуално дислоциране на наша територия на елементи от американската противоракетна отбрана, съобщи БТА. Посланик Уорлик уточни, че засега няма никакви преговори по тази тема и това е нещо, което е "все още във въздуха".

Дипломатът добави обаче, че въпросът е бил обсъждан само неформално в рамките на партньорството в НАТО. Запитан дали очаква промяна в бъдеще, дипломатът посочи, че това е въпрос, който би трябвало да бъде отнесен към българското правителство.

В петък американският дипломат коментира, че "определено има роля, която България може да изиграе в противоракетната отбрана", и съобщенията, че се водят неформални разговори по темата, предизвикаха реакцията на Русия. Външният министър Сергей Лавров заяви в събота, че Москва очаква по-подробни обяснения за намеренията в България да се разположат елементи на американската система за противоракетна отбрана (ПРО) и те са й обещани.

Премиерът Бойко Борисов заяви в края на миналата седмица, че "когато си член на НАТО, трябва да се работи за общата колективна сигурност". Той отбеляза, че решението за разполагане на части от американския щит е в ръцете на българския парламент и Европейската комисия. По-къно зам.-председателят на военната комисия в парламента Димо Гяуров (СДС) уточни пред "Дневник", че решението за разполагане на части от американския щит ще бъде взето от парламента, но не е нужна санкция на Европейската комисия, но засега не са водени никакви разговор и в тази посока
цитирай
102. boristodorov56 - 109. pachangel
16.02.2010 17:27
Как да ти кажа...

Ами имаме различни ценностни и цивилизационни нагласи.

Що за лицемерие - пращаш дъщеря си в далечната Австралия, а не в Русия - та да бъде близо до твоята обетована земя и приеме научни и академични дарове от там?

Ние така или иначе сме натовска държава,
а русите сами се слагат в алтернатива на НАТО -
не я приемат за приятелска организация.
Те не приемат нито демократичните,
нито евроатлантическите ценности.
Сега да питам - кой е възможен и постояннно действащ срещу държавността ни враг - подмолно и постоянно от 140 години?
ПРО е в полза на нашата сигурност.
По-добре да има такава, отколкото да няма,
защото това ще сложи край на зависимостта ни
Русия, която си е агресивна империя - справка Грузия.
За това плачат московските гаулайтери -
изплъзваме им се, не могат за щяло и нещяло да показват флота си по черноморието и безнаказано да бомбарзират мирните граждани, както са го правили преди 100 години - за да посочват привилната посока на правителството.

Днес се стига да куриоза да ни се карат,
че не поддържаме с вернопаданнически ентусиазъм строежа на АЕЦ Белене от тях -
за наша сметка и тяхна полза.
За тръбопроводите да не говорим.

Промискуитета най-после ще бъде преодолян.

Сега вече по-трудничко,
и с повишаване на трудността във времето -
ще могат да влияят чрез петата си колона на червените гестаповци от ДС
да се разпорежда във вътрешен план, за да гарантират външнополитическите ни приоритети в своя полза.
Не вярвах, че точно д-р Б. Борисов ще го направи,
но вече съм убеден, че това ще се случи.
И това ме удовлетворява.

цитирай
103. hatanasov - 109.
17.02.2010 01:21
А колко по-хубаво ти беше когато нашите войски попречиха на Чехия да бъде свободна.
цитирай
104. boristodorov56 - 112. spasymyr
18.02.2010 08:39
Защо да е противопоказен този съюз?
Той е съществуващ и действащ в настоящия момент.
ПРО е само продължение на договорености от НАТО.

Няма защо да бъркаме народите с държавите.

До не би Русия във всичките и варианти да ни е била приятелска държава?
Да припомням ли кой беше против Съединението?
Кой ни изигра с Македония в полза на Сърбия?
А в Първата световна война не ни ли бяха противници?
Кой ни обяви война на 05.09.`44 г. и след това ни окупира?

Нека не слагаме емоциите като ориентир на политиката ни, а трезвия разум и действителните национални интереси.


цитирай
105. boristodorov56 - 5. pachangel
19.02.2010 13:59
Всичко е въпрос на избор - най-вече на ценности.

Не знам нали можеш да си представиш, че освен теб и някои други хора познават живота в САЩ и Европа от първа ръка.

Не знам нали можеш да си представиш, че има също и други хора, които живеят от труда си и не зависят от нечии намерения.

Това, което казвам не е никаква анти позиция - това е моя осъзната позиция. Имам значителен опит от соца за да ми се говори като на пъпчив юноша, които не знае за какво става въпрос.

Питам и се надявам на ясен и недвусликлен отговор:

Какво е по-полезно да България
- съюз с Русия или съюз със САЩ?

Няма нужда от увъртане, отричане, хвалене, плашене и т.н.

Другото е ясно за всички е ясно раз!


цитирай
106. boristodorov56 - Нали разменяме мнения
19.02.2010 14:01
spasymyr написа:
Защото в спора не се ражда истината, както казват мнозина.Много ми се иска всичко да върви нормално при всички съюзи между хората,защото общуването е първия знак,че нещата вървят към добро.Но ако в тези взаимоотношения общуват само властимащите, а народа е отчужден-какво тогава да се очаква и защо ни се натрапва такава дружба?Иначе историята е написана отдавна и всеки има правото да си я тълкува както я разбира.Все пак е демокрация нищо,че е демо вариант:)



А освен това съществува и обективна истина -
извън нашите представи за събитията и хората.
цитирай
107. boristodorov56 - 118. pachangel
20.02.2010 12:40
Виждам, че си отскоро в блог.бг.
Всичко това, което искаш да доказвам и обосновавал съм го правил поне 5 пъти в постинги и коментари през последната година.
Няма да го правя пак и то в коментарите.
Последният ти коментар е достоен за изказване на конгрес на БКП през 1953 година.
Попрочети назад и ще намериш обяснение за мнението ми по тези въпроси.

Не ми се водят дълги и безмислени надприказвания.
Чети и ще разбереш - никакви лозунги.

Ако имаш да казваш нещо по въпраса - кажи в постинг в блога си.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060456
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589