Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 12:34 - "the killer of all Bulgarians"
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 12767 Коментари: 49 Гласове:
20

Последна промяна: 25.03.2010 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  image







  Получих следното съобщение от приятел в страницата си във Фейсбук:

   Аз съм собственик на два спа физиотерапевтични центъра. Единият се намира в Лондон,Великобритания, а другият в Атина,Гърция. Бидейки в Атина преди една година се сблъсках с един крайно дразнещ и крайно унижаващ ни като българи факт!!! И до днес тези злопаметни и злоради субекти гърците в желанието си да ни злепоставят винаги пред Европа, имат улица наречена "Българоубиец" (на гръцки  -"VULGAROKTONOS", на английски - "the killer of all Bulgarians").
    Така е във всеки един квартал на Атина и във всеки един гръцки град. Това название продължава да съществува днес - 2010 година - в една обединена ЕВРОПА!!!
   Ти си човек интелигентен, с чувство за собствено и народностно достойнство и би могъл да разбереш какво върховно унизение за всички българи е факта тази улица да бъде снимана заради зрелишното си име от милионите англоезични любознателни туристи, които се стичат в Атина от цял свят!
   Създаваш си ясна представа на какво огромно унижение сме подлижени заради една такова наименование на  улица позоваваща си на един историческивърховно садистичен акт на насилие от страна на страхливото и изпълнено със
налудничав садизъм гръцко "лайно"- Лайното Василий Българоубиецът!
   Тази улица с унизителното име "THE KILLER OF ALL BULGARIANS" извикваща в човешкото съзнание представата за един народ състоящ се от леснопоробвани "животни" за заколение!!!
   Ако не напаравим така, че тези гръцки "лайна" да премахнат това, от десетилетия унижяващо ни пред света уличнo име,като нищо света ще започне още по-убедено да ни възприема като един склонен към покорство и робуване народ!
   Имай предвид че във върховен изблик на оправдан неудържим гняв веднъж пребих жестоко един грък в Атина(намирайки си друг претекст) и двама нагли гърци в Лондон!
   Но,Борка пребиването на две-три гръцки "прасета"няма да заличи омразата им подхранвана от пословичната им злопаметност, като народ със селски  манталитет, имай предвид, че след турците, които просто ненавиждат,
ние и досега сме техният втори най-омразен народ.
   Ние обаче не можем да се съобразяваме кой кого мрази и то в един момент, когато в нашата собствена държава цигани, турци и гърци ни обират отвсякъде,и трябва да направим всичко възможно тези гръцки улици с името "Воулгароктонос" да бъдат премахнати веднъж завинаги от Атина и цяла Гърция!
 
       P.S.

   Поставих въпроса пред двама от нашите висши политици, но изглежда те не можаха да си дадат пълна сметка за огромното унижение, което се съдържа в името на тази гръцка улица, което е четено от милиони туристи по света!!!


  Какво е вашето мнение и какво следва да направим в случая?

 



Тагове:   данайците,


Гласувай:
22



1. kass - boristodorov56
25.03.2010 12:52
Кажи на твоя приятел да си направи двата спа физиотерапевтични центъра в България, че аман от такива патриоти и когато гърците дойдат в България за да посетят неговите центрове да им обясни, че се чувства малко обиден от наименуванието на техните улици... Малко ми прилича като изкуството с тоалетната, много сме горди когато някой ни обижда, а че обиждаме цялата си страна и народ ежедневно няма значение. Никой който няма самоуважение, не може да очаква да го уважават другите...
цитирай
2. demokratizator - Това е недопустимо
25.03.2010 12:52
Трябва да се говори с българския посланик в Атина да поиска общината да смени това грозно и унизително име. Инак и ние си имаме цар Калоян Ромеоубиец, но не съм чул да сме си кръстили улица (още по-малко в столицата) "Гръкоубиец" или нещо от този сорт. Наистина, в обединена Европа подобни имена са ужасяващ спомен за едно недалечно минало на войни и насилие.
цитирай
3. lado - Заличаването на името на Българ...
25.03.2010 12:55
Заличаването на името на Българоубиец ще бъде в разрез с историята ни.
Историята ни и без това е манипулирана ,че да я преиначаваме.
Освен това, шило в торба не стои.
А на всичкото отгоре Василий, който откача от факта ,че нашите наемни войници убиват демонстративно пред очите му любовника му, в следващите години издава декрети,закрепващи "особеното българско битите" и на практика съхранява българщината. Има ги документите ,пусках ги в постове, ака трябва пак ще го направя.
Иначе след Раковски, може би аз съм следващия по омраза към гърците.
Но ако си изкарвам хляба от тях, като им меся гранивите мазни задници, сигурно ще трябва да съм под упойка, или ще си мълча като гъз.
цитирай
4. lado - Освен това Императорите на Изто...
25.03.2010 12:58
Освен това Императорите на Източната римска империя са прочути с прякорите си - например Копроним, наречен така, защото ядял лайната си като дете....
цитирай
5. boristodorov56 - 1. kass
25.03.2010 13:02
Това с бизнеса е нещо, което е въпрос на личен избор.
Не се възмущавай - всеки вади хляба си , както и където може.
Нека не се смесват двете неща.

цитирай
6. boristodorov56 - 2. demokratizator
25.03.2010 13:04
И как по-точно да принудим маляците въобще на повече уважение?
Само работа на посланника ли е?
цитирай
7. boristodorov56 - 3. lado
25.03.2010 13:11
Не, мисля, че не става въпрос за заличаване на някой от историята. То не е и възможно, а за название на улица, което е повече от националният им интендитет и дори чрез него се определят като нация.
Това е недопустимо от наша следна точка и на наш гръб.
В случая ВасилииII дори има принос за националната ни и верска идентичност, която не се показва наяве - както точно си отбелязал.
цитирай
8. nicodima - Прав си,demokratizator...
25.03.2010 13:36
Калоян Ромеоктон / Ромеоубиец / са го наричали...

Жалба в Европейския съд за унизително отношение към цял народ...
Но това е въпрос, който трябва да се реши от политиците...
цитирай
9. streetsmart - Гърците много се гордеят, че са имали император, способен да избие и осакати толкова хиляди български пленници
25.03.2010 13:58
А колко пъти наши войски са ги побеждавали в сражение - това не се учи в училищата им. Да се гордееш с нещо такова за мен е израз на национален комплекс. Нищо не може да се направи по въпроса.
Между другото, живяла съм известно време в Гърция - не съм чувала да има улица с такова име в Атина или друг техен град. Но може пък да има, де да знаеш.
А че ни мразят, това е факт - на това ги учат в училище. Мразят и турците, но от тях се и страхуват.
Иначе представете си чужденеца - "убиец на всички българи" - "така ли? на кои всички? ами онези на север от вас, дето ви продават ток и чат-пат ви наводняват?" И някак на несбъднато желание за геноцид бие. Мисля, че срамът е по-скоро за самите гърци, но това си е мое виждане.
цитирай
10. lado - Мили хора, братя и сестри! Едва сега ...
25.03.2010 13:59
Мили хора, братя и сестри! Едва сега се опитва да пробие каузата за признаване на арменския геноцид, който беше вчера, може и живи свидетели да има.
Гърците имат думата за името на Македония, макар че нищо общо нямат, освен че някога македонците са ги мачкали като картофи за пюре и са им били пълнеж в наемните части. И никой не може да преодолее тази неистова несправедливост,нищо че има документи от Римската империя като Нотиция дигнитатум, където са посочени като ... преводачи. Имам предвид етимологията на името "Гърци". Нито е съществувала държава на гърците преди Македония, нито след това ,та чак до 1823 ли беше, 1834 ли - не ме интересува -откъде черпят имперски претенции, след като с жалките си градове -държави са водили братоубийствени войни между ахейци и елини, и прочие сволоч.
Жалко крайбрежно пиратско племе са били - пълен идентитет на днешните сомалийски пирати. Те не са смеели да плават ,без да виждат брега - Полибий.
И ще излезем ние с някакви аргументи - че Българоубиец за тях е герой!
Който чете исторически документи пък ще види,че Самуиловите наемници не са получили обещаните пари, и напълно деморализирани. Ми да ги бяха ступали!
Нека си виси обицата като кръст, като черното бесило на Васил Левски - то унижава ли ни?
цитирай
11. razkazvachka - ние не можем да се месим в гръцкото нахалство,
25.03.2010 14:39
но защо допускаме те да се месят, когато нещо у нас не им хареса?

Май сме допуснали прекалено много чужди влияния и сега си носим магарето на гръб, вместо то да ни носи...
цитирай
12. alexooo - поне се разбира, че Самуил е бил б...
25.03.2010 14:42
поне се разбира, че Самуил е бил българин! макетата да се притесняват повече от това "Българоубиец"!
цитирай
13. анонимен - Добър ден boristodorov56,
25.03.2010 14:46
Благодаря Ви !
Много време чакам подкрепа .
Гърците ни мразят и правят страхотни проблеми на България , най-вече през последните 20 години.
цитирай
14. lado - За да не съм голословен, а може и макета да четат
25.03.2010 14:47
Много и големи са добрините, с които човеколюбивия Бог е дарявал през различни времена нашето царство; има обаче една, която надминава всички други, тя е – присъединяването на българската държава към ромейската под един ярем. Следствие на това ние утвърдихме благочестивейшия монах Йоан да бъде архиепископ на България и да управлява съответните дела на архиепископията. И понеже той поиска да му се определят писмено клириците и париците, задължени да работят за църквите на неговата епархия, както и на тия на подчинените му епископи, дадохме му тая царска грамота, с която заповядваме:

Самият архиепископ да има в градовете (крепостите) на своята епархия, т. е. в Охрид, Преспа, Мокра и Кичево, 40 клирици и 30 парици.

Епископът пък на Костур да има в градовете на своята епархия, т. е. в Костур, Корешча, Колоня, Девол, Воюса, и Мор 40 клирици и 30 парици. Ако и по-рано той да е имал и повече може би, но ние не искахме, неговите клирици и парици да надминават по число ония на архиепископа.

И епископът на Главеница заповядваме да има в самата Главеница и в Канина и Неаниска 40 клирици и 30 парици.

И епископът на Мъглен да има в самия Мъглен и Просек и Морихово, и Сетина, и Острово, и Заодрия 15 клирици и 15 парици.

И епископът на Битоля да има в Пелагония, Прилеп, Дебреще и Велес 15 клирици и 15 парици.

И епископът на Струмица да има в самата Струмица, и Радовищ, и Конче 12 клирици и 12 парици.

И епископът на Морозвизд да има в самия Морозвизд, и в Козякъ, и в Славище, Злетово, Луковица, Пиянец, и Малешово 15 клирици и 15 парици.

И епископът на Велбужд да има в самия Велбужд и Сотеска, Германия, Теример, Стоб, Долна Сотеска и Разлог 15 клирици и 15 парици.

И епископът в Триядица (Средец, София) заповядваме да има в самата Триядица и в Перник, и Суково, и Знеполе (или Звонци ?) 40 клирици и 40 парици.

И епископът на Ниш да има в самия Ниш и в Мокро, Компл, Топлица и Свърлиг 40 клирици и 40 парици.

И епископът на Браница (Браничево) да има въ Браница, в Морависк, и Смедерево, и Гро…, Висьск, Сталач, и Бродарьск 15 клирици и 15 парици.

И епископът на Белград да има в самия Белград, и в Градец, Омц, и Главентин, и в Бяла Църква 40 клирици и 40 парици,

И епископът на Срем заповядваме да има в цялата си епархия 15 клирици и 15 парици.

И епископът на Скопие да има в самото Скопие, и във Виници, Премор, и Луково, и Принип 40 клирици и 40 парици.

И епископът на Призрен да има в самия Призрен и в Хвосно, Лесковец, и Брат… 15 клирици и 15 парици.

И епископът на Липлян да има в цялата си епархия 15 клирици и 15 парици.

И епископът на Сервия заповядваме да има в цялата си епархия 30 клирици и 30 парици.

Всички тези клирици да са свободни от икомодий и други повинности, както се освобождаваха и при Самуил. Поради това и за сведение на императорите, които ще царуват след нас, дадохме тая грамота на архиепископа, като я подпечатихме с нашия царски моливдовул.

Първа грамота на император Василий ІІ за Охридската архиепископия от 1019г.



Текстът е по превода на Йордан Иванов – БСМ, стр. 550-562, като само е осъвременен правописа.

Освен посоченото издание трите грамоти на Василий ІІ са публикувани също от Иван Снегаров – «История на Охридската архиепископия-патриаршия», т.1, стр. 55-59, С.195;, ГИБИ-т.VІ(ИБИ-т.11), стр. 40-48; ХИБ, П. Петров, В. Гюзелев, т.1, стр.144-148.

цитирай
15. haralanov - Все ми е едно...
25.03.2010 14:59
Абсолютно ми е все едно(през унъз ми работа,че оттатък-това по Стойчо Младенов) как ще се казва някаква улица в Атина!Дали ще е Българоубиец,дали ще е Сърбоубиец,дали ще е Ромеоубиец-Колоян...Тъй решили хората,тъй я кръстили.То и в България все още има улици Георги Димитров(и Димитровград още имаме),Благоевград,Малчика,Георгидамяново и т.н. но това са си нашенски простотии.Ако следваме логиката на шефа на СПА-хотелите,нациите направо трябва да се избият!И толкова сме готини,че все ,,гърците проблеми ни правят,,!Излиза,че набараме ли ги натясно трябва само да ги млатим както джелатин млати!Простонародни лакърдийки!
цитирай
16. kass - boristodorov56
25.03.2010 15:00
Съгласна съм Боре, но когато човек се чувства Българин и се засяга от нещо, накърняващо националното му достойнство той трябва да подплати националната си принадлежност като допринасяне с нещо за нацията и родината му... в противен случай да се счита за гражданин на света и да спре да се обижда, бих приела протеста му, само ако освен в Лондон и Атина е направил бизнес и в България...

колкото конкретно до въпроса, мисля че не можем да принудим Гърците, а и на тях хич не им пука дали им се обиждаме или не. За да си кръстят улицата така, значи признават че ги превъзхождаме, иначе не биха се гордяли толкова с това...
цитирай
17. анонимен - За гърците
25.03.2010 15:10
най-добре говори фалитът, до който си докараха държавата. Тези гърци - днешните - са просто едни евромързели, които лежат и чакат пари от Европа. Но сега им приседна.
цитирай
18. анонимен - българин
25.03.2010 15:19
На шопара Божидар Димитров, каква му е работата? Вместо да плаче за никаквицата Спаска, дето си избрала сърбин, да повдигне въпроса.
цитирай
19. lado - Това са изключително важни документи - внимателният прочит е за предпочитане!
25.03.2010 15:26
Тъй като след издаването на тая първа грамота за обсега на всяка българска епископия, светейшият архиепископ на България поиска от царство ни да се направи и друга грамота за останалите негови епископства, неизброени в първата грамота, защото съседните митрополити ги били заграбили от българската област и си ги били присвоили, и понеже царство ми не желае да допусне никого от тези митрополити или от техните люде ни крачка навътре в границите на българската област, то постановихме, щото сегашният светейши архиепископ да притежава и управлява всичките български епископства, които при цар Петър и Самуил се притежаваха и владееха от тогавашните архиепископи, и всички други градове, защото не без кръв, не без труд и пот, а с многогодишно търпение и с божия помощ, тая страна ни се подари от Бога, чиято благост явно ни помагаше, та да се съедини под един ярем разделеното, без да нарушат границите и наредбите, добре установени от царуващите преди нас. Защото, ако и да станахме господар на тая страна, запазихме непокътнати нейните права, като ги потвърдихме с наши хрисовули и грамоти. Също и сегашният архиепископ на България постановяваме да има толкова епархия, колкото е била при цар Петър и да владее и управлява всички епископства на България, т.е. не само ония, които бяха изброени в първата грамота, но и тия, които, които са били пропуснати и неизредени там и които в тая грамота се обявяват и поименно излагат. И на тези (епископства), както и на останалите подаряваме клирици и парици, т.е. заповядваме, щото епископът на Дръстър (Силистра) да има в градовете на своята епархия и в другите нейни околни градове 40 клирици и 40 парици. Защото при царуването на Петър в България тая епархия е блестяла с архиепископско достойнство, а след това архиепископите преминаваха от едно място на друго, един в Триядица (София), друг във Воден и Мъглен, и сетне ние намерихме сегашния архиепископ в Охрид, затова (заповядваме) самият Охрид да има архиепископ, а в Дръстър да се ръкополага
цитирай
20. vasan - Това е твърде жалко тези наши съседи ...
25.03.2010 15:36
Това е твърде жалко тези наши съседи винаги с подлост са побеждавили в миналото и този случай е такъв ...този император Василий ІІ заповядал да се ослепят българските пленници 15000 като оставил на всеки 100 по един едноок това е нечувоно и жестоко за всички времена не само за тогава но и за когато и да е.Нашият цар като ги видял получил разрив на сърцето и умрял. Много пъти тези лукави гърци са се отмятали от мирните договори с България и са обявавали неоправдани войни срещу нас и сега пак ни използуват когато могат и както може.
цитирай
21. анонимен - komentar 1
25.03.2010 16:33
е велик. няма какво да се добави, няма и с какво да бъде оборен. тва е положението.
цитирай
22. demonwind - Живея в Белгия от две години
25.03.2010 18:01
Страната е разделена на фламандци (трудолюбиви и дисциплинирани хора) и валонци - франкофони (мързеливи, мърляви и лъжливи - досущ нашенци). Двете народности се мразят и в червата, а с белгийците се бъзикат и холандци, и англичани, и французи, и германци (за люксембургците незнам). Въпреки това държавата върви. Защото омразата си е омраза, но настоящето е по-важно от миналото и е определящо за бъдещето. Миналото просто не трябва да се забравя - както гласи една стара мъдрост: Прощавай на враговете си, но не забравяй имената им.
Затова между държавите от Запада просто няма граници - караш по магистралата (без дупки) и неусетно виждаш табелка "Германия" или "Франция", все едно влизаш в Сусурлево. А на Балканите границите са си факт и ще са такъв още десетилетия - нищо чудно сърбите, които ще се окажат май най-хитри, да ни изпреварят накуп (те не че и без това сега не са по-напред от нас). Имам приятели гърци и като седнем на маса, основна тема е оцеляването ни в момента, а не неща, които са ставали преди векове. А и мисля, че на Балканите имаме един общ проблем - циганите - но това вече е съвсем друга тема ;)
цитирай
23. анонимен - А ако почнем да се обиждаме, дали няма по цял ден да си ходим обидени?
25.03.2010 18:38
не знам доколко има смисъл от това да се лютиме, но съдейки по някои косвени писмени източници за събитията от последните 150 години и като пряк свидетел на постиженията и блясъка на демокрацията и някоя друга година преди, комай гърците не са ни толкоз криви!
Защото имахме доблестта да търпим и по шопски длибокомудрено да превиваме глава пред малоумията на блюстители, бекяри и "вся остальная сволочь" представяла себе си за елит и съсипвала, посрамвала и най-вече окрала и продала България. Да ме прощавате, но как да се сърдим на другите, че не ни зачитат след като собствената ни история и ежедневие изобилстват с примери как ние самите не се уважаваме! И да не зачекваме щекотливата тема с вдигнатите всякакви знамена (вкл. и това на СИК!) на обществени сградите и други свързани по някакъв начин с местната власт. Обикалящите по-често някои от югоизточните краища на страната може би ще се сетят и за други историйки.
Не уважаваме корените си, историята си и самите себе си, т.е. нацията си. Защо тогава да се сърдим на другите?
цитирай
24. анонимен - И още нещичко по темата
25.03.2010 19:08
Скоро да сте имали приказка с някой потърсил помощ в българско посолство по света?
В интирис на истината, нямам лични впечатления. Горе-долу съм запознат само обичайните клюки по телевизията и коментарите на новинарите, но ... отнякъде ми пробива спомена за страданията на нашенец из Арабистан, който споделяше патилата си и впечатленията от другите бЪЛГАРИ в посолството ни (по ирония на съдбата май се водят и някакви официални лица с представителни за България функции!). И как горещо съветваше изпадналите в нужда на място да отидат до посолството на Германия, защото там наистина го изслушали и тъй като се водел и някакъв европеец, взели та му помогнали!

Ще трябва да го изровя, беше май по времето на Станишката!
цитирай
25. анонимен - Така сами се излагат Гърците
25.03.2010 19:14
С това поведение Гърците показват че са прости, невъзпитани, и некултурни. Разбира се че това е обидно за България, но не бих казъл че това ни излага пред света. Даже напротив - чужденците като го видят това ще си създадът лошо мнение за Гърците, защото не бива така да се прави. Така само показват признаци на расизъм, а ЕС не гледа добре на тия неща. Така че нека да гледат чужденците и да им се помрачи мнението за Гърците.
цитирай
26. анонимен - koy e prav i koy kriv.....?
25.03.2010 20:33
Zashto da im se sardim?Mejdu nas samite e palno s rasisti....Vse nyakoy e po-losh ot vas,ciganite,turcite,garcite i koy li ne...Vav vsiako stado si ima marsha....Omrazata nyama da dovede i ne e dovelo do nishto hubavo,ne badete kato tyah......
цитирай
27. nkf - Гърците са били, са и ще си останат ...
25.03.2010 20:37
Гърците са били,са и ще си останат едно долнопробно циганско племе.Сбирщина от африкански диваци с лява резба.
Некадърни,мързеливи,лъжливи,долни ,коварни и лицемерни.
цитирай
28. анонимен - То да беше само там
25.03.2010 21:33
Ела да видиш какво е в Италия,всяка провинция мрази съседната и непременно ти расказват какъв боклук живее в съседната.За това има 4 000 000 местни които живеят извън Италия,в чужбина те са Италианци а тук ,славяни/полентаджии/ немци и най ,,лошата“ част --Терони ,това е всичко от Рим на юг,за тези от островите Сицилия и Сардиния няма смисъл да се говори в Сев.Италия те се определят с една дума --Боклуци.Та за каква обединена Европа може да се говори те се мразят в червата дори да са от една и съща държава.Италианец които е бил емигрант през 1970-80 година расказваше ,че в Белгия и Швеицария имало надписи по кафенетата--Забранено за кучета и Италианци.
Добре дошли в ЕС.
цитирай
29. darktales - На юг диваци и цигани, на запад по...
25.03.2010 21:40
На юг диваци и цигани, на запад полухора и цигани, на север цигани, на изток Черно море, но след него пак маймуни и цигани - а помежду всичко това е грейнала една чудна, уредена, културна държава, рай за населението си и обект на завист от всички близки и далечни народи.

Докато нашите учителки и инженерки ходят да копат и да бършат задници в Гърция, а не обратно, хайде да не им се подиграваме толкова. Не че не може, може, ама някак не издържа.
цитирай
30. roza17 - Единственият начин е с демократ...
25.03.2010 22:13
Единственият начин е с демократични средства - да се направи подписка, да се изпрати чрез гръцкия посланик и да се чака отговор. Не виждам друг път. Но сами знаете, че името на улицата и да се смени, отношението на гърците към българите няма как да се смени. Защото гърците ни имат за бедни, а те тачат единствено парите. Всъщност и това е вариант - парите! - да им платим, за да сменят името на улицата?! Нали и без това държавата им фалира...Ужас...
цитирай
31. sparhawk - срам ме е от хора
25.03.2010 22:22
които бият други хора заради имена на улици и събития, случили се преди столетия.
цитирай
32. darktales - 31. roza17
25.03.2010 22:29
Гърците тачат само парите? Вижте какво направихме ние с морското си крайбрежие и вижте как е запазено и се пази гръцкото. При положение че те имат хиляди километри крайбрежие, заедно с островите, а ние има-няма 400 км, превърнати в паметник на лакомията.
Ако сравним кой как цени страната си и националното си достоинство, има още много какво да научим от гърците. Всяка по-голяма гръцка фирма, която работи в чужбина, всеки кораб с гръцки екипаж, са същевременно и проводници на гръцка национална политика.
Колкото до плащането - още не са я докарали до там, че ние да им даваме пари, няма и да я докарат.
цитирай
33. oposin21 - значи какво можем да направим по ...
26.03.2010 00:30
значи какво можем да направим по въпроса г-н бористодоров56 бихте могли да помолите вашият приятел да направи снимки за доказателство да съберем подписка и да я изпратим не на гръцкия консул (защото на него му е през...) а в съответната европейска комисия и да не седнем да чакаме отговор а периодично да ги сръчкваме с въпроси по случая
Защото е явно че никой български политик няма да вземе присърце проблема (а би трябвало да го направи) но това не е причина ние (народа) да не го направим имаме правото дава ни го европейския съюз и ако някой ПРЕКАЛЕНО загрижен наш политик застане против това наше действие да разтръбим по всички възможни медий как ни се пречи и от кого
За съжаление живеем във време в което не можем да вземем меча в ръка и да раздадем справедливост затова няма нужда да бием някои и друг грък (не казвам че е лоша идея ;-) ) пък и да не забравяме мъдрата истина че перото е по-силно от меча
цитирай
34. анонимен - до анонимен 29
26.03.2010 00:55
И аз живея в Италия,и,да ти кажа,може и да се мразят помежду си,но и това го правят по европеиски.В смисъл,повече приказват,но едва ли влагат в омразата толкова страст,на което са способни византиизите,а да не забравяме и гьонсуратите от измислената държавиза македония,които засукват омразата със майчиното мляко
цитирай
35. milenich - Без паника!
26.03.2010 08:22
Смятам за очевадно за всички, че убиеца на всички българи не се е справил със задачата. Просто гърците са същия беден, ориенталски, мързелив и фуклив народ, като всички наоколо. Не правете от мухата слон - има императори с още по-странни прякори.
Пък за поведението на македонците, какво да кажа - откъдето и да го погледнеш - българска работа...
цитирай
36. mikino - хм...
26.03.2010 09:05
Интересно защо, но този твой пост ме накара да се замисля, колко наши БЪЛГАРСКИ владетели са известни на Европата и с какво? Хубаво - римски, гръцки и т.н., а нашите? Както четох по-горе Цар Калоян например, ами Симеон Велики, ами колко още са тези нащи владетели, които са дали на Европа култура, език и са показали, че сме силни, че България е била на три морета, че онези същите които плюят по България, са треперили само при мисълта, че наши войски са наблизо...? И от тук идва и въпросът - какво правим ние, нашите политици, посланци за да разбере света, че ние сме велик народ?
цитирай
37. baletlnetpepas - Исторически факт е
26.03.2010 09:27
че този велик Византийски владетел (някой твърдят, че е най-значимият) е останал в историята с прозвището "Българоубиец". И ние срещу какво ще протестираме? Срещу историческия факт?! Това ми изглежда безумно.

Гърците си го тачат като техен си герой и нормално кръщават улици на негово име. Ние срещу какво ще протестираме? Срещу националната памет на един друг народ?! Това пак е безумно.

Смятам по-скоро, че трябва да сме доволни: Един от най-значимите византийски императори, почти обединил териториите на старата римска империя, решил арабската заплаха, очевидно мъдър човек (вижте само какви са действията му след окончателното завладяване на българия) е решил да изтъкне чрез прозвището си именно факта, че е победил българите! Това трябва да ви демонстрира какво значение е отдавал на него.

Естествено, винаги може да предложим на гърците и един компромисен вариант (нали сме царе на компромисите, сетете се, черното платно на българската тоалетна в композицията на Дейвид Черни). Та компромисния вариант към гърците, може да бъде да заменят името "Българоубиец" с "Македонотепач" - така всички български националисти, ще са доволни!
цитирай
38. milenich - Всичките ни съседи са били по на три ...
26.03.2010 09:30
Всичките ни съседи са били по на три морета, от време на време. Ако трябва да удовлетворим мераците на всички, ще ни трябват още два-три полуострова. Дайте да гледаме спокойно на историята и да се опитаме да си оправим държавата. В момента сме част от най-голямата, най-богатата, най-желаната общност в света. С приемането на Македония в съюза почти всички българи ще заживеят в обща територия за пръв път от времето на Османската империя. Как ще се възползваме от тази възможност няма да зависи толкова от политиците, а от способноста ни като народ.
цитирай
39. streetsmart - Да, и моите мисли натам вървят
26.03.2010 10:00
mikino написа:
Интересно защо, но този твой пост ме накара да се замисля, колко наши БЪЛГАРСКИ владетели са известни на Европата и с какво? Хубаво - римски, гръцки и т.н., а нашите? Както четох по-горе Цар Калоян например, ами Симеон Велики, ами колко още са тези нащи владетели, които са дали на Европа култура, език и са показали, че сме силни, че България е била на три морета, че онези същите които плюят по България, са треперили само при мисълта, че наши войски са наблизо...? И от тук идва и въпросът - какво правим ние, нашите политици, посланци за да разбере света, че ние сме велик народ?

Четох в новините, че турците щели да издават "повече" техни книги на български. Наред с турските сапунки, които вървят по 2-3 на ден по националните ни телевизии, пропагандата е сериозна. А ние как се пропагандираме навън?
цитирай
40. demonwind - 39. streetsmart
26.03.2010 10:33
Прогагандираме се и още как! Вчера видях двама типични български пропагандатори насред Брюксел - единия по анцуг, без врат, говореше по GSM-а без да се притеснява на едни такива щекотливи за прокуратурата теми, а другия седи (бяха в една гумаджийница) до него и гледа как сменят гумите на S-класата (последен модел и явно по поръчка, ония от гумаджийницата май не бяха виждали още такова чудо, макар и да живеят в сърцето на Европа).
Нашите политици са за посмешище в Европа. Наистина стигнахме дъното - преди будехме състрадание и съжаление с постоянните си хленчове, обаче вече сме за посмешище, особено след като Бате Гойко "копа с багера и вади трупове с колегата Цветанов" насред среща на високо равнище с германския канцлер...
Посланиците ни също са известни - преди време един пиян като казак наш посланик развесели скучното ежедневие отново на немския народ, привличайки вниманието на сума телевизии да заснемат как кара колата си пиян до рогите насред Берлин. И това ако не е слава, тури му пепел. После една друга млада кака взе, че обърна българско посолство на бардак, даже снимките си ги беше турила (гола) в Интернет. За награда стана консул на България в голяма държава от друг континент (не Африка или Азия). А хора като мен и моите колеги, завършили международни отношения, скалъпвахме двата края с укриване на данъци и други кокошкарски далавери, че за Външно и дума не можеше да става...
Турските сериали съвсем не са кой знае каква пропаганда - просто нашите телевизии купуват от край време талаша на света, при все че имаме (или можеби вече нямаме?) толкова богат фонд на БНТ (чак сега се сетиха от БНТ-то да пуснат отново Синьо лято - децата поне да гледат нещо истинско, а не само Глистопад или Манаф назаем).
Но истинските пропагандатори са именно в центъра на Сърцето на Европа - сюрии мангали просят току в центъра, даже могат да ти отмъкнат и яденето от чинията, ако се храниш в заведение отвън. Пропаганда, няма що - не сме за ЕС, а за АС (Анадолски съюз)!
цитирай
41. mamkamu - !
26.03.2010 11:38
Прякорът на Василий ІІ е установен исторически факт, даден му от неговите войски. Не може да му го промените, както и да пищите. И не може да забраните на гърците да си кръщават своите улици на свои (византийски) императори. Какво? Да заличат част от името му ли, само защото някой имат сбъркано чувство за патриотизъм или инфантилна обидчивост? А като вземеме предвид, че става дума за събития станали преди хилядолетие спора направо става смешен.

Впрочем хич, ама хич не обичам гърците, но историята си е история -не можеш (по скоро не трябва) да я моделираш само защото някой се е обидил.

цитирай
42. анонимен - 41. mamkamu - !
26.03.2010 11:51
Историята си е история, добрите отношения са си добри отношения. Исторически погледнато, ние също сме дали не един прякор на тоя и оня. В момента ми хрумва, че сме наричали Западна Европа "Вавилонска блудница". Как ли би стоял в центъра на София надпис на улица "Западна Европа - Вавилонската блудница"?
ГБ
цитирай
43. nakom - Добре че е умрял добрият стар Василий
26.03.2010 12:13
Ако имаше няколко като него умни императори, отдавна да сме се заличили като нация.
цитирай
44. rat - На децата в БГ от 8 годишни има наб...
26.03.2010 13:02
На децата в БГ от 8 годишни има набиват в главите как Крум пиел вино от черепа на Никифор. "Голяма гордост". Стархотен пример за изграждане национално самосъзнание и самочувствие. Не виждам нищо лошо в името на тази гръцка улица. Това все пак е псевдоним на техен владетел.
цитирай
45. streetsmart - @demonwind - и ние четем вестници :)
26.03.2010 13:05
Да, примерите, които даваш са публична тайна. Имах предвид истинската, нормална пропаганда, или ако щеш, реклама на страната. Между другото, "Синьо лято" си е точно това - на испанските курорти. Турските сапунки не са по-лоши от латино-американските такива, но служат на средната домакиня да мисли хубави работи за Турция и много-много да не се сеща за имперските й времена.
Чакам и у нас да започнат да правят нещо такова - не е висше изкуство, но и билбордовете не са, а вършат работа.
Колкото до ролята на нашите дипломати - и аз, като живеех в странство, гледах да не влизам излишно в консулството - нито работа ще ти свършат, само ще ти скъсат нервите. Имам приятелка, която не си кръсти детето, защото българската църква в Лондон се намирала в двора на посолството, а тя там не ще да влезе. Легална е, има си постоянна виза и собствен бизнес, плаща си данъците и пр.
цитирай
46. mikino - Четох в новините, че турците щели ...
26.03.2010 14:59
streetsmart написа:

Четох в новините, че турците щели да издават "повече" техни книги на български. Наред с турските сапунки, които вървят по 2-3 на ден по националните ни телевизии, пропагандата е сериозна. А ние как се пропагандираме навън?

Точно това имах в предвид!
цитирай
47. oposin21 - аиде стига с тези турски сериали не ...
28.03.2010 13:27
хайде стига с тези турски сериали не разбрахте ли защо ги гледаме ? защото са по-евтини от латиносериалите пак с трици ще ловим маимуни и се опитват да го прикриват с "пропаганда" ама май ние сме маимуните че им вярваме и ги гледаме железният закон на телепредаванията ако нещо излъчвано е с нисък реитинг просто не го излъчваме щом на хората им харесва нека гледат аз като съм фен на "от местопрестъплението" и "старгеит" да не ме манипулират американци или извънземни (колко американски сериали има а?)
цитирай
48. анонимен - А защо не се замислите,
29.03.2010 10:08
че и гърците ,точно като "македонците" са откраднали чужда история,като са си
присвоили името на Василий II за гръцки император?Та, нали,доколкото знам той
е бил император на Източната римска империя,със столица Константинопол(бивш
Византион)?Как така те са си присвоили правото на идентичност с тази империя,
като се има предвид,че в нея са били включени и много други народи,някои от
които съществуващи със свои държави и сега(Грузия,Армения,Сирия...,а даже
и...България).И доколкото зная,в Империята е имало няколко официални езика,един от които,макар и най-употребяван е...елинският.А "гръцки",тогава
все още не е съществъвал.С какво право тогава те крадат чужда история и даже се гордеят с кражбата си.Според мен,ако за нещо трябва да бъдат обвинени
гърците е именно за тази кражба на обща история.Ако беше така,италианците
какво ли битрябвало да си присвоят от Римската империя!
цитирай
49. vmir - За мен да се гордееш с убийства и осакатявания е тъпо и злепоставя повече
07.04.2010 00:56
гордеещия се, отколкото пострадалия.
Не знаех, че били такива "юнаци", всъщност, тъпаци.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060206
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589