Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 19:32 - Новият химн на Пловдив!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 9917 Коментари: 34 Гласове:
21

Последна промяна: 29.04.2010 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Музика: Митко Щерев, Текст: Николас Гелен

                Едва ли има по-известна и приета от всички българи песен за Пловдив от изпълнението на "Диана Експрес".
     Само хора необичащи града, каквито са общинарите до един, могат да обявяват този нескопосан и смешен конкурс,  като се има предвид предложенията, които са направени.   
     Кметчето да не се прави на ощипана булка, а да прекрати тази жалка пародия с предложенията за химн на града.


              



Тагове:   пловдив,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - То това е бял кахър...
29.04.2010 19:38
Доколкото разбирам,Славчо Атанасов има достлук с Гоце Първанов.Абсолютен исторически фарс.Уж хора от МВРО,пардон ВМРО в близки отношения с комунисти.За подобно нещо преди 100 години би се отрязала човешка глава без ни най-малко съжаление...
цитирай
2. boristodorov56 - 1. haralanov
29.04.2010 19:48
Недоразумениато Славчо - да си ходи на село!
цитирай
3. raders - холан де!
29.04.2010 20:02
Абе, юнак! Това наистина е чудесна песен, но е естрадна песен и малко се разминава с изискванията за един химн. Трябва нещо да се помени, може би ритъма, може би дори текста или нещо друго, за да стане химн. Така, както е, ми звучи по-скоро като блус. Тя, ако се прави така тая работа, турците ще харесат "Доко, Доко, ти остана без пари" за химн на Истамбул.
цитирай
4. boristodorov56 - 3. raders
29.04.2010 20:06
И какво като е естрадна песен?

Тогава да приемем болумачите, които разни идиоти взели се на сериозно, предлагат!


Важно е да се харесва и приема!
Какво значение в какъв ритъм или жанр е!
Непременно марш ли да е
или музика на еврейска песен като "Мила Родино"?

Я дай, приятелю, критериите за химн?
цитирай
5. galina1 - Ей, Боре,
29.04.2010 20:36
не разбирам за какво се нервиш. Виж сега, песента на Диана Експрес е сравнително добра, но тя не отразява същността на града. Много палиш Боре. Аз си паднах по "Пловдив, здравей!" }}}
цитирай
6. raders - И какво като е естрадна песен? ...
29.04.2010 20:44
boristodorov56 написа:
И какво като е естрадна песен?

Тогава да приемем болумачите, които разни идиоти взели се на сериозно, предлагат!

Мила родино е пълна скръб, разбира се. Но е утвърдена някога от онези шапшали в едновремешното политбюро и така си е останало.
По принцип, много текстове могат да станат за химн. Но тук е най-важна музиката, а точно това май няма кой да направи.


Важно е да се харесва и приема!
Какво значение в какъв ритъм или жанр е!
Непременно марш ли да е
или музика на еврейска песен като "Мила Родино"?

Я дай, приятелю, критериите за химн?

цитирай
7. galina1 - Борисе,
29.04.2010 20:49
Я внимавай какво говориш, че сега ще те емна. Амаха!!!
цитирай
8. kalin8 - Всичко Мара втасала...
29.04.2010 20:53
Досега сме карали без химн!Да не са решили да връщат празничните манифестации
та изведнъж им дотрябва!?
Или нечий братовчед трябва да вземе някой лев от общинския бюджет!Нали все плачат, че недостигат пари,а?
Б.
цитирай
9. boristodorov56 - Така ли изглежда - запален?
29.04.2010 21:58
galina1 написа:
не разбирам за какво се нервиш. Виж сега, песента на Диана Експрес е сравнително добра, но тя не отразява същността на града. Много палиш Боре. Аз си паднах по "Пловдив, здравей!" }}}



Просто изяснявам една реалност.

Мисля, че най-точният критерии е популярността и възприемането на една песен,
когато се каним да я натрапим някому, дори без да знае самият той, за химн на града му .
В случая, дори и тази, която харесваш да направят химн - никога, ама наистина никога, няма да бъде толкова популярна и възприемана колкото "Балада за Пловдив"!

Това е факт.

Просто трябва да попитат пловдивчани приемат ли я тази песен за химн или не.

Нека не прекаляват с идиотиите си.

цитирай
10. boristodorov56 - Може и да си прав!
29.04.2010 22:00
kalin8 написа:
Досега сме карали без химн!Да не са решили да връщат празничните манифестации
та изведнъж им дотрябва!?
Или нечий братовчед трябва да вземе някой лев от общинския бюджет!Нали все плачат, че недостигат пари,а?
Б.



Вероятно подбудите са безкористни,
още повече масрафа за тази конкурс не го плащат от джоба си,
а от нашия.
цитирай
11. анонимен - Пред Тримона п*тки фраш...
29.04.2010 22:13
И тва е а популярно, но това пък дето се предлага дори за туй не става.
Май ще трябва да си я караме както до сега - без химн.
Няма ли някоя свинерско-панаирджийска?
Сетих се - "Панаири" на динозавровата Лила - само да се вкара вътре в текста и името на Гергата.
цитирай
12. razkazvachka - Ама що развалят хубавия Пловдив с разни
29.04.2010 22:59
химни - да не би да го обявяват за град-държава...

Да си призная, сумати маршировки съм направила по централните улици - под звуците на "Велик е нашият войник" - любимата песен на класа, и само веднъж - с "Продават се мамо белите манастири" - и сега какво - някой си е асфалтирал всичките улици, пък и с градинките сигурно сте цъфнали - и дай да си правим химн - а, стига бе!
цитирай
13. boristodorov56 - 12. razkazvachka
30.04.2010 08:04
Ама ти, наистина ли не знаеш, че Пловдив е град-държава?
Пловдив е бил столица още преди 22-23 века - по времето на Филип II,
затова и дори днешните макета от Скопие не оспорват този факт.

Дупките са екзотиката на ориента и не искаме да се лишаваме от тях,
а без химн не можем.
Особено държавните чиновници -
нали трябва да черпят сили и наглост от нещо,
но и плебса има нужда да помпи промити мозъци.
цитирай
14. razkazvachka - НЕщо като
30.04.2010 08:34
boristodorov56 написа:
Ама ти, наистина ли не знаеш, че Пловдив е град-държава?
Пловдив е бил столица още преди 22-23 века - по времето на Филип II,
затова и дори днешните макета от Скопие не оспорват този факт.

Дупките са екзотиката на ориента и не искаме да се лишаваме от тях,
а без химн не можем.
Особено държавните чиновници -
нали трябва да черпят сили и наглост от нещо,
но и плебса има нужда да помпи промити мозъци.



АВЕ Цезар!

Затова ходя да снимам бръмбари и дървета,
градовете си имат... кметове...
а според психоисторията - кметовете постепенно се превръщат в... принцове
и настават... звездни войни
виж. писанията на А. Азимов по въпроса за Фондацията и Империята - (мръсна дума по желание) - но ще намина другия месец да видя как върви лятото у нас в Пловдив:))))
цитирай
15. boristodorov56 - 14. razkazvachka
30.04.2010 08:49
Добре дошла - ние знаем защо!
цитирай
16. kass - boristodorov56
30.04.2010 09:28
Това с химновете е голяма мода напоследък :)...
цитирай
17. galina1 - Добър ден.
30.04.2010 09:42
Моди разни-безобразни. Също като хората. :-}}} Приятен петък. А утре е събота.
цитирай
18. baimomchil - Абсолютно подкрепям
30.04.2010 10:16
Сума ти мнения написах и в Пловдив24. Пловдив си има химн, всепризнат и обичан от пловдивчани и това е точно песента на Диана Експрес.
цитирай
19. cchery - Знаеш ли,
30.04.2010 10:33
голям фен съм на българската естрада, дори на "динозаврата" :)))), но специално тази песен на Диана Експрес не я харесвам особено. А пък като става въпрос за химн на Пловдив още по-малко - много е тъжна, меланхолична и направо ще ме разреве като я слушам. Според мен песента за Пловдив непременно трябва да е по-слънчева, по-жизнерадостна и с някакво ехо, което те препраща към древността. Но пък не съм майничка по рождение и само хората, родени в Пловдив могат да усетят какво ще подхожда най-добре на града им. Мисля, че на мъжа ми, който е пловдивчанин му харесва Диана-та:))
цитирай
20. cchery - Сума ти мнения написах и в Пловди...
30.04.2010 10:35
baimomchil написа:
Сума ти мнения написах и в Пловдив24. Пловдив си има химн, всепризнат и обичан от пловдивчани и това е точно песента на Диана Експрес.

Знаех си........ :)))
цитирай
21. cchery - Вземам си думите обратно
30.04.2010 10:51
Опитах се да прослушам предложенията за химн на Пловдив - издържах едва до 8-то предложение....... притеснявам се, че на 9-тата боза ще трябва да се самоубия...... така че Диана Експрес са си добре :))))
цитирай
22. boristodorov56 - 21. cchery
30.04.2010 10:53
Бях убеден, че не може един човек с интереси в хомеопатията да разсъждава другояче!
Поздрав!
цитирай
23. boristodorov56 - Да я развалим или да я вкараме в нормално русло модата!
30.04.2010 10:55
kass написа:
Това с химновете е голяма мода напоследък :)...



Харесват ли ти предложенията на общинарите малоумници и тъпия ни кмет?
цитирай
24. boristodorov56 - 18. baimomchil
30.04.2010 10:56
Радвам се за разбирането и подкрепата!
цитирай
25. gkowachew - Може би тези господа под химн разбират марш-
30.04.2010 12:05
нещо като "Тих бял Дунав..."Ами в Пловдив има вестници, телевизии,интелектуалци,площади и безкрайно много почтени хора!Вразумете ги тия палячовци!От 30 години живея далече от Пловдив, но това е моят химн! Подкрепям те!Пусни поста като блог вълна!
цитирай
26. kass - boristodorov56
30.04.2010 13:08
не ми харесват глупостите, с които ставаме за смях, какви са тия химни сякаш ще се свирят на международни спортни състезания. Пловдив е древен, романтичен, град на културата, има бохемски дух и песента на Пловдив не трябва да е толкова строга като държавен химн, а по-точно мелодия, която да отразява душевността на пловдивчаните, която да стане любима на повечето и на младите най-вече... Така мисля аз...
цитирай
27. boristodorov56 - 26. kass
30.04.2010 13:14
Ами... добре мислиш.
цитирай
28. boristodorov56 - 25. gkowachew
30.04.2010 13:14
Благодаря за подкрепата!
цитирай
29. toross - Чусено Боре, но
30.04.2010 15:26
ти предлагам да им пуснеш на коментаторите едно от емблематичните предложения за химн на Пловдив, за да разберат, че става дума за поредната подигравка, за поредното гепене на малко пари от музиканти и местни телевизионери. Ето и тази незабравима песен: http://himn.blog.bg/muzika/2009/08/17/himn-na-plovdiv-plovdiv.381490
Любувайте се читатели. Дано осъзнаете истински предложението за великата песен на М. Щерев.
цитирай
30. aqualia - Аз съм за Митко Щерев и великолепният текст на Николас Гилен!
30.04.2010 18:43
Аз съм за Митко Щерев и великолепния текст на Николас Гилен!
Има една подробност, не съм пловдивчанка... :)))
цитирай
31. dorichela - Боре,
01.05.2010 00:36
спор няма, че това е прекрасна песен, но не става за химн... В смисъл химна трябва да е тържествен, а тази песен е по-скоро носталгична... Там далеч...
цитирай
32. boristodorov56 - 29. toross
02.05.2010 11:10
Ицо, мисля, че всички разбират вече за каква глупост статава въпрос.
цитирай
33. boristodorov56 - 30. aqualia
02.05.2010 11:11
Мненията на непловдивчани са най-ценни,
защото са безпристрастни.
Благодаря!
цитирай
34. boristodorov56 - 31. dorichela
02.05.2010 11:13
Там далеч...,
но пък близко до сърцето!

Въпросът е да се възприема песента и да се знае от всички.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8061928
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589