Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 21:20 - Плодовете на Кама Сутра!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 6837 Коментари: 60 Гласове:
24

Последна промяна: 05.06.2010 10:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





      Напоследък у нас се проведе дискусия за ограничаване на  възрастта за раждане от жените. Дори се настояваше да се сложи определена граница със закон.
      В полза на това искане се излагаха най-различни аргументи и всевъзможни дълбокомъдрени размисли, но никой не се сети, че това си е личен проблем на която и да е жена, а не на безплодните  сеирджийки и доброволните скопци.

image

      Този  индийски джентълмен  и фермер - Nanu Pam Jogi  стана за 21 път  баща на 90-годишна възраст  и гордо твърди, че ще продължава да твори деца до 100 - те.
     От четерите си жени има 12 сина и 9 дъщеря и 20 внука.


     Макар, че това  у нас няма да се случи със сигурност - предлагам да се изпревари прецедента и мъжете като стигнат определена възраст да се кастрират. 


     Индобългарите  действуват!


   

     

  




Гласувай:
25



1. lado - Борко, ми той има повече деца от д...
04.06.2010 21:24
Борко, ми той има повече деца от децата, които имат децата му!
цитирай
2. boristodorov56 - 1. lado
04.06.2010 21:32
Чевръст и работлив човек!
цитирай
3. pontis - предложението ти звучи модерно и закономерно! И си е анти-кризисна мярка.
04.06.2010 21:41
Приема се..., може да влезе в пленарна зала.
цитирай
4. boristodorov56 - 3. pontis
04.06.2010 21:47
То си е редно да узаконят изтребването на народа!
цитирай
5. cchery - Ей, Борка,
04.06.2010 22:19
изпуснала съм тази дискусия, за която ти говориш....... ама това е не абсурдно, не расистко, ами ЕДНА ОГРОМНА ПРОСТОТИЯ......... егати вместо да ограничат ваксионите кампании, антибиотичните лечения за щяло и нещяло, ще ограничават жените до каква възраст могат да раждат!!!!! ВЯРВАЙ МИ, ПРОЧЕТОХ ГО ТОКУ-ЩО ОТ ТЕБЕ И ВЕЧЕ ПОЧНАХ ДА БУЧА....... ДОКАТО МИ СЕ ПРИСПИ КОЛКО ЛИ ОЩЕ ЯД ЩЕ НАБЕРА!!!!

Обаче няма как да не те поздравя за избора на песен - макар да обожавам метал-музиката, сигурно съм и една от най-големите фенки на Лили - много я харесвам и много я обичам, а това изпълнение, което ти си постнал ми достави страшно удоволствие. Ще те поздравя с още едно нейно подобно: http://www.youtube.com/watch?v=wGpyXLm0MHw.
цитирай
6. raders - Като го гледам каква е китка, сиг...
04.06.2010 22:23
Като го гледам каква е китка, сигурен съм, че някой му е помагал.
цитирай
7. strannica - ...
04.06.2010 22:28
За ограничаване на възрастта за раждане???
Ставаше въпрос за допустимата възраст за ИН ВИТРО.
Разликата е голяма.
цитирай
8. boristodorov56 - 5. cchery
04.06.2010 22:30
Мисля, че не трябва да си траем и мълчим!
цитирай
9. boristodorov56 - 6. raders
04.06.2010 22:31
Божа божа работа,
а той вероятно е беден човек и сам си върши работата.
Със сигурност.
цитирай
10. boristodorov56 - 7. strannica
04.06.2010 22:32
И каква е разликата?

Не се ли ограничава личната свобода?
цитирай
11. pontis - прав си, хубаво е изтребването или погубването да е узканонено,
05.06.2010 01:19
за да няма неразбрали...
цитирай
12. haralanov - Цинично е но...
05.06.2010 09:08
Дали някой не му е помогнал да стане баща на 90 год.?
цитирай
13. monaliza121 - Анти...
05.06.2010 09:14
Кога ще раждаме и правим деца е определила природата. Другото е анти...
цитирай
14. boristodorov56 - Не се съмнявай - сам си върши работата човека!
05.06.2010 09:23
haralanov написа:
Дали някой не му е помогнал да стане баща на 90 год.?

цитирай
15. boristodorov56 - 13. monaliza121
05.06.2010 09:24
А наясно ли сме какво какво точно е отредила природата?
цитирай
16. razkazvachka - Стига бе, ще си раждам деца щом мога!
05.06.2010 10:02
Всичко е инвитро в определен смисъл, доколкото не е клонинг.
Само не мога да разбера защо си хвърляме децата. Не е толкова трудно да изхраниш едно човече. Важното е да го има. Щото от къде ще намерим внуци, ако нямаме деца.
Браво Борисе! Браво на старците - и най-вече на древните майки! Не е кой знае какво да станеш баща на 100 или майка на 35, чалъмът е да можеш да родиш на 60!
А за риска - в Енската окръжна болница умират ежедневно новородени, чиито майки не могат да си платят Енстотин лева на доктора, да се погрижи за тях.
цитирай
17. boristodorov56 - 16. dalida
05.06.2010 10:07
Абсолютно точно - така мисля и аз!
Постинга друго внушение ли има?
цитирай
18. boristodorov56 - 17. razkazvachka
05.06.2010 10:09
И с теб съм абсолютнво съгласен.

Само да се раждат деца - та нали това е смисъсът на човешкия живот!
цитирай
19. boristodorov56 - 20. dalida
05.06.2010 10:25
Това е ирония!

Гледай по-весело на нещата!
Не съм нацист.
цитирай
20. stix - Мисля, че е крайно безотговорно, да ...
05.06.2010 11:12
Мисля, че е крайно безотговорно, да имаш деца на тази възраст...

Смятам, че тези родители, които са повече прадядовци на децата си, физически и духовно не се интересуват кой ще ги отглежда и как ще се "грижи" за тях...
цитирай
21. boristodorov56 - 22. stix
05.06.2010 11:19
То си е ясно, че едни го могат на 30 и на 3х30,
а други не.

Нали си има и биологични параметри, които ограничават възможностите ни.
цитирай
22. sevdabg - Поздрав за постинга
05.06.2010 13:19
И след като внимателно /кой знае пък това защо/ , изчетох коментарите на съблогърите ни, които не са схванали основното, според мен -
че пишеш за правото на личен избор и свободата да имаме това право,
та като чета коментарите се чудя дали верно не е "... редно да узаконят изтребването на народа!" ?
:))))
цитирай
23. boristodorov56 - 24. sevdabg
05.06.2010 13:25
Благодаря за рабирането.
Нека не си го изкарваме на народа,
ако не се сещаме за какво иде реч.
Няма нужда от закон за изтребването -
самоунищожението е в ход отдавна.
цитирай
24. sphinx - Благодаря! Чудесен постинг! :)...
05.06.2010 16:35
Благодаря! Чудесен постинг! :)
Питам се обаче, що за народ сме?! Все ще се намерят някои да кажат: "Помагали са му"!!! Какво е това? Злоба? Ехидност? Завист? Отвратително е!
Аз казвам: "Браво на човека!" А ние, вместо да поставяме ограничения, по-добре да се замислим за стимулиране на раждаемостта всред българите, защото иначе не ми се мисли, какво бъдеще очаква нас и децата ни!!!
Още веднъж, браво за постинга!!! :)
цитирай
25. kabuli - То да ядеш и да сереш, е лесно! Тру...
05.06.2010 17:02
То да ядеш и да сереш, е лесно! Трудното е да се грижиш за всяка една малка душичка и да положиш неимоверно много усилия, за да не попадне в ръцете на съвремените ни и узаконени убийци - лекарите; да порасте читаво не само физически, но и духовно, за да прозре най-голямата истина за живота, че от здравите деца по-голяма радост не може да си купи даже и Васил божков - Черепа със своите 1,3 милиарда долара.
цитирай
26. magmarieta - hi
05.06.2010 17:15
interesno
цитирай
27. zahariada - Поздрав!
05.06.2010 17:37
Ако е възможно, да ми обясниш аналогията с Лили Иванова. Версиите са много. Хаха!
цитирай
28. анонимен - Боре, не на забраните!Колкото до ...
05.06.2010 18:19
Боре, не на забраните!Колкото до човека горе...бавен е:), тука при нас тия плодове са ги набрали още на 40 години индобългарите:)
цитирай
29. kass - boristodorov56
05.06.2010 18:59
Очудвам се на ентусиазма на хората понякога, още повече, че го подкопават с абсолютно безумни примери, ами... освен да станем като Индийците, да раждаме от 14 до 90 години и да спим по улиците :):):)...
http://w.vbox7.com/play:3cb1bbd0
http://w.vbox7.com/play:22ffa6d1
цитирай
30. tit - Трябваше да сложиш Чаплин с последното му дете!:))
05.06.2010 20:40
Виж, за мен борбата трябва да бъде за това, хората да имат възможност за избор, а не - свобода да избират!
Поздрави!
цитирай
31. sunny2 - Браво Борисе!
05.06.2010 20:44
Най-после! Няма по-голяма нормалност от желанието да си продължиш рода. Какви възрасти, какви пет пари?! Можеш - раждаш. Не можеш - не раждаш. Да искаш, значи да можеш. Пари, помощи, възрасти. Айде холан! Благодаря ти за постинга. Да си жив и здрав!
цитирай
32. monaliza121 - И да не сме...
05.06.2010 21:02
boristodorov56 написа:
А наясно ли сме какво какво точно е отредила природата?


Когато му дойде времето, природата недвусмислено ни го показва.
цитирай
33. dimitreivanov - А някой случайно да се замисли...
05.06.2010 21:38
..., че в случай май е по-важно не да се ръсят празни ориказки за правото на избор и ала-бала, а за това какъв е резултата от това право на избор- в случая две недоносени, недъгави деца с купища болести на прага на живота и смъртта. дори и да оцелеят, коетро е съмнително, те никога няма да станат здрави, пълноценни и трудоспособни хора. Тая луда не постигна нищо друго, освен да обрече две същества на живот в инвалидна количка, търкаляща се от болница в болница. Това ли ви е правото на избор? Това ли ви е разбирането за свобода на действието? Да ви имам и малоумните възприятия. И още нещо- някой пак случайно да му е минало през акъла, че тези деца, ако въобще оцелеят, докато станат на 18 тая ще е на 80, ако въобще доживее до 80. И к'во правим- още попълнения за детските домове. Айде нема нужда, мислете с тия глави, стига първосигнални реакции!
цитирай
34. net - :)
05.06.2010 22:25
Боре, като си започнал тази тема-да се включа. Мислех да пусна един отделен пост, ама и това ще стане. ЗА моженето и неможенето и за правото на избор. Който си може- може си го. Ама когато не може да правиш зорлем работа. Все едно на изсъхнала круша калем да слагаш. Ама това си е личен избор. Не искам да се меся. Така решила жената- жалко за децата.

Знаеш ли какви документи трябва да се представят за осиновяване?
МЕДИЦИНСКО ЧЕ СИ В ДОБРО ЗДРАВЕ,
медицинско, че не си луд/психично здраве/
медицинско че не си туберколозен
че не си заразен от СПИН и други венерически болести
че не си болен заразен с хепатит
справка за имотно състояние
справка, че не си осъждан-свидетелство за съдимост
справка от прокуратурата, че си благонадежден
препоръка от най-малко двама, че си нормален и че ще се справиш
справка, че си изряден длъжник
доход за 6 месеца назад
нотариален акт, че имаш жилище
май имаше още.
а да, и да има разлика между осиновеното и осиновителя не-повече от .. години


И задавам въпрос- когато непълнолетни решат да стават майки, проверява ли някой тези неща? Защо когато 14 годишни раждат не име се поставят поне една трета от тези условия?

Защо на лекари -експерименатори не се поставят подобни при извършване на екпериментите, плод на които са деца в кувьози. НЯмам нищо против спасяването на децата и отглеждането им в кувьоз, защото много от тях след това доказват, че си е заслужавало да се родят и да бъде запазен живота им, но когато всичко е по нормален начин, а не плод на експеримент и желание за кратка слава.
Жестоко е това което пиша. Все пак и аз съм жена.
цитирай
35. aqualia - И аз да се включа! Толкова е трудна тази тема...
06.06.2010 01:08
Аз съм заправото на свободен избор, но всъщност се надявам кандидат-родителите да са възпитани и да имат чувсто за отговорност. Е това не може да се гарантира, нали? Нормално е изискванията за осиновителите да са в пъти по-високи от тези на биологичните родители... Обикновена, но в известен смисъл сигурна предпазна мярка по отношение на невинните създания. Винаги е така в цивилизованите страни и трябва ли да се обяснява защо, колкото и да не ни се иска! Когато даваме шанс на едно дете - трябва да сме отговорни за него, иначе ще затрием нацията. Не можем да разчитаме само на естествения подбор, все пак сме хора.
С уважение към автора на постинга!
цитирай
36. solinvictus - темата е безмислена ако гледаме от ...
06.06.2010 01:21
темата е безмислена ако гледаме от гледна точка на правото на всеки да си има детенце!Другото е от Нечестивия!
Тоя махараджа сигуро не може да брои
а пък и не му трябва
за него е важно неска да намери ена шепа ориз!
Тея моралности са мого лицемерни!
Сега съм в епохата на Светата Инквизиция знайш ли къф морал е било тогава ,хехе
цитирай
37. boristodorov56 - 26. sphinx
06.06.2010 14:32
Надявах се коментарите да се насочат в този посока -
ниската раждаемост на българите и високата на индобългарите,
с ясното съзвание, че деща лесно се правят,
нотрудно се отглеждат и възпитават.
цитирай
38. boristodorov56 - Това е чудесен коментар!
06.06.2010 14:33
kabuli написа:
То да ядеш и да сереш, е лесно! Трудното е да се грижиш за всяка една малка душичка и да положиш неимоверно много усилия, за да не попадне в ръцете на съвремените ни и узаконени убийци - лекарите; да порасте читаво не само физически, но и духовно, за да прозре най-голямата истина за живота, че от здравите деца по-голяма радост не може да си купи даже и Васил божков - Черепа със своите 1,3 милиарда долара.

цитирай
39. boristodorov56 - 28. magmarieta
06.06.2010 14:34
...и поучително.
цитирай
40. boristodorov56 - 29. zahariada - значи се усеща?
06.06.2010 14:36
Мисля, че е обратно пропорционална.
цитирай
41. boristodorov56 - 30. vostroto
06.06.2010 14:37
Съгласен!

Това е и апел за събуждане.
цитирай
42. boristodorov56 - 31. kass
06.06.2010 14:38
Подобна опастност няма.

В сила е другата крайност -
място за спане много - няма го българинът!
цитирай
43. boristodorov56 - 32. tit
06.06.2010 14:41
Да - сър Чарлз Спенсър Чаплин е най-креативната творческа личност на Х Х век!
Не се сетих.
И колко още... и mamas от blog.bg!

Колкото до избора -
не виждам разликата между двата нюанса.
Твърдя, че всичко ни спира -
но нищо не пречи, както го е казал любимият ми автор Люций Аней Сенека по друг повод.
цитирай
44. boristodorov56 - Ясно и точно!
06.06.2010 14:47
monaliza121 написа:
boristodorov56 написа:
А наясно ли сме какво какво точно е отредила природата?


Когато му дойде времето, природата недвусмислено ни го показва.

цитирай
45. boristodorov56 - 33. sunny2
06.06.2010 14:49
Благодаря!

Винаги съм върдял и сто пъти съм го писал -
децата са нашият залог за безсмъртието ни,
по друг начин трудно ще го постигнем.
цитирай
46. boristodorov56 - 35. dimitreivanov
06.06.2010 14:52
Мисля, че следва да се замислим -
какво правим с тази възможност за докосване но безсмъртието
чрез създаването на живот и как го опазваме(в тон с коментара ти).
Другото е егоистично и инфантилно.
цитирай
47. boristodorov56 - 36. net
06.06.2010 14:54
Така разсъждавам и аз.
цитирай
48. boristodorov56 - Подкрепям всяка твоя дума!
06.06.2010 14:55
aqualia написа:
Аз съм заправото на свободен избор, но всъщност се надявам кандидат-родителите да са възпитани и да имат чувсто за отговорност. Е това не може да се гарантира, нали? Нормално е изискванията за осиновителите да са в пъти по-високи от тези на биологичните родители... Обикновена, но в известен смисъл сигурна предпазна мярка по отношение на невинните създания. Винаги е така в цивилизованите страни и трябва ли да се обяснява защо, колкото и да не ни се иска! Когато даваме шанс на едно дете - трябва да сме отговорни за него, иначе ще затрием нацията. Не можем да разчитаме само на естествения подбор, все пак сме хора.
С уважение към автора на постинга!

цитирай
49. boristodorov56 - 38. solinvictus
06.06.2010 14:59
Да не търсим кусури у другите - особено на махараджата,
който си е фермер дори на тези години
и едва ли е останал само на шепа ориз и децата си в оризищата.

По -скоро да бъдем с по-морална позиция спрямо днешните българчета в детеродна възраст.
цитирай
50. dolsineq - :)))))))
06.06.2010 15:53
Хвана ме и мен мерака, то човек като остарява, почва и да се вдетинява, та така ще имам поне оправдание...;)))))))
цитирай
51. boristodorov56 - 52. dolsineq
06.06.2010 17:20
Децата не са оправдание, а причина.
цитирай
52. dimitreivanov - До 48.
06.06.2010 17:46
Добре де, аз продължавам да си питам: А не е ли егоистично в манията си да се "докоснеш до безсмъртието" да обречеш две същества на нещастие,непълноценност и мизерно съществуване и в крайна сметка на смърт?
Не е ли инфантилно да си мислиш, че можеш да тръгнеш срещу природата и да се надяваш на някакъв успех? Природните закони са неумолими и всяко вмешателство в тях е обречено на грандиозен провал. Тая овца е поредното доказателство.
И въобще ровейки се в някакви абслоютни човешки и морални ценности изпускате основния акцент. И той не е правото на избор, не е дори и лудата бабичка, акцента са децата, нали заради тях е всичко. Вижте децата, двете абсолютно невинни душички, които още непоявили се на тоя свят, рискуват всеки миг да им е последен, и пак си помислете. Погледнете света от тяхната гледна точка и сами ще видите колко абсурдни изглеждат понятия като "право на личен избор", "докосване до безсмъртието" и т.н. и дали и те се възхищават толкова на милата си майчица откачена.

п.п.: а това пък за допринасянето за прираста в България беше, без никой да се обижда, е огромна глупост. С КАКВО ТОЧНО тази жена допринесе за подобряването на прираста в България, че нещо гледам и недоумявам. МОже би с "прекрасния' пример, който даде, та ако може още баби да идат да родят по едно-две такива и да ги оставят да берат душа по болниците.
цитирай
53. kass - 44. boristodorov56
06.06.2010 21:13
Като спре да бяга навънка ще го има Боре, проблема не е толкова в раждаемостта или ограниченията след определена възраст :)...
цитирай
54. solinvictus - И въобще ровейки се в някакви а...
07.06.2010 01:47
dimitreivanov написа:

И въобще ровейки се в някакви абслоютни човешки и морални ценности изпускате основния акцент. И той не е правото на избор, не е дори и лудата бабичка, акцента са децата, нали заради тях е всичко. Вижте децата, двете абсолютно невинни душички, които още непоявили се на тоя свят, рискуват всеки миг да им е последен, и пак си помислете.

Напротив личният избор е важен демек нейният !
На "овцата "както казваш !
А от папагалстване на такива като тебе ми е писнало от ранна пубертетна възраст ,когато ени моралисти ма караха да се подстригвам и и ако не го правех ме остригваха или ми казваха каква музика да слушам!
тва морала ша е като ленин(...и коричката хлебец) май,а?
цитирай
55. solinvictus - Да не търсим кусури у другите - ос...
07.06.2010 01:57
boristodorov56 написа:
Да не търсим кусури у другите - особено на махараджата,
който си е фермер дори на тези години
и едва ли е останал само на шепа ориз и децата си в оризищата.

По -скоро да бъдем с по-морална позиция спрямо днешните българчета в детеродна възраст.

Прав си ,но сравнението ти беше зле според мен!
Индийците са друга култура,имат друг начин на живот!
Както и в Афганистан,гледах филм в който ено 15 г.момче стреляше срещу всеки който е в обсега на АК-то му и няма значение дали е демократ, комунист хамериканец,русняк или нам къф си!
Исках да кажа ,че моралЪт е една категория ,която търпи мого изменения и то в рамките на късо време!
сори не иска да се намесвам в дискусията ,ама ...

Тази жена не е публична личност ,че да я съдим !
Нека се интересуваме повече от тези ,които твърдят ,че работили за Нас!
За нашето ,благо!

цитирай
56. boristodorov56 - 54. dimitreivanov
07.06.2010 07:59
Струва ми се, че нещата опират до физическото оцеляване на българския народ.

Прочети коментарите ми по-нагоре.
цитирай
57. boristodorov56 - 55. kass
07.06.2010 08:03
Може би си права, но какво от това?
Избягалите навън ги пиши в в "бегали",
а тези, които са тук бегълци и чужденци?
Смяташ, че нещо може да се промени следващите 20 години?
Да гледаме по-широко.
цитирай
58. boristodorov56 - 56.+57 - solinvictus - когато говорим за бългорски народ -
07.06.2010 08:06
личният избор е важен,
морълът неотменим,
културата от значение,
всеки има своята отговорност,
отговорността е за всички.
цитирай
59. solinvictus - Да така е! Но като минеш опреде...
07.06.2010 09:54
Да така е!
Но като минеш определена възраст и тия неща стоят ного постно!
Нравоучително хехе
-личния избор си е мой и не го давам на никой и не го коментирам с непознати!
-моралът е начин на живот с определени правила въведени за удобство на определена група хора с властимеющи функции.
-културата била израз на нашия общ Дух .За мене не е духовно да излезе един и да плюе българите в една театрална постановка, която е направена с държавни пари(част и мои) и аз да му ръкопляскам!
ако културата не съюзява и сплотява нашия общ Дух,то това не е наша култура!
-отговорността е всеки да спазва правилата ,всички (култури)се различават по това как са организирали санкцията за НЕспазващите!
нека всеки да си спазва неговата, а за общата е дълга тема и тежка!

boristodorov56 - много дълго стана ,исках да кажа ,че всеки е един козмоз-индивидуал ,а за нас(българите) това е Ген!
поздрав
цитирай
60. boristodorov56 - 61. solinvictus - Моралът е начин на живот с определени правила въведени за удобство на определена група хора с властимеющи функции?
07.06.2010 15:35
Не що се бъркаш:
- морала не е закона;
- културата не е театър;
и т.н.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8085211
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589