Постинг
12.07.2010 06:06 -
Да сменим правилата на играта!
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 5293 Коментари: 28 Гласове:
Последна промяна: 12.07.2010 09:39
Прочетен: 5293 Коментари: 28 Гласове:
32
Последна промяна: 12.07.2010 09:39
Всички са наясно, че нещо куца в тази кочина наречена България!
Искаме да сменяме правителства, министри.
Да правим избори.
И кво от това като го правим?
Пак дълги редици леви лаици,
ченгесарски боклуци,
червени гестаповци,
прокремълски безродници
и всевъзможни продажници ще ни стъпват по пръстите и ще се гаврят с достойнството ни -
разгулно и безотговорно.
Не трябва ли да сменим системата?
Не трябва ли да направим нов Обществен договор?
Договор между нас - суверена - който ще определи ново начало на държавността, която си е почти бегала.
Да сменим правилата на играта.
Да се освободим от третата комунистическа Конституция от 1991 г.
и направим истинска - на Втората Република -
от Третата Българска държава.
ЦАЙТГАЙСТ - ВРЕМЕ Е НЕ ЗА СМЯНА НА ПРАВИ...
“Call Of Duty: Modern Warfare 2” е най-п...
"Открий думата от картинката" ...
“Call Of Duty: Modern Warfare 2” е най-п...
"Открий думата от картинката" ...
За конституцията съм съгласен, но докато не си оправим аршина , мерките пак няма да излизат.
цитирайХайде, холан! Останаха още няколко недоубити комуняги, ама и на тях ще им видят сметката.
цитирайПисал съм го и тук в блога поне няколко пъти.
Многократно през изминалите 20 години беше сключван такъв Нов обществен договор.И винаги този Нов обществен договор е издишал.Той(както е общоизвестно) се сключва между управляваните(гражданите)и управляващите(Правителството).Не съществува,дори и на теория,Обществен договор,който да е приемлив за всички.И ако за мен в този Нов обществен договор трябва задължително да има забрана на БСП и ДПС то се досещаш,че поне за 1 000 000 българи(?) това ще е абсолютно неприемливо.Ще се самоцитирам,напълно нетипично за мен и не в стилът ми.Писал съм го на 24 юни в коментар към постинг на Стефан(pontis.blog.bg):Звучи натрапливо познато.
Пък и нали знаеш,договор се сключва между две страни.
Моето мнение по въпроса го знаеш.
Късно е.А и липсва енергия за промяна.Липсва ентусиазъм.
С кого ти би сключил ,,обществен договор,,?
Какви клаузи(обществено-приемливи при това)би имало в него?
Щото за мен,първата клауза в договора примерно би била:
В срок от следващите 50 години нито една партия управлявала досега България да не може да я управлява отново!,,
цитирайМногократно през изминалите 20 години беше сключван такъв Нов обществен договор.И винаги този Нов обществен договор е издишал.Той(както е общоизвестно) се сключва между управляваните(гражданите)и управляващите(Правителството).Не съществува,дори и на теория,Обществен договор,който да е приемлив за всички.И ако за мен в този Нов обществен договор трябва задължително да има забрана на БСП и ДПС то се досещаш,че поне за 1 000 000 българи(?) това ще е абсолютно неприемливо.Ще се самоцитирам,напълно нетипично за мен и не в стилът ми.Писал съм го на 24 юни в коментар към постинг на Стефан(pontis.blog.bg):Звучи натрапливо познато.
Пък и нали знаеш,договор се сключва между две страни.
Моето мнение по въпроса го знаеш.
Късно е.А и липсва енергия за промяна.Липсва ентусиазъм.
С кого ти би сключил ,,обществен договор,,?
Какви клаузи(обществено-приемливи при това)би имало в него?
Щото за мен,първата клауза в договора примерно би била:
В срок от следващите 50 години нито една партия управлявала досега България да не може да я управлява отново!,,
Аршини много.
В България 8 000 000.
Другите народи вече са примерили.
Демокрацията се базира на едно основно правило - неприкосновенна собственост
и справедливост..
Целият обществено-политически и икономически живот произтичат от тези две категории.
Като се осигурят неприкосновенността на частната собственост и справедливост за всички - аршина вече е заложен.
цитирайВ България 8 000 000.
Другите народи вече са примерили.
Демокрацията се базира на едно основно правило - неприкосновенна собственост
и справедливост..
Целият обществено-политически и икономически живот произтичат от тези две категории.
Като се осигурят неприкосновенността на частната собственост и справедливост за всички - аршина вече е заложен.
Не разбирам какво искаш да кажеш.
Изясни се.
цитирайИзясни се.
Приятелю, нов Общестнвен договор аз разбирам да започва така:
- Ние българските граждани водени от искрен стремеж към щастие, справедливост и основавайки се на божиите закони, приехме настоящата Конституция и т.н.
Ние - народа - суверен на властта подписваме между нас Обществен договор за изг -аждане на справедливи обществени отношения за защита неприкосновенността на частната собственост и произтичащите от този факт - лични и граждански свободи в съзвучие на Божиите закони.
Всичко друго е от дявола и комунистите.
С една преходна алиния - последната - Всички участвали в държавната власт и са били номенклатура на БКП от 09.09.1947 год. са неизбираеми и без право на глас. през следващите 50 години.
Нека да е недемократично,
нека да е против правилата на Европа,
нека -
но поне ще се спаси България.
Става въпрос ще я има ли България или ще изчезне.
цитирай- Ние българските граждани водени от искрен стремеж към щастие, справедливост и основавайки се на божиите закони, приехме настоящата Конституция и т.н.
Ние - народа - суверен на властта подписваме между нас Обществен договор за изг -аждане на справедливи обществени отношения за защита неприкосновенността на частната собственост и произтичащите от този факт - лични и граждански свободи в съзвучие на Божиите закони.
Всичко друго е от дявола и комунистите.
С една преходна алиния - последната - Всички участвали в държавната власт и са били номенклатура на БКП от 09.09.1947 год. са неизбираеми и без право на глас. през следващите 50 години.
Нека да е недемократично,
нека да е против правилата на Европа,
нека -
но поне ще се спаси България.
Става въпрос ще я има ли България или ще изчезне.
Поздрави!
цитирайИронията е уместна,
но това е една неизбежна необходимост.
Ако тава не се осъзнае и възприеме насериозно от мислещите хора -
с България е свършено.
Естествено е политиците да го усукват,
да обясняват как е невъзможно да се променя конституцията,
че е необходимо ВНС и т.н..,
защото произтичащата от тях олигархия и самите те няма да тръгнат да режат клона, на който седят.
Особено ако ние не сме наточили триона или брадвата.
Обстоятелствата вече са приготвили дарака,
който ще одере или илюзиите на народа
или плутокрацията на прехода.
Неизбежно е!
цитирайно това е една неизбежна необходимост.
Ако тава не се осъзнае и възприеме насериозно от мислещите хора -
с България е свършено.
Естествено е политиците да го усукват,
да обясняват как е невъзможно да се променя конституцията,
че е необходимо ВНС и т.н..,
защото произтичащата от тях олигархия и самите те няма да тръгнат да режат клона, на който седят.
Особено ако ние не сме наточили триона или брадвата.
Обстоятелствата вече са приготвили дарака,
който ще одере или илюзиите на народа
или плутокрацията на прехода.
Неизбежно е!
наистина.
цитирайНяма проблем - разбирайки го като ирония -
всъщност усещам реалността на всеобщата незаинтерисуваност.
Сякаш някой друг ще промени нещата в наша полза, а те в негова.
Все едно, ако се правим ,
че не ни засяга пробойната в лодката -
няма да се удавим.
Кокошкари са българчетата.
Всеки си мисли, че сам ще надхитрее и ще се спаси.
Уви!
Няма такъв филм.
Ако не напишем сценарият,
ако не режисираме събитията,
ако не планираме края -
наистина няма да има хепиенд!
цитирайвсъщност усещам реалността на всеобщата незаинтерисуваност.
Сякаш някой друг ще промени нещата в наша полза, а те в негова.
Все едно, ако се правим ,
че не ни засяга пробойната в лодката -
няма да се удавим.
Кокошкари са българчетата.
Всеки си мисли, че сам ще надхитрее и ще се спаси.
Уви!
Няма такъв филм.
Ако не напишем сценарият,
ако не режисираме събитията,
ако не планираме края -
наистина няма да има хепиенд!
пак без ирония. Макар и да не сме еднакви, мислим е едно темпо.
Това не е малко.
цитирайТова не е малко.
Подобен обществен договор,,основаващ се на Божиите закони,,съществува,макар и негласно сключен между теб и мен!Този договор е сключен и между мен и повечето ми приятели!Все едно е дали юридически ще бъде узаконен!Не винаги,а в българският случай почти винаги,на хартия нещата са нетрайни!Нека такъв обществен договор да има сключен негласно от мнозинството граждани,пък нека тогава официалната власт да си прави опити за каквото си поиска!Ще и бъде НЕВЪЗМОЖНО!
цитирайboristodorov56 написа:
Приятелю, нов Общестнвен договор аз разбирам да започва така:
- Ние българските граждани водени от искрен стремеж към щастие, справедливост и основавайки се на божиите закони, приехме настоящата Конституция и т.н.
Ние - народа - суверен на властта подписваме между нас Обществен договор за изг -аждане на справедливи обществени отношения за защита неприкосновенността на частната собственост и произтичащите от този факт - лични и граждански свободи в съзвучие на Божиите закони.
Всичко друго е от дявола и комунистите.
С една преходна алиния - последната - Всички участвали в държавната власт и са били номенклатура на БКП от 09.09.1947 год. са неизбираеми и без право на глас. през следващите 50 години.
Нека да е недемократично,
нека да е против правилата на Европа,
нека -
но поне ще се спаси България.
Става въпрос ще я има ли България или ще изчезне.
- Ние българските граждани водени от искрен стремеж към щастие, справедливост и основавайки се на божиите закони, приехме настоящата Конституция и т.н.
Ние - народа - суверен на властта подписваме между нас Обществен договор за изг -аждане на справедливи обществени отношения за защита неприкосновенността на частната собственост и произтичащите от този факт - лични и граждански свободи в съзвучие на Божиите закони.
Всичко друго е от дявола и комунистите.
С една преходна алиния - последната - Всички участвали в държавната власт и са били номенклатура на БКП от 09.09.1947 год. са неизбираеми и без право на глас. през следващите 50 години.
Нека да е недемократично,
нека да е против правилата на Европа,
нека -
но поне ще се спаси България.
Става въпрос ще я има ли България или ще изчезне.
Първо - според скромното ми мнение, съвпадащо с Минчовото - късно е.
Но според мъдростта - по-добре късно...
Да си кажа и аз - от утопиите си избирам антиутопията "Швейцарски модел"
Няма нищо недемократично в лустрацията, ако демосът го пожелае. Но и тя си е утопия за нашите условия
Поздрави!
Точно тава безвързратно изгубихме - договора между нас - хората!
Винаги е време да се почне отново.
От нищото.
В противен случай - или чалма или кремълска звезда!
цитирайВинаги е време да се почне отново.
От нищото.
В противен случай - или чалма или кремълска звезда!
От дъното на песимизма винаги изскача една искра оптимизъм.
Защото сме нормални хора.
Защото не сме нито кумъници, нито социалисти -
и сме най-вече българи!
цитирайЗащото сме нормални хора.
Защото не сме нито кумъници, нито социалисти -
и сме най-вече българи!
нещо нямам хъс да градя наново една умряла държава...
честно.
цитирайчестно.
Чалмата мен не ме притеснява никак!
Кремълската звезда не ни мърда!
Натам я кара бате им Бойко.
Уж търсеше западен инвеститор за АЕЦ-а,уж нямаше Южен поток а пък...
Да попитам Владо.В кой от двата варианта виждаш оптимизъм?
цитирайКремълската звезда не ни мърда!
Натам я кара бате им Бойко.
Уж търсеше западен инвеститор за АЕЦ-а,уж нямаше Южен поток а пък...
Да попитам Владо.В кой от двата варианта виждаш оптимизъм?
А децата - къде?
цитирайСигурно си прав.
Варианта си е един, другия си е активно мероприятие.
цитирайВарианта си е един, другия си е активно мероприятие.
...
цитирайТам са свинете майки.
цитирайПОДКРЕПЯМ ИДЕЯТА ВИ, НО ПРЕДЛАГАМ РЕАЛЕН ПРОЕКТ ЗА НОВА КОНСТИТУЦИЯ.МОЛЯ ДА Я ПРОЧЕТЕТЕ И ДА КАЖЕТЕ МНЕНИЕТО СИ.БЕЗ КОНКРЕТНИ РЕШЕНИЯ НЯМА ДА СЕ СПАСИМ.МОЯТ ПЛАН СЕ БАЗИРА НА ДЪРЖАВНИТЕ СТАНДАРТИ НА ПО-РАЗВИТИТЕ СТРАНИ И НЯКОИ ОБЩОЧОВЕШКИ МОРАЛНИ НОРМИ.
http://liliyanaandreeva.blog.bg
http://Liliyanaandreeva.blogspot.com
цитирайhttp://liliyanaandreeva.blog.bg
http://Liliyanaandreeva.blogspot.com
Аз съм въодушевен!
Веднага ще я разгледам, ако ми дадеш линк.
Аз имам определена представа за мерака си.
цитирайВеднага ще я разгледам, ако ми дадеш линк.
Аз имам определена представа за мерака си.
24.
анонимен -
Ех, Борисе, хубав и обективен ти е ...
13.07.2010 08:50
13.07.2010 08:50
Ех, Борисе, хубав и обективен ти е постинга, но защо непременно трябва да внасяш такива обидни думи като "кочина".Умен човек си, и не ти отива.Защо винаги трябва да има грозни думи, като текста ти е достатъчен, за да се разбере за какво става дума.Не е достатъчно само да напишеш истината, важен е и начина по който я защитаваш!
цитирайРоберто,
очаквах `и такава реакция.
Твоята доза истина е част от истината.
Държавата се управлява от свине,
дори част от живеещите тук сме свине.
Логичен е въпроса - това не е ли кочина.
Знам, че е болезнено да се възприеме тази истина,
но моята Родина, вероятно и твоята -
няма нищо общо с тази кочина.
Поздрави - да разрушим тази кочина.
цитирайочаквах `и такава реакция.
Твоята доза истина е част от истината.
Държавата се управлява от свине,
дори част от живеещите тук сме свине.
Логичен е въпроса - това не е ли кочина.
Знам, че е болезнено да се възприеме тази истина,
но моята Родина, вероятно и твоята -
няма нищо общо с тази кочина.
Поздрави - да разрушим тази кочина.
Никога не е късно. Доброто винаги побеждава. Най-напред трябва да се забрани на агентите на ДС/де факто шпиони на СССР/ да заемат всякакви ръководни длъжности. Нима останалите народи от източния блок са по-глупави от нас. В коя от тези страни агентите на тайните служби са най-богатите бизнесмени/освен в Русия/?
цитирайЗа сега нещата в България няма да се оправят поради няколко твърде важни фактора: липсата на съвест като цяло в Българският народ, което е поради липсата на стах от Бога. А където няма страх от Бога-всичко върви, което пък е и факта за нашият народ. Липсата на страх от Бога води и до липса на страх от нарушаването на законите на страната. Това вярвам всеки знае също е факт-от горе до долу. Липсата на законност води до беззаконие, което се наблюдава навсякъде.
Вторият фактор е външните сили. А те са твърде сериозен фактор за да може страната ни да се отърве от него-не и при това положение.
Това, което ще стане в скоро време е-Европейският Съюз ще тръгне икономически надолу и ще дойде момент в който ще искат да се отърват от страните които прибавиха набързо и които сега ги теглят надолу. България е една от тях... И понеже САЩ също ще отиват към дъното, тези малки страни ще бъдат принудени да се приобщят към някоя от супер силит. Една от тези супер сили е и ще е... Русия.
Та това е положението на нашата родина-поне за сега. Защо казвам-за сега? Защото както нейното положение, така и на целият свят ще се промени коренно когато дойде Исус Христос за да състави своето правителство и да управлява народите с желязна тояга-доста скоро. Тогава ще има и държава България-можете да бъдете сигурни в това, но не такава каквато я знаете или сте я знаели, но държава в която ще има законност-най-добрите закони, защото са от Бога и в която всеки ще живее свободно и мирно, и в радост под лозата си и под смокинята си-или каквото и да било плодно дърво, без да знае какво е война и какво-мъка, стига да не тръгне против Бога отново... И страната ще бъде управлявана от мъдри хора които не могат да вършат грях-по съвсем определени причини на които ще се спра само ако има интерес. И хора които няма да навредят по никакъв начин на народа си!!
Но това време, макар и наближило-все още не е дошло. А бих се радвал всички българи да влязат в това ново Царство, но е въпрос на личен избор!!
цитирайВторият фактор е външните сили. А те са твърде сериозен фактор за да може страната ни да се отърве от него-не и при това положение.
Това, което ще стане в скоро време е-Европейският Съюз ще тръгне икономически надолу и ще дойде момент в който ще искат да се отърват от страните които прибавиха набързо и които сега ги теглят надолу. България е една от тях... И понеже САЩ също ще отиват към дъното, тези малки страни ще бъдат принудени да се приобщят към някоя от супер силит. Една от тези супер сили е и ще е... Русия.
Та това е положението на нашата родина-поне за сега. Защо казвам-за сега? Защото както нейното положение, така и на целият свят ще се промени коренно когато дойде Исус Христос за да състави своето правителство и да управлява народите с желязна тояга-доста скоро. Тогава ще има и държава България-можете да бъдете сигурни в това, но не такава каквато я знаете или сте я знаели, но държава в която ще има законност-най-добрите закони, защото са от Бога и в която всеки ще живее свободно и мирно, и в радост под лозата си и под смокинята си-или каквото и да било плодно дърво, без да знае какво е война и какво-мъка, стига да не тръгне против Бога отново... И страната ще бъде управлявана от мъдри хора които не могат да вършат грях-по съвсем определени причини на които ще се спра само ако има интерес. И хора които няма да навредят по никакъв начин на народа си!!
Но това време, макар и наближило-все още не е дошло. А бих се радвал всички българи да влязат в това ново Царство, но е въпрос на личен избор!!
Нов съм тук и реших да проверя какво пишат по-умните от мен. Да разбера що са толкоз популярни. Е, не мога да разбера!!! Няколко лозунга, два-три риторични въпроса. Е, и? Кво толкоз? За революционер ли се смяташ?
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 47589