Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2010 19:14 - Некрофилите тъжат за влашкия циганин Тошко Живков! На днешния ден е отпътувал в ада!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 8471 Коментари: 48 Гласове:
22

Последна промяна: 05.08.2010 19:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Специален поздрав за всички,
които не понасяха този кръволок и върколак!











Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Остават обаче още много червени ...
05.08.2010 19:24
Остават обаче още много червени кръволоци... дано по-скоро дойде и техният ред! Амин!
цитирай
2. boristodorov56 - 1. colobur
05.08.2010 19:29
Бог бави - но не забравя!
цитирай
3. galina1 - Живков не е в Ада и никога няма да иде там!!!
05.08.2010 19:31
А сега причината поради която съм тук: Некрофилията е тази форма на секса, за която не се говори открито. Еротичното влечение към мъртвите се счита по принцип за крайна патология, предизвиква в болшинството хора единствено отвращение и ужас.Думата „некрофилия“ произлиза от гръцки и означава „любов към трупове“. Понятието се определя като съвокупляване с обект, лишен от живот и не е тъждествено с общия интерес към смъртта. В медицински стил се дефинира като извращение, което кара болните да получават сексуално удоволствие от секс с трупове, докосването до тях или тяхното разглеждане.Проявите на некрофилия се откриват в действията на хората и обществата в цялата история на човечеството. Колкото до психичното състояние, някои некрофили в последствие били признати за невменяеми.
.........................
Някои хора, след като си нямат на представа от значението на определени думи, е по-добре първо да се запознаят с тях. Това е.
цитирай
4. boristodorov56 - 3. galina1
05.08.2010 19:33


Опитай пак!
цитирай
5. анонимен - Наздраве!
05.08.2010 19:44
Добре, че има природен регулатор за несправедливостта.

Колко псувни ще отнесеш - нямаш си идейка!
цитирай
6. анонимен - 3. galina1
05.08.2010 19:45
Свирка ли си му правила?
цитирай
7. анонимен - Ииидат. . . червените ескадрони ...
05.08.2010 19:52
Ииидат...червените ескадрони идат, на талази,на талази!
цитирай
8. galina1 - 6. анонимен
05.08.2010 20:26
"Където глупостта е образец, там разумът е безумие."- Йохан Волфганг фон Гьоте
"Не спори с глупак, че хората може и да не забележат разликата" - Не знам от кой е, но се отнася за теб. В случая гл.... си ти. Жалко, но факт!!!
цитирай
9. lado - Здравей, Борисе! Кокошките или ...
05.08.2010 20:45
Здравей, Борисе! Кокошките или кокошинките те налазиха. Ма като гледам, имаш имунитет!
цитирай
10. boristodorov56 - 9. lado
05.08.2010 20:48
Кокошинките са опасно нещо -
пият ти кръвчицата, ако не ги удавиш в нафта!
Мен ми е дебела кожата и корава главата - не успяват да ме оръфат.
цитирай
11. lado - А кокошките - тоест галинките? Как ...
05.08.2010 20:55
А кокошките - тоест галинките? Как ги лекуваш?
цитирай
12. boristodorov56 - 11. lado
05.08.2010 21:51
С откровение и подобие.

Искренно и лично.

Тук в Пловдив сме особен инкубатор на накокошинени любителки на Альошката, Че Лайнара, Влашкия циганин и - предполагам - на Гошето Тарабата - подпалвача.
цитирай
13. lado - Кокошка едно ми е суперзабавна - ...
05.08.2010 22:14
Кокошка едно ми е суперзабавна - какво дете на природата!
цитирай
14. boristodorov56 - 13. lado
05.08.2010 23:23
Неведоми са пътищата Божии...
цитирай
15. genadi2000 - Тодор Живков- влашки циганин и комунистически дегенерат.
05.08.2010 23:55
Тодор Живков- влашки циганин и комунистически дегенерат. Уникален простак и дебил, вожд и учител на цялата левичарска измет в България. Духовен баща на управляващата прослойка у нас и помиярската "интелигенция". Неговите "заслуги" за опростачването на народа ни и за циганизацията на България са неоспорими. Не напразно България е на 1-во място по беднотия, простотия и мангалщина в Европа. Тази маймуна внасяше румънски и гръцки цигани у нас. Това говедо пренесе мангалите от катуните в нашите градове и села. Тоя боклук стартира "развъждането" на циганите с цел заличаване на българският народ.
цитирай
16. boristodorov56 - 15. genadi2000
06.08.2010 07:22
Чудесно казано!
цитирай
17. mamkamu - :)
06.08.2010 09:35
Хубав поздрав! Благодаря.

5 август, трябва да стане ден на веселието :)
цитирай
18. lambo - Крайно време е да се извади "тайната" на Яшар
06.08.2010 09:40
Син на Правешки циганин и влашка циганка от Сомовит, Яшар се занимаваше основно с едно нещо ...
- да развъжда циганите с хубави детски и помощи
- да преселва в БГ Румънски и Сръбски цигани

Става въпрос за стотици хиляди вносни цигани, разселени по всички български села и градове. Защо никой още не говори за това ?!
цитирай
19. bamby13 - Не може да ми се обърне езика да кажа ...
06.08.2010 10:45
Не може да ми се обърне езика да кажа за тоз селски хитрец ни "лека му пръст", ни "мир на праха му". За големи гадняри, баба ми, македонката казваше "Да се не разкости" В Бобовдолската мина, пък, висял призив "Всичи комунисти под звемята" Е защо бе, другари, не последвахте тоз призив????
цитирай
20. haralanov - Простичко е...
06.08.2010 11:28
Лед Цепелин значи Свобода!
Тодор Живков-Диктатура!
Предпочитам Свободата!
Робите обичат Диктатурата!
цитирай
21. анонимен - Няма как
06.08.2010 11:33
boristodorov56 написа:


Опитай пак!

Толкова пише в уикито.
МАЛКА ГАЛКА

Галче бре, чети!
Галче не чете.
Галче, работи!
Галче пак не ще.

Галче го мързи,
гледа да лежи,
ходи, та се май,
търси да играй.

Време се мина,
Галче порасна,
иска да яде,
няма откъде.
По думите на един наш класик.
цитирай
22. анонимен - Борко, помниш ли
06.08.2010 12:21
времето, когато американците казнаха на Луната? Само ние и руснаците не го предаваха по телевизиите си.
цитирай
23. анонимен - :-)))))))))))))
06.08.2010 12:35
Питали чукчи какво е изпитвал преди и след революцията. И то отговорил, че:
- преди революцията изпитвал чувство холода и чувство голода
- след революцията изпитвал чувство холода, чувство голода и чувство благодарностьи.
цитирай
24. boristodorov56 - 17. mamkamu -
06.08.2010 12:59
Ще предложа следващата година да го отпразнуваме с шампанско и студена бира!
Нека да му дойде времето.

Тогава ще видим, сега не го осъзнаваме, колко фена има цитанина Яшар.
цитирай
25. boristodorov56 - 18. lambo
06.08.2010 13:01
Те хората, учените де - отдавна го казаха,
ама на нас не ни се вярваше, че е така или по-скоро не ни се щеше да е така щото го приемахме като обида за нас самите.
цитирай
26. boristodorov56 - 19. bamby13
06.08.2010 13:02
Как да кажеш бог да прости за този мракобесник и вампир.
То тогава трябва да го правим и за Хитлер, и Сталин.
цитирай
27. boristodorov56 - 20. haralanov
06.08.2010 13:03
Да живее Дийп Пърпъл!
цитирай
28. boristodorov56 - katana
06.08.2010 13:07
За русите не съм сигурен, но аз не съм го гледал.
Между впрочем - докато не прочетох в една енциклопедия колко пъти хамериканците са стъпвали на Луната - не бях напълно сигурен, защото по онова време се каза само за едно - това дето не го видяхме и край.
Някои балгари и днес не знаят, че американците са били 6/шест/ пъти на Луната.

Повечко се пишеше за Луноходите.
цитирай
29. анонимен - За русите не съм сигурен, но аз не съм ...
06.08.2010 14:48
boristodorov56 написа:
За русите не съм сигурен, но аз не съм го гледал.
Между впрочем - докато не прочетох в една енциклопедия колко пъти хамериканците са стъпвали на Луната - не бях напълно сигурен, защото по онова време се каза само за едно - това дето не го видяхме и край.
Някои балгари и днес не знаят, че американците са били 6/шест/ пъти на Луната.

Повечко се пишеше за Луноходите.

Ние го гледахме по сръбската телевизия. Те го даваха пряко. Баси.... хора на Луната. Събитие си беше.
цитирай
30. galina1 - Глупости на глупоста!
06.08.2010 20:23
genadi2000 написа:
Тодор Живков- влашки циганин и комунистически дегенерат. Уникален простак и дебил, вожд и учител на цялата левичарска измет в България. Духовен баща на управляващата прослойка у нас и помиярската "интелигенция". Неговите "заслуги" за опростачването на народа ни и за циганизацията на България са неоспорими. Не напразно България е на 1-во място по беднотия, простотия и мангалщина в Европа. Тази маймуна внасяше румънски и гръцки цигани у нас. Това говедо пренесе мангалите от катуните в нашите градове и села. Тоя боклук стартира "развъждането" на циганите с цел заличаване на българският народ.

........................
Генади, иди се прегледай чадо. Обаче гледай да е по-скоро да не стане късно. Малиии, този народ наистина психически е пълен въз. Горкия! Ама не те съжалявам. Оправяй се сам. Сега това е модерно. Би трябвало чрез този вулгарен език да печелиш много приятели. Иди с Борис, поне ще сте си дружинка. Пък кажи какво е казал психолога, поне малко да ми олекне. Ама що да ми пука за тебе пък. Я къв си сербез. С този мозък ще поведеш цела България, стига да има кой да тръгне след тебе. Малииии, каква "мъдрост" само. Евала!!! Какво вдъхновение може да те обхване само, каква личност си. Направо плачеш за "уважение". Ха сполай ти "мъдрецо".
цитирай
31. boristodorov56 - 30. galina1
06.08.2010 21:06
Галинче Кокошинче -
ще ти издам една малка тайна - доктор съм по психология във ВМИ.
Ще те освидетелствам с предмиство като видна лява съблогерка.
Води и останалите от "Че Лайнара", аз ще подготвя усмирителни ризи и намордници.
Имам под ръка достатъчно!
цитирай
32. galina1 - Тия фантасмагории
06.08.2010 21:44
ги разправяй на баба ми, не на мен. Виж какви ги пишеш, после ми говори за освидетелстване. Един нормален психолог, няма да ги пише подобни. Верно, че са малко смахнати /извинявам се, за сметка на това веселяци, поне тези които познавам/, но ти нямаш нищо общо с тях. Нещо ти куца откъм главния коловоз. Сигурно се е рразцентровало. Оправи си центровката. Между другото бих те поканила при Евгени Тодоров да ударим един разговор в едно негово предаване, но съм малко скромна за такава публичност. Пък и се опасявам от един куп глупости които може да изговориш пред драгите зрители от рода на ""Че Лайнара", "Червени кръвопийци", "Некрофилите тъжат за влашкия циганин Тошко Живков!" и един куп други твои термини, поради което ще се изложиш много, а и хората ще си помислят нещо не особено добро за теб. Но какво пък, ако искаш да се излагаш, аз съм насреща. Ще те оставя да говориш през цялото време да си "вдигнеш" имиджа с подобни изразни средства. Човек стига до извода, че в българския език има не повече от 1000 думи, ако съдя по това което казваш. Замисли се.
цитирай
33. boristodorov56 - 32. galina1
06.08.2010 21:55
Скъпото ми Галинче Кокошинче!
Искаш ли да ти уредя един диспут с мен по ПОТ?
Ти избери темата.
Можеш да си вземеш и секунданти.

цитирай
34. galina1 - Както казах вече,
06.08.2010 22:10
подобна публичност би ме притеснила. Но ти може да се явиш и да ми кажеш кога ще говориш по ПОТ. Ще те гледам със сигурност. Надявам се има с кой да проведеш диспут, може и да не съм аз, но ако имаш опонент би било по-интересно.
цитирай
35. boristodorov56 - 34. galina1
06.08.2010 22:13
Аз съм ти проблема, който те дразни.
Ще имаш възможност да ме съсипеш и да докажеш тоталната ми несъстоятелност.
С друг не искам да се надприказвам.
Искам теб!

Аз също не лягам и ставам пред тв камерите.
цитирай
36. galina1 - Добър ден.
07.08.2010 12:20
Да, прав си. Дразниш ме в определени моменти. Нямам намерение да съсипвам който и да било, каамо ли да доказвам някаква несъстоятелност. Аз проблем с различията нямам. Въпросът тук е друг,но много се надявам да стигнеш сам до неговата същност. Що се отнася до искането, то ще обменяме, забележи - казах обменяме мнение тук. Може да е в полза и за двамата. Лично аз, бих била доволна на съвременни разбирания и уточняване гражданската позиция като цяло относно страната в която живеем. Идеите са друга насоченост,важна е основата, градежа, вървенето напред. Винаги някой може да се стисне за гушатаа и да не може да диша. Едваа ли това е най-важното, но знаеш ли, напоследък особено, много се съмнявам в добрите намерения на хората живеещи тук. Не всичко е крива нива и едва ли ризите са толкова кирливи. Ние сами пренасочваме психиката си към нещо НЕползотворно. Желая ти приятен ден.
цитирай
37. boristodorov56 - 36. galina1
07.08.2010 14:36
Това е най-позитивният коментар от теб, който четя.
Приветствам този начин на мислене.
В голяма степен си права, но ...
цитирай
38. vyordanoff - Червено вино/моля да не ме бъркат с В.Маринов/
07.08.2010 15:56
Наборе,като мечтател по душа съм и астроном по душа..Знам,че американците са кацали няколко пъти на Луната/ако са кацали/.Не е важно колко пъти,достатъчно е 1 път.
Знам,че като Аполо11 кацна,информацията беше на шеста посладна страница на в."Работническо дело"-пазех го този брой и искренно съжалявам,че се изгуби.Даваха го по телевизията,но не директно,а в новините/е с отвращение,разбира се/.Виж за Аполо 13 даваха повече-ако помниш ,нещастието беше на дата 13-ти/не помня месеца/в 13ч. и 13мин.Знам,че Венера се върти на обрато.Уран е насочен с единия си полюс към Слънцето и т.н.Само че/като изключим Цепелин/,защо това ми е по-интересно от мотото ти за некрофилите дето жалят....
Некрофилите не жалят живите,те се кефят на умрелите -нещо,което като че ли се случва при теб.Впрочем Галина1,го анализира добре-обърни внимание!
Боре,между психолг и психиатър нямаше ли малко разлика?Малко?
Говориш и пишеш често за Бог-но е хубаво само ако е искренно.Ако нещо охарактеризира християнството само с една дума и в частност православието тове е: СМИРЕНИЕ !
Дали Т.Ж. е в ада/не мисля/ или в рая не го решаваш нито ти нито дори и Цв.Цветанов а ТОЙ Господ.
Наборе не беше виждал комунист да обича рок,а сега пък и вярващ.Сигурно ти идва в повече-Извинявай!
На едно място ми отговаряш,ча конете ни гледат в различни посоки.Верно е,но мисля че някой от нас може бе го е яхнал обратно!
Предвид сттията ти/ако е нещо такова/,не знам как да завърша: На здраве с червено вино,или бог да прости....пак с червено вино!
цитирай
39. galina1 - Както
07.08.2010 16:58
прецениш Борис. Това е предложение на добра воля. Човек винаги има какво да научи в своя живот, а той е доста кратък. Поне да е смислен.
цитирай
40. boristodorov56 - 38. vyordanoff
08.08.2010 14:56
Наборе, наистина ли ти липсва Т.Ж., дори и американците да не са стъпвали на Луната?
Или времето му?
Или цялата тогавашна атмосфера?

Мисля, че Галина1 по-добре от теб е разбрала каламбура с психиатриата.

Или си комунист или вярваш в Бог!

Наборе, нещо се гъбаркаш с мене. Там имаше нещо като опиум, народ и т.н?
Забрави ли?

А за вуйкя ти Тодор - канибал и убиец като него(Славянска беседа + Лев Главинчев) - по презумпцията за непокаял се атеист и грешник - не може да бъде другаде освен в Ада.

Не защитавай този долнопробен боклбук - падаш ми с две категории в очите.

Не бъркай смирението с примирението.

Има нещо общо между теб и Галина 1 - то е личната ви нетърпимост към мен,
което е доста глупаво, ако се има предвид, че тук развиваме тези и защитаваме виждания и не се познаваме лично.

Сигурен ли си, че това аватерче е с лицето ми, а името ми покрива ника и какво означава това 56. Искам да кажа, че не се познаваме за да се мъчим да се уязвяваме лично - прилича като замахване във въздуха - не удряш никого.
Тук не се отнасям лично към никого и не приемам лично отношение от никого.

Наздраве, с червено вино!

Let the music play!
цитирай
41. boristodorov56 - 39. galina1
08.08.2010 15:01
Хвърляме ли кибрита в реката?
Живота е по-хубав отколкото си мислим -
да не го обезмисляме с глупости.
Винаги съм готов да науча нещо ново.
цитирай
42. vyordanoff - Наборе,извинявай!Искренно.
08.08.2010 19:41
Наборе,извинявай!Наистина нямам лоши чувста,към теб-напритив!Иначе не бих идвал в блога ти!
Може би ми е присъщо да провокирам/дразня/.
Колкото до смирение и примирение-не е така.С какво да се примирявам?Човек се примирява с нещо което съществува и кляка щото не може или не иска да промени.
В случея нити Т.Ж.го има, нито системата.Не жаля за Т.Ж.,но в никакъв случей не го оценявам еднозначно-нито него,нито времето.На какво толкова да се радвам на новото време?:
-образование;здравеопазване;работа;социална осигуреност;защита;престъпност;
мутри;може би ще кажеш -свободни медии?;култура-тетри и филми?
СВОБОДЕН ?! Преди човек да постигне каквато и да е свобода,следва да има икономическа такава.Това не е въпрос личен -влагам по-широко понятие - това че за 20г. намаляхме с повече отколкото след всички войни които сме водили- това на какво се дължи?Интелектуално обществото изпростя.На моя син/добър ученик/му казвам,че шестиците днес които пишт-по мое време щяха да са 3-ки или 4-ки.
Управлява ни избран от нас премиер,който не е по-умен от този за който се дрънкаме.За 20г.единственното построено смислено нещо е Цанков камък/не говоря за цена,и без това тези които говорят казват даста простотии/.Та през вечер се правят копки и поеже няма в какво се разбиват бутлки/защо ли-българското е да се лисне вода и това не е го измислил Т.Ж. /в кофа на багер.Та този Цанков камък в момента се завирява-почти не беше отразено,камо ли лента и шампанско.
Наборе,доста съм сериозен,виждаш.Изчезваме като траките-на каква свобода да се радвам.
Отплеснах се,та по темата:В София има един много стилен ресторант "Българи"/не "Сите българи".Заведох мой гостенин германец в него-стените целите са в снимки-Хитлер се ръкува с Борис,Гьобелс ,Г.Димитров ,Коларов,Червенков/Т.Ж май нямаше/.Та госта ми доста се притисни в началото.Просто му казах:Защо,това е част от историята на България?На финала,като си тръгвахме снима всички стени.Та наборе Т.Ж е част...
Не съди за да не бъдеш съден!Знаеш кой го е казал.
цитирай
43. galina1 - Добър вечер.
08.08.2010 20:10
Ех, Борисе, нещо не ми е ясно, а то е следното: "Има нещо общо между теб и Галина 1 - то е личната ви нетърпимост към мен,което е доста глупаво, ако се има предвид, че тук развиваме тези и защитаваме виждания и не се познаваме лично." - Заравяме томахавката Борис и да ти кажа нещо: Нямам никакво намерение да се виждам с теб, освен това не те мразя, нито имам нетърпимост към който и да било. Не обичам да се заяждам, даже в интерес на истината мисля да не бъда лоша даже и в частта, когато говориш неща от рода: "А за вуйкя ти Тодор - канибал и убиец като него(Славянска беседа + Лев Главинчев) - по презумпцията за непокаял се атеист и грешник - не може да бъде другаде освен в Ада." - Мнението си е твое, макар честно казано малко необмислено или може би имащо нещо лично което явно те кара да говориш така. Не зная какъв ти е проблема. Може би все пак ще го решиш зряло, като голям човек, минал възрастта на поколението, което не е наясно със себе си. Приятна семейна вечер.
цитирай
44. darktales - Ако един обикновен човечец на 65-80 ...
11.08.2010 00:04
Ако един обикновен човечец на 65-80 г. днес живее като скот, много ясно, че ще си спомня само с добро за времето на "Бай Тошо". Тогава заплатата или пенсията му е стигала да изкара месеца, без да се завира през зимата в една стая, децата му са били наблизо до него, а не в София или Испания, по болниците и поликлиниките не са го оставяли да мре като животно. Това са първите и най-важни неща, които гледа човек - децата, прехраната и топлината, здравето. Ако е лишен от тях, не му е нито до свобода, нито до демокрация.

Разправяй му, че е некрофил и комунист, излагай му политически и икономически аргументи, все тая. Гладен приказки не слуша.
Какво му пука, че може да пътува без виза из Европа, като той не може да иде дори от Шумен до Варна, примерно.
Колко го интересува, че е господар на политиците, като циганите са господари на цялата му мизерна реколта и на всичко, което се намира в двора му.
Какво го топли, че има свобода на словото, щом едно време ако станеше тежка катастрофа или убийство се говореше за тях с месеци, а сега такива неща са ежедневие и колкото и да се приказва за тях, те никак не намаляват.
Каква полза има от изобилието в магазините, като дава половината си пари за лекарства.

цитирай
45. genadi2000 - Истината понякога е болезнена, Галинче
11.08.2010 19:09
Истината понякога е болезнена, Галинче... Колко жалко за тебе: Твоят кумир, Вождът и Учителят на всички левичарски глупаци бил най-обикновен прост мангал...
И тука изниква интересният въпрос- А що за хора харесват Правешкият Циганин? Може би те също са мангали, морални уроди и отрепки? / За връзката между циганията и социализЪмЪ има едно много добро изследване, в най-скоро време ще го постна/
А ти каква си, Галинче?
цитирай
46. boristodorov56 - 44. darktales
11.08.2010 20:56
Жалкото е, че си абсолютно прав и няма оправдание.
Затова и задаваме въпроса - не на 65-80- годишния, а на себе си -
кой е виновният и какво направихме ние всички за да не е така.
Защото ни чака същото участ.
цитирай
47. darktales - 46. boristodorov56
12.08.2010 01:57
Виновни са според мен тези, които управляваха 45 години и които употребиха и захвърлиха тези хора. Но ако ще се наричаме общество, тогава и всички останали имаме някаква вина.
Народът беше в известна степен като опитни животни в експеримент. Експериментът свърши и ни пуснаха "на свобода". Но най-слабите и възрастни просто няма как да я оценят. От топлата и светла лаборатория, където ги хранеха до насита ( и от време на време скъсяваха живота на някой ), сега изведнаж се оказаха в каналите, в калта и контейнерите за смет. Но понеже сме хора, а не опитни мишки, трябваше да намерим начин и за тях да се погрижим, а още не сме успели, вече 20 години.
цитирай
48. rat - :))))))))) Ако някой иска да р...
12.08.2010 11:05
:)))))))))
Ако някой иска да разбере какво означава определението "маргинати", трябва да дойде и да прочете коментарите на участниците в тази дискусия. С някои изключения разбира се :))))))))
Безумно смешна е употребата на думата некрофил в този случай, ама Борето е класик, няма как да не прояви своята "класа".:))))))))))
Същата омразна жар в говоренето използват и крайно леви, охулващи Адолф Хитлер, Бенито Мусолини или пък у нас Иван Костов :))))))))))))).
Вампир и мракобесник хахахахаха, това е сценарий за филм от типа на Хари Потър.
За мен това е никаква дата. Не искам да се отбелязва по никакъв начин. Нека неговите близки го почетат.
И ТЕ ТАКА............
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8117252
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590