Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 12:25 - Снимка от бюрото на Гоце (Президент на България)
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 13654 Коментари: 46 Гласове:
15

Последна промяна: 29.09.2010 12:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image




               От Фейсбук:

                             image                             Stoyan Mihalev

     "Снимката е направена онзи ден след литийното шествие за въвеждане на вероучение в училищата. Свалих я от сайта на БПЦ.
     Първанов е бил в чужбина по това време и затова се е наложило неговият съветник Добрин Канев( с агентурно досие към ГРУ) да приеме представителите на БПЦ. Трудно е да повярвам, че това руско знаме е сложено заради тях...
     По-вероятно е то перманентно да си стои там. "


Тагове:   България,   Гоце,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Баси....
29.09.2010 12:34
Баси....
цитирай
2. анонимен - otnosno prezidenta Goze i znamenata!!
29.09.2010 14:27
Nishto novo! BSP/komunisti/sa si sve sushtite! Nali imashe v tjahnata "Duma" edna rubrika :"Nie pak sme tuk",a hrata kazvaha .." i pak sme sushtite!"Razbira se tija koito zaemat sgratada nev uluca :"Pozitasno" 20 ,BSP, sa bastiona na ruskoto vlijanie u nas ,na ruskite imperski agenti i na rusofilstvoto!Opasno e da smesvat istoricheski emocii i politiko-ikonomicheska realnost!!! Za Ruskata imperija i za agenturata na tjahnata taina sluzba LGB /sega FSB/,koito upravljavat stranata ,njama nishto vazno i ne zachitat nishto osven neutolimite si apetiti da vladejat chuzdoto i da imat pove i poveche!Nashte socialisti-komunjagi,sa tehni agenti v Bulgaria,zashtitnici ne na bulgarskite ,a naruskite interessi.Eto otkude idat problemite u nas.Vsichko ,realni,dobro ,progresivno i zapadno ,keot doide u nas ,te go sabotirat i mu prechat ,kakto mogat!!Sushto metodite na grabez,koito nashte "socialisti",koito upravat na povecheto mesta v bulgarskata ikonomika ,pak sa ruski metodi na grabez!tazi feodalna zavisimost ,v kojato vmukvat povecheto ot bulgarite ,napomnja na sveizvestnija ruski gnet,koito onija tehnite chengeta nalagat na svoja izstradal narod! Zatova i znameto na Russia,ne e sluchaino slozeno na biuroto na Purvanov-Gotse.Neka nier misleshtite si dadem dobre smetka i napravim izvodi kak trjabva zanapred da deistvame!Tova zname do bulgarskoto e opasno!!!
цитирай
3. boristodorov56 - 2. анонимен - кирилизирах коментара - за да се чете все пак.
29.09.2010 15:26
Относно президента Гоце и знамената!!


Нищо ново! БСП/комунисти/са си все същите! Нали имаше в тяхната "Дума" една рубрика :"Ние пак сме тук",а хората казваха .." и пак сме същите!". Разбира се тия които заемат сградата на улуца :"Позитасно" 20 ,БСП, са бастиона на руското влияние у нас, на руските имперски агенти и на русофилството ! Опасно е да смесват исторически емоции и политико-икономическа реалност!!! За Руската империя и за агентурата на тяхната тайна служба КГБ /сега ФСБ/, които управляват страната, няма нищо важно и не зачитат нищо освен неутолимите си апетити да владеят чуждото и да имат повече и повече! Нашите социалисти-комуняги, са техни агенти в България, защитници не на българските , а наруските интереси. Ето откъде идат проблемите у нас. Всичко, реално, добро ,прогресивно и западно ,което дойде у нас, те го соботират и му пречат, както могат!! Също методите на грабеж, които нашите \"социалисти\" ,които управат на повечето места в българската икономика ,пак са руски методи на грабеж! Тази феодална зависимост, в която вмъкват повечето от българите, напомня на свеизвестния руски гнет, които ония техните ченгета налагат на своя изстрадал народ! Затова и знамето на Руся, не е случайно сложено на бюрото на Първанов-Гоце. Нека ние мислещите си дадем добре сметка и направим изводи как трябва занапред да действаме!
Това знаме до българското е опасно!!!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Елементарно Борисе, дори и за теб...
29.09.2010 15:36
Първо кабинета не е на президента. Значи бюрото не е на Гоце:) Второ и с най просто око се вижда, че мястото на знаменцата не е на бюрото/просто няма какво да правят там/ а са от масичката. Те са махнати набързо от там за инцидентната среща с духовниците . Администрацията на президента приема по различни поводи най различни хора-от обиновени като мен и теб люде до високопоставени персони и делегации дори. Най вероятно знамената са били на масата за посрещане именно на такава руска група/преди срещата с поповетие или след/. След това какво значи съветникът имал досие в ГРУ. Всички пилоти на разузнавателни самолети, половината десантни войски, всички школници разпределени след ШЗО в разузнаването...и много други имат такова досие. Основен закон във философията и природата е, че количествените натрупвания водят до качествени изменения...Много постинги много брак:(
цитирай
5. boristodorov56 - 4. vencivaleri1951
29.09.2010 15:43
Елементарно, ама много - дори бих казал, че един селски тарикат не би дал подобни наивни обяснения. Не си ли даваш сметка, че под тези снимки на оригиналното им място има текст?

Аз лично не смятам, че Гоце е дърт милиардер, а само че е дърт циганин,
което не е лошо, а само гаранция за неговата честност, почтеност и лъжеспособност.


Ти да не си бил в този кабинет?

Опитай пак.

цитирай
6. haralanov - Не е новина но е от днес
29.09.2010 16:15
Шефът на НСО е бил щатен служител в Държавна сигурност
29 Септември 2010

Началникът на Националната служба за охрана (НСО) Димитър Димитров е бил щатен служител на Държавна сигурност в тогавашното поделение Управление за безопасност и охрана (УБО). Това стана ясно от резултатите от проверката на Комисията по досиетата в службата, огласени в сряда.

Проверени са 16 лица – началникът на службата, началниците на отдели и началниците на сектори.

Офицери от ДС са били още началниците на сектори Валери Чаушев, Георги Велинов, Драгомир Маринов, Иван Георгиев, Йордан Кръстев, Камен Маринов, Кирил Тодоров, Мариян Филипов, Огнян Добрев, Петър Антонов, Пламен Султанов, Светлин Михай
цитирай
7. boristodorov56 - 6. haralanov
29.09.2010 16:23
С една дума - всички началници на сектори са червени гестаповци.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Бил съм,но не на Първанов...
29.09.2010 16:29
Мисля, че съм ти казвал, че съм работил в строителството около 5 години. Та от УБО ни бяха привикали да им помогнем/тоест да им свършим/ за ремонт на Държавния съвет тогава. От любопитство влязох в кабинета на Тато. Предполагам, че Първанов не го е сменил. Първо кабинета е много по голям и с друга дограма. Този не е дори на етажа на президента/съдя по прозорците/ След това нито Желев, нито Стоянов, бяха махнали Левски зад гърба си. Как го виждаш Първанов накичен с тези "раздивижени" картини/казвам го ако зарад икономия на парно е сменил кабинета:) Как виждаш президентското бюро така претрупано, пък и със знаменца отгоре на това. Първанов освен, че е умен човек/знам че не можеш да го приемеш/ е и много ловък политик. Никога не би допуснал подобен гаф , и дори да се е случил нямаше как да се разпространи снимката. Пак ти казвам, чакаш на Дока Мъдурейра да падне фамилията. Първанов е заявявал нееднократно отношението си към Русия, не е крил и контактите си с ръководителите и. Той Борисе е в историята. Пръв с два мандата, подписал влизането ни в НАТО, ЕС и същевеменно възстановил и запазил след това отношенията ни с Русия. Той е в историята Борисе ...аз и ти не:( След това сега се сещам и за друго. Няма как/НСС няма да позволи/ някакъв съветник да влиза в кабинета на президента. Кабинетът е подобен атрибут на властта както короната, скиптъра, печата...спалнята:) След това всяка снимка която е направена на среща в президентството и предстои да бъде побликувана се преглежда от пиарите. Няма как да се побликува без съгласието им. Който го направи остава без акредитация.

Помисли ...пак:)
цитирай
9. анонимен - Боре, как можа да обидиш ВенциВалери! А? Руското знаме на бюрото не е руско
29.09.2010 16:58
vencivaleri1951 написа:
Първо кабинета не е на президента. Значи бюрото не е на Гоце:) Второ и с най просто око се вижда, че мястото на знаменцата не е на бюрото/просто няма какво да правят там/ а са от масичката. Те са махнати набързо от там за инцидентната среща с духовниците . Администрацията на президента приема по различни поводи най различни хора-от обиновени като мен и теб люде до високопоставени персони и делегации дори. Най вероятно знамената са били на масата за посрещане именно на такава руска група/преди срещата с поповетие или след/. След това какво значи съветникът имал досие в ГРУ. Всички пилоти на разузнавателни самолети, половината десантни войски, всички школници разпределени след ШЗО в разузнаването...и много други имат такова досие. Основен закон във философията и природата е, че количествените натрупвания водят до качествени изменения...Много постинги много брак:(

А, ако е руско /по случайност/, то е забравено от някой завеян шеф на Протокола. За Венци няма значение, че Протокола чисти всички символи преди срещи на високо ниво.
Изобщо, Търси Венци, ако искаш оправдания.
цитирай
10. boristodorov56 - 8. vencivaleri1951
29.09.2010 18:14
И това не се брои.

Опитай пак!
цитирай
11. boristodorov56 - 9. katana
29.09.2010 18:19
До три пъти може да опитва всички аргументи.
После се дисквалифицирва като слаб PR - определено не импонира - на умния и ловък Гоце, който щял да остане в историята - като червеният гестаповец Гоце!
цитирай
12. анонимен - Що нещо знам за Гоце
29.09.2010 18:26
boristodorov56 написа:
До три пъти може да опитва всички аргументи.
После се дисквалифицирва като слаб PR - определено не импонира - на умния и ловък Гоце, който щял да остане в историята - като червеният гестаповец Гоце!

Особено, последния връх на политическата му кариера. Инцидента с кортежа му, който не е станал, пък е станал. Но се е отричало от едно президентство, от едни служби за охрана.Които после спряха да отричат. Ченгесарски мурафети на велики, но слаби политици. Номерът с Дянков и импийчмънта му. Абе... Да си дължиш столчето на Лудото Яне е повод за гордост.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Е добре хванахте ме:(((
29.09.2010 18:38
Това кабинетче е на Първанов. Руското знаменце е личното на Медведев/дал му го е да застане пред Альоша когато дойдеш да го буташ/ Само мир да е. Нали приехте боклука...:) Впрочем в уйкито няма ли го президентството. Ето Ви възможност да затворите тъпата ми уста червена. Много мъка има...
цитирай
14. vencivaleri1951 - Абе що се не гръмнете катана и Борисе
29.09.2010 18:52
Чак сега прочетох текста под снимката. Как ще стане това, че н-тият съветник ще приема вместо него? Марин къде е? И по какво решихте, че е негов кабинета.-в текста са били по скромни от Вас Прави се внушение, но не толкова аджамийската. Няма да е лошо да прочетете и конституцията, за да видите че няма институция президентство, а президент. Там е указано кой и при какви обстоятелства замества президента. Уйкито господа, уйкито...в него е спасението А на теб Катана ти предлагам поредния бас/ти пак ще избягаш/ Ако това е кабинета на Първанов, аз ще преведа сума каквато кажеш на ВМРО, а в обратния случай ти превеждаш същата на червените. Борис също може да се включи. Какво ще кажете за една президентска заплата? Ами сега???
цитирай
15. boristodorov56 - 14. vencivaleri1951
29.09.2010 19:29
И как ще го докажеш?

Хумор, сатира и забава!


Ха-ха-ха-ха-ха!
цитирай
16. vencivaleri1951 - Защо смяташ, че е невъзможно да ти устроя една визита
29.09.2010 21:22
при Първанов. По лесно е обаче да отидем до кабинета на същия този съветник, това със сигурност ще стане. Обещавам ти го. Може и по дограмата, това не е кабинет от президентския етаж, но не е доказателство ще кажеш. Първанов може да не обича големи прозорци. Ти ела, аз ще те вкарам. Нашите не са толкова недостъпни.:) Не успея ли губя кинтите. Може и до бате ти Петьо да отскочиш и да питаш неговия ли кабинет е това? Защо се правиш на хахо. Сам знаеш, че не си прав.
цитирай
17. анонимен - михалев
29.09.2010 22:55
Извинявам се, ако не съм бил точен за принадлежността на съветника към ГРУ. Ето данни от Комисията по досиетата:
Добрин Христов Канев
Роден на 23.10.1948 г. в гр. София
Вербувал го служител: Ст. лейт. Шиячки на 28.09.1977 г.
Ръководил го служител: Ст. лейт. Шиячки; полк. Георгиев; полк. Богословов; ст. лейт. Рашайков
Структури, в които е осъществявано сътрудничеството: РУ на ГЩ-МНО
Качеството, в което е осъществявано сътрудничеството: Секретен сътрудник
Псевдоним: Петев
Документи, въз основа на които е установена принадлежността към органите по чл. 1: Собственоръчно написана и подписана декларация; разходни документи, отчетени от оперативния работник; документи от ръководилия го щатен служител; картони обр. 1, 2 и 9. Лично и работно дело № 12627.
Снемане от действащия оперативен отчет: На 27.09.1979 г. поради изчерпване на разузнавателните възможности
Публична длъжност или публична дейност: Секретар по анализи и прогнози на президента - администрация на президента Георги Първанов - от 24.01.2002 г. до момента.
цитирай
18. boristodorov56 - Съгласън съм с теб. Хиперболизирал съм. Но съгласи се, че тенденцията е ясна. Другото е дрън-дрън.
29.09.2010 23:13
vencivaleri1951 написа:
при Първанов. По лесно е обаче да отидем до кабинета на същия този съветник, това със сигурност ще стане. Обещавам ти го. Може и по дограмата, това не е кабинет от президентския етаж, но не е доказателство ще кажеш. Първанов може да не обича големи прозорци. Ти ела, аз ще те вкарам. Нашите не са толкова недостъпни.:) Не успея ли губя кинтите. Може и до бате ти Петьо да отскочиш и да питаш неговия ли кабинет е това? Защо се правиш на хахо. Сам знаеш, че не си прав.



Изумяваш ме.
Аз ли съм наивник или ти?
Аз при Първанов?! - под достойнството ми е на честен българин!
Той не е нито едно от двете!
цитирай
19. boristodorov56 - 17. анонимен - михалев
29.09.2010 23:15
Разликата е само от формална гледна точка.
цитирай
20. анонимен - golem praz -nali me pro4ete, nali razbra ko te 4aka -Kuzow i negowata plytnost te 4akat -drugarite na GERB ot ATAKA
30.09.2010 04:15
Stoian Mihalev e stbilno smahnat!

par4e ot BG znameto prikriva to4no miastoto kydeto ako tova ne e ruski bairak to e ili slovashki ili slovinski, a ako Gose e obyrnal rakiata i posle e namanil naopaki 4uzdio bairak twa spoko moe da e srybskoto sname.

Stoiane Stoish smugliavo, i se borish za mesto u GER ot deky izritvat ako byrkash-sponi si kwi gi razpraashe i tancuwashe Tarantulata Jelwa, kwi gi tyrgovii s vaksinite izdalaverstwa Non4o i kwi gi 4anti4ki raznasiase ot benzinostanciat do ostavkata bab Iaga.

a ti kat te gleam si ubav moe i Kuzow da ti pusne kunka- smeeeeh smeeeh umreh da se smeem na typo i negramotno
цитирай
21. анонимен - boristodorov56 e golem smeshnik
30.09.2010 04:25
4erveni gushteri ot ustata mu kapiat, tuk nima edin koito tolkoz usileno da reklamira BSK-tesni i siroki komunisti. nito edi, boristodorov56 e provokator.

tea kopelta sa gi nau4ili w mazetata Pozitano kogato sa gi klatili natiasno kak da reklamirat BKP.

Pliute BKT i horata se otdale4awat ot desnite partii. Eto kakwo predizvika SeDEsarskoto piuene. ot edin blizo polovin milionen miting-dnes Kostow moje da syere Tramvai #5 i Bogdana sho ona e verna na vseki!

smeh smeh smeh ke umrem ot smeh -smeite se na provokatorite ot BSP, ne gi piute.

boristodorov56 e tipi4en politi4eski rednik ot 4ervenite eskadroni na 4erven briag

ia se razkaria smotaniako
цитирай
22. tota - С това ли се занимавате?
30.09.2010 09:00
Толкова сериозни проблеми всеки ден напират за решаване...Толкова ли не можахте да разберете съдбата на малката държава, като нашата каква е?? Но идат избори трябва да се служи на 360 -то партийки и не знам още какво ...Продължавайте да се противопоставяте и делите! Накрая нищо няма да остане нито от нас, нито от държавата ни!!
Желая Ви радост!!
цитирай
23. анонимен - Приказки от 4-ти километър
30.09.2010 09:06
Явно в четири сутринта да седнеш да защитаваш БКП и др.Пръв трябва или да си луд, или гладен. Глада не пречи на заблудените да гласуват с цветна бюлетина вече 20 години, ама се чудя откога бедните гладят по косата тези, дето ги крадат и лъжат. Ако не сте луда, анонимен от 20 и 21, моля помолете др.Пръв да ви услужи с неговите акета, сигурни са вкусни, с останки от руски хайвер. Така ще може спокойно да заспите. И да сънувате изборна победа на "новите".
цитирай
24. анонимен - :)
30.09.2010 09:22
Едните се отчитат и ползват финансова подкрепа от Русия и Путин, другите ходят до САЩ и там ги напътстват и подкрепят масоните от МВФ и Световната банка...
Интересното е как така сме вързани с МФВ, Световната банка и САЩ и същевременно сме в Европейския съюз, срещу когото американските масони работят усилено.
Накрая ще се окажем между чука и наковалнята и пак обикновения човек ще страда.
цитирай
25. boristodorov56 - 22. tota
30.09.2010 10:05
А нима е останало нещо след грабежа и Великата Криминална Революция ?
Кои проблеми зависят от нас двамата - лично, освен собствена ни съдба?
Не се делим - само казваме кои сме.

цитирай
26. анонимен - Добре, Венци
30.09.2010 11:50
vencivaleri1951 написа:
при Първанов. По лесно е обаче да отидем до кабинета на същия този съветник, това със сигурност ще стане. Обещавам ти го. Може и по дограмата, това не е кабинет от президентския етаж, но не е доказателство ще кажеш. Първанов може да не обича големи прозорци. Ти ела, аз ще те вкарам. Нашите не са толкова недостъпни.:) Не успея ли губя кинтите. Може и до бате ти Петьо да отскочиш и да питаш неговия ли кабинет е това? Защо се правиш на хахо. Сам знаеш, че не си прав.

Да задам въпроса по друг начин. Какво прави символ на чужда държава в българска институция? Според мен, всеки такъв символ е знак на принадлежност.
цитирай
27. tota - А нима е останало нещо след грабежа и ...
30.09.2010 12:32
boristodorov56 написа:
А нима е останало нещо след грабежа и Великата Криминална Революция ?
Кои проблеми зависят от нас двамата - лично, освен собствена ни съдба?
Не се делим - само казваме кои сме.


Боре, едно единствено нещо трябва да ни обединява - мисълта за България. Всеки може да носи нещо в себе си като възглед, виждане, но не бива да допускаме повече да бъдем разделяни и то не само по външна ориентация , а по много други индикатори... Единственото нещо за което трябва да говорим тук е българското и България!! Хубав ден!
цитирай
28. анонимен - кабинетът в криза
30.09.2010 13:25
Предлагам да отделим спорното от безспорното: Спорно е,че : 1. Кабинетът е на Гоцето 2. Кой по точно е бил агент и кой не е бил.
Безпорно е,че : 1. На практика всички, начело с Гоце са агенти. 2. Че бившите комунисти са проводник на руско влияние.
Ако това е така... маролно ли е те... Гоце и сие... да ни управляват?
цитирай
29. анонимен - Моето мнание е, че преди да се обединим, трябва да има възмездие
30.09.2010 13:33
tota написа:
boristodorov56 написа:
А нима е останало нещо след грабежа и Великата Криминална Революция ?
Кои проблеми зависят от нас двамата - лично, освен собствена ни съдба?
Не се делим - само казваме кои сме.


Боре, едно единствено нещо трябва да ни обединява - мисълта за България. Всеки може да носи нещо в себе си като възглед, виждане, но не бива да допускаме повече да бъдем разделяни и то не само по външна ориентация , а по много други индикатори... Единственото нещо за което трябва да говорим тук е българското и България!! Хубав ден!

Иначе, за какво са умрели толкова хора? Според мен сме им длъжници. Ще ти кажа нещо. От мое наблюдение е. Комунистите нямат срам и съвест. За власт и пари са способни на всичко. В едно общество, няма ли възмездие, то загива. Наследниците на убийци и крадци ще знаят, че винаги могат да повторят деянията на родителите си и няма да бъдат наказани. Много общества са се провалили поради липса на възмездие.
цитирай
30. boristodorov56 - 29. katana
30.09.2010 15:31
Възмездието е израз на справедливостта,
а без справедливост няма мотив за съществуването на държавата.
цитирай
31. анонимен - Странни хора сте всички в този блог!
30.09.2010 16:48
Никой не чух да се възмути от плакетите на ЦРУ върху стената на Бойко Борисов, от честите му посещения в САЩ за получаване на наставления, от американските бази у нас, от арогантния посланик на САЩ. Наистина странно от ваша страна.
цитирай
32. анонимен - Посланникът, който наричаш "арогантен" не отправя посланията си към нас,
30.09.2010 17:41
анонимен написа:
Никой не чух да се възмути от плакетите на ЦРУ върху стената на Бойко Борисов, от честите му посещения в САЩ за получаване на наставления, от американските бази у нас, от арогантния посланик на САЩ. Наистина странно от ваша страна.

а към Русия. Припомня за споразувенията в Малта, другарю.
цитирай
33. анонимен - Много ясно, че съветник на прези...
30.09.2010 18:37
Много ясно, че съветник на президента Гоце-агент на ДС ще бъде пак агент на ДС. От 1999г. ДС не е изпускала властта-ДПС, СДС, НДСВ, РЗС и други"се", всичката тая пасмина, която ни управлява да сега е била кукла на конци на ДС и бившите висши партийни кадри на БКП- те слагаха президенти, вицепрезиденти, министри, зам. министри, депутати-цялата тая крадлива криминално-комунистическа шайка, които съсипаха България и искат още да крадат.
цитирай
34. анонимен - 16 REPUBLIKA
30.09.2010 19:37
AMI MAKAR I VULGARNO NO STE GO KAJA : DA SI NAHAKAT RUSKOTO ZNAME OTZAT ! PISNA MI NA HUIA OT PRO-RUSKI DEBILI ! JIVOTA NI OTROVIHA,NA BADESTITE POKOLENIA SASTO ! NO TE NE SA VINOVNI , KATO NE GI O4ISTIHME NAVRAME ,TAKA STE E !
цитирай
35. анонимен - ves
30.09.2010 22:33
ako malko pove4e znaexte....za znameto,,,n i e sme SLAVIANI,,,
цитирай
36. boristodorov56 - Защо да се изненадваме - та нали САЩ ни са съюзници, а д-р Б. Борисов - все пак не е държавен глава.
01.10.2010 08:47
анонимен написа:
Никой не чух да се възмути от плакетите на ЦРУ върху стената на Бойко Борисов, от честите му посещения в САЩ за получаване на наставления, от американските бази у нас, от арогантния посланик на САЩ. Наистина странно от ваша страна.


Кое му е странното, когато има единодействие между съюзници.

Варшавският договор го разтуряха - забравил си коя година сме.
цитирай
37. boristodorov56 - Абсолютно точно и на 100% вярно!
01.10.2010 08:51
анонимен написа:
Много ясно, че съветник на президента Гоце-агент на ДС ще бъде пак агент на ДС. От 1999г. ДС не е изпускала властта-ДПС, СДС, НДСВ, РЗС и други"се", всичката тая пасмина, която ни управлява да сега е била кукла на конци на ДС и бившите висши партийни кадри на БКП- те слагаха президенти, вицепрезиденти, министри, зам. министри, депутати-цялата тая крадлива криминално-комунистическа шайка, които съсипаха България и искат още да крадат.



Това е плод на комунистическият план за конверсиране на системата.
Това искаха комунистите - направиха го.
Когато се усетихме - всичко беше свършило.
Сега се заиграват с опитите си да измият позора от престъпленията - надяват се на слабата памет на хората и на незнаещото младо поколение.
цитирай
38. анонимен - BUSH
01.10.2010 09:20
Сърби ме езика да кажа нещо на демократите-антикомунисти. Не можете изобщо да се сравнявате с тези, които управляваха България преди 1989-та! Нито по решителност, нито по постигнати резултати, нито по интелект.А за Русия и руските хора изобщо да не говорим! За какво мрънкате вече 20 години! Какво са ви виновни другите, затова че не ставате за нищо? За всяко осиране, "комунистите" и Русия са ви виновни! Дори и тези зад океана ви изоставиха, защото не ставате за нищо! Предпочитат да работят с бившите комунисти за доразбиването на България, вместо с вас! Такива като вас бяха кръгли нули преди 89-та и са същото и сега! Престанете да лаете, не разбрахте ли, че няма нужда от вас.Скачането по улиците и доларите отдавна ги няма!
цитирай
39. zabylgarite - 20 доносника
01.10.2010 10:27
20 са при гоце доносниците на дс,не е сам.
цитирай
40. анонимен - 38. анонимен - BUSH Искаш ли да ти метна нещо, което ще те разкърти
01.10.2010 18:30
анонимен написа:
Сърби ме езика да кажа нещо на демократите-антикомунисти. Не можете изобщо да се сравнявате с тези, които управляваха България преди 1989-та! Нито по решителност, нито по постигнати резултати, нито по интелект.А за Русия и руските хора изобщо да не говорим! За какво мрънкате вече 20 години! Какво са ви виновни другите, затова че не ставате за нищо? За всяко осиране, "комунистите" и Русия са ви виновни! Дори и тези зад океана ви изоставиха, защото не ставате за нищо! Предпочитат да работят с бившите комунисти за доразбиването на България, вместо с вас! Такива като вас бяха кръгли нули преди 89-та и са същото и сега! Престанете да лаете, не разбрахте ли, че няма нужда от вас.Скачането по улиците и доларите отдавна ги няма!

Какво са писали великите руснци, за руснаците. Знаеш ли руски?
цитирай
41. анонимен - BUSH до катана
01.10.2010 20:49
България като нация няма много поводи да се гордее с постиженията си за последните около 600 години. Да не говорим за периода след 1989-та където всичко е позор, низост и разруха. Какво се получава? Българи, от жалката позиция, в която България се намира, се опитват да критикуват една нация като руската, която е респектирана от всички велики държави в света!? Оставете Русия на мира и се огледайте около себе си! Велики руснаци имат моралното право да критикуват страната си.Вие обаче нямате!
цитирай
42. dolsineq - Доколкото си спомням в кабинета на ...
02.10.2010 16:18
Доколкото си спомням в кабинета на президента виси портрет на Левски над бюрото му, а тук виждам някаква картина.
цитирай
43. boristodorov56 - 41. BUSH
05.10.2010 09:08
Проблема, е че не ние не оставяме Русия, а точно обратно - Русия не иска да изостави колонията си.
Великата Русия - Горна Волта с атомно оръжие!
Нима това е гордата позиция на една държава, в която народа , с изключение на населението няколко по-големи града, живее в началото на миналия век. Сякаш вречето се е закотвило в епохата преди Улянов и сие.

Ние не критикуваме Русия, а имперската и политика спрямо България!

Никът ти по-би прилягал, ако беше Путин.
цитирай
44. boristodorov56 - 42. dolsineq
05.10.2010 09:18
Това не е онзи кабенет дето го показват по телевизията и в него приема чуждите държавници. Тези са по-надолу в йерархията на почитта.
цитирай
45. анонимен - BUSH
06.10.2010 21:21
boristodorov56 написа:
Проблема, е че не ние не оставяме Русия, а точно обратно - Русия не иска да изостави колонията си.
Великата Русия - Горна Волта с атомно оръжие!
Нима това е гордата позиция на една държава, в която народа , с изключение на населението няколко по-големи града, живее в началото на миналия век. Сякаш вречето се е закотвило в епохата преди Улянов и сие.

Ние не критикуваме Русия, а имперската и политика спрямо България!

Никът ти по-би прилягал, ако беше Путин.

Русия е отвратена от поведението на България след 1989-та. Въпреки това тя продължава да подава приятелската си ръка, не на последно място заради положителното отношение на 50% от българите към Русия и руснаците.БГ беше за добро или за лошо зависима от Русия преди промените.Сега приоритетите са други. Западът и основно САЩ имат думата в БГ.Русия не носи отговорност за ставащото у нас след 89-та!!!Други са тези, които са отговорни.Русия няма да отмине с мълчание използването на България военно и политически срещу себе си и ще вземе и взема мерки.Когато България се държи и действа като враг на Русия, под предтекст, че иска да бъде независима, Русия не може да отмине това с мълчание.Тя знае как да се справя с враговете си.Затова не само Боко, ами който и да е,няма да посмее да инсталира ПРО срещу Русия.
Ако Русия според теб иска да ни направи своя колония като ни продава газ и нефт защо новите господари на България сключват грандиозни договори за енергия с Русия? Защо за нас е лошо, а за тях е добре? Защо не помогнат на България да възстанови стопанството си, енергетиката и държавата си? Защо не помогнат срещу престъпността и срещу колапса на здравеопазването? Има само едно обяснение.Не са разрушавали България за да я възстановяват!
цитирай
46. анонимен - Interesting, thanks
12.09.2011 18:44
Wonderful submit. I'm struggling with several these issues.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060907
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589