Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2010 09:46 - Дупката на Сатаната
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 1904 Коментари: 11 Гласове:
12

Последна промяна: 09.11.2010 14:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image






     Обичам комунистите - те винаги ме ориентират какъв не трябва да бъде човек. Какво не бива да прави. Как не е причилно да се държиш. на мегдана, особено в blog.bg. Те ясно очертават границата между доброто и злото. Между  обичта към Родината и  про руското безродство. Между Бог и греха. Между привилегията да си нормален човек или кумънизка отрепка.
     Преди две години тук един публично ми издаде смъртна присъда и ме заплаши, че ще ме убива.
     Днес една, кой знае с какви комплекси и фобии фамозна дама,  ми обещава да ме разкара от blog.bg, да ми разкатае фамилията и ми внушава, че съм обречен.
    
      Щеше да е смешно, но е много гротесктно и тъжно. 
     
      И обидно... 




                                                 
 *        *       *
    

29.
galina1 - Тодоров,
08.11 16:09
обречен си, да знаеш. Вместо да дрънкаш врели-некипели, по-добре спри с подобни постинги. Виж сега какво щи кажа: Понеже не съм ти особено скъпа, не ме бъзикай пред хората,че ще вземат да ми се подиграват. И не се майтапя изобщо. Мога да ти разкатая фамилията за нула време, но сега засега в мен има нещо човешко. Запушила съм дупката на Сатаната. Започне ли да ми прищраква - не те виждам. Ще се изселиш от блог.бг за нула време


                                                  *      *      *


     Скъпа Галина 1, благодарен съм ти, че усърдно и с вдъхновение ми подсказваш какъв не бива да е човек?


Тагове:   боклук,


Гласувай:
12



1. veselaj - Да-а-а, психопатите не свършват. ...
09.11.2010 11:52
Да-а-а, психопатите не свършват. Тя поне си е написала името, а при мен някакъв анонимен непрекъснато ме заплашва със затвор:)))
цитирай
2. анонимен - Не е в ред тая,
09.11.2010 12:27
забелязва се тук так да се хвърля като матросов на амбразурата.
Червена изкукавелка.
Да го духа!
цитирай
3. ploudinperper - Не обръщай внимание на таз колхозничка
09.11.2010 12:49
Бащо и е бил началник на околийското в Асеновград, а тя е издивяла даскалица.
Кварталната Нора Аналниева.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Абе какво става в тази държава???
09.11.2010 14:03
Всички известни личности заплашени. Доган с 24 гарда, Боце с 24 джипа гардове, Цветанов и той заплашван , а още и охулван, Един се вряза в Президентството а сега и...О ужас....Една от най свидните рожби на Бог БГ под угроза. Само на КГБ е последния случай. Путин се уплаши и ти праща Галинчето. Боре, не кръсти ръце. Викай НСО...не то е на Първанов подчинено...Викай направо "Сикрет сървис" приятелю. Ще запаше утре Галинчето коланче с"Бумммм..." и ще осиротее блога без теб...На кого ни оставяш бащицеее...
ПС...Виж с онзи на снимката бъркаш. Валуев е десен...Дори на избори се явява...Виж и него за охрана можеш да вземеш...и братята Кличко...и те са десни. Бяха на майдана заедно Юшченко и онази готината еврейка където им беше премиер.
цитирай
5. boristodorov56 - 4. vencivaleri1951
09.11.2010 14:30
Нещо неправилно разчиташ постинга ми.
Не става върос за угроза, а за липсана на елементарни междуличностни отношения.
Папината дочка - не може да бъде по-различна от него - това подсказвам.
Летящата птичка, скъпата ми Галина 1, не коментира казаното от мен, а умира да ме обижда постоянно. Дори по регулярно от теб.
Трябва ли всеки път да отговарям на лични обиди ня някоя си Тъпина №1?
Омръзва ми.
И ти ми омръзна с перманентният си отказ от всичко българско,
само и само за да потвърдиш теорията ми за произхода на комуниста.

Впрочем питал съм е и друг път - подписа ли декларация за сътрудничество на КГБ като беше студент в СССР?
Не казвай - не!
Не лъжи!

Няма човек, които да е завършил там и да не е подписал такава декларация.
Нали съм ти разправял за моя приятел, който избяга чак в Южна Африка заради подобен отказ и съм ти описвал последиците с всичките им комфорти и късмети?
От него знам това.
И не само от него.

цитирай
6. vencivaleri1951 - Извинявай Борисе, но смятам, че винаги съм се стремял да подържам "Бон тон"
09.11.2010 18:58
Напротив критиката на мои съмишленици, е че изказът ми е прекалено деликатен когато опонирам на теб и четата ти. Все пак ако съм престъпил границата извини ме. Това с " папината дочка" бе не лош каламбур и аз го продължих просто. Не Борисе, не са ми предлагали сътрудничество КГБ, а и въпросът ти е глупав. Ако сътрудничех, нямаше как да ти го призная още повече в интернет. Предлагали са ми да завърша тяхна школа /нещо различно от сътрудник, доносник/ Деликатно /и не много спокойно отказах/ Не ми се наложи да бягам никъде, още по малко в Южна Африка. Как да избягам точно там от КГБ при наличието на такава руска колония.:))) Борисе ти си ме питал вече и аз ти казах, че никога не са ме интересували службите и много рядко децата на висши военни стават куки. Във всички страни има неприязън между войската и службите която се предава и на децата на офицерите. След това не ставам за кука. Висок съм близо 190см,гръмогласен, емоционален и се набивамна очи. След това не съм и от най коравите и работливи хора. С две думи като единствено дете ..разглезен съм Боре.
Не съм и авантюрист. Така, че нито те биха ималли полза, нито аз от такова сътрудничество. Колкото до приятеля ти кажи му да се занимава с белетристика , добре му работи фантазията...Избягал от КГБ ...в Южна Африка:)))
цитирай
7. galina1 - Тодоров,
09.11.2010 19:46
Благодаря ти за рекламата. До сега никой не ми е вдигал имиджа по този начин. Аз лично не знам с какво съм те обидила. ИНтересно наистина. Виж сега, имам и вуйчо владика, освен това Генералния консул на.... ми е братовчед. Да казвам ли още??? Я си прай трайко Тодоров. Началника на Железниците пък ми е чичо. Както се казва връзкарка. Ти какво Тодоров, в немилост ли падаш? Осъзнай се!!! Какво да говоря - народопсихология.
цитирай
8. haralanov - Дупката на Сатаната
09.11.2010 21:07
Драга ми кокошко!Силно си преувеличила собствените си възможности!Ела и разкатай мен!Борето го остави.Мен започни...Пък да видим тогава.Мозъчето ти е пихтиесто,като на другаря Ленин.Алкохола и сифилисът не прощават!
цитирай
9. nkf - Борисе, убеден съм, че с усмивка, ...
09.11.2010 21:18
Борисе,убеден съм,че с усмивка , известно снизхождение и доста презрение си приел нелепите заплахи на цървул-пролетариата :)(имам предвид съветската другарка галинка :) ).
Все пак, един съвет-не отделяй цели постинги на прокълнатата смет.
цитирай
10. galina1 - haralanov
09.11.2010 21:37
В коя тема да дойда.
1. Не пия.
2. Г-н Тодоров е по-наясно от мен със сифилиса.
3. Никога не съм се правила на това което не съм, за разлика от някои хора тук, които се мислят за нещо повече отколкото са. Всъщност може да поспорим хараланов какво значи пихтиест мозък. Може и да те разкатая.
4. Все пак ако обичаш не взимай думите на Ладо. На него повече му отива да ми вика кокошка. Всъщност повече го уважавам от всички вас взети заедно. Колкото и да сме различни не е човек със скрупули. Казах - уважавам и не си въобразявай каквото и да било друго.
5. Абе смехът е здраве. Колкото и да ме плюете, специално аз не виждам смисъла на това. Тодоров се направи на интересен. За сетен път се убедих, че му липсва нещо много важно. А вие си го уважавайте. Всеки с принципите си. Не ми е приоритет да казвам на черното-бяло. Не обичам Господ, но тези, които му се кланят са най-големите лъжци. Има хора обаче, които му служат с ум и достойнство. Виж, такива хора уважавам.
цитирай
11. galina1 - Тодоров,
09.11.2010 22:35
Не беше необходимо да го правиш. Сети се за какво иде реч. Не за това което си пуснал тук. Всичко се сгромоляса. Не само България, заедно с нея и хората. Жалко, но факт. Не знам какво мислиш за двуличието, а и наистина не е честно това. Хем ме унижаваш, хем искаш всичко да е наред. Не става така, а и няма смисъл. Губи се някъде в пространството. Не държа толкова на смисъла, колкото на честното отношение. При теб това е невъзможно. Поне така мисля. Не те познавам и едва ли някога ще стане.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8118271
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590