Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2010 18:25 - Спрете некачествената дрога
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 5109 Коментари: 35 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image
   


   Колкото повече се забърква политическия батак у нас и от калта се изграждат нови одеозни политически фигури, толкова повече се  потвърждават поне две мои тези:
- че д-р Б. Борисов е "б" отбора на ДС= на БСП.
- че народа поголовно страда от  болест, с която знахарите - майстори на плаща и камата,  успяха да заразят всички българи - тоест   облякоха в плът внушението,  че демокрацията във всяка отделна страна  има различен вид, цвят, форма, изпълнение и съдържание, като на плебса тук се натрапиха права, които са сякаш следствие на демокрацията, а не основопалагащи за нея.
     На  българчетата бе успешно внушено, че демокрацията - това е като да псуваш наред свободно и да не ти пука за нищо. Най-хубавото на тази позиция  е, че  най-виновни за всички неблагополучия в  държава ни трябва да са само Ив.Костов, Аамет Циганина, Жан Глистосерника, " царъ" и тям подобни  плодове на перестройката у нас - все неприпознати храненици на всевластното червено гестапо.
     Колко  удобно само за проруските дюнметата и червените еничарчетата зад кулиси - героите в лошото за народа време.
     Демокрацията, байовци се основава на собствеността и всички произтичащи от качествата `и права и свободи.
     В България няма демокрация, защото няма реална капитализирана частна собственост в ръцета на народа, тъй като тя е дефакто под абсолютният контрол  на червените негодяи с помешчешки уклони и янкисаджийски мурафети. Онова, което уж е частна собственост не струва и пет пари по време на криза, каквато е сегашната, ето защо на празният търбух не му требе демокрация, а бел леб, праз лук и топла кълка.
    
      В България  властва най-уродливата форма на посткомунизма - олигархическата ченгесарска автокрация.

     Да не  говорим въобще за демокрация.
 
      


Тагове:   народ,   БКП,   некачествената,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Весело четиво!
19.11.2010 18:49
Весело четиво!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Борисе, а не си ли помислял, че точно такива постинги като този
19.11.2010 19:11
ни правят абсолютно беззащитни към лъжата. Просто играеш по нейната свирка/надямач се не нарочно/ Това , че ти непрекъснато разделяш хората по произход, професия, партийна принадлежност е в абсолютна помощ на политици, олигарси и проче...Докато ние обясняваме как "нашите" по малко крали от "вашите"
"нашите" и "вашите" ще забиват шпори в слабините ни. Познавам свестни хора работили в службите, познавам негодници лекари...То не е от професията, а човека.Проблемът е че не изискваме от управниците си както гоправят тези към които се присъединихме. Ние щом някой дойде на власт почваме да го бутаме. Той рано или късно ще си ходи. Важното е да свърши нещо и трябва да го заставиме да го прави. Виж тези които днес са избрали ГЕРБ са гласували най малко за три партии...СДС, БСП, НДСВ и с голяма вероятност БЗНС и АТАКА. Това е проблемът, че няма от дясно сериозна и коректна сила. Сега и Станишев празни от съдържание лявото... Някой да говори вече за заменки, Герб ги озакони на практика. Ние също не питаме в постингите, не питаме по площадите защото видите ли /чух такава глупост/ че инвеститори щели да се отдръпнат ако ровим приватизационни безумия, както и такива със заменките или въвод във владение на слабоимотни магистратски роднини. Тези магистратски дечица ще станат утре магистрати самите те, и ще раздават справедливост на децата и внуците ти. И ще бъдем капиталистическа страна и утре съседа ти ще каже , абе дедо Боре, докъде ни доведохте Вие десните, а може и да те напсува, както ти псуваш съседа комунист тайно или явно. Разбери не са виновни партии/дори когато са виновни:)))/, а отделни хора или престъпни групи...Венци, Боре, "Катана" обединили се инаправили заменка, приватизирали за жълти стотинки завод, мандра, вестник...
цитирай
3. haralanov - Не всички българи сме заразени!
19.11.2010 19:19
Дори и един-единствен човек да не е заразен от вируса на комунизма-има Надежда!А аз знам,виждал съм го с очите си,че мнозина не са заразени!Спомням си лятото на миналата година...На митинга на Синята Коалиция.Старец на преклонна възраст,написал собственоръчно на картон ,,БСП е проклятието на България,,...Този старец нямаше какво да губи.Личеше си,че беше безкрайно искрен!Надежда винаги има!
цитирай
4. liliyanaandreeva - Демосрацията е свобода на мисълта...
19.11.2010 19:28
...вместо това има свободия на мерзостта...
цитирай
5. boristodorov56 - 2. vencivaleri1951
19.11.2010 21:25
Каква лъжа?
Лъжа ли е, че всички партии, без изключение, са продукт и под контрола на ДС?
Лъжа ли е, че ДС е преторианската гвардия на БКП?
Лъжа ли е, че на всички възлови места в държавата са еничарите на ДС?
Лъжа ли е, че всички олигарси са кучета на ДС?
Лъжа ли е, че главатарите на престъпния свят да помияри на ДС?
Лъжа ли е, че Президента - Гоцето е боклук от ДС?
Лъжа ли е, че Премиера мечтаел за ДС кариера, но само командвал батальон от Вътрешни войски по време на кръщенето на турците? Това може ли да е била длъжност на човек извън ДС?

ДС - не е лъжа!

Виж ние сме тъпи хора, но не сме чак ненормални.

Личният състав на ДС през 1989 год. наброявал 256 000 души. Това са думи на Ат.Семерджиев.
Най-голямото въоръжено формирование в държавата разполагащо неограничено с ресурсите на държавата.
Щита и меча на Партията!

Еничарите - червените гестаповци!

Прочети внимателно отново постинга ми - къде съм казал наши и ваши.
Всички са едни и същи - ченгесарски боклуци - без сърца, с мръсни ръце и шизофренични умове - готови жив да одерат всеки, които каже лоша дума за др. Тодор Живков, партията или родината им Ссср!

Аман от шикалкавене - наши, ваши, сини, червени, оранжави,зелени - глупости!

Убийците на България!
цитирай
6. boristodorov56 - 3. haralanov
19.11.2010 21:30
Винаги съм вярвал, че България има бъдеще, но колкото повече време минава -толкова повече се отравям от песимизма.
цитирай
7. boristodorov56 - Точно така - демо-срацията!
19.11.2010 21:32
liliyanaandreeva написа:
Демосрацията е свобода на мисълта...вместо това има свободия на мерзостта...

цитирай
8. logistics - haralanov е прав...
20.11.2010 01:45
vencivaleri1951 ... Какви личности? Как определени личности се оказват на позиции в които могат да направят нещо за което да им припишем вина? Щом всичко продължава, съответните "виновни" личности вероятно имат възможност "злосторят" само ако отговарят на определени критерии? Искам пример за статистически анализ, който да доказва, че е напълно нормално всички които биват избирани за управници, или биват допускани да влияят чрез статута си върху процесите в страната в срок от 20 години, са способни само да влошават положението. (Едни скоби, за да уважа стила ви....) /Журналисти, Предприемачи, Съдии, Местна власт, Водещи на шоу и т.н.... нима сред всичките не можа да се излюпи пък един нормален, способен и налагащ волята си?/
цитирай
9. vencivaleri1951 - Надценяваш ДС повярвай ми. Службите все пак бяха апарат подчинени на партията,
20.11.2010 02:23
boristodorov56 написа:
Каква лъжа?
Лъжа ли е, че всички партии, без изключение, са продукт и под контрола на ДС?
Лъжа ли е, че ДС е преторианската гвардия на БКП?
Лъжа ли е, че на всички възлови места в държавата са еничарите на ДС?
Лъжа ли е, че всички олигарси са кучета на ДС?
Лъжа ли е, че главатарите на престъпния свят да помияри на ДС?
Лъжа ли е, че Президента - Гоцето е боклук от ДС?
Лъжа ли е, че Премиера мечтаел за ДС кариера, но само командвал батальон от Вътрешни войски по време на кръщенето на турците? Това може ли да е била длъжност на човек извън ДС?

ДС - не е лъжа!

Виж ние сме тъпи хора, но не сме чак ненормални.

Личният състав на ДС през 1989 год. наброявал 256 000 души. Това са думи на Ат.Семерджиев.
Най-голямото въоръжено формирование в държавата разполагащо неограничено с ресурсите на държавата.
Щита и меча на Партията!

Еничарите - червените гестаповци!

Прочети внимателно отново постинга ми - къде съм казал наши и ваши.
Всички са едни и същи - ченгесарски боклуци - без сърца, с мръсни ръце и шизофренични умове - готови жив да одерат всеки, които каже лоша дума за др. Тодор Живков, партията или родината им Ссср!

Аман от шикалкавене - наши, ваши, сини, червени, оранжави,зелени - глупости!

Убийците на България!



но да приемем, че си прав. Какво следва от това. Нима сме обречени? Какво предлагаш ? Казваш, че в; България няма нищо. Аз се сещам поне за внучката ти, и за моите двама. Как да няма нищо? И не ли ще отраснат със съзнанието, че едни лоши хора отровили животът на прадеди, деди, бащи... Каква е ползата от това, че ще попържаш определена група в мрежата. Почваш да приличаш на Станишев:))) Бойко такъв, Цецо такъв....Абе дай алтернатива човек...
цитирай
10. boristodorov56 - 9. vencivaleri1951
20.11.2010 08:02
Макар, че коня отдавна е в ряката - пълна и безусловна лустрация!

Нова Конституция!
цитирай
11. staler - и яне иска нова конституция. кон...
20.11.2010 08:45
и яне иска нова конституция.конституцията е сборник с закони.няма ли гражд.общество което да налага на институциите да прилагат законите---остават си парче хартия.
цитирай
12. komunist33 - не съм съгласен
20.11.2010 09:43
НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН И СМЯТАМ, ЧЕ СЕ ОПИТВАШ ПОВТАРЯЙИКИ НЕИСТИНИ ДА СИ ПРОКАРАШ ТЕЗИТЕ. НОВА КОНСТИТУЦИЯ ДА И АЗ СЪМ ЗА И ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА. ЕДИН ДА ИЗБИРАМЕ И ДА МУ ТЪРСИМ ПОСЛЕ ОТГОВОРНОСТ, А НЕ ДА МИ СЕ ОПРАВДАВАТ ПОСЛЕ ВСИЧКИ ПЪРВО ЧЕ НЯМАЛИ МНОЗИНСТВО И ВТОРО СЕ НАЛОЖИЛО ДА ПРОМЕНЯТ ПОЛИТИКАТА СИ ЗАЩОТО НЯМАЛИ ДОСТАТЪЧНО ЕДИ КАКВО СИ.
цитирай
13. komunist33 - ОТНОСНО ТЕЗАТА ЗА дс
20.11.2010 09:44
- В последното ми интервю с теб преди година се мъчих да измъкна признания за дейността ти като разузнавач или като шпионин, както искаш. Тогава ми отговори с половин уста. А архивите на световните секретни служби вече се публикуват в интернет. Ще открехнеш ли още вратата?
- Службите знаят много, а могат да казват малко. Да, има закони, в САЩ на 25 години ЦРУ се разсекретявало. Възможно ли е? Абсурд! Пуска се дезинформация според интересите на националната сигурност. Нещо от истината и никога цялата истина. Кой и защо уби Джон Кенеди? Вече минават 44 години. А зад събитията и информацията за тях стоят хора, стои мрежата, която се плете може би век. И информацията се разсекретява само когато истината е загубила значението си. В шпионажа има приемственост, без нея няма тайна, а художествена измислица, преувеличаване. Ето, дооткрехвам ти вратата. За услуги на френското разузнаване бях препоръчан да работя в САЩ като биолог в Централния еврейски медицински институт в Денвър, щата Колорадо. На ФБР ме препоръчаха лично полковник Паул Зилберман, шеф на Дефанс насионал при президента Франсоа Митеран. А задачата ми от съветското разузнаване бе в близката планина Шиен. Там бе Северният център на Пентагона за управление на войските срещу евентуално ракетно нападение от СССР. Научихме каквото трябва. Сега това е туристически обект. Дотук.
- Комисията по досиетата вече работи. Получи и 90 на сто от материалите. Ще излезе ли цялата истина? А въобще има ли цяла истина?
- Често си повтарям: "Истината е гола, проста и евтина". Скъпо е да облечеш голата истина. Лъжата е половин истина..., стига да я дешифрираш. Книгата на Дан Браун за Леонардо да Винчи е пълни измислица. Но е касова, както и филмът. Политиката е отношението между хората, народите, държавите и религиите. А шпионажът е най-деликатната област, която изисква съвършена организация. Започва от парите и свършва с бомбите. Партия без разузнаване и контрашпионаж е умряла работа. Анализирал съм в политическите си романи т. нар
цитирай
14. komunist33 - продължение
20.11.2010 09:48
Анализирал съм в политическите си романи т. нар. комисии по досиетата. Мижи, да та лажем! Какви 90 на сто от материалите на МВР? Че новите синковци нямат още сграда. Няма луд да хвърли архивите на улицата!
- Кой е измисленият свят? Имам предвид заглавието на последната ти книга.
- Изглежда невероятно, но светът, в който живеем, ние си го измисляме. Той не е този, който ни е определила природата. В състояние сме само да й подражаваме, а не да я защитаваме. "И засухи победим!" - нареждаше Сталин. А когато започнат да преливат язовирите? Всеки беден иска да бъде богат. Тогава защо мрази и завижда на богатите? Нямаме приличие да си признаем колко сме жалки. Най-точно го е казал Христо Смирненски в посвещението към "Приказка за стълбата": "На всеки, който ще каже: Това не се отнася до мене". И се убиваме като кучета по улиците за пари. Или пък за власт. А животът на човека е един сън. Защо след като си се наял и облякъл, искаш да откраднеш още? В ковчега или в крематориума няма сейф за пренасяне на ценности. И вярваме в друг, още по-измислен свят. Написано е "Само с хляб не се живее". Но оставете, хора, излишното, на изкуството!
- В романа "Драмата на измисления свят" имаш политически оценки за днешните партии. казваш, че НДСВ е на един човек, ГЕРБ е въздух под налягане, ДПС се огражда с българи от агонизиращия СДС, там играят много пари. Твои ли са тези оценки или на героите ти?
- Авторът говори чрез героите си. Има ли още СДС и НДСВ? Не ги виждам! И се задава още по-тъпа ситуация за коалиции без всякаква програма.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Каква лустрация сега бе Борисе. Колко са хората в държавния апарат сега които
20.11.2010 10:00
boristodorov56 написа:
Макар, че коня отдавна е в ряката - пълна и безусловна лустрация!

Нова Конституция!

са имали добра позиция в любимите ти служби или партийните структури. Ние с теб влизамев пенсионна възраст, а бяхме сравнително млади в началото на прехода. Инай добрата конституция да имаме /Имали сме и сме я прегазвали/ не заставиш ли тези които си назначил да ръководят държавата да си вършат работата зарежи. На острова я карат без конституция и...
цитирай
16. boristodorov56 - Никаква нова конституция не иска Лудото, на ДС, Яне
20.11.2010 10:21
staler написа:
и яне иска нова конституция.конституцията е сборник с закони.няма ли гражд.общество което да налага на институциите да прилагат законите---остават си парче хартия.



Конституцията урежда институцианалното и функционално устройство на държавата и
субординацията между суверена и държавата.
Кое гражданско общество може да зъдължи - СЕГА - или когато и да било - съда да решава справедливо, след като по никакъв начин не може да се влияе на партийно назначените съдии. Това е фундаментален пример.
цитирай
17. boristodorov56 - 12. komunist33
20.11.2010 10:31
Дургаря Марксов Кумъниз - това е една мантра, която едва ли разбираш какво означава.
Имаш ли представа какво означава президенстка республика - или си я представяш като руското царство на Путин, Володята ваш?
цитирай
18. boristodorov56 - 15. vencivaleri1951
20.11.2010 10:36
Язе не съм на мегданя да чукам тиквени семки с наборите от бригадирския напън.


Ти хептен ме взе за малоумник!
цитирай
19. komunist33 - той и обама
20.11.2010 10:36
обама, саркози и тели са като путин
цитирай
20. boristodorov56 - 19. komunist33
20.11.2010 10:38
САЩ и Франция с Русия ли сравняваш?

По какви критерии?
цитирай
21. komunist33 - 33
20.11.2010 10:49
ти какви промени предлагаш на инстуционално ниво в новата конституция
цитирай
22. komunist33 - президенска
20.11.2010 10:51
по устройството на републиката
цитирай
23. komunist33 - сравнение
20.11.2010 10:54
а сега ще ги сравня по друга система --- и двете САЩ и Франция всъщност са вече фалирали. САЩ най големия длъжник на всички времена в света, Франция -- 1500 милиарда външен дълг - отново фалит. Сега се провери и виж външния дълг на РУСИЯ
цитирай
24. apostapostoloff - ДС ли?
20.11.2010 11:05
От край време светът е устроен така: съществувал е елит, съществувал е и плебс. За да се пази от плебса, елитът избирал няколко плебеи, давал им няколко привилегии и ги превръщал в СТРАЖИ. Или, ако щете, стражари.

Тези стражи са били слугинчета и никога, ама НИКОГА не са означавали каквото и да било. Та така и с ДС... Тези измекяри НИКОГА не са имали КАКВОТО И ДА БИЛО ЗНАЧЕНИЕ!!!

В света има 964 милиардера. Светът се управлява... Няма нужда да продължавам, нали?
цитирай
25. boristodorov56 - 22. komunist33
20.11.2010 11:14
Марксе,
ако республиката ни бъде президентска - парламента следва да е двукамерен.
Президента се избира пряко, в едни случаи(САЩ) играе ролята на изборен цар и премиер или, както е в Русия, да си назначи наместник - премиер.
Но това са подробнисти от пейзажа.
Важно е как ще бъде уредена истинската независимост една от друга на изпълнителна и законодателната власт, каквато в момента - разбираш ли го - не съществува.
Основополагащ момент е съдопроизводството да бъде от англосаксонски тип - със съдебно жури еднозназно решаващо вината - "виновен" или "невинен" - за разлика от юристпруданциятга от соц. тип каквато е в момента у нас и раздаваща присъди по целесъобразност, а не справедливост. В този случай се рушат основите на държавата и липсва мотивация хората да спазват каквито и да е правила - това нали го забелязваш в целокупния живот на народеца ни.
МВР и Народната милиция трябва да се разделят, като милицийката ни следваа се девоенизира и да мине на хоризонтално подчинение на местната власт.
Съдиите и прокурорите следва де се избират на всички нива, да имат само институционална недосегаемост.
Но най-важнато е да се гарантира истинска неприкосновеност на собствеността и личвите права и свободи.
И т.н. - не съм в състояние да обясна точно, ясно и пространно в един коментар.

Но в никакъв случай не е задължително да сме республика, защото държавното ни устройство е таково само 65 години, а монархия 4-5000 години.
цитирай
26. boristodorov56 - Това е правилният диалектико-материалистичен прочит на обществените отношения.
20.11.2010 11:20
apostapostoloff написа:
От край време светът е устроен така: съществувал е елит, съществувал е и плебс. За да се пази от плебса, елитът избирал няколко плебеи, давал им няколко привилегии и ги превръщал в СТРАЖИ. Или, ако щете, стражари.

Тези стражи са били слугинчета и никога, ама НИКОГА не са означавали каквото и да било. Та така и с ДС... Тези измекяри НИКОГА не са имали КАКВОТО И ДА БИЛО ЗНАЧЕНИЕ!!!

В света има 964 милиардера. Светът се управлява... Няма нужда да продължавам, нали?


Въпросът търпи трактовка и с малко по-различни нюанси - не намираш ли?
цитирай
27. boristodorov56 - 23. komunist33
20.11.2010 11:22
Марксе,
ще ти е необходима преподготовка в новата партийна учебна година.
Нещо ги бъркаш двата щата - икономическа и политическа системи.
цитирай
28. andrei - Здравей Боре!
20.11.2010 11:52
Подкрепям твоята публикация в цялата й пълнота.Тя е вярна и правдива,макар че милиционеро-комунистите се мъчат да донесат от девет дерета вода,за да замажат с всички възможни средства истината за комунизма и последвалият преход.На тях им е трудно да разберат що е то демокрация.Самите те в момента,практикуват най-дивият бандитски капитализъм и се ползват незаслужено от награбеното,но това не им пречи да размахват назидателно пръст и да говорят-видите ли за това е виновна демокрацията и капитализма.В западна Европа постоянно се сменят различни по своята идеологическа насоченост партии,но никоя от тях не си позволява да нарушава самоволно общественият договор,израз на който е конституцията на съответната страна,докато в България конституцията е едно недоносче,което е съставена така,че да узаконява грабежа на милиционеро-комунистите,и която е "врата у поле",както казват шопите.В модела на западната демокрация,независимо кой е на власт се акцентира преди всичко върху проблема за социалната справедливост в държавата.За различните страни,тази справедливост е постигната-къде по-успешно,къде не толкова успешно,но никъде не се смята,че това е социализъм или път към него.В България,когато се повдигне въпросът за социалната справедливост в държавата самите комунисти надават вой до небесата и със зъби и нокти бранят заграбеното от тях през прехода.Социалната справедливост няма нищо общо със социализма,но е механизъм ,с който се регулира неравенството между икономическите субекти в държавата,като по този начин обединява нацията,а не я разделя.В България,до такава степен умишлено са ерозирани всички тези понятия,че трудно е вече да се даде смислен отговор.
цитирай
29. dolsineq - ". . . Демокрацията, байовци ...
20.11.2010 12:02
"... Демокрацията, байовци се основава на собствеността и всички произтичащи от качествата `и права и свободи..." - точно!
цитирай
30. boristodorov56 - 28. andrei
20.11.2010 12:25
И те - миционер-комунистите успяват най-вече защото насреща си имат хора с промити мозъци и празни стомаси - лумпени, които са пряк продукт на дългогодишният им неуспешен опит да наложат на практика извратените си идеологическите си теории.
цитирай
31. vencivaleri1951 - Имах съвсем друго в предвид.
20.11.2010 13:33
boristodorov56 написа:
Язе не съм на мегданя да чукам тиквени семки с наборите от бригадирския напън.


Ти хептен ме взе за малоумник!


Че кадрите понадлежащи на лустрация вече по биологичен път са "лустрирани." Не са в държавната администрация, а и не им трябва/вече/ Какво предлагаш да врезне основно в новата котституция?
цитирай
32. komunist33 - МАРКС
20.11.2010 13:54
И ВЪПРЕКИ ОБЯСНЕНИЕТО ТИ НЕ РАЗБРАХ, КАКВА ИСКАШ ВСЕ ПАК ДА БЪДЕ ДЪРЖАВАТА- ПРЕЗИДЕНТСКА, ПАРЛАМЕНТАРНА ИЛИ МОНАРХИЯ. ПРОСТО НЕ СТАВА ЯСНО ОТ ВЪПРОСА ТИ. ДОКОЛКОТО ЗАСЯГАШ ДРУГ ВАЖЕН ВЪПРОС --- РАЗДЕЛЕНИЕТО НА ВЛАСТИТЕ-- ЗА МЕН ТЕ В МОМЕНТА СА РАЗДЕЛЕНИ И НАПЪЛНО НЕЗАВИСИМИ ЕДНА ОТ ДРУГА. ИЗКЛЮЧВАМ ОПИТИТЕ НА ДНЕС УПРАВЛЯВАЩАТА ИЗПЪЛНИТЕЛНА ВЛАСТ ДА ПОДЧИНИ СЪДЕБНАТА. ИМА ИЗВЕСТНО СХОДСТВО ОБАЧЕ В ЗАКОНОДАТЕЛНАТА И ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА. ЕТО ТУКА СПОРЕД МЕН Е ПРОБЛЕМА ЗАЩОТО ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ЗАПОВЯДВА НА ЗАКОНОДАТЕЛНАТА ДА ГЛАСУВА КАКВИТО ЗАКОНИ И ИЗНАСЯ, НО ТОВА Е ТАКА НЕ САМО ПРИ НАС А ЦЯЛ СВЯТ / СПРАВКА МИНА ЗДРАВНАТА ПРОГРАМА НА ОБАМА В СЕНАТА С НЕГОВИТЕ ПАРТИИЦИ/. ОТНОСНО СЪДЕБНАТА СИСТЕМА СИ В ГОЛЯМА ГРЕШКА, ЩЕ ПОЯСНЯ И СЕГА ПРИ НАС ИМА СЪДЕБНИ ЗАСЕДАЛИ И СА ПОВЕЧЕ ОТ СЪДИИТЕ, ПРОБЛЕМА Е, ЧЕ СА СТАНАЛИ ПОСЛУШКОВЦИ НА СЪДИИТЕ И ГЛАСУВАТ КАКТО ТЕ ИМ КАЖАТ. ИСКАМ ДА ТИ КАЖА ЧЕ АНГЛО-САКСОНСКАТА ПРАВОСЪДНА СИСТЕМА Е ДОСТА ОСТАРЯЛА И ДОСТА ПО НЕПРАВИЛНА ОТ НАШАТА, КОЯТО ОБАЧЕ НЕ СМЕ ВЗЕЛИ ОТ СОЦА /ССР/, А ЗАБЕЛЕЖИ ОТ ГЕРМАНИЯ И ФРАНЦИЯ. ТУКА МАЛКО ИЗДИШАТ ТРЕДЛАГАНИТЕ ТИ ПРОМЕНИ В КОНСТИТУЦИЯТА, А ТИ ДРУГИ Н ЕСИ И ПРЕДЛОЖИЛ.
цитирай
33. boristodorov56 - 32. komunist33
20.11.2010 15:06
Ок!
Щом смяташ, че има разделение на властите - няма да спорим,
но за съдебната система първо не си, ама никак, наясно и второ - кое и е остарялото на англосаксонската -
факта, че е в ефективно действия в почти половината свят?
Но щом я смяташ за по-"неправилна" от нашата - предавам се - само да не ти се налага да изтърпяваш присъда на порочно и парично мотивиран съдия.

Предавам се - вадиш абсолютни партийни аргументи - аз против тях съм безсилен и не мога да те убедя в обратното, а не ми се идва на събрание на партийната ви шайка да ти доказвам предимствата и недостатъците, особено когато те са повече от очевидни, а партйният ти далтонизъм е с прекалено црвен оттетък.

Вервай си, Марксе и псувай Костов! Това му е колаят!
цитирай
34. komunist33 - МАРКС
21.11.2010 08:34
НЕ СИ МЕ РАЗБРАЛ ПРАВИЛНО. НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ ЧЕ СЪМ ЛЯВ ПО УБЕЖДЕНИЯ. НЕ ИСКАМ ДА ТЕ УБЕДЯ В МОЯТА ТЕОРИЯ И В ТОВА, КОЕТО ВЯРВАМ, ЗАЩОТО ТОВА НЯМА КАК ДА СТАНЕ. ПРОСТО ВЯРВАМ, ЧЕ В СПОРА СЕ РАЖДА ИСТИНАТА И ЗАТОВА ИСКАХ ДА ИЗЛОЖИМ СВОИТЕ АРГУМЕНТИ. АЗ ВИНАГИ ЩЕ ПРИЗНАЯ КОГАТО ГРЕША И ВИНАГИ ЩЕ ВЗЕМА ПОУКА ОТ ХОРА КАТО ТЕБЕ, ЗАЩОТО УМНИЯ СЕ УЧИ ОТ ГРЕШКИТЕ НА ДРУГИТЕ. НЕ СЪМ ИСКАЛ ДА СПОРИМ ПРОСТО ЗАРАДИ СПОРТА. А ЗАЩОТО И АЗ СЪМ НА МНЕНИЕ ЧЕ НИ ТРЯБВА НОВА КОНСТИТУЦИЯ И ПРОСТО ИСКАХ ДА ВИДЯ ТВОИТЕ АРГУМЕНТИ МОЖЕ ПЪК ДА СЪВПАДАТ С МОИТЕ И Т.Н. ЗНАЕШ ЛИ АЗ НЕ ОТРИЧАМ ЧЕ СЪМ С ЛЯВИ УБЕЖДЕНИЯ , НО НЕ ТОВА Е ВОДЕЩОТО В СПОРА С ДЯСНИТЕ. УБЕДЕН СЪМ ЧЕ ДС Е БИЛА ЗВЕРСКА МАШИНА, УБЕДЕН СЪМ ЧЕ НЕЙНИТЕ ЛИДЕРИ СА СЕ ВЪЗПОЛЗВАЛИ ОТ НАЧАЛОТО НА ДЕМОКРАЦИЯТА, НО НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ЧЕ СЕГА СА ОТНОВО И ОТНОВО НАВСЯКЪДЕ. НЕ ХАРЕСВАМ, НОВИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ, НЕ ХАРЕСВАМ И УПРАВЛЕНИЕТО НА СТАНИШЕВ, НО ВЪПРЕКИ ТОВА СЪМ СИ ЛЯВ ПО УБЕЖДЕНИЯ. ОТНОСНО СЪДЕБНАТА СИСТЕМА ЩЕ ТИ ДАМ ДВА ПРИМЕРА ДА УСЕТИШ РАЗЛИКАТА И САМ ДА ПРЕЦЕНИШ ЗАЩО СМЯТАМ НАШАТА/ РАЗБИРАЙ ФРЕНСКО-ГЕРМАНСКАТА/ ЗА ПО УСЪВЪРШЕНСТВАНА. ПЪЛВО АНГО-САКСОНСКАТА Е СИСТЕМА НА ПРЕЦЕДЕНТА, КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ ЩОМ НЯКОГА, НЯКЪДЕ НЯКОЙ СЪД СЕ Е ПРОИЗНЕСЪЛ ПО ПОДОБЕН ВЪПРОС, ТО И СЕГАШНИЯ Е ОБВЪРЗАН ОТ НЕГОВОТО РЕШЕНИЕ И ТОЧНО ТУКА Е ГРЕШКАТА, ЗАЩОТО ЧОВЕШКИТЕ ВЗАИМОТНОШЕНИЯ СА МНОГО ПО БЪРЗО РАЗВИВАЩИ СЕ И ТИ АКО СЕГА ВОДИШ ДЕЛО ЗА ТВОЯТА ЗЕМЯ СЪС СЪСЕДА, КОЙТО УЖ ПО ПОГРЕШКА ВЗЕЛ ЧЕ ТИ Я ОБРАБОТВА БЕЗ ТИ ДА ЗНАЕШ И СЪДИЯТА СЕ ПОЗОВЕ НА РЕШЕНИЕ ОТ 1818Г., КОГАТО И СЪДИИТЕ НЕ СА БИЛИ С ЮРИДИЧЕСКО ОБРАЗУВАНИЕ И ОТСЪДИ ЧЕ ОНЗИ Е ПРАВ И ТИ НЯМА ДА ПОВЯРВАШ В ТЯХНАТА СИСТЕМА. , КОЛКОТО ДА СЪДЕБНИТЕ ЗАСЕДАТЕЛИ -- ЯВНО НЕ ГЛЕДАШ АМЕРИКАНСКИ ФИЛМИ, А ТЕ ПОВЕЧЕТО СА ПРАВЕНИ ПО ДЕЙСТВИТЕЛЕН СЛУЧАЙ. ОТ ТЯХ Е ВИДНО, ЧЕ МОЖЕ И ДА СИ ДОКАЗАНО ПРЕСТЪПНИК, НО АКО АДВОКАТА УСПЕЕ ДА ВЪЗДЕЙСТВА НА СЪДЕБНИТЕ ЗАСЕДАТЕЛИ, ДОРИ САМО НА ЕДИН И ТИ НЯМА ДА БЪДЕШ ОСЪДЕН. ЗА СПРАВКА САМО /ТЯХНАТА ПОЛИЦИЯ Е МНОГО ПО УСЪВЪРШЕНСТВАНА ОТ НАШАТА КАТО КАДРИ И КАТО МЕТОДИ,
цитирай
35. boristodorov56 - Колкото и бързо да се развиват човешките взаимоотношения - добродетелите и пороците и тяхното санкциониране са едни и същи.
21.11.2010 16:47
" ...АКО АДВОКАТА УСПЕЕ ДА ВЪЗДЕЙСТВА НА СЪДЕБНИТЕ ЗАСЕДАТЕЛИ, ДОРИ САМО НА ЕДИН И ТИ НЯМА ДА БЪДЕШ ОСЪДЕН..." - става въпрос за прецедент на казуси свързани с консумиране на престъпления по даден член от Наказателния кодекс(отпратено към нашите условия.), а не на случаи, но това няма нищо общо със съда на заседателите.
Това е процедура.
Заседателите решават единствено въпроса "виновен" и "невинен" и никой не може да им влияе, до вземане на независимо и еднозначно решение. В подобни случаи нито прокурора, нито съдията, нито ЦЦ или ББ могат да влияят на едно справедливо решение, а това в нашата "съдебна" система нищо не може да гарантира.
Полицията, прокуратурата и министерството на правосъдието нямат нищо общо със съдопроизводството.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8062525
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589