Постинг
07.02.2011 11:58 -
Истината си е истина и няма цвят, вкус и аромат!
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 23510 Коментари: 79 Гласове:
Последна промяна: 07.02.2011 12:31

Прочетен: 23510 Коментари: 79 Гласове:
36
Последна промяна: 07.02.2011 12:31



“Особено ни вълнува поправянето на извършената на времето неправда спрямо България. Сега‚ след като германският народ‚ със силата на своето оръжие осъществи тази ревизия‚ вярваме‚ че сме дали на нашите верни бойни другари от Голямата война една историческа отплата.”
А. Хитлер, април 1941
Защо българският русофоб е психичноболен...
© Телевизиите като Ганковото кафене
България и Европа- кратка ретроспекция
© Телевизиите като Ганковото кафене
България и Европа- кратка ретроспекция
1.
анонимен -
Трябва време......Поздрави!
07.02.2011 12:10
07.02.2011 12:10
Трябва време......Поздрави!
цитирайТози постинг е проба за начина на мислене.
Любопитен съм да разбера - чувството ни на българи ще надделее ли над клишетата внушавани на българите повече от 65 години?
цитирайЛюбопитен съм да разбера - чувството ни на българи ще надделее ли над клишетата внушавани на българите повече от 65 години?
4.
blogena -
и
07.02.2011 15:58
07.02.2011 15:58
така ще си останеш любопитен :)))
не става !!!
цитирайне става !!!
Да ти кажа, предпочитам една по-малка България, отколкото Адолф.
Това разбира се не променя истината, че българските земи са били почти обединени по негово време... И благодарение на него.
Но мерси от такива "съюзници". които са равнозначни по своята същност на комунизма!!! Не се чувствам комфортно някак :)
Ако трябва да избирам м-у свободата и националното обединение, определено избирам първото!
Разбрах ти аз твоя тест :)))
цитирайТова разбира се не променя истината, че българските земи са били почти обединени по негово време... И благодарение на него.
Но мерси от такива "съюзници". които са равнозначни по своята същност на комунизма!!! Не се чувствам комфортно някак :)
Ако трябва да избирам м-у свободата и националното обединение, определено избирам първото!
Разбрах ти аз твоя тест :)))
сме случвали на съюзници. И то на няколко пъти!
Така,че нито свастиката, нито петолъчката ми стоят добре на подобни снимки. Всъщност първата ми асоциация бе да ти изпратя снимка с разветите чевени знамена от някоя деветосептемврийска манифестация.
Потури и свастика...А надписът- пълна глупост(нали си се знаем?) !
Б.
цитирайТака,че нито свастиката, нито петолъчката ми стоят добре на подобни снимки. Всъщност първата ми асоциация бе да ти изпратя снимка с разветите чевени знамена от някоя деветосептемврийска манифестация.
Потури и свастика...А надписът- пълна глупост(нали си се знаем?) !
Б.
Германците са единствените съюзници, които не са ни забивали нож в гърба и не са забравяли кой е бил с тях и в лоши дни!
Кой беше основния ни гарант за приеманито ни в ЕС?
Хитлер не е Германия и обратно!
цитирайКой беше основния ни гарант за приеманито ни в ЕС?
Хитлер не е Германия и обратно!
8.
анонимен -
Изяснява ли ти се...
07.02.2011 21:49
07.02.2011 21:49
Изяснява ли ти се...
цитирайгледам двадесетина артисти, облечени в македонски носии.
Навярно, в знак на благодарност, година по-късно Царя Обединител връща на Фюрера 9500 евреи( включително деца и бременни жени) от "върната" Македония.
Затава и днес в Македония няма евреи.
цитирайНавярно, в знак на благодарност, година по-късно Царя Обединител връща на Фюрера 9500 евреи( включително деца и бременни жени) от "върната" Македония.
Затава и днес в Македония няма евреи.
10.
анонимен -
Много ве е еня за евреите. . А, за б...
07.02.2011 23:28
07.02.2011 23:28
Много ве е еня за евреите..А,за българите ,които умряха за да върнат Македония към българската територия - не.Яка ком пропаганда!
Артисти били,начи..
цитирайАртисти били,начи..
читалищни самодейци.
Българите, които умряха за Македония не бяха расисти и нацисти.
Напротив.
цитирайБългарите, които умряха за Македония не бяха расисти и нацисти.
Напротив.
12.
анонимен -
Българите, които умряха за Маке...
08.02.2011 07:41
08.02.2011 07:41
Българите, които умряха за Македония не бяха расисти и нацисти.
Напротив.
Напълно вярно !
Германските войници ,които умряха на българска територия,кой ги слага в сметката?Нали,говорим конкретно за България,не "по принцип".
Някак си ,ми е ...некрасиво,когато наричаш собственият си изстрадал народ "читалищни самодейци",а ревеш на "чужд гроб"и се изживяваш на интернационалист.
цитирайНапротив.
Напълно вярно !
Германските войници ,които умряха на българска територия,кой ги слага в сметката?Нали,говорим конкретно за България,не "по принцип".
Някак си ,ми е ...некрасиво,когато наричаш собственият си изстрадал народ "читалищни самодейци",а ревеш на "чужд гроб"и се изживяваш на интернационалист.
Права ще излезеш май.
цитирай
14.
анонимен -
Икономист
08.02.2011 08:33
08.02.2011 08:33
Бай Ганьо пази границата,
а Дойчо лапа баницата.
Бай Ганьо пази границата,
Ванюша лапа баницата.
Бай Ганьо пази границата,
а, Джони лапа баницата.
Все тъй го лъжехаааааа,
все тъй го мамехаааааа,
и за негова сметка
се хранехаааааааа!
цитирайа Дойчо лапа баницата.
Бай Ганьо пази границата,
Ванюша лапа баницата.
Бай Ганьо пази границата,
а, Джони лапа баницата.
Все тъй го лъжехаааааа,
все тъй го мамехаааааа,
и за негова сметка
се хранехаааааааа!
15.
boristodorov56 -
И аз не предпочитам Хитлер, но искам обединена България, но вече не става.
08.02.2011 08:36
08.02.2011 08:36
mamkamu написа:
Да ти кажа, предпочитам една по-малка България, отколкото Адолф.
Това разбира се не променя истината, че българските земи са били почти обединени по негово време... И благодарение на него.
Но мерси от такива "съюзници". които са равнозначни по своята същност на комунизма!!! Не се чувствам комфортно някак :)
Ако трябва да избирам м-у свободата и националното обединение, определено избирам първото!
Разбрах ти аз твоя тест :)))
Това разбира се не променя истината, че българските земи са били почти обединени по негово време... И благодарение на него.
Но мерси от такива "съюзници". които са равнозначни по своята същност на комунизма!!! Не се чувствам комфортно някак :)
Ако трябва да избирам м-у свободата и националното обединение, определено избирам първото!
Разбрах ти аз твоя тест :)))
Що се отнася до постигането на тази цел - с удоволствие съм готов да се примеря с комунистическата мантра - целта оправдава средствата, защото става въпрос за съдбата на България, което е по-важно от всичко останало. Дори в името на обединението на България съм готов да понеса ограничаване на личната си свобода.
Мисля, че всички дължим нещо на Родината и сънародниците си извън нея, и не е необходимо да се убеждаваме един друг в това. Истината е, че това няма да ни се наложи при днешната ситуация в ЕС и света при сегашните държавници дюнмета.
Днес никой не иска да знае как Симеон I или Йоан-Асен II са направил ограмна България , нито ги съди за това и последиците, които са настъпили.
Става въпрос за България и българите!
Намекът ти за въображаемо мое влечение към нацизма или А.Хитлер е съвсем неуместен - не ги понасям.
kalin8 написа:
Не мисля,адаш, че
сме случвали на съюзници. И то на няколко пъти!
Така,че нито свастиката, нито петолъчката ми стоят добре на подобни снимки. Всъщност първата ми асоциация бе да ти изпратя снимка с разветите чевени знамена от някоя деветосептемврийска манифестация.
Потури и свастика...А надписът- пълна глупост(нали си се знаем?) !
Б.
Не мисля,адаш, че
сме случвали на съюзници. И то на няколко пъти!
Така,че нито свастиката, нито петолъчката ми стоят добре на подобни снимки. Всъщност първата ми асоциация бе да ти изпратя снимка с разветите чевени знамена от някоя деветосептемврийска манифестация.
Потури и свастика...А надписът- пълна глупост(нали си се знаем?) !
Б.
Не са ни виновни съюзниците - по-скоро обратно, защото няма съюзник, когото не сме заебавали. Това е историческа истина.
Ако все пак обсъдим критично избора ни във ВСВ направен между свастиката и петолъчката и се опитаме да му дадем безпристрастна оценка неизбежно трябва да признаем, че свастиката е бил по-добрият избор.
Защо?
Защото Германия реши нашият национален въпрос за Обединението на България без да ни въвлича във военни действия срещу СССР.Да не забравяме че получихве част от Добружа благодарение на именно този съюзник, но после обърнахме оръжието си срещу нея, за което нищо не получихме.
Защото СССР ни въвлече във една война, която не беше наша война и ни струваше 32000 жертви и икономическа разруха, ако оставим настрана, че ни принудиха да отстъпим Новите земи на Обединена България. Освен това съюзът с СССР ни въвлече във военни действия против една приятелска страна ЧССР - през 1968 год.
Прецени трезво и като българин - кой съюз ни е бил от полза и до днес.
tit написа:
Остави Хитлер!
Германците са единствените съюзници, които не са ни забивали нож в гърба и не са забравяли кой е бил с тях и в лоши дни!
Кой беше основния ни гарант за приеманито ни в ЕС?
Хитлер не е Германия и обратно!
Остави Хитлер!
Германците са единствените съюзници, които не са ни забивали нож в гърба и не са забравяли кой е бил с тях и в лоши дни!
Кой беше основния ни гарант за приеманито ни в ЕС?
Хитлер не е Германия и обратно!
За лоялността на Германия си абсолютно права.
sevt9 написа:
Изяснява ли ти се...
Но предполагах класово-партиен отпор.
Нали знаеш, че тези територии само сме ги администрирали.
Ако питаш сърбо-македонците - ще ти кажат че това си е било бугарска-фашистичка окупация.
Ти как мислиш? Окупация ли е било?
цитирайАко питаш сърбо-македонците - ще ти кажат че това си е било бугарска-фашистичка окупация.
Ти как мислиш? Окупация ли е било?
20.
boristodorov56 -
Тези, които бяха в Македония и Беломорска Тракия и не можаха да умрат - расисти и фашисти ли бяха?
08.02.2011 08:59
08.02.2011 08:59
rustam написа:
Българите, които умряха за Македония не бяха расисти и нацисти.
Напротив.
Българите, които умряха за Македония не бяха расисти и нацисти.
Напротив.
Поезията не ти е силната страна - откажи се.
цитирайАко само сме ги "администрирали", то тогава защо някои наричат Борис ІІІ - "Обединител?"
Ами да го наричат "Администратор" :)
Според мене, най-добре ще бъде да се питаме въпросните 11 000 евреи, изпратени от българската полиция на заслужен отдих в Аушвиц.
цитирайАми да го наричат "Администратор" :)
Според мене, най-добре ще бъде да се питаме въпросните 11 000 евреи, изпратени от българската полиция на заслужен отдих в Аушвиц.
Строили са ги тук на площада, както навремето ни караха да вървим под строй на манифестации. За мен това е поредното доказателство за блюдоезничето на нашите политици пред силните на деня. Те бяха германци, после руснаци, американци, европейци и т.н. Всичко е политика и не случайно казват, че политиката е мръсна дума. Били ни дали германците Добруджа, а след освобождението от турско робство кой намали териториите ни с Берлинския договор, след като бяхме стигнали до Бяло море.
цитирайИ децата знаят, само вероятно ти не, че |Гърция е била била превзета и окупирана от Германия, а Беломорска Тракия, о. Тасос са били предадени за администриране на България с яснята перспектива да станат чест от нашата държава. Затова Цар Борис III e наречен Обединител.
Няма нито един международен акт, които да потвърждава присъединяването на тези територии към България. Това го знаеш, нали?
Няма как да се вмени на България вина за действия на територия окупирата от трета страна. Не съм чул - може би само такива елементарни задявки като твоето - някой да е изявил претенции към България за този акт.
цитирайНяма нито един международен акт, които да потвърждава присъединяването на тези територии към България. Това го знаеш, нали?
Няма как да се вмени на България вина за действия на територия окупирата от трета страна. Не съм чул - може би само такива елементарни задявки като твоето - някой да е изявил претенции към България за този акт.
Това е от учебника за 59-ти клас.
Прекалено е обременено с идеологически наслоения и е дълга тема за спор.
Факта си е факт - Германия на Хитлер ни даде тези земи - СССР на Сталин ни принуди да се оттеглим от тях.
Дори нещо повече - хората от Пиринска Македония бяха карани да се откажат от българският си корен.
Не варвам в добритге намерения на руските империалисти, особено спрямо България!
цитирайПрекалено е обременено с идеологически наслоения и е дълга тема за спор.
Факта си е факт - Германия на Хитлер ни даде тези земи - СССР на Сталин ни принуди да се оттеглим от тях.
Дори нещо повече - хората от Пиринска Македония бяха карани да се откажат от българският си корен.
Не варвам в добритге намерения на руските империалисти, особено спрямо България!
Точно така. Но евреите от Македония и Беломарска Тракия ги товареха в конски вагони на БДЖ. Даже транспорта им до Полша плати българската държава. След като се били на територия, окупирана от Германия, според тебе, защо ние платихме този марш на смъртта?
Исках само да ти кажа, че каквото и да е обединение не струва позорната цена( изтребването на един етнос).Ти сам го каза - целта не може да оправдава средствата.
Единстве4ният монарх в Европа, който се държа като лакей на нацистите - беше нашият.
Това, че светът учтиво си мълчи за престъплението с тези 11000 души - е компромис.
цитирайИсках само да ти кажа, че каквото и да е обединение не струва позорната цена( изтребването на един етнос).Ти сам го каза - целта не може да оправдава средствата.
Единстве4ният монарх в Европа, който се държа като лакей на нацистите - беше нашият.
Това, че светът учтиво си мълчи за престъплението с тези 11000 души - е компромис.
.. от бомбардировките на англичаните и американските ВВС? На 6 ноември е бомбардиран Пловдив , на 14 и 24 ноември, 10 и 20 декември е бомбардирана София (над 130 убити и около 250 ранени). На същата дата в небето над с. Долни Пасарел 27-годишният летец кап. Димитър Списаревски се врязва със самолета си в американски бомбардировач, за да предотврати бомбардировката на София. Димитър Списаревски е роден на 19 юли 1916 в гр. Добрич. Той пръв извършва таран с изтребител Messerschmitt 109 G-2 срещу бомбардировач "летяща крепост" Liberator B-24 на 7000 м височина над Долни Пасарел.
цитирайТо не че аз вярвам в нечии добри намерения, само казвам, че това са политически игри. Когато са ревизирали Санстефанския мирен договор с Берлинския договор, това е станало с участието на всички "Велики сили", включително и добричките германци. Колкото до инфото, то изобщо не е от учебник. Виж тук:
http://www.pravoslavieto.com/history/19/1878/index.htm
цитирайhttp://www.pravoslavieto.com/history/19/1878/index.htm
нямаше да бомбардират България, ако Царят "Обединител" не обяви "символична" война на въпросните държави.
цитирайЕдинствено от 1941 до 1944 г. България е била почти в пълните си етнически граници, това е неоспорим исторически факт.
Също неоспорим исторически факт е, че сега евреите чрез монетарната финансова система управляват света. И той е във финансова и морална криза. Каквото и да означава това.
Историческата истина е сложно нещо, особено, когато десетки години бе налаган черно-бял модел на нейното официализирано представяне. Както възникването, протичането и последствията от Втората световна война. И несъденето на победителите и.
Хубаво е, че си публикувал тази снимка. Има много какво да се разсъждава и пише върху нея. И това, че тя все още не е част от Обединена Европа. Поне в топосния си план, ако е правена на площад в Скопие. А културологичния и план е дълбоко и неизменимо в българските души.
цитирайСъщо неоспорим исторически факт е, че сега евреите чрез монетарната финансова система управляват света. И той е във финансова и морална криза. Каквото и да означава това.
Историческата истина е сложно нещо, особено, когато десетки години бе налаган черно-бял модел на нейното официализирано представяне. Както възникването, протичането и последствията от Втората световна война. И несъденето на победителите и.
Хубаво е, че си публикувал тази снимка. Има много какво да се разсъждава и пише върху нея. И това, че тя все още не е част от Обединена Европа. Поне в топосния си план, ако е правена на площад в Скопие. А културологичния и план е дълбоко и неизменимо в българските души.
Видно е, че снимката е правена в София на площада пред "Св.Неделя"
Ясно е различимо това, че въпросното "празненство" е добре режисирано. 30тина статисти в народни носии, фотографът е снимал "отдолу", че да изглежда масово мероприятие.
Много интересна е логиката, когато става дума за хорА, национални идеали и байряци Борис да му викат "Обединител", като стане дума за изгорените евреи - тогава "само сме администрирали"
цитирайЯсно е различимо това, че въпросното "празненство" е добре режисирано. 30тина статисти в народни носии, фотографът е снимал "отдолу", че да изглежда масово мероприятие.
Много интересна е логиката, когато става дума за хорА, национални идеали и байряци Борис да му викат "Обединител", като стане дума за изгорените евреи - тогава "само сме администрирали"
да те противореча ноо
се налага.
В първата световна война,като верни съюзници на германия(Фердо и сина му Борис ІІІ са немци и това се оказва решаващо)сме победени,окупирани от англичани и френци,българия разчленена и ограбена от Гърция, Сърбия и Румъния. Загиват стотици хиляди бълг. войници.
За компенсации и награди,че са СЕ БИЛИ на страната на АНТАНТАТА са дадени Беломорието на Гърците,македония и западни покрайнини на Сърбите,а на Румънците ЦЯЛАТА ДОБРУЖА.Това сме спечелили от съюза с немците през 1-та СВ.
През ВСВ се повтаря същото.Паак сме на страната на немците.Наш окупационен корпус окупира големи части от Гърция и Сърбия,избива хиляди сръбски и гръцки партизани и техни помагачи от местното население.Корпуса освобождава немски войски, които заминават на Изт.фронт.
След разгрома на Германия България е окупирана от съвет.войски.
Сърбите и Гърците подкрепени силно от Чърчил и САЩ са настоявали пак да бъдат компенсирани и с български земи, защото определените реперации на ги задоволявали.Само решителното НЕТЬ на сталин и факта, че сме окупирани от руски войски Е ПОПРЕЧИЛО ТОВА ДА СТАНЕ.
ГЪРЦИТЕ И СЪРБИТЕ СИ ОСТАВАТ САМО С РЕПЕРАЦИИТЕ.
Една от причинте е и АКТИВНОТО НИ УЧСТИЕ В ЗАВЪШВАЩИТЕ ФАЗИ НА ВОИНАТА, ДРАВА-СОБОЛАЧ И ЗАГИНАЛИТЕ ОКОЛО 30,000 БЪЛГ.ВОЙНИКА.
На теб СЕГА, НА немците ПО НАЧАЛО ви липсва стратегическо мислене.
ЕДНО Е ДА ИСКАШ, ДРУГА Е ДА МОЖЕШ,3 И 4-ТО ДА ГО НАПРАВИШ.
цитирайсе налага.
В първата световна война,като верни съюзници на германия(Фердо и сина му Борис ІІІ са немци и това се оказва решаващо)сме победени,окупирани от англичани и френци,българия разчленена и ограбена от Гърция, Сърбия и Румъния. Загиват стотици хиляди бълг. войници.
За компенсации и награди,че са СЕ БИЛИ на страната на АНТАНТАТА са дадени Беломорието на Гърците,македония и западни покрайнини на Сърбите,а на Румънците ЦЯЛАТА ДОБРУЖА.Това сме спечелили от съюза с немците през 1-та СВ.
През ВСВ се повтаря същото.Паак сме на страната на немците.Наш окупационен корпус окупира големи части от Гърция и Сърбия,избива хиляди сръбски и гръцки партизани и техни помагачи от местното население.Корпуса освобождава немски войски, които заминават на Изт.фронт.
След разгрома на Германия България е окупирана от съвет.войски.
Сърбите и Гърците подкрепени силно от Чърчил и САЩ са настоявали пак да бъдат компенсирани и с български земи, защото определените реперации на ги задоволявали.Само решителното НЕТЬ на сталин и факта, че сме окупирани от руски войски Е ПОПРЕЧИЛО ТОВА ДА СТАНЕ.
ГЪРЦИТЕ И СЪРБИТЕ СИ ОСТАВАТ САМО С РЕПЕРАЦИИТЕ.
Една от причинте е и АКТИВНОТО НИ УЧСТИЕ В ЗАВЪШВАЩИТЕ ФАЗИ НА ВОИНАТА, ДРАВА-СОБОЛАЧ И ЗАГИНАЛИТЕ ОКОЛО 30,000 БЪЛГ.ВОЙНИКА.
На теб СЕГА, НА немците ПО НАЧАЛО ви липсва стратегическо мислене.
ЕДНО Е ДА ИСКАШ, ДРУГА Е ДА МОЖЕШ,3 И 4-ТО ДА ГО НАПРАВИШ.
rustam написа:
Точно така. Но евреите от Македония и Беломарска Тракия ги товареха в конски вагони на БДЖ. Даже транспорта им до Полша плати българската държава. След като се били на територия, окупирана от Германия, според тебе, защо ние платихме този марш на смъртта?
Исках само да ти кажа, че каквото и да е обединение не струва позорната цена( изтребването на един етнос).Ти сам го каза - целта не може да оправдава средствата.
Единстве4ният монарх в Европа, който се държа като лакей на нацистите - беше нашият.
Това, че светът учтиво си мълчи за престъплението с тези 11000 души - е компромис.
Исках само да ти кажа, че каквото и да е обединение не струва позорната цена( изтребването на един етнос).Ти сам го каза - целта не може да оправдава средствата.
Единстве4ният монарх в Европа, който се държа като лакей на нацистите - беше нашият.
Това, че светът учтиво си мълчи за престъплението с тези 11000 души - е компромис.
Днес никой не иска да знае как Симеон I или Йоан-Асен II са направил ограмна България , нито ги съди за това и последиците, които са настъпили.
не подкрепям Хитлер, но има повече от една истина за положението на България по негово време - не само комунистическата. Но още сме си омотани в клишета.
цитирайНаправи го ти - щом ти харесва.
Това са два факта от историята България, които не трябва да се противопоставят или премълчават, а преусмислят извън доктринални увреди.
цитирайТова са два факта от историята България, които не трябва да се противопоставят или премълчават, а преусмислят извън доктринални увреди.
veselinvalev написа:
Единствено от 1941 до 1944 г. България е била почти в пълните си етнически граници, това е неоспорим исторически факт.
Също неоспорим исторически факт е, че сега евреите чрез монетарната финансова система управляват света. И той е във финансова и морална криза. Каквото и да означава това.
Историческата истина е сложно нещо, особено, когато десетки години бе налаган черно-бял модел на нейното официализирано представяне. Както възникването, протичането и последствията от Втората световна война. И несъденето на победителите и.
Хубаво е, че си публикувал тази снимка. Има много какво да се разсъждава и пише върху нея. И това, че тя все още не е част от Обединена Европа. Поне в топосния си план, ако е правена на площад в Скопие. А културологичния и план е дълбоко и неизменимо в българските души.
Също неоспорим исторически факт е, че сега евреите чрез монетарната финансова система управляват света. И той е във финансова и морална криза. Каквото и да означава това.
Историческата истина е сложно нещо, особено, когато десетки години бе налаган черно-бял модел на нейното официализирано представяне. Както възникването, протичането и последствията от Втората световна война. И несъденето на победителите и.
Хубаво е, че си публикувал тази снимка. Има много какво да се разсъждава и пише върху нея. И това, че тя все още не е част от Обединена Европа. Поне в топосния си план, ако е правена на площад в Скопие. А културологичния и план е дълбоко и неизменимо в българските души.
Някои хора за да задоволят доктринерството си са готови за да плюят на България и
да отричат факти и да ги противопоставят на други.
Историята е такава, каквато е, а не нашето тълкуване на събитията от доктринална гледна точка.
Разтягането на локумите и чешенето по врата се прави в кварталната кръчма - след някоя друга ракия!
Говорим за исторчески факти, а не за тълкуването им.
Нали знаеш, че всеки си има своя версия, но това си е негов проблем.
Факта си е факт - Германия на Хитлер ни даде тези НАШИ земи - СССР на Сталин ни принуди да се оттеглим от тях.
цитирайНали знаеш, че всеки си има своя версия, но това си е негов проблем.
Факта си е факт - Германия на Хитлер ни даде тези НАШИ земи - СССР на Сталин ни принуди да се оттеглим от тях.
harvi написа:
не подкрепям Хитлер, но има повече от една истина за положението на България по негово време - не само комунистическата. Но още сме си омотани в клишета.
Напротив - няма събитие, което да е разказано по един и същи начин дори от участниците в него.
Така че, всяка истина си има цвят, вкус и аромат.
цитирайТака че, всяка истина си има цвят, вкус и аромат.
Той и Доку Умаров - емирът на Кавказ следва същата логика като тебе - Обединението на Кавказ си заслужава всяка цена. Затова и праща муджехеди да взривяват училища и болници.
Нещо за общочовешки ценности да си чувал? Никакви цели не могат да оправдаят потъкването им
цитирайНещо за общочовешки ценности да си чувал? Никакви цели не могат да оправдаят потъкването им
Странното е, че има-няма десетина минути след като написах тук коментар, моят последен постинг "Два сезона зима"
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2011/02/07/dva-sezona-zima.681484
изгуби "медалите" си за най популярен в блог.бг и за най-популярен в категорията си, също и изчезна от заглавната страница на блог.бг. и от страницата на категорията "изкуство". Попитах най-учтиво в "лични" администраторите на блога дали има някаква обективна причина за това, още не съм получил отговор.
Та ми е странно. И просто питам четящите и тълкуващи снимката тук: Е ли е възможно заради мой коментар тук, да бъде санкциониран мой постинг, който няма нищо общо нито с политика, нито с тълкуване на исторически факти? Просто съобщавам реалности. Защото те предизвикват и друг въпрос в мен: Има ли и blog.bg своите "административни" "исторически" кукловоди?
Моля тези, на които моите въпроси биха се сторили дребни и незначителни, да не се засягат и да не се дразнят от тях.
цитирайhttp://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2011/02/07/dva-sezona-zima.681484
изгуби "медалите" си за най популярен в блог.бг и за най-популярен в категорията си, също и изчезна от заглавната страница на блог.бг. и от страницата на категорията "изкуство". Попитах най-учтиво в "лични" администраторите на блога дали има някаква обективна причина за това, още не съм получил отговор.
Та ми е странно. И просто питам четящите и тълкуващи снимката тук: Е ли е възможно заради мой коментар тук, да бъде санкциониран мой постинг, който няма нищо общо нито с политика, нито с тълкуване на исторически факти? Просто съобщавам реалности. Защото те предизвикват и друг въпрос в мен: Има ли и blog.bg своите "административни" "исторически" кукловоди?
Моля тези, на които моите въпроси биха се сторили дребни и незначителни, да не се засягат и да не се дразнят от тях.
42.
анонимен -
ЕЕее не слушате СПАРОТОК!!! УМНИ МОМЧЕТА СТЕ .
08.02.2011 11:58
08.02.2011 11:58
Да ви припомня думите на една ДЖИДИЯ (представител на най долнта азиятска порода кърлежи) " АКО ИСКАТ ,МОИТЕ СИНОВЕ ЩЕ ИМА ВЕЧЕН МИР НА ЗЕМЯТА". Всички войни са тяхна ЖЪТВА .От 1000 гд. ни търсат цаката за това ,че ги разпиляхме по света. И двете войни барабар с османското робство си е тяхна гавра .Кукловодите са едни и целите им са едни не намесвайте Германската Руската Американската нации Какво ще кажете УМНИЦИ!!!
цитирай
43.
анонимен -
Изяснява ли ти се. . . Но предполагах ...
08.02.2011 12:23
08.02.2011 12:23
boristodorov56 написа:
Но предполагах класово-партиен отпор.
sevt9 написа:
Изяснява ли ти се...
Но предполагах класово-партиен отпор.
Трябва време! Шкурката е много яка!
44.
анонимен -
Изяснява ли ти се. . . Но предполагах ...
08.02.2011 12:26
08.02.2011 12:26
boristodorov56 написа:
Но предполагах класово-партиен отпор.
sevt9 написа:
Изяснява ли ти се...
Но предполагах класово-партиен отпор.
Трябва време! Шкурката е действала яко, върху повечето мозъци...трябва да се възстановян гънките..
Не ми се четат в момента всички коментари, но най-вероятно както винаги има подскачащи и обвиняващи в нацистко пристрастие и бла-бла. Напълно съм съгласна, че истината си е истина и няма вкус, цвят, етническа или политическа принадлежност. Името Хитлер не случайно е табу.
Задайте си въпроса кому е удобно това табу.
И също така си задайте въпроса как бихте постъпили на мястото на Цар Борис III при избора на чия страна да застане България (не Вие лично).
цитирайЗадайте си въпроса кому е удобно това табу.
И също така си задайте въпроса как бихте постъпили на мястото на Цар Борис III при избора на чия страна да застане България (не Вие лично).
46.
boristodorov56 -
Нищо не може да се счита за лошо щом е направено в полза на България! Особено Обединението и в нейния етнически ареал.
08.02.2011 13:03
08.02.2011 13:03
Не ми пука какво казва Доку Умаров!
Правата на народите, особено на българският - са над всички лични права!
Стига комунистически глупости!
Как Русия е завладяла половината Азия, среден Изток и Европа?
Същото се отнася и за Сащ с Америката!
Велика Британия и т.н.
Май не е станало със спазването никакви права на човека - то си ги е нямало.
Завладяли са стотици народи, но не им дават нито права , нито свободи!
Ако решат да се самоопределят - Чечня например - са готови да ги изтребят до крак - само защото са големи, силни и на тази база арогантни към нас - малките!
Това как ти се струва?
Когато става въпрос за България - пак казвам - съм готов да се откажа от правата и свободите си!
Говорим за България, а не за Съветския съюз!
Или сте българи или не!
цитирайПравата на народите, особено на българският - са над всички лични права!
Стига комунистически глупости!
Как Русия е завладяла половината Азия, среден Изток и Европа?
Същото се отнася и за Сащ с Америката!
Велика Британия и т.н.
Май не е станало със спазването никакви права на човека - то си ги е нямало.
Завладяли са стотици народи, но не им дават нито права , нито свободи!
Ако решат да се самоопределят - Чечня например - са готови да ги изтребят до крак - само защото са големи, силни и на тази база арогантни към нас - малките!
Това как ти се струва?
Когато става въпрос за България - пак казвам - съм готов да се откажа от правата и свободите си!
Говорим за България, а не за Съветския съюз!
Или сте българи или не!
не ти пука какво казал Доку.Добре. На него не му пука за невинните на летището.
Говориш за Велика България. Сърбите говорят за Велика Сърбия и т.н.
Над всичко стоят общочовешките ценности и правила. Ако ги няма - човечеството просто трябва да се самоунищожи.
И най-красивата цел не оправдава престъпленията срещу хуманността.
цитирайГовориш за Велика България. Сърбите говорят за Велика Сърбия и т.н.
Над всичко стоят общочовешките ценности и правила. Ако ги няма - човечеството просто трябва да се самоунищожи.
И най-красивата цел не оправдава престъпленията срещу хуманността.
Лично аз съм по-елементарен глупак и нищо не мога да отговоря на коментар като твоя.
цитирай
49.
boristodorov56 -
Когато става въпрос за оценка да исторически факти нищо не може да ме накара да разсъждавам обратно!
08.02.2011 13:16
08.02.2011 13:16
rustam написа:
не ти пука какво казал Доку.Добре. На него не му пука за невинните на летището.
Говориш за Велика България. Сърбите говорят за Велика Сърбия и т.н.
Над всичко стоят общочовешките ценности и правила. Ако ги няма - човечеството просто трябва да се самоунищожи.
И най-красивата цел не оправдава престъпленията срещу хуманността.
Говориш за Велика България. Сърбите говорят за Велика Сърбия и т.н.
Над всичко стоят общочовешките ценности и правила. Ако ги няма - човечеството просто трябва да се самоунищожи.
И най-красивата цел не оправдава престъпленията срещу хуманността.
Сега спазваме общочовешките ценности - дори у нас се позволява нацистка и комунистическа пропаганда, но когато говорим за исторически реалности - много здраве от Ванче Михайлов и Васил Левски!
Не говоря за Велика България - комунистите и ебаха майката - говоря за една историческа истина!
50.
boristodorov56 -
И моя постинг отиде на кино от първа, но да сме живи и здрави!
08.02.2011 13:30
08.02.2011 13:30
veselinvalev написа:
Странното е, че има-няма десетина минути след като написах тук коментар, моят последен постинг "Два сезона зима"
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2011/02/07/dva-sezona-zima.681484
изгуби "медалите" си за най популярен в блог.бг и за най-популярен в категорията си, също и изчезна от заглавната страница на блог.бг. и от страницата на категорията "изкуство". Попитах най-учтиво в "лични" администраторите на блога дали има някаква обективна причина за това, още не съм получил отговор.
Та ми е странно. И просто питам четящите и тълкуващи снимката тук: Е ли е възможно заради мой коментар тук, да бъде санкциониран мой постинг, който няма нищо общо нито с политика, нито с тълкуване на исторически факти? Просто съобщавам реалности. Защото те предизвикват и друг въпрос в мен: Има ли и blog.bg своите "административни" "исторически" кукловоди?
Моля тези, на които моите въпроси биха се сторили дребни и незначителни, да не се засягат и да не се дразнят от тях.
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2011/02/07/dva-sezona-zima.681484
изгуби "медалите" си за най популярен в блог.бг и за най-популярен в категорията си, също и изчезна от заглавната страница на блог.бг. и от страницата на категорията "изкуство". Попитах най-учтиво в "лични" администраторите на блога дали има някаква обективна причина за това, още не съм получил отговор.
Та ми е странно. И просто питам четящите и тълкуващи снимката тук: Е ли е възможно заради мой коментар тук, да бъде санкциониран мой постинг, който няма нищо общо нито с политика, нито с тълкуване на исторически факти? Просто съобщавам реалности. Защото те предизвикват и друг въпрос в мен: Има ли и blog.bg своите "административни" "исторически" кукловоди?
Моля тези, на които моите въпроси биха се сторили дребни и незначителни, да не се засягат и да не се дразнят от тях.
Бъди над дребните неща!
51.
boristodorov56 -
Не задавай тези въпроси - няма кой да мисли, камо ли да ти отговори!
08.02.2011 13:36
08.02.2011 13:36
darcy написа:
Не ми се четат в момента всички коментари, но най-вероятно както винаги има подскачащи и обвиняващи в нацистко пристрастие и бла-бла. Напълно съм съгласна, че истината си е истина и няма вкус, цвят, етническа или политическа принадлежност. Името Хитлер не случайно е табу.
Задайте си въпроса кому е удобно това табу.
И също така си задайте въпроса как бихте постъпили на мястото на Цар Борис III при избора на чия страна да застане България (не Вие лично).
Задайте си въпроса кому е удобно това табу.
И също така си задайте въпроса как бихте постъпили на мястото на Цар Борис III при избора на чия страна да застане България (не Вие лично).
На България и беше отнето правото на Национална идея в полза на руските интереси! От комунистите! Затова и винаги съм твърдял, че те са безродни кучета
и промосковски еничари!
boristodorov56 написа:
И моя постинг отиде на кино от първа, но да сме живи и здрави!
Бъди над дребните неща!
veselinvalev написа:
Странното е, че има-няма десетина минути след като написах тук коментар, моят последен постинг "Два сезона зима"
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2011/02/07/dva-sezona-zima.681484
изгуби "медалите" си за най популярен в блог.бг и за най-популярен в категорията си, също и изчезна от заглавната страница на блог.бг. и от страницата на категорията "изкуство". Попитах най-учтиво в "лични" администраторите на блога дали има някаква обективна причина за това, още не съм получил отговор.
Та ми е странно. И просто питам четящите и тълкуващи снимката тук: Е ли е възможно заради мой коментар тук, да бъде санкциониран мой постинг, който няма нищо общо нито с политика, нито с тълкуване на исторически факти? Просто съобщавам реалности. Защото те предизвикват и друг въпрос в мен: Има ли и blog.bg своите "административни" "исторически" кукловоди?
Моля тези, на които моите въпроси биха се сторили дребни и незначителни, да не се засягат и да не се дразнят от тях.
http://veselinvalev.blog.bg/izkustvo/2011/02/07/dva-sezona-zima.681484
изгуби "медалите" си за най популярен в блог.бг и за най-популярен в категорията си, също и изчезна от заглавната страница на блог.бг. и от страницата на категорията "изкуство". Попитах най-учтиво в "лични" администраторите на блога дали има някаква обективна причина за това, още не съм получил отговор.
Та ми е странно. И просто питам четящите и тълкуващи снимката тук: Е ли е възможно заради мой коментар тук, да бъде санкциониран мой постинг, който няма нищо общо нито с политика, нито с тълкуване на исторически факти? Просто съобщавам реалности. Защото те предизвикват и друг въпрос в мен: Има ли и blog.bg своите "административни" "исторически" кукловоди?
Моля тези, на които моите въпроси биха се сторили дребни и незначителни, да не се засягат и да не се дразнят от тях.
И моя постинг отиде на кино от първа, но да сме живи и здрави!
Бъди над дребните неща!
Знаеш, че съм над нещата, но е дразнещо, когато е въведен някакъв регламент, и изведнъж започват да се случват нелогични неща, нарушаващи регламента.
Реакцията ми беше спонтанна. Но мисля, че така трябва да реагираме на нередностите. Грешките може да са и технически, разбира се. Та да им помагаме и да им върви по добре блог-администрацията. Те имат нужда от това, за да има популярност и авторитет и пространството на блог.бг.
Прочее "медалите" бяха върнати.
Извини ме, ако съм създал дискомфорт. Всичко е наред.
Поздрави за снимката и дискусията по нея!
Весо, свободата на избора е велико нещо!
Все едно - живота ще продъли.
цитирайВсе едно - живота ще продъли.
54.
анонимен -
Икономист
08.02.2011 17:44
08.02.2011 17:44
Драги г-н Тодоров - това не е поезия, това е проза при това историческа.Следва ли да напомням,че заради участието ни на страната на исконният ни съюзник през Първата Световна Война са ни отнети териториите,като на победена страна,които Хитлер благосклонно ни връща за да пазим тила на южният му фланг.Което не оневинява, разчертаната в Ялта карта и орязването на България след 1945 година.Реалности.Що да сторим.А това от снимката просто е исторически факт и както и да го тълкуваме го е имало.А виж за окупацията на Гърция от немците,включително и островите /една от най жестоките битки е била за Крит/,го пише навсякъде с големи букви и гърците тоже се гордеят със съпротивителното си движение.
цитирайboristodorov56 написа:
Говорим за исторчески факти, а не за тълкуването им.
Нали знаеш, че всеки си има своя версия, но това си е негов проблем.
Факта си е факт - Германия на Хитлер ни даде тези НАШИ земи - СССР на Сталин ни принуди да се оттеглим от тях.
Нали знаеш, че всеки си има своя версия, но това си е негов проблем.
Факта си е факт - Германия на Хитлер ни даде тези НАШИ земи - СССР на Сталин ни принуди да се оттеглим от тях.
Борисе
зле си с историята братко.
СССР нито е дал нито е взел нещо от Бг,нито ни е принуждавал да се оттегляме от подарени от немците територии, ЗАГУБЕНИ ОТ НАС ПРЕЗ 1-ТА СВ.Само е запазил българия от нова загуба на територии под натиска на Сърбия и Гърция, решително подкрепян от Чърчил и САЩ, както е станало след 1-та СВ.
Германия не могла да ни даде нещо, което не е нейно, а временно окупирано, което губи със загубата на войната.
НИЕ СМЕ БИЛИ ВЪВ ВОЙНА СЪС САЩ И АНГЛИЯ, КОИТО СА БИЛИ ВЪВ ВОЙНА С ГЕРМАНИЯ. БМБАРДИРОВКИТЕ И РАЗРУШАВАНЕТО НА СОФИЯ ГО ДОКАЗВАТ. СССР КАТО ТЕХЕН СЪЮЗНИК Е БИЛ АВТОМАТИЧНО ВЪВ ВОЙНА С НАС.
МИРНИЯ ДОГОВОР Е СКЛЮЧЕН НЕ САМО СЪС СССР, НО И СЪС САЩ И АНЛИЯ, КОИТО СА ИМАЛИ РЕШАВАЩА ДУМА ПРИ СКЛЮЧВАНЕТО НА МИРИНИЯ ДОГОВОР С Бг.
Сърбия и Гърция,с решителната подкрепа на Англия и САЩ, като компенсации за загубите понесени от тях от войната и окупацията на техни територии от нашия окупационен корпуси и за наказание на БГ за подккрепата и на райха, са настоявали да бъдат компенсирани и с НОВИ български територии. Ако техните искания са били приети, както са настоявали от САЩ и Англия, от България е щяло да остане София, нещо около Балкана и дунавската равнина.
Само окупацията на Бг от СССР и решителното участие на български войски в боевете срещу немците на СТРАЦИН и ДРАВА-СОБОЛАЧ, В ЗАКЛЮЧИТЕЛНАТА ФАЗА НА ВОЙНАТА, е спасило нашата държава от фактическо затриване като фактор на Балканите.
И КАТЕГОРИЧНОТО НЕТЬ НА СТАЛИН, КОЙТО НЕ СЕ Е СЪГЛАСИЛ ДА СЕ ДАДАТ НОВИ НАШИ ЗЕМИ НА СЪРБИЯ И ГЪРЦИЯ ПРИ СКЛЮЧВАНЕ НА МИРНИЯ ДОГОВОР С НАС.
ТОВА Е ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТ.
А КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ.
г-н VESELINVALEV
и на мен редовно ми се случват
подобни работи.
Това е положението.
Тук сме гости...и така.
цитирайи на мен редовно ми се случват
подобни работи.
Това е положението.
Тук сме гости...и така.
- Каква ли щеше да е съдбата сега на Южна Добруджа, ако не беше подписана Крайовската спогодба? ... Шокира ме още снощи пречупеният кръст на снимката. Ами ако населението на този район беше тръгнало да си извоюва свободата, какво би станало с другата част на България?
цитирай
58.
анонимен -
Не само баба ми
08.02.2011 19:57
08.02.2011 19:57
разказваше, че бълграският цар
е бил отровен с букет по заповед на Хитлер.
Българинът не му се подчини.
цитирайе бил отровен с букет по заповед на Хитлер.
Българинът не му се подчини.
59.
анонимен -
Едни направили това за нас; други ...
08.02.2011 20:08
08.02.2011 20:08
Едни направили това за нас; други направили онова за нас!
А ние нищо не правим за себе си-ей туй е истината.
И си е така вече от години-много години-може би от априлското въстание, че и от преди туй.
Докато чакаме друг да ни "оправя"-все ще ни оправят
цитирайА ние нищо не правим за себе си-ей туй е истината.
И си е така вече от години-много години-може би от априлското въстание, че и от преди туй.
Докато чакаме друг да ни "оправя"-все ще ни оправят
Калпав народ, калпава история!
цитирай
61.
razkazvachka -
Не бях попадала на тази снимка преди... С твое разрешение ще си копна линка в блогрола,
08.02.2011 20:52
08.02.2011 20:52
за да ми е под ръка.
Изчетох с интерес тълкуванията - да си призная и моят първи импулс беше да напиша нещо - след като ги изчетох, обаче, мисля че нашето мислене е безнадеждно изкривено от нашите учебници по история. Опитите да се взима едната или другата страна - също.
Има две картини, които ми излизат в съзнанието: едната е как народонаселението на Пловдив, заведено под строй на гарата с по едно казионно карамфилче в ръка да посрещя др. Т.Ж., бива отмъкнато на опашка за безплатни баници, осигурени от оня зевзек, дето искаше да види как изглежда комунизма; втората е - Серго Станишев пиян приветства народонаселението за Нова година, а хор български селянки (тип слугини в европейски домове) пее на германски Ода на Радостта...
Кажи ми, кажи, бедни народе, кой те в таз робска люлка люлее...
цитирайИзчетох с интерес тълкуванията - да си призная и моят първи импулс беше да напиша нещо - след като ги изчетох, обаче, мисля че нашето мислене е безнадеждно изкривено от нашите учебници по история. Опитите да се взима едната или другата страна - също.
Има две картини, които ми излизат в съзнанието: едната е как народонаселението на Пловдив, заведено под строй на гарата с по едно казионно карамфилче в ръка да посрещя др. Т.Ж., бива отмъкнато на опашка за безплатни баници, осигурени от оня зевзек, дето искаше да види как изглежда комунизма; втората е - Серго Станишев пиян приветства народонаселението за Нова година, а хор български селянки (тип слугини в европейски домове) пее на германски Ода на Радостта...
Кажи ми, кажи, бедни народе, кой те в таз робска люлка люлее...
62.
анонимен -
Ех Боре, Боре..... Напиши нещо подобно и дежурните антифашисти излизат
08.02.2011 20:55
08.02.2011 20:55
Колко пъти съм опровергавал ok3223 с факти, ама няма спиралка. За т.н. антифашисти си има един неоспорим факт. Толкова много неоспорим, че се чудят как да нарекат българите, които се си върнали български земи с помощта на Германия. Ето го факта:
http://www.youtube.com/watch?v=wedtjr-kccg&feature=related
И спрета да плюета България! Просто спрете. Май ще трябва да се изнесе една кратичка виедеолекци. Главно за Окейчо, Рустамът и Кушелът.
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=wedtjr-kccg&feature=related
И спрета да плюета България! Просто спрете. Май ще трябва да се изнесе една кратичка виедеолекци. Главно за Окейчо, Рустамът и Кушелът.
Поздрави!
Да умират от яд тъпите червени уроди!
цитирайДа умират от яд тъпите червени уроди!
64.
анонимен -
Хм, тези на снимкита приличат на ...
08.02.2011 22:00
08.02.2011 22:00
Хм, тези на снимкита приличат на едни други - с петолъчки и брадати чичковци по плакатите... И ти, Борко, си точно за тези смутни смутни времена - луд, с разпенена уста, но без власт. А ако София беше станала граничен сръбски град, що щяхме да чиним, а Боре? Тогава щеше да има просто "...една историческа отплата.”
цитирайСашо - в блога вече е писано достатъчно по темата кой и защо върна войските ни от Беломорска Тракия и Македония - излишно е да пишеш толкова дълги оправдания за неща, които не си виновен, но сам си си втълпил в главата.
Само окурацията на Ссср на България и участието ни във бойните действия срещу Германия е причината икономическия срив на България, от който излиза след четвърт век - това също е историческа истина.
Вече ти казах нещо в предишния си отговор към теб.
цитирайСамо окурацията на Ссср на България и участието ни във бойните действия срещу Германия е причината икономическия срив на България, от който излиза след четвърт век - това също е историческа истина.
Вече ти казах нещо в предишния си отговор към теб.
dolsineq написа:
Ами ако населението на този район беше тръгнало да си извоюва свободата, какво би станало с другата част на България?
Моят дядо пък твърдеше, че е Царя е отровен по поръчка на Сталин.
цитирайанонимен написа:
Едни направили това за нас; други направили онова за нас!
А ние нищо не правим за себе си-ей туй е истината.
И си е така вече от години-много години-може би от априлското въстание, че и от преди туй.
Докато чакаме друг да ни "оправя"-все ще ни оправят
А ние нищо не правим за себе си-ей туй е истината.
И си е така вече от години-много години-може би от априлското въстание, че и от преди туй.
Докато чакаме друг да ни "оправя"-все ще ни оправят
dolsineq написа:
Калпав народ, калпава история!
Снимки бол.
Тълкувания х10.
цитирайТълкувания х10.
Каква друга реакция очакваш?
цитирайНюанса ти е точен, но предположгението ти е само в сферата на фантастиката,
а аз не я разбирам.
цитирайа аз не я разбирам.
нищо ново, а то загубва цвят от прах- по бавно, защото има мнооооого кръв
стига си ровил тези гнусни страници на фашизма...какво ни дават- спокойствие, разбирателство или омраза, заедно с тъпите ни коментари.
друг е дневния ред на държавата т там е жаравата, но ... не ни стиска да си признаем провала всички никоя работа не ни става
цитирайстига си ровил тези гнусни страници на фашизма...какво ни дават- спокойствие, разбирателство или омраза, заедно с тъпите ни коментари.
друг е дневния ред на държавата т там е жаравата, но ... не ни стиска да си признаем провала всички никоя работа не ни става
boristodorov56 написа:
dolsineq написа:
Ами ако населението на този район беше тръгнало да си извоюва свободата, какво би станало с другата част на България?
.............................................................................
Сно Ньойския договор, Б-ия губи правото да подържа въоръжени сили. И един бунт на добруджанци би превърнал останалата част на страната в лесна плячка на съседите й.
75.
анонимен -
Нещо не си ме разбрал явно ,
09.02.2011 17:36
09.02.2011 17:36
boristodorov56 написа:
Лично аз съм по-елементарен глупак и нищо не мога да отговоря на коментар като твоя.
Не съм коментирал твоя постинг опитах се да говоря с момчетата които изразяват мнения уважавам твоята позиция . Извинявам се от неразбирателството .
76.
анонимен -
Нещо не си ме разбрал явно ,
09.02.2011 17:36
09.02.2011 17:36
boristodorov56 написа:
Лично аз съм по-елементарен глупак и нищо не мога да отговоря на коментар като твоя.
Не съм коментирал твоя постинг опитах се да говоря с момчетата които изразяват мнения уважавам твоята позиция . Извинявам се от неразбирателството .
77.
анонимен -
муржо
09.02.2011 23:26
09.02.2011 23:26
Истината е само една. Трябва да питаме Гаце. Той е историк и никога не лъже.
цитирай
78.
анонимен -
Божи, боже!... защо ли си времето губих, а не пих (спах) до зори ...(фолклор)
10.02.2011 02:31
10.02.2011 02:31
Всеки научил по нещо и в своите заблуди живее.
Четох и умраза и злоба и какво ли не,
но българско сърце и мисъл за България,
тук таме.
Да сте живи и здрави,
но се съмнявам някои да поумнеят без българско сърце!
цитирайЧетох и умраза и злоба и какво ли не,
но българско сърце и мисъл за България,
тук таме.
Да сте живи и здрави,
но се съмнявам някои да поумнеят без българско сърце!
...МАКЕДОНЦИТЕ ИЗМРЯХА КАТО ОКУПАТОРИ НА МАКЕДОНИЯ...И БЯХА НА ФРОНТА ПО 1,2,3 ГОДИНИ...ТАКА УМРЯХА БАЩА МИ, ЧИЧО МИ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ...
цитирайТърсене
За този блог

Гласове: 47578