Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 09:55 - Българските потайности
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 7508 Коментари: 36 Гласове:
76

Последна промяна: 15.02.2011 18:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 image   Факта си е факт.
Всеки го тълкува както си намери за добре.
Нека милиционерите открият бомбаджията, а специалните служби да докажат конспирацията.
Прокуратурата да ги подведе под отговорност. 
Съдът да вземе решeние.

После ще коментираме.

Омръзна ми да се правим на многознаещи.
Колко бомби се изгърмяха за 20 години, а нито един бомбаджия не беше открит?

Аз знам кои са бомбаджиите и конспираторите у нас.
Чел съм в учебника по история.
А вие?

Те са все едни  същи и пак са си тук!
 

 



Гласувай:
78



1. tit - Съгласна съм!:)
11.02.2011 11:43
Нека компетентните и упълномощените да се произнесат!
Най-накрая...
цитирай
2. liliyanaandreeva - АТЕНТАТ ИМА - ПРЕСТЪПЛЕНИЕ НЯМА! ОСОБЕНОСТИ НА РИБОЛОВА ПО ПРИНЦИП!
11.02.2011 12:55
ПО ЗАКОНИТЕ НА ПОДОБИЕТО НА МАКРОКОСМОСА И МИКРОКОСМОСА:

ГРЪМНАТИ МЕДИЙНИ НОВИНАРИ вместо ГРЪМВА МЕДИЙНА НОВИНА

ХА! ХА! ХА! - МНОГО СМЕШНО!
цитирай
3. vmir - Напълно си прав. Така трябва и да бъде.
11.02.2011 13:01
"Малката" ни тайна е, че си обичаме фишеците, и то всякакви - словесни, медийни, законови, политически и даже тротилови, ако другите не са достатъчни. Това има и добра страна - че някои мирясват след еди-колко си броя поразии и извличане полза от тях. Лошото е, че си имаме една прибрана в гардероба идеология, съгласно която забогатяването става не с труд, а с лъжи и експлоатация, а това прави излишни законите и спазването им, но издига ролята на фишеците. Такива ми ти работи, Борисе...
цитирай
4. rustam - Пак го обърна на политика, Борка
11.02.2011 13:31
Една криминална история, обаче на тебе пак ти се иска да забъркаш политически "омлет"
цитирай
5. boristodorov56 - 4.rustam
11.02.2011 14:00
Според теб този криминално осъществен взрив не е политически мотивиран?

Тогава защо е направен, точно на това място и по това време?

цитирай
6. boristodorov56 - 3.vmir
11.02.2011 14:05
Понеже може да се тълкува по няколко начина, аз не мога да реша за себе си защо е извършен този взрив и каква е мотивацията за извършването му.

Тук е мястото на милицията и SS-службите да да открият престъпника, мотивите и поръчителите!
Ако не го сторят - тогава наистина Цъцко Физкултурника ще трябва да си ходи и напълно бих оправдал Синята коялиция в исканата оставка от поста му министър на милицията, без да се притеснявам, че ще гласуват по този повод заедно с комунистите с Парламента дори и от възможвите последствия за статута на Правителството на ББ.
цитирай
7. tomcat - Мисля, че коминтерна е в основата на ...
11.02.2011 14:06
Мисля ,че коминтерна е в основата на всичко това,не мога да си го обясня по друг начин просто!
цитирай
8. boristodorov56 - 7.tomcat
11.02.2011 14:10
Не, бих казал по-ясничко - копелдаците на Политбюро на ЦК на БКП и еничарите от червеното Гестапо! Кой друг в този държава, при това несвързан с ДС, би имал ресурси за подобна материална възможност да го стори?
цитирай
9. tomcat - Само те Борис Тодорович никой друг !
11.02.2011 14:14
Само те Борис Тодорович никой друг !
цитирай
10. анонимен - Които и да са,
11.02.2011 15:28
са наистина голями майстори. Евалла !
И времето подбрано, и мястото избрано, и бомбата майсторска ... !
Вместо флашки - взривове. Спомням си Вазовото "Опълченците на Шипка". Изглежда в духа на стихотворението някой отново е изкряскал, но този път " Грабвайте тротила ...". Зад този "НЯКОЙ" обаче стоят "МНОГО НЯКОИ".
ДВАДЕСЕТ И ДВЕ ГОДИНИ ЧАКАМЕ, НО КАКТО СЕ ВИЖДА НЯМА САМИ ДА МИРЯСАТ ОЩЕ 122 ГОДИНИ, АКО НАЙ-ПОСЛЕ ДЪРЖАВАТА НЕ ГИ "МИРЯСА" ...!
цитирай
11. vmir - 6. boristodorov56,
11.02.2011 16:28
boristodorov56 написа:
Понеже може да се тълкува по няколко начина, аз не мога да реша за себе си защо е извършен този взрив и каква е мотивацията за извършването му.

Тук е мястото на милицията и SS-службите да да открият престъпника, мотивите и поръчителите!
Ако не го сторят - тогава наистина Цъцко Физкултурника ще трябва да си ходи и напълно бих оправдал Синята коялиция в исканата оставка от поста му министър на милицията, без да се притеснявам, че ще гласуват по този повод заедно с комунистите с Парламента дори и от възможвите последствия за статута на Правителството на ББ.


Е, и на мен ми се иска да диктувам на всички какво да констатират или да правят, но поне се питам защо не винаги може да става както на мен ми се иска. Ако имаш бивол, а ти трябва мляко, начина да си го осигуриш не е като стискаш топките на бивола, или като “доказваш” неуморно, че е недостоен за теб, а като го оставиш да върши каквото може и с парите си купиш млякото. Елементарно. Иначе, и биволица да си купиш, нямаш ли адекватно отношение, сама ще рита ведрото и пак ще си стоиш с празна паница...
цитирай
12. zaw12929 - Много точен постинг
11.02.2011 18:53
Много точен постинг
цитирай
13. boristodorov56 - 11. vmir
11.02.2011 19:15
Да разбирам ли, че за теб не е важно дали властите ще открият извършителите на този взрив?
Ако министерството на милицията не се справи - просто няма никакво оправдание да съществува, за министъра и милицонерите и дума да не става!
цитирай
14. mamkamu - Абе те са едни и същи, обаче от два...
11.02.2011 21:11
Абе те са едни и същи, обаче от двайсет години са се разделили на фракции... :)
цитирай
15. vmir - 13. boristodorov56
11.02.2011 22:27
boristodorov56 написа:
Да разбирам ли, че за теб не е важно дали властите ще открият извършителите на този взрив?
Ако министерството на милицията не се справи - просто няма никакво оправдание да съществува, за министъра и милицонерите и дума да не става!


Мисля, че вече ти обясних, че връзката между желание и възможност рядко е пряка. Искане на невъзможното не трябва да води до отказ от възможното.
цитирай
16. hatanasov - Чел съм в учебника по история.
11.02.2011 22:33
Абе в моя учебник май още нищо не пише по въпроса въпреки, че има решение на ПАСЕ за това. Поне в едно нещо като атентатите сме първи в света.

А иначе не очаквам милиционерите да открият нещо.
цитирай
17. boristodorov56 - Ама и ти ме караш да се изприщвам - така го овърташ!
11.02.2011 23:20
vmir написа:
boristodorov56 написа:
Да разбирам ли, че за теб не е важно дали властите ще открият извършителите на този взрив?
Ако министерството на милицията не се справи - просто няма никакво оправдание да съществува, за министъра и милицонерите и дума да не става!


Мисля, че вече ти обясних, че връзката между желание и възможност рядко е пряка. Искане на невъзможното не трябва да води до отказ от възможното.




Няма невъзможни неща? Особено за ЦЦ!
Ако не могат - да си ходят!
Ако не искат - тоже!

Защо им плащаме на тюмбелите милиционери - да въртят само далавери ли?
цитирай
18. boristodorov56 - Като не могат - да си ходят! Има хора, които са без работа и могат!
11.02.2011 23:22
hatanasov написа:
Абе в моя учебник май още нищо не пише по въпроса въпреки, че има решение на ПАСЕ за това. Поне в едно нещо като атентатите сме първи в света.

А иначе не очаквам милиционерите да открият нещо.


Като не могат да си вършат работата - за разплод ли ще ги държим некадърниците?
цитирай
19. анонимен - Те си ги знаят...
12.02.2011 00:17
Те си ги знаят...
цитирай
20. vmir - 17. boristodorov56 - Ама и ти ме караш да се изприщвам - така го овърташ!
12.02.2011 00:40
boristodorov56 написа:
vmir написа:
boristodorov56 написа:
Да разбирам ли, че за теб не е важно дали властите ще открият извършителите на този взрив?
Ако министерството на милицията не се справи - просто няма никакво оправдание да съществува, за министъра и милицонерите и дума да не става!


Мисля, че вече ти обясних, че връзката между желание и възможност рядко е пряка. Искане на невъзможното не трябва да води до отказ от възможното.



Няма невъзможни неща? Особено за ЦЦ!
Ако не могат - да си ходят!
Ако не искат - тоже!

Защо им плащаме на тюмбелите милиционери - да въртят само далавери ли?


Нищо не овъртам, а съм ял попарата на хора, които е трябвало просто да сменят някого, защото е бил посочен като неподходящ. Ако беше понесъл поне един от случаите, които ми се е налагало да изтърпявам, за да не бъде БСП на власт, щеше да знаеш за какво става дума.
цитирай
21. анонимен - То май...
12.02.2011 04:13
си е точно така. Като са почнали от 20- те години на миналия век, та чак досега. Стана им навик на тия гадове!
цитирай
22. aqualia - Тук са!!!
12.02.2011 12:16
И са същите!!!

http://aqualia.blog.bg/izkustvo/2011/02/12/kogato-oshte-ne-vlizahme-v-internet.684636
цитирай
23. анонимен - За МВР е задължително разкриването на истинските извършители
13.02.2011 08:19
Господин Тодоров, нима не виждате, че който и да е атентаторът или организаторът, това си е "с един куршум, два заека". Хем злепоставяне на Вътрешното министерство, хем сплашване на "Галерия". Още повече, че имахме големи, многоуважаеми гости. Въпросът остава открит - ако не се открие атентатора и организацията, съмненията падат върху силовите структури. Затова те трябва да си напънат мозъчетата, щото иначе съмненията за вината отива към тях, дори и да не са виновни..
цитирай
24. masterpiece08 - Господин Тодоров, нима не виждате, ...
13.02.2011 11:19
анонимен написа:
Господин Тодоров, нима не виждате, че който и да е атентаторът или организаторът, това си е "с един куршум, два заека". Хем злепоставяне на Вътрешното министерство, хем сплашване на "Галерия". Още повече, че имахме големи, многоуважаеми гости. Въпросът остава открит - ако не се открие атентатора и организацията, съмненията падат върху силовите структури. Затова те трябва да си напънат мозъчетата, щото иначе съмненията за вината отива към тях, дори и да не са виновни..



1. Поздрави на Автора за точната позиция!:)
2. едно към едно съгласна с Тит, Мамкаму и Акуалия...
3.№ 23, какво да си напънат ??? Че нали 20 години държавата бе оставена на техните напъни, а сега вече са в апогея си и затова сме на този хал!
От напъните на полирани мозъци само се усилва перисталтиката на едни други органи, а резултатът е аморфна кафява маса с ужасно неприятна миризма...
Лошото е,че повечето хора почнаха да свикват,на някои не прави впечатление, а други ни увещават да си траем и да си налягаме парцалите, че можело да стане още по-лошо!
Горките момченца от силовите структури тц, тц, тц! Живи да ги ожалиш, те и бездруго са си пътници ;(
цитирай
25. анонимен - От празно в пусто
13.02.2011 17:18
От основаването ни през 19г на 20 век сме тук и ще си остане тук !
цитирай
26. анонимен - ЧЕНГЕТАТА ОТ ДС НА ПАРТИЯТА БКП ,...СА "НЕОТКРИВАЕМИ"!
13.02.2011 20:45
ЗАЩО ,ЛИ....??!!!
ТОВА СА ВСИЧКИТЕ "ТАЙНИ","ПОЛУТАЙНИ" И "ЯВНИ" РАДЕТЕЛИ ЗА "РАВЕНСТВО И БРАТСТВО"---МЪРЗЕЛИВЦИ ,ТЪПАЦИ,НЕГОДНИЦИ И ИЗМАМНИЦИ.....КОИТО НЕ ИСКАТ И НЕ МОГАТ ДА ЖИВЕЯТ ОТ СОБСТВЕНИЯ СИ ЧЕСТЕН ТРУД , А ВИНАГИ ИСКАТ ДА ГИ НОСИ НЯКОЙ НА ГЪРБА СИ!
ТОВА Е ОСНОВНАТА ЦЕЛ:
"РАВЕНСТВОТО И БРАТСТВОТО ", СА НЕОБХОДИМИ НА ЛЕНТЯЙТЕ И МЪРЗЕЛИВЦИТЕ ,ЗА ДА ПОЛУЧАВАТ , НАРАВНО С ДРУГИТЕ .....БЕЗ ДА РАБОТЯТ!
СТАР ТРИК......САМО ЗА РАБОТЯГИ И НАИВНИЦИ.

ПРОСТО ПРАВИЛО:
..."ПЪТЯТ КЪМ АДА .....Е ПОСТЛАН ,САМО С ДОБРИ НАМЕРЕНИЯ!"
цитирай
27. hatanasov - 18. boristodorov56 - Като не могат - да си ходят! Има хора, които са без работа и могат!
13.02.2011 22:46
И аз съм за това некадърниците да се махат.
цитирай
28. gita969 - Обърнал се Илия - пак в тия
14.02.2011 01:04
Че то Бойко си го каза "Аз знам кои са,те са същите които сложиха взрив на мой близък човек,но поне са действали прифесионалнл и няма жертви, те за това са и обучавани" , а после " Аз веднага съм се разпоредил на Цветанов да приложи всички средства и да залови извършителите" Те това, ако не е противоречие и поредния кьор фишек здраве му кажи. Или Бойко е станал поетична натура и си служи с метафори или му се говори "свише", а Цецко е "Хвърковатата чета" ? Да ми простят хайдутите.Ама сега държавните хайдуци са повече от чета и затова не му се вижда края.
Но че взрива не е дело на Златките - не е,че е политически сценарии - безспорно, но самата дума БОМБА е и с друг заряд. но тази е с последваща детонация. Пажевьом - увидем. Дано края е като в американските, а не като в руските филми.
цитирай
29. boristodorov56 - 20. vmir
14.02.2011 09:00
Вероятно съм създал впечатление, че ни живея в България.
цитирай
30. boristodorov56 - 23. анонимен
14.02.2011 09:02
Не могат да се изключат от заподозрените силовите групировки, но се питам за мотимвацията им.
Всъщност, кой създаде силовите групировки?
цитирай
31. boristodorov56 - 28. gita969
14.02.2011 09:05
Страхувам се, че не само финала ще е по руските стандарти, но и целият сценарий е скроен и нагласен по руски тертип.
цитирай
32. boristodorov56 - 25. анонимен
14.02.2011 09:07
Боя се, че едни люде не са променили, а други хора не само, че не са същите, то ги и няма никви вече.
цитирай
33. boristodorov56 - 26. анонимен
14.02.2011 09:08
Вероятно имаш предвид за "тайните" личности и индивиди, които са си явни, но не искаме да ги видим.
цитирай
34. silencemurmur - Аз знам кои са бомбаджиите и конспираторите у нас.
17.02.2011 21:33
Като ги знаеш, помогни да се изгърмят.
Не ги щади!
Или пишиш за гласове и "прочетен"?
цитирай
35. boristodorov56 - 34. silencemurmur
21.02.2011 12:23
А нима не съм написал - черно на бяло - кои са?
цитирай
36. анонимен - простете,
22.02.2011 16:23
простете, но сте написали една груба манипулация.

какво, солунските атентатори ли са бомбърите?

или пък турците, взривили детския вагон?

от елементарен войнстващ антикомунизъм смисъл няма.

или тези от комунистите, които се пребоядисаха само до социалисти са виновни за дивия капитализъм в България, а всички комунисти, дето се пребоядисаха поне до седесари или най вече до гербери са напълно невинни?

уважавайте малко здравия разум у хората, преди да се метнете в такива инсинуации и манипулации...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8111095
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589