Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2011 11:14 - Васил Левский или Альошката!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 14332 Коментари: 47 Гласове:
45

Последна промяна: 16.02.2011 11:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   
   image


     Призовавам всички истински патриоти, честни и свободни българи да подкрепят
инициативата за построяване на паметник на Апостола на българската свобода Дякона Левский.
   Предлага се в Пловдив той да бъде ситуиран на хълма Бунарджик - на мястото на паметника на Червената армия окупатор (гальовно наричан Альошката от едни хора, обичащи повече Ссср от България), който да бъде демонтиран и съхранен за поколенията в един бъдещ Музей на комунизма.
   Вместо казионното кадене на тамян от властниците в Пловдив и отдаването на почит по инерция от мнозинството хора у нас нека тази година да сложим едно начало на истинско гражданско движение за достойна почит на Васил Левский.



     "  Прочее, да не забравя:  на 19 февруари, до бюстчето-паметник на Левски в подножието на хълма, на върха на който се кипри паметника на съветския окупатор " Альоша",  в 11 часа, ще се проведе протест с искане Левски да бъде почетен, като бъде преместен най-горе. Елате ако сте българи на този протест! Ако сте комуноиди -  "   альошовци"   или почитатели на   " Альоша",  стойте си по домовете и се чешете там, където намерите за угодно!" "


          ЛЮБИМАТА ПЕСЕН НА ВАСИЛ ЛЕВСКИЙ






Гласувай:
47



1. анонимен - Как да станем народ и господари на държавата си
16.02.2011 12:27
За “чиста и свята република”- едно неизпълнено завещание нас чака.
Открито за всички събрание на 19 февруари 2011 г. от 17 до 19 ч. пред Народна библиотека, София.
(2 мин. за всеки плюс 1 мин. за реплика)
Как да станем народ, способен на всенародни действия при общо искание и глуха власт преди всякакви партии и посредници?
Мрежа за бързо гражданско реагиране – повсеместни независими групи за връзка и общи действия при общо искане.
Как да вземем всички необходими права за пряко влизане на гражданите във всички власти – законодателна, изпълнителна, съдебна, медийна и станем реални господари на държавата си?
Сами да правим и пазим законите, когато избраните за това го правят зле, равен достъп до участие и контрол в изборите, достъп до ефира на публичните медии, до цялата публична информация и публична администрация, пряк избор на съдии, прокурори, н-ци РПУ и др.
Включете се, поотделно не става. Тяхната “сила” е в твоя страх.

Групи за връзка 9202664, 0886638024
Сдружение “Гражданско участие и пряка демокрация”, http://edname4ta.dir.bg
цитирай
2. balkan1 - Паметниците са за това - ДА СЕ ЗНАЕ И ПОМНИ
16.02.2011 14:24
Паметника на съветската армия в София също искат да го махат но малко са тези които знаят ЗАЩО е построен десет години след `44-та. Причината са ГОРЯНИТЕ но и за тях почти никой не знае.
Съветските войници, както и тези на съседите ни са използвани от време ОНО и не са те виновните.
"Понаписали негатива и как всегда без выводов. Выводы то какие? Вывод. Русскому народу русское государство. Долой власть Сионгулага. РФия это Хазария-2, верху иудеи. внизу власть муслимов. в самом низу славянские бесправные рабы. Да здравствует Великая всеславянская Русская революция! долой иудеомуслимский Хазарстан!!!" - КОМЕНТАР ОТ АДРЕСА ПО-ДОЛУ -
http://dymovskiy.name/blog/analytics/2001.html#comment24767
АКО СТЕ БЪЛГАРИ ОПИТАЙТЕ СЕ ДА РАЗБЕРЕ ЗАЩО СЛЕД КАТО ДАТИТЕ НА РАЖДАНЕ И ОБЕСВАНЕ НА ВАСИЛ ЛЕВСКИ СА ЕДНИ И СЪЩИ 6VІІ и 6 ІІ, А РАЖДАНЕТО СЕ ОТБЕЛЯЗВА НА 18-то число, докато обесването е на 19-сето.
ТАКА ЧЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ПРОДЪЛЖИМ ДЕЛОТО НА ГОРЯНИТЕ, ВМЕСТО ДА СЕ ЗАНИМАВАМЕ С ДРЕБОЛИИ - ВИЖДАТЕ КАКЪВ "КОМУНИЗЪМ" НИ УРЕДИХА - ВИЖДАТЕ И ДЕМОКРАЦИЯТА ИМ. ГЛАСЕВАМЕ ВЕДНЪЖ НА ЧЕТИРИ ГОДИНИ И ТОВА НИ Е ВСИЧКИАТА ДЕМОКРАЦИЯ.
цитирай
3. анонимен - Паметника на съветската армия в ...
16.02.2011 22:59
balkan1 написа:
Паметника на съветската армия в София също искат да го махат но малко са тези които знаят ЗАЩО е построен десет години след `44-та. Причината са ГОРЯНИТЕ но и за тях почти никой не знае.
Съветските войници, както и тези на съседите ни са използвани от време ОНО и не са те виновните.
"Понаписали негатива и как всегда без выводов. Выводы то какие? Вывод. Русскому народу русское государство. Долой власть Сионгулага. РФия это Хазария-2, верху иудеи. внизу власть муслимов. в самом низу славянские бесправные рабы. Да здравствует Великая всеславянская Русская революция! долой иудеомуслимский Хазарстан!!!" - КОМЕНТАР ОТ АДРЕСА ПО-ДОЛУ -
http://dymovskiy.name/blog/analytics/2001.html#comment24767
АКО СТЕ БЪЛГАРИ ОПИТАЙТЕ СЕ ДА РАЗБЕРЕ ЗАЩО СЛЕД КАТО ДАТИТЕ НА РАЖДАНЕ И ОБЕСВАНЕ НА ВАСИЛ ЛЕВСКИ СА ЕДНИ И СЪЩИ 6VІІ и 6 ІІ, А РАЖДАНЕТО СЕ ОТБЕЛЯЗВА НА 18-то число, докато обесването е на 19-сето.
ТАКА ЧЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ПРОДЪЛЖИМ ДЕЛОТО НА ГОРЯНИТЕ, ВМЕСТО ДА СЕ ЗАНИМАВАМЕ С ДРЕБОЛИИ - ВИЖДАТЕ КАКЪВ "КОМУНИЗЪМ" НИ УРЕДИХА - ВИЖДАТЕ И ДЕМОКРАЦИЯТА ИМ. ГЛАСЕВАМЕ ВЕДНЪЖ НА ЧЕТИРИ ГОДИНИ И ТОВА НИ Е ВСИЧКИАТА ДЕМОКРАЦИЯ.


Не знам ,дали знаете,че създадоха комитет за построяване на паметник на Гурко!?
Парички със сигурност ще осигури руската мафия,тъй като,интересът й за трайно духовно руско присъствие в съзнанието на българина,направо граничи с османското присъствие..
цитирай
4. rosmistral - За съжаление
16.02.2011 23:14
Съжалявам, но живея в София.....Нямам възможност да присътвам физически,но с мислите и чувствата си с Вас....защото съм българка......
цитирай
5. rosmistral - За съжаление 2
16.02.2011 23:21

Първият ми коментар се отнася за Васил Левски!


Престанете да защитавате наличието на паметници,които да ни "напомнят". Народът ни не забравя..... Само като примир Василий Българоубиецът...
цитирай
6. tit - Знаеш ли,
16.02.2011 23:31
много се чудех дали да коментирам...
Прочетох постинга в линка - интересно е! Не мисля обаче, че децата са се колебали от мързел!
Нямам спомен как точно се вписваше Альоша в пейзажа на Пловдив - това въобще не ме е интересувало /паметника/ и ако сега някой ме пита къде е - не бих могла да му отговоря!
Пловдив има съкровищница от паметници...някои са спорни. Филип Македонски, примерно, предизвика доста дебати навремето.
Ако пловдивчани искат да махнат гранитния съветски войник - ОК! Идеята за музей на комунистическите паметници е стара, но добра!:)

Да сложите Левски на ТОВА място обаче лъха на провокация - разбирам символизма, но някак не ми се иска да вкарваме Апостола в символи!
Все ще да има по-хубаво тепе в Пловдив над тази височина!:))
Само мнение - в Сливен си нямаме такива проблеми!:)
цитирай
7. анонимен - ПАМЕТНИК
17.02.2011 01:54
Всяка епоха остава паметници на културата наследство за поколенията!Ако махнете Альоша, махнете и Тримонциум, ТВ кулата, Слънчев бряг, Балкан в София, ЦУМ, дай да сринем и Джумаята амфитеатъра- нали са го строили окупаторите римляни...Невежи разсъждения са това!А за Левски има място в центъра, там е най оживено и ще бъде пред очите на хората, всеки може да му се поклони, да осатви цвете.
цитирай
8. анонимен - Българи, къде сте?
17.02.2011 02:43
Българи, ГЕРБ повиши цените, такси и данъци ти дерат кожата и отиват у джоба на управляващите, пенсионната възраст се вдигна, здравеопазване, образование, култура е сринато!Мними полицейски "акции" като сериали ти промиват мозъка а ти се кефиш- "ето- ГЕРБ ги хвана!".Безброй занимателни ТВ програми, футбол те омайват, циганите с цел са оставени допълнително да тормозят народа с обири, убийства за да не сеща да търси правата си!Високи цени, глад, и мизерия, прост народ най лесно се управлява!Това е идеологията!Я да видим има ли открити работни места от някое правителство до сега в България с най-плодородната си почва и прекрасният климат???Плодородното Пловдивско поле запустяло с 20 годишни бурени е най голямата мъка, ама ако оживее селското стопанство, олигарсите няма да могат да печелят от внос...
Българи, докажете достоинството си както поляците, чехи, унгарци и т.н.Нацията се стопява, тия паметници икат да вдигат.Абе вдигнете паметник на БЪЛГАРИНА който е на изчезване да знаят след години че в Циганотуркия е имало и българи...
цитирай
9. blakpredator - Ако още веднъж си смениш аватара, ще ти е за първи път.
17.02.2011 02:43
цитирай
10. анонимен - Как да ти кажа, правилно е! Подкрепям, но виж, реакция - няма! Мълчат си всички.
17.02.2011 08:33
Такова открито и публично показано дебилство на бългърите няма никъде по света!
Затова ни ебават майката комунисти, турци, цигани и цялата небългарска паплач на власт у нас.
Я виж боклука Бойко - прави се на мъж с руснаците, но по АЕЦ Белене се работи без да се спира и зад гърба на хората - проектирането било завършено - сиреч, парите си вървят - спете спокойно дяца - все в порядке!

Ако беше жив Левски щеше да ги изколи тези до крак!

Ние сме сметовни мърши!
цитирай
11. ploudinperper - Има и пръст надолу!
17.02.2011 08:37
Това не съм го допускал и в най-мрачните си прогнози - някой "българин" ще е против паметник на Апостола Левски!

Боже, пъзи България!!!
цитирай
12. анонимен - Подкрепям!!!
17.02.2011 08:42
Разбира се
цитирай
13. antikom - Необходимо е разяснение.
17.02.2011 09:50
Не се вижда и усеща реакцията и позицията на комунистите в блога.

Паметник на В. Левски или на Червената армия - кое да предпочитате?
Кажете си думата.
цитирай
14. bloger - Товарищи!
17.02.2011 10:01
Я не понимаю почему мой памятник вы хотите разрушите?
А если я буду послать Красная армия его востановит, что вы сделаете?
Наздаровья!

Газпром ест для всех, ни ривите, мужики!

Товарищи от свех стран, соединяйтесь! Есть водка для всех!
цитирай
15. анонимен - Времето строи паметниците
17.02.2011 10:25
беше казал наш поет.А когато хората започнат подобни дела винаги се оказва нечия далавера:))))
цитирай
16. анонимен - Няма да стане.
17.02.2011 10:29
Левски не е обичал Русия и е знаел какво ще стане, ако ни "освободи". Така че съветските другари със съветски плам ще защитават съветските (и руските) паметници, докато не ги взривим сами.
цитирай
17. анонимен - Левски никого не е клал, застрелял е ...
17.02.2011 10:34
Левски никого не е клал, застрелял е едно ратайче и затова е осъден на смърт (не за революционната му дейност). Да замениш един паметник с друг е повече от тъпо. Ако толкова иска Пловдив паметник на Левски да го сложи на другото по-високото тепе - по ще му прилича. Но защо всъшност не сложихте Филип на мястото на Альоша - това би имало основание, все пак града се е казвал повече от две хиляди години Филипопол (Филибе), логично е да има такъв паметник там и да е на съвсем видно и видимо място. И въобще не разбирам този пловдивски напън да се строят някакви монументи на хора нямащи нищо общо с града - та то не беше проект за паметник на Аспарух, за паметник на Крум, няма да се учудя ако скоро някой предложи да се построи й паметник на Калоян, сега и Левски, който дори не се знае дали въобще е влизал в този град.
По една или друга причина самият град Пловдив, дори когато е бил в българска територия, през средновековието не е български град. Когато става столица на Източна Румелия за една бройка официален език на тази територия не става гръцкия точно защото Пловдив е населен предимно с гърци и турци, а българите са една две крайни махали. Не случайно Кочо Честименски, когато иска да се бунтува срещу Османлиите напуска Пловдив, защото там няма просто с кого да се бунтува - гърци, турци, български занаятчии, които не искат да си развалят рахатя и гръцизирани българи. С това не искам никого да засегна, но историята си е история, а днешен Пловдив си е достатъчно български град, за да има нужда да се българизира допълнително със строежа на разни паметници дето там не им е мястото. Че няма ли достойни пловдивчани, за да бъдат поставени на паметник питам се аз???
цитирай
18. ploudinperper - 17. анонимен -Ти си безродник и ограничен незнайко!
17.02.2011 10:47
Въобще нямаш представа за какво говориш, когато твърдиш, че Левски не е бил в Пловдив!

Чувал ли си за братя Търневи и техният хан, където е бил създаден революционет комитет? Днес ханът го няма, но има паметна плоча на неговото място - до църквата "Св. Иван Рилски" - след първия сфетофар на влизане в Пловдив по Карловско шосе.

Ебати и тъпия аргумент да бъдеш против паметник на Апостола и то лъжлив!
цитирай
19. анонимен - Все некой трябва да дава наклон на живота ни
17.02.2011 10:51
Тоя въпрос с паметниците е нерешим защото населението от чергари няма уеднаквен статус на интелекта.Но Европа няма да ни остави така и ще ни реши проблема след време,като постави турски кметове по села и паланки.
Гробари!Паметници...Тцтцтц български идиотизъм.Още си клечите в червените обори и понеже по редко ви гасят тока си мислите, че сте в Европа.
На никой не му дреме нити за вас, нито за паметници.Някой все продължава да се учи да искарва пари с писане и говорене.Наклон да,ама на ..ми вече!:)))
цитирай
20. анонимен - За да угасите филибетлийските к...
17.02.2011 11:04
За да угасите филибетлийските комплекси,на мястото на "Альошата",турете голям камик с надпис "Ний ша сми столица"!
цитирай
21. ploudinperper - 19. анонимен - Тъпата упоритост присъща на склеротирал червеняк си личи отдалеч!
17.02.2011 11:16
Но ако искат да се издигне мавзолей на Иван Панев и Дража Вълчева сигурно ще получиш оргазъм!

Само обезбългарен съветофилски дебил би имал подобни възражения!
цитирай
22. анонимен - преди комунизма,сега демокрацията е на мода
17.02.2011 13:32
Ми като ви се правят паметници,правете,кой ви пречи!?Само дето трябва да са по лежерни,че като дойде време да ги махат,да няма проблеми!Щото и на альошата му бяха вдигнали мерника,развяваха се патриотични и натовски байряци,ама се оказа мисия невъзможна,та се кротнаха!Май само шмайзера му беше 1 тон,не помня точно!Българина с велик ентусиазъм вдига паметници,и с още по-велик ги бута!
цитирай
23. masterpiece08 - А като си помисли човек,
17.02.2011 14:40
че на българска територия не е загинал нито един руски войник при военни действия! Имало е умрели от коремен тиф и от препиване с метилов алкохол! Както и да е, аз подкрепям и с двете ръце! Апостолът е Светиня и как малко по малко пак почнаха да изместват в сянка честванията на Ботев и Левски!...
цитирай
24. анонимен - Паметниците на съветската армия
17.02.2011 15:15
в цялата страна трябва да се махнат, ако искаме да имаме достойнство като народ и държава.Който е против това, той не е българин, а руска подлога, безродник.
цитирай
25. ve6titsa - Разбира се,че трябва да има паметник на Апостола!
17.02.2011 16:05
Огромен паметник.Но това не означава,че трябва да се рушат старите.Това е моето мнение.
цитирай
26. анонимен - Боре, ама много високо и високи тези паметници, бре!
17.02.2011 19:45
Трудно им е да ги близнат ...където им се иска. Къде са ги зачукали идвата паметника...
цитирай
27. sparotok - Левски
17.02.2011 21:30
Ако нечий паметник заслужава да е на върха на тепето, това е този на Левски.
цитирай
28. анонимен - муржо
17.02.2011 22:39
Хора бдете. Те комунягите безродници пак са тук и грачат. Альошата да си га приберат в музей или другаде и да му се радват.Комсомолците да му пеят, а ремсистките доброволки от войната да си спомнят за него. Но думата е за паметника на Левски, който е българин.
цитирай
29. анонимен - ТАКА Е, СПАРОТОК.....27
17.02.2011 23:16
ТАЯ КУПЧИНА РУСКИ КАМАНЯЦИ.....САМО БОЛНА КОМУНИСТИЧЕСКА ТИКВА, МОЖЕ ДА Я ИЗМИСЛИ!
..ПОНЕ ,ДА ИМАШЕ ЕДИН УБИТ РУСКИ ПИЯНИЦА ОТ ТАЯ "ЦИГАНСКА ЧЕРВЕНА АРМИЯ", НА БЪЛГАРСКА ЗЕМЯ .....ТА ДА ИМА ,ЗА КАКВО ДА ГИ ТРУПАТ НА ТЕПЕТО!
НЕКА ИМ СЕ КЛАНЯТ ИДИОТИТЕ НА ПАРТИЯТА.......НАЛИ ,БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЯХ ,..СТАНАХА ХОРА С ВЛАСТ И ИМОТИ--ТА ДА СЕ ПИШАТ ДНЕС НА "КАПИТАЛИСТИ", КАТО ГЕРГОВ--ЧЕРВНИЯ СВИНАР!!!!
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - Въпросът е достоен за референдум. ...
18.02.2011 00:36
Въпросът е достоен за референдум. Убедена съм, че пловдивчани биха предпочели над града им да извисява снага апостолът на българската свобода.
цитирай
31. анонимен - Головодник си Борисе!Елемента...
18.02.2011 07:56
Головодник си Борисе!Елементарен!
Що за дебилщина и евтин популизъм?
Не си първия,нито ще си последния малък човек ползващ Левски за носна кърпа.Ти едва ли искаш толкова паметник на Левски,колкото да бутнеш другия и за мотив ползваш национална светиня.
В София е най-големия паметник на апостола,но не може да стъпи и на малкия пръст на паметника му в Карлово,та дори и на този до стадион Герена,Минавам през ден два покрай него,но дори не се сещам за Левски-няма дух този паметник!
Няма голям паметник с душа,от такъв лъха само грандоманщина,а това което целиш с призива си е евтино!Къде в Признателна България можеш да си купиш портрет на Апостола?Единствено съм видял и купил от родната му къща в Карлово.
цитирай
32. blackpredator - Борисе,
18.02.2011 08:53
Куцото ми огледало, коментира тук там вместо мен.
Не се оглеждай в него
цитирай
33. kostadinovd - ЛЕВСКИ е НАЙ ГОЛЕМИЯ
18.02.2011 12:55
Затова подкрепям ИНИЦИАТИВАТА
цитирай
34. анонимен - За Левски
18.02.2011 18:04
"МАНАСТИРЪТ ТЕСЕН И ЗА МОЙТА ДУША Е"
"АПОСТОЛЕ????"

Тодоров, ако беше очи в очи с Апостола, който се е борил за "чиста и свята Република" какво би му казал? Какви са неговите думи за "всички заедно"? С твоите постоянни противоречия между хората освен да вземеш да се изсилиш и приложиш някоя неуместна реплика,без да мислиш какво би причинил. Освен това, крайно време е за ОБЕДИНЕНИЕ, а не постоянно да тровиш въздуха с РАЗЕДИНЕНИЕ. В България има много важни паметници, устояли на времето и стихията. Сега, в този момент, тщеславието и кривото огледало пречат на много хора да видят и оценят каква е истината. На какво е основоположник Левски, на какво би бил ти Тодоров. Помисли върху това. Може да си бил хулиган, поне това го пишеш навсякъде. Сега би трябвало вече да си пораснал и да осмислиш както постъпките си,така и обикновените човешки радости, независимо от различията. Ако Левски ти е Кумир, както на много хора, не би говорил нелепици, а не би бил толкова ограничен. Не може да слагаш конските капаци и хоризонта да ти се губи. Махни ги! Огледай се и прозрей истината!!! Време е!!!
цитирай
35. ploudinperper - 34.анонимен
19.02.2011 11:26
А може би акълът те е доста тесничък?
цитирай
36. анонимен - към 35
19.02.2011 13:50
Съмнявам се моя да е тесен. Личи си, че твоя ще те компрометира. Във връзка с това ще ти напиша нещо и дано го разбереш, но не да кипиш излишно, а умствено да разшириш собствения си стеснет кръгозор:
ЗА ЗАВИСТТА: * “Завистта е емоция, която изразява вътрешна злоба, предизвикана от успехите, радостта, задоволството и благополучието на други хора. Тя е свързана с желанието или да притежаваш това, което другите имат или да желаеш те да го загубят.” -- Уикипедия;
* “Не можеш да завиждаш и да си щастлив по едно и също време” -- Франк Тайгър, американски художник;* “Завистта стреля по другите -- но наранява само себе си” -- английска поговорка;
* “Завистта изяжда собственото си сърце” -- германска пословица;
* “Завистта и огъня винаги се стремят към високото” -- Тит Ливий;
* “Също като червея, завистта напада само най-добрите плодове” -- Франсис Бомон, английски драматург;
* “Да завиждаш значи да обиждаш себе си” -- Евгений Евтушенко;
* “Завистта се ражда от невежеството на хората или от липсата на увереност в собствените им възможности и таланти” -- Жан Вание, канадски философ;
* “Не надценявайте това, което сте получили, но и не завиждайте на другите! Който завижда другиму -- няма покой на съзнанието!” -- Буда;
* “Злите хора завиждат и мразят. Това е техният начин на възхищение…” -- Виктор Юго.
................
Не се заемай се непосилни за теб роли от рода на защитата. Не ти се отдава особено. А написаното не касае теб, а Тодоров. Само той и никой друг има правото да ми опонира. Докато не се разбере, че всеки трябва да си знае пътя, и да направи така, че всички реки да се вливат в морето, не може да има кадърност и комптентност. Това беше алегория, но много се съмнявам да го разбереш какво всъщност значи. А аз нямам намерение да обяснявам. Всички не могат да бъдат умни, но глупостта може да се съкрати наполовина. Стига наистина да се мисли, а не като развалена грамофонна плоча да се повтаря едно и също. Това омръзва. Разбра ли ploudinper?
цитирай
37. анонимен - За свободата
19.02.2011 16:51
Пинк Флойд http://www.vbox7.com/play:fb42c9dc - Ако го разбереш Тодоров - добре, ако не - ще тъпчеш с години на едно място и няма да мръднеш от него.
цитирай
38. анонимен - Едно време...
19.02.2011 17:52
Цитат: Едно време бях хулиганин. Сега пораснах и пак съм си същия.

Много ли се гордееш с това? Едно време си е за едно време, но ако и сега си същия както пишеш ти сам, какво би трябвало да си помисли човек??? Промени някои изводи които правиш за самия себе си. Това хилядолетие би трябвало да промени каквито и да е минали действия, защото живеем в съвремието. Ти, аз, всички онези които сме тук, сега, в този момент, утре, други ден..... Никой не е безсмъртен. Само времето може да ни бъде съдник, но.... и хората също.
цитирай
39. анонимен - НЕ МОЖЕ ...."АЛЬОША", ДА Е ПО-ВЕЛИК ОТ ЛЕВСКИ ИЛИ З.СТОЯНОВ!!!!
20.02.2011 11:20
СТИГА С ТИЯ ,КОМУНИСТИЧЕСКИ ГЛУПОСТИ И ПРОСТОТИЙ....!
ТРЯБВА ДА СИ КРЪГАЛ "ИДИОТ" И НАИСТИНА АБСОЛЮТЕН "НЕВЕРНИК В БЪЛГАРСКОТО" ......ЗА ДА ГОВОРИШ И ТВЪРДИШ , ПОДОБНО НЕЩО!

ТОВА СЕ НАРИЧА ----"КОМУНИСТИЧЕСКИ НИХИЛИЗЪМ" И "ОТРИЦАНИЕ" НА БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ С НЕЙНИТЕ ТВОРЦИ!
ТОВА Е ПЪЛНА КОМУНИСТИЧЕСКА СВИНЩИНА!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
40. анонимен - О, ще си говорим за свинщина
20.02.2011 13:57
Прочети се пак пореден № 39 и тогава ще разтърсим "свинщината" както й се полага. В интерес на истината никой не е по-велик от хляба и паметниците за това са паметници да живеят във времето. Но твоята елипса в която си се скатал с мишата си мисъл, не ти дава никакъв прогрес. Състоянието ти е "птича мисъл пред лъвски рев". Една лека препоръка: Смени вулгаризмите. Те едва ли ще те доведат до победата. Ти всъщност си нямаш и на представа от това какво е победа. Според изразните средства само си мисля, че възпитанието ти куца. Жалко е наистинаа хората даа се вслушват в подобен род мисли, както и несъстоятелен български език. Все пак сме в Европа и би трябвало да се учим на етика и култура, което е задължителен приоритет за бъдещето ни. Каквото и колкото и да прави някой за друг, ако всичко продължава с простоятията напред...... не сме и за последната дупка на кавала.
цитирай
41. анонимен - ХАЙДЕ , ВСИЧКИ РУСКИ ДУПЕДАВЦИ...
20.02.2011 16:02
...ДА ПРЕСТАНАТ ДА НИ ПОУЧАВАТ НА МОРАЛ ,ВЪЗПИТАНИЕ И ЕТИКА!
НАЙ-ПРОДАЖНАТА И НЕКАДЪРНА ЧАСТ ОТ НАСЕЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ, С ЧЕРВЕН ПАРТИЕН БИЛЕТ, ЩЕ МИ ГОВОРИ ....ЗА ЦЕННОСТИТЕ В ЖИВОТА!

ТОВА СИ Е ОТКРОВЕННО НАХАЛСТВО И ЧИСТА ПРОСТАЩИНА!
МАЙ Е ВЯРНО ,ЧЕ УСТАТА НА КОМУНИСТА, Е КАТО ВРАТА НА РУСКА ЛЕКА КОЛА:
...ЗАТВАРЯ СЕ САМО СЪС СИЛЕН УДАР ИЛИ ЯКО БЛЪСКАНЕ!!!!
цитирай
42. анонимен - @
20.02.2011 16:26
Отговорните и "културни" господа в твое лице ще ни възпитавате. Васил Левски не се е борил за проста България, а за България в която хората ще има повече мозък. Надяваме се на вашия който ври и кипи от манипулиране на общественото мнение. От злъч ще си глътнеш езика № 41. Аз все пак се надявам хората да не взимат под внимание твоето мнение изградено върху калпава основа. Кое е ценността в живота, кое простаащина и нахалство едва ли точно ти с тази слабохарактерност би трябвало да ми казваш. Продължавай в същия дух. От това което казваш, мога да си направя извод точно за твоята ценностна система и "простащина". Нямам представа езика ми да е изтървал обида по нечий адрес, но ти го правиш с голяма охота. Мъртвата кост едва ли може да оживее. Довиждане.
цитирай
43. анонимен - ГОСПОДИ.....КАКВА, ПО-ГОЛЯМА ОБИДА ОТ ТОВА....
20.02.2011 16:38
......ДА ДРЪНКАШ ,ЧЕ КУПЧИНАТА КАМЪНИ ЗА ЕДНА "ОКУПАЦИОННА АРМИЯ",КОЯТО НЕ Е ДАЛА НИТО ЕДНА ЖЕРТВА НА БЪЛГАРСКА ЗЕМЯ, /ОСВЕН ОТ ПРЕЯЖДАНЕ ,НАСИРАНЕ И ЛИ ПРЕПИВАНЕ/.....ЗАСЛУЖАВА ТОЗИ ПАМЕТНИК ,...........
..А,БОРЦИТЕ ЗА ИСТИНСКАТА СВОБОДА НА БЪЛГАРИЯ И ТЯХНАТА КРЪВ, ПРЕЗ ГОДИНИТЕ НА ВЕЛИКИТЕ БОРБИ, СРЕЩУ ПОДТИСНИЧЕСТВОТО И ИГОТО .....
ВЪЛЦИ ГИ ЯЛИ--НЕКА БЪДАТ ОСЪДЕНИ НА ЗАБРАВА!!!

МАМКА МУ, ...АКО ТОВА НЕ Е ВЕЛИКО НАХАЛСТВО И ПРОСТАЩИНА!
ТОГАВА ,/ПИТАМ АЗ/ КАКВО Е.....ПО ДЯВОЛИТЕ???!!!!
цитирай
44. анонимен - Хахаха
20.02.2011 17:02
Какво ти става бе човек. Обвил си се като какавида и бълваш ли бълваш змии и гущери. Ами давай. То друго не ти остава. За мен светът е шарен, твоя не знам, но с тази "окупация" на "вълшебния си мозък", сам се обричаш на гибел. Не ставаш за воевода. Хайде аз ще празнувам, а ти дано издоиш някое по-умно пиле.
цитирай
45. hatanasov - ЛЕВСКИ...
20.02.2011 22:34
ако беше жив, би желал да бъде долу сред народа. А по-достоен да бди над нас няма. Анонимен пиян салдать с шмайзер или анонимен агент на ДС, който праща хулиганите в Белене? Виждате ли разлика?

А за Альоша има решение за премахването му от повече от 10 години. Но няма кой да изпълни закона в града. А май в цялата страна върховенството на закона не е на почит. А уж вече сме европейци.
цитирай
46. liliyanaandreeva - МОЖЕ ДА ПОМОЛИТЕ АКАДЕМИК АРХИТЕКТ ГЕОРГИ СТОИЛОВ...
22.02.2011 11:21
...ДА ВГРАДИ ОБРАЗИТЕ НА ЛЕВСКИ,БОТЕВ И РАКОВСКИ В НЯКОЯ ЛЕТЯЩА ЧИНИЯ НА БУНАРДЖИКА, НО ... ВСЕ ПАК ПРОЧЕТЕТЕ КНИГАТА НА ПРОФ. ИВАН СЛАВОВ "КИЧЪТ" ПРЕДИ ДА ПРЕДПРИЕМЕТЕ КАКВОТО И ДА БИЛО!
цитирай
47. анонимен - че на българска територия не е за...
16.07.2011 23:52
masterpiece08 написа:
че на българска територия не е загинал нито един руски войник при военни действия! Имало е умрели от коремен тиф и от препиване с метилов алкохол! Както и да е, аз подкрепям и с двете ръце! Апостолът е Светиня и как малко по малко пак почнаха да изместват в сянка честванията на Ботев и Левски!...


Според този известната битка за Плевен е водена не на българска територия. Хора, мислете преди да пижете глупости! Не чакайте други да ви пълнят главите.
Паметниците са свързани с нашата история - тя не моше да се заличи, нито да се промени. Не бъдете като западните ни близки съседи, които рушат българските паметници. Кому е нужно това?
Народната мъдрост казва "Каквото повикало, такова се обадило". Ако искате да се оправи живота, изпъдете вън от мислите си всичко отрицателно и съзнателно търсете добрите обноски и разбирателството.
Ние всички сме дошли тук за да се научим да живеем заедно. За да има разбирателство трябва да се живее с леко сърце. Сега навлизаме в епохата на любовта между всички. Нека тя бъде нашият закон. Бъдете в мир.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8059548
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589