Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2011 19:47 - Бойко, не се прави на: ни Лукойл ял, ни Лукойл мирисал!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 13852 Коментари: 72 Гласове:
70

Последна промяна: 15.03.2011 06:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image




    Протеста против високите цени на горивата трябва да е против правителството за да го принуди да предизвика законово регулиране на монополите у нас.      Тези спонтанни и оправдани протести, които падкрепям напълно, няма да решат проблема! Да не се самозалъгваме.
     Трябва незабавно законодателно уреждане на проблема с монополите, както е в Сащ и Европа - да не се правят на улави и неразбиращи Рапоня и сие!
     Колко кожи одра В. Златев!
     И само той ли?

     Нещата трябва да се кажат с политически апломб:  Народа или Лукойл!

     За какъв ни е д-р Б. Борисов с поетичния ник сред подземния свят - Рапоня Бойко?
     Да позира като на абитуриенстки бал и да реже
ленти на ремонтирани детски градини?
     Да ни обяснява, че Кадафи е виновен за високите цени на руският нефт?

     Нали лани обеща, че април тази година България излиза от криза? От нея май само Цвъцко Цвъцков не излезе валат, а с няколко хапартаменчета и богат дедо?

    Препоръчвам на онези, които го избраха да си го свялят.
    Същото се отнася е за българоговорящите руси.

    Има ли един разумно и нармално разсъзждаващ човек, които да е мислел, че ще случи нещо различно от случващото се днес?




Гласувай:
77



1. nicodima - В новините от 20 ч. Б.Б. обясни, че не може да взема решения противни на световните тенденции!
14.03.2011 22:10
Извод: В. Златев е световна тенденция ; (...
Абсолютно споделям написаното!
цитирай
2. bloger - Товарищи от свех стран, соединя...
14.03.2011 22:33
Товарищи от свех стран, соединяйтесь! Есть водка для всех!
цитирай
3. mafani - Има ли един разумно и нармално разсъзждаващ човек...?
14.03.2011 23:43
Сигурно има- някой непоправим оптимист.

nicodima, всъщност да- В.Златев е световна тенденция за съжаление.
цитирай
4. vmir - Борисе, борсите определят цената на нефта, продавачите му просто се закачат за тях,
15.03.2011 07:59
което всъщност създава и поддържа борсите. Да не търсим под вола теле. Колкото до "антимонополното законодателство", не ти ли се струва, че точно такъв въпрос е работа на опозицията, която предпочита да се занимава с флашки и празни приказки, като връзката между Либия и руския петрол. Между впрочем, няма как да не е ясно, че ако държавата компенсира цените на петрола и той продължава да поскъпва, което си е тенденция не само в краткосрочен, но и в дългосрочен план, такава държава без собствен петрол, рано или късно, ще фалира.
цитирай
5. анонимен - ПОСЛЕДНАТА ГЛУПОСТ....
15.03.2011 08:14
..ТИРАЖИРАНА В НАШИТЕ ТЪПИ МЕДИИ:

"...ЛУКОЙЛ", РАБОТЕЛА НА ЗАГУБА..".....ХА,ХА,ХА,ХААААА......!
ОСТАВА ДА ПОЧНАТ ДА МИ НАШЕПВАТ ,ЧЕ ......ГО ПРАВЯТ ОТ .."БРАТСКА ОБИЧ"...!

...АМИ.....ДА СЕ ИЗЧУКАМЕ ,ТОГАВА....ХА,ХА,ХААА..!!!!!
цитирай
6. анонимен - ХАЙДЕ НА МИТИНГ В БУРГАС
15.03.2011 08:33
ЗА УИКЕНДА ВСИЧКИ ДА СМЕ ПРЕД ЛУКОЙЛ
цитирай
7. razkazvachka - На загуба ли? Може би след изтичането на фючърсите за следващите 100 години -
15.03.2011 09:35
и затова сега взимат мерки, да не работят на загуба някъде към 2200 та година.
цитирай
8. boristodorov56 - 4. vmir
15.03.2011 09:49
vmir написа:
което всъщност създава и поддържа борсите. Да не търсим под вола теле. Колкото до "антимонополното законодателство", не ти ли се струва, че точно такъв въпрос е работа на опозицията, която предпочита да се занимава с флашки и празни приказки, като връзката между Либия и руския петрол. Между впрочем, няма как да не е ясно, че ако държавата компенсира цените на петрола и той продължава да поскъпва, което си е тенденция не само в краткосрочен, но и в дългосрочен план, такава държава без собствен петрол, рано или късно, ще фалира.



Матеев,
кажи кое разумно предложение е приел д-р ББ от опозицията?

Да не се прави Рапоня на вързан с червен конец за пишката, а да направи необходимото за антимонополното закатодателство и да не говори групости, а ти да му пригласяш за борсови цени, щото петрола откойто днес вадят горива е от преди три месеца.

Никакви оправдания от подлогата помияр Б. Борисов спрямо Лукоил!


цитирай
9. анонимен - КИРИЛ МАРИНОВ
15.03.2011 10:04
Всички наши управляващи досега се изхранват от продажбата на амфети,нефтохим-лукойл-българия,и приватизацията....тая порочна верига се видя и при конфигурацията ГОЦЕ ТРИПЕРА и БАТБОЙКО .тъпунгерите си мисля ,че не са длъжни да ни дават отчет като забравят за какво сме ги избрали волно или неволно.БОЙКО е същият престъпник както всичките досега-вижте пипнали ДОГАН СОПОЛА ,а ?не просто нито въведе данък БОГАТСТВО нито намали данъците на най бедните нещо което ОБАМА НАПРАВИ за собственият си народ.ГЕРБ или ГРОБ са 80 на сто КОМУНИСТИ или престъпници...справка -РУМЕН ПЕТКОВ И ЦЕЦКА ЦАЧЕВА дето се возят в една кола и сладко сладко си приказват...БОКЛУЦИ
цитирай
10. анонимен - Не правителството или Бойко Бор...
15.03.2011 10:15
Не правителството или Бойко Борисов или пък Кадафи повишава цените на горивата у нас. Всяко следващо повишение започва с думите: Лукойл повишава с ....... от днес.
Тъй че ,моля ,насочете си гнева където трябва.
Има картелно споразумение между Лукойл ,румънската и гръцката рафинерия за разпределение на пазарите. Затова изникнаха тук-там бензиностанции на Ромпетрол или на гръцката рафинерия.... Като знак на добра воля......
цитирай
11. vmir - 8. boristodorov56,
15.03.2011 10:35
boristodorov56 написа:
... кое разумно предложение е приел д-р ББ от опозицията?

Да не се прави Рапоня на вързан с червен конец за пишката, а да направи необходимото за антимонополното закатодателство и да не говори групости, а ти да му пригласяш за борсови цени, щото петрола откойто днес вадят горива е от преди три месеца.

Никакви оправдания от подлогата помияр Б. Борисов спрямо Лукоил!




Не съм чул опозицията да е критикувала за несъобразяване с предложения, обратното - критикуват правителството за прекалена сговорчивост.

Колкото до това, че днешния петрол е отпреди три месеца, само при комунизма се осчетоводяваше и оперираше с фиксирани стойности, но трето десетилетие вече България отчаяно се мъчи да се освободи от непазарното ценообразуване, и няма защо да плачем за централно дирижираната икономика, поне, защото тя предполага и диригенти. Предложи нещо по-актуално.
цитирай
12. анонимен - до vmir някои тъпанари писали в нета
15.03.2011 11:10
че Бойко и Вальо Зл. били приятели
че дори май Вальо дърпал конците на Бате
от нета
1.Валентин Златев привика Бойко Борисов на инструктаж
http://www.youtube.com/watch?v=WF3HZK1tTZE

2.Соня Колтуклиева: Бойко Борисов е зависим от Валентин Златев ...
8 Дек 2008 ... Тогава Борисов казал, представете го на Вальо Златев и ако той го одобри, значи няма проблем. „Бойко Борисов е зависим от Валентин Златев” ...
http://bgdemoni.wordpress.com/2008/12/08/%D1%81%D0%BE%D0%BD%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%82%D1%83%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE-%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2-%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B8/
и още мно---- как може да пищат такива неща

Валентин Златев върти 16 млрд., а според някои – и държавата ...
14 мар 2011 ... Бойко Борисов наруши собствена си заповед заради сватбата. Шефът на "Лукойл България" Валентин Златев се ожени като арабски шейх. ...
http://zonabg.info/Politics.20_21/13944.article/
цитирай
13. urilozev - Браво за постинга.
15.03.2011 11:24
Заглавието- казва всичко, с два израза.
цитирай
14. vmir - Който няма гащи за реалността, си плаче за Големия Брат.
15.03.2011 11:35
После се вайка, че Големия Брат чака отплата.

Няма безплатен обяд, но най-неприятни са онези, които хем искат безплатен обяд, хем плюят по който им го плаща. Ей, хора, вземете се в ръце и се съобразявайте с борсите, а не с нерушимата българо-съветска дружба, ако наистина искате да ни е мирна главата.
цитирай
15. ok3223 - Така-а
15.03.2011 11:55
Не искате Бургас- Александруполис. Хък-мък, туй-онуй. Ако беше построен с кранче у нас, врът кранчето, и потича аванта евтин петрол . Кой, защо, как, като украинците с газта. Докато се разбере, кризата минала. А ако е причината у руснаците. Спираме преноса, докато поотбият от цената. Имаш реален иструмент за въздействие.
А сега дрън-дрън, ярина. Световни цени, борсата...Ако ви е. Като играете по чужди свирки.
Същото утре ще се повтори с газта. Цените са вързани.
Ако "Южен поток" беше минал през БГ, както искаха руснаците. И те ще зависят от нас, не само ние от тях.
Ама цената расте, виновни били...посредниците. Спираме минаването и. да видиш, как за 0 време посредниците ще изчезнат и цената ще олекне.
РЕАЛЕН ЛОСТ ЗА ВЪЗДЕЙСТВИЕ Е ПОД РЪКА, И СИ ОБЗПЕЧЕН СТАБИЛНО С ГАЗ, И ПЕЧЕЛИШ СТОТИЦИ МИЛИОНИ ОТ ПРЕНОСА.
НещоТО, което направиха и правят турците, НО НЕ И НИЕ ПО ЧУЖДО ВНУШЕНИЕ.
БОЛШИНСТВОТО ТУК СЕ СКЪСАХА ДА РЕВАТ ПРОТИВ "ЮЖНИЯ...И ...АЛЕКСОНДРУПОЛИС", А СЕГА ОЛЕЛЕ.
УМ ЦАРУВА, УМ РОБУВА , УМ ПАТКИ ПАСЕ...
А ДНЕС ЩЕ ПЛАЩАТЕ КАТО ПОПОВЕ, ЗАЩОТО БОРСАТА СВЕТОВНА...Е В ЧУЖДИ РЪЦЕ.
цитирай
16. анонимен - коко
15.03.2011 13:16
към блогъра:
1. Кой приватизира Нефтохим?
2. Кой смаза Плама?
3. Кой регулира цените на горивата?
4. Каква е връзката на ББ с т. от 1 до 3?
Ако отговориш правилно печелиш екскурзия до Бузлуджа!
И не задавай тъпи въпроси: връзката м/у либийския и руския нефт са световните борси.
Просто като за тебе: връзката м/у македонските и турските домати е Женския пазар.
цитирай
17. анонимен - Savet
15.03.2011 14:54
avtorchetopo dobre e da se pribere v ludnizata ot kadeto e izbyagal.Tam i hapcheta davat vsyaka sutrin,nali.Haide.
цитирай
18. boristodorov56 - 16. ok3223
15.03.2011 15:13
Ок, саше,
дори да минава провода през територията ни - има европейски конвенции, които забраняват влиянието върху трафика от туземците.
цитирай
19. boristodorov56 - анонимен - коко
15.03.2011 15:17
Който, каквото и когато и да е приватезирал нещо си, не може да бъде отговорен заради днешните помияри от ранга на Рапоня и за това че тиквоча е вързан за пишката с червен конец. Този конец струва 150-200 милиона разправят по-знаещи.
За прости хора като за мен - няма обяснение защо доктора по държане на пожарникарски маркуч не иска от плужеците си в парламента да приемат антимонополно законодателство?
Другите приказки - на село на мегдана!
цитирай
20. boristodorov56 - 15. vmir
15.03.2011 15:24
Матеев, залагаш ли, че нашият петрол не е поне с 25% по скъп от този, който русите го търгуват за независимвите от тях държави в Европата?
Каква бългорасъветска дружба те хлопа по главата. Това е част от играта за налагане на четворният кур, който трябва всичките бойкови апологети да дъвчите, вместо да се правите на велики анализатори, когато и за децата е ясно че русите са ни нагъзили щото помияра Рапоня не може да гъкне!

Щом като горивата на русите се влияят от борсовите цени на петрола, защо цените не слизаха надолу от пика на 170 $ в движението си към 50$, а от тогава все растят?

Русите ли не разбират от борси или нашите безродни и ебани боклуци искат да се
оправдаят, че не са яли от гаванката на Лукайл бадева?

Стига педирастии.

Анадънму?
цитирай
21. boristodorov56 - Малко е просташки и примитивно, на аз съм тъп, ограничен и политически нетолерантен тип:
15.03.2011 15:30
Анонимниците от ГРОБ да го духат!
цитирай
22. antikom - 22. boristodorov56 - аплодирам и подкрепям!
15.03.2011 15:51
Малко е просташки и примитивно, но и аз съм тъп, ограничен и политически нетолерантен тип: aнонимниците от ГРОБ да го духат!
цитирай
23. vmir - 21. boristodorov56,
15.03.2011 15:54
boristodorov56 написа:
Матеев, залагаш ли, че нашият петрол не е поне с 25% по скъп от този, който русите го търгуват за независимвите от тях държави в Европата?
Каква бългорасъветска дружба те хлопа по главата. Това е част от играта за налагане на четворният кур, който трябва всичките бойкови апологети да дъвчите, вместо да се правите на велики анализатори, когато и за децата е ясно че русите са ни нагъзили щото помияра Рапоня не може да гъкне!

Щом като горивата на русите се влияят от борсовите цени на петрола, защо цените не слизаха надолу от пика на 170 $ в движението си към 50$, а от тогава все растят?

Русите ли не разбират от борси или нашите безродни и ебани боклуци искат да се
оправдаят, че не са яли от гаванката на Лукайл бадева?

Стига педирастии.

Анадънму?


Дай линк да видя, че Янето като каже "добър дeн", слънцето обикновено отдавна е залязло. Да не би да искаш да ме убедиш, че ти и Янето сте най-бдителните стражи на българската икономика? Покажи ми доказателства, че руснаците ни продават по-скъпо отколкото на Европа, пък тогава говори за педерастии.
цитирай
24. анонимен - Съм за "Гъмза",
15.03.2011 15:58
а ББ д.г.д!
цитирай
25. анонимен - Икономист
15.03.2011 16:48
На отчаяните задникоблизачи от ГЕРБ да им говориш за фючърси,опции,картелни споразумения,да ги питаш защо на OMV и Ромпетрол, цените са като на другите бензиностанции е все едно да им говориш на санскритски.Мазните държавни чиновници това и искат - по високи цени от които да събират от монополистите акцизи и ДДС иззето като косвени невъзвръщаеми данъци от народа.
На тоя Матеев,ще му обясня ,че при преработката на петрола,като деривати се произвеждат още : мазут,леко корабно, полетилен,полипропилен,ропотен и т.н.
На същия гладен държавен служител ще подскажа,ч В.Златев дава до 5% отстъпки от цената на горивата на "бедните" министерства и "корпоративните" му другари.Това прави по 0,1225 лв. на литър!!!!!!! Нали работеше за три - пет стотинки?Как става тази сметка - с пазарно - другарска икономика?
Просто с тези цени държавните лапачи искат да си вържат неграмотно продънения бюджет.Като с данъците на Фандъковската самоковска пръчка.
цитирай
26. анонимен - Още никой не е излязъл разумно да ...
15.03.2011 18:01
Още никой не е излязъл разумно да обясни защо дизела у нас е по-скъп от бензина, докато в цяла Европа е обратното!!! Това е "грижата" за икономиката от "другарите-милиционери"! А какво би станало, ако цената на труда у нас беше близо до европейската???? Сигурно цените щяха да скочат още два пъти нагоре!!!
цитирай
27. vmir - 26. анонимен - Икономист
15.03.2011 19:16
Петролните сделки у нас са толкова фючърсни, колкото ти си капиталист, в противен случай щеше да знаеш къде и за какво се сключват такива сделки, а щеше да знаеш също, дали фючърсните сделки могат да се променят заради събития като тези в Либия. С неграмотност на квадрат не можеш да ме убедиш, че си станал капиталист нито, че може да ти се вярва, щом си готов толкова упорито да лъжеш. Ходи се прави на капиталист другаде, на мен ми миришеш на цървул и клеветник.
цитирай
28. ok3223 - Международните цени на петрола
15.03.2011 19:31
се определят по формула, в която
решаващата величина е цената на петроло на Ню-Йорската петролна борса т.е. зависи от цената на "американския суров лек петрол."
Руснаците не определят цени на петрола, а продават по определените от борсата. Те се плаващи и се менят всекидневно.
Също чрез формуличка, в които решваща е цената на петроло се определя и цената на газта.
Тези цени важат и са изходни за всички
ТОВА Е БАЗОВАТА ЦЕНА ЕДНАКВА за ЕС и нас.
Всяка държава на местна почва си прибавя за пренос превоз, разни ДДС, нещо за посредницете, ако има такива, аксизчета и други такива джунжурийки, яка печелба за собственика на ПЛАМА и току виж, как от купен за лев се продава за 2лв. литъро.
ТАКА ДЕ, ПАЗАРО ОПРЕДЕЛЯ ЦЕНАТА, КОНКУРЕНЦИЯТА.
А КОГАТО ПРОДАВАЧО Е ЕДИН И МОНОПОЛИСТ, ЕСТЕСТВЕНО ТОЙ ОПРЕДЕЛЯ ЦЕНАТА. И ПО ЗАКОНИТЕ НА КАПИТАЛИЗМО, КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПО- ВИСОКА, ЗА ДА ИЗВЛЕЧЕ МАКСИМАЛНА ПЕЧАЛБИЦА.
ЗАВЕТНАТА МЕЧТА И ЦЕЛ НА ВСЕКИ НОРМАЛЕН КАПИТАЛИСТ, като уважавания от всички нас собственик на ПЛАМа г-н Златев.
ТЕ ТАКА Е. НА КОЙ НЕ МУ АРЕСВА ДА СЕ ОПЛАЧЕ НА АРМЕНСКИО ПОП, ПОНЕЖЕ Д-Р БОКО НЕ ПРИЕМА ОПЛАКВАНИЯ.
НЕЩО ТУРЦИТЕ НЕ СЕ ОПЛАКВАТ
ОТ ВИСОКИ ЦЕНИ НА БЕНЗИНО. ЗАЩО?
Ето задачка с понижена трудност за русофобите.
цитирай
29. анонимен - Икономист
15.03.2011 20:56
Бедний,бедний матеев!Само толкоз ли можеш?Това ли само роди нищожната ти чиновническа душица, в защита на гербаджийските ти работодатели? Явно много е изпосталял менталният ти порив и сърдитата ти нацупена устичка не е яла мамалигата си тази вечер.
Чети какво пишат по умните от теб.Повече си отваряй ушите и по-малко устата.Иначе пак ще изпаднеш в нервната криза на неразбрания илитерат,която те накара да излезеш от блога и да го затвориш за коментарии.То че хората ти се присмиват е едно на ръка,ама като почнеш и да се презираш за глупостта си сам, е време да станеш и да проветриш хралупата в която вегетираш,за да не се задушиш в собственната си посредственност.
цитирай
30. анонимен - "ЛУКОЙЛ", Е АБСОЛЮТЕН МОНОПОЛИСТ В БЪЛГАРИЯ!!!
15.03.2011 21:18
ТОВА Е ФАКТ!
ФАКТ Е , ЧЕ ИГРИЧКАТА С ПОКАЧВАНЕТО ЦЕНИТЕ НА ГОРИВАТА У НАС, Е ДИРИЖИРАНО ОТ МОСКВА!
НАТИСКА ДА СЕ ИСКА ОТМЯНА НА АКЦИЗА Е ...НАТИСК /ИНДИРЕКТЕН/ ЗА ОБТЯГАНЕ НА ОТНОШЕНИЯТА ..БЪЛГАРИЯ--ЕС!
ЗАМИСЪЛА Е ПЕРФЕКТЕН.....НО, ТВЪРДЕ РИСКОВАН!
ТОВА , ПОКАЗВА КРЕЩЯЩАТА НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОЩЕ 2-3 -ЕДРОВАКА , КАТО "ЛУКОЙЛ"...НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР!
ПОКАНЕТЕ ОЩЕ НЯКОЛКО ИЗВЕСТНИ ФИРМИ СЪССОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО НА ПЕТРОЛНИ ПРОДУКТИ И....С МОНОПОЛА НА "ЛУКОЙЛ"---Е СВЪРШЕНО!

АКО ГЕРБ И Б.БОРИСОВ НЕ ГО НАПРАВЯТ---ТЕ НАИСТИНА , ЗАЩИТАВАТ МОНОПОЛА НА ЛУКОЙЛ В БЪЛГАРИЯ!!!!
ТОГАВА---ЛОГИЧНО Е ГЕРБ И Б.Б. , ДА СИ ХОДЯТ !
цитирай
31. анонимен - КАТО ПОЯСНЕНИЕ:
15.03.2011 21:28
ТОВА , ЧЕ ЛУКОЙЛ Е МОНОПОЛИСТ НА ПАЗАРА, БЕ ПОТВЪРДЕНО ВЕЧЕ, КАКТО ОТ .....ИВАН КОСТОВ, ТАКА И ОТ С.СТАНИШЕВ!
КОМЕНТАРИИТЕ --СА ИЗЛИШНИ!!
цитирай
32. анонимен - Към другаря блогър
15.03.2011 23:29
Попаднал съм на Позитано!:)))
Най-обоснованите 'икономически' доводи тука са 'рапоня', 'цвъцко' и д.г.д. :))
Уви!
Другари!
Особено баша другаря-блогър е се олял.
Не другарю: сегашното положение е пряко следствие от това "който, каквото и когато и да е приватезирал нещо си..".
Удобно е и другаря Костов и другаря Станишев да критикуват монополи, които те самите създадоха!
Много удобно!
Не че ше ти уври глупавицата, но подобни тъпотии дето дрънкаш вървят само на партийно събрание!
цитирай
33. boristodorov56 - И кво общо има тук Лудото Яне. За негов фен ли ме имаш?
16.03.2011 08:18
vmir написа:
boristodorov56 написа:
Матеев, залагаш ли, че нашият петрол не е поне с 25% по скъп от този, който русите го търгуват за независимвите от тях държави в Европата?
Каква бългорасъветска дружба те хлопа по главата. Това е част от играта за налагане на четворният кур, който трябва всичките бойкови апологети да дъвчите, вместо да се правите на велики анализатори, когато и за децата е ясно че русите са ни нагъзили щото помияра Рапоня не може да гъкне!

Щом като горивата на русите се влияят от борсовите цени на петрола, защо цените не слизаха надолу от пика на 170 $ в движението си към 50$, а от тогава все растят?

Русите ли не разбират от борси или нашите безродни и ебани боклуци искат да се
оправдаят, че не са яли от гаванката на Лукайл бадева?

Стига педирастии.

Анадънму?


Дай линк да видя, че Янето като каже "добър дeн", слънцето обикновено отдавна е залязло. Да не би да искаш да ме убедиш, че ти и Янето сте най-бдителните стражи на българската икономика? Покажи ми доказателства, че руснаците ни продават по-скъпо отколкото на Европа, пък тогава говори за педерастии.



Залагам 1 000:1 за твърдението си.
цитирай
34. ok3223 - Яяяя
16.03.2011 10:08
Босия безмозъчен отново цъфна. Москвата дигала цените, за да ни разтури атъро с ЕСо. Едно знае изкуфяла баба, се това си бае.
Цените у ЕСо СЪЩО са по-високи, ама там заплатите са мноого по-високи, затова не реват кански. Има и за бензин и папкане и пр. екстри.
У нас мутробинеса налага мноогу ниски заплати изкуствено(затова се появиха тази година нови-новинички 57 милионера),а цените на стоките, на бензина изравняват постепенно с европейските, световните(такива били по свето) и, те така се става милионер за една годинка. Намериха му цаката нашите мутри, а народо блее ли блее и дори ги тура...да го ОПРАВЯТ.
Цените днес нямат общо с приватизацията. Защо за една и съща работа и продуктивност нашия работяга получава от 5 до 10 пъти по-малка заплата отколкото един немец или швед.
Да сме поканели още фирми със собствено производство на горива. Ако си мислиш, че те ще продават по евтино ни лъжеш. А и няма къде да си направят пазара понеже сме малка страна с малъко търсене. А и те ще се водят хептен по световните цени, и няма да ти правят остъпки от цената, само защото си беден, с мизерна заплата и си им симпатичен. НЯМА ТАКОВА НЕЩО.
ЕВРОПЕЙСКИТЕ ЦЕНИ ИСКАТ И ЕВРОПЕЙСКИ ЗАПЛАТИ.
ИНАЧЕ ЗА НАРОДО ЖИВОТ НЯМА, НЯМА И ДА ОТИМА ДОКАТО Е ТАКА.
Държавата може да намали акцизо, другите притурки, коитослага върху цената, да притисне ЛУКОЙЛ, АКО СЕ УСТАНОВИ ЧЕ ИЗКУСТВЕНО И НЕОБОСНОВАНО ВДИГА ЦЕНИТЕ(ЗАТОВА Е ДЪРЖАВА), АКО СИ Е НАМЯСТО КАТО ДЪРЖАВА, И ВСИЧКО ЩЕ ОК, ЦЕНИТЕ ЩЕ ПООЛЕКНАТ...
Ако, разбира се, не са на парична подкрепа за изборите от г-н ЗЛАТЕВ и комп. днешните властващи, за което ги упрекна вчера г-н Иван Костов.
цитирай
35. анонимен - ДА ВИ СВЕТНА....
16.03.2011 10:25
В НИТО ЕДНА ЧУЖДА ФИРМА В БЪЛГАРИЯ, ДЯЛОВИЯ КАПИТАЛ -НЕ НАДВИШАВА,
1-5%. !
В ПОВЕЧЕТО ОТ ФИРМИТЕ , ОСНОВНИТЕ КАПИТАЛИ СА БЪЛГАРСКИ /ПРЕДВАРИТЕЛНО ИЗНЕСЕНИ НАВЪН/, НО ....ПРЕДСТАВЕНИ КАТО ЧУЖДА ИНВЕСТИЦИЯ!
ЧУЖДЕНЦИТЕ И ТЯХНОТО УЧАСТИЕ ЕСАМО ПРЕДСТАВИТЕЛНО ---ПОЛЗВА СЕ ИМЕТО НА ФИРМАТА ---КАТО, СЕ ПЛАЩА ЗА ТОВА!

НИЩО НЕ ПРЕЧИ, ДА СЕ ИЗГРАДЯТ ПРЕДСТАВИТЕЛСТВА НА 2-3 СВЕТОВНИ ЕДРОВАКА ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ПЕТРОЛНИ ПРОДУКТИ В БЪЛГАРИЯ, ОТ ПРЕДПРИЕМЧИВИ БЪЛГАРИ ...КАТО СЕ ПРЕОДОЛЕЕ /А ТОВА Е ВЪПРОС НА ТАКТИКА И КАПИТАЛИ/МОНОПОЛА НА "ЛУКОИЛ" И РУСКАТА ЕНЕРГИЙНА ХЕГЕМОНИЯ!

НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА !
ПРОСТО Е ВЪПРОС НА ВРЕМЕ И ОСЪЗНАВАНЕ НА ПРОБЛЕМА....!
ТОВА Е СТРАХОТЕН БИЗНЕС!!!

цитирай
36. анонимен - Никакво сваляне на герб, само искания и заставаме здраво, докато не се изпълнят!!!
16.03.2011 16:12
boristodorov56 написа:
vmir написа:
което всъщност създава и поддържа борсите. Да не търсим под вола теле. Колкото до "антимонополното законодателство", не ти ли се струва, че точно такъв въпрос е работа на опозицията, която предпочита да се занимава с флашки и празни приказки, като връзката между Либия и руския петрол. Между впрочем, няма как да не е ясно, че ако държавата компенсира цените на петрола и той продължава да поскъпва, което си е тенденция не само в краткосрочен, но и в дългосрочен план, такава държава без собствен петрол, рано или късно, ще фалира.



Матеев,
кажи кое разумно предложение е приел д-р ББ от опозицията?

Да не се прави Рапоня на вързан с червен конец за пишката, а да направи необходимото за антимонополното закатодателство и да не говори групости, а ти да му пригласяш за борсови цени, щото петрола откойто днес вадят горива е от преди три месеца.

Никакви оправдания от подлогата помияр Б. Борисов спрямо Лукоил!




ББ не е виновен за нищо, и свалянето на правителството няма да помогне. Напротив трябва протест, за да ни чуят и да направят каквото искаме. Само това правителство се вслушва в гласа на народа. ББ когато види накъде отиват нещата ще ги натисне да свалят цените. Но падне ли ГЕРБ ... жална ни майка!!!! А оня педеруга СтаниШЕФФ СерГЕЙ изобщо да не опитва да се смесва с протеста, червени боклуци не искаме!!! Никакви партии само ние и герб на масата за преговори, и този път ние казваме а те изпълняват, понеже ние сме ги назначили! Но никакво сваляне на управление не трябва!!! Цените сега са резултат на предните 2 3 правителства!!!! Те подписваха договорите, тези изпълняват, но ние сега ще ги натиснем да оправят нещо. Не се заблуждавайте, тея са на власт от 2 години.... изобщо нема полза да ги свалим, изоообщо!!!! Мръсен комунист си Станишеев!!!! На улицата с охраната ти да те видя бих ти се изплюл на мазната физиономия!!!!
цитирай
37. анонимен - Трайчо Трайков и Валентин Златев влязоха в словесна схватка за цените на "Лукойл"
16.03.2011 16:55
Министърът на икономиката Трайчо Трайков и генералният директор на "Лукойл България" Валентин Златев влязоха в словесен спор през медиите за това висока ли е производствената цена на горивата, произвеждани от компанията.

"Акцизът на дизела в страната е един от най-ниските, но в десет страни в ЕС цената на горивото е по-ниска. Вероятно производствената цена е по-висока, но това трябва да доведе до увеличение на вноса, за да се компенсира нормата на печалба. Това обаче не се случва и вариантите за това са два - или има споразумение между търговците, за което трябва да се произнесе Комисията за защита на конкуренцията, или вносът на гориво е труден", каза Трайков по време на пресконференция след среща между превозвачи, производители и търговци на горива с премиера Бойко Борисов и министри от кабинета. Целта й беше да се начертаят мерки за намаляване на цените на горивата. На нея се реши да се търси намаляване на акциза за биокомпонента в дизела или отпадането на тази съставка. Както и да се обмисли изравняване между ангажиментите на петролните компании и на държавата за поддържане на запаси от гориво.

До края на пресконференцията Трайков още един път заяви и то по-категорично, че производствената цена на дизела в България е висока и по пазарните правила трябва да се компенсира с внос. "Подкрепям превозвачите да могат да внасят гориво при облекчени процедури и спазване на митническите закони", каза министърът. Облекчаването на възможностите за внос е едно от исканията на транспортните фирми. В момента това на практика е невъзможно, тъй като трябва да регистрират данъчен склад, което оскъпява услугите. След изказването си Трайков напусна пресконференцията, преди да е завършила.

Думите на министъра на икономиката ядосаха генералния директор на "Лукойл България" Валентин Златев, който присъстваше на пресконференцията, но стоеше отстрани в залата, а не на трибуната. На излизане той се спря, за да говори пред медиите и определи като "несъстоятелно" и "произволно" твърдението на Трайков, че производствените цени са високи и вносът не е голям. "Министър Трайков хваща спекулативно и обявява някакви цифри, които той си ги е сметнал някъде на листче", каза Златев и заяви, че горивата в България са сред най-евтините, а проблем да се внасят от други страни няма.

"Министърът казва: "Ако махнем акциза, производствената цена е много висока". А защо не маха и ДДС? Крайният покупател купува с акциз и ДДС, с екотакса, с пътна такса. Колегите от транспортния бранш са прави да поставят въпроса с биодизела. Смесването с него оскъпява, влошава качеството. Защо предишното българско правителство, когато е договорило с ЕК повишаването на акцизите, не ги договори с 30% по-евтино, както е навсякъде в Европа. Тогава и дизелът щеше да е по-евтин", коментира генералният директор на "Лукойл България".

Златев обясни поскъпването на цената на горивата, произвеждани от "Лукойл Нефтохим", с намаления капацитет на производството, но запазилите се постоянни разходи. "В момента от 7.5 млн. тона, което е нормалното производство, ние сме на 5.2 млн. тона. Моите постоянни разходи обаче постоянно съществуват и вместо да ги разнеса върху 7 млн. тона трябва да ги разнеса върху 5. Естествено, че това оскъпява нещата", обясни Златев. Той се изказа и срещу твърдението, че в повечето европейски страни дизелът е по-евтин от бензина, а в България е обратното. "Ако преизчислите плътността на хиляда литра, ще видите, че навсякъде дизелът е по-скъп. Причината е, че това е основното гориво, което се търси в момента. 60% от двигателите са на дизел, цялата икономика е на дизел", коментира директорът на "Лукойл България".

На въпрос дали и с колко би намалил печалбата на компанията, Златев отговори: "Първо трябва да формирам". След това обясни, че въпреки, че горивата на международните пазари са поскъпнали с 23% "ние сме ги увеличили с 12%". "Това е нашата социална отговорност. Ако намалим още увеличението, трябва да започна да съкращавам хора и по същия начин те ще излязат да стачкуват, както превозвачите", коментира Златев. Той определи като некомпетентно твърдението, че рафинерията край Бургас купува по-евтин руски петрол, но въпреки това продава скъпи горива. "Това е било възможно при Тодор Живков. Няма грам нефт от Русия, който излиза под международни цени", каза още генералният директор на "Лукойл България".
цитирай
38. silencemurmur - Народът или Лукойл!
16.03.2011 17:31
Да се спре подписът на договора.
Първо да се прочетат условията му пред народа по телевицията в 20.00 часа,
да се обмисли от гражданите дали правителството да дава подпис или не.

Всички искат да си изперат парите и по незаконен начин да се пишаш законни търговци. Дали това става с една или с десетки АЕЦи, няма значение. С незаконно печатани хартийки се ограбват наличните богатства и обществените услуги.

Прогледнахме. Сега да действаме.
Влакът е на спиране пред рампата на Аушвиц.
цитирай
39. анонимен - За всичко е виновен Костов.
16.03.2011 17:53
За всичко е виновен Костов.
цитирай
40. alexs - Да не повярвам
16.03.2011 18:22
до 38. анонимен Бойколявото правителство се скарало на Бойковия работодател.
До 37. анонимен Разбира се никакво сваляне защото и да го сменим кво от това може да стане от "Трън на глог"
които държат парите
те дърпат конците
И комунизма си отиде на власт са ония с парите макр и червени но нали парите не миришат.
То Бойко може да мисли за народа ама неговите работодатели не мислят.
1. подържат се високи лихви заради това някои си губят имоти други работа трети им се бавят заплати / и нямало банкерско лоби /
2. подържане на нисък корпоративен данък 10% западните демокрации е доста по-висок но защо чичковци паричковци трябва да плащат данъци. Бедните да плащат и да го духат После не се чудете че няма здравеопазване Не търсете гнилите работи в Горна оряховската болница. След няколко години ще разберете че и пенсии няма да има. Защото ония които имат парите нямат желание да хранят пенсионери и да плащат големи осигуровки
3. Заплатите които са си направо Африкански а не Европейски. Пак тези хора които дърпат конците те решават да са такива. Но ние сме робски народ, Е имаме си робовладелци.
4. Е сетихте се за горивата . Да имаше близки до Европейските заплати щеше да се преживее някак. Ами те Вальо и Бате били приятели а дано се разберат /нищо че Вальо е по-старши/
Ами ако го свалят ще се промени ли нещо в ТЪРСЕНЕ на порения месия с големи обещания и накрая пак НИЩО . Могат да излъскат някой и нова партия да направят ако не им харесва БСП не че аз я харесвам.
тръгнем ли да го сменяме ще отворим работа На социолози като Андрей Райчев социолога милионер, журналисти като Бареков и Валерия Велева по пантофи, пиарки като Диана Дамянова и нейната агенция "D&D - истинска желязна лейди, че и концерти на Веско Маринов за какво ли ще пее знам че обича родната полиция. Ще захлебят яко. Те вече са се ояли.
Някои казват "Е трябвало гражданско общество" "Били сме полицейска държава Били сме робски народ" Някои народи на нашия хал преди 20год си оправиха градината
http://www.youtube.com/watch?v=W-f2eUlQdiQ&feature=player_embedded#at=179
цитирай
41. men - Скромният принос на Борисов и СИК към увеличението на цените на горива
16.03.2011 18:24
Мутрофонът Бойко Борисов,Валентин Златев,шеф на Лукойл и . . . цените на горивата в България
Скромният принос на Борисов и СИК към увеличението на цените на горивата

16.03.2011 г.

Явор Дачков

Скромният принос на Борисов и СИК към увеличението на цените на горивата

"Да протестират срещу Кадафи", така премиерът Бойко Борисов отговори на нарастващото недоволство от покачването на цените на горивата, което придоби драстични размери през последните седмици. Както обикновено, премиерът се опита да се измъкне от отговорност с международното положение и потърси вината във всички останали, но не и в собственото си управление. Разбира се, далеч сме от мисълта да вменяваме непривични за държавата отговорности и не очакваме от нея да се меси в чисто пазарни отношения. Ненамесата на държавата в пазарните отношения е основният аргумент на онези, които оневиняват правителството за сегашната ситуация на шоково поскъпване и твърдят, че това е световна тенденция, от която ние не правим изключение.

Това е вярно само донякъде, защото България все още е твърде, твърде далеч от развитите пазарни икономики, които обикновено ни дават за пример. "Пазарната" ни икономика също е фасадна, както са фасадни демокрацията и институциите, които са уж призвани да я защитават. Българското общество е имитативно, ние сме царе на симулацията. Симулираме, че сме държава, симулираме, че в нея има разделение на властите, симулираме, че институциите вършат действително работата, заради която са замислени и създадени, симулираме, че сме европейска страна, в това число и пазарна икономика.

Случаят с повишението на цените на горивата е много показателен, защото в цялата тази история Бойко Борисов е ангажиран освен като премиер и като бизнесмен, който брани личния си интерес. В някаква степен неговият частен бизнес има принос за днешните високи цени. Какво имам предвид – през 90-те години фирма "Ипон" беше създадена от СИК, за да поеме охранителния бизнес на групировката. Може би днес малцина си спомнят, но по онова време стикерите на СИК и "Ипон" можеха да се видят, залепени една до друга върху витрините на много частни заведения и публични сгради. СИК застраховаше, а "Ипон" охраняваше.

Когато "Нефтохим" бе приватизиран от руската "Лукойл", тази схема, с малки изменения, влезе и там. Фирми на СИК поеха дистрибуцията на горивата, а "Ипон" на Бойко Борисов се зае с охраната, в това число и на тръбите.

Още оттогава датират близките отношения между днешния премиер Бойко Борисов и генералния директор на "Лукойл" за България Валентин Златев. Двамата просто имат един много добър съвместен бизнес, а като се имат предвид българските нрави и огромните пари, за които става дума, едва ли този бизнес е секнал само защото Борисов е станал висш държавен чиновник и формално няма право да развива своята охранителна дейност. От друга страна, "Лукойл" е достатъчно мощна фирма, за да организира сама своята охрана и дистрибуцията на своето производство, но тогава биха секнали описаните схеми, през които текат парични потоци. Разбира се, че по този начин в цените за крайните потребители влизат и немалкото разходи за охрана и дистрибуция. По този начин направените разходи, за да върви бизнесът на Борисов и на СИК, влизат в обосновката за формирането на цените. И ето как накрая излиза, че не Муамар Кадафи, а бизнесът на премиера Борисов и неговите оцелели съдружници от СИК са истинската причина стотици хиляди българи да се чудят как да заредят автомобилите си, а още по-голям брой хора – с какво да си купят нормални хранителни продукти, цената на които неизбежно се вдига, щом се вдигне цената на горивата. В този смисъл е добре Борисов да не се прави на ударен и да не ни праща при Кадафи, за да не го сполети днешната съдба на либийския диктатор.

Коментарът е публикуван във в. "Галерия"

гласове / BgTimes.Net
цитирай
42. анонимен - Мутрофонът Бойко Борисов,Валентин Златев,шеф на Лукойл и . . . цените на горивата в България Скромният принос на Борисов и СИК към увеличението на цените на гор
16.03.2011 18:49
И ето как накрая излиза, че не Муамар Кадафи, а бизнесът на премиера Борисов и неговите оцелели съдружници от СИК са истинската причина стотици хиляди българи да се чудят как да заредят автомобилите си, а още по-голям брой хора – с какво да си купят нормални хранителни продукти, цената на които неизбежно се вдига, щом се вдигне цената на горивата
цитирай
43. анонимен - АБСОЛЮТНО ИЗЛИШНО Е ДА СПОРИМ....
16.03.2011 19:59
Т.ТРАЙКОВ ИЗРЕЧЕ ИСТИНАТА :

.."СОБОДЕН ВНОС НА ПЕТРОЛНИ ПРОДУКТИ, ПРИ ОБЛЕКЧЕНИ ПРОЦЕДУРИ И СПАЗВАНЕ НА МИТНИЧЕСКИЯ КОНТРОЛ".!!!!!!!!!!!!!!!!!
.....ДА ГО ПРОЧЕТАТ , "ВСИЧКИ ЧЕРВЕНИ РЕВОЛЮЦИОНЕРИ" И "РУСКИ ДУПЕДАВЦИ"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

БРАВО ТРАЙКОВ-----САМО ГЕРБ!!!!
ВИНАГИ С Б.БОРИСОВ И ГЕРБ!!!!!
цитирай
44. анонимен - АЗ .....НЕ ЗАРЕЖДАМ В "ЛУКОЙЛ"!
16.03.2011 20:03
А, ТИ......ЩЕ ПОДКРЕПИШ ЛИ РУСКИЯ МОНОПОЛ .....И ВИСОКИТЕ ЦЕНИ???!!
ЩЕ ЗАРЕЖДАШ ЛИ В "ЛУКОЙЛ"...??!

КАЖИ.. "НЕ" , ...НА РУСКИЯ МОНОПОЛ В БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!
БЪДИ ИСТИНСКИ И НЕПОКОРЕН, БЪЛГАРИН!
цитирай
45. alexs - към 45 Тези обикновени хора, които работят в "ЛУКОЙЛ"
16.03.2011 20:37
анонимен написа:
А, ТИ......ЩЕ ПОДКРЕПИШ ЛИ РУСКИЯ МОНОПОЛ .....И ВИСОКИТЕ ЦЕНИ???!!
ЩЕ ЗАРЕЖДАШ ЛИ В "ЛУКОЙЛ"...??!

КАЖИ.. "НЕ" , ...НА РУСКИЯ МОНОПОЛ В БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!
БЪДИ ИСТИНСКИ И НЕПОКОРЕН, БЪЛГАРИН!

и те трябва хляб да ядат и семейства да хранят
към 44
А Трайчо знае ли какво се случи на Г. Коритаров
А кой е началник на Б Б
Или цирка с двамата адвоката които щели да се сбият на делото, а после си делили парите и заедно пили.
цитирай
46. анонимен - BudaSan i Cunam CunamovSan sa dvete nai zabavni jenski organki v BG
16.03.2011 20:50
boristodorov kovna s tozi postGerberasite po kukurigoto.

vinagi sym si mislil, zasto mu e na BudaSan da podariava nesta koito toi li4no ne e napravil sytvoril ili sysdal...

eto sega, na snimkata izprast miniko kutece na ruska zanimalnia, ta se pitam ako she da e Borisof syzdatelia na kut4esito, ot koia ku4eska utroba se e prknalo sled ebotakis na tevno s pojarnikarite i BudaSan?
цитирай
47. dobcho5 - ЗА УИКЕНДА ВСИЧКИ ДА СМЕ ПРЕД ЛУК...
16.03.2011 20:53
анонимен написа:
ЗА УИКЕНДА ВСИЧКИ ДА СМЕ ПРЕД ЛУКОЙЛ

цитирай
48. dobcho5 - Т. ТРАЙКОВ ИЗРЕЧЕ ИСТИНАТА :. . &...
16.03.2011 20:58
[quote=анонимен]Т.ТРАЙКОВ ИЗРЕЧЕ ИСТИНАТА :

! Oh boje kolko ste zabludeni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


цитирай
49. boristodorov56 - Ето едно разумно предложение. Коментирайте го.
16.03.2011 21:39
ДО ПРАВИТЕЛСТВОТО НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ. ЗАКОНОПРОЕКТ ЗА ЦЕНИТЕ НА СТОКИ И УСЛУГИ!

Автор: minchomin

Предложение!

Закон
за цените на стоките и услугите в България в условията на Пазарна икономиката

1.За пълна прозрачност на търговските отношения между търговец и потребител, всички стоки и услуги, без изключение на вид, обем и асортимент, които се предлагат на Българския пазар да се състоят от две цени с два ценови етикета.
1.1. Първа цена е цената на придобиване на стоката и услугата.
1.2. Втора цена е цената на продажба на стоката и/или/ услугата, като тя няма ограничение в нивото й.

2. На всеки търговец, който не спазва условието по точка първа, незабавно да се отнема от Държавата лиценза за търговия на стоки и/или/ услуги за срок от една до две години. При повторно нарушение лиценза се отнема за винаги.

Пример:
Цена на придобиване на стоката с ДДС и акциз е 10 лв.
Цена на продажба на стоката с ДДС и акциз е 12, 15, 50 или 100 лв..

Няма ограничение в продажната цена.
Само следва да е ясно на "КУПУВАЧА", каква "СЪКРОВЕНА" тайна има в надценката или остъпката на "ПРОДАВАЧА". Нищо повече!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Г-н Борисов,
Български граждани,
с този закон ще са спазени всички условия на Пазарната икономика от страна на държавата, търговците и гражданите.

Не съгласните с тази теза да докажат противното й!

ЗА ДА ИМА РАВНОВЕСИЕ НА ПАЗАРА ЗА СТОКИ , УСЛУГИ И ДОХОДИ В БЪЛГАРИЯ, ПРИЕМЕТЕ ГО!!!

Желая Ви успех!
Български граждани,
и стига сте се вайкали и хленчели! Имайте волята, НАПРАВЕТЕ ГО!!!

За допълнителна информация:
http://minchomin.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/03/18/svetovna-finansova-ikonomicheska-kriza-kodyt-koito-e-izhod-o.513437

цитирай
50. анонимен - Много ми
16.03.2011 21:43
е интересно защо Бойко? Човек на Лукойл е Иван Костов, той го продае. Вальо Златев е човек пък на комунистите, Костов си обича комунистите. Аз ще ви кажа какво става има тайна кампания срещу правителството и всеячески се мъчат да го бойкотират. Защо? Ами не искат българия да се оправи. Искат да е направят отново мафиотската държава, да има отвличания, групировки и така.
цитирай
51. анонимен - ИМА -НЕМА ....В ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ..№50..
16.03.2011 22:16
..ВСЕ ВИ ИЗБИВА НА "ЧЕРЕЗВИЧАЕН КОНТРОЛ"......ЧК, ГРУ ,НКВД,КДС, ДС, ДАНС ..И ПР....!
НОРМАЛНО , Е......СЛЕД ПОЛОВИН ВЕК , КОМУНИСТИЧЕСКИ ПРОСТОТИЙ И "СВРЪХМОНОПОЛ" , НА ПАРТИЯТА-БКП.......
"КОНТРОЛА"--ДА Е , НАЙ-СИГУРНИЯ НАЧИН ЗА БЪРЗО ЗАБОГАТЯВАНЕ И ЧИНОВНИЧЕСКО ОЧИТАНЕ НА "ДЪРЖАВНИЧЕСКО МИСЛЕНЕ" И ЕФЕКТИВНА ДЕЙНОСТ !

ПОКАЖЕТЕ МИ ЕДИН "КОНТРОЛЕН ОРГАН" В БЪЛГАРИЯ ---КОЙТО ДА НЕ Е РАЗСАДНИК НА ЗЛОУПОТРЕБИ И КОРУПЦИОННИ ПРАКТИКИ...!
ЛИЧНО АЗ...НЕ ПОЗНАВАМ ТАКЪВ!
А,ВИЕ....???!
цитирай
52. анонимен - 51 виж клипчето
16.03.2011 22:17
http://www.youtube.com/watch?v=WF3HZK1tTZE
цитирай
53. анонимен - СВРЪХ-КОНТРОЛА.....РАЖДА КОРУПЦИЯ!!!!!!!
16.03.2011 22:28
КАЖЕТЕ МИ, ...ЧЕ ГРЕША!

МОНОПОЛА ---УБИВА ,ИКОНОМИКАТА НА СТРАНАТА!
КАЖЕТЕ МИ --ЧЕ ГРЕША!

СВРЪХ-ПРЕДЛАГАНЕТО ....СВАЛЯ ЦЕНИТЕ!
КАЖЕТЕ МИ --ЧЕ ГРЕША!

КОНКУРЕНЦИЯТА ---Е В "СОБОДНИЯ ПАЗАР"...!
КОМУНИСТИТЕ ....НЕ ВИРЕЯТ В УСЛОВИЯТА НА СВОБОДЕН ПАЗАР И КОНКУРЕНТНА СРЕДА....!
БОГ ДА МЕ УБИЕ ...АКО ГРЕША!

АКО ИСКАШ ДА УБИЕШ, КОМУНИСТ---ПОСТАВИ ГО ДА СЕ ТРУДИ ....НА СВОБОДЕН ПАЗАР....!
цитирай
54. hatanasov - Народа или...
16.03.2011 23:03
КГБ? Това е въпросът в "Троянския кон" на ЕС. Петрол, енергия, цигари, наркотици, лекарства, метали, алкохол, храни, транспорт... КГБ и ДС контролират навсякъде у нас.
цитирай
55. анонимен - мафиоти и бездарници
17.03.2011 14:52
500 години не сме се научили ... пак сме същата заспала рая, по нищо не се различаваме. На бунт срещу мафията !
цитирай
56. анонимен - БУНТ , СЕ ПРАВИ С УМ И РАЗУМ!!!
17.03.2011 16:47
ОТ УРАДЖИЙСКИ ИСТОРИИ.....ПЕЧЕЛИ САМО МАФИЯТА !
МОНОПОЛА НА "ЛУКОЙЛ" МОЖЕ ДА СЕ СРИНЕ САМО , ПРИ СВОБОДЕН И УЛЕСНЕН ВНОС НА ПЕТРОЛНИ ПРОДУКТИ ОТ ЧУЖБИНА!
мин.ТРАЙКОВ --ВЕЧЕ ОБЕЩА, ...ДА ГО НАПРАВИ!

АКО ОТКАЖЕ , ИЛИ СЕ ...ПОТРИВА-----"НАЦИОНАЛНА СТАЧКА", С БЛОКАДА НА ВХОДНИТЕ АРТЕРИИ НА СОФИЯ И ГОЛЕМИТЕ ГРАДОВЕ!

ТОВА Е ЖЕЛЕЗНИЯ ХОД :.....ТАКА СЕ ПОСТИГАТ--- НИСКИ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА!
цитирай
57. анонимен - VJptgozXBFIGmKoShPc
15.06.2011 10:22
Superior thinking demnostreatd above. Thanks!
цитирай
58. анонимен - pRaBdDoZqojF
15.06.2011 11:07
YouВ’re the one with the brnias here. IВ’m watching for your posts.
цитирай
59. анонимен - uuVVpMfSssnmYgvlRe
15.06.2011 13:30
That's way more cleevr than I was expecting. Thanks!
цитирай
60. анонимен - ONeLfKwnbSy
15.06.2011 13:48
9Dlnl6 <a href="http://icwfheprqrcr.com/">icwfheprqrcr</a>
цитирай
61. анонимен - gZIKLREkDFkM
16.06.2011 10:28
FNuYmT <a href="http://wcxxzxrxesxj.com/">wcxxzxrxesxj</a>
цитирай
62. анонимен - scXzQnGIZ
16.06.2011 15:01
vWQkYr , [url=http://zjbleojcicmw.com/]zjbleojcicmw[/url], [link=http://yasqbfeflcfk.com/]yasqbfeflcfk[/link], http://crkjwbosusia.com/
цитирай
63. анонимен - bdCvzDikGywLeOTsY
16.06.2011 15:51
T6fi1m , [url=http://rapdyobtejzc.com/]rapdyobtejzc[/url], [link=http://ycsdlutydlvl.com/]ycsdlutydlvl[/link], http://jygzxtbeurcd.com/
цитирай
64. анонимен - viPnLxazyPaGpF
17.06.2011 10:32
I'm not easily impressed. . . but that's imrpessing me! :)
цитирай
65. анонимен - oRxkbYAjaLYH
17.06.2011 16:34
aXp0oL <a href="http://jsqaaaimmcjn.com/">jsqaaaimmcjn</a>
цитирай
66. анонимен - wjgAaackwZPW
17.06.2011 17:14
tlnHRp <a href="http://nfvbniplyygd.com/">nfvbniplyygd</a>
цитирай
67. анонимен - GSffKqcLxod
18.06.2011 17:25
9rWL2x , [url=http://vtttawhybchy.com/]vtttawhybchy[/url], [link=http://ekckkryjwcoq.com/]ekckkryjwcoq[/link], http://pdtagdfbxlxe.com/
цитирай
68. анонимен - CzrugimtHeCRWEHPT
19.06.2011 11:44
rBlxCI <a href="http://ohfihkivqtxh.com/">ohfihkivqtxh</a>
цитирай
69. анонимен - OUtpXWzLmyOFfOVXCXg
19.06.2011 16:48
MrrT3e , [url=http://ctdmwfvyheat.com/]ctdmwfvyheat[/url], [link=http://tszesqgbniah.com/]tszesqgbniah[/link], http://lsushpzxjqgu.com/
цитирай
70. анонимен - zeQlFkXnkdTagkwf
19.06.2011 16:49
PlevfC , [url=http://snlszdkfozbl.com/]snlszdkfozbl[/url], [link=http://aqnpskezmjea.com/]aqnpskezmjea[/link], http://idnvfrcmltgc.com/
цитирай
71. анонимен - QPeCNaBjzJEoYHvxIod
21.06.2011 12:58
vf9paU , [url=http://nnolbulmntrk.com/]nnolbulmntrk[/url], [link=http://poasgprlagml.com/]poasgprlagml[/link], http://gtpbbyobkknb.com/
цитирай
72. анонимен - Cialis deutschland 61
30.01.2012 11:12
Im rather new to blogging and truly respect your written information. The publish has actually peaked my curiosity.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8059537
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589