Постинг
20.04.2011 13:28 -
Да вземаме лопатите в ръце или да се вземем в ръце?
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 10100 Коментари: 36 Гласове:
Последна промяна: 20.04.2011 14:21
Прочетен: 10100 Коментари: 36 Гласове:
50
Последна промяна: 20.04.2011 14:21
Четох в един постинг и коментарите му разни идеи за протести.
Предлаганата позиция: "За Бога, братя не купувайте" хич не ми допада на консервативния анархистично-монархистичен дух и аз я трансформирах по моему в: "По дяволите, сестри - не си разтваряйте краката безплатно!"
Не влизайте в схемата на пестенето - нема файда - и без това го правим заради липсата на пари.
Само с лопатата, както се предлага - не става - да опитаме и с малко акъл.
Всички на улицата - ВСИЧКИ БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ - казвам аз.
За една седмица!
Ние сме народа!
Време е фукарите да престанат да се делят:
- по цвета на парцалите си,
- по нюансите на мокрите си сънища,
- по колорита на егоистичните си изблици -
безцветното сиво бъдеще е общо за всинца ни.
Всички на улицата - до един - без насилие - мирно и тихо, с активно бездействие и без да се делим поне веднъж на партии, течения, крила - без разлика на възраст, пол, занятие - всеки има своето място в това предприятие.
Всеки мислещ и считащ се за човек - трябва да спре в размисъл и се отърси от излишния страх от бъдещето, което вече му е отнето, защото настоящето му липсва не от вчера.
Нека педалите управляващи в срок от една седмица, начело с Бой Рапоня и мършите му в парламента, да се трудят неспирно през това време и приемат антимонополни и антитръстови закони и закони в защита на потребителите.
А ние мирно и бездейно, но не безидейно ще чакаме - на улицата.
Ако за една седмица не предприемат необходимото за да изпълнят тези искания - вервайте ми - на осмият ден ще фалира всичко де-що е свързано с кочината наречена Республика Болгария!
Тогава `и Бой Рапоня ще е излишен барабар с Аец-а му Белене, `и мършите у Парламентото с петата му колона, и гейовете в него с четворен член в уста.
Ние няма какво да загубим - не могат да вземат на босия цървулите. 10-15 дена тегоби, ще лишат нас и отроците ни от необходимостта да се пролива излишна кръв.
Ако ли не - по добре да идва турският султан и въпросът да приключва!
Всичко е в нашите ръце - да вземем лопатите или да се вземем в ръце????
Апостоле!!!!
Интересни снимки на рисувани ръце изобра...
Картинки на животни направени с ръце
Жалко ако съдиите ще протестират единств...
Картинки на животни направени с ръце
Жалко ако съдиите ще протестират единств...
Следващ постинг
Предишен постинг
Време е за силните българи!
цитирайКолко ще повярват в силата на единението?
Хайде де се преброим, м!!!:)
цитирайХайде де се преброим, м!!!:)
3.
boristodorov56 -
Не ме вълнува националността, а гражданската позицият и човещината.
20.04.2011 14:38
20.04.2011 14:38
svet2011 написа:
Време е за силните българи!
Време е да се направи нещо!
4.
boristodorov56 -
Много трудно е общо рационално действие за осъществяване от българчетата.
20.04.2011 14:45
20.04.2011 14:45
tit написа:
Колко ще повярват в силата на единението?
Хайде де се преброим, м!!!:)
Хайде де се преброим, м!!!:)
Казвам всичко това и призовавам, но сам не съм убеден, че някой ще се замисли сериозно, да не говорим за реално действие.
С активно бездействие - като съпротива - Ганди изгони Британската империя от Индия.
Трудно ми е да повярвам, че българите сме достигнали ментално височината на етичното действие вкупом - за обща употреба и добро.
Всъщност това е единствената възможност за ефективно действие и позиция.
А до вчера се подиравахме на арабите, които защитиха достойнството си със рационални действя и всеобща воля.
Ние да не сме араба или индуси.
Просто сме си цигани.
Утопия.
цитирай"Време е фукарите да престанат да се делят:
- по цвета на парцалите си,
- по нюансите на мокрите си сънища,
- по колорита на егоистичните си изблици -
безцветното сиво бъдеще е общо за всинца ни."
Добре казано, но неoсъществимо.
цитирай- по цвета на парцалите си,
- по нюансите на мокрите си сънища,
- по колорита на егоистичните си изблици -
безцветното сиво бъдеще е общо за всинца ни."
Добре казано, но неoсъществимо.
Да не е нещо по Стивън Кинг? Доста тъжен народ. A едно време....
цитирайbol6oesposibo написа:
Да не е нещо по Стивън Кинг? Доста тъжен народ. A едно време....
zmai написа:
Обмислям и аз едно постингче,Боре,
затова че не знаем как и къде да протестираме,да блокираме
и да принудим мишките на мига
да свалят гащи...Днеска пак ВЛАСТТА се е "споРазумяла"
ЗА ГОРИВАТА...А за другото,а за геноцида?
затова че не знаем как и къде да протестираме,да блокираме
и да принудим мишките на мига
да свалят гащи...Днеска пак ВЛАСТТА се е "споРазумяла"
ЗА ГОРИВАТА...А за другото,а за геноцида?
До сега имаше хилядо пъти повод и пушките да грабнем,
но нали не сме като комунистите: бийци, крадци и подпалвачи -
ще се наложи с бездействие да ги изгоним.
10.
анонимен -
Аз го правя вече.
20.04.2011 16:13
20.04.2011 16:13
Не им работя, закрил съм всички банкови сметки ,продадох и колата и им се хиля от блога. Мамка им да е....
цитирайДо кога ще търпим тая паплач? Аз от кога питам?!? Че и блог си направих и там питам вече...
Продължавам да твърдя, че всичко в тая помия зависи от нас! Ако ниуе не я избистрим, няма кой да дойде да ни я оправи! Е... Освен ако не стане като вн Либия, НАТО-то да доде...
цитирайПродължавам да твърдя, че всичко в тая помия зависи от нас! Ако ниуе не я избистрим, няма кой да дойде да ни я оправи! Е... Освен ако не стане като вн Либия, НАТО-то да доде...
Ако народа излезе изобщо, дали някой "светия" няма да го заблуди отово?
Не ми се ще да вярвам, че народа стана мазохист към себе си и продължава да търпи това положение, но ако наистина излезем - кой е този, чист човек, който ще застане зад нас? Защото неминуемо ще се наложи да има лидер, който:
- не е бил в редиците на нито едан партия
- не е бил агент или свързан с ДС
- няма да се поблазни от властта
- няма да злоупотреби с доверието ни
и още куп неща, които ми се въртят в главата... Търся отговора...
цитирайНе ми се ще да вярвам, че народа стана мазохист към себе си и продължава да търпи това положение, но ако наистина излезем - кой е този, чист човек, който ще застане зад нас? Защото неминуемо ще се наложи да има лидер, който:
- не е бил в редиците на нито едан партия
- не е бил агент или свързан с ДС
- няма да се поблазни от властта
- няма да злоупотреби с доверието ни
и още куп неща, които ми се въртят в главата... Търся отговора...
Виж ако ги призовеш да идат да ударят здрав кютек на някои сектанти (най-добре по Великден или на Разпети петък), ще се вдигнат от раз. За бой и сеир желаещи ще се намерят, но да протестират цивилизовано повече от 3-4 часа, не вярвам.
цитирай"Дойде време, ставайте,
от сън се събуждайте!"...
И преди Априлското въстание доста българи са се съмнявали... Но и чорбаджи Марко го е благословил: "Лудите, лудите! Те да са живи!"... Ние по-робски души ли сме от тогавашните българи?!...
Предлагам Б. Тодоров за координатор по свикването на общонародно събрание /в Оборище или другаде/... Ето някои смислени идеи -
http://plamih.blog.bg/drugi/2011/02/12/iskam.684783
С поздрав - М. Тачков
цитирайот сън се събуждайте!"...
И преди Априлското въстание доста българи са се съмнявали... Но и чорбаджи Марко го е благословил: "Лудите, лудите! Те да са живи!"... Ние по-робски души ли сме от тогавашните българи?!...
Предлагам Б. Тодоров за координатор по свикването на общонародно събрание /в Оборище или другаде/... Ето някои смислени идеи -
http://plamih.blog.bg/drugi/2011/02/12/iskam.684783
С поздрав - М. Тачков
Мутрата обаче ще стане президент.Не вярвам наесен друг акъл да дойде на българина!Освен ако...Освен ако не се случи нещо наистина неочаквано.
цитирайДобра идея и аз за , само че не мислиш ли че ще бъдем малко ние с лудите глави . А за потвърждение на това което казвам , ще цитирам великият Анщаин , тое казал че Не са виновни тези които правят злини , а тези които стоят настрани гледат и нищо не правят по въпроса . И в заключение ще ти кажа нещо за нашата народопсихология , ние все чакаме някои да ни помогне и за това сме на този хал . И съвсем накрая всички революции по света са се правили , и оглавявали от луди глави . а тук ще поместя и линка на моят саит http://patryotbg.blogspot.com/
цитирайЗащо така се опасявам, че предателите ще са повече от публично активно бездействащите? Непублично и сега са си много. Ако не вярваш, виж активността в блог.бг в работно време :)))
Иначе си прав, нещо трябва да се направи. Аз обаче смятам, че законите са си в ред, просто не работят. В този смисъл си мисля, че като начало трябват лопати и пред съдебната палата, защото най-страшната пасмина е там.
Поздрави за постинга!
цитирайИначе си прав, нещо трябва да се направи. Аз обаче смятам, че законите са си в ред, просто не работят. В този смисъл си мисля, че като начало трябват лопати и пред съдебната палата, защото най-страшната пасмина е там.
Поздрави за постинга!
Поздрави, Борисе! Поздрави и на компанията! Де късмет да излезем...
цитирайВ РЪЦЕТЕ!
АКО ЩЕТЕ
БЪДЕТЕ!
цитирайАКО ЩЕТЕ
БЪДЕТЕ!
КАТО СПАРТАНЦИ - ПОБЕДИТЕЛИ БЕЗ КАУЗА И РАЗПЪНАТИ ПО "ВИА АПИЯ" НА 6 000 СТЪЛБА?
А НИЕ СМЕ СИ НА УЛИЦАТА! ВСЕ ПОВЕЧЕ БЪЛГАРИ ПРОДАВАТ КОЛИ, ВИЛИ, КЪЩИ, АПАРТАМЕНТИ, НИВИ, ЛОЗЯ - ВСИЧКО ПРОДАВАМЕ И ВСЕ ПОВЕЧЕ НА УЛИЦАТА ОСТАВАМЕ! ПРОСЯЦИТЕ 50% СА БЪЛГАРИ ВЕЧЕ.
цитирайА НИЕ СМЕ СИ НА УЛИЦАТА! ВСЕ ПОВЕЧЕ БЪЛГАРИ ПРОДАВАТ КОЛИ, ВИЛИ, КЪЩИ, АПАРТАМЕНТИ, НИВИ, ЛОЗЯ - ВСИЧКО ПРОДАВАМЕ И ВСЕ ПОВЕЧЕ НА УЛИЦАТА ОСТАВАМЕ! ПРОСЯЦИТЕ 50% СА БЪЛГАРИ ВЕЧЕ.
Хубаво да излезем, ама кой ще сложим да ни ръководи, то не остана неизцапан политик, пък и така както сме затънали и господ не може да ни оправи. Аз тази седмица съм си общо взето на улицата, ходя от община на община да се разправям с глупачки, дето ми написали че имам три основни жилища и трябваше да доказвам, че нямам сестра.Където и да отида все се сблъсквам с неща, които са осрани от некомпетентността на хора от средна ръка. Даже и в минералната банята, която днес посетих, уж дадена на концесия, хигиената бе отчайваща, какво да говорим за останалите неща. Скастрих персонала, писах дълго послание до собственика в една книга за оплаквания, ама да не мислиш, че нещо ще се промени.Цялата ни държава е такава, защото няма контрол върху спазване на правила и закони. Нашата душевност е такава, ако има някой в ъгъла да ни дебне как работим ще правим нещата както трябва, ако няма, ще я караме през просото. Това е на всички нива, включително и на управленските, където и гафовете съответно са по-големи и видими, но те са започнали първоначално от малкото за да стигнат до голямото оакване.
цитирай
22.
crusader -
Комплимент!
21.04.2011 00:24
21.04.2011 00:24
Само не одобрявам изречението:"Ако ли не - по добре да идва турският султан и въпросът да приключва!"
Дори и на шега не бива да се допускат подобни мисли, за ново "османско присъствие"!
Идеята за съдбата в ръцете на самите давещи е добра - най-добре е чрез ултиматум и след това революция.
Няма само циганите да вдигат революции, я!...
цитирайДори и на шега не бива да се допускат подобни мисли, за ново "османско присъствие"!
Идеята за съдбата в ръцете на самите давещи е добра - най-добре е чрез ултиматум и след това революция.
Няма само циганите да вдигат революции, я!...
Приятели, благодаря за коментарите и подкрепата!
цитирайcrusader написа:
Само не одобрявам изречението:"Ако ли не - по добре да идва турският султан и въпросът да приключва!"
Дори и на шега не бива да се допускат подобни мисли, за ново "османско присъствие"!
Идеята за съдбата в ръцете на самите давещи е добра - най-добре е чрез ултиматум и след това революция.
Няма само циганите да вдигат революции, я!...
Дори и на шега не бива да се допускат подобни мисли, за ново "османско присъствие"!
Идеята за съдбата в ръцете на самите давещи е добра - най-добре е чрез ултиматум и след това революция.
Няма само циганите да вдигат революции, я!...
След като се водим демократично общество, властта е в нас и от нас зависи кой ще ни управлява! Много хора все още са със съзнанието на комунизма и забравят, че всичко зависи от народа. Ако народа реши, че това управление не е изпълнило своите обещания, има право да негудува, да прави протести и да изисква! Ще ми се повече хора да разберат това!
Аз също не бих допуснал турци в управлението! По-добре НАТО...
За нищо не са ни виновни турците.
Нали не мислиш, че десейската зурла на циганина Доган е равна на стотиците хиляди унизени и отрудени турци в България.
Нека не забравяме, че въздуха е един за всички и, че слънцето огрява всички ни еднакво.
Че всички сме раждани от майка.
Че всички имаме право на щастие.
Че всички са равни пред Бога(какъвто и да е никнейма му).
Нека бъдем хора - животинското да го уставим на комунистите.
цитирайНали не мислиш, че десейската зурла на циганина Доган е равна на стотиците хиляди унизени и отрудени турци в България.
Нека не забравяме, че въздуха е един за всички и, че слънцето огрява всички ни еднакво.
Че всички сме раждани от майка.
Че всички имаме право на щастие.
Че всички са равни пред Бога(какъвто и да е никнейма му).
Нека бъдем хора - животинското да го уставим на комунистите.
hamstera написа:
Ако ниуе не я избистрим, няма кой да дойде да ни я оправи! Е... Освен ако не стане като вн Либия, НАТО-то да доде...
О-о-о-о колко се молех аз,когато НАТО летеше над Сърбия да тресне едно приятелско над парламента в София - ама - не - гарван гарвану око не вади )))
Шегувам се.
За протестите на улицита съм съгласна
Точно така - да си вършат работата - но няма да чакаме безкрайно.
цитирай"""Всеки мислещ и считащ се за човек - трябва да спре в размисъл и се отърси от излишния страх от бъдещето, което вече му е отнето, защото настоящето му липсва не от вчера""""
Добре казано,НО-голямо,дали според теб тези хора се интересуват от протестите ни?!Пък и неска е началото на хубав празник така,че само размисъл по темата,няма да ги коментирам...
цитирайДобре казано,НО-голямо,дали според теб тези хора се интересуват от протестите ни?!Пък и неска е началото на хубав празник така,че само размисъл по темата,няма да ги коментирам...
След като ДПС издига свой кандидат за президент с турско име!? Ти как си представяш България с президент, който се казва Емел Етем, примерно. Аз не си го представям! Ясно е, че няма никой нормален българин да позволи това.
Хора сме, така е, но освен хора сме БЪЛГАРИ! Длъжни сме да защитаваме българското и да отстояваме ценностите си.
Колкото до протестите - още в предния си коментар казах твърдо ЗА!
цитирайХора сме, така е, но освен хора сме БЪЛГАРИ! Длъжни сме да защитаваме българското и да отстояваме ценностите си.
Колкото до протестите - още в предния си коментар казах твърдо ЗА!
и от мен.
Поздрави.
Високомерието на властта е неописуемо.
Не ни имат за хора.
цитирайПоздрави.
Високомерието на властта е неописуемо.
Не ни имат за хора.
Хубаво де - махаме Бойко и идват Станишев, оня дърт педраст царя и Доган... И кво правим ?
цитирайwasteland написа:
Хубаво де - махаме Бойко и идват Станишев, оня дърт педраст царя и Доган... И кво правим ?
mikino написа:
След като ДПС издига свой кандидат за президент с турско име!? Ти как си представяш България с президент, който се казва Емел Етем, примерно. Аз не си го представям! Ясно е, че няма никой нормален българин да позволи това.
Хора сме, така е, но освен хора сме БЪЛГАРИ! Длъжни сме да защитаваме българското и да отстояваме ценностите си.
Колкото до протестите - още в предния си коментар казах твърдо ЗА!
Хора сме, така е, но освен хора сме БЪЛГАРИ! Длъжни сме да защитаваме българското и да отстояваме ценностите си.
Колкото до протестите - още в предния си коментар казах твърдо ЗА!
Важни са процедурата и павилата на играта.
открих те случайно,това си е цял отговор на моя.а аз щях да проспя,а и изпуснах дискусията.Иначе съм съгласна с теб,както го обсъдихме и при мен,но имам един въпрос,как виждаш нещата след един протест ако успее...?Те всичките ни политици един дол,ще се появи некой,ще яхне вълната на протеста и след има няма един мандат и той ще ни е ''оправил''.Дали да не си назначим едно външно правителство...?
цитирайЕдин мирен протест за по-продължително време ще обърне пластовете.
Идеите ще изкристализират, водачите също, дневният ред на обществото ще се пренапише.
Естествено ще има опити да се имплантират хора, чрез които да се опитат да яхнат протеста, но всичко зависи от нас - вече не верваме, не скачаме, не чакаме сполуката.
Ще се налага да мислим, а това май не е най-силната ни страна.
Май ще се налага нови хъшове да правят нова буна.
цитирайИдеите ще изкристализират, водачите също, дневният ред на обществото ще се пренапише.
Естествено ще има опити да се имплантират хора, чрез които да се опитат да яхнат протеста, но всичко зависи от нас - вече не верваме, не скачаме, не чакаме сполуката.
Ще се налага да мислим, а това май не е най-силната ни страна.
Май ще се налага нови хъшове да правят нова буна.
36.
анонимен -
Бива
30.06.2012 22:09
30.06.2012 22:09
Идеята е добра! Както е казвал един стар политик "Со кртоце и со благо". Пък ако се наложи и налагане малецко с ингильопатите ;)
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 47589