Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 11:45 - Защо сме стояли само 500 г. под турско робство? Можеше и повече!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 9421 Коментари: 44 Гласове:
24

Последна промяна: 29.04.2011 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



        Безсмислено е да се коментира защо не се получи вчерашния протест против високите монополни цени на горивата у нас.

     Щом не протестирате - значи ви харесва.
     Щом ви харесва - не се оплаквайте, че не стигат парите!

     На изборите гласувайте за комунистите и Рапоня, и нещата ще се оправят изначално и окончателно - още един милион емигранти от Республика Болгария! 
 
     Амин!


image



     Дори и Мунчо няма да го има - ще бере цитруси в Гърция, а "умните" и "нормални" българчета ще берат души по българско и ще обслужват венозно, орално, анално и напълно закономерно собствените си мъчители!

   Пада им се - да го духат!




Гласувай:
32



1. mirachopi - Това е и моята теория,
29.04.2011 12:21
незнам на българина какво трябва да му се случи за да въстане.Или търпим или бягаме/както и аз/.Жалко за нас...
цитирай
2. tit - Няма Дух!
29.04.2011 12:40
Това е страшно!
цитирай
3. mikino - По повод протеста, си харесах това:
29.04.2011 13:50
http://hamstera.blog.bg/zabavlenie/2011/04/28/protest.737174

Няма да се получава и по още една причина - ВЦЕ СМЕ И НЕ МИСЛИМ, ПРЕДИ ДА ИЗБЕРЕМ НЯКОГО! НЕ ТЪРСИМ НЕГОВАТА ИСТОРИЯ!
Поздрави Бобсън!
цитирай
4. анонимен - Голяма е инерцията в
29.04.2011 14:02
кухите картуни...важи и за мен !!!!
цитирай
5. yurtman - Защото
29.04.2011 14:37
http://gorivo.net/%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%BE-%D0%BB%D0%B8/
цитирай
6. yurtman - И още
29.04.2011 14:42
Защото романтизмът няма почва у нас ! Защото у нас всичко е на обратно! Защото просвещение = заплаха, и мнение= обида!
цитирай
7. monaliza121 - гласувайте за комунистите и Рапоня, и нещата ще се оправят изначално и окончателно
29.04.2011 15:41
Сигурно имаш предложение, кой ще ги оправи /нещата / изначално и окончателно??
Сподели, че не се сещам...
цитирай
8. boristodorov56 - 7. monaliza121
29.04.2011 15:52
Има честни, преди всичко млади хора, които могат да сложат нещата в нормален порядък, но ако си мислиш, че Винету и сестра му Серьожа са способни на това - просто не е за вярване.

От друга страна след посочените сестри травеститки вече всеки може, без опасения от грешки, да бъде министър-председател.

Сериозно казано, защото забелязвам, че отново ми опонираш - без цялостна промяна на конституционната система, типа на правораздаване и изготвяне на закони за тайните служби - промяна у нас не би се получила. Процедурата трябва да принуждава индивидите да правят нещо, а не обратно - както е сега.

Пожелавам ти правилния избор.
цитирай
9. boristodorov56 - Ако не се осъзнае елементарният факт, че всяко публично действие е политика - ще е все така.
29.04.2011 16:01
mikino написа:
http://hamstera.blog.bg/zabavlenie/2011/04/28/protest.737174

Няма да се получава и по още една причина - ВЦЕ СМЕ И НЕ МИСЛИМ, ПРЕДИ ДА ИЗБЕРЕМ НЯКОГО! НЕ ТЪРСИМ НЕГОВАТА ИСТОРИЯ!
Поздрави Бобсън!




Всеки протест е политически.

Само против цените е безсмислено да се протестира - трябва да се иска незабавно антимонополно законодателство от управляващите.
Протеста в този му вид и това му изпълнение е насочен към безвъздушното пространство - по-скоро повикът трябва да бъде - не зареждайте от монополиста Лукойл!

Пазенето на водачите да не нагазват в политически коловози е нерационално и прави протеста лесна плячка на хиените. Спомнете си какво стана на 14 януари 2 010 пред парламента - подобен опит за политическо действие бе смазан най-брутално, като за това помогна и педерастката позиция на Рапоня - тогава кмет - мислите ли, че не е постъпил в тон със сестра му Серьожа?
цитирай
10. boristodorov56 - Като се кара само по инерция или спираш, или катастрофираш.
29.04.2011 16:03
nikstan написа:
кухите картуни...важи и за мен !!!!



Неизбежно е.
цитирай
11. yurtman - Към 8. boristodorov56
29.04.2011 16:44

Мно-о-о-ого голяма грешка. Вече написах, че романтизмът няма почва у нас !
цитирай
12. ivanikolova - Оказва се, че българина е нимфоман, ...
29.04.2011 17:16
Оказва се,че българина е нимфоман,т. е. обича да го чукат и все различни.Обаче на бабите им харесва най - много бесепарския к...р.Сигурно,защото е голям и червен.Лошото е ,че основна черта в българския характер е спасението по единично и после се чува.......гледай ги тия колко са зле!
цитирай
13. анонимен - кухите картуни. . . важи и за мен !...
29.04.2011 17:35
boristodorov56 написа:
nikstan написа:
кухите картуни...важи и за мен !!!!



Неизбежно е.
не съм си сложил очилата ..ти къде си???
цитирай
14. tit - Уви!
29.04.2011 19:29
анонимен написа:
Индивидуалното спасение е най-бързият път към всеобщата гибел...

цитирай
15. snookie - А така! Колко пъти се опитвам да го ...
29.04.2011 19:39
А така! Колко пъти се опитвам да го обясня това на много хора и все не съм стигал до това просто изречение - "Щом не протестирате, значи ви харесва". Тоя разговор го водих с мои приятели от квартал Мусагеница, в който не остана място за 60-те сгради дето планират да строят... веднъж като подминавахме новия огромен строеж в центъра на квартала, който беше изоставен, щото нямаха по онова време средства да го продължат, се почна "Аууу глей как са го пльоснали, колко е грозен, разрушават ни хубавия квартал"... И понеже в компанията имахме един, дето му викаме "Химика", им казах - "Викнете го Химика, да направи неколко димки, да ги метне в сградата и да направим всичко както си трябва"... те викат "офф ма то не става така, ма то тва ние подписвахме петиции, ма то мрън мрън мрън"... Българският народ, за разлика от много други, има САМО ЕДИН недостатък - патриот на чашка е и чака всичко на готово, щото акъла му е много, ама само на масата. И заради ТОЗИ ЕДИН ЕДИНСТВЕН недостатък през повече от половината от историята на България ни размятат като мръсен парцал от една "далавера" на друга...
С ваше позволение, г-н Тодоров, ще цитирам това ваше изречение като се почне пак "спора"...
цитирай
16. dolsineq - Защо не се получава протестра ли? ...
29.04.2011 19:52
анонимен написа:
Защо не се получава протестра ли? Ами защото е безсмислен и в грешна посока. Горивата са със същата цена както и в цяла Европа че и по-ниски. Това което е ненормално са 5 пъти по ниските запати в България. Само че българите са тъпи и първосигнални и за това ще си се влачат така на опашката на света защото си хвърлят усилията в грешната посока. Протестирайте срещу ниските заплати бе глупаци.

..................................................
Точно, но нека е без "глупаци"...:)
цитирай
17. andrei - Боре,прав си да се възмущаваш,
29.04.2011 20:27
но има едно обстоятелство,което надали си осъзнал.Няколко момченца от спортната "академия"-каратистчета и самбистчета,напътствани от своите комунистически родители,се опитаха да яхнат недоволството на хората от цените на горивата и да станат публично известни,кат бат им Бойко!В противоречие с първоначалните им намерения и обещания,да не политизират протеста-и ето на бърза ръка с подкрепата на родителите си и позициите им в съда и прокуратурата,си спретнаха и регистрираха организация "СИЛА"!Ето ги новите последователи на Главанака!Най-лесно по лексиката им ще ги разпознаеш,какви са целите им!Пиша ти този коментар,понеже познавам на някои от тези момченца комунистическите им родители и техните амбиции,за отрочетата и мераците им за политическа кариера.За какво протестират,яхнали мотори и джипове за по няколко стотин хиляди лева,можеш сам да си отговориш?На лични съобщения,мога да ти дам някои сведения и факти,които няма как да ти харесат.Не се подвеждай по глупавите им брътвежи.Понеже хората ги разпознаха бързо,кой кой е-за това и протестите бяха ялови...Както по-горе подчертах-интересът им е друг.Знаеш добре,моята позиция за това управление,така че по този въпрос нямам колебание,но добре е да се замислиш,защо така набързо им се издадоха разрешения за протестите и регистрацията на организацията им.Да си чул случайно да критикуват бат им БОЙКО?Не, не си чул.Напротив те му дават рамо и затова на изборите ще се увериш,каква им е била целта.Бъди здрав!
цитирай
18. mafani - Евалата!
29.04.2011 20:32
На същото мнение съм и съм го заявявала стотици пъти- щом не правим нищо, значи ни е добре! Точка. Останалото са оправдания!

Аман и от псевдопротести като този за горивата.
цитирай
19. lado - Борко, виждам, че си бесен. Имаш ...
29.04.2011 20:48
Борко, виждам, че си бесен. Имаш право да се ядосваш. Но липсата на реакция - когато светнеш в зениците с фенерче и те не се разширят - това значи само едно. Летален изход. Летален, но изход....Или изход, но летален. Това е мъртвородената рожба на мъртвото ни общество - социалистически протест с капиталистическо мислене , или обратното - няма как да е жизнеспособна ....
Викай попа да ни опее...
цитирай
20. ezik2011 - http://ezik2011. blog. bg/poe...
29.04.2011 23:37
http://ezik2011.blog.bg/poezia/2011/04/29/koi-e-avtora-na-slednite-dve-stihcheta-i-koi-go-e-prepisal.738234
цитирай
21. krom - Боко, защо ми изтри коментара. К. . .
30.04.2011 00:56
Боко, защо ми изтри коментара. К...
цитирай
22. monaliza121 - Честни?!
30.04.2011 07:43
boristodorov56 написа:
Има честни, преди всичко млади хора, които могат да сложат нещата в нормален порядък, но ако си мислиш, че Винету и сестра му Серьожа са способни на това - просто не е за вярване.

От друга страна след посочените сестри травеститки вече всеки може, без опасения от грешки, да бъде министър-председател.

Сериозно казано, защото забелязвам, че отново ми опонираш - без цялостна промяна на конституционната система, типа на правораздаване и изготвяне на закони за тайните служби - промяна у нас не би се получила. Процедурата трябва да принуждава индивидите да правят нещо, а не обратно - както е сега.

Пожелавам ти правилния избор.


За 20 години много честни и млади хора влязоха в политиката. После остаряха и се обезчестиха. Правилният избор го направих отдавна. Един наш литературен герой казва: Народът е стадо, като размахаш сопата...
Във времето нито сопата се промени, нито стадото. Промяна у нас няма да има, колкото и "докато" да предлагаш /не само ти/. Няма да изпадам в теоретична екзалтация, викай попа да ни опее /lado/.
цитирай
23. vmir - Защо деятелите на демокрацията у нас ВИНАГИ забравят, че за да има смисъл от един протест,
30.04.2011 07:59
той трябва да изразява разум, а не безумие? Типичен пример за безумие е протестирането срещу цените на горивата. Все едно да протестираш, че е утихнал вятъра във ветроцентралите. Как да го духаме, като и вятъра понякога спира? Мислете с главите си хора, за това са ви дадени, а не за закачалки на шапките.

Борисе, би ли обяснил след 20 години, когато петролът стане не с 30, а с 300% по-скъп, какво по твоята логика ще следва да направим? Да взривим държавата, да обявим всички политици за рапони ли, да ги изколим ли, що ли? Да се радваме ли, че руснаците се отказаха от Белене, щото и АЕЦ май по принцип не щеш абе, защо имам чувството, че направо ти се иска да я закрием тази държава България, а?
цитирай
24. xloranphyl - Чичо Боре, ще се спреш ли най-нак...
30.04.2011 10:01
Чичо Боре, ще се спреш ли най-накрая?
Ами ти не спря да мрънкаш!
Само ревеш, като магаре ревеш!
К'ъв ти е проблема?
Виж какво хубаво Слънце пече, птичките пеят!
Пък ти...
цитирай
25. boristodorov56 - На атеистите - с любов!
30.04.2011 10:55
lado написа:
Борко, виждам, че си бесен. Имаш право да се ядосваш. Но липсата на реакция - когато светнеш в зениците с фенерче и те не се разширят - това значи само едно. Летален изход. Летален, но изход....Или изход, но летален. Това е мъртвородената рожба на мъртвото ни общество - социалистически протест с капиталистическо мислене , или обратното - няма как да е жизнеспособна ....
Викай попа да ни опее...


Чудя се от кой синод да бъде попа - дедо Христофор прави служби само в Хотница!
цитирай
26. boristodorov56 - 17. andrei
30.04.2011 10:57
Сигурно си прав, затова и твърдя, че протеста трябва да има политическа форма и, че ако някой е отговорен за състоянието на нещата у нас - това са управляващите политици.
цитирай
27. boristodorov56 - 15. snookie
30.04.2011 11:08
Имаш пълна свобода да използваш всичко, каквото ти хареса.
цитирай
28. boristodorov56 - Със глупаци - безспорно!
30.04.2011 11:09
dolsineq написа:
анонимен написа:
Защо не се получава протестра ли? Ами защото е безсмислен и в грешна посока. Горивата са със същата цена както и в цяла Европа че и по-ниски. Това което е ненормално са 5 пъти по ниските запати в България. Само че българите са тъпи и първосигнални и за това ще си се влачат така на опашката на света защото си хвърлят усилията в грешната посока. Протестирайте срещу ниските заплати бе глупаци.

..................................................
Точно, но нека е без "глупаци"...:)

цитирай
29. boristodorov56 - Лъжеш, не трия коментари. Ако си писал анонимно - системата го е трила.
30.04.2011 11:14
krom написа:
Боко, защо ми изтри коментара. К...



Повтори си коментара!
цитирай
30. boristodorov56 - 23. monaliza121
30.04.2011 11:19
Стига с тези попове, ако трябват - то не е за опяване, а за служба като мисионери!
Има и свестни хора, но народа се губи някъде по пътя си - човек по човек.

цитирай
31. boristodorov56 - 24. vmir
30.04.2011 11:23
Тъй като коментара ти е с презумпцията, че Рапоня е светец - ще те помоля да разсъждаваш като човек.

Да обяснявам ли кому Ропоня Винету дължи състоянието си?

Може би ще ми кажеш ти?

Пък после щи поспорим кое нормалното и кое безумието.
цитирай
32. boristodorov56 - За французите е ясно! Дори и българите го знаят, но не вземат поука от действията им.
30.04.2011 11:25
анонимен написа:
Ако погледнем нашата история в друг аспект ще видим че начина на мислене на б ългарина не е перспективата.За да не ме подозирате -аз съм православна християнка.Отдавна си мисля за последиците от решението на цар Борис да предпочете православието пред католицизма.Дали щяха да са 500 години иго или по-малко и дали в Ялта Бг щеше да бъде подарена на Сталин.Преди много години на опита да обясним изостаналостта си от Европа с тези 500 г един френски журналист ми каза,че французите не биха се оправдавали така.Те просто нямало да го допуснат толкова дълго.Е, спорно,но...........



Затова Франция не е България, нито пък взаимоотношенията почежду им не са такива, каквито са били, когато са граничели помежду си.
цитирай
33. boristodorov56 - 25. xloranphyl
30.04.2011 11:26
Да те псувам ли искаш?
цитирай
34. vmir - 33. boristodorov56 - 24. vmir
30.04.2011 11:46
boristodorov56 написа:
Тъй като коментара ти е с презумпцията, че Рапоня е светец - ще те помоля да разсъждаваш като човек.

Да обяснявам ли кому Ропоня Винету дължи състоянието си?

Може би ще ми кажеш ти?

Пък после щи поспорим кое нормалното и кое безумието.


Грешиш. Нямам навика да деля хората на светци и незнам какви си други, даже го намирам за нелепо, защото това зависи от гледната точка, момента, ситуацията, масовите и личните предразсъдъци, наличието на платени поръчки и обвързаности. Затова аз преценявам хората по логиката на разсъжденията и действията им в ситуациите, в които са поставени от обстоятелствата. Твоята логика предполага да искам премиер например с фрак, цилиндър, монокъл, бастун, с литературна легенда за състоянието си, притежател на английски ливади и Бог знае какво още може да ми се прииска още, но да не се интересувам от логиката и аргументацията му. Не мога така. Свикнал съм да избягвам всичко подвеждащо и да преценявам хората главно от представите си за добро и лошо, умно и безумно, нормално и ненормално - за разлика от онези, които използват тези определения единствено като резултат от въздействията на други върху тях.
цитирай
35. xloranphyl - Да те псувам ли искаш? Не искам. ...
30.04.2011 12:03
boristodorov56 написа:
Да те псувам ли искаш?


Не искам.
Искам да се отървеш от негативизма и ретро спомените.
Годината е 2011-та.
Дерзай!
Пък ти простотии ръсиш!
P.S. Сега да не вземеш, че да пропишеш поезия - Чудко ще те изяде с парцалките!
цитирай
36. moni978 - naistina si prav no ako bqhme dei...
30.04.2011 12:27
naistina si prav no ako bqhme deistvali po rano a ne chakali na sadbata da ni usvobodi mojeshe da sme nai dobre razvitata strana ako ne sashtestvuvashe tova robstvo
цитирай
37. boristodorov56 - 35. vmir
30.04.2011 13:10
Това, че не искам Рапоня Винету, който дължи състоянието си на Лукойл, защото това е станало със прециалното разрешение на Путин - не означава, че искам държавата да се катурне.
Не искам издължаването на борча му на бъде за моя сметка и за сметка на внуците ми чак.

Ти щом го желаеш - твой си проблем.

Това, че съм против Белене, не означава, че искам да се закрие държавата.
Не искам да плащам геополитеческите стремежи на русите -те са антибългарски и атницивилизационни.

Ако ти искаш - твой си проблем.

Нали ще е Рапон, Круша, Картоф или Винету е без значение.
Не намираш ли, че все пак в действията и решенията на един примиер трябва да има рационално зрънце и баре малко файда за туземците?

Ако не намираш - това си е твой проблем.

Не може човек ангажиран с управлението на държавата да се надява някой да го уважава, ако делата му не са в полза на "дължащия" уважението.

Ако за теб това няма значение - твой си проблем.




За мен обаче има неща, които са от значение.
Пука ми, че някой си се прави, че е най-великият, а всъщност си е една платена курва - проститутка - и всичко това за моя сметка и поколението след мен!



Не оправдавай Рапоня - той е за трепане - публично - с лопата!

Не ми пробутвай пиниза, че щяли да дойдат комунистите - сега той върши тяхната работа доста по-добре от тях, а най-важното е, че няма разлика между Герб и Бсп.


Ти каква разлика намираш?
цитирай
38. boristodorov56 - 36. xloranphyl
30.04.2011 13:17
Кич.ел - стига си се крил.

Пак ти казвам - ти си гнусен и неморален тип!
цитирай
39. xloranphyl - Благодаря, че ме нареждаш до kus...
30.04.2011 14:23
Благодаря, че ме нареждаш до kushel, ама си се объркал.
Ама ви е взел страха kushel, та чак ти се привижда!
Стига с тези глупости, не те ли е срам от сивата ти брада, бе?
Аз, като благ пастафарианец, ще ти простя, защото МЕ БОЛИ КОСАТА ЗА ТЕБЕ!
Просто дразниш с тези твои пасквили.
Viva La Pasta. Viva Church of the Flying Spaghetti Monster!
цитирай
40. vmir - 38. boristodorov56 - 35. vmir
30.04.2011 18:11
boristodorov56 написа:
Това, че не искам Рапоня Винету, който дължи състоянието си на Лукойл, защото това е станало със прециалното разрешение на Путин - не означава, че искам държавата да се катурне.
Не искам издължаването на борча му на бъде за моя сметка и за сметка на внуците ми чак.

Ти щом го желаеш - твой си проблем.

Това, че съм против Белене, не означава, че искам да се закрие държавата.
Не искам да плащам геополитеческите стремежи на русите -те са антибългарски и атницивилизационни.

Ако ти искаш - твой си проблем.

Нали ще е Рапон, Круша, Картоф или Винету е без значение.
Не намираш ли, че все пак в действията и решенията на един примиер трябва да има рационално зрънце и баре малко файда за туземците?

Ако не намираш - това си е твой проблем.

Не може човек ангажиран с управлението на държавата да се надява някой да го уважава, ако делата му не са в полза на "дължащия" уважението.

Ако за теб това няма значение - твой си проблем.




За мен обаче има неща, които са от значение.
Пука ми, че някой си се прави, че е най-великият, а всъщност си е една платена курва - проститутка - и всичко това за моя сметка и поколението след мен!



Не оправдавай Рапоня - той е за трепане - публично - с лопата!

Не ми пробутвай пиниза, че щяли да дойдат комунистите - сега той върши тяхната работа доста по-добре от тях, а най-важното е, че няма разлика между Герб и Бсп.


Ти каква разлика намираш?


Няма да споря. Виждам, че за разлика от напомнянията за идиотщините на комунизма, логическата аргументация не ти е силната страна. Спирам дотук, за да не доставям удоволствие на левичарите.
цитирай
41. boristodorov56 - Въпрос на място!
01.05.2011 08:41
анонимен написа:
:)

Ама кога се освободихме?
цитирай
42. zaw12929 - Просто сте прекрасни, неповтор...
02.05.2011 20:17
Просто сте прекрасни, неповторими, пълна извадка...
цитирай
43. kostadin - Има ли значение под чие владичество ...
04.05.2011 23:00
Има ли значение под чие владичество сме били или сме сега?
цитирай
44. murmashka - Няма го...
05.05.2011 15:07
Няма го Читулов да викнге :Стани стани народ балкански!
От сън дълбок се събуди!
Срещу тирана ,,Гербовански"
ти българите поведи!"
Пък и да го имаше,кого ли щеше да буди? Който можеше да се събужда отдавна напусна страната (още при комунягите,Симеончо и Костов) а който сега отваря очи пък бяга!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060422
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589