Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2011 11:18 - Толерантност - да, но и тя има граници!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 5429 Коментари: 20 Гласове:
32

Последна промяна: 25.05.2011 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image



    Най-добре е да не се парадират публично предпочитанията  за секс.
   В подобни случаи всеки е свободен да реагира, както му диктуват морал, религия, разбирания.
   Така както, когато се демонстрира едно поведение и някаква гледна точка, а ние сме задължени да го приемем - т.е. да бъдем толерантни към това поведение, а не критични  - по същия начин би следвало да се реагира на  отхвърлянето на това афиширано поведение и ние да го приемаме.
   Никакви аргументи и квалификации ме могат да ограничат моето или чуждото право на изява и оценка.
   Ако се приема само едната позиция - тоест - длъжни сме само да толерираме, а не оценяваме - май скоро ще стигнем до задължително адмириране на педерастията, а това вече е насилие над свободната изява.
   Никой не го интересува кой как се изявява под юргана си, но същия никой не е длъжен да понася натрапена му от друг различна от неговата сексуалност.
  Иначе всички са големи християни, но и "хюман райт" активисти.
   Нещата имат двупосочен, чисто човешки, план.
   А знае се, че хомосексуализма е болест, която се придобива и се лекува. Не бързайте да ме обвинявате в хомофобия, щото съм далеч от такава позиция, а просто потърсете и попрочетете нещо по-сериозно за проблема.

  Всъщност, отвратителна е само духовната педерастия и публичното `и афиширане от управляващите!











Гласувай:
33



1. bizcocho - Прав си! Толерантност не значи да се ...
25.05.2011 11:45
Прав си! Толерантност не значи да се мълчи пред афиширането!
цитирай
2. alchemist - Толенрантност
25.05.2011 11:55
Не значи толерастия!
цитирай
3. анонимен - уау!!
25.05.2011 12:20
толерантност не значи някаква публична демонстрация...
ей,богу това не мога да го приема-в никакъв случай,особено ако
имаш дете,на което се чудиш как да обясниш защо тия чичковци
се целуват и прегръщат....иначе всеки има правото да бъде такъв,
какъвто си иска и с когото си иска
цитирай
4. maranatha - Не всички
25.05.2011 12:32
Човек не може да бъде християнин и да защитава хомосексуализма. Защо до скоро педерастията се смяташе за болест, а изведнъж решиха, че е в реда на нещата? Какво следва? Зачитане на правата на зоофилите? Защо да им отказваме да целуват козички на публични места? Ами нарушените права на педофилите. След няколко години ще решат, че и техните права са нарушени, ако не могат да имат публична изява. Границите се отместват година след година, а хората дори не протестират против мръсотия, пошлостта и разврата. Ако сто хиляди души застанат пред Народното събрание в продъление на три дни с искане за забрана на публичните хомосексуални прояви, няма политическа сила, която да издържи на натиска.
цитирай
5. zaw12929 - Всеки влак си има пътници- в някой ...
25.05.2011 18:11
Всеки влак си има пътници- в някой влакове няма места в клупетата...
цитирай
6. kalin8 - За съжаление...
25.05.2011 20:57
За голямо съжаление, някои така разбират демокрацията...Ще излезе, че е страшно демократично и да ни показват как се е...т по улиците!
Нали миналата година в Пазарджик си имаха голям проблем със Софийски педали,пардон- гейове, дошли да правят демонстрация на силата си...
А политиката ни- по стар обичай се ветролеее, като скъсани гащи! Само че сега вятърът е извратено западен...
Б.
цитирай
7. schumpov - Представете си, че вместо мюслю...
26.05.2011 00:12
Представете си, че вместо мюслюмани, на тротоара пред вас простнат черджета и започнат да демонстрират своята различност гейактивисти. Как биха реагирали медиатори и политици. Толерантността Ви същата ли ще е, ако един от гейактивистите се казва Юзеиров.
цитирай
8. boristodorov56 - 7. schumpov
26.05.2011 00:44
Не санкционираните обществени прояви са забранени от закона.
Задължение на нашата полиция е да ни пази от такива обществени прояви -
независимо дали педерасът се казва Болен Лидеров или Аамет Циганина.
Ако кметът разреши проявата - санкцята на съда е задължителна,
кмета става неизбираем.
Бях в Германия, когато през 2 003 година за аналогичен случай (наразрешени улични прояви на мюслемани - молитви на тумба турци на улицата) в Кьолн осъдиха местния молла, но забравих как се казваше, а добре помня, че беше германец по националност.
В този смисъл - такава е европейската практика.
цитирай
9. valsodar - Човекът го лекуват от хроничен з...
26.05.2011 02:18
Човекът го лекуват от хроничен запек по метода Рейки, а ти гей го изкара! :)))
цитирай
10. apostapostoloff - Съвременната българска толерантност:
26.05.2011 05:14
за всичко е виновна "Атака", а джагалите- ислямисти и свидетелите на Йехова са агнецът Божи, света вода ненапита.
цитирай
11. divak - УБДХ
26.05.2011 07:00
Има един Указ за борба с дребното хулиганство, който идеално може да свърши работа в момента. По него тия двамата могат да прекарат заедно 15 дни в структурните звена на някое полицейско управление. Стига да има съдия, който да не хареса поведението им и да има възмутени граждани. А от коментарите виждам, че има. Въпреки, че замисляйки се, когато две жени се облизват взаимно минава за еротика, а когато двама мъже го правят за гнусно порно. Интересни сме хората.
Поздрави за поста!
цитирай
12. therainss - Утре могат да вземат и да се ебат на публично място
26.05.2011 07:43
И кво? Аз трябва да ги гледам, за да не ме обвинят в нетолерантност ли? Толерастия до шия :(
цитирай
13. misbis - то няма граници и за хетерофила
26.05.2011 08:49
секса се навира в очите,носа,лицето ..навсякъде на човека,бълва от екрани,интернети,телефони,улици....във всичките му животински форми..пардон обидих животните по цялата планета
цитирай
14. syrmaepon - Холандия се сдоби и с партия на педофилите
26.05.2011 09:14
"Програмата на “Ближна любов, свобода и разнообразие” предвижда и легализиране на секса с животни (въпреки че насилието над животни продължава да бъде подсъдно), както и на твърдите наркотици, на правото да се разхождаш гол на публични места и на безплатното пътуване с влак за всички. След учредяването на партията заваляха стотици оплаквания от граждани. Политици пък търсят всякакви начини да я забранят. И не без основание - партията не е представена парламентарно, но хипотетично би имала право на участие в избори. Въпреки че анализаторите се съмняват NVD да получи голяма поддръжка, никой вариант не е за подценяване. Все пак в началото и Пим Фортаун бе смятан за безперспективен ексцентрик, а “Атака” бе само телевизионно предаване. "

http://www.temanews.com/index.php?p=tema&iid=119&aid=3012
цитирай
15. darcy - Възмутително е, да
26.05.2011 11:19
но защо не се възмущават така на разни разцицолени чалга кифли, които демонстрират ежедневно липса на такт по улиците. Защо моралът има двоен стандарт?
цитирай
16. misbis - анонимен ЕХ,
26.05.2011 11:46
незнаеш нищо за нас,че ни наричаш евроселяни..но защо се изказваш принизително за селяните въобще.Аз живея на село и мога да кажа,да, селянка съм в момента. Това НЕ ме прави по-неспособна да мисля или преценявам. ТИ си този,който има върху какво да се замисли. Мозъкът ти е задръстен от матрични програми.
анонимен написа:
Понякога си мисля, че ще поумнеете. Но сега разбирам, че сте просто едни евроселяни! Сбогом!

П.С: darcy го каза много правилно това за двойния стандарт. Лека - полека и той излиза от селянията... с каручката на дЕдо си. :) Смешници!



цитирай
17. misbis - двоен стандарт и двуличие е мотото на т.н. запад,към който хукнахме като невидели и неразбрали
26.05.2011 11:48
darcy написа:
но защо не се възмущават така на разни разцицолени чалга кифли, които демонстрират ежедневно липса на такт по улиците. Защо моралът има двоен стандарт?

цитирай
18. анонимен - Това вече се узакони
28.05.2011 23:07
И същите тези надигат глас вече из европейските коридори да няма наименованията - майка и татко, а да се пишем родител 1 и родител 2.Та снимката с двамата толупа по-горе може и да стане реалност утре.
цитирай
19. alexanderherzdorf - Агресивният хомосексуализъм е ...
29.05.2011 17:11
Агресивният хомосексуализъм е като тумор, който трябва да се премахне.
цитирай
20. анонимен - AlgQURazQD
17.06.2011 11:51
Hey, good to find smooene who agrees with me. GMTA.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8059537
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589