Прочетен: 30376 Коментари: 113 Гласове:
Последна промяна: 28.09.2011 23:14
Да подкрепим исканията!
Списък с искания на общонационалния протест от 1 октомври 2011!
1. Оставка на Правителството в седемдневен срок - до 7 октомври, заради неизпълнение на неговите основни конституционни задължения, явната некадърност, очебийната обвързаност с криминалната престъпност, чужди икономически интереси и обвързване с антибългарски проекти(Аец Белене, концесията за шистов газ, ГМО).
В срок от един месец съставяне на Правителство на националното спасение под егидата на ЕС съставено от приемливи за цялото общество личности, които са експерти необвързани с досегашните политически партии, комунистическата номенклатура и тайни служби.
Насрочване на парламентарни избори за Велико народно събрание в срок до 6 м. след президентските от 23.Х.2 011 г..
2. Незабавно освобождаване на арестуваните българи в протестите и незабавно снемане на обвиненията и отменяне на присъдите срещу тях.3. Парична компенсация за семействата на двете загинали момчета (Ангел Петров и Павел Толев).
4. Справедлива и адекватна присъда за убиеца на Ангел Петров в съответствие с българското законодателство.
5. Отнемане на имотите на Кирил Рашков (Киро Циганина) според разпоредбите на закона наскоро приет от Парламента.
Осъждането му (не само заведено дело срещу него) по бързата процедура за съучастничество в и организиране на убийството на Ангел Петров.
6. Незабавно и бързо разследване, подвеждане под отговорност и осъждане на синът и другите престъпни роднини на Кирил Рашков за съучастничество и извършване на трафик с наркотици, проституция, кражби и убиство.
7. Подвеждане под отговорност по бързата процедура и осъждането на всички осигурили „политическият чадър“ (прокуратура, данъчно, полиция, политици и т.н.) над Кирил Рашков.
8. Публична оценка от страна държавната власт на всички медии и журналисти, които манипулираха и крият важна информация за личността на Кирил Рашков , представят участващите в протестите и справедливият и законен гняв по коренно различен начин с цел да оневиняване на престъпните деяния на Кирил Рашков и маргинализират народното недоволство.
9. Искаме оставки на Главния Прокурор на РБ за неадекватната му и престъпно поведение спрямо справедливия народен гняв и изразено вълнение, с което застана на страна на местните феодали и организирана престъпност.
Искаме нови хора в цялата съдебна и административна структора на управлението на страната. Млади,необвързани с никоя партия или мафиотска структура, хора с реален трудов стаж и реални професии, хора с морал, а не корумпирани хомелиони и безскрупулни екзекутори на българската нация и Държава.
10. Искаме без отлагане и незабавно изработването на Програма за национално спасение - с реални и осъществими мерки за справяне със демографския колапс на българската нация.
11. Искаме незабавна и без отлагане смяна на политическата, съдебната и правоохранителната система, което да се осъществи чрез Нова Конституция на България.
В нея да бъде регламентирана опростена процедура за провеждане на референдуми по въпроси касаещи национални интереси по искане на 5% от населението.
ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ!
Моля, тиражирайте и разпространете този текст!
Източник: http://www.facebook.com/event.php?eid=296828113664293
Да бъде!...
Да бъде!...
28.09.2011 10:17
Да бъде!...
Нима интелигенцията няма право да говори от името на народа!?...
Кой е съставил правителството, което е готово да изпълни тези искания,
след оставка на настоящото правителство?
Правителството може да се състави от настояшия или бъдещият президент - лично за мен е без значение - и на двамата не вярвам. Друга конституционна възвожност няма.
По важно е кои хора ще участвуват и критериите, по които ще се подбират.
Всъщност важен е и срока на функциониране на това правителство.
Както и на настоящото Народно събрание.
Във всички случаи Бойко Борисов и сие го няма в списъка, както и цялата останала политическа менажерия!
Кой е съставил правителството, което е готово да изпълни тези искания,
след оставка на настоящото правителство?
Правителството може да се състави от настояшия или бъдещият президент - лично за мен е без значение - и на двамата не вярвам. Друга конституционна възвожност няма.
Мисля, че хората, които ще поемат тази отговорност трябва да са ясни преди първи октомври!
/ако до тогава не сме всички в панделата, де!:))/
Сериозно - щом ще си слагаме главите в торбата, трябва да е ясно защо го правим!
Друго важно нещо, което не отчиташ ми се струва е, че в ЕС си го харесват и НИ го одобряват! Ако искаха да му видят цаката, щяха да ни представят ЕДИН НОВ КАНДИДАТ изкъпан, напарфумиран, непорочен...и с всички други качества, необходими НИ за ДА ПОДКРЕПИМ новия...а то няма такъв.
Не съм от влюбените в "саморевнуващият се" Бойко, но и тези, които ти предлагаш сме им сърбали попарата...нема да стане...цъ...
Добър човек си ама...дай по-мъдро предложение!
Поздрави!
Тук се видя, че за нищо не става!
Звучи ми доста общо, идеалистично и нереалистично. И неизпълнимо. Освен това, ако ЕС се намеси с "егидата" си, същите тези патриоти ще ревнат как някакви евро-бюрократи ни се месят във вътрешната политика, сигурен съм в това. Няма угодия.
От ден първи съм несъгласен с много от политиките на това правителство, но също така съм против да се подменя вотът на хората. Избрали сте си ги - ще си ги държите до края на мандата им. Има други начини за внасяне на коректив на управляващите и той е натиск и ясно отстояване на позиции. А не произволно сваляне на правителства и терор на масите.
Ps. Между другото, пише се "структури". Като ще е официално искане, поне да е на български език ;)
Кой е съставил правителството, което е готово да изпълни тези искания,
след оставка на настоящото правителство?
Правителството може да се състави от настояшия или бъдещият президент - лично за мен е без значение - и на двамата не вярвам. Друга конституционна възвожност няма.
По важно е кои хора ще участвуват и критериите, по които ще се подбират.
Всъщност важен е и срока на функциониране на това правителство.
Както и на настоящото Народно събрание.
Във всички случаи Бойко Борисов и сие го няма в списъка, както и цялата останала политическа менажерия!
Как така едновременно признаваш, че няма законен начин за избор на правителство, на което да повярваш, и въпреки всичко настояваш за ново правителство??? Нима вярваш, че е възможно правителство, съставено поради стечение на обстоятелствата, да се хване да изпълнява неща, които не са били нито негови приоритети, нито дори негова програма? Имаш ли представа за колко време един висш държавен служител се запознава с работата на подчинените си и успява да я постави под контрол, за да вярваш, че всички тези хора ще изоставят досегашните си задачи, за да изобличат прокурори, данъчни, политици, журналисти и незнам какви си още, защото новоназначеният им шеф го е заповядал? Толкова ли не се сещаш, че такава заповед ще бъде последвана от дружния смях на стотици хора, които ще наприказват такива нещица на когото трябва, че като чуеш коментарите, самият ти първи и незабавно ще изревеш срещу онзи, на който му е минало през ум да иска подобни неща от тях? И през ум няма да ти мине, че човекът се е опитал да изпълни поръченията ти. Да не казвам, че нещата опират до съда, който може така да размотае нещата, че самия ти да забравиш какво си искал.
Плашила за наивници!
Все още сме суверенна държава и политическия ред в нея се определя от гражданите и. Никой не поставя под съмнениен членството ни или валутния борд.
А и да ви кажа - подобно нещо няма да мине без гладуване /най-малко!/, ама ние и сега си гладуваме, тъй че - каквото сабя покаже!:)
Стига!
28.09.2011 11:59
Кой е съставил правителството, което е готово да изпълни тези искания,
след оставка на настоящото правителство?
Правителството може да се състави от настояшия или бъдещият президент - лично за мен е без значение - и на двамата не вярвам. Друга конституционна възвожност няма.
По важно е кои хора ще участвуват и критериите, по които ще се подбират.
Всъщност важен е и срока на функциониране на това правителство.
Както и на настоящото Народно събрание.
Във всички случаи Бойко Борисов и сие го няма в списъка, както и цялата останала политическа менажерия!
Как така едновременно признаваш, че няма законен начин за избор на правителство, на което да повярваш, и въпреки всичко настояваш за ново правителство??? Нима вярваш, че е възможно правителство, съставено поради стечение на обстоятелствата, да се хване да изпълнява неща, които не са били нито негови приоритети, нито дори негова програма? Имаш ли представа за колко време един висш държавен служител се запознава с работата на подчинените си и успява да я постави под контрол, за да вярваш, че всички тези хора ще изоставят досегашните си задачи, за да изобличат прокурори, данъчни, политици, журналисти и незнам какви си още, защото новоназначеният им шеф го е заповядал? Толкова ли не се сещаш, че такава заповед ще бъде последвана от дружния смях на стотици хора, които ще наприказват такива нещица на когото трябва, че като чуеш коментарите, самият ти първи и незабавно ще изревеш срещу онзи, на който му е минало през ум да иска подобни неща от тях?
И те ще си идат, заесно с патрона си. Изпълнявали си били задачите - за две години какво направиха?
28.09.2011 12:03
Кой е съставил правителството, което е готово да изпълни тези искания,
след оставка на настоящото правителство?
Правителството може да се състави от настояшия или бъдещият президент - лично за мен е без значение - и на двамата не вярвам. Друга конституционна възвожност няма.
По важно е кои хора ще участвуват и критериите, по които ще се подбират.
Всъщност важен е и срока на функциониране на това правителство.
Както и на настоящото Народно събрание.
Във всички случаи Бойко Борисов и сие го няма в списъка, както и цялата останала политическа менажерия!
Как така едновременно признаваш, че няма законен начин за избор на правителство, на което да повярваш, и въпреки всичко настояваш за ново правителство??? Нима вярваш, че е възможно правителство, съставено поради стечение на обстоятелствата, да се хване да изпълнява неща, които не са били нито негови приоритети, нито дори негова програма? Имаш ли представа за колко време един висш държавен служител се запознава с работата на подчинените си и успява да я постави под контрол, за да вярваш, че всички тези хора ще изоставят досегашните си задачи, за да изобличат прокурори, данъчни, политици, журналисти и незнам какви си още, защото новоназначеният им шеф го е заповядал? Толкова ли не се сещаш, че такава заповед ще бъде последвана от дружния смях на стотици хора, които ще наприказват такива нещица на когото трябва, че като чуеш коментарите, самият ти първи и незабавно ще изревеш срещу онзи, на който му е минало през ум да иска подобни неща от тях?
Има хиляди безработни честни, умни и способни хора, които обстоятелствата на криминалния преход изхвърлиха зад борда.
Има хора - българи - зад граница, които ще се върнат.
България не се свършва с боклуците като Рапона!
Гоци да си ходи на село заедно с Боце.
28.09.2011 12:09
или се лъжа?
28.09.2011 12:11
Има хиляди безработни честни, умни и способни хора, които обстоятелствата на криминалния преход изхвърлиха зад борда.
Има, но да си честен дребен предприемач не е никаква гаранция, че дребните рушветчета, които плашщаш днес от немай къде, няма да ти се усладят на високо място, където рушветите ще бъдат бутани на теб. За колко време според теб само вродената честност на тези хора ще им помогне да преодолеят изкушенията и ще се научат да работят, без да мотаят хората, за да ги стимулират с рушвети? Сигурен ли си, че скоро няма да ти се прииска един "рапон" да ги стряска в увъртанията и намеците, с които личната им честност ще ги подтикне да изнудват хората, за да не остават назад от всички останали (не е задължително да си прав, за да си имаш оправдание, нали)?
Като те знам ти колко си честен, по-скоро ще повярвам, че проститутка е девствена, отколкото на глупостите ти.
28.09.2011 13:54
Ще спестя нелицеприятните си констатации за теб (не от гостуването си, но от IP - тата, с които разбрах каква деструктивна роля изпълняваш в нета) само да ти кажа, че за мен Борисов не е мутра, а избор на повечето българи и човек, който се старае да оправдае доверието им повече от всеки друг на премиерския пост преди него. Това, че приемаш останалите за глупаци, за да се издигнеш в собствените си очи не ми пречи особено, но че смяташ стремежа към оправдаване на доверието за тъпо, сам те лишава от правото да очакваш същото от другите, а и да говориш за честност, вече става твърде нагло от твоя страна.
28.09.2011 15:38
И кои ще са тия неопетнени експерти - извънземни ли?
Европейският съюз не може да се бърка в нашите вътрешни работи.
Андрей, Любомире, спрете да се излагате един друг...
28.09.2011 16:10
28.09.2011 16:14
И кои ще са тия неопетнени експерти - извънземни ли?
Европейският съюз не може да се бърка в нашите вътрешни работи.
Под егидата не ЕС не означава намеса на вътрешните работи, а гаранция за прозрачност, почтеност и ефективност.
Честно казано имам много силни притеснения, че това ще е антиБойко протест. А той е просто поредния след Станишев, Костов, Виденов, Сакса....... Ако ще се реже, то да е от корен... Та в тази връзка се присъединявам към казаното от късна пролет:
Тази група е само на една част от недоволните млади хора.
Решенията за собствената си позиция човек взема сам.
Това се отнася и както за доброто, така и за лошото решение.
Групата още не се обявила за свидетели на бъдещето за да призовават към вяра и любов - просто хората казват каквото мислят.
Никой не е длъжен да ги подкрепя насила или игнорира по същия начин.
Всеки има гарантирана свобода на действията си.
Второ - току що тази и тази група свързана с младежкото недоволство беше изтрита.
Трето - мен в какво ме обвиняваш?
28.09.2011 17:00
Властта се "търкаля по улиците"...никой не я ще! Това е истината. След това какво значи под егидата на ЕС. Защо в Париж, Атина, Берлин...да вършат нашата работа? Хора независими от партии?! Чакайте бе демократи...партиите са алфа и омегата на демокрациите. Искате някой да направи правителство и да разгоним партиите. Оти тогава ручахме жабетата? Нали общо взето правехме правителство подконтролно на Биг Брадър. Партии на практика нямаше. Имаше за цвят една основна и друга съпридружна, но тяхните решения и действия зависеха главно от един човек. Тоест отсъстваха от живота. Циганите си стояха мирни, Барони с хасиенди и зоопарци нямаше. Никой не продаваше дрога, деца, девойки... Искаме сега цялата тази работа да я квърши ЕС? От какъв зор? Те си имат свойте барони, свойте малцинства , своите проблеми...ЕС на 50% е пътник. Погледнете колко държави са фалирали или са пред фалит...Пътя е един. Мислете преди да гласувате , а не след това да псувате и да бутате правителства. Всички правителства ...от Лукановото , до Бойковото сме ги избрали НИЕ. Излъгали ни, подкупили ни, фалшифицирали резултатите ...Позволили сме да го направят. Това че толкова често избираме недоразумения на върха си е наш проблем и трябва ние да си го разрешим. Нито сме във война, нито све окупирани, нито някакво бедствие ни е треснало. Сами сме си бедствие!!!
Та Гебр е креатера на комун.онанистите и ченгетата - това го знае всеки първолак!
28.09.2011 17:17
Та Гебр е креатера на комун.онанистите и ченгетата - това го знае всеки първолак!
Ей, нищо не може да се скрие от теб. Страшен си. Кандидатира ли се?
28.09.2011 17:33
Списък с искания на българският народ на общодържавният протест от 1 октомври 2011!
1. Oставка на правителството в 7 дневен срок (до 7 октомври), заради неизпълнение на основни негови конституционни задължения, явна некадърност, очебийна обвързаност с криминалната престъпност и изпълнение на антибългарски проекти(Аец Белене, концесията за шистов газ, ГМО) .
В срок от един месец съставяне на Правителство на националното спасение под егидата на ЕС с участието на експерти и хора необвързани с политически партии, бившата ДС, комунистическата номенклатура, икономическите мафиотско-бандитски структори и преди всичко: Патриоти.
Искаме нови хора в щялата съдебна и административна структора на управлението на страната. Млади,необвързани с никоя партия или мафиотска структура, хора с реален трудов стаж и реални професии, хора с морал, а не корумпирани хомелиони и безскрупулни екзекутори на българската нация и Държава."
Борисе, това са исканията и на една определена партийна групировка - вот на недоверие към българското правителство.:) Защо не се заинтересуваш, коя е тя? Искането е "нови, млади хора" и смяна на 360 градуса на всичко. Ей така, с магическа пръчица, до седем дни и под опеката, пардон "под егидата на ЕС". Аз пък не искам така. Искам да гласуваме законите си спокойно, искам да не се поддаваме на определени политически групировки готови да подпалят къщата си, та да изгори на Вуте плевнята (защото техните отрочета и те са подсигурени поколения напред и извън България), и не искам да ми поднасят в луксозна опаковка от обещания невъзможни искания. Не искам да се строявам "под егидата на ЕС" - ние, българите имаме легитимно избрано правителство и ще си изберем по легитимен начин следващите правителства без ексцесии, метежи, палежи и с ураджийски лозунги, на които и едно дете не би повярвало! "Нови, млади хора, необвързани" за 7 дни. Стани, за да седна! Не нам!
Второ - току що тази и тази група свързана с младежкото недоволство беше изтрита.
Трето - мен в какво ме обвиняваш?
Не ви обвинявам, просто не ви вярвам, защото съм свикнала да преценявам хората по действията им, а не по това, което пишат в блоговете си. След няколко дена е първи октомри, а вие още не се знаете кои хора сте в групата.Разбира се, че не е задължително да бъдете на протестите, но е желателно еднва такава група да подкрепи младите хора, за да покаже наистина, че се отличава от общото овчедушие на поколението от средната възраст и че е в състояние да постави и спомогне за реализиране на исканията от №1 до №11.
28.09.2011 17:47
Защо когато убиха и смазаха един град с хора и деца за 30 години не излезнахте да протестирате Няма и месец откакто пиян олигофрен смаза 6 деца на тротоара -Къде Спахте ?
Когато тъпа и некадърна българка Калина Илиева крадеше и раздаваше фондове и европроекти -Къде спахте ?
-Когато тройната коалиция източи в проекти българия подмолно и станишев раздаде земеделие води и проекти на доган в лилиари евра -Къде спахте ?
-Циганите търците и всичко друго са ви последният най маловажен проблем нищожен в сравнение с лайната в който плува всичко около вас
Вие сте удавници който плуват в лайна но си мислят че като се качат на давещият се циганин пред тях ще се спасят .Събудете се .Протестите са толкова прозрачно дирижирани ивлючват най първосигналните обитатели на тази държава с една цел Да свалят правителството или да манипулират изборният вот в дадена посока .Имайте предвид че ако герб падне пада първото правителство от 30 години което имаше куража поне да отвори стоитци проблеми с престъпност контрабанди и източвания +това че докара заради стабилната фискална политика милиарди евро инвестиции което ясно се вижда в големите градове .Разбирам това ако има някаква алтернатива но да ми предлагате алтернативата на Доган Санишев и прогнилият нужник от село Сирищник Първанов- гоце с Сидеров като някаква алтернатива????
аз ще ви кажа точно какво точно предлагате .Вашите протести макар и дирижирани могат да излезнат толкова бързо извън контрол че косово да ви се види детска игра .Имаше една държава наречена сърбия преди време така почват всички приказки Държава доста с по сериозна територия от нашата и абсолютно идентичният етнически състав Повечето мнозинството бяха сърби и втората група мюсюлманите и тн етноси Имате ли си най малката идея вие нещастни глупаци в момета Велика Сърбия на колко парчета и държави е разпокъсана заради етнически
28.09.2011 17:49
-Не нямате .
Само за ден протести в България икономиката ни агрегирано губи над 2 милиарда лева чист приход което е спирачка за растежа
Сигурно сте безработни Сигурно имате проблем с топлофикация и колата и кредита и живота ако щете но нима ще решите проблема с създаването на анархия ??
Искате ли децата ви да растат в държавата българистан разцепена на Цигания Търкменистания и Софийска българия и трите граници да се партулират от КФОР А това ли искате точно ?
Знаете ли колко бързо един малоумен бил там циганин или какъвто и да е може да направи такава поразия че да не могат да легнат дори да спят спокойно хората децата им и всички Замисляли ли сте се за хората българите стотици хиляди жени и деца живеещи в смесените райони те как ще стават и ходят на работа сутрин и оставят децата си когата навсякъде около тях ще са цигани и търци ?
Спрете простотиите си навреме и си вижте проблемите ясно те не са цигани търци а
винаги винаги още от падането на прехода у нас Проблемът се нарича комунизъм В бъгария комунизмът не си е отишъл 30 години след привидното му падане
-22% ДДС -защо не протестирате него след като ви краде чисто 22% чист доход
-Пенсионни фондове и то задължителни_защо не ги протестирате тях Задължително ви крадат по 100 лева месечно (създаде ги идиота румен овчаров с цел източване и продължаване законно крадене на пари от БКП въпреки прехода )Тука ли сте с мен още
-Здравните ви осигуровки задължителни искате или не защо не ги протестирате ?
-детските надбавки ?
-Пенсиите на бабите ви и дядовците ви
Скъпият акциз който ви бърка в колата с 3 левабензин ? къде спахте когато станишев натъкми лукоил за единствен достачик на горива ?
Повръща ми се когато гледам първосигнална простотия .
седнете ги на гъза иси включете мозъците моля ви .
Ще видите вашият протест какво точно е и кой го ползува най добре .
А исканията които сте написали това е за клозета хартия писана от БКП
Хората нямат подобни искания
Хората се нуждаят от спокойствие за себе си и децата и стабилна работа а вие рушите това с 2 милиарда загуби на ден без да броя съсипването на инфраструктура която кой ще възстановява наново ?- Фирмите близки до БКП и нужника Първанов най вече
Хората искат спокойствие а бизнеса иска работници които да работят
Ако мислите друго да правите седнете и вижте накъде водите страната си и децата си дно видите но може и да се ужасите .Внимавайте какво си пожелавате за да не вкарате в кошмар всички около вас .
28.09.2011 18:17
Кои сте Вие, та ултимативно искате оставката на правителството?
Защо си позволявате такова подстрекателство и такава провокация в настоящия саит?
Нацията няма абсолютно нищо общо с тези безумни искания. Напишете си трите имена и поставете исканията си по законен начин - това са искания на мръсно прикрити партизанствуващи политици.
28.09.2011 18:33
Значи, ако човек подкрепи една кауза трябва да е кандидат за нещо?
Няма с какво да ме поблазни което и да е кандидатиране.
Не ти харесва - не подкрепяш.
Като тръгнат бойковите реки от мед и масло - дали ще стигнат до теб, мен и някой друг?
Ако намериш в текста едно изречение, което да доказва, че е връзка с която и да е партия - покажи я - за да знам и аз.
А ако цитираш къде в текста е обещавано нещо някому - пак ми кажи.
Естествено няма как да не призная, че травеститката е най-великият мухлю у нас!
Радвайте му се, но ако се наложи да плачете - хак си ви е!
28.09.2011 19:43
Мисля, че просто ако се протестира против нещо то това са носителите на властта?
Ако се иска от някой нещо то това са властовите структори.
Смяташ ли, че огромна част от хората - млади и стари - нямат основание да застанат с тези искания против властта?
Даваш ли си сметка, че 1 700 000 души у нас нямат здравни осигуровки и какво означава това?
Отгоре на всичко и 2 500 000 души пенсионери.
Сложи и 1 000 000 души до 18 години.
Колко души живеят в България според теб?
Прави си изводите за какво става въпрос.
Две поколения отидоха курбан заради боклуци като Винету?
Да ръкопляскат ли искаш хората?
Ей, богу на мен си ли да вярвам и онова, което виждат очите ми или на дебелооки боклуци, които твърдят, че хората ще цъфнат и ще вържат?
28.09.2011 19:46
Групата е закрита от ченгетата на ДАНС.
Според мен ако ще се протестира то да е за да ги заставите да направят нещо. Например ,както арестуваха и обвиниха циганския мафиот.
Каква власт ще сваляте и кой ще я вземе после?!
Или пак парата в свирката на локомотива вместо в двигателя?
Организирайте се като истинска сила и дайте подкрепа на някоя реална политическа сила! С условия! И после следете и изисквайте изпълнението им!!!
Другото просто е обречено на нищо...И сигурно има хора ,които точно това им се иска.
Нали тия в Бургас направиха НФСБ ? Не съм много запознат,но все отнякъде трябва да се почне!
А от протестите не се отказвайте,трябва ония да имат респект и да се съобразяват с вас. А да се протестира има за какво.
28.09.2011 20:30
28.09.2011 20:55
Отидох, стоях 15 минути и като видях, че е пълно със скинари си тръгнах.
Виковете "България събуди се", кой знае защо ми напомниха за сър Осуалд Моузли....
"Britain awake"...
09:28 - Това е от Фейсбук! Да подкрепим исканията!
Списък с искания на българският народ на общодържавният протест от 1 октомври 2011!"
1. За тази "изява от името на народа", иде реч, Борисе и ти много добре ме разбра. И двата ми коментара са пределно ясни - и 49, и 56. Не обичам множествата и някой от мое име да делегира някому права и правомощия да ме представлява с искания за каквото и да било! Защото съм от българския народ, няма да позволя родината ми да бъде раздирана от етнически противоречия дрипава просякиня, в каквато половин век колониално господство я превърна. Разбирам, че у нас и някъде оттатък, някой се нуждае спешно от власт и от разкъсвана от противоречия и етнически конфликти страна, но това не ми е по вкуса. Не съм "достойна". Не подкрепям. Няма да му сервирам родината си на тепсия! Но и няма да допусна някой някъде да иска за 7 дни чудеса вместо мен! Това, значи от името на народа. Попитай ме пак, какво имам предвид. ----> "Списък с искания на българският народ на общодържавният протест от 1 октомври 2011!" ---> Ами това имам предвид.
2. Веднага ти "посочвам", защо да не ти посоча - Ти или си наивен или мен ме смяташ за наивна. Ето ---> "общодържавният протест". Защо в тези "искания на народа" протестът е наречен "общодържавен"? Странна терминология. Такава терминология определено ползват някои. И знаеш ли откъде ми се наби на очи. От това, че докато редактирах хилядите свидетелства на пострадавши и на техни близки от лагерите и затворите (тетралогията "Писахме да се знае - жертвите на комунистическия режим") - там се натрапваше това "общодържавен". И знаеш ли в какъв контекст? На преврат. Протестът е национален, а превратът е "общодържавен". Това е русизъм, драги Борисе. И присъства в определени телеграми!
3. Дали ще е Бойко или Бойковица, Станишев или Станишевица, всеки от нас има право да избере и да гласува, а не някой да му натрапи своето от името на народа чрез "списък с искания от общодържавен протест". Протестът бе, е и ще бъде национален.
Това, което постоянно ми навираш да чета е от първата редакция на призива.
Помолиха ме да го редактирам, което правих поне 10 пъти и окончателния вариант е в постинга - най-отгоре.
Ти погледна ли го въобще или се чудиш какви косури да ми намериш, което си е също ОК, но ми омръзна.
Виждам, че не искаш да разбереш смисъла на думата "общонационален".
Смисълът е, че този протест ще се произведе в рамките на цялата държава, като най-напред думата беше "общодържавен", но го сменихме, защото пък на други изглеждаше и звучеше, както на теб ти звучи и изглежда "общонационален".
Трябва да ти е много ниско мнението ти за мен да си мислиш, че си въобразявам, че протеста ще
обхване цялата нация(би било добре) и нама да има противници и както виждаш, че в призива "на народа" не съществува.
СПравка коментар: 3. boristodorov56 .
Спи спокойно - Бойко Борисов будува и зарад нас, а милицията ни пази!
28.09.2011 22:54
Доста хора просто не разбират, че им е отказано правото да се считат достойни,
защото не са от чергата и шайката на онези, които ограбиха ресурсите и бъдещето на цял един народ - тоест от собствените им угнетители, които правят всичко възможно да няма никаква промяна на статуквото.
Как да ги накараме да го проумеят?
28.09.2011 23:14
28.09.2011 23:24
като уасаби пори
моето дупе...
:)
28.09.2011 23:31
"Общодържавен" е дума от стенограми между Георги Димитров и Сталин. Думата "общодържавен" е русизъм. Това не е "граматически анализ", Борисе, а терминологичен. Има разлика. Протестът е национален и мирен. Толкова. Колкото и "редакции да му направиш" на този протест.
2. Как да не погледнах текста!? Погледнах - в коментар 49 и в коментар 56 тук и в коментар 45 при Vmir вчера, те питам едни и същи конкретни въпроси по текста на редактираните и нередактираните "общонационални искания", на които ти отговори така: "Ти погледна ли го въобще или се чудиш какви косури да ми намериш, което си е също ОК, но ми омръзна."
3. Ако мнението ми за теб бе ниско, нямаше да разговарям с теб, но тъй като не искаш да ми отговориш на въпросите, няма да досаждам.
4. Колкото до "редактирането" - вече трето десетилетие ни редактират и манипулират ето така. "Общонационално".
5. Какво общо има Борисов с тази манипулация и защо във всеки коментар прикачаш Борисов? Тук говорим за политическа манипулация на обществено мнение, която далеч не е безобидна. Платено е на журналисти да ДЕЗИНФОРМИРАТ с цел ескалация на напрежението! Ти новини следиш ли?
28.09.2011 23:34
28.09.2011 23:40
Искам да провокирам падането на правителството и по възможност цялата политическа гнус.
На теб харесват ли ти тези мародери?
Това хайку е любмото на Винету, нали?
На теб харесват ли ти тези мародери?
Ако ти харесват тези мародери - забрави терминологичен ли е анализа ти или граматически, пунктуален, сексуален или виртуален.
Ако разбирам какво всъщност искаш да кажеш или да ми внушиш - Асан да стана!
29.09.2011 00:45
29.09.2011 00:46
Те по-ли са способни и можещи?
Не ставай смешен, мола те - голям мъж си.
Я ми кажи нещо оптимистично, което ще ме разсмее, за възможностите на сестрите?
Бира, цигари,футбол?
Пак го казвам - щом олигофрени като Винету могат да бъдат Премиери - нали си убеден и по-интелигентни ще се справят с тази работа., хайде холан!
Разни физкултурници и пожарникари сикаджии!
Срамежливите безочливи моми ББ и ЦЦ нито са начало, нито ще бъдат края на истинските мъже у нас - напротив!
Всъщност Борисов е по-ляв от БСП и по-порочен от Станишев, пази Боже!
И най-важното - готов е да подари Аец Белене на Русь, както и шостовата газ на Лукойл, а това е национално предателство.
29.09.2011 00:50
отлитат птиците на юг.
Врабче само се вънка рее,
във злато светят дъб и бук.
Отново дойде златна есен -
сеитба, оран, гроздобер,
а вънка пеят злобна песен
и палят циганския двер.
Това няма как да е поезия с автор Цвичко Цвичков.
Чия вина е, кой започна,
кога и кой удари пръв?
А мъстта е двупосочна,
тълпите жадни са за кръв.
Но кой виновен е за царя,
и кой е истинският враг?
С години кой ни все повтаря
едни лъжи и пак, и пак?
Защо им вярваме, когато
не виждаме да идва край;
но дойде циганското лято,
ще бъде ли септември май?
Да не е на Сергей Станишев?
Има ви такива хора, които поддържате някакъв фалшив имидж, за да можете в някакъв удобен за някого момент, вероломно да катурнете страната накъдето ви подскажат.
Нали Гоце или Плевналиев(кадър на ОК на ДКМС в Благоевград и бивш член на БКП) ще е президент е все едно за развитието на събитията в този аспект.
Когато говориш, че някой играе двойна игра тук с коментарите си - говори с имена, никове, факти, но какво значение има това в случая?
Кажи кой ми подсказва в определен момент в каква посока да хързулна държавата?
Ако имах този ресурс - нали ми верваш, че сестрите травеститки ЦЦ и ББ биха били пътници за село - да копат картофи и пасят овце, дейност, коьто не съм сигурен, че ще могат да вършат.
Реализма е качество на откритите хора и критично мислещите. Т реалист ли си!
За какъв реализъм може да става дума тук, след като ти не си в състояние да проумееш какво правиш и в какво участваш? Толкова ли е трудно да се сетиш, че който иска да навреди на тази страна, ще създаде възможност за единодействие на такива, на които не им пука дали държавата им ще бъде подхлъзната за пореден път отново тогава, когато на него му е необходимо? Ако ти случайно не знаеш, нима си въобразяваш, че който е решил да го прави, не знае че там някъде едни балъци с претенции са готови да си обезглавят държавата на момента, само да им подсвирне когато реши, че е дошло времето да ги призове?
29.09.2011 10:38
В снимките на Б. Б. по медиите той вече не изглежда като филмова звезда, а по-уморен, застаряващ и не толкова вдъхващ доверие. Разбира се, че има фотографски трикове за постигане на първия или втория ефект, но някой по някакъв начин мотивира операторите да се стремят към тези ефекти.
Както видяхме, медиите до преди два дни бяха изцяло в услуга на „царския имидж” на Кирил Рашков, което някак ме навежда на мисълта за разрив в отношенията между премиера и „царя”. Какво се е случило в началото на годината (или в края на миналата), което е обърнало отношението на медиите и на нисшестоящите ръководители в администрацията към Б. Б.?! Дали екстремното заявяване на политически амбиции от лицето Алексей Петров, подплатено с мащабно финансиране е причина или следствие на това, което се е случило?!
Дали действията на К. Рашков служат за осъществяване на амбициите на А. Петров или обратното?! Психологическото изследване показва, че е по-вероятно да е обратното: К. Рашков е много по-амбициозен, парите у него са много повече, наследниците му са също толкова високомерно амбициозни и въшливи с пари!
Логиката казва, че Алексей Петров е част от неподозирана по обхват и обем кампания за подмолно завладяване на държавата ни!!!!!!!!
Нима искаш да ме убедиш, че политическият травестит Бойко Борисов е единствения човек в тази държава, които ще спаси България?
Вече ми омръзна да ми говорят, че щяла да се катурне държавата - айде, де!
Много елементарно е да се плашат хората, кой щял да спечели като си идел Рапона!
Който и да дойде ще е с ясно политическо лице и отговорности, а не като травестита и политическа проститутка Бойко Борисов - варианта "Б" на комун.онанистите, която се изявява предимно като сърдит и разглезен селски тарикат !
Народа казва кой ще дойде - той определя кога ще си отиде и начините, ако не го иска, а тези на улицата са част от народа, но неговото бъдеще!
29.09.2011 10:51
В снимките на Б. Б. по медиите той вече не изглежда като филмова звезда, а по-уморен, застаряващ и не толкова вдъхващ доверие. Разбира се, че има фотографски трикове за постигане на първия или втория ефект, но някой по някакъв начин мотивира операторите да се стремят към тези ефекти.
Както видяхме, медиите до преди два дни бяха изцяло в услуга на „царския имидж” на Кирил Рашков, което някак ме навежда на мисълта за разрив в отношенията между премиера и „царя”. Какво се е случило в началото на годината (или в края на миналата), което е обърнало отношението на медиите и на нисшестоящите ръководители в администрацията към Б. Б.?! Дали екстремното заявяване на политически амбиции от лицето Алексей Петров, подплатено с мащабно финансиране е причина или следствие на това, което се е случило?!
Дали действията на К. Рашков служат за осъществяване на амбициите на А. Петров или обратното?! Психологическото изследване показва, че е по-вероятно да е обратното: К. Рашков е много по-амбициозен, парите у него са много повече, наследниците му са също толкова високомерно амбициозни и въшливи с пари!
Логиката казва, че Алексей Петров е част от неподозирана по обхват и обем кампания за подмолно завладяване на държавата ни!!!!!!!!
Но все от някъде ТРЯБВАШЕ да СЕ ЗАПОЧНЕ.
И се започна. Сега разбрахти ли защо кукловодите назначиха Рапона за м-р председател(полицейската ХУНТА),а ЦВЪЦИ почна с"Октоподи","Килари" и каква ли не.Да арестува стотици невинни,(ДА ги прекарва през арестите уплаши и стресне),които съдът пусна,защото бяха невинни.То се знаеше прекрасно от ББ и ЦВЪЦ.Това си беше МВР профилактика и тренинг.
Увеличиха бюджета на МВР,който с "даренията" е огромен за малка страна като Бг.ЗАЩОТО ОЧАКВАХА ТЕЗИ ВЪЛНЕНИЯ И СЕ ГОТЕХА ДА ГИ ПОСРЕЩТНАТ ПОДГОТВЕНИ,КАКТО В МОМЕНТА ГИ ПОСРЕЩАТ.
С бой, заплахи,терор и закани по...
И навивките на ГЕРБ мекерета, като ВМИР,мълчаниетона надежда7 и прочие гербекзотика.Не гледай какво думам,а какво права.
Няма идеални програми и пр.,които да са удобни за всички. Все ще има нещо недоизпипано и недоволни,което си е нормално.
Никой не може да предвиди всичко.
Започва се и от нас,вас от всички зависи какво ще се получи.
ВСЕ МИ СЕ СТРУВА,ЧЕ ВСИЧКО ДРУГО ЩЕ Е ПО-ДОБРО ОТ ТОВА,КОЕТО Е ДНЕС, С ТЕЗИ РАПОНИ И ЦАР КИРОВЦИ.
Средното поколение, между 40 и 60год.,което се "облажи" най-много от приватизациите и прехода, престъпно липсва от протестите.
За 22год.доста от тях(като Костовци,Овчаровци и коо)забогатяха и днес са милионери, а болшинството от тях обезверено влачи жалко съществуване.И СА САМО ЕДИНИЦИ НА ПРОТЕСТИТЕ.
ЗАПОЧНА СЕ, ЗАПОЧВА СЕ, ТОВА Е ГЛАВНОТО, ПЪК НАТАТЪК КАКВО САБЯ ПОКАЖЕ И ЧЕСТТА МАЙКО ЮНАШКА.
ДАНО ДА Е ЗА ДОБРОТО НА БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД И БЪЛГАРИЯ. АМИН!!!
Всеки друг...но не и той.
ИНАЧИ РАПОНА СИ СТАВА(ВОЗКРЪСНАЛ ХИТЛЕР) ЗАКОННО ИЗБРАН БАЛКАНСКИ ДИКТАТОР.
А КАКТО КАЗВАТ, ПАЗИ СЛЯПО ДА ПРОГЛЕДА И ДЕНЯТ СЕ ПОЗНАВА ОТ СУТРИНТА.
А ТОВА, ЗА КОЕТО И ЗАД КОЕТО СТОЯТ РАПОНЯ И ХУНТАТА МУ НОСИ И ЩЕ ДОНЕСЕ МНОГО ЗЛО ЗА БЪЛГАРИЯ.
Непосилно и страшно зло!
Поздрави!
Значи, ако човек подкрепи една кауза трябва да е кандидат за нещо?
Няма с какво да ме поблазни което и да е кандидатиране.
А бе, ти за сарказъм не си ли чувал?
Нима искаш да ме убедиш, че политическият травестит Бойко Борисов е единствения човек в тази държава, които ще спаси България?
Вече ми омръзна да ми говорят, че щяла да се катурне държавата - айде, де!
Много елементарно е да се плашат хората, кой щял да спечели като си идел Рапона!
Който и да дойде ще е с ясно политическо лице и отговорности, а не като травестита и политическа проститутка Бойко Борисов - варианта "Б" на комун.онанистите, която се изявява предимно като сърдит и разглезен селски тарикат !
Народа казва кой ще дойде - той определя кога ще си отиде и начините, ако не го иска, а тези на улицата са част от народа, но неговото бъдеще!
Тодоров, ти държиш ли изобщо на това, което говориш, или за теб най-важно е да набеждаваш някого, без значение дали има връзка с реалността?
За какво неподценяване говориш, след като не си показал и най-елементарно уважение към избирателите на ГЕРБ, а не си способен да проумееш дори, че не е задължително човек да е герберист, за да настоява за такова уважение. Да ти обяснявам, че приемането избора на опонента и разбиране на основанията му е ключа към решенията на проблемите, а игнорирането им - път към анархията и нещастията, е кауза пердута, разбира се.
Нима вярваш, че те подценявам, след като още не съм се отказал за да очаквам конкретни отговори от теб, а вместо тях ти непрекъснато демонстрираш, че си нямаш и идея в какво участваш, а вместо това ми отговаряш с обобщения като за събития отпреди 100 години: "Народа решава всичко".
Толкова ли не си в състояние да проумееш, че примитивната настояща демагогия няма как да бъде равнопоставена с делата на хора като Левски които с години са обикаляли и разяснявали на всички кога, какво и как да правят, да да си извоюват правото на собствено правителство, и нима са заслужили със саможертвата си днес безхаберници, пълни с омраза като теб, да подкокоросват към свялянето на правителства, без да ги е грижа кой и защо им пробутва такива "възможности"?
Важното е, че хората вече прогледнаха и не вярват на приказките за светлото бъдеще по магистралите, освен труженичките, които ще получат нови работни места.
Не само нищо не трябва да е в съответсвие с ЕС, от който именно в огромна степен идват повечето наши беди, но ние незабавно трябва да анулираме договора за присъединяване там, особено с тези престъпни клаузи и условия и да напуснем тази неосъветска, антинационална и безбожна - вавилонска империя на злото и котило на масоните!
България трябва да поеме по свой - независим и национален път, водейки се изцяло и прагматично - чрез балансирана външна политика от своите национални потребности и интереси, а не от псевдоидеологемни догми и "заклинания"!
Ние имаме интерес, да се обърнем най - вече към пазрите на бившия СССР, Близкия Изток и далечна Азия, там са нашите търговски, че и политически интереси, в активно партниране със страните извън Европа, като в Европа преминем към нормалното и резонно общение и споразумения само и единствено с националните правителства, а не са някакви посредници и наднационални властници от Брюксел, Страсбург, Хага и прочие...
Най - малкото което трябва да се включи, вместо това с което не съм съгласен, във втората част от искането е: "Провеждане на референдум с въпрос: Трябва ли България да остане членка на ЕС?".
Тъй като народа беше натикан там, както и в НАТО, както и му настаниха чужди бази тук и го въвлякоха в изцяло НЕБЪЛГАРСКИ войни, БЕЗ ДА БЪДЕ ПИТАН!
Що за демокрация е тази, която е върл душманин на референдумите?!
Важното е, че хората вече прогледнаха и не вярват на приказките за светлото бъдеще по магистралите, освен труженичките, които ще получат нови работни места.
Горчилката, която обикновените фенове на ББ ще изпият от мафиотско-кадесарската управленска шайка на Герб няма да е отрезвяваща, защото подкрепата за нея няма нищо общо с политиката.
30.09.2011 08:37
Ако уважавам теб, не означава да падам на колене пред кумирите ти, нали?
Този пасаж от коментара ти е хем трагичен, хем комичен:
"Толкова ли не си в състояние да проумееш, че примитивната настояща демагогия няма как да бъде равнопоставена с делата на хора като Левски които с години са обикаляли и разяснявали на всички кога, какво и как да правят, да да си извоюват правото на собствено правителство, и нима са заслужили със саможертвата си днес безхаберници, пълни с омраза като теб, да подкокоросват към свялянето на правителства, без да ги е грижа кой и защо им пробутва такива "възможности"?"
Ти сравняваш тази мутренска отрепка Бойко Борисов с Левски!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Отново повтарям - не е страшно, че този политически травестит ще си отиде от властта, вече е ясно, че мандата си той няма да изкара или ако изкара ще целува Станишев в кръвосмесителен сексуален амок.
Страшното, е че като си отиде от власт Герб ще се разпадне и няма да има политически субект, които да понесе последиците на неговия провал, както се случи с НДСВ, а от това полза ще имат само комун.онанистите. Ако не разбираш това - не коментирай политика, а пиши само оди за Бойко!
По един или друг начин комун.онанистите участвуват в управлението на България от 2 001 година, но последиците от всичките техни успехи и золуми те не са понесли и няма да понесат. Те продуцираха туморните политически образувания като НДСВ и Герб, РЗС и так дальше.
Затова моля те, не ме принуждавай на уважавам идола ти,
най-малко защото е казано в писанието: Не си правете идоли!
Ако приемаш лично към теб определенията и квилификациите - съжалявам - прекалил си!
30.09.2011 13:33
До назначаването от НС - това правителство действува с реални пълномощия - каква ще е пречката изборите за Президент да се проведат съгласно закона?
Струва ми се само липса на желание или персонална изгода на ББ могат да попречат да направи изборите. Знам, че той от 10 години не е спал за добруването на българския народ и му вярвам, че ше се справи.
Още два три месеца ще издаяне - той си е супермен - пък и ще го прави за благото на народа, в когото се е клел!
Или не?
А?
Да не би да няма действуващо Народно събрание?
Знай, че в ДАНС всички сме учили конституционно право и само двойкаджиите ги правят министри - всички останалите са блогери тук - блог.бг.
30.09.2011 18:29
Кого ще сваляте ? Кого ще чистите?
Нещо много насериозно се взимате...
И си вярвате.
Нали ще ви смачкат като листни въшки...
Фантазьори...
30.09.2011 21:01
(6) Споровете относно законността на избора за президент се решават от Конституционния съд в едномесечен срок СЛЕД изборите.
Чл. 99......(5) Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3. Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.
(6) Редът за съставяне на правителство по предходните алинеи се прилага и в случаите на чл. 111, ал. 1.
(7) В случаите на ал. 5 и 6 президентът НЕ МОЖЕ да разпуска Народното събрание през последните ТРИ месеца от своя мандат. Ако в този срок парламентът не може да състави правителство, президентът НАЗНАЧАВА служебно правителство.
Знам , че си го знаеш , но не всички са учили Конституционно право . Приятна вечер .
30.09.2011 21:48
Щом си държавен служител и получаваш заплата от правителството, защо плюеш по този който те храни?
Напусни работа и си изразявай личното мнение колкото искаш. А в момента хапеш ръката дето ти дава хляба.
Ти си морален отпадък. Това е положението. Гнус ме е от такива двуличници. Отвратителен си.
Кого ще сваляте ? Кого ще чистите?
Нещо много насериозно се взимате...
И си вярвате.
Нали ще ви смачкат като листни въшки...
Фантазьори...
Виждам IP ти - внимавай да не пратя някоя патрулка да те прибере и да те пусне насред циганската махала?
01.10.2011 02:29
Кого ще сваляте ? Кого ще чистите?
Нещо много насериозно се взимате...
И си вярвате.
Нали ще ви смачкат като листни въшки...
Фантазьори...
Виждам IP ти - внимавай да не пратя някоя патрулка да те прибере и да те пусне насред циганската махала?
А леле !
Току що се насрах от страх.
Вземи се разкарай.
И въобще, какво търся сред такива мизерници?
Къде беше бутона за триене на профила?
Отвращавате ме !
Личинки.