Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 17:35 - Без дилема за балотажа
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 6972 Коментари: 25 Гласове:
27

Последна промяна: 28.10.2011 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

      image


     Очевадно ясно е, че нито бившия комсомолски лидер, и бивш член на БКП и син на окръжен функционер на БКП - Плевнелиев и станал известен на широката публика  като момче за всичко и послушник на св. св. Бойко и Борисов,  нито Калфин - бивш и настоящ комун.онанист и слуга на повикване на Гоце Пърламанов - ще бъдат полезни за държавническата им ролята, на която се канят да ги  теслимят. Впрочем - ще бъдат полезни, но преди всичко на патроните си.
      Когато две крила на БКП базирани като шумкари в БСП(на Лукановския безродник) или в  Герб(на Правешкия копанар) по линията на партийното им сектанство чрез ДС   спорят за позицията Държавен глава(не става въпрос за курова глава) дори не се питам що НЕ трябва да ги подкрепяме
     Който и от двамата да спечели - ползата ще е нулева за фукарите  несвързани със управленските струкури на Герб или БСП.
     Все едно да се чудиш СИК или ВИС ще са по-усърдните грижовници за стадото овце.
    Това, че единия или другия щял да вкара съответно БСП  или Бойко и Борисов  във властова диета за да не преяждали с властта - си е една голяма лъжа. И едните и другите са си там - съответно от 130, а другите от 10 год., но апетитите им са еднакво  неизмерими и неозаптими.
     Няма да гласувам за нито един от двамата без да се страхувам, че ще дойде края на света и най-важното - че няма да изпитвам чувството за вина пред себе си, че съм гласувал за тъмната страна на реалността?
     Еднакво нелепи са опитите да се изкара единия кандидат по-различен по определени причини от другия - просто защото са олицетворение на двете страни на една и съща монета.
     От гледна точка на обществения интерес е без значение, кой  от двамата ще спечели  на балотажа и ще стане Президент - убеден съм, че във всички случаи България и народът и ще загубят!



   





Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Два хикса и за двамата!
27.10.2011 17:59
Два хикса и за двамата!
цитирай
2. анонимен - мнение
27.10.2011 18:16
елементарно Уотсън , хубав герберски призив ни даваш
цитирай
3. анонимен - За Бойко
27.10.2011 18:24
http://siankata-borisov.com/
цитирай
4. hatanasov - А в твоя край...
27.10.2011 21:38
двама сини са на балотаж! Както и в Калояново!
цитирай
5. andrei - И аз
28.10.2011 05:22
съм пас.
цитирай
6. d3bep - Принципно цялата ни политика и в...
28.10.2011 11:03
Принципно цялата ни политика и всички партии са за Х.
Включително и още несъздадените.

Доколкото обаче изборите за президент са избори за един, дето пет години ше рупа бадеми и ше ги гаси с шампанско на разни приеми и на практика колкото и да ме убеждават че ше свърши нещо, аз съм сигурен, че ще свърши предимно представителните си разходи...

Все пак предпочитам поне да е някой, който да си разбира от работата, да умее да говори и да е ярък като личност.
Което със сигурност НЕ Е Плевнелиев.

Но никого в нищо не убеждавам. Работата е свършена. Бойко пак има премиерски пост, народно събрание, кметовете и общинските съвети.
Дали ще му дадете и чисто престижното президентско кресло - все тая.
Макар че според мене той не го заслужава.
Най - малкото поради фаякта, че именно той от 5 години ви убеждава че президентската институция за нищо не става, а сега е пропищял за нея.

Но народът помни малко и изобщо не мисли.
Тъй или иначе сте в диктатурата ,която сами си избрахте. Успех.
цитирай
7. d3bep - А да не гласувате на балотажа не е ...
28.10.2011 11:10
А да не гласувате на балотажа не е решение.
Истината е, че автобусите са приказки за пред вас.
Истината е ,че едни хора упражняват политически и икономически натоск върху други на тея избори и това са такива групи, дето никой автобус ни мой ги качи.

Така че в случая президент ЩЕ има.
А дали ще отидете или не, на практика променя само съотношението зависими/независими гласували в полза на зависимите.
Които са много и ще стават все повече. Такава е политиката, хората да се заробят. А после да гласуват. Затворен кръг :)

Да се блокират има смисъл парламентарн иили общински избори...
Тея вече - нямат смисъл.
цитирай
8. анонимен - няма
28.10.2011 11:25
да учавствам в този цирк, наречен "избори" не само поради липса на стойностен кандидат. А защото не намирам смисъл от наличието на президентска институция. Ще се опитам да изброя няколко причини, като не претендирам те да са изчерпателни:
- Б- е с население колкото един голям европески град
- Б-я е парламентарна република и не е необходима дублираща институция
- президентът е надпартийна и обединителна фигура, но се оказва, че се избира от партии и партии стоят зад него, т.е. той е представител на определена партия
- правомощията на президента са повече представителни, отколкото функциониращи
- президентът е главнокомандващ на армията, но тя вече е със затихващи фукции
- президентът има право на вето, но не може да промени даден закон, в крайна сметка парламентът е този, който решава
- представя държавата ни в чужбина, но това може и се прави и от министър-председателя
- награждава с ордени и медали - та вече се раздават на поразия, но пък може да е друг
- помилва осъдени - нима това не може да се осъществи от другиго?
- поздравления при настъпването на Нова година - никому ненужен поздрав, по-скоро отегчителен и неприеман
Вероятно има и още, коио пропускам.
Но при наличието на икономическа криза и необходимостта да се спестява всеки лев, мисля, че президентската институция е един напълно непотребен и излишен разход.
А може и да греша?
цитирай
9. анонимен - а може би
28.10.2011 11:41
напънът на ББ да спечели изборите за президент е ход към следващата крачка - България да стане президентска република, та затова той отсега дава заявка да се кандидатира при следващите избори за президент. Плевнелиев е тестът към тази стъпка.
цитирай
10. tera - И аз написах нещо подобно,
28.10.2011 15:16
но без много приказки.
Кой разбрал, разбрал... :)

http://tera.blog.bg/zabavlenie/2011/10/24/na-balotaj-bat-boiko-vs-bat-lambo.840914

цитирай
11. pantaleev - Както би казала една известна блогърка
28.10.2011 17:17
Ти си мислещ човек!! Един да каже че и двамата са от едно котило. Тука те поздравявам
цитирай
12. анонимен - Антикомунистическата десница беше успешно изкарана от политическия живот.
28.10.2011 17:19
Спомнете си как на предните кметски избори Костов подкрепи ГЕРБ, а трезвите гласове против тази постъпка бяха заклеймени, както сега се опитват да внушават, че едва ли не гласувайки не за Плевнелиев се подкрепя БСП.
Има огромно количество хора, които не подкрепят нито ГЕРБ, нито БСП на този болотаж, защото не могат да се идентифицират с никой от кандидатите им.
Подкрепям автора!
Хората най-после трябва да отрезвеят и да си дадат сметка доколко Борисов е десен и антикомунист.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Според мен и двете двойки са по качествени като хора от началниците си/Станишев , Борисов/
28.10.2011 17:21
Това, че Плевнелиев е "Захлупен" е проблем на Борисов, а не на него. Ще видим след това. В бизнеса си /познавам го малко/ е коректен и способен. Калфин и от него имам известни впечатления също, е добър и ерудиран човек. Вицетата са им професионалисти в професията си и уважавани в своята гилдия. Какви спазми на удоволствие изпитваш Борисе като плюеш па хей така по презумция? Кого от тях превъзхождаш?

цитирай
14. men - Припомнете си как бе създадена ГЕРБ по места - от милиционери, дс-активисти и комунисти.
28.10.2011 17:23
pantaleev написа:
Един да каже че и двамата са от едно котило. Тука те поздравявам


Избора си е измежду личния състав на ДС - това просто не се нуждае от доказателства.

Канибалите за хапят, а глупаците си мислят, че нещо правят.
цитирай
15. men - 13. vencivaleri1951
28.10.2011 17:26
Не е вярно, че са по-качествени от благодетелите си.
Тяхното качество е, че са послушни марионетки в ръцете на ББ и Гоце,
но това не е нито продуктивно, нито полезно за страната ни. За хората дори и не помислям.
цитирай
16. boristodorov56 - Превъзхождам ги с позицията си на честен и независим човек!
28.10.2011 17:35
vencivaleri1951 написа:

Какви спазми на удоволствие изпитваш Борисе като плюеш па хей така по презумция? Кого от тях превъзхождаш?


За мен е обида да се сравнявам с помияри и боклуци!
Искаш да ти обяснявам и доказвам, че са боклуци и помияри?

Самия факт, че са бивши и настоящи членове на БКП, както и натрупали състояние през времето на Криминалната революция е достатъчно доказателство, че не струват колкото последния циганин в Столюпиново!
Още по-яркото доказателство, че не чинят нищо е факта, че са на тази си позиция по изричните политически сметки на патроните си ББ и Гоце!
Ти как мислиш - могат ли помияри да защитават националните интереси и народа?

На моята България съм си аз Президент!
цитирай
17. alegatora - Въпрос с ниска трудност:
28.10.2011 17:51
Ще каже ли някой кой им опъва жартиерите на ББ и Гоцето?
цитирай
18. alegatora - Може би си прав за намеренията на ББ, но за това е необходима поправка на конституцията?
28.10.2011 17:53
анонимен написа:
напънът на ББ да спечели изборите за президент е ход към следващата крачка - България да стане президентска република, та затова той отсега дава заявка да се кандидатира при следващите избори за президент. Плевнелиев е тестът към тази стъпка.


И двата клана на БКП - ГЕРБ и БСП го искат, но само когато са на власт.
цитирай
19. анонимен - Bore, nestata se spi4at, giuve4a zagaria i rakiata izvetriava, ostana da vervame na roditelite si i priatelite si, az napuskam GERB zaradi snimkata
28.10.2011 18:48
з пък няма да мълча....
Снимката е само детайл от това, което е казал Станишев. Този детайл е изведен като заглавие и затова се получава такъв ефект. Не харесвам Станишев, но така или иначе той е единствената опозиция и единственият глас в общественото пространство, който е различен от "Само Боко".
Простотията явно намира огромна хранителна среда в България и човек, когато е в предизборен период трябва да "покрива" целия спектър от обществени нагласи и особено най-нисшият, който изглежда е преобладаващ. Опростачването се усеща във всички слоеве на обществото до степен на модерност. Усеща се и тук, тъй като простотията има свойството да "сваля" нивото където и да се появи.
Аз лично одобрявам хода със снимката, защото биографията на Боко "започва" от вчера и единственото нещо на което Той разчита е късата памет на подръжниците си....
И което е най-тъжното - засега успява...
цитирай
20. vencivaleri1951 - Числения състав на БКП преди10ти се въртеше около милион...
29.10.2011 07:31
boristodorov56 написа:
vencivaleri1951 написа:

Какви спазми на удоволствие изпитваш Борисе като плюеш па хей така по презумция? Кого от тях превъзхождаш?


За мен е обида да се сравнявам с помияри и боклуци!
Искаш да ти обяснявам и доказвам, че са боклуци и помияри?

Самия факт, че са бивши и настоящи членове на БКП, както и натрупали състояние през времето на Криминалната революция е достатъчно доказателство, че не струват колкото последния циганин в Столюпиново!
Още по-яркото доказателство, че не чинят нищо е факта, че са на тази си позиция по изричните политически сметки на патроните си ББ и Гоце!
Ти как мислиш - могат ли помияри да защитават националните интереси и народа?

На моята България съм си аз Президент!


Тоест като махнем на практика тези до 25 години и един етнос ще видиш, че почти всеки 5ти е членувал в тази партия. Е какво, да махнем тези хора от всякъде. След това какво значи независим човек. Ние сме парламентарна държава и всеки кандидат ще е зависим от силните в дадена партия. Иначе всеки е президент в своята Б-я, а лошото е, че всеки мисли че знае как да управлява общата България и как да подреди националната гарнитура по футбол. Като вземем в предвид, че на останалите жените са "леки" то става ясно защо сме на това дередже.
цитирай
21. boristodorov56 - 20. vencivaleri1951
29.10.2011 08:39
Трябвало е да станеш пастор.
Случайно да си чувал, че комун.онанистическият режим е обявен за пресътъпен от закона у нас, както и с Резолюция на СЕ?
Как се наричат членовете на престъпните шайки? - Май престъпници!!!
Не ме интересува колко много престъпници има у нас! Важно е да не им се позволява да продължават да упражняват дейността си.
Но както и друг път съм казвал електората няма морал, българите Бог, а комун.онанистите нито едно от двете + съвест!

Че с какво комун.онанистическите боклуци и отрепки превъзхождат нормалните хора?

Я отивай в Богдан да агитираш дебилите!!!
цитирай
22. vencivaleri1951 - Когато имаш мнозинство в една организация можеш да изгласуваш всичко.
29.10.2011 12:23
Имам следните въпроси:
-Има ли комунистическа фракция в европейския парламент?
-Редят ли се европейски лидери/някои получават и щат/ за среща с комунист и офицер от КГБ?
-Събитие ли е всяка среща на подобни лидери с членове на ръководството на ККП
-Не предлага ли точно това полит ръководство живителни средства за европейската икономика? А помисли дали ще ги вземат
-Накрая , но не по ред...Кой ти забранява да гласуваш за когото си искаш? Кой забранява да се кандидатираш, да образуваш формация и проче...Не е само въпрос на пари. Автентичното дясно защо не се реализира , а направо отврати хората и вече след тези избори успяха и да изчезнат. Не съм фен на Борисов, но той се е самонаправил/няма спор как/ и умее да получи гласовете на хората. Арогантен, понякога трогателно смешен и глупав, но гласуват за него. Зад Станишев стоят не по малко пари, но той и в селото на баща си в мажоритарен вот би загубил избори.
Погледни какъв профан управлява два мандата Америка, а баща му който беше блестящ президент не повтори мандат. Хората гласуват за еша си и...
цитирай
23. boristodorov56 - 22. vencivaleri1951 - Хората гласуват за еша си и...феса си. Добре казано.
29.10.2011 13:41
Бъркаш не само два, а 22 щата.
Да се сравняват едропейските комунисти с нашенските комун.онанисти си е откровен онанизъм. Не си мисли, че френската ком.партия бе равнозначна на нашата комун.онанистическа - и ние живеем в този свят. Чели сме това, онова. Поназнайваме нещо. Когато Ж.Марше говореше за еврокомунизъм, тукашния клир на по-големите онанисти от Ленин и Маркс взети заедно го наричаха ревизионист. Затова смениха наркотика с по-лека трева и преминаха през фазите на дървеното желязо и социализмата, но така и не стигнаха до социалдемокрацията - защото за тях бе ясно, че в цивилизования свят кръволоци, метежници и уроди никой няма да допусне.
Писанията ти нямат нищо общо с това, за което говорим.

С червеното ти фередже си изтрий задника.

Че с какво комун.онанистическите боклуци и безродни отрепки превъзхождат нормалните българи?

Във всеки случай много показателно е щом пещерни комун.онанисти като теб припознават Рапона за близък и човек от вашето си котило. Няма нужда да ме убеждаваш - това ми е ясно от години.

Добре разбираш, че има хора, които имат чест, достойнство и морал и не приемат цялата тази фригидна стерилност и лицемерна нищета, която властва със силата на крадените пари от труда на народа. Това означава, че нищо не е забравено, нито пък простено - истината си е истина и това не са празни приказки!

Бог бави, но не забравя!


Хайде покажи си комуно-фашистката същност - кажи каквото трябва!








цитирай
24. vencivaleri1951 - Ад пък си мислех, че Маркс, Енгелс и доста сруги са си представители на западна Европа.
29.10.2011 15:21
boristodorov56 написа:
Бъркаш не само два, а 22 щата.
Да се сравняват едропейските комунисти с нашенските комун.онанисти си е откровен онанизъм. Не си мисли, че френската ком.партия бе равнозначна на нашата комун.онанистическа - и ние живеем в този свят. Чели сме това, онова. Поназнайваме нещо. Когато Ж.Марше говореше за еврокомунизъм, тукашния клир на по-големите онанисти от Ленин и Маркс взети заедно го наричаха ревизионист. Затова смениха наркотика с по-лека трева и преминаха през фазите на дървеното желязо и социализмата, но така и не стигнаха до социалдемокрацията - защото за тях бе ясно, че в цивилизования свят кръволоци, метежници и уроди никой няма да допусне.
Писанията ти нямат нищо общо с това, за което говорим.

С червеното ти фередже си изтрий задника.

Че с какво комун.онанистическите боклуци и безродни отрепки превъзхождат нормалните българи?

Във всеки случай много показателно е щом пещерни комун.онанисти като теб припознават Рапона за близък и човек от вашето си котило. Няма нужда да ме убеждаваш - това ми е ясно от години.

Добре разбираш, че има хора, които имат чест, достойнство и морал и не приемат цялата тази фригидна стерилност и лицемерна нищета, която властва със силата на крадените пари от труда на народа. Това означава, че нищо не е забравено, нито пък простено - истината си е истина и това не са празни приказки!

Бог бави, но не забравя!


Хайде покажи си комуно-фашистката същност - кажи каквото трябва!










Мислех си, че "комуната" също е привнесена от Запад. Добре , отговори ми на другите въпроси. Защо Запада прави дългосрочни договорености с Представител точно на такъв режим като Путин/Чекист и внук на такъв./ Защо прави такива договорености и с режим като китайския? Какво предлагаш? Ти и "Катана" да определяте кой да е премиер, президент...и треньор на националния? Впрочем сен сеят отпада. Тои е за Боце:) Оставаш сам...Казвай кой да е начело и да свършваме паролето:)))
цитирай
25. анонимен - photoshop cs3 update
19.02.2012 22:43
blank document online simplified chinese language http://hbcxrec.hostingsociety.com/acrobat-reader-for-windows-98.html acrobat reader for
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8059950
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589