Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2012 06:06 - Изкуството на Ада. Това също е част от съветският 9 май и оценката му.
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 9669 Коментари: 38 Гласове:
34

Последна промяна: 09.05.2017 08:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

    


     Този материал е от преди няколко години и бе провокиран от постинга "Музейни татоировки"  и повика "Да продадеш кожата си на артист".
     Разликата е, че татуировките, които искам да покажа са правени от любители художници, на които кожата не е струвала пукната пара.
     Днес спомена за тези татуировки се пази в папките на  човешката месомелачка КГБ/ГРУ. Едва ли ще видят бял свят и никога няма да бъдат изложени на показ, и то не защото нямат художествена стойност, а защото са документ за канибалската същност на една кръвожадна власт и страшни времена.
    Подробно прерисувани в старателно попълваните обяснителни записки във файловете на тогавашното НКВД, за всяка татуировка поотделно изрично се указва, че е била на тялото на криминален престъпник. Възможно е и така да е било, но съм убеден, че криминалните престъпници в бившия СССР не са били най-големите антисъветчици.
    За някого тези татуировки биха изглеждали вулгарни, цинични и долнопробни, но естетическите възгледи на един зек в ГУЛАГ-а, който изтърпява наказание 20+10 години каторга в робска неволя  са претърпели специална метаморфоза за да го превърнат в безпристрастен изразител на всеобщото отношение към тази античовешка действителност.

    Моля, да им бъде простено, че не са татуирали върху телата си Мона Лиза.






image



     image
 

 

 




image





image




image



image



image



image



image



image



image



image



image




image


image



image



image



image



image




image




image




image



image




image



 










Тагове:   сталин,   СССР,   ГУЛАГ,   9 май,


Гласувай:
35



1. apostapostoloff - Датата 9 май за нас, българите, означава
09.05.2012 06:21
само едно: на тази дата ние губим Втората световна война. И толкова. Нямаме никакъв повод за радост и празненства.
цитирай
2. boristodorov56 - Но нали уж, завършихме "великата отечествена(НА СЪВЕТСКА РУСИЯ) война" на страната на Победителите??
09.05.2012 08:05
apostapostoloff написа:
само едно: на тази дата ние губим Втората световна война. И толкова. Нямаме никакъв повод за радост и празненства.


Защо загинаха над 32000 души и беше разрушена икономиката на страната?
Бихме cе на страната на окупаторите си - рядък природен феномен.


цитирай
3. minavamottuk - Все пак
09.05.2012 12:07
без фанфари- поклон пред падналите...те не са били виновни ,те са синове народни,независимо на кой народ...една война е приключила,да отдадем почит на жертвите
цитирай
4. boristodorov56 - Защо аз, ти и другите българи трябва да почитаме смъртта на чужди войници?
09.05.2012 12:20
minavamottuk написа:
без фанфари- поклон пред падналите...те не са били виновни ,те са синове народни,независимо на кой народ...една война е приключила,да отдадем почит на жертвите


Не смяташ ли, че е малко перверзно, че никой не се е сещал за загиналите българи в тази антибългарска война на Русия против Германия, а струпал в центъра на София такъв поменник на съветските войници?
Разбира се, Бог да ги прости всички мъртви, но 9 май не е свързан само с мъртървците, а по-скоро с живите и техните неволи пред следващите 70 години.

Отношението ни към всяка война трябва да се формулира през българските интереси.
Не ме интересува нито Съветска Русия, нито достлука и с нацистка Германия, а последиците от таза дружба и последвалата я война, която за България се оказа фатална - насади комун.онанизма и като следствие днес Българийката ни загива.

Другото е бла, бла на промити мозъци и комун. онанистическа пропаганда за да прикрият вината си пред народа, за която трябваше да бъдат вкарани червените гаулайтери и еничарите от ДС в затвора!
цитирай
5. creatura - Важно е българина да се бори за бъ...
09.05.2012 12:39
Важно е българина да се бори за българското и след това да защитава чужди интереси,а тези ти думи,подкрепям напълно....
"Отношението ни към всяка война трябва да се формулира през българските интереси.Не ме интересува нито Съветска Русия, нито достлука и с нацистка Германия, а последиците от таза дружба и последвалата я война, която за България се оказа фатална - насади комун.онанизма и като следствие днес Българийката ни загива."
А тази татуировка "дявола с големия космат топ"....ами това получиха българите.
цитирай
6. hatanasov - 6. анонимен - пикая на гроба на избитите ви роднини
09.05.2012 14:36
А в историята пише и нещо за един ВЪЗДУШЕН МОСТ, който реши изхода на войната. А тези, които го организираха също бяха в Берлин! И те са истинските ПОБЕДИТЕЛИ!
цитирай
7. hristo27 - Един призив, който би трябвало в...
09.05.2012 14:53
Един призив, който би трябвало всички партийни цветове да възприемат:
"Никога повече война! Защото след Третата няма да има победители и победени!"
цитирай
8. balgarski7vinarki - Za edni nachaloto na minaloto vreme v komunizm e hubavo,za drugi-podla laja donesla sasipia i tormoz
09.05.2012 14:59
Koi kakto go razbira.
Minalotro e minalo, ne mojem da go promenim, no da ni manipulirat s izmislizi i izmami,njama da go byde.
Vsekimu spored delata i rezultatite za jivota.
Ja da popresmetnem zaradi tazi sistema kakvo se sluchi poslednite 20 g.-taka che za kakvo mu e trjabvalo na Hitler da se lakomi za Sibir s diamantite i zlatoto-da beshe si izpulnil misiata na stopper na komunizma do granizite na Evropa, sega shtjahme da imame savsem druga sudba.
Mislja che Asparuh ne e doshel na Balkanite za da se vrushta nazad ...kym Mongolia de,
deto mai shte se ozovem v resultat na sovetizaziata i prehodite, da im ...
цитирай
9. atila - Хайде в ляво дрОгари плюкала...
09.05.2012 15:52
Колкото и да са убити от нацистите в световен мащаб, е не може да надминат комунистическите убийства.

Те държат световен рекорд по убийства. 200 милиона човешки жертви.

Така че хайде в ляво на разните червени примитивни плюкала, защитаващи този позорен ден 09.05. всяка година.
цитирай
10. boristodorov56 - Руската пропаганда така е промила мозъците на рашъните, че не маже и дума да става за допускане, че и други имат същия принос
09.05.2012 15:57
hatanasov написа:
А в историята пише и нещо за един ВЪЗДУШЕН МОСТ, който реши изхода на войната. А тези, които го организираха също бяха в Берлин! И те са истинските ПОБЕДИТЕЛИ!

цитирай
11. atila - Че го изтриха това пикливо говедо, но и въпреки всичко му пускам посланието си към него.
09.05.2012 15:58
А ти червена мършо, и човекоподобна славянска маймуно. Просто вземи и се лекувай, докато ти е време, защото идва времето, когато такива като теб ще бъдат лекувани с много нечовешки методи и средства.

Защото Сталин както е трепал невинни хора, така е трепал и такива като теб боклуци.

Жалко че не си довърши работата този злодей, и умря не навреме. Че сега поне да ви няма на света, хлебарки червени, и да се разправяме и занимаваме с такива долни твари като вас.

Нали знаеш. С вашите камъни, по вашите глави ще бъде. И тогава да не викаш ама какво сме направили. Смърт за такива боклуци като вас. Смърт за цялата ви червена сган. Малко си ви трепа Сталин по лагерите и гулаците, още да си ви беше изтрепал, унтерменши такива.
цитирай
12. boristodorov56 - Христо, ясно е, че на никой човек като нас не му трябва война. Особено днес.
09.05.2012 15:59
hristo27 написа:
Един призив, който би трябвало всички партийни цветове да възприемат:
"Никога повече война! Защото след Третата няма да има победители и победени!"

цитирай
13. boristodorov56 - Съгласен съм с теб, но да се запитаме защо Хитлер нападна "изненадващо" Съветска Русия?
09.05.2012 16:14
balgarski7vinarki написа:
Koi kakto go razbira.
Minalotro e minalo, ne mojem da go promenim, no da ni manipulirat s izmislizi i izmami,njama da go byde.
Vsekimu spored delata i rezultatite za jivota.
Ja da popresmetnem zaradi tazi sistema kakvo se sluchi poslednite 20 g.-taka che za kakvo mu e trjabvalo na Hitler da se lakomi za Sibir s diamantite i zlatoto-da beshe si izpulnil misiata na stopper na komunizma do granizite na Evropa, sega shtjahme da imame savsem druga sudba.
Mislja che Asparuh ne e doshel na Balkanite za da se vrushta nazad ...kym Mongolia de,
deto mai shte se ozovem v resultat na sovetizaziata i prehodite, da im ...




Затова всеки човек (имам предвид нормалните хора, а не комун. онанистите, които са на клосово-партийни позиции и това, което рече Кремъл по въпроса) трябва да прочете книгите на Виктор Суворов и да разбере цялата истина за Германо-Руската война от 1941-44 год.

Втората световна война НЕ се започна на 22 юни`41-вое лето, а две години преди това и беше договорена като паралелно завладяване на света от Нацисткия Райх и Съветския съюз в сключения договор Рибентроп-Молотов.

От тук нататък следва да се знае и елемантарния факт, че Хитлер не е бил безумец и идиот да се хвърли в една неравна битка срещу СССР на Сталин, който само две седмици след 22 юни е щял да започне своя апокалиптичен поход за завладяване на Европа., което щяло да стане най-много за 3 месеца. Силите на Съветска Русия надвишавали няколкократно силите на Нацисткия Райх.

Елементарната истина, която всеки трябва да разбере е, че Хитлер е спасил Европа и Света от комун. онанистическата проказа!!! Той попречи изпреварвайки и разрушавайки основните сили на Сталин, който успя да завладее само половината от Европата и разбира, обречи на крах комун. онанизмата в световен мащаб.

Съвсем не съм фен на нацизма и Хитлер за успокоение на псуващия ме анонимен.


цитирай
14. slavimirgenchev1953 - Комунизмът -
09.05.2012 17:02
най-голямото зло, сполетявало човечеството. Проклет да е, както и всички, които го изповядват.
цитирай
15. samvoin - само едно: на тази дата ние губим ...
09.05.2012 17:31
apostapostoloff написа:
само едно: на тази дата ние губим Втората световна война. И толкова. Нямаме никакъв повод за радост и празненства.
Така е!
цитирай
16. samvoin - само едно: на тази дата ние губим ...
09.05.2012 17:38
boristodorov56 написа:
apostapostoloff написа:
само едно: на тази дата ние губим Втората световна война. И толкова. Нямаме никакъв повод за радост и празненства.


Защо загинаха над 32000 души и беше разрушена икономиката на страната?
Бихме cе на страната на окупаторите си - рядък природен феномен.


По - интересното обаче е, какво се случва с тези които се биха на страната на окупатора ни и с техните пълководци, след завръщането от фронтовете и награждаването им...
Това съм проследил, което е по - важния за населението и историята момент, в моя блог.
Докато колаборациониста пред хитлеристите във Франция - Петен и колаборационистите в Румъния пред СССР, защитават и спасяват активно своите генерали (Дори тез от съпротивата на Франция срещу Хитлер и тези които се бият от Румъния в СССР и наистина вършат маса зверства и престъпления срещу цивилни!), то у нас е единствения феномен - колаборационистите да избият и обезглавят целия генералитет и армия, а нито един генерал да не е убит от самия окупатор и да няма даже официално искане или списък за изтребления.
Такъв феномен, надали има в друга страна - колаборационисти да избиват повече от окупатора.
Пред това бледнеят и образите на чорбаджиите - шпиони и предатели в Османската империя, дето ги учехме в училище, че и фанариотските - гъркомански попове.
Това е само донякъде сравнимо, с "великото дело" на Борис Първи - "Покръстителя и цивилизатора" и неговото клане на над 300 боилски - елитни наши родове, когото доносническо - масоно - икуменистката ни "БПЦ" е провъзгласила за "Светец", а Левски "не можело, че било национализъм" тва, а вероломно изгориха книгите и иконите му, но отидоха да се кланят заедно с Кирил на окупаторски паметници и да ги наричат "освободителни"...
Още по - големият парадокс обаче е, че колаборационистите у нас избиват брутално не само останалите лоялни офицери на миналия режим, избягали от България или искащи подмяна на властта, но и напълно лоялните към превратаджийския ОФ - режим

цитирай
17. dimenzed - Не знам от къде си намерил тези ка...
09.05.2012 17:39
Не знам от къде си намерил тези картини, но те напълно отразяват истинското лице на най-недодяланата анти-човешка еврейска идеология в световната история!
цитирай
18. samvoin - и готовите отново да служат, на &...
09.05.2012 17:46
и готовите отново да служат, на "каквато и да е" България, дори окупирана от СССР и проявилите действително храброст - срещу довчерашните си германски съюзници, които обединиха България в 1941-а, в почти Санстефанските и граници и чиито възпитаници са повечето от тях.
Не беше подминат нито един от тях, ако не от разтрел без съд и присъда или с "народносъден" фарс, то с разжалвания, затвори, лагери, преследване и психическо или физическо и психическо смазване.
Това само защото са проявявали храброст и качества и в предни български войни, срещу победителите във ВСВ и новите превратаджии да им се натегнат на тех, като "по - окупатори от окупаторите" и само защото са служили, показали качества и постигнали нещо при предния режим, при който армията е официално деполитизирана и дори много антимонархисти в нея, служат на България и отърват даже комунисти и партизани от разстрел, много са разжалвани и връщани пак в нея...
Изводите, оставам на вас...
Можете да видите фактите за "благодарността" към завърналите се от фронтовете и сражавали се успешно с германците (Някои от тях, с надеждата, че България ще се признае за победител и остане почти целокупна и ще се отхвърлят бруталните и шовинистични претенции на съседите ни.).
"Благодарността" е по - голяма и от тази към Българските Вафен СС - овци - сражавали се срещу Съветския окупатор, които са все пак помилвани и реабилитирани - оцелелите от тях в 1954-а година, след смъртта на Сталин и се завръщат у нас - както всички участници в антисъветската съпротива от ВСВ, докато "благодарностите" към сражавалите се срещу германците - рамо до рамо със СССР, както в Русия доста от тях изгниват в ГУЛАГ на Сталин или не доживяват войната от българите, така и у нас продължават да им "благодарят" и след 1954-а, като някои излизат от затворите и лагерите ако са живи, чак след 1962-а година и почиват малко след това в забрава, бедност, безимотие и пълно незнание за тях и техните подвизи.
През комунизма се учеше само за "смелостта" на полит
цитирай
19. samvoin - комисарите, макар нито един техен ...
09.05.2012 17:50
комисарите, макар нито един техен подвиг - освен разстрели на войници в тила, по съветски модел, да не можеше да се посочи и докаже.
Не се говори за командването на нито един наш генерал, в боевете с немците.
Всички те са просто обявени за "фашисти" и "врагове на народа", повече и от сражавалите се на страната на германците.
А в лагерите и затворите на комунизма, не попада и един истински фашист и нацист, защото бая от тях са пребоядисали се келепирджии или станали доносници и пречупени, оцелели и да са попадали там, а изключително членове на български - неподражателски националистически организации и то от опозицията на монархическия режим и репресирани и до 1944-а година у нас, но това е вече отделна тема...
Мога да се спра на нея по - нататък и то с факти и доказателства.
Може да погледнете фактите до тук в блога ми.
Коментарите и изводите, оставам на вас.
На тези, които смятате още, че България е "победител" на този ден и трябвало нещо да празнува или че е придобила нещо от победите си на бойното поле...
Да, 1941 година, тя почти без бой и жертви постигна много повече, а в 1944-1945-а го изгуби и то с много бой и жертви - не срещу когото трябва, е моя извод...
Днес България е още повече роб и колония обаче и от тогава на неосъветския ЕС и марширува в неговия неокомунистически "интернационал"...
цитирай
20. samvoin - http://www. youtube. com/watc...
09.05.2012 17:56
http://www.youtube.com/watch?v=QcvmBqy7pUU&feature=player_embedded

Eто и прогнозираното от мен бъдеще и пожелание към неосъветския ЕС - днес, в така наречения "Ден на Европа", с която брюкселските плужеци - масони и неомардохаевци - марксисти, но в още по - страшен "либерален" вариант, са се самоутъждествили.
Европа на Дьо Гол или проектирана, но с неправилен опит за реализация от Хитлер, просто няма нищо общо с тази неосъветска Европа.
Онази Европа на Дьо Гол - германо - френската, е била създадена с цел противостоене на инвазията на англосаксонските империалисти и разширението на ЕС, едновременно и е била от антиатлантически и истински европейски тип.
Европа на нациите, каквато и Хитлер я искал, независимо кой е той и че с Дьо Гол са противници.
Днешната Европа е Европа на падението Европа, самоубиваща се Европа и нова СССР - клоака, каквато не заслужава да оцелее и най - потърпевша обаче сега май е България от нея.
Много по - близка до Дьо Гол-овата Европа днес, за жалост и парадоксално ама факт, е проекта "Евразия", а ролята на СССР се играе с център Брюксел.
цитирай
21. apostapostoloff - samovin, написаното от вас
09.05.2012 18:03
е повече от вярно и от него следва само едно: безгранична у нас е на само глупостта, ами и низостта. А когато глупост и низост се съчетаят с комунизъм- майко мила! Преживяхме го и трябва да благодарим на Бога, че все пак останахме живи.
цитирай
22. ok3223 - Боре ти не си фен
09.05.2012 19:07
на Хитлер, защото не си на ниво, а закъснял помагач на Гьобелс, с още по-зякъснялото публикуване на "мотивите" на Хитлер(споредГьбелс) да нападне пръв СССР...
Хитлер уж бил принуден да нападне изпреварващо защото СССР бил се подготвял до 2 седмици да нападне пръв Германия.
Като използуваш даже снимки от неговия пропаганден снимков материал, който си взел от архивите на Гьобелс, част от които са публикувани в интернет.
Това е късното оправдание на Хитлер и хитлеристката пропаганда на започването на войната.
Когато закъсва на исток, започнал е война на 2 фронта(когато немския генерален щаб е бил против) и изгледите да загуби войната за много от асовета на немския генералитет са били ясни. Когато и поуките от ПСВ и препоръките на Клаузевиц са били повече от категорични.НИКОГА ВОЙНА НА ДВА ФРОНТА.ЗАЩОТО ГЕРМАНИЯ Е СТРАНА МАЛКА ПО ТЕРИТОРИЯ И С ОГРАНИЧЕНИ РЕСУРСИ.
И ти повтаряш като изетрял папагал лъжите на Гьбелс.
Пакта Молотов-Хитлер е нещо нормално.При шетнята и пазарлъците между немци, англичани, французи...пакта за ненападение е добре дошъл за Москва. Дава възможност да подобри подготовката на съветската армия и е глътка въздух за СССР. А нападението над Полша и влизането и на съветски войски дава възможност на руснаците да създадът буферна зона между съветските и немски войски.
Сталин до последно не е вярвал, че Хитлер ще е толкова глупав, за да открие втори фронт срещу СССР. Не свършил една, започва втора война. Надценявал го е като ум.
А ХИТЛЕР Е ПОДЦЕНИЛ СССР, КАТО ГО Е СМЯТАЛ ЗА КОЛОС НА ГЛИНЕНИ КРАКА.ЕДИН МОЩЕН ВНЕЗАПЕН УДАР И ТОЙ ЩЕ РУХНЕ.
ТАКИВА КАТО ТЕБ И ДНЕС СМЯТАТ ОТ МНОГО УМ, ЧЕ И ДНЕС РУСИЯ Е КОЛОС НА ГЛИНЕНИ КРАКА.
Затово са и американските бази у нас и други страни около Русия...
Някой хора не вдяват от уроците на историята и плащат за това скъпо.
цитирай
23. dolsineq - 9. анонимен - Не ми е ясно само,
09.05.2012 19:09
анонимен написа:
каква болест тресе написалия постинга!?

........................................
Постингът си е много добър – перверзност и двоен морал, това е социализмът...
цитирай
24. tili - Само за сведение:
09.05.2012 19:24
http://postomania.ru/post219146541/?upd

Русский рускому рознь:) Така е било винаги. Просто бездумната маса, страхът и дребната изгода винаги "рулят". Така е и у нас, уви!

http://youtu.be/di3bltN2k08
цитирай
25. boristodorov56 - 23. ok3223 - Ой, саша, саша - какая каша!
09.05.2012 20:28
Най-после ме разкри, но не знаеш цялата истина!
Прадядо ми бил на фронта в ПСВ и най-случайно се запознал е един ефрейтор из Европата като представител на Българската войска при кайзера. Ударили по един-два шнапса, изиграли един-два барбута(деда ми го ошушкал до голо, но му върнал дрехите и му дал от съжаление една пунгия български тютюн за спомен), като се разделили си разменили визитките.
Двайсетина години по-късно се зачел в някакъв стар вестник, преди да свие един кутробан и не щеш ли видял познато лице на снимка от вестника. Чудил се, чудел се откъде го знае този със смешните мустачки и изведнъж се сетил, че е същия онзи изпаднал германец, с който се сприятелил на фронта. "Брей" - рекъл се дедо. "Абе изглеждаше малко перко, но я го виж как се е устроил! Кат генерал се е облякъл." Намерил завизитката, която пазел в сейфа си със секретни документи на III Райх, - прочел името и се оказало същия - Адофчо Хитлер - приятеля му.
После се поразшетал. Пратил най-големия си отрок на един бирен фест в Мюнхен през '934 год. и така се свързал със стария си приятел.
Кой забравя фронтовите си другари!
Така с протекцията на бащиния си приятел от фронта деда ми, на който съм кръстен, се запознал с некой си Гьоринг от свитата на фюрера. А той от своя страна в знак на добра воля му предоставил пълен достъп до собствения си архив и всичките PR-стратегии.
Е - от там ги имам всичките тези гнусни антисъветски снимки, които до една са изфабрикувани в секретните лаболатории на Гестапо в Освиенцим и други модни курорти от онова време за евреи, цигани и немски интернационалисти преди да станат нацисти.
За съжаление, деда ми не можа да присъства на 85 годишнината на Хитлер в Южна Америка - по разбираеми причини - низовата ОФ организация му написала лоша характеристика щото бил ощипал по задника жената на партийния секретар и не можа да си изкара "открит лист" за да стигне до некое неутрално пристанище.

Така ни се и прекъснаха семейните връзките с Адолфчо Хитлера, както си го наричаше деда.

Но както виждаш - аз държа кораво, белким ако ме потърси някоя внучка на Адолфчо Хитлера да съм изряден в идеологическо отношение.

Има си хас!

Е, за тва не обичам 9 март - ако се не беше случил - щях спокойно да си кореспондирам и поддържам семейните приятелства!

Затова и не очаквам да ме разбереш - вие комун. онанистите предавате майките и бащите си като дърти ПавликМорозовчета.

цитирай
26. boristodorov56 - Ало, модераторите - ако исках сам щях да изтрия анонимните коментари!
09.05.2012 20:34
Та точно тези цинични коментари показват истинският лик на червената нелегална смрад в блог.бг!!!

Що се бъркате дето не ви е работа!
цитирай
27. kostadin - Колкото и да са убити от нацистите в ...
09.05.2012 20:39
atila написа:
Колкото и да са убити от нацистите в световен мащаб, е не може да надминат комунистическите убийства.

Те държат световен рекорд по убийства. 200 милиона човешки жертви.

Така че хайде в ляво на разните червени примитивни плюкала, защитаващи този позорен ден 09.05. всяка година.

Абе, защо само 200 мил.прибави и убитите от американците ,японците ,германците ,италианците -ако ги нямаше комунистите нямаше и да има война между държавите Виждаш ,че сега такива неща не стават по светаБорим се с едни терористи ....
цитирай
28. planinitenabulgaria - Този вирус - комунизма, го създадоха в Европа, за да скапят Русия от вътре.
09.05.2012 20:40
Той обаче намери почва там и се разви след Първата Световна война, защото в нея победиха Франция и Англия. Несправедливият мир доведе до Втора Световна война, но отново победи мафията и остави несправедливостта. На базата на тази несправедливост мафията разигра руската карта в Европа, а сега ще разиграе и китайската в света. Защото чрез енергийните си ресурси арабите и руснаците рекетират целия свят, както някога Наполеон тероризираше Европа.
Твоите постинги показват, че у някои хора комунизмът също е намерил добра почва за развитие. Стандартните фрази, клишета, лишени от всякакъв разум и познания, наливани им в главиците са предизвикали в тях процеси както при наливане на вода в суха бетонова смес. Немците ги наричат Betonköpfer.
цитирай
29. kostadin - А комунистите нали бяха спрели. . . . ...
09.05.2012 21:01
А комунистите нали бяха спрели .... спрели да ни дебнат.Сега ни пазят американците
Ох ,дано поне те се опазят!
цитирай
30. atila - Приликите и разликите са много малко между комунизма и национал-социализма (нацизма)
09.05.2012 21:14
kostadin написа:
Абе, защо само 200 мил.прибави и убитите от американците ,японците ,германците ,италианците -ако ги нямаше комунистите нямаше и да има война между държавите Виждаш ,че сега такива неща не стават по светаБорим се с едни терористи ....


Пак го казвам. Колкото и да да са убитите от нацизма, и след това след военните режими, и да се убият не могат достигна тази заветна цифра 200 милиона убити само от комунистите.

Останалите не ги смесвай със комунистическите убийства. Защото нямат нищо общо с анти-комунизма, а точно с комунизма. Да говорим ли що червени комисари са убити от Хитлер. Комисари изтребили не една и две човешки популации из архипелаг гулаците.

Те да са има няма 50 милиона. Дори и да приемем хипотетично, че е имало холокост, със шест милиона изтребени т.н. евреи. Къде са 56 милиона, къде са 200 милиона? нали.

А да говорим ли че и до ден днешен се извършва истински геноцид, заради органите им на хората в държави като Китай.

Да говорим ли за Северна Корея, че и сега и сега дори и в този час умират противници на комунизма там, че да се дават за лош пример държави като САЩ който тепърва стъпват по пътя на комунистическата диктатура, и масово се приемат тоталитарните закони на комунистическата свръх държава. И тепърва започват да им използват методите им за справяне с противниците им.

Хайде не се опитвайте да омаловажавате жертвите на комунизма, изтъквайки жертвите на нацистка Германия, като и нацизма като форма на проявление е не по различен от комунизма.

Демек. Комунизъм и национал-социализъм каква им е разликата.

Че едните са с национална насоченост за чиста раса,и са ултра-милитаристи. А комунистите са една тясно обвързани по между си, управляваща политическа мафия, и икономическа върхушка, действаща с не по различни методи от нацистките, спрямо справянето им със класовите им врагове, и комунизма е на принципа на хиенското общество както и нацизма.

Така че приликите и разликите са много общи и много малко...
цитирай
31. atila - Малко аритметика...
09.05.2012 22:35
В рамките на 6 г. война умират 60 милиона човека. По десет милиона човека на година са умирали за тези шест военни години. А като включим че войната не се води официално от 22.06.1941 г. а от 01.09.1939 г. с анексията на Полша от Хитлер. И фактически. Втората световна война, това и е официалната дата на нейното обявяване, а не както съветските пропагандни историци, лъжеха че ВСВ започва на 22.06.1941 г. за да предадат парадна важност че те са спасителите на света едва ли не.

А в рамките на половин век. Измират 200 мил. човека. Това прави по 4 милиона човека на една години. Който са били убивани, по най-разнообразни начини.

Но за да му стане ясно на човек, за какво точно говоря. В рамките на пет години, мегаполиси като Истанбул по население, 16/18/20 милиона човека. Според зависи от миграцията на хора, са преставали да съществуват от демографската карта на света, като човешка популация, благодарение на хуманната комунистическа идеология, и още по неблагодарната Европа. Че както каза Бай-Борис. Хитлер буквално е спасил Европа от Сталин и окупацията му, която явно се е готвил да осъществи.

И нека да се отбележи. Че убийствата са ставали изцяло в мирно време след тази дата 09.05.1945 г. а не във военно време, каквото е било през втората световна война, и жертвите на нацизма.

И коя в крайна сметка идеология е най-смъртоносна? Не казвам че нацизмът е хуманна идеология. А само казвам. Че комунизма бие рекордите по човешка смъртност за 50 г. Нека за по нормалните хора, и тези който умеят да мислят с главите си, сами да си направят извода, ако искат и най-елементарните аритметични сметки, за да се убеди в това което го казвам.

Защото другите прогнили до мозъкът на костите си, с комунистическа пропаганда, ги знаем че те не могат да мислят самостоятелно. На тях им е забранено изобщо да мислят. Но поне нормалните хора да се замислят над тези факти в цифри, и да не престават да дирят сметка на комунистите за техните им зверства...
цитирай
32. dimenzed - Националсоциализма на Хитлер стои ...
09.05.2012 23:01
Националсоциализма на Хитлер стои на светлинни години разстояние от еврейския Болшевишки Комунизъм! А "демонизираният" образ на Хитлер и на Националсоциализма е плод на еврейските пропагандни лъжи, и няма нищо общо с историческата действителност!

http://dimenzed.blog.bg/history/2012/01/30/quot-holokosta-quot-edna-ogromna-zabluda.892225

Обаче съвсем не бих казал същото за болшевишката чума и нейните касапи!
цитирай
33. kostadin - 32. dimenzed !
10.05.2012 09:47
Идейте ,каквито и да са те са безсмъртни.Най- добрият начин да затриеш някоя идея е да позволиш нейното осъществяване.
Няма как Хитлер да е бил абсолютен глупак ,защото неговите възгледи са подкрепяни от нарада.Всяка власт иска да е вечна и безсмъртна ,но по принцип сме смъртни същества.Парадокси.Но човечеството е лениво и от както е разбрало ,че най- лесният начин да живееш е да намериш от някъде пари,няма да се спре пред нищо- това м да е патриотизъм ,подлост или геройства.Ние сме паразити ,които няма да спрат да изяждат всичко срешнато по пътя на човечеството докато не бъдем изтребени от по голяма сила-природата с която Сталин искаше да си мерим пиш - -те.
цитирай
34. dolsineq - Хитлер е един трагичен образ, пр...
10.05.2012 11:54
Хитлер е един трагичен образ, привидно гениален, а всъщност марионетка в ръцете на олигарсите...
цитирай
35. boristodorov56 - Костадине,
10.05.2012 12:19
кво сега - пропаганда на Сталин и канибализма ли ще правиш?
Мисля, че поне малко срам трябва имаш за да го правиш, когато всеки разумен и непредубеден човек го е заклеймил публично, а комун. онанизма беше осъден в международен мащаб с Резолюция на СЕ и Закон в България.
Или за теб важат съветския морал и законите на СССР?
През цялото си съществуване и приживе на Сталин комун.онанистическия Съветски съюз планираше само едно - да завладее света и го представяше като диалектически обусловено от марксистката религия. Всъщност - в това е смисълът на комун. онанизманта - световната революция, а Сталин го изживяваше като предстоящо завладяване на света.
Кой идиот би пропилял труда, усилията и живота на няколко поколения от народа си - обричайки го на една перманентна каторга - само за да насочи изцяло на народното стопанство към пълното милитаризиране на държавата?
Задавал ли си си този въпрос?
Питал ли си се кому беше нужно това и защо се е правило?
Не ми отговаряй с клишета от комун. онанистическия сленг, а ми кажи що в деревните в Русия живота е като преди 1 917 год. - да речем само на 100 км. от Москва.
Я кажи колко пъти Съветския съюз е водил войни зад границите си?
Я кажи защо Сталин се спазари с Хитлер за разделянето на света и почти по едно и също време започнаха похода си против него?
Не намираш ли, че Чичо ти Джо е същ виновник за ВСВ, наравно с Хитлер?

Не ми противопоставяй класовите врагове на комун.онанизмата, а обясни действията на комун.онанистическия педализъм!

Историята си каза думата, но видите ли нашинските комун. онанистически теоретици на марксиската религия продължават да живеят по каноните на тезесите на Правешкия копанар, цитатите на Мао или кроежите на Сталин за световно господство?

Както и другаде съм казвал - такива като теб не оправдават Сталин, Мао или Правешкия копанар, а комун. онанистическата религия!

Айде - бегай пред маметника на Червените хумвейбини да лапаш дулото на шпагина!

И запали свещ за избитите от него!
цитирай
36. dimenzed - Хитлер е един трагичен образ, пр...
10.05.2012 12:53
dolsineq написа:
Хитлер е един трагичен образ, привидно гениален, а всъщност марионетка в ръцете на олигарсите...


Айде "разбирачите" да замълчат, че както се вижда от вашите небивалици, историята въобще не ви е ясна!
цитирай
37. spasymyr - Майко мила!:)
11.05.2012 08:12
Не съм вярвал, че след година ще намеря тая държава толкова много напреднала в селския идиотизъм! :)))
цитирай
38. boristodorov56 - Пак си се вживял в чужда роля. С след пет години ще си същия.
13.05.2012 18:49
spasymyr написа:
Не съм вярвал, че след година ще намеря тая държава толкова много напреднала в селския идиотизъм! :)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060058
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589