Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2012 09:24 - Да се наархонтиш по еньовден или защо най-накрая ще стана мюсулманин
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 15411 Коментари: 50 Гласове:
45

Последна промяна: 26.06.2012 21:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image       Последният архонт Манджуков и Лудото Коле поп Пловдивски  


     Мисля си, че у нас до този логичен извод би стигнал всеки непредубеден човек  като гледа как масово разни и разнообразни типове от престъпното криминално, политическо и икономическо бунище(български "елит")  се кичат, като бушмени с мъниста, с някаква измислена църковно-идиотска титла "архонт"*.
     При това тези мизерници и отличници в ограбването на доскоро общонародното богатство - наричано за пред хората социалистическа собственост - се правят на църковници с публична безсрамност на циганките проститутки от околовръстното бойково шосе на София.
     Няма да им придиряме чак толкоз та да се замисляме, че тези пишман църковни ктитори са от рафинираните джелати от червеното гестапо Дължавна сигурност, нито че бяха агресивни и войнстващи атеисти, чийто единствен пример и бог беше сифилистика тов. Ленин, нито дори, че  дължат имането си на окрадения труда на няколко поколения, но ще се замислим защо и как хора като Лудото Коле Пловдивски Митрополит и носител на свински Ролекс или ченгето в расо Галактион пренебрегват християнския морал и изпразват от съдържание смисъла на БПЦ, която и без тях бе сведена от комун. онанистите до жалката роля на обслужваща властта слугиня.
     След тези скверни мисли на скромен божи пасом логично е да стигна до извода от заглавието - да бъда ли в една църква с продажден, педерастки и антихристки клир като нашия, който безсрамно се продава на търговци, престъпници, безбожници,  и на всичко отгоре ги облича,  едва ли не, в благороднически титли.


             -------------------



     от коментарите:


           15. balar
            малко позабравено е че първите християни са наричали Архонти господарите на Ада.
Според тях Архонти са седемте най-приближени на сатаната. Нещо като антиподи на Архангелите.
А във Византия архонт май беше военно-морски чин, подобен на Дукс:):):):):)




              --------------------




                                    * Как се става "архонт":

     Като разгледа писмо на Пловдивския митрополит Николай с приложено извлечение от протокол на Пловдивски епархийски съвет с правилата за утвърждаване и присъждане на почетното звание "архонт" за одобрение от Св. Синод,

                                          Св. Синод Р Е Ш И:

     І. Одобрява решението на Пловдивския епархийски съвет относно правилата за утвърждаване и присъждане на отличието "архонт" със следните добавки:

     1. Отличието "архонт" може да получи за особени заслуги към БПЦ само православен християнин;

     2. Отличието "архонт" може да бъде давано само от Епархийския митрополит по решение на Епархийския съвет;

     3. За дарените средства по т. 3 и т. 4 от Раздел ІІ - начинът на тяхното придобиване не трябва да противоречи на християнския морал и на добрите нрави, проповядвани от БПЦ.

ІІ. Прие ПРАВИЛНИК за принципите и правилата за отличаване на заслужили православни християни с отличието "архонт", както следва:

     1. Отличието "архонт" може да получи за особени заслуги към БПЦ само православен християнин;

     2. Отличието "архонт" може да бъде давано само от Епархийския митрополит по решение на Епархийския съвет;

     3. Почетното звание "архонт" се присъжда за видими, доказани и направени публично достояние заслуги по подпомагане дейността на Православната църква на територията на БПЦ;

     4. Такива заслуги могат да са:

          - Изграждане на нови храмове, обслужващи духовните потребности на голямо множество миряни;

          - Ремонт и други форми на подпомагане на епархийски манастири до степен на възстановяване на монашеския живот в тях;

          - Устойчиво подпомагане на образователната и социалната дейност на Църквата, като например чрез изграждане и издръжка на образователни центрове, дългосрочно подпомагане на уроците по вероучение и неделните училища, изграждане и издръжка на социални кухни, сиропиталища, приюти и др. подобни благотворителни институции;

          - Проявена изключителна гражданска активност в сферата на религиозното просвещение и значим интелектуален или творчески принос, при който удостоеният е вложил не материални, но духовни ценности, вложил е всичките си способности и таланти за прослава на Бога и благото на св. Църква.

     5. За дарените средства по т. 3 и т. 4 - начинът на тяхното придобиване не трябва да противоречи на християнския морал и на добрите нрави, проповядвани от БПЦ.

     6. Удостояването с това почетно звание е свързано с възлагане на отговорност. Църквата очаква удостоените с него лица занапред да бъдат за пример на останалите миряни, включително със смирение и скромност, да влагат още по-голяма ревност в защитата на Православието, да отстояват публично православните ценности и с примерен живот да доказват, че са достойни за полученото отличие. В този смисъл удостояването с това звание не създава неравенство спрямо останалите миряни или ако създава такова, то е неравенство в отговорностите. От архонтите си Църквата очаква повече от останалите.

     ІІІ. Прие богослужебно последование за отличаването с архонт, каквото е в употреба в другите Поместни автокефални църкви, в които съществува отличието архонт.

image
Следващият архонт




Гласувай:
45



1. hatanasov - За сведение на немайничките!
26.06.2012 09:56
Архонтът и други висши същества имат привилегията опелото им да бъде извършено в църква! Защото на останалите миряни Лудото Коле забрани?
цитирай
2. karambol5 - Архонтът и други висши същества ...
26.06.2012 10:09
hatanasov написа:
Архонтът и други висши същества имат привилегията опелото им да бъде извършено в църква! Защото на останалите миряни Лудото Коле забрани?

Ти сериозно ли ?
цитирай
3. boristodorov56 - 2.karambol5 + 1.hatanasov
26.06.2012 10:26
Мисля, че става въпрос за опело зад амвона на църквата в абсидата - зад иконостаса.
Подобно опело, но от масоните в техен ритуал, бе направено на "бизнисмена" Илия Павлов в ц. Александър Невски(що е с това име още).
Тогава викарий на чучелото патриарх беше попчето Лудото Коле.
Същото Лудо Попче Пловдивско - носител на свински Ролекс - застана пред амвона да го брани, като същ матросов, от папа Йоан Павел ll при посещението му на храма - да не изприпка и влезе вътре щото щял да оскверни храма като сектант.

Боже, да ти имам оторизираните дилъри!
цитирай
4. blackpredator - Абе,
26.06.2012 10:44
Кога ще е сюнета?
;P
цитирай
5. andrei - Отдавна не влизам в църквата,която
26.06.2012 10:45
комунисти и агенти на ДС оскверниха.Който иска нека им целува мръсните ръце и задници...Видно е,че има много мераклии за тази "достойна"дейност!Днес църквата е превърната във филиал на ДС и партиен клуб на комунисти и всякаква ибрикчийска паплач.
цитирай
6. liliyanaandreeva - СТАНЕТЕ ШИИТИ, А НЕ СУНИТИ ! Шиитите ...
26.06.2012 10:54
СТАНЕТЕ ШИИТИ, А НЕ СУНИТИ ! Шиитите нямат сюнет и са по-уравновесени! Но...независимо от религиите, идеологиите и доктрините си оставаме ШЕБЕЦИ и ШОПАРИ!

Не дойдоха тук при нас правдата и свободата
и човекът балансира между шебека и свинята!
цитирай
7. boristodorov56 - Чудя се - или на 3 март, или на Великден!
26.06.2012 10:56
blackpredator написа:
Кога ще е сюнета?
;P



На Байряма май е най-удобно. Ще ти запазя баклава - специално.
Ако реша кога да бъде - вкупом ще поканя целия блог.бг. Циганите в Столюпиново му викат и без това сватба.

Но може и да стана амиш - нали на такъв приличам.
цитирай
8. boristodorov56 - И аз - така!
26.06.2012 10:57
andrei написа:

Отдавна не влизам в църквата, която комунисти и агенти на ДС оскверниха.Който иска нека им целува мръсните ръце и задници...Видно е,че има много мераклии за тази "достойна"дейност!Днес църквата е превърната във филиал на ДС и партиен клуб на комунисти и всякаква ибрикчийска паплач.

цитирай
9. blackpredator - И друг път съм казвал,
26.06.2012 11:03
това не е Свети Синод, а Свети Скруч.
Май няма да се изгонят търговците от храма...:(
цитирай
10. boristodorov56 - Шиити, сутини - все Коран.
26.06.2012 11:04
liliyanaandreeva написа:
СТАНЕТЕ ШИИТИ, А НЕ СУНИТИ ! Шиитите нямат сюнет и са по-уравновесени! Но...независимо от религиите, идеологиите и доктрините си оставаме ШЕБЕЦИ и ШОПАРИ!

Не дойдоха тук при нас правдата и свободата
и човекът балансира между шебека и свинята!



Много е обобщаващ този баланс между нас и шебека, и свинята. И малко оправдаващ ми се струва.
Ние сме жертви на свини и шебеци - няма как да се чувстваме като тях и да поделяме вина наравно с тях.
цитирай
11. vmir - Чудя се дали все още не изпълняват конкретни задачи от плана за ограничаване влиянието на църквата.
26.06.2012 11:05
И да са спрели да работят по този план, резултатите са все едно, че продължават и днес. След тях - потоп.
цитирай
12. boristodorov56 - Май си напълно прав. Лудото Коле е човек на руското КГБ лоби у нас.
26.06.2012 11:07
vmir написа:
Чудя се дали все още не изпълняват конкретни задачи от плана за ограничаване влиянието на църквата.

И да са спрели да работят по този план, резултатите са все едно, че продължават и днес. След тях - потоп.

цитирай
13. jabalka - !!!
26.06.2012 12:28
Получавам лоши стомашни конвулсии от делата на едните и визията на другия, а и двете неща би трябвало чрез популяризирането им в обществото ни да ни привличат...!!! :((
Гадна работа
А по отношение на мюсулманството Мирон Иванов има един разказ в който главен герой е неговият дядо Нако от Новачане , който искал да стане мюсулманин или циганин, зависимост от това кой-колко...!?
Поучителна история - май настана време да открия рубрика с архивни литературни препратки които са много актуални и днес - независимо , че са се случвали има няма преди сто години...!
цитирай
14. nicodima - Това е позор за църквата!
26.06.2012 13:42
Нямам какво повече да кажа!
цитирай
15. balar - малко
26.06.2012 15:54
позабравено е че първите християни са наричали Архонти господарите на Ада. Според тях Архонти са седемте най-приближени на сатаната. Нещо като антиподи на Архангелите. А във Византия архонт май беше военно-морски чин, подобен на Дукс:):):):):):)
цитирай
16. анонимен - carevoto cariu,popovoto popu
26.06.2012 15:55
vsi4ko e za pari vsi4ko e za prodan.njma da se u4udj i parcala Gazis skoro da stane arhont,makar po mu podhojda arhikurva.
цитирай
17. boristodorov56 - 13. jabalka -
26.06.2012 16:01
Е, сигурно си права. Има ли го този дядо от Новачане в нета?
цитирай
18. boristodorov56 - 14. nicodima
26.06.2012 16:14
Всъщност - църквата е наша, а не на лудите и извратени клирици.
Те са нашата слабост и незаинтерисуваност към църквата, колкото и да се праскаме като вярващи.
Това се използва от тях.
цитирай
19. boristodorov56 - Това е интересно да се знае от всеки. Ще кача коментара ти в постинга.
26.06.2012 16:16
balar написа:
позабравено е че първите християни са наричали Архонти господарите на Ада. Според тях Архонти са седемте най-приближени на сатаната. Нещо като антиподи на Архангелите. А във Византия архонт май беше военно-морски чин, подобен на Дукс:):):):):):)

цитирай
20. boristodorov56 - Е, да ама има си магазини за алъш-вериша и стокови борси за прадажбите на едро.
26.06.2012 16:18
анонимен написа:

carevoto cariu,popovoto popu

vsi4ko e za pari vsi4ko e za prodan.njma da se u4udj i parcala Gazis skoro da stane arhont,makar po mu podhojda arhikurva.

цитирай
21. cukaite - dan
26.06.2012 16:31
Вижте нещо интересно http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/74632
цитирай
22. анонимен - Нереализиралият се комсомолски ...
26.06.2012 16:39
Нереализиралият се комсомолски секретар boristodorov56 много ги вдява нещата в религиите.
цитирай
23. boristodorov56 - анонимен # 22 - Винаги и навсякъде -
26.06.2012 16:59
анонимните са леваци.
Хора без чест и достойнство.
Иначе биха го казали с името и лицето си!
Или доказали твърденията си.
цитирай
24. men - Аха - червените попски педалчета!
26.06.2012 17:41
Аха - червените попски педалчета!
цитирай
25. tit - Ти само гледай как ще стане Патриарх!:):):))
26.06.2012 17:41
Имаме ли въобще Православна църква...
цитирай
26. balgarski7vinarki - ne sqm svqrzana s bqlgarskata religia, no
26.06.2012 17:48
edinstvenia dostoveren fakt, koito znam i me e interesuval e, 4e otkradnaha nai-hubavata 300-godishna ikona ot zqrkvata Sv.Prtka- Sofia.
Drugite neshta sa vse takiva.
цитирай
27. hristo27 - Не зная кое е по-лесно да станеш - ...
26.06.2012 17:58
Не зная кое е по-лесно да станеш - архонт или хонориус кауза? Защото в БГ всичко е възможно!
цитирай
28. jabalka - Привет!
26.06.2012 18:13
Потърсих в нета ...но аз не съм много "веща" в ровенето :) Та реших написвам името и сборника разкази и ще се радвам да ти хареса защото според мен е страхотен..."Гневът на чиновника"- сборник
" Мир Вам! "- разказ,
изд. "БЪЛГАРСКИ ПИСАТЕЛ" СОФИЯ - 1981
Аз си имам книга с автограф , че се и похвалих даже!!!
Успех!
цитирай
29. анонимен - info:
26.06.2012 19:13
http://en.wikipedia.org/wiki/Archon
цитирай
30. анонимен - Мохамедови страсти.
26.06.2012 19:41
Мохамедови страсти.
цитирай
31. gadfly - ...
26.06.2012 19:55
Е защо се чудиш, че дават титла архонт на Манджуков ?

Изграждане на нови храмове, обслужващи [b]духовните потребности на голямо множество миряни[/b]


Бардаците също спадат в тази категория, в България вече ходенето по к*рви е духовна, а не плътска ценност. Сори за езика, ама си е така. Още една причина да не виждам смисъла от съществуването на църква.
цитирай
32. анонимен - човек правилно си запознат какво ...
26.06.2012 20:12
човек правилно си запознат какво представлява в момента БПЦ, но за мюслитата не си прав като изход от ситуацията. Тази грешка са я правили Александрийската патриаршия през 7 век и после са им рязали езиците който проговори на коптски, после са я направили босненските богомили и албанците и виж сега до какво мизерно положение на самосъзнанието си са достигнали. Вече има доста малки групи от хора които се самоорганизират в църковни структури и не са като БПЦ, така че помисли за това. Една сериозна организация която се развива нормално напоследък и е призната от Ватикана е БПЦ- тракийски обряд, макар че едни протестантски пастори доста я оплюха из нета, но какво да правиш -българска ни работа.
цитирай
33. анонимен - Муфти Сюнетчи
26.06.2012 20:18
Налъмите,бръснича и вазелина са готови.
цитирай
34. boristodorov56 - Ти само гледай как ще стане Патри...
26.06.2012 21:00
tit написа:
Ти само гледай как ще стане Патриарх! Имаме ли въобще Православна църква...


Църквата са вярващите и народа, а не на клира.
Ние им позволяваме да си мислят обратното.

Ще е жалко - много жалко за християнството у нас и за вярата на хората. Мощите на Марин Патриарха не довършиха църквата, но този лудия ще го направи!
цитирай
35. boristodorov56 - Няма българска религия. Има християнство.
26.06.2012 21:03
balgarski7vinarki написа:
edinstvenia dostoveren fakt, koito znam i me e interesuval e, 4e otkradnaha nai-hubavata 300-godishna ikona ot zqrkvata Sv.Prtka- Sofia.
Drugite neshta sa vse takiva.


Нито пък иконите правят религията, нито кражбите им е показател за вярата на хората.
Не съм ревностен църковник и перя по празниците, но това не ме прави по-малко християнин, от който и да е запопил се идиот или замонашил се гей!
цитирай
36. boristodorov56 - Лесно е за бившите ченгета и отроци на номенклатурата.
26.06.2012 21:17
hristo27 написа:
Не зная кое е по-лесно да станеш - архонт или хонориус кауза? Защото в БГ всичко е възможно!


Аз не мога да стана ни архонт, ни доктор на пожарникарите - дори и кинти да кихам на некой луд поп гей.
цитирай
37. boristodorov56 - Много здраве от Настрадин Ходжа! - казал Хитър Петър
26.06.2012 21:19
анонимен написа:
Мохамедови страсти.

цитирай
38. boristodorov56 - Това, че Пена е леко момиче, не означава, че останалите са такива.
26.06.2012 21:25
gadfly написа:
Е защо се чудиш, че дават титла архонт на Манджуков ?

Изграждане на нови храмове, обслужващи [b]духовните потребности на голямо множество миряни[/b]


Бардаците също спадат в тази категория, в България вече ходенето по к*рви е духовна, а не плътска ценност. Сори за езика, ама си е така. Още една причина да не виждам смисъла от съществуването на църква.


Точен ти е езикът, но все пак аз вържа на Църквата, която е спасила езика и съзнанието ни на народ и не ми е безразлично кой и защо я прави проститутка.
Днешния клир на БПЦ е от соя на вчерашните ченгета - такъв е и Лудото Коле Пловдивско - отецът му е бил офицер от ДС.
цитирай
39. apostapostoloff - Някои може и да са архонти, но
26.06.2012 21:27
нищо не важат пред мен, защото аз съм ескуайър!
цитирай
40. boristodorov56 - 32. анонимен
26.06.2012 21:28
Прав си, но съм доста консервативен - не мога да сменям религията си на тази възраст. Предпочитам да се сменят църковните чинове.
цитирай
41. boristodorov56 - 33. анонимен
26.06.2012 21:30
о, кич. ел - пич смел!
знам, че си мюслеманин, но не мога да оставя на теб да ми правиш сюнет -
търся дума, която се римува ...
цитирай
42. boristodorov56 - Така или иначе - аз съм ти фен щото харесвам пичовете!
26.06.2012 21:32
apostapostoloff написа:

Някои може и да са архонти,
но нищо не важат пред мен, защото аз съм ескуайър!


Как се става ескуайър?
цитирай
43. boristodorov56 - Що бре?
26.06.2012 21:56
анонимен написа:
....И ШЕ ПОЛУЧИТЕ ФАШИЗЪМ...!

цитирай
44. injir - За заслуги към Бога. Какво се чудиш.
26.06.2012 23:01
За заслуги към Бога. Какво се чудиш.
цитирай
45. gonkov - дъртия комунист..
26.06.2012 23:20
А милионерът-дарител (колко е възвишен и велик) манджуков е от стар, стар комунистически род, няма какво да се чудим, че е близък с агентите в църквата.. Както се казваше някъде - червеният олигарх П. манджуков.. чак се гнуся да пиша тая фамилия.. не знам как може изобщо тая паразитна структура да се закрие по някакъв начин - за църквата говоря, трябва да се започне на чисто, но май не останаха чисти хора в държавицата.. още по-малко в църквата, където всички са за анатемосване
цитирай
46. boristodorov56 - Тези се кланят само на Мамона и Кремъл!
26.06.2012 23:20
injir написа:
За заслуги към Бога. Какво се чудиш.

цитирай
47. monarchism - Напълно нормално явление за тази ...
26.06.2012 23:54
Напълно нормално явление за тази лъже-християнска ерес. Червената "църква" е създадена през 1945 г. от ОФ с назначаването на анархо-комуниста Стефан за "екзарх". Тя цинично се облича в разпокъсаните одежди на историческото Православие, но на практика няма нищо общо. Атеизирани болшевики, това представлява "БПЦ".
цитирай
48. анонимен - Какво да се прави, гностицизъм в действие - съвсем унисонно с действителността... Превод не е нужен.
26.06.2012 23:56
Архонты в гностицизме

В христианских представлениях (особенно у гностиков): духи-мироправители. В ортодоксальной христианской системе архонты преданы злу, это бесы, слуги дьявола. В гностических представлениях архонты рассматриваются как творцы материального космоса, а заодно и нравственного демиургического закона как системы запретов и заповедей, делающих человека рабом материи. У офитов (ранняя гностическая секта) архонты имеют отчасти имена архангелов и зооморфное обличье: у Михаила лик льва, у Суриила — быка, у Рафаила — змея, у Гавриила — орла, у Фавфаваофа — медведя, у Ератаофа — пса, у Фарфаваофа или Оноила («ослобог») — осла; между этой семёркой архонтов стихии и народы поделены по жребию. Верховный архонт, отождествляемый также с Абраксасом, дух космического целого, не будучи абсолютно злым, пребывал, однако, в греховном невежестве относительно существования бесконечно превосходящего его абсолютного Бога, за которого принимал самого себя; вывести его из этого заблуждения призван его сын, превосходящий его мудростью и благостью. Иногда, как в гностической системе Василида, образ верховного архонта раздваивается на «великого архонта», царившего от Адама до Моисея, и «второго архонта», даровавшего при Моисее Закон.

В мандействе и манихействе архонты — наиболее сильные из слуг дьявола, прежде всего, пять архонтов стихий, которые противостоят пяти сыновьям Первочеловека, а также семь архонтов планет (образы семи страстей). Многие архонты были убиты в первую космическую битву, и из их тел был создан имеющийся смешанный мир.
цитирай
49. анонимен - Че, Азис е по интелегентен от вси...
26.06.2012 23:57
Че ,Азис е по интелегентен от всичките архонтчета
цитирай
50. apostapostoloff - Много просто се става
27.06.2012 03:41
boristodorov56 написа:
apostapostoloff написа:

Някои може и да са архонти,
но нищо не важат пред мен, защото аз съм ескуайър!


Как се става ескуайър?


ескуайър- провъзгласяваш се сам за такъв. Чиста работа- нямаш нужда от сътрудничеството на комунистически доносници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060763
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589