Постинг
17.07.2012 20:50 -
Палачи дете, баща ти е невинен!
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 12114 Коментари: 39 Гласове:
Последна промяна: 17.07.2012 21:03
Прочетен: 12114 Коментари: 39 Гласове:
32
Последна промяна: 17.07.2012 21:03
Дясно, в смисъл на антикомунизъм, у нас повече няма да има. Спете спокойно лильови чада, антикомунизмът си отиде!
Това беше единствена грижа на политическите алхимици на червените гестаповци от ДС.
Организирания антикомунизъм се спомина с общите услия на отците му създатели - тоест онези, които го създадоха - те си го и унищожиха.
А някой пита ли се - къде тук е народа и драмата?
Занапред ще има пишман десничари - досущ еничари - от реколтата на политическите скопци като травестита ББ.
Ще има десничари на изполица - с реновирана фасада като Ешехерия Куни, която не успя да унифицира зарядните устройства за мобилните, но пък беше отлична еврокомисионерка.
И в излишък патриоти от партия на обичащите майка Русь повече от окаяната ни Болгария.
Историята няма да бъде дори написана, а спасители на нацията ни ще бъдат нейните убийци!
Пейте робини - в Гърция или Испания!
В Сащ или Канада е духът на Караджата?!!! А аз дори не съм Хаджи Димитър!
Тук някъде навсякъде остана призракът - все същия си броди - крадлив, еблив срещу рубли обърнати в долари, по канибалски екзалтиран и възторгнат от правешкия копанар Тодар Зомфиркьов!
Боже, пази България!
Амин!
Следващ постинг
Предишен постинг
Докато мен ме има ще има дясно!
Дали ще съм политически представен е друга бира.
То и Джордж Оруел се е самоопределял като ляв но е бил върл антикомунист и антисталинист.Лесно разбираема позиция между другото...
цитирайДали ще съм политически представен е друга бира.
То и Джордж Оруел се е самоопределял като ляв но е бил върл антикомунист и антисталинист.Лесно разбираема позиция между другото...
haralanov написа:
Докато мен ме има ще има дясно!
Дали ще съм политически представен е друга бира.
То и Джордж Оруел се е самоопределял като ляв но е бил върл антикомунист и антисталинист.Лесно разбираема позиция между другото...
Дали ще съм политически представен е друга бира.
То и Джордж Оруел се е самоопределял като ляв но е бил върл антикомунист и антисталинист.Лесно разбираема позиция между другото...
Лошото е, че дясното не е антикомунистическо , а с разноцветен байряк!
Ако беше в Швеция или Канада - иди-дойди, но у нас - не бива! Някак си оправдахме престъпленията на прокремълските еничари! Без да сме им простили. Така не става - ще вампиряса.
и аз - като десен - да се включа : дясното не е умряло, спок :))
просто не се състоя досега. ама няма как да не дойде.
продължавам да вярвам, че в България има нормални хора :)
поздрави
цитирайпросто не се състоя досега. ама няма как да не дойде.
продължавам да вярвам, че в България има нормални хора :)
поздрави
анти комунизмът беше най-сполучливия нюанс на кърваво-червения цвят на комунизма. Сиреч - пременило се е СДС-то, ама пак в дерето.
Циничното е, че бяхме от първите лапни-шарани в политическата пиеса, написана по сценарий в Красния Кремъл и изиграна все от отбор руски зетьове.
Лапни-шраните си останахме на сухо, докато "върлите" демократи си построиха по една малка къщичка, с двор зелен и с два басейна отпред.
цитирайЦиничното е, че бяхме от първите лапни-шарани в политическата пиеса, написана по сценарий в Красния Кремъл и изиграна все от отбор руски зетьове.
Лапни-шраните си останахме на сухо, докато "върлите" демократи си построиха по една малка къщичка, с двор зелен и с два басейна отпред.
alexalexalex написа:
и аз - като десен - да се включа : дясното не е умряло, спок :))
просто не се състоя досега. ама няма как да не дойде.
продължавам да вярвам, че в България има нормални хора :)
поздрави
просто не се състоя досега. ама няма как да не дойде.
продължавам да вярвам, че в България има нормални хора :)
поздрави
Казвам, че няма антикомунизъм. Дори по всичко изглежда, че комунистите ще станат най-ревностните антикомунисти.
Тогава тежко ни и горко - Кич. ела точи ножове да ни коли!
kabuli написа:
анти комунизмът беше най-сполучливия нюанс на кърваво-червения цвят на комунизма. Сиреч - пременило се е СДС-то, ама пак в дерето.
Циничното е, че бяхме от първите лапни-шарани в политическата пиеса, написана по сценарий в Красния Кремъл и изиграна все от отбор руски зетьове.
Лапни-шраните си останахме на сухо, докато "върлите" демократи си построиха по една малка къщичка, с двор зелен и с два басейна отпред.
Циничното е, че бяхме от първите лапни-шарани в политическата пиеса, написана по сценарий в Красния Кремъл и изиграна все от отбор руски зетьове.
Лапни-шраните си останахме на сухо, докато "върлите" демократи си построиха по една малка къщичка, с двор зелен и с два басейна отпред.
Това, че БКП си създаде удобно поносим и разностранно контролиран антипод не означава, че антикомунизъм у нас няма или не е имало! Просто няма адекватно партийно представителство.
Потопих се аз в красотата,
летях сред лазурни небеса -
но на живота наш нещата
са добра дума и човещина…
Кушела не е виновен (според мен де).
Представи си какъв е прехода от това да подвикваш на воиничетата по плаца и сега да си капиталист :))) това направо си е за оплакване :))
или ОК-чо, дето е бил прост старшинка, а сега - обикновен цървул.
но както казах - вярвам, че нормалните хора ги има. и че в крайна сметка ще имаме и ние нормално представителство :)))
до тогава - просто напомняме какво е ставало , за да не се забравя :)
цитирайПредстави си какъв е прехода от това да подвикваш на воиничетата по плаца и сега да си капиталист :))) това направо си е за оплакване :))
или ОК-чо, дето е бил прост старшинка, а сега - обикновен цървул.
но както казах - вярвам, че нормалните хора ги има. и че в крайна сметка ще имаме и ние нормално представителство :)))
до тогава - просто напомняме какво е ставало , за да не се забравя :)
9.
chavdar01 -
В БЪЛГАРИЯ НИКОГА НЕ Е ИМАЛО ИСТИНСКО ДЯСНО,КАКТО И ИСТИНСКА ДЕМОКРАЦИЯ!
17.07.2012 22:17
17.07.2012 22:17
ВСИЧКО Е ДС!
цитирайliliyanaandreeva написа:
Потопих се аз в красотата,
летях сред лазурни небеса -
но на живота наш нещата
са добра дума и човещина…
Потопих се аз в красотата,
летях сред лазурни небеса -
но на живота наш нещата
са добра дума и човещина…
Не бива да се забравя - това искам да кажа и аз.
цитирайЦялата идея на т.н. Преход бе да не се възмездяват действията на "партийците"! ДС още действа. Защитава "тяхната държава". Защото ние живеем в тяхната държава. За какво дясно говорим изобщо?
цитирайchavdar01 написа:
ВСИЧКО Е ДС!
Говоря за антикомунизъм.
14.
boristodorov56 -
Така е - позволихме го. Нямаме оправдания с този или онзи. Заслужихме си го!
17.07.2012 22:29
17.07.2012 22:29
willa написа:
Цялата идея на т.н. Преход бе да не се възмездяват действията на "партийците"! ДС още действа. Защитава "тяхната държава". Защото ние живеем в тяхната държава. За какво дясно говорим изобщо?
Ляво, дясно...Това е много относително защото стоиш ли дълго във властта ставаш консервативен малко или много/тоест десен/, а стоиш ли дълго в опозиция ставаш малко или много революционно настроен/тоест ляв/ Боржуата накога са били леви спрямо аристократите.
В случая дясното ни след 10ти ноември се самокастрира. То не защото някой ги поставил, излъгал и прочее. Просто крадоха и краденото личи. Казваш Сапио, гаража на ЦК, имотите на Кобурга и тъй нареченото дясно "глътва веднага вода".
Впрочев зарад безобразията в тройната коалиция поне още един мандат и левите ще са във фризера. Другия/а според мен основен момент/ хората да си спомнят с носталгия за Живков е че имаяше държава тогава-не казвам каква. Нямаше как бандюги да вилнеят безнаказано, цигани да тормозят селища, да се краде и за "умрелите". Може недостатъчно, некачествено, бавно, но всеки ден се трупаше по нещичко отгоре...Надграждаше се. И хората не до там заможни като запада, но се множахме. За 45 годин с повече от 2 млн нараснахме. След 10ти пълна регресия- материална и най вече морална. Преди няколко дни ми казаха нещо което не е лишено от смисъл. Че Вальо Златев и ББ дълго са увещавили/а и отблагодарили/ Жени Живкова да се откаже от номинацията си за кандидат президент в името на стара дружба...Да не се сгромоляса ГЕРБ . Иначе си прав Борисе...Никога /и при бай Тошо/ никога не е имало толкова деца на бившата номенклатура във властта. И в четрите и разновидности. Това не е добре.
цитирайВ случая дясното ни след 10ти ноември се самокастрира. То не защото някой ги поставил, излъгал и прочее. Просто крадоха и краденото личи. Казваш Сапио, гаража на ЦК, имотите на Кобурга и тъй нареченото дясно "глътва веднага вода".
Впрочев зарад безобразията в тройната коалиция поне още един мандат и левите ще са във фризера. Другия/а според мен основен момент/ хората да си спомнят с носталгия за Живков е че имаяше държава тогава-не казвам каква. Нямаше как бандюги да вилнеят безнаказано, цигани да тормозят селища, да се краде и за "умрелите". Може недостатъчно, некачествено, бавно, но всеки ден се трупаше по нещичко отгоре...Надграждаше се. И хората не до там заможни като запада, но се множахме. За 45 годин с повече от 2 млн нараснахме. След 10ти пълна регресия- материална и най вече морална. Преди няколко дни ми казаха нещо което не е лишено от смисъл. Че Вальо Златев и ББ дълго са увещавили/а и отблагодарили/ Жени Живкова да се откаже от номинацията си за кандидат президент в името на стара дружба...Да не се сгромоляса ГЕРБ . Иначе си прав Борисе...Никога /и при бай Тошо/ никога не е имало толкова деца на бившата номенклатура във властта. И в четрите и разновидности. Това не е добре.
И си я създадоха...
В момента, в който се уплашиха от нея, започнаха да я роят чрез агентите си, а те малко ли бяха в СДС?
Целият процес на съществуването на СДС беше белязан от "отлюспване", до края, а сега един-два политически субекта си нахлузват маската на антикомунизма, за да заемат нишата...
Всъщност, да не си се надявал Ваньо Шарков да оправи нещо?
А, сетих се и друго, защо сте свикнали да идентифицирате БСП с лявото!? Няма по-дясна партия от нея! Като си помислиш чии капитали стоят зад гърба на депутатите и...
Пред архонтството на Манджуков чак Лудото Яне ми става отчасти симпатичен...
цитирайВ момента, в който се уплашиха от нея, започнаха да я роят чрез агентите си, а те малко ли бяха в СДС?
Целият процес на съществуването на СДС беше белязан от "отлюспване", до края, а сега един-два политически субекта си нахлузват маската на антикомунизма, за да заемат нишата...
Всъщност, да не си се надявал Ваньо Шарков да оправи нещо?
А, сетих се и друго, защо сте свикнали да идентифицирате БСП с лявото!? Няма по-дясна партия от нея! Като си помислиш чии капитали стоят зад гърба на депутатите и...
Пред архонтството на Манджуков чак Лудото Яне ми става отчасти симпатичен...
Трябва ли да се оправдава традицията да се цоца от властта с етикети, които на наша почва почти нямат съдържане и са абсурдни безсмислици? Какво ляво и какво дясно на 11 ноември'89? Тогава имаше само антикомунисти.
Позициите и действията на боржуата и аристократите по времето на Великата Френска революцията имат икономическа мотивация, логика и обяснение, което е малко различно от диалектико-материалистичеката трактовка на движещите сили на събитията от 1789 год. Може би някога ще се намери някой безпристрастен историк, социолог или философ, който да направи реална и правдива оценка на събитията, които се случиха 200 години по-късно у нас.
Тъй като социал. феодализма на комун. онанистческата система бе осъществявана против всякаква икономическа логика и елементарна справедливост тя бе катурната в собствените си екстраменти и дрогиращите морала и здравия разум закостенели скрижали от нейните създатели по съвсем инфантилни причини и за задоволяване нуждите на шайка нехранимайковци и пладнешки разбойници с известен адрес, но с известни и реално усещащи се днес последици.
Едни и същи хора живееха в България на 9 ноември'89 и на 11 ноември'89 и почти същите са живи и днес.
Какви са били морала и възпитанието на тези хора?
Каква е била ценностната система, която ги е формирала като индивиди, личности и граждани?
Кого обслужва моралната регресия днес и кой я стимулира?
Защо християнските ценности са в обръщение от 2000 години, а "ценностите" на комун. онанистическата религия не преживяха у нас и половин век?
Всеобщото нежелание на заинтиресованите да се не официализира историческата оценка днес съвсем не означава, че тя липсва или, че ще изчезне от историческото съзнание на хората, защото точно комун. онанистическата религия и последиците от нейния крах убиха България, каквото и да говорят в своя защита и оправдание палачите и - това не променя фактите.
Планираната и предизвестената смърт на антикомунизма е опит да се заличат следите на престъпниците!
Дясното и лявото политическите дрехи на икономически понятия.
Антикомунизмът е историческа оценка на убийците на България!
цитирайПозициите и действията на боржуата и аристократите по времето на Великата Френска революцията имат икономическа мотивация, логика и обяснение, което е малко различно от диалектико-материалистичеката трактовка на движещите сили на събитията от 1789 год. Може би някога ще се намери някой безпристрастен историк, социолог или философ, който да направи реална и правдива оценка на събитията, които се случиха 200 години по-късно у нас.
Тъй като социал. феодализма на комун. онанистческата система бе осъществявана против всякаква икономическа логика и елементарна справедливост тя бе катурната в собствените си екстраменти и дрогиращите морала и здравия разум закостенели скрижали от нейните създатели по съвсем инфантилни причини и за задоволяване нуждите на шайка нехранимайковци и пладнешки разбойници с известен адрес, но с известни и реално усещащи се днес последици.
Едни и същи хора живееха в България на 9 ноември'89 и на 11 ноември'89 и почти същите са живи и днес.
Какви са били морала и възпитанието на тези хора?
Каква е била ценностната система, която ги е формирала като индивиди, личности и граждани?
Кого обслужва моралната регресия днес и кой я стимулира?
Защо християнските ценности са в обръщение от 2000 години, а "ценностите" на комун. онанистическата религия не преживяха у нас и половин век?
Всеобщото нежелание на заинтиресованите да се не официализира историческата оценка днес съвсем не означава, че тя липсва или, че ще изчезне от историческото съзнание на хората, защото точно комун. онанистическата религия и последиците от нейния крах убиха България, каквото и да говорят в своя защита и оправдание палачите и - това не променя фактите.
Планираната и предизвестената смърт на антикомунизма е опит да се заличат следите на престъпниците!
Дясното и лявото политическите дрехи на икономически понятия.
Антикомунизмът е историческа оценка на убийците на България!
18.
boristodorov56 -
Бсп е дясна партия с лява риторика. Тя е класически образец на измамник и маниплатор на промитите мозъци.
18.07.2012 08:45
18.07.2012 08:45
nicodima написа:
Комунистите изискваха да имат слаба опозиция...
И си я създадоха...
В момента, в който се уплашиха от нея, започнаха да я роят чрез агентите си, а те малко ли бяха в СДС?
Целият процес на съществуването на СДС беше белязан от "отлюспване", до края, а сега един-два политически субекта си нахлузват маската на антикомунизма, за да заемат нишата...
Всъщност, да не си се надявал Ваньо Шарков да оправи нещо?
А, сетих се и друго, защо сте свикнали да идентифицирате БСП с лявото!? Няма по-дясна партия от нея! Като си помислиш чии капитали стоят зад гърба на депутатите и...
Пред архонтството на Манджуков чак Лудото Яне ми става отчасти симпатичен...
Комунистите изискваха да имат слаба опозиция...
И си я създадоха...
В момента, в който се уплашиха от нея, започнаха да я роят чрез агентите си, а те малко ли бяха в СДС?
Целият процес на съществуването на СДС беше белязан от "отлюспване", до края, а сега един-два политически субекта си нахлузват маската на антикомунизма, за да заемат нишата...
Всъщност, да не си се надявал Ваньо Шарков да оправи нещо?
А, сетих се и друго, защо сте свикнали да идентифицирате БСП с лявото!? Няма по-дясна партия от нея! Като си помислиш чии капитали стоят зад гърба на депутатите и...
Пред архонтството на Манджуков чак Лудото Яне ми става отчасти симпатичен...
Но им е необходимо да се дистанцират от престъпното си минало и идеология без да губят празноглавите лумпети - копелетата на социализма.
Ако толкова ти се псува, никой не те спира, ако ти се напомня, никой не ти пречи, ако имаш инициативи за промяна или подобрения, никой не ти ги е забранил. Промяна не се прави с магическа пръчица или заклинания, обратното – който “прави” промени с такива средства, ги прави за тесния си кръг магьосници, а правилата на демокрацията са създадени, за да не допускат подобни шарлатании. Искаш някакви несъществуващи управляващи да слязат от космоса, за да заслужат благоволението ти, а не се сещаш, че управляващите са такива, каквито от всеобщия битовизъм ги направят и думите и действията на управляваните. Какво си мислиш, че реално изграждаш в управляващите с постоянните си псувни по техен адрес? Извинявай, защото те уважавам за последователността и постоянството ти, но за мен ти се държиш като типичен левичар, който с нагнетяване на неприязън към управляващите, се надява да дойде времето на неговите. Само дето ти едва ли имаш фаворити за властта, и така правиш властта да отива в ръцете на ливичарите, които само чакат такива като теб да им дадат властта в ръцете. Ако беше опитвал да си представиш какво би било сега, ако БСП не беше слизала никак от властта, нямаше да мислиш така. Огледай се, и няма как да не забележиш, че почти всичко, което приписваш на настоящите управляващи, е изфабрикувано от левичарите, които искат България в безизхозица и разруха, защото само в такива условия могат да просперират. Ехидните левичарски мозъци са те уловили на въдичката си и се радват, че им вършиш нелицеприятната псуваческа работа, за да се правят на благоприлични и да привличат лековерните.
цитирайМатеев, ти си умен човек.
Смяташ ли, че др. Бойко Борисов е антикомунист?
Казваш, че само плюя без да съм се облегнал на мои фаворити за властта като партия или идеология - ами точно това ми дава свобода да казвам, каквото мисля без всякакви скрупули.
Аз съм антипод на всяка власт и не ми пука каква партия, мутра или име е на власт.
Убежденията са нещо друго.
Понеже болката ти е ББ - мнението ми е, че той е един гротесктен палячо и позьор антикомунист, който не искал да напуска БКП. Направил силно емоционален и запомнящ се жест, зарязвайки занаята си. Този палячо вече трета година управлява България - десен ли е или ляв - за мен е все едно - по-важното, е че не прави почти нищо по-различно от предходниците си бивши съпартийци.
Може би ти се струва, че прави огромни промени, ама само за своите хора, викам аз, които му целуват ръка и му правят свирки с подадена за просия длан. Някои хора твърдят, а всички го усещат - той бил книжен тигър и за рекламата му по медиите плащал някога с пари, а в момента с протекции.
Този постинг е за паметта и антикомунизма. За оценката на миналото ни.
Героя Бойко Борисов - антикомунист ли е?
цитирайСмяташ ли, че др. Бойко Борисов е антикомунист?
Казваш, че само плюя без да съм се облегнал на мои фаворити за властта като партия или идеология - ами точно това ми дава свобода да казвам, каквото мисля без всякакви скрупули.
Аз съм антипод на всяка власт и не ми пука каква партия, мутра или име е на власт.
Убежденията са нещо друго.
Понеже болката ти е ББ - мнението ми е, че той е един гротесктен палячо и позьор антикомунист, който не искал да напуска БКП. Направил силно емоционален и запомнящ се жест, зарязвайки занаята си. Този палячо вече трета година управлява България - десен ли е или ляв - за мен е все едно - по-важното, е че не прави почти нищо по-различно от предходниците си бивши съпартийци.
Може би ти се струва, че прави огромни промени, ама само за своите хора, викам аз, които му целуват ръка и му правят свирки с подадена за просия длан. Някои хора твърдят, а всички го усещат - той бил книжен тигър и за рекламата му по медиите плащал някога с пари, а в момента с протекции.
Този постинг е за паметта и антикомунизма. За оценката на миналото ни.
Героя Бойко Борисов - антикомунист ли е?
Тодоров, информиран и ерудиран човек си, а понякога правиш детински грешки. Самоопределяш се като “антипод на всяка власт”, но това е изконно самоопределение на всевъзможните левичарски разновидности. Нима не си забелязал, че този тип мъгляво и неориентирано недоволство от властта беше официално поощрявано след събитията в Полша през 1980, а по време на “перестройката” беше станало хит №1 и любима личностна платформа на най-необузданите кариеристи – перестройчици в долазването им до властови позиции?
Според мен, ти си честен човек и не мога да разбера как се хващаш на такива пропагандни клиширани “ценности”, създадени за улесняване просперитета и метаморфозите на съвсем различен от теб тип хора. Толкова ли не си си имал работа с перестройчици, хоризонта на които ЕДВА се простираше до самоизтъкването им като хора на промените (гласността и перестройката), но бяха готови без каквото и да било колебание да прогласуват екзекутирането на всеки, който оспори ръководната роля на Партията и вождовете й.
Ръководната роля ня Партията вече не е основа на законодателството, няма и защитени със закон партийни вождове, от комунистическата пропаганда на 80-те се задържаха само клишетата, че интелектуалецът трябвало да бъде опозиция на всяка власт, (особено на онази, която застрашава дерибейската неприкосновеност на майсторите на мъгляви перестройки и безкрайни мътни преходи).
Кои, ако не точно тези перестроечни “ценности” превръщат въпроси като: “Антикомунист ли е Ф. Димитров, И. Костов, ... Бойко Борисов...” в претекст за безкраен пазарлък и надлъгване, ПО-ВАЖНИ от това кой и как управлява, а не на кого какво се приписва, каква важност му се придава чрез драматизирани аранжименти и представяне изпързалването на другите за висша политическа виртуозност.
Ако все пак настояваш да ти отговоря дали ББ е антикомунист, моля посочи ми първо характеристиките на комуниста, с които не можеш да се примириш.
цитирайСпоред мен, ти си честен човек и не мога да разбера как се хващаш на такива пропагандни клиширани “ценности”, създадени за улесняване просперитета и метаморфозите на съвсем различен от теб тип хора. Толкова ли не си си имал работа с перестройчици, хоризонта на които ЕДВА се простираше до самоизтъкването им като хора на промените (гласността и перестройката), но бяха готови без каквото и да било колебание да прогласуват екзекутирането на всеки, който оспори ръководната роля на Партията и вождовете й.
Ръководната роля ня Партията вече не е основа на законодателството, няма и защитени със закон партийни вождове, от комунистическата пропаганда на 80-те се задържаха само клишетата, че интелектуалецът трябвало да бъде опозиция на всяка власт, (особено на онази, която застрашава дерибейската неприкосновеност на майсторите на мъгляви перестройки и безкрайни мътни преходи).
Кои, ако не точно тези перестроечни “ценности” превръщат въпроси като: “Антикомунист ли е Ф. Димитров, И. Костов, ... Бойко Борисов...” в претекст за безкраен пазарлък и надлъгване, ПО-ВАЖНИ от това кой и как управлява, а не на кого какво се приписва, каква важност му се придава чрез драматизирани аранжименти и представяне изпързалването на другите за висша политическа виртуозност.
Ако все пак настояваш да ти отговоря дали ББ е антикомунист, моля посочи ми първо характеристиките на комуниста, с които не можеш да се примириш.
Прав си. Дори не искам да оспорвам казаното от теб.
Лично за себе си преценявам нашите политици през отношението им към Кремъл и отстояването на нашите национални приоритети.
Няма комунист, чията първа грижа да не е слънче-въздуховата дружба с постсъветска Русия - винаги в , ущърб на България.
Първо:
За Аеца - ББ направи един популистки жест, с който отложи решаването на проблема в по късен етап и дава възможност на БСП да ръчка електората си.
Второ:
Газовата независимост. Всичко друго прави и триста глупости за разни евентуални доставки изрече, само не отдели 200 милиона да се направят връзки с Гърция и Турция.
Трето:
Не санкционира както се полага безнаказаното присъствие на Лукоил у нас и на практика му позволява да си играе с нашата национална сигурност.
Четвърто:
Газовите тръбопроводи на Русия през българска територия са от изключителна важност за тях, но той безропотно се им играе по свирките за някакви си жалки 20-30 милиона годишно. Самото поставяне на по- сериозно равнище на проблема - тоест да ескалира нашите претенции към русия и ще омекнат като хуй в хладка вода! Но смее ли - особено след като дължи състоянието си на Лукойл? Това как се нарича? Корупция или национално предателство?
Пето: Защо не предяви официално искане за намаляване на вносните мита за България за селскостопански продукти, храни и консерви, които са два пъти по-високи от тези към средноевропейските бивши соц. държави?
Шесто: Кога ще поиска официално взетия ни държавен архив след ВСВ?
Седмо: Изплатиха ли ни дълга на Ссср-а?
Е, като си трае и слушка Кремъл - да му ръкопляскаме ли?
цитирайЛично за себе си преценявам нашите политици през отношението им към Кремъл и отстояването на нашите национални приоритети.
Няма комунист, чията първа грижа да не е слънче-въздуховата дружба с постсъветска Русия - винаги в , ущърб на България.
Първо:
За Аеца - ББ направи един популистки жест, с който отложи решаването на проблема в по късен етап и дава възможност на БСП да ръчка електората си.
Второ:
Газовата независимост. Всичко друго прави и триста глупости за разни евентуални доставки изрече, само не отдели 200 милиона да се направят връзки с Гърция и Турция.
Трето:
Не санкционира както се полага безнаказаното присъствие на Лукоил у нас и на практика му позволява да си играе с нашата национална сигурност.
Четвърто:
Газовите тръбопроводи на Русия през българска територия са от изключителна важност за тях, но той безропотно се им играе по свирките за някакви си жалки 20-30 милиона годишно. Самото поставяне на по- сериозно равнище на проблема - тоест да ескалира нашите претенции към русия и ще омекнат като хуй в хладка вода! Но смее ли - особено след като дължи състоянието си на Лукойл? Това как се нарича? Корупция или национално предателство?
Пето: Защо не предяви официално искане за намаляване на вносните мита за България за селскостопански продукти, храни и консерви, които са два пъти по-високи от тези към средноевропейските бивши соц. държави?
Шесто: Кога ще поиска официално взетия ни държавен архив след ВСВ?
Седмо: Изплатиха ли ни дълга на Ссср-а?
Е, като си трае и слушка Кремъл - да му ръкопляскаме ли?
23.
vmir -
Не съм специалист по международни отношения, за да коментирам компетентно въпросите ти.
18.07.2012 13:21
18.07.2012 13:21
Спомням си обаче безпардонно “патриотичните” позиции на социалната министърка Масларова за детския дом на ужасите в Могилино, на Доган че купуването на гласове е европейска практика или на министърката на правосъдието ни от Тройната коалиция срещу Франция, че се месела в съдебната ни система по случая с оневиняването на колячите на студента Борилски и се надявам, че не си очарован от свеждането на “патриотизма” до подобни провокативни демонстрации на национален суверенитет. Погледни коментарите под тази статия,
http://www.dnes.bg/balkani/2012/07/18/ek-s-bezprecedentna-zaplaha-kym-rumyniia.164117
за да видиш по-ясно на какви подмолни вътрешни въздействия са поставени външните международни отношения, които засега се явяват единствения двигател за придвижване в блатото на беззаконието и произвола, в което ни тикат от десетилетия с всички възможни средства, за да направят България пуста и дива територия под патримониума на Москва и всички възможни властови и мафиотски кръжоци в Русия.
Ако си убеден, че Плевнелиев и Борисов ни правят безропотна пионка на Русия, заради което трябва да бъдат махнати от властта, опитвал ли си да си представиш как би изглеждала политическата и международна позиция на България, ако Калфин и Данаилов бяха влезли в президентството с дебилните идеи на Гоце, че Президенството трябва да бъде опозиция на Правителството? Гледай Румъния докъде ще стигне с подобни идеи и кажи харесва ли ти?
И не забравяй, че в Чечня понастоящем имат избран с почти 99% проруски президент, въпреки екстремните несъгласия на 1% от населението, а може би благодарение на екстремността на този 1% се дължи и тази огромна нужда от крилото на Москва.
цитирайhttp://www.dnes.bg/balkani/2012/07/18/ek-s-bezprecedentna-zaplaha-kym-rumyniia.164117
за да видиш по-ясно на какви подмолни вътрешни въздействия са поставени външните международни отношения, които засега се явяват единствения двигател за придвижване в блатото на беззаконието и произвола, в което ни тикат от десетилетия с всички възможни средства, за да направят България пуста и дива територия под патримониума на Москва и всички възможни властови и мафиотски кръжоци в Русия.
Ако си убеден, че Плевнелиев и Борисов ни правят безропотна пионка на Русия, заради което трябва да бъдат махнати от властта, опитвал ли си да си представиш как би изглеждала политическата и международна позиция на България, ако Калфин и Данаилов бяха влезли в президентството с дебилните идеи на Гоце, че Президенството трябва да бъде опозиция на Правителството? Гледай Румъния докъде ще стигне с подобни идеи и кажи харесва ли ти?
И не забравяй, че в Чечня понастоящем имат избран с почти 99% проруски президент, въпреки екстремните несъгласия на 1% от населението, а може би благодарение на екстремността на този 1% се дължи и тази огромна нужда от крилото на Москва.
Възможно ли е Тодор Живков да възложи охраната си на напълно случаен човек?
На човек извън системата на ДС?
Как мислиш а?
цитирайНа човек извън системата на ДС?
Как мислиш а?
25.
hristo27 -
И още един по-простичък въпрос:
18.07.2012 14:39
18.07.2012 14:39
Възможно ли е до 9-ти ноември да си бил чл. на БКП, БЗНС или ОФ, а на 10-ти ноември да се събудиш в дясно, център-дясно, крайно дясно или най-общо казано - демократ със синя или зелена окраска? Дори и репресиран от предишната власт. И да говориш колко лошо е било по времето на бай Тошо. Изключвам истинските дисиденти, част от които не доживяха 10-ти ноември, починали или убити в лагери и затвори.
цитирайПонеже темата и коментарите ми харесаха, реших и аз да се включа. :) Та... Абсолютно съм съгласен, че почти всички управляващи по време на така наречения преход са били командвани от едни и същи сили - бившите комунисти. Всъщност от разтояние на времето това ми се струва съвсем логично(въпреки че не го одобрявам естествено). Защо мисля, че е логично, няма сега да разяснявам, за да не забравя какво точно исках да напиша в този коментар. Мислите ли, че сегашната система(в целия западен свят) може да се нарече истинска демокрация. (Аз мисля, че не.) В Бг. управляват комунистите, а в Германия например пак богатите си имат 18 партии и им е все едно коя ще пише правилата, само че те не са бивши комунисти. Това обаче не означава, че поставят интереса на народа на пиедестал. Просто самият народ не им позволява да издевателстват чак толкова много над него, както в Бг. Не е демокрация също, защото днешната система е насочена към това да се спечели симпатията на мнозинството(без значение това мнозинство дали е "можещата и роботещата" част от обществото или точно другата половина). Какво точно искам да кажа - че не мисля, че един лекар например трябва да има равен глас, с всички останали, щом се касае за развитието на здравната система, просто защото лекарят е "навътре" в нещата и може по-добре да прецени, кое е по-добре за развитието на здравеопазването. Може би правителството трябва да бъде избирано директно от самите гилдии. Примерно на образованието - от учителите, на транспорта - от шофьорите, социалния министър - от пенсионери,безработни и социално слаби, и т.н. Нека всеки гражданин да има правото на глас, но в сферата, в която има поне малко познания или е пряко свързан с нея по някакъв начин. Сега, когато гласовете ни са абсолютно уеднаквени, е много по-лесно с елементарна медиина манипулация да се спечели симпатията на обикновенните и необразованите хора, а именно те нямат визията за бъдещето. Има разлика между мнението на човек с основно образование и друг - професор.
цитирайСъщо ако по-образованите имат по-голяма тежест в самия избор на управляващи, тогава това ще е допълнителен стимул за образование. Естествено идеята ми е в съвсем "груба" форма, но мисля, че трябва да се мисли за промяна - из основи, защото иначе светът си се върти в един порочен кръг(не само България), що се касае за управлението на различните държави.
цитирайharalanov написа:
Възможно ли е Тодор Живков да възложи охраната си на напълно случаен човек?
На човек извън системата на ДС?
Как мислиш а?
На човек извън системата на ДС?
Как мислиш а?
Бай Тошо беше затворник и оплют от всички, когато Бойко Борисов го пазеше. Да не забравяме края на Чаушеску, защото нито бай Тошо не беше в по-различно от неговото положение, нито манталитета ни е особено различен от румънския. Това че съда над Живков не оправда очакванията и възможностите е друг въпрос, а безцеремонния разстрел на Чаушеско с нищо не подпомогна румънците, независимо от традиционната им независимост от руснаците и липсата на убийствено ретроградната и назадничава пета колона на братушките у нас.
hristo27 написа:
Възможно ли е до 9-ти ноември да си бил чл. на БКП, БЗНС или ОФ, а на 10-ти ноември да се събудиш в дясно, център-дясно, крайно дясно или най-общо казано - демократ със синя или зелена окраска? Дори и репресиран от предишната власт. И да говориш колко лошо е било по времето на бай Тошо. Изключвам истинските дисиденти, част от които не доживяха 10-ти ноември, починали или убити в лагери и затвори.
Ако съм си позволявал да коментирам Бойко Борисов, то е било за съвсем конкретни неща. Бойко Борисов е законно избран от повечето избиратели и това ми свети като червена лампичка да не се държа като дете, което не си харесва играчката и иска да я счупи, защото играчката в случая е държавата ни. Освен това, управлението е съвсем текуща дейност, а не утопия, за да имам отношение към него като към утопия, и да чакам да се сбъдне някак от самосебе си. Бойко Борисов е най-продаваемия политик на политическия тезгях, а нещо се продава заради качествата, които купувачите виждат в него. В случая с управлението, купувачите не само купуват, но купуват, за да се съобразяват, защото искат да имат държава и са готови да плащат за това. Кой кого не харесвал е друг въпрос.
Проблема с ББ и Гебр е следният - след като се изчерпи кредита на доверие от електората - ще се разпилеят и изчезнат като политически субекти, както стана с "Царъ" и Ндсв - тогава няма да има политически субект, които да понесе последствията. Точно тогава пак ще са виновни Костов и СДС, и на власт ще е следващата комунистическа плюнка под ново име и стар мурафет - лапане на руски пишки! Извини ме за циничния език, но това е истината за нашите управляващи от 130 години назад.
Всички, които се противопоставят на руската експанзия към България ги стига участта на Цар Борис lll, Трайчо Костов, Жан Виденов или Иван Костов.
Неизпълнилите обещанията си също. Справка: Андрей Луканов, Илия Павлов.
цитирайВсички, които се противопоставят на руската експанзия към България ги стига участта на Цар Борис lll, Трайчо Костов, Жан Виденов или Иван Костов.
Неизпълнилите обещанията си също. Справка: Андрей Луканов, Илия Павлов.
Разглеждаш управляващите като независими от управляваните, което за мен е груба грешка. Ако Стамболов е заклан като животно наслед София, това не значи, че е бил сам, слаб или без поддръжници. По-скоро враговете му са взели превес в планирания момент, след като са отслабвали методично поддръжката му с приписване на какви ли не грехове, включително и служба в полза на Русия.
Не виждам проблем да се поддържа по-подходящият кандидат до появата или създаването на още по-подходящ. Това е практическия път на развитието. Избира се между реални алтернативи, а не между въображаеми, което за мен е позьорство, въпреки несъгласието ти. Защото индивидуалните мечтания и желания могат да бъдат сбъднати единствено от индивидуалният им носител, а държавата е сбор от индивиди, които се конкурират помежду си, и ако някой отъждестви държавата със собствените си мечтания и не направи необходимото за подпомагането им, а се задоволи само с повтарянето им, конкурентите със сигурност се възползват от пасивността му, за да му попречат и да наложат своето. За мечтателя остава само затвърждаващия се навик да губи и да оставя инициативата в ръцете на опонентите, които са стъпили на земята, и правят каквото са си наумили, доколкото намерят за възможно, а мечтателя си приказва какво искал да му направят и си вярва, че някой ще се захване да живее, управлява и решава проблемите по най-приятния за него начин.
цитирайНе виждам проблем да се поддържа по-подходящият кандидат до появата или създаването на още по-подходящ. Това е практическия път на развитието. Избира се между реални алтернативи, а не между въображаеми, което за мен е позьорство, въпреки несъгласието ти. Защото индивидуалните мечтания и желания могат да бъдат сбъднати единствено от индивидуалният им носител, а държавата е сбор от индивиди, които се конкурират помежду си, и ако някой отъждестви държавата със собствените си мечтания и не направи необходимото за подпомагането им, а се задоволи само с повтарянето им, конкурентите със сигурност се възползват от пасивността му, за да му попречат и да наложат своето. За мечтателя остава само затвърждаващия се навик да губи и да оставя инициативата в ръцете на опонентите, които са стъпили на земята, и правят каквото са си наумили, доколкото намерят за възможно, а мечтателя си приказва какво искал да му направят и си вярва, че някой ще се захване да живее, управлява и решава проблемите по най-приятния за него начин.
Виж какво те питам аз!!!
Виж ти какво ми отговаряш!!
Питам те Възможно ли е Тодор Живков да възложи охраната си на напълно случаен човек?
На човек извън системата на ДС?
Отговори ми с да или с не!
цитирайВиж ти какво ми отговаряш!!
Питам те Възможно ли е Тодор Живков да възложи охраната си на напълно случаен човек?
На човек извън системата на ДС?
Отговори ми с да или с не!
haralanov написа:
Виж какво те питам аз!!!
Виж ти какво ми отговаряш!!
Питам те Възможно ли е Тодор Живков да възложи охраната си на напълно случаен човек?
На човек извън системата на ДС?
Отговори ми с да или с не!
Виж ти какво ми отговаряш!!
Питам те Възможно ли е Тодор Живков да възложи охраната си на напълно случаен човек?
На човек извън системата на ДС?
Отговори ми с да или с не!
Живков можеше да подбира охраната си ТОЧНО толкова, колкото и Чаушеску можеше да подбира своята. Надявам се, не си забравил как разстреляха Чаушеску с Елена точно за Коледа 89. Надявам се да не ми кажеш сега, че щом Бойко не е разстрелял Чаушеску, значи не му е чиста работата. Бойко не е пазил Живков преди падането му от власт. Намирам за недостойно да се спекулира с този въпрос, без значение кой е охранявал падналия от власт диктатор, когато привилегированите от него и всеки лумпен биха искали мъртъв. Първите - за да не се разприказва, а вторите - от глупост.
Да или не те питам!
цитирайharalanov написа:
Да или не те питам!
Не знам как да ти го кажа по-ясно. Арестант не може да избира охраната си. Това ясно ли е? А колко е гадно да те управлява бодигарда на тирана е изцяло левичарска фабрикация, с която удрят десетката в мишената с изпързалванията, и се кефят отстрани, защото не се пита за тях и номерата им, за неща безплодни и най-важното - далеч от тях и битието им. Будалите да си разправят, че други правели като тях, или са самите те - какво по-удобно за тарикатите...
Да или Не!
цитирайharalanov написа:
Да или Не!
Еднозначен отговор се дава на еднозначен въпрос. А ние спорим дали слънцето грее (в полунощ). Както слънцето не грее (в полунощ), така и пълномощията на тирана изчезват яко дим след падането му от власт. Така добре ли е?
Ако държиш само на "Да" или "не", уточни дали въпросът ти се отнася за друга охрана отпреди падането на Живков, или след падането му, когато го охранява Борисов.
но аз съм дясна..
цитирай
39.
анонимен -
feEjBBXZFwYojByEh
01.11.2012 10:55
01.11.2012 10:55
6qA7UE <a href="http://bwhqgubybhzh.com/">bwhqgubybhzh</a>, [url=http://mxcksjzawtmb.com/]mxcksjzawtmb[/url], [link=http://xuhnwwbxrjdi.com/]xuhnwwbxrjdi[/link], http://wwwpecbrqdpt.com/
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 47589