Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 09:02 - Pussy Riot - Putin Kill Them All (Путин, избий ги до крак)!!!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 9469 Коментари: 42 Гласове:
23

Последна промяна: 18.08.2012 08:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


     В демократическая Русия, постсъветская - на червените гестаповци от КГБ начело с Путин - е обичайно да се забраняват книги, да се репресират инакомислещи  художници и да се обявяват за изчания адови разни пънкиращи девочки...

     Огледалния образ на руската действителност у нас закъснява да бъде в крак с вдъхновителите си.

     Както е казано: не губете надежда - хубавото все още предстои!




usandthem :

"Ако Исус слезе и поиска да изгони кагебейската сган от църквата, лъжепатриарсите пак при Путин ще тичат, от Господ ще се отрекат, на практика те са го направили, но от Путин - не ! Оядения патриарх Кирил Гундяев с дворците и яхтите, с кагебейското си минало не може да бъде духовен водач, дори и да не беше призовавал от амвона да се гласува за Путин ! Ето против това протестираха жените, запознайте се с текста ..."

http://www.echo.msk.ru/blog/otstavnih/911498-echo/







      Ето ценоразпис на съпътствуващия бизнес на храмовия клир на "Христа Спасителя":

        ООД "Храм Христа Спасителя" предлагает услуги:

Помещения и площади. Характеристики. Цена в рублях за один день.
Аванзал Банкет – 150 чел.
Фуршет –  250 чел.  50000.00
Сергиевский зал Банкет – 150 чел.
Фуршет – 200 чел. 50000.00
Красный зал Банкет – 176 чел. 65000.00
Белый зал Банкет – 450 чел.
Фуршет –  600 чел. - 75000.00
Патриарший зал Банкет –  250 чел.
Фуршет –  300 чел. 75000.00
Конференц зал Посадочных мест – 152 150000.00
Зал Церковных Соборов Посадочных мест – 1298 330000.00
Зеленая комната (2+1) Посадочных мест – (12 + 30) 60000.00
Балкон для организации выставок (без застройки)  Общая площадь – 235 м.кв. 60000.00
VIP гримерная (общая площадь 64 кв.м.)  Одно мероприятие -  22000.00
Предоставление рояля в аренду Одно мероприятие -  3000.00
Детские новогодние представления - Договорная цена
Световое художественное оформление -  Договорная цена


      И  още един "ценоразпис" в обръщение в руската православна църква:

Патриарх Кирилл - агент КГБ, бизнесмен, миллиардер.
Патриарх Алексий II – агент КГБ “Дроздов” (dead)
Патриарх Кирилл Гундяев - агент КГБ “Михайлов” http://www.compromat.ru/page_32401.htm http://avmalgin.livejournal.com/3211714.html http://rupor.info/analitika/2012/08/03/kak-patriarh-kirill-delal-kareru-v-kgb/ http://provse.te.ua/2012/08/jak-patriarh-kiril-robyv-karjeru-v-khb/
Митрополит Воронежский Мефодий - агент КГБ “Павел”
Митрополит Киевский Филарет (Денисенко) агент КГБ Антонов
Митрополит Минский Филарет – агент КГБ “Островский”
Митрополит Никодим (Ротов) – агент КГБ “Святослав”
Митрополит Волоколамский и Юрьевский Питирим - агент КГБ “Аббат”
Митрополит Ювеналий (Поярков) - агент КГБ “Адамант”
Архиепископ Калужский Климент – агент “Топаз”
Архиепископ Вильнюсский Хризостом

Агент КГБ “Григорьев”
Агент КГБ “Есауленко”
Агент КГБ “Кузнецов”
Агент КГБ “Нестерович”
Агент КГБ “Огнев”
Агент КГБ “Потемкин”






Гласувай:
26



1. djani - Е, поне да видим за какво иде реч...
16.08.2012 09:48
Може би и на нас ни е необходимо "Со кротце, со благо и повечко кютек". Имаше история в Интернет за Божие наказание над руска девушка, изгаврила се с икона на св. Николай Чудотворец. Но Путин изпревари Бог и им налага свое. Браво на Путягата...
цитирай
2. boristodorov56 - Малко не съм съгласен точно с този нюанс на тълкуване на случая, но това си е твое мнение
16.08.2012 10:09
djani написа:
Може би и на нас ни е необходимо "Со кротце, со благо и повечко кютек". Имаше история в Интернет за Божие наказание над руска девушка, изгаврила се с икона на св. Николай Чудотворец. Но Путин изпревари Бог и им налага свое. Браво на Путягата...



Впрочем в постсъветска Русия с правословието се опитват да запълнят дупката за промиване на мозъците останала от сатанизирането и конвенгирането на социал. феодализма там.
У нас ситуацията нещо се запича - не могат да го наложат, защото българчетата сме малко атеисти по душа и по вековна традиция опозиция на византийската църковщина, която от времето на Княз Бърис I e заместила истинската църква - Първа Юстаниана.

Знаеш ли защо са се провеждали първите църковни събори преди 1100 години в Цариград?


Кютека, кроткостта и благото - са отдавна в сила у нас - но да не подценяваме браточката д-р Борисов - само си припомни 14 януари 2 009 год. - тя стана по висшето благоволение на Доктора.
http://www.youtube.com/watch?v=5nVpCoUleXk
цитирай
3. kostas - Ако си смени името, как ли щего атакуват.......
16.08.2012 10:12
Впрочем ,същноста му си е една и съща и там няма шанс да оспорва . Какго белязаният крадец Горбачов стигна дъното да краде вино!!! Или ще е изписано на лицето или ще е именуван -ГАД зеев -какво ти говори ? ГАД ОТ ВСЯКЪДЕ !! Другият ПУТКА , следващият ПЛЕВНЯ ...и т. н. т.и т. н . т .
цитирай
4. boristodorov56 - 3. kostas - Едва ли името на този или онзи държавник е от значение, освен за протокола на времето - наречен история.
16.08.2012 10:22
Политиката, политиката!
А за мен специално - политиката към България, а на Путин е доста експанзивно враждебна към нас и интересите ни.
цитирай
5. usandthem - ако девочките бяха изпели -
16.08.2012 10:43
"Богородице, Путина сохрани а не изгони , както са го направили, щяха да ги наградят, не да ги съдят. Това им е цялото прегрешение, но ги съдят под йезуитското обвинение за "разклащане на многовековните устои на църквата" :). Патриарха на същата църква е доказан агент на КГБ, милиардер, но това не разклаща вековните и устои. Същият патриарх Кирил с фамилия Гундяев, агитираше преди изборите миряните да гласуват за Путин, но това не разклаща дори основите на демократичната държава. След 12 години начело на Русия, след като все повече руснаци се убеждават, че управляващата партия "Единна Русия" са лъжци и крадци, Путин няма друг път, освен засилване на репресиите за да остане във властта. Колкото до църковните му слуги, ето ви едно тяхно ценоразписче на услугите, които предлагат в храмовете Господни -

ООО "Храм Христа Спасителя" предлагает услуги:

Помещения и площади. Характеристики. Цена в рублях за один день.
Аванзал Банкет – 150 чел.
Фуршет – 250 чел. 50000.00
Сергиевский зал Банкет – 150 чел.
Фуршет – 200 чел. 50000.00
Красный зал Банкет – 176 чел. 65000.00
Белый зал Банкет – 450 чел.
Фуршет – 600 чел. 75000.00
Патриарший зал Банкет – 250 чел.
Фуршет – 300 чел. 75000.00
Конференц зал Посадочных мест – 152 150000.00
Зал Церковных Соборов Посадочных мест – 1298 330000.00
Зеленая комната (2+1) Посадочных мест – (12 + 30) 60000.00
Балкон для организации выставок (без застройки) Общая площадь – 235 м.кв. 60000.00
VIP гримерная (общая площадь 64 кв.м.) Одно мероприятие 22000.00
Предоставление рояля в аренду Одно мероприятие 3000.00
Детские новогодние представления Договорная цена
Световое художественное оформление Договорная цена


цитирай
6. boristodorov56 - Чудесна илюстрация за духовността на руската църква. Ценоразписа ще го кача в постинга
16.08.2012 11:05
usandthem написа:
"Богородице, Путина сохрани а не изгони , както са го направили, щяха да ги наградят, не да ги съдят. Това им е цялото прегрешение, но ги съдят под йезуитското обвинение за "разклащане на многовековните устои на църквата" :). Патриарха на същата църква е доказан агент на КГБ, милиардер, но това не разклаща вековните и устои. Същият патриарх Кирил с фамилия Гундяев, агитираше преди изборите миряните да гласуват за Путин, но това не разклаща дори основите на демократичната държава. След 12 години начело на Русия, след като все повече руснаци се убеждават, че управляващата партия "Единна Русия" са лъжци и крадци, Путин няма друг път, освен засилване на репресиите за да остане във властта. Колкото до църковните му слуги, ето ви едно тяхно ценоразписче на услугите, които предлагат в храмовете Господни -

ООО "Храм Христа Спасителя" предлагает услуги:

Помещения и площади. Характеристики. Цена в рублях за один день.
Аванзал Банкет – 150 чел.
Фуршет – 250 чел. 50000.00
Сергиевский зал Банкет – 150 чел.
Фуршет – 200 чел. 50000.00
Красный зал Банкет – 176 чел. 65000.00
Белый зал Банкет – 450 чел.
Фуршет – 600 чел. 75000.00
Патриарший зал Банкет – 250 чел.
Фуршет – 300 чел. 75000.00
Конференц зал Посадочных мест – 152 150000.00
Зал Церковных Соборов Посадочных мест – 1298 330000.00
Зеленая комната (2+1) Посадочных мест – (12 + 30) 60000.00
Балкон для организации выставок (без застройки) Общая площадь – 235 м.кв. 60000.00
VIP гримерная (общая площадь 64 кв.м.) Одно мероприятие 22000.00
Предоставление рояля в аренду Одно мероприятие 3000.00
Детские новогодние представления Договорная цена
Световое художественное оформление Договорная цена



цитирай
7. анонимен - Малка анкета
16.08.2012 14:22
1. Какво наказание заслужава тази, която е откраднала частица от оставените за поклонение мощи на св. Йоан и ги е смляла и изяла?
2. Когато църквата е отделена от държавата, разбират ли непринадлежащи към църквата лица от техните работи и колко чини мнението им?
цитирай
8. boristodorov56 - Двата въпроса нямат нищо общо със случая в Русия.
16.08.2012 14:44
анонимен написа:

Малка анкета

1. Какво наказание заслужава тази, която е откраднала частица от оставените за поклонение мощи на св. Йоан и ги е смляла и изяла?
2. Когато църквата е отделена от държавата, разбират ли непринадлежащи към църквата лица от техните работи и колко чини мнението им?



Първо - у нас си има закони - все ще се намери член, по който да се подведе под отговорност подобна изродска постъпка, надявам се!

Второ - това, че църквата е отделена от държавата, съвсем не разграничава пасомите от църквата. Църквата това сме всички ние - вярващите! Ние сме тялото Божие, а не клира - особено компрометирания днешен.

Двата въпроса нямат нищо общо със случая в Русия.
цитирай
9. ramone - :))
16.08.2012 15:47
тва с ценоразписа е яко.
Може би клирът затва е толко възмутен - пънкдевушките са пропуснали да минат първо през касата.
Могло е да ги минат примерно по тарифа за "Детские новогодние представления-Договорная цена". На пазарлък за цената с Гундяй :)))

поздравления за заглавието - "Putin Kill Them All" :))) мега яко...как не се сетих, да се еба
цитирай
10. boristodorov56 - Тва Putin Kill Them All - ще го сложа и него - много яко!
16.08.2012 16:00
ramone написа:
тва с ценоразписа е яко.
Може би клирът затва е толко възмутен - пънкдевушките са пропуснали да минат първо през касата.
Могло е да ги минат примерно по тарифа за "Детские новогодние представления-Договорная цена". На пазарлък за цената с Гундяй :)))

поздравления за заглавието - "Putin Kill Them All" :))) мега яко...как не се сетих, да се еба

цитирай
11. usandthem - предлагам още един интересен списък-
16.08.2012 17:07
Патриарх Кирилл - агент КГБ, бизнесмен, миллиардер.
Патриарх Алексий II – агент КГБ “Дроздов” (dead)
Патриарх Кирилл Гундяев - агент КГБ “Михайлов” http://www.compromat.ru/page_32401.htm http://avmalgin.livejournal.com/3211714.html http://rupor.info/analitika/2012/08/03/kak-patriarh-kirill-delal-kareru-v-kgb/ http://provse.te.ua/2012/08/jak-patriarh-kiril-robyv-karjeru-v-khb/
Митрополит Воронежский Мефодий - агент КГБ “Павел”
Митрополит Киевский Филарет (Денисенко) агент КГБ Антонов
Митрополит Минский Филарет – агент КГБ “Островский”
Митрополит Никодим (Ротов) – агент КГБ “Святослав”
Митрополит Волоколамский и Юрьевский Питирим - агент КГБ “Аббат”
Митрополит Ювеналий (Поярков) - агент КГБ “Адамант”
Архиепископ Калужский Климент – агент “Топаз”
Архиепископ Вильнюсский Хризостом

Агент КГБ “Григорьев”
Агент КГБ “Есауленко”
Агент КГБ “Кузнецов”
Агент КГБ “Нестерович”
Агент КГБ “Огнев”
Агент КГБ “Потемкин”
цитирай
12. chavdar01 - ДО boristodorov56
16.08.2012 21:43
КОМЕНТАРА СПЕЦИАЛНО ГО АДРЕСИРАМ ДО ТЕБ!
ПОНЕЖЕ УВАЖАВАМ ТВОЕТО МНЕНИЕ.
НО ПО ТОЗИ СЛУЧАЙ ИСКАМ ДА КАЖА САМО ЕДНО НЕЩО.
АЗ СЪМ МУЗИКАНТ ЗА МЕНЕ НИЩО НЕ Е ИЗНЕНАДА,
НО......НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ДА СЕ ПРИНИЗЯВА РЕЛИГИЯТА ЧАК ДО ТАМ!
КОЙТО ИСКА ДА СИ НАПРАВИ РЕКЛАМА(НЯМА ЛОШО) НЕКА ПОНЕ ДА ГО ПРАВИ С МОРАЛ!
ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ МЕ РАЗБИРАШ ПРАВИЛНО!
НЕ МОЖЕ,А И НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОДИГРАВА НЯКОЙ С МИЛИОНИТЕ ВЯРВАЩИ!

ЦЪРКВАТА Е ИНСТИТУЦИЯ!!!!
цитирай
13. vencivaleri1951 - Боре,
17.08.2012 00:48
Имам чувство, че без Владимир Владимирович на теб и Юса ще Ви бъде много скучно.
Добре подвели ги за уронване престижа на църквата, хулиганско поведение и проче. Кое от тях не е истина. Престави си за момент , че това се беше случило в джамия, в католическа църква/Италия, Испания/за латино страна не ми се мисли/, синагога в Израел какво щеше да се случи с девочките. В Русия е много строг също канонът. Жена без да е покрита главата и например ще и направят забележка на момента и няма ли с какво да я покрие я вадят веднага. Това което правят тези гаменки е подигравка с вярващите. След този постинг не ми разправяй, че вярваш . Каква е вярната реакция след такова сквернодействи според теб. Направо се учудвам на толерантността на охраната и милицонера. В любимата ти Америка тези пикли щяха да бъдат проснати на пода и заковани. Вече да са осъдени и да им се кефят черните каки в пандиза.
За ценоразписа:
Ние нямаме ли ценоразпис за панахида, кръщене, венчавка придружена със съответната почерпка.
Е разбира се ние нямаме техните огромни църкви и манастири със съответните зали.
Не си ли ходил в Рилския, а и други манастира да кажем. Ами предлагат ти и подслон, и вечеря за съответен брой хора , с алкохол и промче. Има си ценоразпис. Само търсите с какво да се заядете и Русия осмисля живота ви.
цитирай
14. boristodorov56 - И този ценоразпис ще кача в постинга
17.08.2012 08:14
usandthem написа:
Патриарх Кирилл - агент КГБ, бизнесмен, миллиардер.
Патриарх Алексий II – агент КГБ “Дроздов” (dead)
Патриарх Кирилл Гундяев - агент КГБ “Михайлов” http://www.compromat.ru/page_32401.htm http://avmalgin.livejournal.com/3211714.html http://rupor.info/analitika/2012/08/03/kak-patriarh-kirill-delal-kareru-v-kgb/ http://provse.te.ua/2012/08/jak-patriarh-kiril-robyv-karjeru-v-khb/
Митрополит Воронежский Мефодий - агент КГБ “Павел”
Митрополит Киевский Филарет (Денисенко) агент КГБ Антонов
Митрополит Минский Филарет – агент КГБ “Островский”
Митрополит Никодим (Ротов) – агент КГБ “Святослав”
Митрополит Волоколамский и Юрьевский Питирим - агент КГБ “Аббат”
Митрополит Ювеналий (Поярков) - агент КГБ “Адамант”
Архиепископ Калужский Климент – агент “Топаз”
Архиепископ Вильнюсский Хризостом

Агент КГБ “Григорьев”
Агент КГБ “Есауленко”
Агент КГБ “Кузнецов”
Агент КГБ “Нестерович”
Агент КГБ “Огнев”
Агент КГБ “Потемкин”

цитирай
15. boristodorov56 - Чавдаре, това действие на девушките е политически акт! Аз го оправдавам и съм на страната на девушките!
17.08.2012 08:30
chavdar01 написа:
КОМЕНТАРА СПЕЦИАЛНО ГО АДРЕСИРАМ ДО ТЕБ!
ПОНЕЖЕ УВАЖАВАМ ТВОЕТО МНЕНИЕ.
НО ПО ТОЗИ СЛУЧАЙ ИСКАМ ДА КАЖА САМО ЕДНО НЕЩО.
АЗ СЪМ МУЗИКАНТ ЗА МЕНЕ НИЩО НЕ Е ИЗНЕНАДА,
НО......НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ДА СЕ ПРИНИЗЯВА РЕЛИГИЯТА ЧАК ДО ТАМ!
КОЙТО ИСКА ДА СИ НАПРАВИ РЕКЛАМА(НЯМА ЛОШО) НЕКА ПОНЕ ДА ГО ПРАВИ С МОРАЛ!
ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ МЕ РАЗБИРАШ ПРАВИЛНО!
НЕ МОЖЕ,А И НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОДИГРАВА НЯКОЙ С МИЛИОНИТЕ ВЯРВАЩИ!

ЦЪРКВАТА Е ИНСТИТУЦИЯ!!!!



Тази проява не е подигравка с вярващите, защото не е насочена против религията, вярата или вярващите.
Мястото е неслучайно избрано - подсказва нещо и подтиква към размисъл.
Целия този протест е многопластов, но няма нищо религиозно в него.

Но понеже се отваря дума за църквата като институция - питам - каква институция е руската православна църква с клир през последните 70-80 години от гестаповците от КГБ?
Това, приятелю е подигравката с вярващите и Бог!!!

Впрочем - в Русия съществува и църквата на протоиерей Александър Мен, която наричат "подземна", което означава извън контрола на болшевишките еничари.
Само за сведение: на 9 септември 1990 г. Александър Мен е убит с брадва, която разсича главата му. Убийството се случва един ден преди празнуването по руския православен календар на Отсичането на главата на свети Йоан Предеча, т.е. на Йоан Кръстител по заповед на Ирод Велики.
Убийството му остава неразкрито и е пълна мистерия(мистерия?), въпреки че с обективното(?) му разследване се ангажират Михаил Горбачов и Борис Елцин(войнстващ атеист и действащ пияница).


цитирай
16. boristodorov56 - 13. vencivaleri1951
17.08.2012 08:45
Червения гестаповец Володка Путин е толкова ясна личност - в него няма нито енигма, нито харизма.

За теб - батюшка - за мен враг на България!

В цялата история с протеста на тези девочки - което си е политически акт - има нещо много отвратително, което излиза на преден план. Това е липсата на политическо мъжество във Володката и страхът му да приеме акта като протест против системата и лично против него.

Вместо се прави на Пилат и си измива ръцете с намека, че това не го засяга - ако беше пич на място и истински държавник - трябваше да бъде великодушен и се разпореди да ги освободят или да се разпореди да бъдат съдени поради действителната причина на този публичен жест - политическото осъждане на Путин. По това си личат големите политически личности, а Володката е жалък мизерник и политически мародер - не смее да приеме като джентълмен хвърлената ръкавица от едни смели момичета!!!

Ама - ти ми кажи, в коя бивша комунистическа страна червените гестаповци са мъже на място и с човешко достойнство? Къде и кога не са били морадери, крадци, убийци и публично известни педофили?

И престани с тези селски номера - да правиш сравнения как ще реагират в Сащ на подобна проява, защото там Байряк Банана в никакъв случай няма да направи, нито пък има възможност да нареди на съд да съди протестиращи против него.

Представи си този клип с персонажи Володката и некоя министърка му - би ли бил възможен у Русията му - http://youtu.be/FGeMWDFy2Wg
цитирай
17. vencivaleri1951 - Бягаш по тъча и не отговаряш на въпроса
17.08.2012 09:26
Какво би се получило при същата ситуация, със същия политически/за мен това е начин да станат по популярни. Ти беше ли чувал за тях?/ подтекст в изброените от мен църкви. Понеже не отговаряш и ще въртиш и сучеш аз ще ти отговоря. В синагога в Израел, в джамия, в цълква на латинострана нямаше да излязат живи от там. Богомолците щяха да ги разкъсат. В голяма част от "белите" страни щяха отдавна по бързата процедура да са в затвора. Обзалагам се, че в случая ще излезве съза с условна присъда,административно и парично наказание. Ако ли пък случайно ги осъдят ефективно бъди сигурен, че "Володка" ще използува правото си да помилва. Пиклите са на свобода в Русия, в САЩ щяха да са в затвора вече с присъда и това го знаеш, както и знаеш че до преди два века там горяха в някои щати вещеици, прелюбодейки и проче. При това светската власт по искане на църквата.
Колкото до клипа. Просто ти е бедна фантазията какви неща се въртят в медиите, а и скечове правят по заведения за похожденията на Путин. Дори имам чувството, че пиарите му раздухват нещата нарочно. Ето например не с министър, но с депутат-Кабаева. И не само с нея. Това не е укоримо Борисе. В повечето страни в Европа "палавникът" е симпатичен на електората и Путин използува това. Берлускони например също...Пък и твоя премиер:))) Митеран си имаше официална любовница, с дъщеря от нея...Какво от това? Лично аз си мисля, че малко са можещите лидери които да не са можещи и в кревата:) Ще пона с любимите ти Кенеди, Клинтън, Рейгън...В Европа също Екатерина, Тачър, Наполеон, Дю Гол...Живков:)))
цитирай
18. boristodorov56 - Защитникът на руските девочки също ще го съдят! Абе що не ги требят тези гадини до крак!
17.08.2012 09:32
Има и още нещо интересно - вот сегодняшняя советская преса :
http://izvestia.ru/news/532996
цитирай
19. boristodorov56 - 17. vencivaleri1951
17.08.2012 09:35
Венци, приятелю,
нали сам казваш - "Богомолците щяха да ги разкъсат." - но на клипа се виждат и богомолци - не забелязах зверски нагласи у никого. Ти да видя?

А нали са известни девочките е все една - то кой руски певач е известен извън пределите на ссср-а?

Коя е кабаева?
И аз от време на време следя медиите в Русия, но не съм срещнал някой безумец - тоест човек който се е отказал от себе си да пародира Володката? Ако знаеш някой - моля ти кажи го кой е - да му пратя бутилка водка.

А "благородството" на червения гестаповец Путин е световно известно - но най-е известно на хората в Чечня - бъди сигуререн, че го и помнят!
цитирай
20. usandthem - венци - за пореден път лъжеш най-нагло - "пиклите" не са на свобода - от момента на задържането досега
17.08.2012 10:56
са в ареста ! За сетен път показваш, че не се свениш да влизаш в спор неподготвен и незапознат с фактите. Говориш си неща, които на теб ти харесва да бъдат истина - доказателството е в моя блог, където твърдиш, че Китай бил на челните места по продължителност на живота и ниска детска смъртност, а като ти дадох официалните класации мълчиш гузно. Девойките нямат нужда да протестират на друго място - те протестират против агента на КГБ - Кирил Гундяев, който в качеството си на глава на отделената от държавата църква, призоваваше миряните да гласуват за Путин. В същия храм, над същия олтар има офиси и кантори на частни фирми, а храма е опасан от павилиони и магазини, където Лукавия съблазнява миряните със златни часовници и бижута :) Наемите прибира същия този Гундяев. Аргумента, че в България е същото е разбиващ и аз съм съгласен, че и нашите попове са корумпирани ченгета, но това по никакъв начин не оправдава техните колеги и духовни(не само) наставници. В един друг руски храм в провинцията, един богатир се напил и изпотрошил всичко - и олтар и икони, направо се наложила да освещават освинената обител наново ! Само че той не викал при това - " Богородице, Путин изгони", а си ги псувал на майка по най-пролетарски начин, та даже и успял да срита няколко Божи служителя ! И какво станало, мислиш - искали са му 7 години на зоната ?! Или поне 3 ?! Не, дали му 15 дена и айде, бегай да си допиваш ! Не успял богатирина да разклати и урони вековните устои на църквата ! Ама ти ,сега това няма и да го коментираш - ще понесеш тежки ведра, ще носиш вода от десет дерета да докажеш, че така е по-света. Ами не е, ако знаеш кои са "Секс пистълс" и какво изпяха срещу кралицата, ако срещу Путин изпеят същото ще ги разстрелят направо. Пък баш пънкарите не се сетиха да ги осъдят, пък и на откриването на олимпиадата, в присъствието на същата кралица прозвуча същото парче !!! Ама и ти като всички бивши комунета си станал твърд защитник на вярата и религията ! Браво !

http://www.echo.msk.ru/blog/pavelbasanets/919445-echo/

Ето ти специално за джамиите и синагогите !

http://www.echo.msk.ru/blog/avmalgin/915692-echo/
цитирай
21. usandthem - Борисе, виж РПЦ ООД как функционира в прослава на Бога ! :)
17.08.2012 11:32
http://www.echo.msk.ru/blog/varfolomeev/912559-echo/

http://www.echo.msk.ru/blog/oleg_lurie/902286-echo/

http://www.youtube.com/watch?v=5xE7L8YWkws&feature=player_embedded#!
цитирай
22. vencivaleri1951 - Съжалявам Юса...
17.08.2012 12:15
Явно съм надценил възможностите на Путин, тъй като от канцеларията му се обърнаха към съда за снисхождение и с желание девиците да бъдат освободени. Лично аз не съм толкова заинтересуван какво става в "Империята на злото" и не следя с такъв интерес разни нелегални и забранени от властта медии като "Ехо Моссквы" ТВ Рай , "Правда" и забраненото интернет пространство.:)))
Колкото до вярата, то ти и там ли определяш кой може да е такъв или не. Смятах, че като представител на МЕНСА и "нобелист" оценяваш главно интелекта и грамотността на блогърите в Блог бг, но явно си и наш посредник с небесата. Кажи къде да се кланяме, къде да презавериме кръщенки, венчални удостоверения...Какви индулгенции да купуваме.
Сега разбирам, че напразно са върнали имотите на църквата в Русия или грешката е , че не са се допитали до теб и арестуваните девойчета как да ги стопанисват както са направили вероятно френските монаси да кажем, та си им дал разрешение да търгуват с богуугодни алкохолни напитки, храни и проче. Вероятно ти си дал и банкови лицензи на светия Престол. Вероятно ти си забранил на бедните като църковни мишки кардинали да сътрудничат на служби и полиция. Това църковен служител и агент никога и никъде не се е срещало освен в КГБ и ДС. То и вероятно РПЦ, а не Папски учереждения се тресат перманентно от педофилски скандали. Колкото до Китай. "Мужайся дорогой" нобелисте. Дълго, ама много дълго има да "скърцаш с зъби нечуто"...Про Владимира Владимировича тоже:) Бъди здрав.
цитирай
23. usandthem - както и очаквах - никакъв конкретен коментар - по комунистически -
17.08.2012 12:29
отричай всичко и викай - всички са маскари ! Свеждаш спора до моята персона и готово ! Мани ме мене, няма никакво значение какъв съм, аз посочих, че си лъжец, посочи аз какво излъгах, или си затвори лъжливата човка ! Значи, ако девойките лежат близо година и после милостивия Батюшка лицемерно им "прости" всичко е ок ?! И всички ще почнат да славят справедливия самодържец, който се е "обърнал към съда и е изразил желание" ! По коя конституция президента има право да се обръща към независимия съд и да изразява желание за насоката и изхода от съдебно дело ?! Сам не схващаш какви ги плещиш ! Ама за вас това си е нормална практика, то си ви е като генерал-партизанин да се обади на колега за да уреди някой тъпак на добра работа, не ли ?! За Китай не разбрах, продължаваш ли да твърдиш смешните си лъжи, или си кандисал да се съгласиш с официалната статистика ?! Ама то човек трябва и малко срам да има - като го хванат,че лъже , да каже извинете, нещо се обърках ! Не да вика - абе ,верно ,лъжец съм, ама всички лъжат, бе, всички са маскари, само аз ли съм ?! Прав е алекс - кхмерското мислене превръща хората в идиоти !

ПС. Агентите -попове са сътрудничели на тези, които разрушаваха църкви и преследваха вярващите, тези , които избиха хиляди свещенници. Можеш ли да се напънеш да направиш разликата между тях и кардиналите, които аз никъде не съм защитавал за техите им грехове !

А по отнощение на френските монаси отново показваш вопиюща неграмотност и неосведоменост - на тях никой не може, нито да им забранява, нито да им дава разрешение да се разполагат със собствеността си , още повече, че всичко това са произвели сами върху собствена земя.Там разделението между църква и държава е факт. А за Ватикана - какво да говорим - ти даже не схващаш, че по същество той си е отделна държава !

Пък, ако знаеш как ми се иска съда да осъди момичетата, а цар Путин да ги "помилва" !!! Хахаха, абе ти днеска да не си почнал с водката от сутринта, не схващаш въобще какви ги плещиш !
цитирай
24. usandthem - ето опровержение на още едни твои опашати лъжи, за това, че от джамия, или от синагога "нямало да излезнат живи "
17.08.2012 12:41
Слухи о кровожадности посетителей мечетей сильно преувеличены.
Дьякон Андрей Кураев признавался, что, когда он бывает за границей в исламских странах, он заходит в мечеть и там молится. Разумеется, не Магомету. Теперь представьте картину: в Храм Христа Спасителя заходит мусульманин, расстилает поближе к алтарю коврик, ориентируясь на Мекку, и...
Долго он там продержится?

Православный фундаментализм, насаждаемый РПЦ, можно сравнить разве что с иранским, но никак не с практикой цивилизованных исламских стран.
Не имеет аналогов и то действо, которое Путин им устроил в Хамовническом суде.

Теперь о синагогах.
Надо сказать, что всякого рода антисемитские действа у синагог и прямо в синагогах по всему миру случаются регулярно. Что-то я не слышал, чтобы посетители синагог разрывали на части антисемитов. Многие помнят вопиющий случай, произошедший в московской синагоге в 2006 году, когда туда ворвался Александр Копцев и набросился с ножом на молящихся. Он ранил восемь человек. Его, конечно, задержали и сдали в милицию.
Сделали ли попытку многочисленные посетители синагоги его убить? Нет, и близко не было.
Кстати, Мосгорсуд, признав Копцева виновным в покушении на убийство, оправдал его по 282 статье («Действия, направленные на возбуждение ненависти либо вражды, а также на унижение достоинства человека либо группы лиц по признакам пола, расы, национальности, языка, происхождения, отношения к религии»).
цитирай
25. vencivaleri1951 - Юса...
17.08.2012 18:27
Доста езуитска теза е твоята. Ти, Борето, аз/ а и Пол Макарти чета денес/ имаме право на всякакви мнения, а президента на Русия/който и да е/ и неговата канцелария нямат. И давате ли ти и Борето и "правозащитниците" полезен ход на Путин, а и на съда. Ако Путин се обади в каквато и да е посока-няма право. Ако си мълчи по въпроса-пак лошо. Ако съдът оправдае момичетата-"Наша взела"-Ако съдът ги осъди-действа под диктовка от Кремъл/ако ги оправдае пак по диктовка от там/ В края на краищата /ако не са променили законът/ момичетата имат право на жури. Тоест на 12 съдебни заседатели подбрани и с участието на адвокатите им. Къде е проблемэт?
Къде бяха правозащитниците когато предишния президент стреля по Думата, когато пиян и залян погубваше страната?
Сочиш за пример, че в Стамбул не убили някого пред джамията и полицията го арестувала. Турция е сериозна държава със сериозна полиция. Попитах какво ще стане ако някой пикли се разголещат в джамията по време на молитва. Коя мюсюлманка ще го направи? Никой искрено вярващ човек не би го направил. Единствения печеливш от тази гавра са пънкарките. Станаха световно известни за секунди след като са били и квартално неизвестни. Ще видиш като излязът какви интервюта, какви записи и покани ще последват. То според мен и това са целяли.
Да погледнем и от друг ъгъл. Ти не си бил комунист или поне си се отказал навреме:) Тоест имаш право да се черкуваш. Написа някъде, че гледаш болен. Отишъл си в църквата да се помолиш за здраве, друг отишъл да помене някого, трети отищъл да се изповяда , четвърти...И изведнъж няколко разголени момичета влизат и почват да анатемосват кмета на Сандански или недай си Боже Борисов. Как би се почувствал, как биха се почувствали всички тези хора там отишли да търсят помощ Свише. Протестирай , но го прави по начин който не пречи на другите. Може да съм много закостенел, но не мисля, че църквата е място за политически провокации колкото и справедлива да са.
цитирай
26. alexalexalex - Боре
17.08.2012 19:21
имаш ли нещо против да продължа темата в мой постинг?
цитирай
27. usandthem - венци, ти си скаран с логиката - как действията на предишния президент, оправдават действията на сегашния ?!
17.08.2012 19:59
Ако искаш да ми кажеш, че и двамата са големи боклуци - ок , съгласен съм ! За какво спорим тогава ?! И аз мисля, че девочките са крайно незначителни, даже да пеят не умеят. Кой ги прави значими, кой прави от мухата слон ?! А напъни се ! Мани ме мене, казах ти, аз на черква не ходя. Какво ще се запомни от цялата тая история - Путин срещу Пуси !!! Ами честно ,мислех, че Путин е малко по-умен, ама той , ако беше ,Елцин нямаше да го посочи за наследник, нали ?! 7:)
Сега понеже цирка продължава, от РПЦ молят Путин да прояви снизхождение !! Даже поповете ще се измъкнат на печалба !Срама ще остане за Путин.
От теб искам само едно - да не лъжеш ! А и спри да се обзалагаш и да правиш прогнози - пак не позна за условната присъда и глобата. Добре, че не си изкарваш хляба с прогнози, пък с облози - недай Боже !
цитирай
28. vencivaleri1951 - Еще не вечер:)
17.08.2012 21:23
Това е първа инстанция. Тоест предполагам, че вече слещу гаранция са навън. Ти наистина ли мислиш, че Путин е искал тази присъда? Че тя му носи минуси. Пак те питам. Какво да направи в случая. Те търсят пиар и го намериха. Милиони са против Путин , но и много повече са зад него. Дали три откачалки ще са в повече сред протестиращите е все едно. Пак те питам защо девойките като са сигурни в подкрепата на хората не избраха жури да определи виновноста им? Ако липсваше присъда например не поражда ли опасност защитата на подобни прояви да се опира на прецедента което също мисля , че рашките взаимстваха от янките. Аз не лъжа никога умишлено-дори на карти. Това е свойствено за дислектиците. Нормалния човек се чувства дискомфортно при лъжа, дислектикът изпада в паника. Може да съм се заблудил, може да съм прочел погрешно. Търсих в нета Бюлетина на МОТ за жиднените стандарти където мисля , че го четох преди две, три години. Запомнил съм го защото и аз се учудих. Четох и статия/но не помня къде/ по този въпрос където сравняваха нивота на педиатричната помощ в Щатите и в Китай. Дори се учудих, че неусигурените деца при янките са около 30% и същите не получават квалитетно лечение на много състояния. Например не ходят на зъболекар, психолог, а това което ме изуми беше, че ползват съвсем ограничен асортимент от лекарства децата асматици. И като цяло здравния статус на китайчетата го показаха като по добър. Разбира се застраховаха и с гена. Може да е пресилена статията, знае се , че швейцарците /МОТ е в Женева/ не признават други лекарства и лечение освен швейцарското и че CIBA има силна конкуренция в лицето на американската фармакология, но все пак...Ще го потърся и ще ти го дам. Просто съм притеснен с време от месец. Другата седмица живот и здраве ще ходя по работа в Матушка Руссь и ще ти разправям после:)
цитирай
29. boristodorov56 - Давай - щом ти харесва!
17.08.2012 21:25
alexalexalex написа:
имаш ли нещо против да продължа темата в мой постинг?

цитирай
30. boristodorov56 - Катана Сенсей За ВенциВалери ...
17.08.2012 23:51
Катана Сенсей

За ВенциВалери или добро или нищо
От край време се знае, че той си лъже и маже най-нагло и че нарича опонентите си от пипнипишковци до покани за свирки. … примерно. Като виден русофил, номенклатикурец и облажил се активното борчество против фашизма и капитализма, такова мешане не факти и времена е сторил, че просто не си заслужава анализа и коментара. Абе рожбо червена и съветофилска, що не ми отговори на 5-те поставени въпроса, ами скимтиш като куче пред месарница?
Че аз съм в състояние да ти покажа минимум 10 американски, английски и френски филма, които, по критериите на Путин, щяха да докарат на авторите им дълго и тягостно клечане в Колима. Нали си любител на „лявото”? Колко време е престоял в ареста Гор Видал?
Ти си направо икона на импрегнирания с комунизъм мозък
Твой, Катана сенсей
цитирай
31. vencivaleri1951 - Катане мога много да ти кажа, но ще си замълча
18.08.2012 03:24
boristodorov56 написа:
Катана Сенсей

За ВенциВалери или добро или нищо
От край време се знае, че той си лъже и маже най-нагло и че нарича опонентите си от пипнипишковци до покани за свирки. … примерно. Като виден русофил, номенклатикурец и облажил се активното борчество против фашизма и капитализма, такова мешане не факти и времена е сторил, че просто не си заслужава анализа и коментара. Абе рожбо червена и съветофилска, що не ми отговори на 5-те поставени въпроса, ами скимтиш като куче пред месарница?
Че аз съм в състояние да ти покажа минимум 10 американски, английски и френски филма, които, по критериите на Путин, щяха да докарат на авторите им дълго и тягостно клечане в Колима. Нали си любител на „лявото”? Колко време е престоял в ареста Гор Видал?
Ти си направо икона на импрегнирания с комунизъм мозък
Твой, Катана сенсей


Оставих те преди време на чист въздух, но явно не си изтрезнел. Колкото до кучето и месарницата. Може...И похапвам и попийвам, но только на своих. ..което за други не може да се каже.
Накрая не се излагай да сравняваш катедрала с аборигенски тотем. Човекът още не е истинал , а ти го вкарваш в такава бутафория. Бъди здрав
цитирай
32. boristodorov56 - Катана Сенсей
18.08.2012 09:59
Драги ми, ВенциВалери - Отговарям:

Приписваш си действия, които не си правил. Няма как да си ме оставил на чист въздух, нали се сещаш?
И не мълчи… много. Мълчанието ти е доказателство за липса на аргументация. Ще прескоча русизмите ти. Не се връзват с езика, който ми е роден. Все пак защо не отговориш за Гор Видал и филмите? Ти гледаш само съветска телевизия, но когато ми посочиш съветски и соц еквивалент на „Цялото президентско войнство”, „Да, господин Министър”, „ Новия политик”, „Животът на Брайън” и още много други, тогава, драги. Тогава. Колко време прележа в затвора Джоан Бейз?
И сега да ти кажа ли защо страдате за соца? И кои страдате? Бившите номенклатикурци, разни ВКР-та, бивши военни, партийни гъзолизци и прочее храненици на системата и овластени некадърници. Класово партийния подход ви изигра лоша шега. Изведнъж се озовахте в конкурентна среда и пищите срещу нея. Колко хубаво беше да се решават нещата с телефон и партиен секретар? Да уволниш човек за политически реакции, а не защото е некадърен. Че и да го осъдиш.
Ще ти върна жеста за чистия въздух. Как е недобитата контра, както мило наричаш съпругата си?
Моля те, оправи си правописа. Не е само дислекцията. Руския език е оставил неизлечим отпечатък в правописа ти.
цитирай
33. boristodorov56 - Това е текста на писмото на Сър Пол Мак-Карнти до девочките! Мишките путин и медведев се снимаха за спомен с него!
18.08.2012 10:21
Paul sends his support to Pussy Riot:

Dear Nadya, Katya & Masha,

I’m writing to show my support for you at this difficult time. I would like you to know that I very much hope the Russian authorities would support the principle of free s
peech for all their citizens and not feel that they have to punish you for your protest. Many people in the civilized world are allowed to voice their opinions and as long as they do not hurt anyone in doing so I believe this is the best way forward for all societies. I hope you can stay strong and believe that I and many others like me who believe in free speech will do everything in our power to support you and the idea of artistic freedom.

Wishing you the very best of luck,

Paul McCartney



Затова го обичат Пол Мак Картни!
Защото остана човек, дори след като се ръкува с мишките путин и медведев - с което им лъсна имиджа пред мужиците,
но защити протеста против него!

Затова е велик!!!
цитирай
34. vencivaleri1951 - :)))) "Недобитата контра"
18.08.2012 20:49
boristodorov56 написа:
Драги ми, ВенциВалери - Отговарям:

Приписваш си действия, които не си правил. Няма как да си ме оставил на чист въздух, нали се сещаш?
И не мълчи… много. Мълчанието ти е доказателство за липса на аргументация. Ще прескоча русизмите ти. Не се връзват с езика, който ми е роден. Все пак защо не отговориш за Гор Видал и филмите? Ти гледаш само съветска телевизия, но когато ми посочиш съветски и соц еквивалент на „Цялото президентско войнство”, „Да, господин Министър”, „ Новия политик”, „Животът на Брайън” и още много други, тогава, драги. Тогава. Колко време прележа в затвора Джоан Бейз?
И сега да ти кажа ли защо страдате за соца? И кои страдате? Бившите номенклатикурци, разни ВКР-та, бивши военни, партийни гъзолизци и прочее храненици на системата и овластени некадърници. Класово партийния подход ви изигра лоша шега. Изведнъж се озовахте в конкурентна среда и пищите срещу нея. Колко хубаво беше да се решават нещата с телефон и партиен секретар? Да уволниш човек за политически реакции, а не защото е некадърен. Че и да го осъдиш.
Ще ти върна жеста за чистия въздух. Как е недобитата контра, както мило наричаш съпругата си?
Моля те, оправи си правописа. Не е само дислекцията. Руския език е оставил неизлечим отпечатък в правописа ти.


сен сей е добре. Готина, ухажвана,добре нахранена, облечена и в моменвта на "топло " море. Мен конкурентната среда ме задържа тук, а и се налага да защитя Путин от твоего брата и компания. Та ще отскоча малко натам да го поуспокоя. Намекът ти драги може само да ме разсмее. Крайно време е да разбереш къде се намираш в координатната система и да не ставаш за смях. Припомни си , че не бяхме сами, а и купона продължи. Помисли " почему тебя не было" Колкото до фразата"Недобита контра" не е зарад произход драги , а още повече за идеологически пристрастия. Мастиката, или мерака:)/не знам кое надделя/ ти попречиха да разбереш, че я наричам така зарад настоящето и битие. Съсобственик е /с брат си/ на не лош хотел, а иначе е комуне драги от всякъде. Освен, че е хубава е и философ и доста години е изкарала в закрит вече институт. Познай кой и къде. Боже, боже Катана с теб човек и да говори, и на маса да седне..."все ровно тошнит"
цитирай
35. genadi2000 - Ех, глупава тиква либерало-левичарска, харесва ли ти този протест:
19.08.2012 03:51
http://www.youtube.com/watch?v=861oGyUkmEQ
Те туй са "Бунтуващите се путки" и техните бесни последователи
цитирай
36. boristodorov56 - 34. vencivaleri1951
19.08.2012 11:26

Катана Сенсей:

Все ми се струва, че като се говори с тебе, трябва и преводач. Не знам защо си въобразяваш, че руския ми е любим език, та не пропускаш да покажеш познанията си по него. :-))))))))))))))
Като те чета, все ме напира смях. Смешно ми става, да знаеш. Как се трансформирахте от активни борчета против капитализма в капиталисти. Не ви завиждам бе. Не ви.Както се казва, каквото гепили, ваше си е. Никой не ви търси отговорност и това е. Аз, като смятам на пръсти, все не ми излиза сметката. Как за 20 години се трупа капитал /нали се разбрахме, всеки е започнал от нулата, но някои от двете нули/.
Като ходиш в Москва, да не пропуснеш да се срещнеш „случайно” с някое тяхно висше комуне и политик. Да ти кажа, аз съм добре запознат със „случайните” ви срещи.
Докато контактуваме, все ще ти задавам едни и същи въпроси. Не, че ще отговориш, но да си знаеш, че тъпаи няма.
1. Как виждаш бъдещото солидарно общество;
2. Каква е вашата „соц. мечта”;
3. Каква е „българската мечта”;
4. По какви механизми и одобряваш ли ги, се прехвърли националния капитал в ръцете на определени комунистически номеклатикури;
5. Познаваш ли случай на бивш активен борец против… да се е отказал от реституция или да е дарил придобитото за социални и общодържавни цели;
6. С оглед на съвремието, считаш ли привилегиите на активните за законни и не би ли трябвало те да ги възстановят?
Сега поясни за какво да си помисля? За изпитите мастики? За вкоренената ти склонност към компромати? :-))))))))) Ами ти що не изпи повече от 2 бири? Да се пазиш? Че аз помня, бе Венци. Всичко помня, дори и сметката.

А, да те попитам още нещо. Ситуацията в ЦСКА. Значи, чий е този клуб? И имотите му?
цитирай
37. vencivaleri1951 - Защо не съм изпил повече от две бири?
19.08.2012 12:52
Виж Катана ще бъда откровен което е лукс за теб. По принцип не пия повече от две бири или две ракии и каквото и да е било. Не мисля наливането , плюскането и псуването за признак на мъжкарство. Другия момент би, че нито бирата беше добра/далеч е от Старо прамен за каквато ни я продадоха/ нито луканката беше Троянска-/не казвам, че не е от Троян. Аз като съпруг на красива философка знам, че количествените натрупвания водят до качествени изменения. Тя и философката носеше само едно пръстенче с едно камъче, но знаеш ли колко претарашени прилепски скринове с наполеони струва:)
Понеже ме питаш за солидарното общество:
Ето аз работя в момента по един договор с неща като кооператив в една солидарна страна. Нова зеландия се нарича. Та вероятно след два три ммесеца ще папаш от там агнешко и говеждо/че у нас е вече в червената книга/ Та тази страна драги ми Катана има данъчна скала с прогресия до към 70%. Достъпно за всички образование, медицина, и всякакви глупави екстри от гадния соц. Даже и Съботници които от един в месец преди земетресението сега са 2,3 на месец. Колегата с който работя и вися нощем е нещо като шеф на доброволния отряд. Та на висока позиция в този кооператив е наше българче което в началото на демосрацията твоите хора го биха в Цалапица. Там беше зам председател на кооператива и секретар на комсомола. На Новозеландците ама хич не им пука от тази укорима биография и го издигнали доста добре. Та както преди това комуне те е хранило Катана , ще те храни и сега. Ти ми отговори Катана защо купуваме месо от Н Зеландия, като преди вакони и Тирове не ни достигаха да изнасяме. Ти ми кажи защо този кадърен мъж отиде гастарбайтер на 30 часа полет и 9 часови пояса, а недоразумение като Миро Найденов управлява земеделието обграден с едни красиви червени бобулечки на черни точки. Защо този мъж го биха и държапа повече от седмица в следственото в Пловдив и ти мълча, а сега си се хванал да защитаваш тези гаменки. Толкова по въпроса за солидарността.
За правилегиите на активните: -Понеже по биологически причини те са единици вече/говоря за реалните/ ти вероятно ме питаш дали баща ми ще ги върне. Не катана, няма. Няма и какво да връща. Не е взимал на практика. В парично/подчертавам парично/ изражение -20 лева на месец върху заплатата , безплатен транспорт, безплатна баня, и безплатни военни санаториуми те бяха приравнени с фронтоваците. Тоест каквото в пари е получавал царския офицер това и активния борец. Когато се съчетават и двете неща взимаш само едното. Нито къща е взел/построил я е на място на тъща си/, нито служба е поискал. Напротив, отмедицинския факултет насила го правят военен. Виж има да взима. Всеки месец не му доплащат близо 1000 лева. Помня как Филип димитров ми купи кола с обезщетенията за неправомерно уволнение...Сега по всяка вероятност лодка ще ни купят с обезщетенията по неправомерните тавани на пенсиите въведени от Костов за да ударят главно хората с по високи заплати/длъжности/ от преди 10ти. Толкова за активните
За ЦСКА. Болка ми е Катана. Нямаш представа каква болка ми беше. претръпвам обаче. Какви имоти има отборът бе човек. Само вадене от джоба са тези имоти , а и нито могат да играят на стадиона, нито да тренират като хората на Панчарево. Ти ходил ли си поне един път да видиш за какво става дума. Дано наистина Газпром сложи ръка на отбора, че да живнем малко. Там където влезнаха отборите се вдигнаха. Защо не ме питаш за Левски бе Катанчо. Кой поръчва музиката там? Виж там имотите са солидни.
цитирай
38. boristodorov56 - Катана Сенсей Все ми се ...
20.08.2012 17:39

Катана Сенсей

Драги ми ВенциВалери! Драги ми откровен двубиропиецо!
Аз ще се насвяткам във каквато и да е компания!
Дори и в компания на откровени комунета и съветофили.
Тя е проста работата, бе готин. Било ми е приятно, пивнали сме си, насвяткали сме се. Сега, детайлите. Да ти е ясно, че трябва да се обяснява.Надали бих изпил с тебе 5 мастики. Цяло село ще разбере. С Икономиста ще изпия и 10. Ще се влачим, ще пеем, но ще си остане там, където е. И ще продължим да се скубем, караме и съгласяваме.Вие, родовите комунета сте големи женчовци. Клюкарки. Апропо, бил съм и в по-тежко състояние. При мъжете е така. Случва се. Надолу не прочетох в детайли. Като видях, че ще внасяш агнешко през кооперация…..и преди това ще ходиш в СССР, + 45 – 90 дена транспорт с кораб. Що ли не мога да си наредя пъзела. Карай, това е бизнес и парите не са твои, а само контактите. Друго е важното. Начина на мислене и двойния стандарт. Прибави и воплите ти и пак се нарежда пъзела. Време е да разбереш, че идиоти няма. Има неинформирани.
Сега, за ЦСКА-то ти. Не отбора, а клуба. Терени, стадиони и кой знае още какво. Като държавен клуб. Войската е държавна, както се досещаш, имотите на клуба са си държавни. Работата на войската е са войскарува. Спорта е за другите. Ще ми кажеш ли кой разруши и разреши на сред Борисова градина да имате стадион и кортове? По принцип, какво значи, че е построен и с доброволен труд? Могли сте, построили сте го. Не сте били войска, били сте строители. На заплата. И почивките са ви плащани. Да почивате, че да пазите соца. :-))))))))))))) От нас.
Като си направя анти вас блога, ще дискутираме, стига да не ми е скучно. Защото пееш една и съща песен, а тя досажда.
цитирай
39. vencivaleri1951 - Dragi-Sen sei
21.08.2012 17:56
Ne Te biax chuval dva meseca i ti taka napravo s butonkite i si rekox che si s pohmele. Inache da ti e sladko. To az ne znam kakvo da pravia-ako se nakarkam pian kato ruska taraba, inache pazi se da sluhti i donese. Prosto sam umeren chovek.
Katana, ne pravi smetka na novozelandcite, Te imat skladirano meso v Evropa dostatachno. Chte skladirat i u nas. Pravilniat vapros e zachto se dokarahme dotam. Znam otgovorat ti,no pri komunistite iznasiaxme i to mnogo.
V Rusia tozi pat ne po KGB linia, a si delnahme pata.
Stadionat na CSKA e varxu igrichteto na AC23 ciito pravopriemnik e CSKA. Kade da sa kortoveteq a ne v Parcovete. Sega da ne kajech, che ne te puskat. Az kogato hodeh be 5lv na mesec. Sega sigurno e po eftino. Eto i za tova sigurno iikonomist hodi v Borisovata.Chte ti hodotaistva. Badi zdrav i ne butaite s Boreto pametnika na dedoto na kontrata dkato ni nema. Nali e tvoi choveк:)
цитирай
40. dolce - абе ...............
22.08.2012 16:51
boristodorov56 написа:
Червения гестаповец Володка Путин е толкова ясна личност - в него няма нито енигма, нито харизма.

За теб - батюшка - за мен враг на България!

В цялата история с протеста на тези девочки - което си е политически акт - има нещо много отвратително, което излиза на преден план. Това е липсата на политическо мъжество във Володката и страхът му да приеме акта като протест против системата и лично против него.

Вместо се прави на Пилат и си измива ръцете с намека, че това не го засяга - ако беше пич на място и истински държавник - трябваше да бъде великодушен и се разпореди да ги освободят или да се разпореди да бъдат съдени поради действителната причина на този публичен жест - политическото осъждане на Путин. По това си личат големите политически личности, а Володката е жалък мизерник и политически мародер - не смее да приеме като джентълмен хвърлената ръкавица от едни смели момичета!!!

Ама - ти ми кажи, в коя бивша комунистическа страна червените гестаповци са мъже на място и с човешко достойнство? Къде и кога не са били морадери, крадци, убийци и публично известни педофили?

И престани с тези селски номера - да правиш сравнения как ще реагират в Сащ на подобна проява, защото там Байряк Банана в никакъв случай няма да направи, нито пък има възможност да нареди на съд да съди протестиращи против него.

Представи си този клип с персонажи Володката и некоя министърка му - би ли бил възможен у Русията му - http://youtu.be/FGeMWDFy2Wg

батка ръкавица хвърлена се приема ако този който ти я хвърли е от твоето ниво
а тези малки курвета търсещи безплатен пиар и гледащи да изкарат някой долар без да си отварят както досега краката не са му от класата
/а в твоя блог не върви да коментирам твоята личност/ така че ще си запазя мнението
цитирай
41. анонимен - FtqoUSlqa
29.10.2012 22:41
ygOsJJ <a href="http://xybbakscvgoq.com/">xybbakscvgoq</a>, [url=http://axdwcpukkded.com/]axdwcpukkded[/url], [link=http://ewwugupuetcp.com/]ewwugupuetcp[/link], http://icllerxvhfnz.com/
цитирай
42. анонимен - HswbSmUnfHQMfFUXfey
30.10.2012 04:24
It65ST <a href="http://ovpzfcdmmrls.com/">ovpzfcdmmrls</a>, [url=http://idsimojusvts.com/]idsimojusvts[/url], [link=http://hnyfqbavojha.com/]hnyfqbavojha[/link], http://rilxkjecgtkm.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060742
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589