Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2012 10:32 - Вкусът на времето
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 14799 Коментари: 29 Гласове:
22

Последна промяна: 28.11.2012 22:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image



      Комунизмът си отиде!
      Българчетата  първи си тръгнаха и отдавна го изпревариха.

      Сега след дълга агония си отива и СДС! Най-после! Следва го ДСБ!
      Да влезе дядо Христофор!
      

      За съжаление комун. онанистическите гаулайтери и еничарите им от преториянската гвардия на ДС си останаха тук - сити, блажни и важни!
       Но тях да не ги жалим - те си имат поп Ролекс Пловдивски и архонти!


       Кой ни е виновен!


          **************************
   
         СДС преди всичко е КАУЗА.

         СДС сме Ние, българите, търсещи правото си на Свобода!
         Свобода индивидуална, човешка.
         Но и Свобода божия поръка, че човекът, освен Партия и разрешен от нея Род, има и Родина, а Родината му е част от Света.
         В този смисъл Свобода еволюционна и неотменима!
         СДС сме Ние, българите, които приехме и които можем да носим тежестите и отговорностите на този наш индивидуален и осъзнат избор.
         Така, че дори да го няма Съюзът, Ние – тези българи – съществуваме.     Избиратели сме.
          Едни умираме, други се раждат и съвсем естествено: ставаме все повече и повече

     






Тагове:   СДС,   щурците,   ДС,   ДСБ,   еничари,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Така е Борко!
28.11.2012 10:42
Безкрайно си прав. След Надето ще дойде ред и за портрети и на остонолите наследници на соц.ононистите, както ги наричаш. Не ги пренебрегвам, защото те са режисьори, постановчици и артисти в целия този театър на абсурда, наречен "Преход към демокрация".
цитирай
2. mariniki - да...
28.11.2012 10:51
ние сме си виновни... за всичко..
цитирай
3. monaliza121 - Минимално усилие и тези малки кофи ...
28.11.2012 11:09
Минимално усилие и тези малки кофи за боклук ще бъдат разчистени, но... те са свързани като сиамски близнаци в един огромен контейнер и трябва сила, воля за да бъде изместен, и мястото обезпаразитено.
22 години избираме все по-чистата кофа и май ще продължим...
цитирай
4. neprosvet - Ще сменим тези "кофи", иде време, но имаме ли друга?!
28.11.2012 11:32
monaliza121 написа:
Минимално усилие и тези малки кофи за боклук ще бъдат разчистени, но... те са свързани като сиамски близнаци в един огромен контейнер и трябва сила, воля за да бъде изместен, и мястото обезпаразитено.
22 години избираме все по-чистата кофа и май ще продължим...


Тук е заровено кучето!
Все не сме готови!:((
цитирай
5. boristodorov56 - Аз съм креативен анархо-консервативен монархист! Търся съидейници.
28.11.2012 11:40
Приятели, може да мина за луд анархист, но си мисля, че без да бъде разрушена Бастилията и без Стадиона - нема да се получи нищо!
цитирай
6. jabalka - Вкусът на времето е горчив!
28.11.2012 11:40
Опитваме само дъното - загоряло от претопляне на една и съща каша...:((
Поздрави за теб!
цитирай
7. dedenze - Къде и защо в цялата картинка пропускате и ДСБ!
28.11.2012 14:17
Не е ли време за забрана на политическите партии и пряка демокрация!?
цитирай
8. boristodorov56 - Комунизмът го живяхме! Пряка демокрация може, но роби откъде ще внесем?
28.11.2012 17:47
dedenze написа:
Не е ли време за забрана на политическите партии и пряка демокрация!?


И ДСБ е там - те са в комплект!
цитирай
9. haralanov - Риторичен въпрос
28.11.2012 18:01
Има ли в България задкулисие?
Ако да,кой стои зад него?
Задкулисието е отровно за всяка гражданска инициатива,за всяка една надежда.
То трябва да бъде премахнато!
В ЕС сме...Не е ли абсурдно точно в рамките на ЕС да съществуват такива ракови образувания?
цитирай
10. boristodorov56 - Това е от тук: http://dobronameren.blog.bg/history/2012/11/28/koe-sds-bilo-umrialo-vchera.1025505
28.11.2012 22:40
СДС преди всичко е КАУЗА.

СДС сме Ние, българите, търсещи правото си на Свобода!
Свобода индивидуална, чоеешка.
Но и Свобода божия поръка, че човекът, освен Партия и разрешен от нея Род, има и Родина, а Родината му е част от Света.
В този смисъл Свобода еволюционна и неотменима! СДС сме Ние, българите, които приехме и които можем да носим тежестите и отговорностите на този наш индивидуален и осъзнат избор.
Така, че дори да го няма Съюзът, Ние – тези българи – съществуваме. Избиратели сме.
Едни умираме, други се раждат и съвсем естествено: ставаме все повече и повече
цитирай
11. tikoev - Боре, ти поне знаеш какво разсто...
29.11.2012 00:17
Боре, ти поне знаеш какво разстояние делеше централите на БСП и СДС...има няма 50 метра...А на масите в Тримонциум тази дистанция се скъсяваше до един *** разстояние...Не съжалявам че гласувах години наред за СДС заради принципите си до последно (въпреки, че бях в националния съвет на друга партия), но всичко се оказа толкова кално, че няма нужда да споменават ЩАЗИ като пример...Нашите са на първо място и Иречек е видял и прозрял истината доста отдавна - а именно, че няма по...Хайде, да спра дотук. И без това си знаем останалото...
цитирай
12. stamenmihalevski - "Дела трябват, а не думи!!...
29.11.2012 01:50
"Дела трябват, а не думи!!!" :) ... е казал един велик българин в едно друго време, по-лошо... В крайна сметка е публична тайна кои са виновниците за състоянието на България и въпреки това никой не смее да им потърси сметка за стореното. Може би се страхуваме от тях и затова не им се изпречваме на пътя, просто панически псуваме и наблюдаваме как "корабът потъва", а някои от страни само викаме"снимай ги,да се знае кой е бил капитана". Само че ако корабът потъне,тогава какво ще е значението кой го е потопил? Най-странното е, че вероятно по същата причина(страх и паника) тези същите виновници за провала на "прехода", продължават да се запасяват с милиони, че дори някои от тях преминаха и на"ниво"милярди, на наш гръб естествено. Някой ще попита "От какво да се страхуват и да се паникьосват с толкова кинти в сметката?" ...Ами... ...може би от нас... :) Интересно ми е кои първи ще се изправят срещу страховете си. Ние или виновниците? Ако сме ние, ще бъде тежко, за ВСИЧКИ, защото те едва ли ще пуснат"юздите без бой", което означава, че ще трябва да им ги отнемем със сила. Нашето предимство е, че сме много, а тяхното, че са богати! ... Ако са те, по мое мнение няма да се стигне до анархия, защото (пак по мое мнение) българинът би простил на който и да е политик от сегашните за кражбите му, ако е сигурен, че този същият ще ни измъкне от блатото, а който го направи(измъкването от блатото), ще се превърне в нещо като "бай Тошо2" за повечето хора, така че едва ли някой ще му потърси отговорност. Толкова много сме се отчаяли...(Всъщност колко българи НЕ ЗНАЕХА, че ББ е мутра през 2009? - Мисля, че... всички ЗНАЕХА..., но все пак давейки се, се хванахме за поредната"сламка", мислейки че той е"мъжагата",който ще"напляска"комунистите/капиталистите/ДС-тата". Само че "СЛАМКИ" НЕ ОСТАНАХА и ако нещата продължават така, скоро и НИЩО ЗА ГУБЕНЕ няма да остане на много хора в България, може би на мнозинството и тогава ще има "МЕЧКА СТРАХ, МЕН НЕ СТРАХ" а тогава... лошо... за ВСИЧКИ...)
цитирай
13. vencivaleri1951 - А бели мишки не виждаш ли по стените и тавана?
29.11.2012 01:50
boristodorov56 написа:
Приятели, може да мина за луд анархист, но си мисля, че без да бъде разрушена Бастилията и без Стадиона - нема да се получи нищо!


Пак си прекалил с анасонлийката. То бива празници след като взехте властта на Раковска 134/земляците/ ама и стана триединен бе човече. Как така го свързваш анархист с консерватор или монархист. Та това си е дървено желязо от всякъде.
За Бастилията ти е нужна Марсилезата, а не "Щурците" Колкото до Стадиона...Ами то стадиони не останоха бе Боре. Войска също не остана да поведеш
цитирай
14. boristodorov56 - Не, Венци - виждам само червени блажни и осрани плъхове с дири подир себе си - кръвта на нацията!!!
29.11.2012 09:32
vencivaleri1951 написа:
boristodorov56 написа:
Приятели, може да мина за луд анархист, но си мисля, че без да бъде разрушена Бастилията и без Стадиона - нема да се получи нищо!


Пак си прекалил с анасонлийката. То бива празници след като взехте властта на Раковска 134/земляците/ ама и стана триединен бе човече. Как така го свързваш анархист с консерватор или монархист. Та това си е дървено желязо от всякъде.
За Бастилията ти е нужна Марсилезата, а не "Щурците" Колкото до Стадиона...Ами то стадиони не останоха бе Боре. Войска също не остана да поведеш





цитирай
15. boristodorov56 - Никога не съм съжалявал, че гласувах за СДС!
29.11.2012 09:34
tikoev написа:
Боре, ти поне знаеш какво разстояние делеше централите на БСП и СДС...има няма 50 метра...А на масите в Тримонциум тази дистанция се скъсяваше до един *** разстояние...Не съжалявам че гласувах години наред за СДС заради принципите си до последно (въпреки, че бях в националния съвет на друга партия), но всичко се оказа толкова кално, че няма нужда да споменават ЩАЗИ като пример...Нашите са на първо място и Иречек е видял и прозрял истината доста отдавна - а именно, че няма по...Хайде, да спра дотук. И без това си знаем останалото...


Не сме виновни ние, които дадохме сърцата си за Синята идея!
цитирай
16. boristodorov56 - "Само че ако корабът потъне,тогава какво ще е значението кой го е потопил?"
29.11.2012 09:38
stamenmihalevski написа:
"Дела трябват, а не думи!!!" :) ... е казал един велик българин в едно друго време, по-лошо... В крайна сметка е публична тайна кои са виновниците за състоянието на България и въпреки това никой не смее да им потърси сметка за стореното. Може би се страхуваме от тях и затова не им се изпречваме на пътя, просто панически псуваме и наблюдаваме как "корабът потъва", а някои от страни само викаме"снимай ги,да се знае кой е бил капитана". Само че ако корабът потъне,тогава какво ще е значението кой го е потопил? Най-странното е, че вероятно по същата причина(страх и паника) тези същите виновници за провала на "прехода", продължават да се запасяват с милиони, че дори някои от тях преминаха и на"ниво"милярди, на наш гръб естествено. Някой ще попита "От какво да се страхуват и да се паникьосват с толкова кинти в сметката?" ...Ами... ...може би от нас... :) Интересно ми е кои първи ще се изправят срещу страховете си. Ние или виновниците? Ако сме ние, ще бъде тежко, за ВСИЧКИ, защото те едва ли ще пуснат"юздите без бой", което означава, че ще трябва да им ги отнемем със сила. Нашето предимство е, че сме много, а тяхното, че са богати! ... Ако са те, по мое мнение няма да се стигне до анархия, защото (пак по мое мнение) българинът би простил на който и да е политик от сегашните за кражбите му, ако е сигурен, че този същият ще ни измъкне от блатото, а който го направи(измъкването от блатото), ще се превърне в нещо като "бай Тошо2" за повечето хора, така че едва ли някой ще му потърси отговорност. Толкова много сме се отчаяли...(Всъщност колко българи НЕ ЗНАЕХА, че ББ е мутра през 2009? - Мисля, че... всички ЗНАЕХА..., но все пак давейки се, се хванахме за поредната"сламка", мислейки че той е"мъжагата",който ще"напляска"комунистите/капиталистите/ДС-тата". Само че "СЛАМКИ" НЕ ОСТАНАХА и ако нещата продължават така, скоро и НИЩО ЗА ГУБЕНЕ няма да остане на много хора в България, може би на мнозинството и тогава ще има "МЕЧКА СТРАХ, МЕН НЕ СТРАХ" а тогава... лошо... за ВСИЧКИ...)




Значение има само спасението на кораба!
цитирай
17. vencivaleri1951 - Ами то Борко какви освен червени да виждаш
29.11.2012 10:38
boristodorov56 написа:
vencivaleri1951 написа:
[quote=boristodorov56]

Пак си .
За Бастилията ти е нужна Марсилезата, а не "Щурците" Колкото до Стадиона...Ами то стадиони не останоха бе Боре. Войска също не остана да поведеш







То сините в миша дупка се скриха. Е едните със сиренце, а другите с мечти за стадиони пълни с "червени". Мечти Борко, мечти...хубавото на мечтите е че са безплатни, а то ако и те се купуваха ...

А сега сериозно. СДС си отиде по жалък начин, но съвсем заслужен защото профукаха надеждите на милиони-кой за апартаментче, кой за гаражче, кой за повече...В тези милиони профукани надежди включвам и моята, защото макар бидейки потомствено , а и осъзнато в другия спектър очаквах и се надявах на промяна имено от СДС защото исторически инициативата бе в тяхните ръце. На първите свободни избори гласувах партийно с червена бюлетина и мажоритарно със синя защото познавах и двамата кандидати и синият смятах че е по стойностен. Главното обаче беше, чеочаквах ,а изнаех, че позитивната енергия на обществото каквато имаше в изобилие може да бъде овладяна и насочена в правилна посока единствено един до друг, а не един срещу друг. СДС е огромния виновник за това което се случи защото инициативата беше в техни ръце итова се признаваше от всички. Минаха години и можем вече да си го кажем. Първата победа с "малко и за винаги" Ви бе подарена. Немога да кажа за броенето, но целипартийни организации които се подаваха на дисциплина/бивши военни, милиция и проче/ не гласуваха.За президент по късно бе издигнат Велко Вълканов-трудно избираем макар, че за малко не обърка нещата. Тоест признаваше се водещата Ви роля. Имаше и гласове за саморазпускане на БСП/при това от хора с име /, но картата с черепите, някои реваншистки призиви като твоите стопираха този процес. Все пак СДС бе оставено доброволно да свири "първа цигулка", но "втори адвокатски колектив" предпочете първо да бръкне в кацата с меда, а след това забрави за мисията на "лъвчето"
цитирай
18. raiavid - Знаеш ли, приятелю,
29.11.2012 10:51
всяка идея си е супер! Само ,че няма идеална среда за осъществяването й. Идеята за комунизма е била велика. И представи си - всеки е прав за себе си в мечтите си, в идеалите си, в желанията си, в начина си на живот... Всичко е даден исторически момент или миг и никой строй няма да бъде идеален никога, докато човечеството няма съзнание, култура и възпитание. Надявам се, че ме разбираш. Просто има нещо сбъркано у нас хората. Пречат ни лакомията, завистта, злобата, омразата, отмъщението, лъжата, кражбата, корупцията... щеше ли да бъде по-хубаво, ако всички бяхме еднакви и действахме като машинки? Едва ли! Но ми си струва, че нещата щяха да се решават по-добре, ако имаше само съревнование в изкуството, в спорта, в труда, а не чрез въоръжаването... Пък и кому са нужни някакви си идеи, щом всичко е в ръцете на шепа хора по света, които освен собствения си джоб и собствените си интереси не виждат нищо друго... Хайде остани си със здраве и ще се радвам, ако се замислиш върху думите ми. Иначе всеки може да вика: "Да живее.... /еди какво си/!" Ама само с викове, нищо не се постига!
цитирай
19. dobronameren - Несъгласие и Презрение
29.11.2012 11:49
НЕСЪГЛАСЕН съм с №12, който е написал: "просто панически псуваме и наблюдаваме как "корабът потъва", а някои от страни само викаме"снимай ги,да се знае кой е бил капитана". Само че ако корабът потъне,тогава какво ще е значението кой го е потопил?"
В някой от хилядите кримисериали по TV следователите намериха убиеца по запечатаното фотоизображение в зениците на жертвата. Значи "снимането" е много важно, защото така се попречи на "потопителят" да завлече следващ кораб на дъното. А какво значение има, че на "жертвата-фотограф" ръката е "треперела", докато е снимала?! Мога да го кажа и така: Не съм съгласен да се забравя кой е предателят на Левски, макар да отминат и векове от Бесилото.
ПРЕЗИРАМ такива като №17! Не толкова за това, че без срам е написал как знаел, че в зората на демокрацията "надеждите на хората ще бъдат профукани", но гласувал "партийно в червено". Презирам го на порядъци повече заради обвинението, че сините били виновни за това! Не той персонално и колективно чрез партията си! - "СДС е огромния виновник за това което се случи защото инициативата беше в техни ръце и това се признаваше от всички. Минаха години и можем вече да си го кажем."
Истински подлец, защото НЕ Е ГЛУПАК! Какво да си кажем? - Че "втори адвокатски колектив" (т.е. Филип Димитров) е виновен, а не философския факултет на СУ, т.е. Желю Желев! Ох, милите комунисти! За толкова години не се научихте да се борите честно. Защо? Нали вашето дело е право?!
Изключително много се радвам, че вчера - за пореден път, отбележете! - умря вашето СДС. Моето е живо!
цитирай
20. vencivaleri1951 - Този пък Филип Димитров кой беше...
29.11.2012 12:15
dobronameren написа:
НЕСЪГЛАСЕН съм с №12, който е написал: "просто панически псуваме и наблюдаваме как "корабът потъва", а някои от страни само викаме"снимай ги,да се знае кой е бил капитана". Само че ако корабът потъне,тогава какво ще е значението кой го е потопил?"
В някой от хилядите кримисериали по TV следователите намериха убиеца по запечатаното фотоизображение в зениците на жертвата. Значи "снимането" е много важно, защото така се попречи на "потопителят" да завлече следващ кораб на дъното. А какво значение има, че на "жертвата-фотограф" ръката е "треперела", докато е снимала?! Мога да го кажа и така: Не съм съгласен да се забравя кой е предателят на Левски, макар да отминат и векове от Бесилото.
ПРЕЗИРАМ такива като №17! Не толкова за това, че без срам е написал как знаел, че в зората на демокрацията "надеждите на хората ще бъдат профукани", но гласувал "партийно в червено". Презирам го на порядъци повече заради обвинението, че сините били виновни за това! Не той персонално и колективно чрез партията си! - "СДС е огромния виновник за това което се случи защото инициативата беше в техни ръце и това се признаваше от всички. Минаха години и можем вече да си го кажем."
Истински подлец, защото НЕ Е ГЛУПАК! Какво да си кажем? - Че "втори адвокатски колектив" (т.е. Филип Димитров) е виновен, а не философския факултет на СУ, т.е. Желю Желев! Ох, милите комунисти! За толкова години не се научихте да се борите честно. Защо? Нали вашето дело е право?!
Изключително много се радвам, че вчера - за пореден път, отбележете! - умря вашето СДС. Моето е живо!


Къде беше ти драги когато Желев беше изселен в Грозден, а Василев изключен от партия, изгонен от Университета/понеже визираш философския факултет/ Какво стана с рецензентите на "Фашизъма" и издателя? Ти къде беше тогава плазмодий. До дебелия и вмирисан задник на някое булче и в героична поза...Благодаря, че "Не съм Глупак" За съжаление не мога да ти върна комплимента и то не е защото не искам...
цитирай
21. stamenmihalevski - до 19 dodronameren
29.11.2012 13:02
Ти не си съгласен с мен, защото може би не си схванал докрай, какво точно имам впредвид(като казвам, че не си схванал, това не означава, че си"бавноразвиващ" :) ,а може би, че аз не съм се изразил достатъчно ясно, така че надявам се няма да се обидиш.) Нека ти задам въпроса така: Какво ще е значението кой е затрил държавата ни, ако тя изчезне? Изчезне ли България, тогава ние и да осъдим виновниците за изчезването й, няма да си я върнем(а и в кой съд точно ще ги съдим, ако България изчезне?) Това е идеята ми, че трябва да се действа, преди да е прекалено късно и да няма връщане назад. Ти ми даваш пример с Левски и казваш, че е важно да знаем кой е предателя му. Съгласен съм. Нека приемем, че е поп Кръстьо(въпреки че има информации, че не е той, но да ги пропуснем) Е и? Левски са го обесили, без значение ние дали сме знаели кой го е предал или не. Дори и с най-суровото наказание да беше наказан поп Кръстьо след смъртта на Левски, това нямаше да върне апостола. Това, което е можело да спаси Левски е било ДЕЙСТВИЕТО, но навреме, а не "лова на вещици" след смъртта му...
цитирай
22. vencivaleri1951 - Пак до 19ти
29.11.2012 13:44
Преди известно време разпуснах малко в Банско. Та там видях и чух неща които не очаквах. Пред къщата на Вапцарови чинно чакаха реда си хлапета и тинейджъри от различни училища/средни и висши/ в страната. Докато чаках попитах някои от тях дали четат поезията му. Един симпатяга /на 13, 14 години/ме попита дали исам да ми изрецитира някои. Верен и в" духа времето "си ме попита и срещу какво. Разбрахме се за футболна топка. И почна момчето спирка няма. Питам го каква топка иска от магазинчетат на площада. Той посочи една около 30 лева, макар, че очите му бяха в "Пума" Взех му "животинчето":))) Къщевременно едно девойче допълни както си му е редът с "Прощално". Попитах и нея какво, но не поиска нищо детето. Та мисълта ми е каквото трябва да се помни се помни. Защо си мисля, че например Сугарев "С разпиляната сперма между звездите"/ от Спомени от една откачалка/ никой не помни нищо от него, нито от тези на Мишо Неделчев...Никой не помни и "лъвчето". Виж "сърпа и чука" ще се помнят. И от теб дори защото най малкото са забити дълбоко в някои от съкровенните ти части:)
цитирай
23. dobronameren - За Несъгласието
30.11.2012 10:20
Несъгласието е елемент от спора, разглеждан като равноправна и коректна борба между мнения, убеждения, каузи лични и обществени. От такива спорове не бива да се бяга, напротив трябва да се поддържат, инициират, подновяват, продължават. Аз мисля така. Нещо повече – в такива спорове аз донастройвам, дори и пренастройвам, Своята истина спрямо Друга истина. Тези неща са изключително важни за мен и точно затова не искам „да ги претупвам“ в рамките на някакъв инцидентен коментар.
До блогъра stamenmihalevski (№12 и №21) : Въвлякохте ме в ИСТИНСКИ спор, което ми харесва. Предстои ми, обещавам, да го продължа в специален мой постинг, вероятно под име „За несъгласието в един спор“. Ще се радвам, предполагам и вие, ако в нашия спор се включат и други блогъри със своите Истини.
цитирай
24. dobronameren - За Презрението. До блогъра vencivaleri (№17, №20, №22)
30.11.2012 11:46
В коментара №19 изразих ОБЩЕСТВЕНОТО СИ ПРЕЗРЕНИЕ към тебеподобни червени тарикати и демагози. „Сини мажоритарно“ (т.е. в думите си) и „Червени пропорционално“ (т.е. в делата си). „По делата им ще ги познаете!“
Естествено е за теб да плюеш по „синия отвсякъде“ Филип Димитров. Психоаналитик би добавил и друга причина – завиждаш му, че комунистите не успяха „да го купят“ на никаква цена, а ти дори не си се пазарил при продажбата. Естествено е също да ми навираш в очите Желю Желев и Николай Василев. Те са твоите кумири за синьо. Онзи психоаналитик би казал пак – завиждаш им, че са осребрили идеалите си, а ти не си успял. Ами да беше се пазарил бе, драги!
Сега в този предизвикан коментар изразявам ЛИЧНОТО СИ ПРЕЗРЕНИЕ към теб, vencivaleri.
Пропускам обидата „плазмодий“, но отбелязвам желанието ти „да забиеш сърпа и чука в някоя от съкровените ми части“. Не е ли късно вече, на твоите 62 години, за такива хомо мераци? Впрочем защо не се опиташ да пишеш при Валери Найденов от „24 часа“. И интелектуалните ви нива са еднакви.
Специално отбелязвам също неправилния стремеж да прехвърлиш личната си омраза към мен към близки предполага се хора до мен. Не знаеш дори дали съм женен, дали или още обичам една жена, но си написал - „до дебелия и вмирисан задник на някое булче и в героична поза“. Впрочем това е характерно за комунистите. Започвайки още от Ленин (онзи ден Валентин Касабов от СКАТ каза директно, че това било още от Маркс и Енгелс), те никога не са уважавали жените като хора. Ваша си работа.
Но има нещо наистина страшно. Което е НАША РАБОТА! Вие комунистите сте готови да убивате буквално ВСИЧКИ ХОРА, които не споделят вашите извратени идеали. Не било така ли?
Ами тогава защо си написал – „Ще завърша със следното. По време на соца , а и години след това съм спорел с кого ли не , че народния съд е бил нелегитимен и несправедлив. Бил е и жесток. Сега се питам дали същото бих казал ако изправят на банката на подсъдимите властимеющите през последните две десетилетия/без разлика на цвят/ Мизерията също е несправедлива и нелигитимна. От къде накъде когато дойде нейния час да правораздава /а часът неминуемо ще дойде-винаги е идвал/ осъжданията които ще направи да бъдат легитимни и справедливи???“ (Това е точен цитат от твоя постинг „А ний, ний сме идиоти“)
О, да! Бихме били наистина идиоти, ако не ви поставим на мястото ви – ИЗВЪН ИСТОРИЯТА. Възможно най-бързо!
цитирай
25. stamenmihalevski - до 23 dodronameren
30.11.2012 12:45
Оценявам възпитанието на хората. То малко или много говори и за интелекта им. Виждам, че ми пишеш на "вие", което е нормалното поведение при първи разговори, без значение дали са на живо или по мрежата. Аз ти пиша на "ти", защото е по-лесно, а и си създавам усещането, че коментирам темата с приятел или поне познат, с човек, което мнение е важно за мен, така че надявам се това не е проблем. :) В спора се ражда истината, а едно от хобитата ми е да споря, но не го правя заради спора, а заради мнението ми, което обичам да защитавам. Успея ли да го защитя, приемам, че съм имал право, в противен случай се опитвам да погледна от страната на опонента си и да осъзная грешните си разсъждения, за да коригирам в правилна посока вижданията си за в бъдеще. Все пак всички бъркаме понякога, затова е хубаво от време на време да се замисляме над думите на хората около нас. Няма да се обидя, а дори ще се чувствам по-комфортно, ако и ти ми пишеш на "ти" в коментарите си отправени към мен (все пак само ако го позволява възпитанието ти) :) Ще се радвам да прочета постинга ти "За несъгласието в един спор" и да изкажа мнението си. Приятен ден на всички!
цитирай
26. boristodorov56 - 24. dobronameren
30.11.2012 12:47
Венци-валери51 е виден теоретик и практик на комун. онанизмата, както и негов блайрактар в блог.бг.

Попитай го ако България и Русия се сбъхтат - на чия страна ще се бие?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Ние париите сме си презрени априори:) Така, че давай не се притеснявай
30.11.2012 18:04
[quote=dobronameren] Давай с "общественото "СИ презрение каквото и да значи това.
Драги ама ти си билголям чистофайник...Какво лошо виждаш в женския задник, а ако си до, върху /положенията са доста/ него и остане "невмирисан" то вярваш ли , че ще е доволен:))) В края на краищата гостуваме в блога на лорето, а там изказът е по ...нека го наречем по интимен. Да не товорим пък към "Комивнервомците/ какъв е...Аз например съм хем онанист хем сифилистик/Зарад Ленин, пък и да се чуди как сме го пипнали двамата.Онзи импотентен като че ли, аз онанирам.../ хем рожба на Цола Драгойчева. Так что привикай здесь "дорогой".
За Филип Димитров...Не "бил купен" ...Че защо да се купува "самосвал" ???
Не съм се бил пазарил....Че защо да се пазаря драги. При мен и соца и капа са си наред и тези които му познават/аз не съманонимен/ го знаят. Пращаш ме на психолог. В къщи си имам и понеже сме в поста на Борето ще се опитам вда го кажа в сленга му. Не взимам акъл от когото чукам:)))
Сега сериозно. Аз наистина съжалявам, че цялата тази обществена енергия след 10ти ноември отиде в свирката. С два примера ще се опитам да обясня защо си отиде СДС.

-Никакво уважение/и съпричасност/ към авторитетите. Ти оспорваш Желев и Василев, друг Тренчев, трети Димитров, Костов...Не съм чул никой да оспори Илия Минев. Добре. Без да съмсъгласен с него той беше мъж от всякъде. Умря в нищета нън време когато сини величия се бяха позамогнали чувствително.

-Алчност и липса на чувствителност към другите.
На Йоан Екзарх имаше клуб на ОФ. Стана клуб на СДС. След това клубът бе рестутуиран. Човекът който го получи се отказа в ползана СДС. Между впрочем не беше богат човек телом, а духом. Ог клуба за СДС е запазена една придемна стаичка, а останалото е ресторант на небеизвестния Чифилджанов-седесар, монархист...сега вероятно гербер. Това на пръв поглед е дребно, но това е мултиплицирано до върха. Сами сте виновни. Спомни си как посрещнахте царя, а той идваше на ваше място. После ДС и БСП виновни
цитирай
28. ivoimv - ВОЙВОДАТА КАЗА
01.12.2012 07:11
ГОРЧИ МИ В УСТАТ ОТ ВСИЧКО ! аМА ЩО ЗА НАРОД РАЗДЪРПАН РАЗПИЛЯН И САМОДЕЕН !До кога ще се кефите на чалгта първенющината и некадърността и ще обръщате гръБ и ще тъпчите знаещия можещия кадърниЯ, до кОга?? Аман от ибрици те опикаха и осраха бЪЛГАРИЯ ! дА СМАЧКАМЕ ,ВСЕКИ БИЛ ИБРИК НА НЯКОГО....... ХОРАТА БЕЗ СОБСТВЕНА ВОЛЯ И МНЕНИЕ НЕ СТАВАТ ЗА ОБЩЕСТВО ТЕ СА ПРЕДАТЕЛИ !!
цитирай
29. staler - ми то опашка от хора с цветя за гроба ...
01.12.2012 19:41
ми то опашка от хора с цветя за гроба на вапцаров винаги ще има--и тои е жертва на вашата демагогия,пък от горе на всичко част от творчеството му е велико.виж ,на гроба на г.димитров е опасно да се ходи,може да настъпиш нещо лепкаво,миризливо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060396
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589