Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 09:26 - Каква я свърши св.св. Бойко и Борисов?
Автор: boristodorov56 Категория: Рецепти   
Прочетен: 11740 Коментари: 57 Гласове:
47

Последна промяна: 10.11.2011 10:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   image
  


        Четенето на партийните програми е безнадеждно дело и чиста загуба на време. Ясно е, че никой не ги чете, дори вманиачените партийци  не го правят, да не говорим за целокупната електорална маса. И аз с  извратено любопитство попаднах случайно на програмата на управляващата ни дясна партия, която по датировката личи, че е творена преди последните парламентарни избори.
      Предлагам сами да прецените какво са свършили от нея послушниците на св.св. Бойко и Борисов и дано  някой "журналист" от посещаваните сутришни тв блокове  набере достатъчно кураж и попита Върховното божество какво е свършил за решаването поне на един от посочените преди 3 години проблеми.
 
 

      "Данните на БНБ за 2009 г. сочат проблеми със следните макроикономически индикатори:

                    - Увеличаваща се безработица
                    - Намаляващ с бързи темпове износ
                    - Намаление на преките чуждестранни инвестиции
                    - Тревожно високо равнище на брутния външен дълг
                    - Значителен спад в промишленото производство
                    - Сериозно забавяне в ръста на кредитиране
                    - Ниска производителност"


      Омръзна ми да слушам постоянно едно и също за грандиозния строеж на стотина  километра магистрали, които ще прави цял мандат - сякаш е началник на асфалтова база от времето на вуйчо му Тодор Копанара.






Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ran - http://www.gerb-haskovo.com/content/view/44/41/
10.11.2011 10:07
:) това е писано като програма, но се чете като фейлетон
тежък хумор, наистина, но вече много рядко се намира тази програма в мрежата
цитирай
2. анонимен - от Севт Непримиримии
10.11.2011 10:18
Хм,използван е некачествен материал,при ниски температури,под влияние на рязко застудяване от север,което ще бъде компенсирано със затопляне от атомна енергия.
"Програмата" за строеж на магистрали,на практика се оказа следната:
подточка А - разкриване на нови работни места,за магистрални труженички/все тая от какъв пол/.
подточка Б - помощ на нежелаещите да упражняват тази професия,да поемат пътя към аерогарата,с еднопосочен билет.
Е,с такъв материал - толкова!
цитирай
3. анонимен - - Увеличаваща се безработица ...
10.11.2011 12:18
- Увеличаваща се безработица

Какво може да направи едно правителство по време на световна криза за безработицата ? Нищо!

- Намаляващ с бързи темпове износ
Напротив, износа се увеличава с МНОГО бързи темпове. Приблизтелнос 40% на годишна база.

- Намаление на преките чуждестранни инвестиции
По време на световна криза, някак си е логично.

- Тревожно високо равнище на брутния външен дълг
Глупости. Българският държавен дълг е почти най ниския в ЕС.

- Значителен спад в промишленото производство
Някакви по точни данни ?

- Сериозно забавяне в ръста на кредитиране
Айде сега, ГЕРБ е виновен, че частните банки не искат да рискуват с безконтролно кредитиране. Все пак, ГЕРБ ще раздадат следващата година 1.5 млрд лева на преференциални лихви за малкия и среден бизнес.

- Ниска производителност
Ниската производителност не означава малко работим. Означава, че труда ни се продава евтино и за това ГЕРБ нямат никаква вина.

Предлагам ти да споменеш и бурите на Юпитер като последица от управлението на ГЕРБ.
цитирай
4. boristodorov56 - 3. анонимен - щом те е срам да го оправдаеш с лицето си Рапопя - за какво да спорим?
10.11.2011 12:52
Това не съм го обещавал аз, а ББ.
Вариантите са два - или е лъгал като дърт мангал или не е знаел за какво става дума.

Кой от двата ти харесва?

Кое му е дясното на такъв подход?

Това ли му е честността към разбиращите го баби дето им строи аутобани към Рая?
цитирай
5. анонимен - извадка от гръцката преса
10.11.2011 12:53
: "Българите са най-бедният народ в Европа и това не е тайна дори за самите тях, но видели ли сте ги да протестират? Не, няма и даги видите защото не могат да си го позволят. Целенасочената политика по-обедняване на българският народ се ръководи чрез различни уж европейски директиви. Забележете въпреки, че българите са признато най-бедни, голяма част... о.....т стоките и услугите са с по-високи цени от средноевропейските. За да оцеляват, те са принудени да работят непрекъснато при ужасни условия на труд, при масово погазване на всякакви трудови норми, без да смеят да се оплакват, без да смеят да си потърсят правата. Техните синдикални лидери, ако могат вобще да се нарекат така, ще видите сред редиците на управляващите, окичени с най-високите държавни отличия, но не и сред работниците, не и на прощадите, не и в първите редици на протестите, защото протести няма. И ние като гръцки граждани свикнали да търсим и отстояваме прават си задаваме въпроса, как е възможно това? Как при този стандарт на живот, при тези условия на труд, при това нагло и безочливо отношение към тях, как те стоят тихо и безропотно? Отговора е един - те са бедни, толкова бедни, че дори и един ден да не са на работа, а да излязат на протест, това ще бъде пагубно за тяхното оцеляване. Те няма да успеят да си платят сметките, или да си купят храна, или необходими лекарства, или дрешки за децата. Да, те са толкова бедни, че ходят болни на работа, че по скоро биха умрели на работното си място, отколкото да си вземат почивка нужна на всеки жив организъм. За тях няма почивка, заробени веднъж от банките, втори път от работодателите си и трети път от политиците си, те са изгубили всяка надежда и живеят ден за ден в постоянен страх и стрес да не изгубят работата си, надника си, да не се разболеят. Всяко едно по-сериозно заболяване ги обрича на почти сигурна смърт, защото са бедни. Техните предприятия произвеждат инвалиди, българите биват използвани, изстисквани и изхвърлен
цитирай
6. boristodorov56 - 5. анонимен - това е солен майтап на местни зевзеци,
10.11.2011 12:59
но е самата истина, която е повече от реалистична.

Да се чуди човек защо си траят овците български и от къде очакват помощ като са абсолютни безбожници и антихристи!
цитирай
7. liliyanaandreeva - 1 - безработицата започна да се у...
10.11.2011 13:45
1 - безработицата започна да се увеличава преди 20 години. От 10 000 000 работници, членуващи в солидарност, днес са на работа само...10 000 души:
Отмина ерата технична,
в епоха сме екологична -
безработен днес е пролетариата
подменят го с работници по чистотата!
2 - износът ни бе от суровини и добре, че го намаляват
3 - с инвестициите ни доограбиха като Митал Кремиковски
4 - вътрешният ни дълг се оказа къс в сравнение с Гърция, САЩ и Бразилия
5 - Сега печеливша е само сивата икономика на порока: проституция, порнография, содомия, рекет, убийства, хазарт, врачуване, кич, наркотици и пр.
6 - кредитите поробват - по-добре да издържим с по-малко заеми
7 - Нямаме заводи с нови модерни технологии
цитирай
8. анонимен - Минимум две напълно погрешни твърдения
10.11.2011 13:52
Два от проблемите не са никакви проблеми. Износът расте, а равнището на външния дълг изобщо не е "тревожно високо". Производителността на труда изисква десетилетия, за да се постигне забележимо подобрение.

Кредитирането на е проблем на правителството.

За размера на промишленото производство можем да поспорим, но точни данни нямам и не ми се рови.

За безработицата и ПЧИ съм съгласен.
цитирай
9. анонимен - Бойко борисов - българския Хитлер
10.11.2011 13:57
"Той и Хитлер е строял магистрали, но не е останал с магистралите в историята. Останал е с геноцида над народа си."

Георги Марков, академик
цитирай
10. анонимен - Тъп опит за дискредитиране.
10.11.2011 14:08
Ама наистина тъп - не глупав а тъп. Има разлика. Чудех се кога ли и с какво ще почнете да се занимавате, щото вече фантазиите "ще видите на изборите" и "народа ще го измете тоя" не вървят. Като се почне от нескопосания колаж на снимката (пътят е от инцидент в Китай, а фигурите са добавени несполучливо) и се стигне до малоумието накрая. Ми не слушай бе другарю - оди се гръмни.
цитирай
11. анонимен - изводи
10.11.2011 14:35
-60 процента неодобрение за ГЕРБ
- 1 милард лева за доказано неработеща милиция, от над 90 хил. човека (половината чиновници) при 25 хил ярмия и 200 000 частни охранители (очевидно българина няма доверие в МВР, защо ли). 100 милона за подслушване.
-само 54 милона за накуа сравними с 50 милиона за кучетата.
-унищожено образование. Двама зам минстри - напуснали за две години. СУ затваря врати през месец. С останалите държавни ВУЗ-ове не е по-добре.
- ЗДравеопазване - хаос - осем сменени министри и зам-минстри досега, един член на здр. комисия - напуснал.
Безработица над 12 процента по данни на НСИ. за спрвавка от 1997 до 2009 най високи нива - 8,5 процента, най нисик 3,7.
СТрои се спортна зала АРмеец - струва дав пъти по-скъпо отколкото в Турция или Румъния.
Министрите са доказано аморални с но няколок апартаменат и богати тъщи.
Следят се един друг.
на изборите - шанташи и манипулации.
никога в двадесет и две годишната история на България не е имало ТОЛКОВА ЯВНИ манипулации на избори и НИКОГА ЦЯЛАТ ОПОЗИЦИЯ не се е обединявала около искане за КАСАЦИЯ НА ИЗБОРИТЕ. НИКОГА НЕ СЕМ пОЛУЧАВАЛИ И ТАКИВА ШАМАРИ ОТ ЕВРОПА ЗА МАНИПУЛАЦИИ НА ИЗБОРИТЕ. считайте за какво говорим.
Никога не се е случвало двама американсик посланииц В ПРАВ ТЕКСТ ДА НИ КАЗВАТ ЧЕ ИМА ПРЕЯЖДАНЕ С ВЛАСТ и че управляващата паритя с думичка не може вече да се оправдава с предходниците си!
Да и с какво други се отолиич Герб - с Калина Илиева, с Румяна желева с Цветан Цветанов, със сканадалите около Рашидов , Игнатов, фидосова, цачева и дори Плевневлиев? едниственото хубаво нещо което може да се каже е, че герб строи магиситрали. нищо друго.
цитирай
12. анонимен - Кредитирането зависи и от водената политика
10.11.2011 14:35
анонимен написа:


Кредитирането на е проблем на правителството.



Много тъпо!

Едно от нещата, които банките "претеглят" преди да решат ще кредитират или не е политическата стабилност в района/страната и следващите от това възможности/рискове за кредитополучателите да си обслужват кредитите.

Така че една нестабилна вътрешна в т.ч. и финансова политика пряко влияе върху кредитирането от банките.
цитирай
13. haralanov - Хм...
10.11.2011 14:45
То по принцип светиите само чудеса вършат!
Още не съм чувал за тиква-светец!
цитирай
14. kentoff - А крахът с Шенген?
10.11.2011 14:45
Това всъщност е оценка за борбата с корупцята, контрабандата, просттуцията и илюстрира читавостта на държавната администрация.

Всеки знае колко пари чинят министрите и депутатите. Отделно Гебравия им водач.
цитирай
15. анонимен - До 3
10.11.2011 15:01
Като начало правителството на любимеца ти трябваше да плати задълженията към всички фирми ,а не да спре плащанията и те да фалират-според теб има ли връзка между фалитите на дребни и средни фирми и безработицата?.Износа е увеличен като стойност ,а не като обем -де ти обясня-понеже изнасяме мед(метал,а не пчелен) и цената му скочи почти двойно това увеличава стойноста на износа но не означава нови работни места.Я виж какви са инвестициите в съседните държави и после говери за кризата. За това ,че имаме най-ниския външен дълг заслугата е на Валутния борд ,а не на Бойко .И въпреки него това правителство похарчи над 3 милиарда от резерва,национализира 1.5 милиарда от здравните ни вноски и увуличи външния дъл с над милиард само за две години.И от тия профукани 5 милиарда има една спортна зала за 100 милиона и няколко км магистрали.
цитирай
16. анонимен - Боре , не имитирай анонимника :)/в глупостта му/
10.11.2011 15:24
boristodorov56 написа:
Това не съм го обещавал аз, а ББ.
Вариантите са два - или е лъгал като дърт мангал или не е знаел за какво става дума.

Кой от двата ти харесва?

Кое му е дясното на такъв подход?

Това ли му е честността към разбиращите го баби дето им строи аутобани към Рая?


Подходът е десен от всякъде. Рестрикция на разходите за соц дейности./лекото повишение за образование и медицина идва от промяна в отчитането. впрочем от там и ръста на брутото/
Преразпределянен БВП около 40%.
Усетил си повишаване на дълговата задлъжнялост в переспектива, но това е от АЕЦа. Тоест инвестиция в производството не електроенергия. Също дясна стъпка.:)
Левичарка е Меркел. Тя увеличава социалниразходи, детски надбавки, данъмни облекчения за най бедните... Бегай да я буташ като бутнеш солдатчето на Бунарджика.
цитирай
17. boristodorov56 - 16. анонимен - Ляво и левашко е да лъжеш или да не знаеш какво говориш.
10.11.2011 15:45
Без въображение си.
Не е дясно да лъжеш или да не знаеш какво говориш.
Това прави Вола Винету.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Не знам защо излизам анонимен/венци съм/, но ти вече ставаш класик с определението си да ляво:)
10.11.2011 15:58
boristodorov56 написа:
Без въображение си.
Не е дясно да лъжеш или да не знаеш какво говориш.
Това прави Вола Винету.


Бисмарк беше казаб, че най много се лъже преди избори и след лов. Ти закова:
-Лъжат левите.
Ми то Боре светът тогава се управлява от едни леви.:)))
цитирай
19. анонимен - Ей тва ананимните сте много тъпи ...
10.11.2011 16:03
Ей тва ананимните сте много тъпи клакьори бре.
Сметнахте ли колко км магистрали направиха всичките преди Бойко?
Сметнахте ли колко детски градини се откриха?
С какво другите преди него направиха нещо повече? Аха да, крадоха на корем /Др. Костов, Другарите от БСП/, дойдоха да си вземат бащинията /Царя, дето никой не може да каже на кой е цар като сме Република/, писаха се супер специалисти като Доган, напук на покръстването на хората му преди 25 години...
Айде де, Верно ли е това?
цитирай
20. tit - На некадърно правителство кризата му е крива!
10.11.2011 16:54
И гърците са в криза, но не са на нашия хал и никога няма да бъдат, каквото и да мечтаят ББ, Цв.Цв. и компания анонимни клакьори!
ДС и гъзолизците и няма да се спрат, докато не останат само ибрикчии тъдява!
Останалите - мъртви или в чужбина!
цитирай
21. vencivaleri1951 - Вярно е и друго:
10.11.2011 18:16
анонимен написа:
Ей тва ананимните сте много тъпи клакьори бре.
Сметнахте ли колко км магистрали направиха всичките преди Бойко?
Сметнахте ли колко детски градини се откриха?
С какво другите преди него направиха нещо повече? Аха да, крадоха на корем /Др. Костов, Другарите от БСП/, дойдоха да си вземат бащинията /Царя, дето никой не може да каже на кой е цар като сме Република/, писаха се супер специалисти като Доган, напук на покръстването на хората му преди 25 години...
Айде де, Верно ли е това?


-Че в същото това покръстване по желание като командир на батальон взима участие и ББ.
-Магистрали и колектори се правят и в други страни/детски градини също/ Да си видял премиер да открива всеки ЛОТ.
-Един друг генерал,ама истински/Винаров/ да го разкарат от армията му възложиха Управление пътища. Управлеието му изгради хиляди км пътища, но никой не го е чул да казва построих еди какво си. Как Борисов построи тези отсечки...С негови пари, с негова строителна или консултантска фирма? Живков тогава трябваше по 24 часа на ден да реже ленти и да пие шампанско. Какво ли пък трябваше да правят китайските и щатските ръководители?
Истината е по прозаична драги. Плащаш ти като данъкоплатец/на РБ и ЕС/, строи Божков, консултира Михалев, реже ленти Боце..."събрахме се" имаше една реклама
цитирай
22. vbeobachter - какво и колко зависи от Бойко Борисов?
10.11.2011 18:52
За да поискаш каквото и да е от властта, първо се запитай дали е достатъчно налична, та да ти даде. Бойко Борисов не разполага с фабрики и заводи под ръка, та да ти даде препитание и стандарт. Онова, което зависи от него, е да даде същото, с което разполага. А то е: осакатена от всевластния парламент политическа власт за разпределяне и контрол на наличните парични и административни ресурси под формата на еврофондове, доходност от туризъм, и
държавен мениджмънт (ако покрай частната ламя изобщо е останало нещо от държавността). Интересно защо не ридаеш пред банките и частните фирми за безработицата и стопанския колапс, не са ли тъкмо те, които разполагат с наличната власт да ти решат проблемите.
Един личен съвет от мен: не плачи като еди какво си за еди какво си, а се дръж като мъж, и ако си недоволен от нещо, вдигни оръжие, вместо да хленчиш като стара баба.
цитирай
23. анонимен - te hvurlyha bobi po nas no kogato im svurshat da hvurlyme nie
10.11.2011 19:13
http://vladislavnozharov.com/2011/05/правителството-на-герб-е-дългосрочен/
цитирай
24. asthfghl - 3.
10.11.2011 19:58
> Какво може да направи едно правителство по време на световна криза за безработицата ? Нищо!

Да попитаме Рузвелт. Помощ от приятел!
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Deal

Пак заповядай :)
цитирай
25. raztvoritel - !
10.11.2011 20:30
boristodorov56 написа:
Без въображение си.
Не е дясно да лъжеш или да не знаеш какво говориш.
Това прави Вола Винету.

Don't disturb Vinetu!
or else
цитирай
26. анонимен - Христо Смирненски е писал в едно ...
10.11.2011 21:12
Христо Смирненски е писал в едно стихотворение преди да умре, за всички от отворено общество - Бойко Борисов, и всички принцове - Тодор Живков, Роналд Рейгън, Алън Дълес, Милтън Фридман, Симеон Сакс......., Иван Костов.. Джордж Сорос посреща Бойко - и го слага до принцовете - http://bg.wikipedia.org/wiki/Приказка_за_стълбата
цитирай
27. hatanasov - 14. kentoff - А крахът с Шенген?
10.11.2011 21:17
За Шенген трябва да има и актове за търсене на наказателна отговорност по декларацията на ПАСЕ за комунистическите престъпления. А вече повече от 2 години си траем.
цитирай
28. lisa19 - Цъцъц
10.11.2011 21:20
анонимен написа:
..., писаха се супер специалисти като Доган, напук на покръстването на хората му преди 25 години...
Айде де, Верно ли е това?


Е, това "покръстване" много му пречи на някой. Защо? Или пак ще започнете да биете барабана за човешките права. Чии? Ами в любимата ви Америка като идеш там и ти сменят името веднага. След няколко поколения вече няма нищо българско. Имам познати, които вече са американски граждани и на внуците им имената не са български. Нещо по въпроса? Там е така и никой не може да им каже две и двеста. Там японец казва следното: Аз първо съм американец и после японец. А тук как е? И какво ако всеки живеещ в България носи българско име, а не Хасан, Реджеп и т.н. До кога с тази психика, че се нарушават нечии права. Всеки може да си изповядва своята си религия, но е време да се променят много работи, както и това с имената български. Но кой сега ще каже: Аз съм преди всичко българин, а след това ... /нека не споменявам какъв/. Всичко е в главата. Няма никакви програми за такъв вид дейност, защото всеки в България би трябвало да е преди всичко българин. Не се работи нито с малцинствата, нито се прави нещо по въпроса каквото и да е то. Единни ли сме? КАТЕГОРИЧНО НЕ!!! Защо? Защото всеки гледа от собствената си камбанария и своята малцинствена група. Къде другаде в Европа е така? НИКЪДЕ!!! Който каквото и да каже по въпроса писан в поста ми, едва ли бих му отговорила. Може да ме наплюе както намери за добре. Това е национален проблем и най-вече психологически. Зад фасадата на националните интереси има много наднационални, на които изобщо не се обръща никакво внимание. В Германия много от гастарбайтерите които живеят там носят немски имена. И не само там. Но на кой му пука. Нека се делим на такива, онакива, еди какви си и нам си какви.
цитирай
29. анонимен - Магистралите,
10.11.2011 21:41
които св.Бойко строи, са за улесняване на трафика между Европа и югоизточната ни съседка и бъдеща господарка Турция.
цитирай
30. анонимен - от Севт Непримиримии до 28
10.11.2011 22:50
Аз пък си имам американско гражданство,както и цялата ми фамилия отпреди повече от 20 години и НИКОЙ не ме е задължил да си сменя името!
Айде,стига с тая простовата пропаганда,де...не на нас "как сийке"!
Дори си запазих окончанието "ов",а не го промених на "off"
Нямам комплески от името си и с гордост си го пиша в САЩ.Дори на колата ,която карам там,си имам БЪЛГАРСКИ ТРИКОЛЬОР!
В Щатите всеки по СОБСТВЕНА ВОЛЯ се самоопределя,госпожо.Вероятно вашите близки искат ,да скрият нещо от миналото си и затова са си сменили имената.Със сигурност са комунистически издънки!
цитирай
31. solinvictus - Бат Бойко е пич!Щом не го аресват ...
10.11.2011 23:34
Бат Бойко е пич!Щом не го аресват комунягите значи е добър.Той е като Муртагон -Строителя така ще остане в историята!хехе
Много се кефя на протесният вот на българите които щели да го издухат от властта ...и като се събудил сутринта станишеф му били отвити краката и замръзнали хехе
Та кой може да смени Бат Бойко :
Пак Станишеф и Доган +Сорос
Царя му смениха чипа ,Костоф даде фира,Евангелиста изпадна в депресия,Софиянски,Бакърджиев итям подобни далавераджии никой не си ги спомня дори ....а да Кунева ....тя е с потенциЯл да събере един файтон изпаднали последователи на всички тия които изброих!
Затова Бат Бойко е обречен за Победител!!!
Къде са интелегентите,хората с образУвание къде е така нареченатаа "средна класа" която такива като станишката не са работили никога в живота но са жадни да УПРАВЛЯВАТ.
Именно такива идиоти прогониха от България хора с целите си семейства защото са негодни комунистически боклуци!Сбъркани са мозъчно и няма да се Управят никога!
Бог да Пази България!
цитирай
32. анонимен - КЪДЕ И КОГА ...
11.11.2011 01:51
... е правена снимката?
цитирай
33. wilim - ТОВА Е ОТГОВОРЪТ МИ - ПИСАХ ГО ПРЕДИ ГОДИНА И НЕЩО!
11.11.2011 06:28
http://wilim.blog.bg/drugi/2010/10/21/molia-vi-drugariu-borisov-boiko-borisov-ne-ni-tikaite-kym-bs.623500
цитирай
34. анонимен - Модерен път
11.11.2011 07:35
на две нива. ))))
цитирай
35. boristodorov56 - "...и защото наскоро разбрах осъзнах, че мнимата Ви омраза към БСП е истинска....защото онези са "опортюнисти", а Вие сте истински комунист!
11.11.2011 08:33
wilim написа:
http://wilim.blog.bg/drugi/2010/10/21/molia-vi-drugariu-borisov-boiko-borisov-ne-ni-tikaite-kym-bs.623500


Което си е истина - си е истина!
цитирай
36. boristodorov56 - 31. solinvictus
11.11.2011 08:36
Тази съпоставка с БСП е неудачна.
Истинското тълкуване на взаимната омраза между Герб и Бсп можеш лесно да разбереш като прочетеш горния коментар.
Иначе като да пропаганда - екстра!
цитирай
37. boristodorov56 - Лисанке - далеч си от истината като комунист от Бог!
11.11.2011 08:39
lisa19 написа:
анонимен написа:
..., писаха се супер специалисти като Доган, напук на покръстването на хората му преди 25 години...
Айде де, Верно ли е това?


Е, това "покръстване" много му пречи на някой. Защо? Или пак ще започнете да биете барабана за човешките права. Чии? Ами в любимата ви Америка като идеш там и ти сменят името веднага. След няколко поколения вече няма нищо българско. Имам познати, които вече са американски граждани и на внуците им имената не са български. Нещо по въпроса? Там е така и никой не може да им каже две и двеста. Там японец казва следното: Аз първо съм американец и после японец. А тук как е? И какво ако всеки живеещ в България носи българско име, а не Хасан, Реджеп и т.н. До кога с тази психика, че се нарушават нечии права. Всеки може да си изповядва своята си религия, но е време да се променят много работи, както и това с имената български. Но кой сега ще каже: Аз съм преди всичко българин, а след това ... /нека не споменявам какъв/. Всичко е в главата. Няма никакви програми за такъв вид дейност, защото всеки в България би трябвало да е преди всичко българин. Не се работи нито с малцинствата, нито се прави нещо по въпроса каквото и да е то. Единни ли сме? КАТЕГОРИЧНО НЕ!!! Защо? Защото всеки гледа от собствената си камбанария и своята малцинствена група. Къде другаде в Европа е така? НИКЪДЕ!!! Който каквото и да каже по въпроса писан в поста ми, едва ли бих му отговорила. Може да ме наплюе както намери за добре. Това е национален проблем и най-вече психологически. Зад фасадата на националните интереси има много наднационални, на които изобщо не се обръща никакво внимание. В Германия много от гастарбайтерите които живеят там носят немски имена. И не само там. Но на кой му пука. Нека се делим на такива, онакива, еди какви си и нам си какви.



В свободния свят човеците първо са хора и искат да им се гарантират правата и свободите им, а чак тогава се делят по цвят, народност, вероизповедание, практикуване на секс, имане и т.н. - все неща, които нямат никакво значение за стойностните хора.

Това, което твърдиш е толкова комунистическо, че спокойно може да бъде публично изцепено от св.св. Бойко и Борисов.
цитирай
38. boristodorov56 - Не знам кой си, но по всичко личи, че си верен комун.онанист и гербераст, който го е срам да си покаже истинското лице и се крие зад трол.
11.11.2011 08:50
vbeobachter написа:
За да поискаш каквото и да е от властта, първо се запитай дали е достатъчно налична, та да ти даде. Бойко Борисов не разполага с фабрики и заводи под ръка, та да ти даде препитание и стандарт. Онова, което зависи от него, е да даде същото, с което разполага. А то е: осакатена от всевластния парламент политическа власт за разпределяне и контрол на наличните парични и административни ресурси под формата на еврофондове, доходност от туризъм, и
държавен мениджмънт (ако покрай частната ламя изобщо е останало нещо от държавността). Интересно защо не ридаеш пред банките и частните фирми за безработицата и стопанския колапс, не са ли тъкмо те, които разполагат с наличната власт да ти решат проблемите.
Един личен съвет от мен: не плачи като еди какво си за еди какво си, а се дръж като мъж, и ако си недоволен от нещо, вдигни оръжие, вместо да хленчиш като стара баба.



Това коментарче си е достойно за комун.онанистическата ченгеджийска пасмина преродила се в активна герберистика.

Нали коментирам П Р О Г Р А М А Т А на Герб!
Става реч за констатирани проблеми, които св.св. Бойко и Борисов трябваше да оправя - защото само той може да се справи с тях. За Шанген, както справедливо се отбелязва в коментар - няма да споменаваме, а това си беше най-стратегическата цел на Вола Винету. Да сме влезли в Щанген? Нещо Цъцко и Пръцко млъкнаха по тази осрана от тях цел. Кво ше рачеш?

Тия приказки с пушките и свалянето на властта не хващат дикиш и дори не са оправдание.

Хората са гласували и искат да видят резултати.

Де ги?
цитирай
39. siskata93 - хехе, такива спекулативни снимки ...
11.11.2011 08:53
хехе, такива спекулативни снимки не са много сериозни, не мислиш ли?;)
цитирай
40. alegatora - Симпатична корупционна прогно...
11.11.2011 09:23
Симпатична корупционна прогноза

Здравейте българи! И днес ще преобладава прекрасно време за всякакви корупционни схеми.За тези от вас,които искат да се възползват и да си направят излет в общински и държавни учреждения с цел да получат удостоверения,справки,скици,копия от документи,препоръчваме да носите със себе си хубава кутия с бонбони,бутилка или да се обадите на приятел.Ще получите необходимата ви услуга веднага или в срок до 24 часа,вместо да чакате 45 дни.За любителите на хубавото време по високите места като общински съвети,кметове и областни управи е необходимо да сте екипирани подобаващо.С пари в пликове и помощ от приятел.Ще останете доволни и заредени с оптимизъм от срещите ви с подкупни и обичащи парите ви местни първенци.Ако сте решили да се възползвате от услугите на полиция,следствие,прокуратура,съд,за да разрешите свой битов или бизнес проблем или за да вгорчите живота на ваш съсед или конкурент,задължително ви е необходим бивш милиционер,който държи в зависимост слугите на народа.Плащате на него,а частната държавна машина ви решава казуса.Ако имате намерение да подишате чист алпийски въздух и да се насладите на прекрасните гледки в най-високите корупционни етажи,сега е моментът.Трябват ви повечко пари,имоти с които ще се отблагодарите на депутати и министри и най-важното,не забравяйте да вземете със себе си "чадър".Времето в тези надморски височини бързо се променя.В средносрочен и дългосрочен план не се очакват съществени климатични промени.Мощният корупционен циклон обхванал цялата страна ще се задържи задълго.Нищо няма да помрачи доброто ви настроение.Възползвайте се,усетете сладостния трепет.Навън ухае на корупция!

Ивайло Зартов
цитирай
41. alegatora - SiSi MiSi - като твоята, не мислиш ли?
11.11.2011 09:24
siskata93 написа:
хехе, такива спекулативни снимки не са много сериозни, не мислиш ли?;)



ТЕКСТА ЩЕ КОМЕНТИРАШ ЛИ?
цитирай
42. lisa19 - Здравей Борис.
12.11.2011 09:10
Твой цитат: В свободния свят човеците първо са хора и искат да им се гарантират правата и свободите им, а чак тогава се делят по цвят, народност, вероизповедание, практикуване на секс, имане и т.н. - все неща, които нямат никакво значение за стойностните хора.Това, което твърдиш е толкова комунистическо, че спокойно може да бъде публично изцепено от св.св. Бойко и Борисов.
..................
Съгласна съм с това което казваш. Не съм съгласна с уж комунистическите ми възгледи. В такъв случай и американците са комунисти. В съвременния свят има много бедни и много богати. В съвременния свят Борис вече никой не гледа на човека като на човек. Ти ми говориш за гарантиране на свобода, но къде отиде достойнството човешко? Сега като идеш някъде те гледат в ръцете какво носиш. Това ли наричаш ти "право на свобода"?! За кой ли път ще кажа, че не съм комунист, но истината е някъде там. Сигурно между теб и мен Борис. На мен лично не ми пречат нито турци, нито цигани, нито евреи. И те са хора като нас. Но със сигурност правото е на тяхна страна. Хич не ме интересува кой каква вяра изповядва. Аз съм атеист и това го знаеш. Искам както в Сингапур една държава да бъде единна незавсимо от малцинствата в нея. Искам също както в Америка ние, уж белите хора да бъдем малко по-добри и някак си променим възгледите си спрямо различните от нас. От друга страна обаче се иска разбиране и от ответната страна, за да се достигне едно зряло общество. Делене така или иначе има. А дали и занапред ще бъде така Борис? Избий си от главата разни недорасли мисли. Просто върви в крак с времето. Сега е трудно човек да бъде толерантен, защото по някакъв начин точно толерантността се е изродила. На едно място казах, ще го кажа и тук - не искам да вървя в крак с глупостта и остарели разбирания. Радвам се, че съм съвременник на апокалиптични времена, но образно казано, само ако успеем да си изчистим мислите, тогава е възможно и някакъв прогрес. При нас той е в състояние на пълен разпад. Всеки търси права, а в същото време потъпква нечии други. Агресията се шири, но запитал ли си се защо е така? Кражбите също – защо? Убийства на малолетни – защо? А когато някой търси помощ дали изобщо някой му обръща внимание и докъде може да стигне безразличието човешко и въз основа на какво са съвременните самоубийства? Или ще кажеш – слаби хора. Не е така. Но сигурно пак ще бъда обвинена в нещо, което не съм, затова ще спра до тук.
цитирай
43. lisa19 - Не господине.
12.11.2011 09:20
анонимен написа:
Аз пък си имам американско гражданство,както и цялата ми фамилия отпреди повече от 20 години и НИКОЙ не ме е задължил да си сменя името!
Айде,стига с тая простовата пропаганда,де...не на нас "как сийке"!
Дори си запазих окончанието "ов",а не го промених на "off"
Нямам комплески от името си и с гордост си го пиша в САЩ.Дори на колата ,която карам там,си имам БЪЛГАРСКИ ТРИКОЛЬОР!
В Щатите всеки по СОБСТВЕНА ВОЛЯ се самоопределя,госпожо.Вероятно вашите близки искат ,да скрият нещо от миналото си и затова са си сменили имената.Със сигурност са комунистически издънки!


Даже изобщо не са били членове на БКП за ваше сведение. Даже в интерес на истината преди девети са имали вуйчо в полицията, който след 9 е избягал в САЩ и им е оставил доста голямо наследство. Не мисля, че е пропаганда това което пиша, така знам. Радвам се, че успявате гордо да уважавате нашият трикольор. И преди да насметете някой, първо бройте до десет. Това при всички положения няма да навлече омраза или гняв. За разлика от други хора, последните две при мен ги няма. Хубав ден господине.
цитирай
44. анонимен - от Севт Непримиримии до 43
12.11.2011 11:27
Това,което споменавате,за вашите познати е още един плюс за САЩ - свобода на избора! Избрали,по собствено желание ,как да се казват.Трябва обаче,да го разграничим,от НАЛОЖЕНО,да си променят името!
Примерът със себе си то дадох,за да разграничим двете!
На къщите на много от българите се развяват и двете знамена - и българското и американското/както впрочем правят и хора от всички националности.
И за да разбием малко клишираните ви представи за света....
Я, пробвайте да си представите подобна гледка в Русия,госпожо - българско знаме да се вее пред нечий дом!?
Отварянето на мозъка, за иначе необясними неща става само на територията на САЩ и никъде другаде по Света.Само и единствено в САЩ е възможно ,да възприемеш РАЗЛИЧИЕТО и да се научиш,да го уважаваш.Защото различното,не означава ЛОШО,само защото собствения ти мозък е програмиран матрично!
Хубав ден,госпожо!
цитирай
45. lisa19 - Господине,
12.11.2011 14:16
Моите уважения към вашия непрограмиран матричен мозък. И моят не е програмиран, поради една много проста причина - говоря с хора независимо от коя партия са те, както и уважавам такива пак поради една много проста причина - държат се като хора. Затова господине, бъдете така добър и не ми вменявайте някаква вина, че вие не ме приемате като човек, който е възможно да има различни виждания по някои въпроси, но в общи линии мислим за нашата собствена държава като нумбер уан - НОМЕР ЕДНО господине. А ако ми кажете, че и се чувствате преди всичко като българин, а след това сте американец, вие се издигате в очите ми и пиедестала на който ви изкачвам е възможно най-високия в блог.бг. Благодаря за пожеланието господине. При нас е слънчево и приятно. Дано и при вас е така.
цитирай
46. анонимен - нека сме хора -преди всичко
12.11.2011 16:37
Всички тук сте културни и интелигентни. Не се мразете-това ние българите го умеем много добре. Всеки има различно мнение -нормално-но не се мразете, живота е много кратък-никой не знае какво го очаква след 5минути. Имах познат който казваше-по-често трябва да се ходи на гробищата. А , в древен Рим е имало назначаван специялен човек който е вървял след цезаря-за да му напомня , че и той е смъртен!
Знаете ли, аз също мисля защо ние българите живеем най-бедно , знам че темата е много голяма и обширна-всеки има мнение-но според мен ни найстина трябва да си променим мисленето. Аз живея на морето, говорила съм с много чужденци, и като ги слушам как техните бели държави се грижат за народите си -ми се плаче, чак ги мразя.С каво те са повече от нас,ама може би са по-умни от нас, щом като могат да си позволят да идват години наред по-два пъти през лятото на почивка едни с 6 деца, други пенсионери, социално слаби.
Казват така-нас ни пращат на почивка в БГ-защото тук е по-евтино и нашата държава пести. Защото при нас е по-скъпо. И на нашата държава е по-изгидно да ни прати в бг.
Замислете се -кога това ще се случи при нас-държавата -да те прати на почивка?!
А да не ви казвам каква информация имат за нас-може би някои ще кажат-те са по глупави-ние сме много по умни.
Да обаче ние ходим да работим в тяхните държави-а те идват на почивка тук.

Питам се как за 22години се променихме всички- към по-лошо а,не към по-добро-може би защото, лошото се учи по-бързо?!
Мога да ви разказвам още, мнения от чужденци,но времето няма да ми стигне, затова искам да ви призова още веднъж-ХОРА НЕ СЕ МРАЗЕТЕ.
Пожелавам на вас и вашите семейства, здраве-защото нямаш ли здраве-нямаш нищо!
Нека се научим да се уважаваме,
Приятен ден на всички.
цитирай
47. boristodorov56 - 42. lisa19
12.11.2011 17:13
Не разбирам какво искаш да ми кажеш, но ако трябва да бъда честен - не съм съгласен с начина, по който разсъждаваш.
Поне за мен не е приемлив или най-малкото не разсъждавам така.
Малко хаотично си се изразила, но е съвсем без значение на каква възраст е човек, къде живее и какъв е по разните там социални и политически оттенъци.
Има непоклатими критерии, които характеризират хората с доста добър оценъчен елемент - нарича се: разделяне на добро от зло! Всичко останало е само приказки.
Разделяйки доброто от злото човек се намира изправен пред възможността истински да живее честно, да не вреди другиму, да отдава всекиму своето. Такова трябва да бъде нашето поведение, а другите за своето поведението и конкретни постъпки да отговарят пред Бог и закона. Кои сме ние да ги съдим, макар да не приемаме поведението им за правилно?
Дори не е необходимо човек да прави повече от това.
Нито да върви в крак с глупостта и да следва остарели разбирания.
Има едни правила, които се наричат естествено право - тоест има неписани правила за житейска изява, най-известното от които е така формулирано: Постъпвай с другите така, както искаш те да постъпват с тебе.


цитирай
48. lisa19 - Нищо не си разбрал Борис.
12.11.2011 18:53
Мисли както ти харесва. Мдааа, има правила, които трябва да се спазват. Има човешки ценности, които трябва да се уважават. Не знам какво е моето поведение, но след като не ти харесва, явно трябва да помислиш за своето. Отговарям единствено пред МОЯТА СЪВЕСТ Борис. Бог е твоя концепция, не моя, но след като Той за теб е критерии бъди по-толерантен към инакомислещите, след като аз към теб съм толерантна. Що сеотнася до глупостта... - тя почивен ден няма. Моето житейско правило е да осъзная днешния ден, който би ме накарал да осмисля бъдещето. Желая ти приятна вечер Борис.
цитирай
49. lisa19 - до ан 46
12.11.2011 18:56
Абсолютно съм съгласна с написаното. Всичко добро от мен АН 46, който/ято и да си. Нека подновим мислите си, ако искаме да останем преди всичко хора, като отхвърлим омразата и злобата. Настоящето е път към бъднините. ДАНО!!!
цитирай
50. kass - каква я свършиха ли?
12.11.2011 19:17
Ами то се вижда и всеки го усеща... Много зле говори за онези от коментиращите, които смятат, че безработицата се дължи на световната криза, че заради св. криза няма чуждестранни инвестиции и т.н... Световната криза е нищо пред Бойковата, защото правителството направи точно обратното на това което се прави в условия на криза... Вместо да подпомогне икономиката, започна да харчи за неща, които не са, или не би трябвало да са приоритет в момента... Резултатът го усещаме всички!
Поздрави!
цитирай
51. boristodorov56 - 48. lisa19
12.11.2011 23:40
Нищо не си обяснила за да разбирам.
Обясни по-простичко - аз съм ограничен човек.
Кажи какво те притеснява и защо аз съм виновен?
За каква толерантност говориш? Как накривих каскета ти?
Дори не споря с теб, нито те оборвам - начина ти на мислене си е твой проблем -
аз само казвам, че не разсъждавам като теб. Или не може?
цитирай
52. boristodorov56 - А какво още предстои да усетим всички...
12.11.2011 23:42
kass написа:
Ами то се вижда и всеки го усеща... Много зле говори за онези от коментиращите, които смятат, че безработицата се дължи на световната криза, че заради св. криза няма чуждестранни инвестиции и т.н... Световната криза е нищо пред Бойковата, защото правителството направи точно обратното на това което се прави в условия на криза... Вместо да подпомогне икономиката, започна да харчи за неща, които не са, или не би трябвало да са приоритет в момента... Резултатът го усещаме всички!
Поздрави!

цитирай
53. lisa19 - Добър ден.
13.11.2011 11:45
boristodorov56 Нищо не си обяснила за да разбирам. - Напротив Борис, напротив, но нищо не мога да направя, за да те накарам да разбереш същността на написаното или така ти отърва?

Обясни по-простичко - аз съм ограничен човек. - О, недей се обижда. Нека някой друг го каже, но никога не го прави сам.

Кажи какво те притеснява и защо аз съм виновен? - Не знам дали нещо ме притеснява вече изобщо и къде съм те обвинила в нещо? Откъде накъде аз ще търся вина в теб затова, че ти пиеш кафе, а аз не. Ами не ми харесва и това е. Какво толкова. Наистина не пия кафе.

За каква толерантност говориш? Как накривих каскета ти? - Ах ти Борис Тодоров... Много добре знаеш за какво става дума и не си ми накривил изобщо каскета. Даже го наместваш в интерес на истината, но едва ли би разбрал за какво става дума. Ти по принцип се правиш на разсеян и така е по-добре.

Дори не споря с теб, нито те оборвам - начина ти на мислене си е твой проблем -
аз само казвам, че не разсъждавам като теб. Или не може? - МОЖЕ разбира се. Ако бяхме с еднакви мисли едва ли би било интересно. В противоречието се ражда истината, но истинските мъже не се бият, те побеждават!!! Това последното е от една реклама по телевизията по тв Диема. Мен специално ми доставя удоволствие да им чета рекламите между филмите, защото са истина. Сега мъжете са коренно различни и загубиха своя чар. Опа, извинявай. Дано не ме обвинят в свалки и че съм безморална. Вече ми го казаха, само не знам въз основа на какво и с какво съм прведизвикала подобни мисли. Далеч съм от тази мисъл спрямо който и да било. Бъди сигурен в това.
цитирай
54. boristodorov56 - 53. lisa19
14.11.2011 11:30
Както и да е - не разбрах за какво се надприказвахме...
Истинските мъже не се бият -
просто ги побеждаваш.
цитирай
55. lisa19 - Така, така.
15.11.2011 23:50
Винаги е по-удобно човек да се прави на неразбрал, недочул и невидял. Модерно е. Не знам с какво съм победила изобщо и въобще някой мъж. Обаче пък от друга страна, кой мъж би се признал за пораженец. ;)
цитирай
56. анонимен - ja-glei-55
17.11.2011 13:06
Червената мана небесна - мина, синята мана - уви и тя .... Колко жилаво да е това стебло, какви ли плодчета и семенца останаха сега? Надеждата една е .... в младостта! Негледай умно своя тичър ил дисплей, а на жълтото паве със себеподобните ти запей - "Нещем ви науката безплодна и едното евро за час, нито циганизацията поголовна или незакусихте като нас".Защото словата ви като мед, докараха дори на пикльовците само диабет. И когато се върнете късно и ви посрещнат с уплашени слова, не унивай, изправи глава гордо и не кори старческата сълза.
цитирай
57. анонимен - какви ги свърши - ами каквито ги е ...
29.11.2011 11:37
какви ги свърши - ами каквито ги е вършил винаги и така ще си продължава...
цитирай
58. анонимен - uninstall acrobat reader 9
17.02.2012 02:28
window media player beta ie will not open http://aandfdb.hostingsociety.com/adobe-flashplayer-9.html adobe flashplayer 9
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8116167
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590