Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 18:51 - ГЕРБеровите агенти на ДС работели в интерес на държавата
Автор: boristodorov56 Категория: Забавление   
Прочетен: 6453 Коментари: 28 Гласове:
28

Последна промяна: 18.10.2011 18:53



image
   


     "ГЕРБ е направила предварителна проверка за принадлежност към службите на бившата Държавна сигурност на всички свои кандидати за кметове и общински съветници, съобщиха от партията.

     От ГЕРБ изразяват убеждението си, че трябва да се прави разлика между доносниците и тези, които са работили в интерес на държавата.
     От обявените днес от комисията по разкриване на досиетата  23-ма са кандидати на ГЕРБ за кметове на кметства и 2-ма са кандидати за кметове на общини, се посочва още в съобщението.
     Публичната информация и оповестяването на данните от комисията е възможност всеки гражданин да бъде информиран и възможност да се предотвратят опити бъдещите кметове да бъдат изнудвани с користни цели, смятат от партията. 
     Днес комисията по досиетата оповести, че сътрудници на бившата ДС са били 275 кандидат-кметове.
     Сред обявените за агенти издигнатите от ДПС са 59, от РЗС - 20,  от ГЕРБ – 26, а от  БСП са 43-ма." (Източник: Днес.бг)


                                                          *      *      *


       
Без коментар.

     Един въпрос:
                               - Кой определя качеството и количеството гнус на червените гестаповци - може би еднолично св. св. Бойко и Борисов - в съдружие на другия спец по проблематиката с агентите и доносници на ДС - Николайчо Младенов?

 




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavamottuk - Мисля че
18.10.2011 19:01
засегнатите ,гласуващите и няма да са гледащите отстани
цитирай
2. gita969 - То бива, бива
18.10.2011 19:01
да смятат хората за малоумни, ама лошото е, че на 23 ще излезе, че бая са магаретата.И тогава......
цитирай
3. karambol5 - В интерес на Държавата ??? Сериозно ...
18.10.2011 19:03
В интерес на Държавата ??? Сериозно ???? Защо оставам с обратното впечатление ???????
цитирай
4. hatanasov - Е това се знае отдавна.
18.10.2011 19:16
Они работали "За Родину"
цитирай
5. haralanov - Ама,че безумие...
18.10.2011 19:50
ГЕРБовите агенти са работили за държавата!
А всички останали мръсници са били агенти на комунистическата ДС!
ГЕРБ са всичко друго но не и дясна партия!
цитирай
6. tit - Айде и тия взеха да приказват за разлики!:))
18.10.2011 22:53
Нашите кучки са расови!
Мастиите са при другите!:))
Жалка картинка...
цитирай
7. vmir - Много подходящ постинг и коментари за илюстриране на разликата между думи и дела.
18.10.2011 23:04
Защото постингът съдържа данните, показващи освобождавенето от агентите на дело, а който цени делата, лесно може да пресметне, че от предлаганите на избирателите партийни върхушки, агентите в тази на БСП са почти три пъти по-нагъсто, отколкото на ГЕРБ, избирателите на ДПС гласуват за 13 пъти по-наситена с агенти върхушка, а янеподобните избиратели възлагат надеждите си за бъдещето на 15 пъти по-гъсто гарнирана с агенти партийна върхушка.

Който държи на реалното изчистване от ДС, ще си направи същите сметки и за останалите партии и коалиции, на който му е все едно, ще си припява каквото са му подхвърлили и ще повтаря до пълно затъпяване, как всички са маскари и нямало разлики.
цитирай
8. boristodorov56 - 7. vmir
19.10.2011 08:44
ДПС и БСП са естествено хранилице на ДС отрепките и те не ни вълнуват толкова - за тях се знае, но те нрава си менят, а козината не.

По интересно е, че св.св. Бойко и Борисов започна да пее отвратителната песен, че някои от червените гестаповци са служили на държавата , а не на БКП и Ссср и, което е илюстрация на мнението ми, че между БСП и Герб нема никаква разлика. Бъди спокоен - скоро ще изрази публична гордост от народополезната им дейност - тогава вие апологетите му в блога няма ли да се засрамите поне малко?

цитирай
9. ploudinperper - Благодарете на ГЕРБ, че ви докара до ...
19.10.2011 09:14
Благодарете на ГЕРБ, че ви докара до просешка тояга и принуди дори болeн да се взриви, защото му спряха лекарствата! Бъдете благодарни роби! Имате едно единствено право - ДА ПЛАЩАТЕ! Благодарете на Боко затова!
цитирай
10. анонимен - Попитайте вмирчо,
19.10.2011 09:55
колко доноса е написал срещу шефката на Селскостопанска Академия.Иначе се прави на голям антикомунист.Вместо да си затвори доносническата мутра,се пъчи сега,като пръв герберист.На всички колеги ни е известна мръсната му душичка.
цитирай
11. vmir - 8. boristodorov56,
19.10.2011 10:52
boristodorov56 написа:
ДПС и БСП са естествено хранилице на ДС отрепките и те не ни вълнуват толкова - за тях се знае, но те нрава си менят, а козината не.

По интересно е, че св.св. Бойко и Борисов започна да пее отвратителната песен, че някои от червените гестаповци са служили на държавата , а не на БКП и Ссср и, което е илюстрация на мнението ми, че между БСП и Герб нема никаква разлика. Бъди спокоен - скоро ще изрази публична гордост от народополезната им дейност - тогава вие апологетите му в блога няма ли да се засрамите поне малко?



Винаги съм бил против ДС и БСП ЗАРАДИ ретроградността, късогледството и лицемерието на повечето от деятелите им. Е, аз съм християнин, и не ми е присъщо приравняването на хората, не ми е присъщо и набеждаването им в неща, които съществуват единствено в нечие болно въображение, а ти с твоята решимост да игнорираш делата заради приказките, даваш нагледно доказателство, че злото на ДС няма дълго време да остане най-гадното нещо, с което е трябвало да се бори българинът за своето оцеляване.
цитирай
12. vmir - 10. анонимен,
19.10.2011 11:03
анонимен написа:
колко доноса е написал срещу шефката на Селскостопанска Академия.Иначе се прави на голям антикомунист.Вместо да си затвори доносническата мутра,се пъчи сега,като пръв герберист.На всички колеги ни е известна мръсната му душичка.


Защо други да питат, бе смотаняк? Надяваш се някой да си помисли, че си ми колега. Надявай се на други неща, защото аз с колегите си говоря очи в очи, а което си написал показва, че си на светлинни години не само от мен и преставите ми, но също и от професионалната ми среда.
цитирай
13. анонимен - Влах,стой си в кочината
19.10.2011 11:35
и много,много не се показвай...
цитирай
14. анонимен - Влах,стой си в кочината
19.10.2011 11:35
и много,много не се показвай...
цитирай
15. vencivaleri1951 - Не съм фен на Борисов, но да се разглеждат всички под общ знаменател е глупаво и грешно.
19.10.2011 13:42
Всеки служил във ВКР/а повечето знаещи езици отиваха войници там/ ще излезепри подобна проверка като агент.
Повечето десентчици също са в кюпа
Летците,подръжката на самолети на разузнаването-също
Какъв избор са имали наборниците, курсантите и проче ...Отиват там където им се разпореди.
Трябва ли цял живот да си бил "клатикурец" за да не си укорим?
цитирай
16. boristodorov56 - 15. vencivaleri1951
19.10.2011 14:00
Не е истина това и, че изброените котегории срочни военнослужещи от времето на соца задължително са били вербувани от тези еничари .

Говорим си за всички, които са П О Д П И С В А Л И декларация за сътрудничество на червеното гестапо - наричано за блогозвучие - Държавна сигурност, но си е било точно Опазване на комун. онанистическите гаулайтери от номенклатурата и преди всичко на българо-съветската дружба.

Има един парадокс, които сега изглежда убийствен - ако някой си позволеше(не съм чувал някой да го е правил) да напсува (пази боже) Васил Левски - едва ли безродниците от ДС биха обърнали сериозно внимание, но недей си някой да напсува (хората го правеха непрекъснато) Съветския Съюз - той рискуваше да изчезне безследно, а семейството му и близките му попадаха в една особена графа на хора, които нямаха никакво бъдеще до девето коляно!

Никой не може да оправдае канибализма на безродните кучета от ДС, ако те не преживеят катарзиса на разкаянието и не получат прошка от пострадалите от тях!
цитирай
17. liliyanaandreeva - Да!
19.10.2011 14:41
В полза НА КОЯ ДЪРЖАВА? Не става ясно! И ако е за българската, то включени ли са в нея и българите?
цитирай
18. asthfghl - 11.
19.10.2011 15:31
> ретроградността, късогледството и лицемерието на повечето от деятелите им
> Е, аз съм християнин

Тези два момента някак гладко се връзват един с друг, благодаря ти, че даже си ги поставил в едно и също изречение ;)
цитирай
19. vmir - 16. boristodorov56,
19.10.2011 15:32
boristodorov56 написа:


Никой не може да оправдае канибализма на безродните кучета от ДС, ако те не преживеят катарзиса на разкаянието и не получат прошка от пострадалите от тях!


Остава да кажеш колко още десетилетия ли, столетия ли, ще трябва България да стои в досегашното разкрачено състояние, за да "преживее катарзиса на разкаянието и т.н. ", както и кой ще се покайва и кой ще му дава прошка?

Каква е изобщо собствената ти идея в какво се изразява покаянието и опрощението, защото според мен този въпрос теб ИЗОБЩО не те интересува реално, а той тече непрекъснато и ти си на път да го проспиш докрай, без да съдействаш с почти нищо за ускоряването, конкретизирането или насочването му. След завършването му ще се събудиш и ще продължиш да псуваш, сякаш някой ти е бил виновен, че ти си спал дълбоко и се пропуснал да забележиш какво е произтекло по време на десетилетния ти сън. И с какво са са заслужили следващите поколения, да ни слушат псувните, след като сме допуснали и престъпниците да се измъкнат, и на пострадалите да махнат с ръка и да турят пепел (или мислиш, че трябва да се опияняват до безкрайност от псувните), за да бъдат на свой ред псувани от лумпени и тарикати, че били заспали, роби и незнам какви си още?

Имай малко жалост и порядъчност поне към пострадалите.
цитирай
20. vmir - 18. asthfghl,
19.10.2011 15:41
asthfghl написа:
> ретроградността, късогледството и лицемерието на повечето от деятелите им
> Е, аз съм християнин

Тези два момента някак гладко се връзват един с друг, благодаря ти, че даже си ги поставил в едно и също изречение ;)


Познавам атеистичната гледна точка и опорните й пунктове, съгласно които всичко най-ретроградно се приписва на вярващите, но тази гледна точка си има и сериозни недостатъци, а опитите за официализирането й са причинявали неизмеримо по-големи кръвопролития и нещастия от верските, с които са били оправдавани.
цитирай
21. boristodorov56 - 19. vmir
19.10.2011 15:50
Никой не може да оправдае канибализма на безродните кучета от ДС, ако те не преживеят катарзиса на разкаянието и не получат прошка от пострадалите от тях!

Точкова ясно казано, че едва ли се нуждае от коментар.

Прав си - спя, но от време на време се сепвам като в кошмар и виждам как един някой си, по иронията на случайността смятащ се за началото и края на вселената и с единствен критерии за погрешимост - липсата собствен такъв.
Не може една и съща категория да бъде вредна за държавата(из посолствата, защото приемащите ги държави са нормални и не ги щат), а други тук у нас - да са полезни за държавата!
По-лошото е, че критерият са мислите, чувствата и намеренията на Рапона - без ни най-малка капка свян и с голямо двуличие.

Никаквеца трябва да се показва и сочи с пръст - Р А П О Н А !

Абе кво си тръгнал да ми защитаваш изродите работили за ДС, щото Рапона се е произнесъл така!

Не ми влачи доводи от девет пункта за боклуци та в десети!

Човек трябва да се уважава малко, не намираш ли?
цитирай
22. vmir - 21. boristodorov56,
19.10.2011 16:38
boristodorov56 написа:


Човек трябва да се уважава малко, не намираш ли?


Самоуважението не е критерий, а е само условие, което не е свързано с понятието обективност. За обективността по-важно е уважението към другите, защото те са реалността, а не субективната нищожна част от нея, каквато е отделния човек, който може да стане бързо значим само по пътя на злото чрез посвещаване на унищожението. Човек може да бъде убит за секунда, но отнема десетилетия усилия на много хора, докато стане годен да твори полезни за останалите неща. Също така, човек може да бъде оклеветен за минути, а отнема десетилетия, за да стане достоен човек. Не можеш ли да предизвикаш катарзиса в разумен срок, по-добре не упорствай, защото само утвърждаваш беззаконието и произвола до момента, когато няма да е останало нито кой да се покайва, нито кой да прощава. След такова безплодно протакане остават само невротизирани, озлобени и неспособни хора, които нямат шанс да се разберат дали насилниците са виновни, или обвинителите им.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Не си прав.
19.10.2011 17:03
boristodorov56 написа:
Не е истина това и, че изброените котегории срочни военнослужещи от времето на соца задължително са били вербувани от тези еничари .

Говорим си за всички, които са П О Д П И С В А Л И декларация за сътрудничество на червеното гестапо - наричано за блогозвучие - Държавна сигурност, но си е било точно Опазване на комун. онанистическите гаулайтери от номенклатурата и преди всичко на българо-съветската дружба.

Има един парадокс, които сега изглежда убийствен - ако някой си позволеше(не съм чувал някой да го е правил) да напсува (пази боже) Васил Левски - едва ли безродниците от ДС биха обърнали сериозно внимание, но недей си някой да напсува (хората го правеха непрекъснато) Съветския Съюз - той рискуваше да изчезне безследно, а семейството му и близките му попадаха в една особена графа на хора, които нямаха никакво бъдеще до девето коляно!

Никой не може да оправдае канибализма на безродните кучета от ДС, ако те не преживеят катарзиса на разкаянието и не получат прошка от пострадалите от тях!


Един старшина-школник след школата става командир на взвод./Ето нашумял случай с Батков/ След службата има и запас. Стигат вишистите и до рота и до батальон дори ако са напред в гражданската кариера. ВКР влиза в обсега на закона. Мисля, че и Батков, и Радосвет Радев "изгоряха" по тази линия например.
Баретите половината са щатни. Те също са там. Летците и подръжката също. След това един военен от кариерата може да мине през много служби вкл през спец и ВКР. Това че отворихме безогледно досиетата бе толкова некоректно, че нямам думи. Не за хората с отворените досиета/пука им/, а за външните завербувани. Защото извадиш ли на светло някого вадиш на светло и обкържениато му./с кого ке е срещал, говорил, канил или ходил на гости, с кого се е любил.../ Губиш си агентурата, а и кой ли ще работи за тебслед като си предаваш агентите? Говорил съм с приятели работили в службите. Казван че хората ни навън са като "голи охлюви "сега.
цитирай
24. анонимен - Всичко е само игра, всичко е само спектакъл!
19.10.2011 17:15
Обявяват се само стари и вече ненужни агенти на ДС.
Младите кадри и особено тези, които са печени в кражбите и далаверите, се пазят в строга секретност.
Точно ТЕ биват издигани за шефове на предприятия, банки, партии, кметове, министри, министър-председатели и президенти.
Няма нищо случайно под слънцето!
цитирай
25. asthfghl - 20.
19.10.2011 18:28
Нищо не познаваш. Самият факт, че веднага си извади заключения за мен и гледната ми точка, говори повече за теб.
цитирай
26. vmir - 25. asthfghl,
19.10.2011 20:08
asthfghl написа:
Нищо не познаваш. Самият факт, че веднага си извади заключения за мен и гледната ми точка, говори повече за теб.


Шегуваш се, нали? Никъде не съм споменал нито теб, нито твоята гледна точка.
цитирай
27. анонимен - гюнер
20.10.2011 09:56
щом е за герб всички работят за държавата ако е от друга партия не може.вече минаха 2 години от власта на бойко борисов и продължава да си измива ръцете с тройната коалиция.защо не каже нещо за костов който разграби държавата с приватизацията на всичко дето печели държавата даде на мафията остави губещите на народа. митрева дето беше на ной я махнаха да не им пречи за грабежа .питам се защо държавата да дава пари на всяка политическа сила за да участва в избори това е пълно разграбване ако се направят икономий от това и от парламента ще дойдат пари за увеличение за пенсионерите и социално слабите.за мен парламента трябва да взима социална пенсия всичките тия 240 депутати като гледам парламентария контрол 50 процента ги няма а си взимат тлъсти заплати и премий и всичко за сметка на народа безплатен транспорт,охрана,жилище и други подобни.да вземат евтини коли защо им са скъпи коли
цитирай
28. boristodorov56 - 23. vencivaleri1951
20.10.2011 12:37
Мисля, че казах от ясно по-ясно - П О Д П И С А Л И декларации за сътрудничесдтво, което значи предполага доброволно предоставяне в услуга на тези еничари.
Пак го твърдя - не е вярно, че срочно служещи са били длъжни да бъдат боклучави мекерета по презумпция!
За свръхслужещите спор няма, но са го правили възмездно, което ги прави истински баш джелати и мародери. Не ме убеждавай, че са служили на България - щото за подобни наглости съм склонен да псувам.

Аз съм служил на България в армията - със скъсаните обувки и калашник на рамо - гладен, мърляв и недоспал - готов с кръвта си Б Е З В Ъ З М Е З Д Н О да защитавам родината си!!!

Всяко обратно твърдение е обида за милионите като мен минали през редовете на комунистическата армия!

Който не е искал да сътрудничи - има и такива - никой не е можел да задължи насила - дори подложени на всякакви милиционерски извращения.

Не ми давай за пример помиярите батков, радев и цялата подлогаджийска мръсна и безродна гнус!

Това, че нямаш истински критерий за дълг към Държавата и Родината и изпълнението му се дължи единствено, и друг път съм го казвал - на доктриналната ти интоксикираност. Само не ми казвай, че и ти си служил като мен - щото хич не е така, особено с родовата ти обремененост и предопределеност на бъдеще без ограничения, каквито имаше за хора като нас - от плебса и раята!
Вие сте просто едни безлични и обикновени людмилички - готованковците отроци на убийците на България - колкото и да не ви се иска да го признаете - но тава ще го разправяте само на тийновете, които не са наясно за каква отвратителна помия става дума.

Доброто и злото; истината и лъжата; морала и духовността - са категории, които не са силната страна на поколението израсло в добата на владко тъпото и люси умното!!!

И понеже сте си още там - при тях - като не ги осъдихте, защото трябваше да си правите харакири - не лъжете и не мажете - защото вашата неокомунистическа пасмина уби България с алчността си и безотговорността си.
Впрочем, кой от тази пасмина е българин за да има отговорност към някой и нещо тук в тази кочина Болгария?!!!

Нищо не е забрането, ако се опитате да замитате - ще ви го напамняме.

С живи фактове ще ви избождаме очите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060058
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589