Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2010 19:03 - ВИК ЗА ПОМОЩ!
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 3843 Коментари: 19 Гласове:
18

Последна промяна: 09.01.2010 21:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПОМОГНЕТЕ - 

В ИМЕТО НА ДНЕШНАТА ПОТЪПКАНА ДЕМОКРАЦИЯ



Да осъдите зверствата, извършени от комунистическия режим и геноцида в лагерите на смъртта. Нека не оставим безнаказани подобни античовешки действия. Аз, който зная какво се е случвало, очаквам справедливост и действия от Ваша страна господа от управлението на страната ни…


Народ без история не е народ, а е палач  на собственото си бъдище!.







                                         ДО
                              МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ на РБ,
                              НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ на РБ,
                              ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
                                 
                              И ВСИЧКИ ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ

                               До:  г-н ГЕОРГИ ПЪРВАНОВ, 
                                      Президент на   Р България,                          
                               До:  г-н БОЙКО БОРИСОВ,
                                       Министър Пледседател на  Р България,     
                               До:  г-н ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ,
                                       Министър на Вътрешните работи на Р България,


    На вниманието  на: Депутатите на 41 Нарадоно  събрние на РБ.



                               Уважаеми Дами и Господа,


     Във връзка с подадената ми жалба до Вас и отговора от Министерството на вътрешните работи, Ви уведомявам следното:

     От извършената проверка от САД „Информация и архив” ВИЕ  изкарват баща ми че е бил по КРИМИНАЛНА ЛИНИЯ в „Лагерите на смъртта” но никога не ми е отговорено на това което искам в реалността за да се опровергаят  моите  истини!!!

     Как след двайсет години действат остатъците от държавна сигурност в България

     Баща ми е задържан на 02.02.1959г. заедно с мене, сложени му са белезници веднага и сме отведени в околийското.На 03.02.1959г. от околийското ме завеждат в къщи като ми казват че баща ми има работа с тях и повече да не го чакаме. От приятели на баща ми е казано че баща ми е убит по жесток начин. Питам в момента Министъра на вътрешните работи следното:
     1. Защо майка ми е принудена от прокуратурата и от ДС да се разведе, и след развода баща ми е арестуван.
     2. Защо след като е арестуван на 02.02.1959г. заповедта е издадена за въдворяване на 05.02.1959г.
     3. Защо ми е изпратено копие от заповедта което не отговаря на оригинала а е преработвано, това е системата от ДС която е в сила и към момента да не се предоставят оригиналите.
    4. Защо списък №7 от 14.10.1959г. е в не оригинален вид, а ми е изпратено копие което е подправено, това е видно от различието от шрифта, тогава пишещите машини бяха с друг шрифт аз точно такава имам и мога да докажа че това не отговаря на оригинала.
    5. Защо под №108.е записано Желю Иванов Бъчваров роден на 22.10.1922г. и живее на ул. В. Коларов №31, когато нищо не отговаря на истината а това доказва че всичко е написано много по късно от убийството на баща ми. А ще допълня че със същата фамилия има друга жертва и тя отговаря на присъдите и годината на раждане, но хубаво направиха че  имам техните подправени копия който са доказателство за метода на работа от остатъците на ДС.
   6. Защо след като искам да ми бъдат предоставени двата смъртни акта на баща ми не ми предоставят нито един. Питам Министъра къде са издадени смъртните актове къде е погребан баща ми, на това нямам никакъв отговор.
   7. Защо е записано че е осъждан девет пъти когато не може да ми го докажи, това е машината на ДС, пише така че мисли че ще заблуди врагът си но се лъжи. В отговор на присъдите като негов син ще  кажа а и това маже да се потвърди от ВКС с доказателства. Първото дело е осъден на шест месеца на основание чл.313 НЗ през 1950г. и постъпва в затвора гр.Сливен на 20.03.1950г. освободен от затвора на 20.05.1950г. лежи два месеца и е пуснат защото по поправените копия от заученото от ДС е криминален престъпник. Второто дело е осъден на една година на основание чл.126 НК през 1953г. и постъпва в затвора гр.Сливен на 23.11.1953г. освободен на 29.08.1954г. лежи осем месеца.
   8. Питам само едно да ми кажат лежал ли е в ТВО. Какво време е бил след като твърди че е изпратен за една година и убит ли е и къде. Ако ми бъде отговорено правилно на запитванията то ще следва че Мирчо Спасов, Тодор Живков, Андрей Луканов и други знайни и не знайни комунисти че са убити от днешната измъчена демокрация.
       

                                                                       


10.12.2009 г.
 гр.Сливен,                                           Живко Желев Бъчваров.




    
Нека всички честни хора изразят съпричастие с болката в  това писмо!



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. toross - Позната картинка. Един съвет -
09.01.2010 19:47
Съветвам този пострадал човек да намери някой от депутатите от неговия регион , който да зададе парламентарно питане до министъра на вътр. работи като упомене, че иска и писмен отговор на питането си. При такава официализираност са по-прецизни и поне ще има ангажиран отговор от министерството. Понякога има ефект.
Иначе това са им били типичните комунистически номера, ако искат да разбият живота на някои хора. Мръсна, комунистическа сган...
цитирай
2. boristodorov56 - 1. toross
09.01.2010 19:59
Благодаря ти, Ицо!
цитирай
3. haralanov - Това писмо е и до Гоце...
09.01.2010 20:03
Но от умрял писмо кой е дочакал..?
цитирай
4. tit - Колко ли такива трагедии има?
09.01.2010 20:35
Този номер е бил често прилаган, явно!
Чувала съм коментари "Кво плачат, като са били криминални!?"
Много се паля от такива приказки - сигурно е имало и криминални, като палачи!
цитирай
5. galinabg - Мъчно ми е!
09.01.2010 21:17
Не знам как да помогна. Ще го разпространя, но...може би съветът на toross е по-практичен и разумен! Като си помися коко хора са преживели този кошмар, а днес отново децата им са жертви, а децата на палачите на власт....омалявам от безсилие!!!
цитирай
6. boristodorov56 - 3. haralanov
09.01.2010 21:38
Трябва да се прави нещо.
Да се ръчкат, бутат и никога да не се оставят дори да си помислят, че спим...
цитирай
7. boristodorov56 - 4. tit
09.01.2010 21:40
Такива гадости са вършили комунягите,
че въображението на нормален човек не може да ги възприеме за реалност.
цитирай
8. boristodorov56 - 5. galinabg
09.01.2010 21:41
Благодаря ти!

Опитваме се по този начин да преодоляваме омаляването!
цитирай
9. marsi13 - Господ да ги съди така, както те са се ...
10.01.2010 11:15
Господ да ги съди така ,както те са се мислили за него!
Болка е!
цитирай
10. tantan1 - Да
10.01.2010 14:07
Ако някой има или може да намери информация за това кой е оформил всичко това да ти я даде и да действаш както намериш за добре. Виждаш че всичко е корумпирано и нищо не работи и да ни питаш защо ги търпим като нищо не вършат а получават заплати.
цитирай
11. razkazvachka - абе хора,
10.01.2010 23:25
що й викате "демокрация"
цитирай
12. spasunger - Рядко съм виждал
11.01.2010 16:15
Някого толкова обсебен от миналото.

От омраза.

Жалко...
цитирай
13. boristodorov56 - 13. spasunger
11.01.2010 16:35
Младо момче,
да е жив и здрав баща ти.

Защото не искам да те поставям в състояние на противоположната хипотеза.

"Питам Министъра къде са издадени смъртните актове къде е погребан баща ми, на това нямам никакъв отговор".
цитирай
14. spasunger - За жалост
11.01.2010 18:47
Той почина.

Но вярвай ми, ситуацията ми е позната (прадядо ми е бил убит от комунистите). Единият му син пропиля целия си живот в "търсене на истината". Другият прости. И си изживя живота щастливо. Защото остави миналото да бъде точно такова - минало.

А аз говорех за теб. Обсебен от омраза, неспособен да мисли за нищо друго.

Жалко...
цитирай
15. boristodorov56 - 15. spasunger - съжалявам не знаех.
11.01.2010 21:07
Не ме жали - себе си жали,
ако не съчувстваш на една обикновена
човешка болка.


"Народ без история не е народ, а е палач на собственото си бъдище!."



Момче, зелено - в този постинг моите мисли са най-отдолу - червения шрифт.



Абе, що все се силите да ме оценявате -
без да ме познавате!

цитирай
16. spasunger - Не ме разбирай погрешно.
11.01.2010 21:29
Съпричастен съм с човешката болка.

Аз говорез за друго - обсебен си от призраците на миналото. Не обичам да оценявам другите хора, но твоят случай ми се набива в очите като игла. Няма как да го избегна. Направи ми впечатление - отбелязвам го. Честно и искрено.

"Народ без история не е народ, а е палач на собственото си бъдЕще."

Това е истина, по този въпрос не съм спорил и нямам намерение.

И друго не знаеш. Момче зелено бях преди 15-20 години. Сега - не чак толкова ;-)

Много ми се иска да те опознаем, но дотук ни разкриваш една-единствена страна от себе си.
цитирай
17. boristodorov56 - 17. spasunger
11.01.2010 21:40
Ми прочети и другите ми постинги.

Има нещо, което съзнателно правя и от тази гледна точка вероятно имаш право.
Винаги търся причините за днешните неразбории в миналото, а то е нещо което някои ценят повече от всичко - вероятно имат користна причина.
Затова винаги казвам, повтарям в различни вариации - истинската причина, защото не е честно угнетителите от положението си на абсолютни властелини да манипулират хората чрез празния им стомах и промитите им мозъци. Не желая да забравям враговете на народа. Опитвал съм се в живота си да се противопоставям на това. Защото и аз и ти сме жертва на един и същ фактор - близкото минало.
цитирай
18. spasunger - ...
11.01.2010 21:48
OK...
цитирай
19. jivko1128 - Ако някой има или може да намери и...
18.04.2017 09:12
tantan1 написа:
Ако някой има или може да намери информация за това кой е оформил всичко това да ти я даде и да действаш както намериш за добре. Виждаш че всичко е корумпирано и нищо не работи и да ни питаш защо ги търпим като нищо не вършат а получават заплати.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8126713
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590